* Ed *
Overduidelijke kandidaat. Vanwege zijn draai van 180 graden naar Pascal en Coos. En het stiekum op Kelly stemmen. Zondermeer een kanshebber.
* Pascal *
Helft van het duo Jut & Jul. Genomineerd vanwege zijn woede-uitval naar Gert-Jan. En verder voor zijn gehele oeuvre uiteraard.
* Coos *
Slimmere helft van het duo. Brein achter de ideetjes, maar houdt zich wijselijk stil bij discussies en laat maatje Pascal de kastanjes uit het vuur halen. Niet alleen een naaistreek, maar ook nog incest dus.
* Kelly *
Runner up. Vertoont letterlijk gezien misschien wel het beste het echte 'Willem-gedrag', al pleit voor haar dat ze nogal wisselvallig is qua gedrag en vermoedelijk zelf amper door heeft hoe vreemd ze soms bezig is.
Maar wie is nu het állerergst?
Of zijn er nog gevaarlijke outsiders die ook nog een kansje maken?
Ik nomineer inmiddels Kelly.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 30-11-2001 12:06]
Ed daarentegen is ook een geval apart. Dat is echt zo'n onbetrouwbare hypocriete supercreep. Iieuw. Ik denk niet dat GJ hem als 'vriend' zag, dus van matennaaien kun je 'm niet echt beschuldigen.
Voor Pascal en Coos heb ik andere award in m'n hoofd.
* ruby is aan het peinzen.
Is er eigenlijk al nagedacht over het uiterlijk van de bokaal? Het zou prachtig zijn als Patty deze bokaal live uitreikt aan Edje...hehehe.
Toedels, Ruby
quote:Klopt. Maar Coos zit feitelijk op een héél geniepige manier z'n eigen maatje Pascal te naaien door zich op tactische momenten stil te houden tijdens discussies. Kán een overweging zijn voor het nomineren van een kanshebber voor de bokaal.
Op maandag 12 november 2001 19:42 schreef HiZ het volgende:
Ed natuurlijk, voorwaarde voor de Willem award is dat je een maatje naait. Je mag Coos en Pascal alles verwijten, maar niet dat ze zich als maatjes van Gert Jan voordoen.
Kijk, Coos en Pascal zijn valse darmen, maar doen niet alsof ze iemands maatje zijn! Ed daarentegen deed dat wel bij GJ.
Dus, uitreiken die bokaal ( of maak er een tatoo van voor op zijn andere arm!!)
1) omdat-ie Coos eerst nomineerde omdat-ie niet lief voor Sandy was, en hij nu zelf Sandy naar de ander kant wil "schoppen".
2) omdat-ie eerst zich ruimdenkend over Kelly uitlaat en nu van haar moet kotsen
3) omdat-ie eerst als "echt een eerlijke jongen, die niet van gesneak houdt" presenteerde, omvervolgens de roepen dat-ie "so bad" is.
4) omdat-ie zich als luisterend oor voor GJ presenteerde en 'm daarna naait
Ben benieuwd hoe hij denkt P&C te kunnen naaien.
No fat change aangezien zij al een Anal DP bij hem uitvoeren...
Top 3
1. Ed
2. Coos
3. Pascal
4. Andries
Oke, op nummero uno: Ed, die zich als vriend van iedereen voordoet maar ondertussen de poten onder je stoel vandaan zaagt. Zegt a tegen b en b tegen a, die waait met alle winden mee en doet zich voor als neutrale vriend. Onze Ed is een opportunist van het zuiverste water.
Op twee: Andries, die zich voordoet als de grote allemansvriend, maar het ook flink achter z'n ellebogen heeft zitten. Durft niks hardop toe te geven, slijmt zich een kwijlspoor door het huis heen, maar is ondertussen op slinkse wijze bezig om zijn zogenaamde vrienden bij iedereen zwart te maken.
Op drie: Pascal, die verontwaardigd loopt te tieren dat G-J oneerlijk is, maar ondertussen zelf al weken snode plannetjes beraamt met partner-in-crime Coos. Speelt de heilige onschuld, maar is in feite een vals kreng.
Op vier: Coos, dit is degene die wat mij betreft van deze heren het minst in aanmerking komt voor de bokaal, want zoals al eerder terecht werd opgemerkt: je moet een maatje naaien. Coos is een sluwe vos met sluwe streken, maar hij verbergt het niet en iedereen in het huis weet eigenlijk wel waar hij mee bezig is. Hoe naar ook, hij komt er voor uit en durft z'n ballen uit z'n broek te laten hangen.
Op vijf: Person X, iemand die nog niet uit z'n schulpje is gekropen, maar dit in de komende weken nog wel eens zou kunnen gaan doen. Bedenk wel: Willems ware aard kwam ook pas op het einde omhoog borrelen. Dus wie weet komt de ware matenaaier-aard van Danielle, Gert-Jan (please nee!) of Sandy wel ineens tevoorschijn, you never know...
May the worst win!
Lager kan je in mijn optiek niet zinken.
Mijn voorspelling voor Person-X is Daniëlle!
die vind ik dus echt heeel eng
quote:Goh, rica, ik dacht net precies hetzelfde. Ik vind haar niet eng hoor, maar iemand die iedereen aardig vindt vind ik per definitie verdacht.Ben benieuwd wat daarvan gaat komen in de komende weken. Vind het sowieso rustig in dat team, we zijn zo gefocust op PasCoosEdGJ dat we vergeten dat daar ook mensen zitten die vast ook nog voor verrassingen gaan zorgen. Ook Andries heeft vast wel een trucje hier en daar, ik wacht op de confrontatie Danielle-Andries...
Op dinsdag 13 november 2001 01:25 schreef Rica het volgende:
idem met bovenstaande bericht (hoop dat Ed een allergie voor die tattoe ontwikkeld want die gun ik m dus echt niet meer)
Mijn voorspelling voor Person-X is Daniëlle!
die vind ik dus echt heeel eng
![]()
quote:OOOOOHHHHHH YYYYEEEEEEESSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!
Op dinsdag 13 november 2001 01:43 schreef Magics het volgende:
Ik nomineer Audrey !!
quote:Als jij trouwens een beetje nep aan het spelen bent dat je BB-audrey bent dan ben je de boel toch al wel een aardig tijdje aan het foppen. In dat geval m`n complimenten.
Op dinsdag 13 november 2001 01:45 schreef audrey het volgende:[..]
OOOOOHHHHHH YYYYEEEEEEESSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!
Nu m`n echte nominatie : Puskal!!
quote:Ik denk dat de Willem traditie alleen in stand gehouden wordt als iemand in de laatste paar weken uit zijn schulp komt en dan een "broedermoord" pleegt. Coos en Pascal kunnen het nooit zijn omdat die er al snel uitvliegen en ook niet echt achterbaks bezig zijn. Het is overduidelijk wat ze doen.
Op maandag 12 november 2001 23:18 schreef Buffie het volgende:Op vijf: Person X, iemand die nog niet uit z'n schulpje is gekropen, maar dit in de komende weken nog wel eens zou kunnen gaan doen. Bedenk wel: Willems ware aard kwam ook pas op het einde omhoog borrelen. Dus wie weet komt de ware matenaaier-aard van Danielle, Gert-Jan (please nee!) of Sandy wel ineens tevoorschijn, you never know...
Sowieso moet het een van de favorieten zijn, dus: Kelly, Gertjan, Andries, Ed, Sandy, of Danielle. Sandy en Danielle zijn veel te lief denk ik, Ed heeft zich nu al laten gaan, dus ik denk dat de Mr. X wel Kelly, Gertjan, of Andries moet zijn. Andries heeft geen maatjes bij die twee dus dan blijft alleen Gertjan over die de Willem bokaal kan winnen als ie Kelly nomineert. Hij weet ook wel dat zij anders BB3 gaat winnen.
quote:Geef eens een voorbeeld hiervan. Zoals nu blijkt is zijn vriendschap aal een tijdje over en heeft hij Frank daar al meerdere malen van op de hoogte gebracht. Was gisteren duidelijk in de uitzending. Op het moment dat hij Frank niet het idee had gegeven dat hij een probleem had met zijn gedrag dan had hij een matenaaier geweest. De enige die hij tot nu toe heeft genaaid is Kelly. Andries heeft eigenlijk geen echte maatjes in het huis. Hij kan goed overweg met Daniëlle en Diane maar verder dan dat gaat het niet.
Op maandag 12 november 2001 23:18 schreef Buffie het volgende:
Op twee: Andries, die zich voordoet als de grote allemansvriend, maar het ook flink achter z'n ellebogen heeft zitten. Durft niks hardop toe te geven, slijmt zich een kwijlspoor door het huis heen, maar is ondertussen op slinkse wijze bezig om zijn zogenaamde vrienden bij iedereen zwart te maken.
Ed is de enige die op dit moment ervoor in aanmerking komt.
quote:danielle vind ik echt een schijnheilig klein meisje. ze praat met iedereen mee. Ook Andries is vrij stiekem.
Op dinsdag 13 november 2001 01:36 schreef audrey het volgende:[..]
Goh, rica, ik dacht net precies hetzelfde. Ik vind haar niet eng hoor, maar iemand die iedereen aardig vindt vind ik per definitie verdacht.Ben benieuwd wat daarvan gaat komen in de komende weken. Vind het sowieso rustig in dat team, we zijn zo gefocust op PasCoosEdGJ dat we vergeten dat daar ook mensen zitten die vast ook nog voor verrassingen gaan zorgen. Ook Andries heeft vast wel een trucje hier en daar, ik wacht op de confrontatie Danielle-Andries...
quote:Andries zou ook een geschikte kandidaat zijn voor deze lijst.Omdat het ook een schijnheilige achterbaks ventje is.Hij is zeer vrouw onvriendelijk.Hoe hij Diane aan haar haren trok om even stoer te doen was te erg voor woorden.Een beetje vent doet zoiets niet.Zij had duidelijk pijn, dat zei ze ook de volgende dag.Het arme labiele kind van de dramathiek wist zich ook geen raad met de situatie en lachtte maar wat, puur omdat ze zo overvallen werd.
Op dinsdag 13 november 2001 10:26 schreef marky het volgende:[..]
Geef eens een voorbeeld hiervan. Zoals nu blijkt is zijn vriendschap aal een tijdje over en heeft hij Frank daar al meerdere malen van op de hoogte gebracht. Was gisteren duidelijk in de uitzending. Op het moment dat hij Frank niet het idee had gegeven dat hij een probleem had met zijn gedrag dan had hij een matenaaier geweest. De enige die hij tot nu toe heeft genaaid is Kelly. Andries heeft eigenlijk geen echte maatjes in het huis. Hij kan goed overweg met Daniëlle en Diane maar verder dan dat gaat het niet.
Ed is de enige die op dit moment ervoor in aanmerking komt.
Ed staat verder nu op 1 bij mij.
Voetnoot:
Zowel Coos, Pascal en Priscella zaten/zitten er voor het spel in en maken/maakte er ook een echt spel van. Daar zijn ze vrij straight in. Alleen pascal wil het nog niet zien. Die denkt op Coos mee te kunnen liften maar zal over een paar weken ook een mes in rug voelen kietelen.
quote:Dit is een compleet onzin verhaal. Diane vond het anders maar wat leuk toen het gebeurde. De volgende ochtend had ze de pee in en begon er over te klagen. had ze moeten doen toen het gebeurde.
Op dinsdag 13 november 2001 10:45 schreef schatje het volgende:[..]
Andries zou ook een geschikte kandidaat zijn voor deze lijst.Omdat het ook een schijnheilige achterbaks ventje is.Hij is zeer vrouw onvriendelijk.Hoe hij Diane aan haar haren trok om even stoer te doen was te erg voor woorden.Een beetje vent doet zoiets niet.Zij had duidelijk pijn, dat zei ze ook de volgende dag.Het arme labiele kind van de dramathiek wist zich ook geen raad met de situatie en lachtte maar wat, puur omdat ze zo overvallen werd.
En Kelly, daar wil hij nu wel weer contact mee buiten het BB huis.Eerst zat hij te lullen van ik wil geen contact meer met haar en GJ omdat hij een hekel aan hen had.
En wat hij Frank flikte was gewoon matennaaien.En pas durven toe te geven als Frank erover blijft doorgaan.
Dat ventje is heel fout.Helemaal fake van a tot z.
Ed sloop -net als Willem- met een hoog knuffelgehalte het huis binnen, maar draaide zonder pardon zijn maatje de nek om. Vandaar: het plastic plaatje op de voet van de bokaal draagt zijn naam.
Verder vlak ik kneedgummetjes Daniëlle ook niet uit. Zij nomineerde immers die Rotterdamse blaaskaak, maar verkondigde dat Leo de echte verschrikking is, om die verschrikking vervolgens weer om de nek te vliegen.
Geejee is volgens mij eigenlijk niet zo, maar hij moet wel...
Coos was al vrij snel duidelijk in zijn antipathie richting Gert. Ed niet, hij deed zich voor als iemand die het belang van de groep voor ogen hield. Hij denkt echter alleen aan zichzelf, en zegt bovendien walgelijke dingen over Kelly achter haar rug om. Daarom stem ik op Ed voor de Willem-bokaal.
quote:dankje cynix:
Op dinsdag 13 november 2001 01:21 schreef Cynix ® het volgende:
De bokaal mag bij de feestelijke uitreiking eventueel ook op z'n arm getattoëerd worden door Henk Schiffmacher, want het moet natuurlijk wel een beetje klasse hebben.
(en sanne bedankt voor de screenshots tot nu toe)
quote:Leuk, die kop van Ed op de Euro... Of is dat de Gouden Plak?
Op dinsdag 13 november 2001 11:30 schreef Smike het volgende:
[afbeelding].
[crosspost]
Hoe eerlijk GJ er ook voor uit is gekomen, heeft de gedachten hem wel bezig gehouden en hem er zelfs toe gebracht om het aan BB voor te stellen.
Wat G-J heeft gedaan is een beetje naief, maar zeker niet vals of gemeen. Hij wil gewoon graag dat Kel blijft, wil zichzelf notabene laten nomineren om dan te kijken of Coos eruit vliegt.
Ik kan er wel om lachen, want natuurlijk keurt BB het niet goed dat hij een oproepje gaat doen om Kel te laten blijven, maar hij doet het wel in zijn eentje, hij betrekt er verder helemaal niemand bij. En dat is heel wat anders dan het Treurige Trio dat constant met z'n drietjes snode plannetjes zitten te beramen om Sandy naar de overkant te schoppen en Kelly tot in lengte der dagen te blijven nomineren.
En die arme G-J, die denkt dan ook nog eens dat hij de schuldige is van alles, en de drie achterbakse partners-in-crime vallen hem keihard aan om zo hun eigen geweten te overschreeuwen. G-J is nog zo aardig om alles out in the open te vertellen, dat zie ik die valse kraaien nog niet doen. Nee hoor, de echte matennaaiers zijn toch echt de drie musketiers en zeker niet G-J!
quote:Frank en andries dat was al langer kapot. Gaat nu weer beter maar dat ligt voornamelijk aan het gedrag van Frank in arm.
Op woensdag 14 november 2001 16:28 schreef Buffie het volgende:
Maar G-J en Frank maatjes? Neuh, dat zie ik toch anders. Ze kunnen het wel met elkaar vinden, maar dat kunnen de meesten daar in huis wel met elkaar. Coos en Paskal, dat zijn echt maatjes, en Ed en G-J in het begin ook. Frank en Andries, dat vond ik ook wel maatjes, totdat de vriendschap bekoelde na die twee rampzalige weken in arm.Wat G-J heeft gedaan is een beetje naief, maar zeker niet vals of gemeen. Hij wil gewoon graag dat Kel blijft, wil zichzelf notabene laten nomineren om dan te kijken of Coos eruit vliegt.
Ik kan er wel om lachen, want natuurlijk keurt BB het niet goed dat hij een oproepje gaat doen om Kel te laten blijven, maar hij doet het wel in zijn eentje, hij betrekt er verder helemaal niemand bij. En dat is heel wat anders dan het Treurige Trio dat constant met z'n drietjes snode plannetjes zitten te beramen om Sandy naar de overkant te schoppen en Kelly tot in lengte der dagen te blijven nomineren.En die arme G-J, die denkt dan ook nog eens dat hij de schuldige is van alles, en de drie achterbakse partners-in-crime vallen hem keihard aan om zo hun eigen geweten te overschreeuwen. G-J is nog zo aardig om alles out in the open te vertellen, dat zie ik die valse kraaien nog niet doen. Nee hoor, de echte matennaaiers zijn toch echt de drie musketiers en zeker niet G-J!
GJ is niet zielig. GJ heeft een dom plan beraamt. Het plan van Pascal en Coos en Ed was qua plan beter en ook beter voorbereid.
Frank zag in GJ echt wel een maatje. hij had het idee dat hij met GJ iemand had met wie hij kon praten. GJ was ook iemand die hem kon opeppen. Dus meer maatjes dan elkaar mogen. Het plan wat GJ uitdacht was naar Frank toe wel gemeen. Hij wilde Frank opofferen om de rust in zijn eigen team te krijgen. Het vreemde is dat hij juist eerst naar het team van Frank wilde om hem dingen bij te brengen. GJ heeft gewoon heel dom gehandeld. Hij had er beter aan gedaan om zijn mond te houden en de drie hadden de volle laag gekregen.
Dit is waarschijnlijk slechter voor zijn loopbaan dan het drankincident.
Ed geeft zoals gewoonlijk weer eens flink af op zijn medebewoners, met een hoop gevloek en gescheld. Met name Gert-Jan moet het behoorlijk ontgelden.
Kelly staat er genietend bij te lekken en te kwijlen en vindt 'm gewéldig zoals hij iedereen achter zijn en haar rug om volledig neer probeert te halen.
Ed: "Dus ik zeg tegen Andries, jij kunt beter je bek houden en Gert-Jan kan ook opsodemieteren!".
Kelly: "Gooi het er uit Ed! Ik vind je gewéldig zoals je nu praat".
quote:Ik had Kelly al lang op nr. 1 staan wegens het voortdurend afvallen en volkomen onterecht de tering schelden van de enige in het huis die het goed met haar voorheeft, bah wat een enge takketrol.
Op zondag 25 november 2001 10:58 schreef Cynix ® het volgende:
Ik nomineer met stip Kelly!
Lees de verslagen van de nacht van 25 november en huiver!!Ed geeft zoals gewoonlijk weer eens flink af op zijn medebewoners, met een hoop gevloek en gescheld. Met name Gert-Jan moet het behoorlijk ontgelden.
Kelly staat er genietend bij te lekken en te kwijlen en vindt 'm gewéldig zoals hij iedereen achter zijn en haar rug om volledig neer probeert te halen.
Ed: "Dus ik zeg tegen Andries, jij kunt beter je bek houden en Gert-Jan kan ook opsodemieteren!".
quote:Ik ben benieuwd of ze het ook nog gaan uitzenden
Op zondag 25 november 2001 10:58 schreef Cynix ® het volgende:
Ik nomineer met stip Kelly!
Lees de verslagen van de nacht van 25 november en huiver!!Ed geeft zoals gewoonlijk weer eens flink af op zijn medebewoners, met een hoop gevloek en gescheld. Met name Gert-Jan moet het behoorlijk ontgelden.
quote:Nou dat werkt wel als het niet wordt uitgezonden en ik denk dat ze *niet* gaan uitzenden hoe achterbaks mevrouw zich hier weer heeft gedragen, maar *wel* gaan uitzenden hoe goed ze heeft zitten luisteren naar het verhaal van Danielle over het overlijden van haar moeder. Want alleen de goede dingen die ze heeft worden extra belicht en de (vele) slechte kanten van haar karakter die ze toont, daarvan wordt niets uitgezonden.
Op zondag 25 november 2001 11:20 schreef Cynix ® het volgende:
Prima, maar dát werkt dus niet he? Tegen Iedereen mooi weer spelen en ondertussen genieten hoe ze achterbaks worden afgezeken.
De mensen die BB dus alleen via de tv kijken (en dat is nog steeds de meerderheid!) weten dus niet beter of Kelly is een leuke gekke meid, echt walgelijk van Yorin.
quote:Frank: 'Andries lult met twee tongen'
Op woensdag 14 november 2001 18:27 schreef marky het volgende:[..]
Frank en andries dat was al langer kapot. Gaat nu weer beter maar dat ligt voornamelijk aan het gedrag van Frank in arm.
GJ is niet zielig. GJ heeft een dom plan beraamt. Het plan van Pascal en Coos en Ed was qua plan beter en ook beter voorbereid.
Frank zag in GJ echt wel een maatje. hij had het idee dat hij met GJ iemand had met wie hij kon praten. GJ was ook iemand die hem kon opeppen. Dus meer maatjes dan elkaar mogen. Het plan wat GJ uitdacht was naar Frank toe wel gemeen. Hij wilde Frank opofferen om de rust in zijn eigen team te krijgen. Het vreemde is dat hij juist eerst naar het team van Frank wilde om hem dingen bij te brengen. GJ heeft gewoon heel dom gehandeld. Hij had er beter aan gedaan om zijn mond te houden en de drie hadden de volle laag gekregen.
Dit is waarschijnlijk slechter voor zijn loopbaan dan het drankincident.
Het plan van C&P&E is mislukt, dus beter was het zeker niet.GJ daarentegen heeft het prima voor elkaar!!
Ik nomineer Andries, is het meest doorzichtig en schijnheilig!!
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 25-11-2001 11:43]
quote:Ik ook, weg met Kelly, weg met Ed! Go GJ, Go Sandy!!
Op zondag 25 november 2001 11:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik nomineer zowel Kelly als Ed.... Kelly liet zich weer verschrikkelijk kennen vannacht.. en ook Ed, die nu opeens zijn maatje Leo wil afzetten omdat hij volgens hem een flutcaptain is! ...
quote:volkomen mee eens.......
Op zondag 25 november 2001 11:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik nomineer zowel Kelly als Ed.... Kelly liet zich weer verschrikkelijk kennen vannacht.. en ook Ed, die nu opeens zijn maatje Leo wil afzetten omdat hij volgens hem een flutcaptain is! ...
Dan volgt mijn conclusie: "Andries".
Omdat Andries met Frank omging als een maatje maar achter zijn rug om toch op Frank stemde. Aan het begin wilde hij er niet voor uitkomen dat hij op hem gestemd had en naderhand heeft hij verschillende argumenten gegeven die niet op elkaar aansloten. Het enige wat die argumenten met elkaar gemeen hadden, was dat ze hem allemaal zo min mogelijk in een kwaad daglicht stopte.
Maar deze bokaal is mede bedoeld voor achterbaks gedrag in het algemeen. Het hoeft dus niet per sé te gaan om het stemgedrag. Hij wordt uitgereikt aan diegene die zijn of haar maat achter diens rug om het ergste naait.
Ik geef toe dat bijna iedereen wel enige aanspraak maakt op de bokaal, maar er móet iemand zijn die aan dat gedrag een geheel eigen dimensie weet te geven.
quote:In dat geval ga ik zonder enige twijfel voor Ed.
Op zondag 25 november 2001 15:44 schreef Cynix ® het volgende:
Hmmm, zit wat in.Maar deze bokaal is mede bedoeld voor achterbaks gedrag in het algemeen. Het hoeft dus niet per sé te gaan om het stemgedrag. Hij wordt uitgereikt aan diegene die zijn of haar maat achter diens rug om het ergste naait.
Ik geef toe dat bijna iedereen wel enige aanspraak maakt op de bokaal, maar er móet iemand zijn die aan dat gedrag een geheel eigen dimensie weet te geven.
Hieronder een paar van zijn slachtoffers:
Gert-Jan
Dacht in Ed zijn maatje gevonden te hebben, luchtte regematig bij Ed zijn hart.
Vervolgens bracht Ed bij Coos en Pascal verslag uit en speelde een dubbelspel.
Sandy
Bracht samen met Ed veel leuke dagen door in het huis. Binnen korte tijd waren ze alle dikke maatjes, die stoeide en alles leken te kunnen zeggen tegen elkaar.
Ed wilde het captainschap van Sandy overnemen en liet het overkomen alsof hij het deed om haar positie als captain te willen overnemen omdat hij vond dat het te zwaar werd voor haar.
Nietswetende Sandy wist niet dat Ed het eigenlijk deed om haar naar de overkant te kunnen sturen om zijn eigen dubbelspel voort te zetten.
Verder lult Ed achter iedereen zijn rug om, echt iedereen.
De enige bewoner waarvan ik nog niet weet als hij achter die rug om heeft geluld is Pascal.
Voor elke andere bewoner kan ik zo een voorbeeld geven dat hij achter die rug om heeft geluld.
Dus zonder twijfel:
De winnaar van de "Willembokaal 2001": Ed!!
quote:Inderdaad, Ed is niet evenaren. Die heeft er, wat betreft matennaaierij, al heel wat aan z'n kar gebonden.
Op zondag 25 november 2001 15:55 schreef Showtime het volgende:[..]
In dat geval ga ik zonder enige twijfel voor Ed.
Ondanks dat Ed er vrij laat bijkwam heeft hij in de kortste tijd zoveel mensen weten te naaien achter hun rug om.Hieronder een paar van zijn slachtoffers:
Gert-Jan
Dacht in Ed zijn maatje gevonden te hebben, luchtte regematig bij Ed zijn hart.
Vervolgens bracht Ed bij Coos en Pascal verslag uit en speelde een dubbelspel.Sandy
Bracht samen met Ed veel leuke dagen door in het huis. Binnen korte tijd waren ze alle dikke maatjes, die stoeide en alles leken te kunnen zeggen tegen elkaar.
Ed wilde het captainschap van Sandy overnemen en liet het overkomen alsof hij het deed om haar positie als captain te willen overnemen omdat hij vond dat het te zwaar werd voor haar.
Nietswetende Sandy wist niet dat Ed het eigenlijk deed om haar naar de overkant te kunnen sturen om zijn eigen dubbelspel voort te zetten.Verder lult Ed achter iedereen zijn rug om, echt iedereen.
De enige bewoner waarvan ik nog niet weet als hij achter die rug om heeft geluld is Pascal.
Voor elke andere bewoner kan ik zo een voorbeeld geven dat hij achter die rug om heeft geluld.
Dus zonder twijfel:De winnaar van de "Willembokaal 2001": Ed!!
quote:Helemaal mee eens!
Op zondag 25 november 2001 15:55 schreef Showtime het volgende:
De winnaar van de "Willembokaal 2001": Ed!!
Nu weer dat gezeik over teamspirit en pissig zijn op de andere kant omdat zij een makkelijkere battle zouden hebben gehad. Tja, @ is gewent om in een slangenkuil tussen de ratten en een lijf vol maaien te leven, maar dat maakt het voor anderen nog niet makkelijk.
quote:Doe ik wel. Geen probleem. Wie wil de speech schrijven?
Op donderdag 29 november 2001 13:41 schreef Da hopman het volgende:
Nu nog iemand vinden die hem durft te overhandigen.
quote:Dat is dus Andries.
Op zondag 25 november 2001 15:44 schreef Cynix ® het volgende:
Hmmm, zit wat in.Maar deze bokaal is mede bedoeld voor achterbaks gedrag in het algemeen. Het hoeft dus niet per sé te gaan om het stemgedrag. Hij wordt uitgereikt aan diegene die zijn of haar maat achter diens rug om het ergste naait.
2 gezichten - 2 tongen
quote:definitely, Ooooh yes!
Op donderdag 29 november 2001 22:54 schreef Cynix ® het volgende:
*Runner up alert!* Kelly!
1. Kelly
2. Kelly
3. Kelly
4. Kelly
x10000000
jesssusss....zelfs Willem verbleekt bij deze aktie van Kelly
No doubt about it...
We have a winner!!!!!
quote:Willem uit BB2
Op donderdag 29 november 2001 23:04 schreef Moesta het volgende:
Kerry is nog erger als Willem uit BB2
Met stip op plaats 1 Wat een naaistreek
quote:Lol ik ben nog zo van slag dat ik een jaartje te veel schreef. Die KKKK Kelly ook
Op donderdag 29 november 2001 23:06 schreef misterDre het volgende:[..]
Willem uit BB2
![]()
quote:En waarom zou Gert-Jan zijn mening niet mogen geven over het bestedingspatroon van Kelly?
Op donderdag 29 november 2001 23:07 schreef BIGMAMA het volgende:
Ik nomineer Gert Jan ook bij deze. en Kelly ook . Allebei zijn ze niet eerlijk tegenover elkaar.
Ik hoorde Gert net met Leo Ed en Andries praten over Kelly.
Gert sneed het onderwerp Kelly aan , en gaf aan dat hij de koopdrift van Kelly niet normaal vind. Hij vind het niet normaal dat iemand zoveel besteld via de telefoon , Er komen poedertjes en flesjes binnen waarvan hij denkt , wat is dit allemaal.
Dus hierbij ook Gert genomineerd.
quote:Sorry hoor, maar is dat matennaaierij van Gert? Doe ff normaal zeg. Gert-Jan heeft Kelly enorm hoog zitten, maar dat wil nog niet zeggen dat hij haar maar helemaal fantastisch moet vinden. Natuurlijk is het niet normaal als iemand het budget van 1000 piek er in rap tempo doorheen jaagt en bestellingen doet als poeders, smeersels, een voetenvijl
Ik nomineer Gert Jan ook bij deze. en Kelly ook . Allebei zijn ze niet eerlijk tegenover elkaar.
Gert sneed het onderwerp Kelly aan , en gaf aan dat hij de koopdrift van Kelly niet normaal vind. Hij vind het niet normaal dat iemand zoveel besteld via de telefoon , Er komen poedertjes en flesjes binnen waarvan hij denkt , wat is dit allemaal.
Sandy is mijn winmaar
Nee, matennaaierij is dat wat Kelly nu doet, door Gert plots te nomineren, terwijl zij zich voordoet als grote vriendin van hem. Valt me erg van haar tegen, daar zal ze punten mee verliezen. Jammer Kel, heel jammer. Je bent inderdaad net zo egoïstisch als je overkomt. Of, om met haar eigen woordje te spreken: BAH!
quote:Eens!
Op donderdag 29 november 2001 23:15 schreef Buffie het volgende:[..]
Sorry hoor, maar is dat matennaaierij van Gert? Doe ff normaal zeg. Gert-Jan heeft Kelly enorm hoog zitten, maar dat wil nog niet zeggen dat hij haar maar helemaal fantastisch moet vinden. Natuurlijk is het niet normaal als iemand het budget van 1000 piek er in rap tempo doorheen jaagt en bestellingen doet als poeders, smeersels, een voetenvijl
, exotische vruchtjes, Thaise mihoensoep en 38 soorten Franse kaas en dat zonder ook maar één keer te overleggen met de rest van het team. Heel terecht vindt Gert-Jan dit niet helemaal zoals het hoort. Maar matennaaierij? Welnee.
Nee, matennaaierij is dat wat Kelly nu doet, door Gert plots te nomineren, terwijl zij zich voordoet als grote vriendin van hem. Valt me erg van haar tegen, daar zal ze punten mee verliezen. Jammer Kel, heel jammer. Je bent inderdaad net zo egoïstisch als je overkomt. Of, om met haar eigen woordje te spreken: BAH!
quote:Als dit jou beargumentatie is om Gert-Jan te nomineren dan stelt die Willem Bokaal vrij weinig voor.
Sandy is mijn winmaar
quote:Is dat niet genoeg dan?
Op donderdag 29 november 2001 23:41 schreef Jappie het volgende:
Waarom staat Kelly opeens zo in the picture voor de willembokaalalleen omdat ze op Gertjan gaat stemmen, of heb ik nog iets gemist?
quote:Helemaal mee eens! Kelly weet niet eens wie ze wel of niet leuk vindt. Let maar op, morgen hangt ze weer bij Gerjan om z'n nek en zegt ze weer dat ze hem zo fantastisch vindt!
Op vrijdag 30 november 2001 00:02 schreef Jappie het volgende:
Hahaha, die Cynix ik ben toch bang dat er een klein verschilletje tussen Willem en Kelly bestaat. Waar Willem echt "Maten" aan het naaien was, is Kelly gewoon een dom gansje wat van voren niet weet dat ze van achteren leeft. Ik geloof dat ze in die 83 dagen al tegen iedereen heeft gezegd dat het haar beste vriend/vriendin was om vervolgens 5 minuten later weer exact het tegenovergestelde te beweren. Om een matennaaier te kunnen zijn moet je toch eerst weten wat een maat is.
quote:En daarom krijgt Gert-Jan van mij de Willem-bokaal.
Op donderdag 29 november 2001 23:59 schreef ART het volgende:
Gert heeft dus Kelly genomineerd.
Tenminste als ik zou redeneren volgens vele Fok!-ers. Dat zouden ze gezegd hebben als GJ als eerste moest nomineren op tv bij Patty... Oh nee... dan hadden ze gezegd "Go Gert-Jan!"
Nee, van mij krijgt Ed de Willem-bokaal bij gebrek aan Coos. En daarna Andries..
Wat Ed geflikt heeft bij mijn favorieten (GJ, Kelly, Sandy) dat vergeet ik niet.
quote:Hoop voor GJ dat hij BB1 heeft gezien en dat Kelly net zo is als Willem, maar dan heel wat erger...Misschien is nu de liefde van Gert voor Kel nu definitief voorbij is!
Op vrijdag 30 november 2001 00:08 schreef Skylar het volgende:[..]
Helemaal mee eens! Kelly weet niet eens wie ze wel of niet leuk vindt. Let maar op, morgen hangt ze weer bij Gerjan om z'n nek en zegt ze weer dat ze hem zo fantastisch vindt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |