abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 12 november 2001 @ 19:36:16 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2163495
Oftewel: wie is nu het állerachterbakst bezig in het huis?
We hebben in principe drie kandidaten.

* Ed *
Overduidelijke kandidaat. Vanwege zijn draai van 180 graden naar Pascal en Coos. En het stiekum op Kelly stemmen. Zondermeer een kanshebber.

* Pascal *
Helft van het duo Jut & Jul. Genomineerd vanwege zijn woede-uitval naar Gert-Jan. En verder voor zijn gehele oeuvre uiteraard.

* Coos *
Slimmere helft van het duo. Brein achter de ideetjes, maar houdt zich wijselijk stil bij discussies en laat maatje Pascal de kastanjes uit het vuur halen. Niet alleen een naaistreek, maar ook nog incest dus.

* Kelly *
Runner up. Vertoont letterlijk gezien misschien wel het beste het echte 'Willem-gedrag', al pleit voor haar dat ze nogal wisselvallig is qua gedrag en vermoedelijk zelf amper door heeft hoe vreemd ze soms bezig is.

Maar wie is nu het állerergst?
Of zijn er nog gevaarlijke outsiders die ook nog een kansje maken?
Ik nomineer inmiddels Kelly.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 30-11-2001 12:06]

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_2163517
Ik nomineer Paskwal
Try anything once, twice to be sure
pi_2163563
Coos uiteraard.
pi_2163590
Een gedeelde 1e plaats voor Ed en Pascal.
pi_2163601
Ed natuurlijk, voorwaarde voor de Willem award is dat je een maatje naait. Je mag Coos en Pascal alles verwijten, maar niet dat ze zich als maatjes van Gert Jan voordoen.
pi_2163618
Priscella deed anders ook d'r best hoor.
[b]Op zaterdag 20 april 2002 14:27 schreef Guus het volgende:[/b][br]Beeeh! blaat blaat meeeuh boeeeh oink oink! knor knor knor![br][br]ThaMarco.
pi_2163665
Pascal met Coos vlak erna.Die twee zijn eigenlijk 1 persoon.Doen alles samen, zelfs schijten.Schijnheilige hyprocriete ventjes.Ze verwijten GJ dingen die ze zelf tien keer harder doen.En ze zijn zo voldaan van zichzelf.Het is een walgelijk stel.
PS Andries is ook wel geschikt voor deze topic.
pi_2163719
Ik zit te twijfelen tussen Coos en Ed... mwah... doe maar Coos op de eerste plaats. Paskwal is niets zonder Coos en Coos is alles zonder Paskwal... en dit weet Coos dondersgoed... Hij heeft alleen een maatje nodig die alle klappen opvangt. Jammer dat Paskwal dit niet in ziet.

Ed daarentegen is ook een geval apart. Dat is echt zo'n onbetrouwbare hypocriete supercreep. Iieuw. Ik denk niet dat GJ hem als 'vriend' zag, dus van matennaaien kun je 'm niet echt beschuldigen.

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_2163722
Ed is absoluut mijn favoriet voor de "Willembokaal 2001".

Voor Pascal en Coos heb ik andere award in m'n hoofd.
* ruby is aan het peinzen.

Is er eigenlijk al nagedacht over het uiterlijk van de bokaal? Het zou prachtig zijn als Patty deze bokaal live uitreikt aan Edje...hehehe.

Toedels, Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  † In Memoriam † maandag 12 november 2001 @ 19:52:01 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2163724
quote:
Op maandag 12 november 2001 19:42 schreef HiZ het volgende:
Ed natuurlijk, voorwaarde voor de Willem award is dat je een maatje naait. Je mag Coos en Pascal alles verwijten, maar niet dat ze zich als maatjes van Gert Jan voordoen.
Klopt. Maar Coos zit feitelijk op een héél geniepige manier z'n eigen maatje Pascal te naaien door zich op tactische momenten stil te houden tijdens discussies. Kán een overweging zijn voor het nomineren van een kanshebber voor de bokaal.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  maandag 12 november 2001 @ 20:04:55 #11
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2163890
Andries wint die bokaal met vlag en wimpel.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_2163913
COOS , COOS , COOS , COOS:r Einde discussie!!
  maandag 12 november 2001 @ 20:11:13 #13
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2163968
En als Andries niet mee mag doen, dan zeker Ed
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_2164158
Ed natuurlijk!

Kijk, Coos en Pascal zijn valse darmen, maar doen niet alsof ze iemands maatje zijn! Ed daarentegen deed dat wel bij GJ.
Dus, uitreiken die bokaal ( of maak er een tatoo van voor op zijn andere arm!!)

maandag 12 november 2001 @ 20:47:29 #15
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_2164359
Coos. Hij is de puppet master en Ed is de puppet.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_2164473
Zoals al eerder gezeg: Een Wilem moet matennaaien. En aangezien Coos dat nooit heeft gedaan (Pascal een beetje, hij ging eerst nog redelijk om met GJ Kelly enzo) vind ik dat Ed met alle eer deze bokaal mag winnen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 november 2001 @ 22:30:13 #17
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_2165502
Ed:

1) omdat-ie Coos eerst nomineerde omdat-ie niet lief voor Sandy was, en hij nu zelf Sandy naar de ander kant wil "schoppen".

2) omdat-ie eerst zich ruimdenkend over Kelly uitlaat en nu van haar moet kotsen

3) omdat-ie eerst als "echt een eerlijke jongen, die niet van gesneak houdt" presenteerde, omvervolgens de roepen dat-ie "so bad" is.

4) omdat-ie zich als luisterend oor voor GJ presenteerde en 'm daarna naait

Ben benieuwd hoe hij denkt P&C te kunnen naaien.
No fat change aangezien zij al een Anal DP bij hem uitvoeren...

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_2165552
Vorige week om deze tijd had ik zeker Coos als eerste genoemd, maar ik vind dat nu deze Bokaal aan Ed toekomt, wat een matennaaier zeg.

Top 3
1. Ed
2. Coos
3. Pascal
4. Andries

ACWW=0602-1484-8425 Naam=Frederik Town=chicago
pi_2165553
Ik herzie m'n mening toch maar; Ed.
Coos speelt een naar spelletje, maar voor hem is het wel een spel. Voor Ed niet, ook al zegt hij een spel te spelen. Dat is slechts een dekmantel voor z'n hypocriete gedrag.
pi_2165582
Top 4
1. Ed
2. Pascal
3. Coos
4. Frenk
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  maandag 12 november 2001 @ 22:39:48 #21
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_2165608
Zonder twijfel Ed.
Een paar dagen geleden had ik overigens iemand anders gezegd (lees: Coos).
pi_2165616
Ed
pi_2165669
kweenie, vind ze alledrie erg eng! ben blij dat ze niet bij mij in de buurt wonen! Andries is inderdaad ook een zeer naar mannetje. Ed denk ik dan toch maar op nummer 1, had 60 jaar geleden geweldig carriere kunnen maken..
  maandag 12 november 2001 @ 22:47:59 #24
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_2165711
Coos met ·
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  maandag 12 november 2001 @ 23:18:56 #25
10152 Buffie
There is only one
pi_2166065
De Willembokaal, wat een prachtvondst!

Oke, op nummero uno: Ed, die zich als vriend van iedereen voordoet maar ondertussen de poten onder je stoel vandaan zaagt. Zegt a tegen b en b tegen a, die waait met alle winden mee en doet zich voor als neutrale vriend. Onze Ed is een opportunist van het zuiverste water.

Op twee: Andries, die zich voordoet als de grote allemansvriend, maar het ook flink achter z'n ellebogen heeft zitten. Durft niks hardop toe te geven, slijmt zich een kwijlspoor door het huis heen, maar is ondertussen op slinkse wijze bezig om zijn zogenaamde vrienden bij iedereen zwart te maken.

Op drie: Pascal, die verontwaardigd loopt te tieren dat G-J oneerlijk is, maar ondertussen zelf al weken snode plannetjes beraamt met partner-in-crime Coos. Speelt de heilige onschuld, maar is in feite een vals kreng.

Op vier: Coos, dit is degene die wat mij betreft van deze heren het minst in aanmerking komt voor de bokaal, want zoals al eerder terecht werd opgemerkt: je moet een maatje naaien. Coos is een sluwe vos met sluwe streken, maar hij verbergt het niet en iedereen in het huis weet eigenlijk wel waar hij mee bezig is. Hoe naar ook, hij komt er voor uit en durft z'n ballen uit z'n broek te laten hangen.

Op vijf: Person X, iemand die nog niet uit z'n schulpje is gekropen, maar dit in de komende weken nog wel eens zou kunnen gaan doen. Bedenk wel: Willems ware aard kwam ook pas op het einde omhoog borrelen. Dus wie weet komt de ware matenaaier-aard van Danielle, Gert-Jan (please nee!) of Sandy wel ineens tevoorschijn, you never know...

May the worst win!

Als chocola een man was, dan zou ik ermee trouwen
pi_2166092
Ik nomineer Voyeur, vanwege het beschuldigen van Frank van verkrachting en de aangifte daarvan...

Lager kan je in mijn optiek niet zinken.

maandag 12 november 2001 @ 23:22:07 #27
17047 FFF
Listen.to/djfff
pi_2166096
Ed
Cu and Listen.to/djfff
pi_2166736
  • 1 Ed
  • 2 Ed
  • 3 Ed
  • 4 Ed

`n (radicale) Moslim met `n mening valt onder geloofsovertuiging. `n Nederlander met 'n mening is een racist...
  dinsdag 13 november 2001 @ 00:14:01 #29
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2166772
Buffie, een pracht-analyse. Helemaal mee eens!
  † In Memoriam † dinsdag 13 november 2001 @ 01:21:03 #30
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2167293
Buffie, je hebt eigenlijk gelijk. Ik ben overtuigd en ga vooralsnog ook maar switchen naar Ed. De bokaal mag bij de feestelijke uitreiking eventueel ook op z'n arm getattoëerd worden door Henk Schiffmacher, want het moet natuurlijk wel een beetje klasse hebben.
  dinsdag 13 november 2001 @ 01:25:26 #31
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2167344
idem met bovenstaande bericht (hoop dat Ed een allergie voor die tattoe ontwikkeld want die gun ik m dus echt niet meer )

Mijn voorspelling voor Person-X is Daniëlle!

die vind ik dus echt heeel eng

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_2167448
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 01:25 schreef Rica het volgende:
idem met bovenstaande bericht (hoop dat Ed een allergie voor die tattoe ontwikkeld want die gun ik m dus echt niet meer )

Mijn voorspelling voor Person-X is Daniëlle!

die vind ik dus echt heeel eng

Goh, rica, ik dacht net precies hetzelfde. Ik vind haar niet eng hoor, maar iemand die iedereen aardig vindt vind ik per definitie verdacht.Ben benieuwd wat daarvan gaat komen in de komende weken. Vind het sowieso rustig in dat team, we zijn zo gefocust op PasCoosEdGJ dat we vergeten dat daar ook mensen zitten die vast ook nog voor verrassingen gaan zorgen. Ook Andries heeft vast wel een trucje hier en daar, ik wacht op de confrontatie Danielle-Andries...
A Wannabe's Guide to Glitter and Glamour
  dinsdag 13 november 2001 @ 01:43:21 #33
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_2167493
Ik nomineer Audrey !!
....in de donkere nacht.
pi_2167505
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 01:43 schreef Magics het volgende:
Ik nomineer Audrey !!
OOOOOHHHHHH YYYYEEEEEEESSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!
A Wannabe's Guide to Glitter and Glamour
  dinsdag 13 november 2001 @ 01:51:20 #35
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_2167532
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 01:45 schreef audrey het volgende:

[..]

OOOOOHHHHHH YYYYEEEEEEESSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!

Als jij trouwens een beetje nep aan het spelen bent dat je BB-audrey bent dan ben je de boel toch al wel een aardig tijdje aan het foppen. In dat geval m`n complimenten.
Anders : cool!

Nu m`n echte nominatie : Puskal!!

....in de donkere nacht.
pi_2168383
quote:
Op maandag 12 november 2001 23:18 schreef Buffie het volgende:

Op vijf: Person X, iemand die nog niet uit z'n schulpje is gekropen, maar dit in de komende weken nog wel eens zou kunnen gaan doen. Bedenk wel: Willems ware aard kwam ook pas op het einde omhoog borrelen. Dus wie weet komt de ware matenaaier-aard van Danielle, Gert-Jan (please nee!) of Sandy wel ineens tevoorschijn, you never know...

Ik denk dat de Willem traditie alleen in stand gehouden wordt als iemand in de laatste paar weken uit zijn schulp komt en dan een "broedermoord" pleegt. Coos en Pascal kunnen het nooit zijn omdat die er al snel uitvliegen en ook niet echt achterbaks bezig zijn. Het is overduidelijk wat ze doen.

Sowieso moet het een van de favorieten zijn, dus: Kelly, Gertjan, Andries, Ed, Sandy, of Danielle. Sandy en Danielle zijn veel te lief denk ik, Ed heeft zich nu al laten gaan, dus ik denk dat de Mr. X wel Kelly, Gertjan, of Andries moet zijn. Andries heeft geen maatjes bij die twee dus dan blijft alleen Gertjan over die de Willem bokaal kan winnen als ie Kelly nomineert. Hij weet ook wel dat zij anders BB3 gaat winnen.

dinsdag 13 november 2001 @ 10:26:14 #37
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2168442
quote:
Op maandag 12 november 2001 23:18 schreef Buffie het volgende:
Op twee: Andries, die zich voordoet als de grote allemansvriend, maar het ook flink achter z'n ellebogen heeft zitten. Durft niks hardop toe te geven, slijmt zich een kwijlspoor door het huis heen, maar is ondertussen op slinkse wijze bezig om zijn zogenaamde vrienden bij iedereen zwart te maken.
Geef eens een voorbeeld hiervan. Zoals nu blijkt is zijn vriendschap aal een tijdje over en heeft hij Frank daar al meerdere malen van op de hoogte gebracht. Was gisteren duidelijk in de uitzending. Op het moment dat hij Frank niet het idee had gegeven dat hij een probleem had met zijn gedrag dan had hij een matenaaier geweest. De enige die hij tot nu toe heeft genaaid is Kelly. Andries heeft eigenlijk geen echte maatjes in het huis. Hij kan goed overweg met Daniëlle en Diane maar verder dan dat gaat het niet.

Ed is de enige die op dit moment ervoor in aanmerking komt.

pi_2168465
coos
muziek, m'n lust en mijn leven
pi_2168500
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 01:36 schreef audrey het volgende:

[..]

Goh, rica, ik dacht net precies hetzelfde. Ik vind haar niet eng hoor, maar iemand die iedereen aardig vindt vind ik per definitie verdacht.Ben benieuwd wat daarvan gaat komen in de komende weken. Vind het sowieso rustig in dat team, we zijn zo gefocust op PasCoosEdGJ dat we vergeten dat daar ook mensen zitten die vast ook nog voor verrassingen gaan zorgen. Ook Andries heeft vast wel een trucje hier en daar, ik wacht op de confrontatie Danielle-Andries...

danielle vind ik echt een schijnheilig klein meisje. ze praat met iedereen mee. Ook Andries is vrij stiekem.
Daar verwacht ik nog wel wat van.
pi_2168588
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 10:26 schreef marky het volgende:

[..]

Geef eens een voorbeeld hiervan. Zoals nu blijkt is zijn vriendschap aal een tijdje over en heeft hij Frank daar al meerdere malen van op de hoogte gebracht. Was gisteren duidelijk in de uitzending. Op het moment dat hij Frank niet het idee had gegeven dat hij een probleem had met zijn gedrag dan had hij een matenaaier geweest. De enige die hij tot nu toe heeft genaaid is Kelly. Andries heeft eigenlijk geen echte maatjes in het huis. Hij kan goed overweg met Daniëlle en Diane maar verder dan dat gaat het niet.

Ed is de enige die op dit moment ervoor in aanmerking komt.

Andries zou ook een geschikte kandidaat zijn voor deze lijst.Omdat het ook een schijnheilige achterbaks ventje is.Hij is zeer vrouw onvriendelijk.Hoe hij Diane aan haar haren trok om even stoer te doen was te erg voor woorden.Een beetje vent doet zoiets niet.Zij had duidelijk pijn, dat zei ze ook de volgende dag.Het arme labiele kind van de dramathiek wist zich ook geen raad met de situatie en lachtte maar wat, puur omdat ze zo overvallen werd.
En Kelly, daar wil hij nu wel weer contact mee buiten het BB huis.Eerst zat hij te lullen van ik wil geen contact meer met haar en GJ omdat hij een hekel aan hen had.
En wat hij Frank flikte was gewoon matennaaien.En pas durven toe te geven als Frank erover blijft doorgaan.
Dat ventje is heel fout.Helemaal fake van a tot z.

Ed staat verder nu op 1 bij mij.

pi_2168634
ik had eik ook Andries in mn hoofd
  dinsdag 13 november 2001 @ 10:52:04 #42
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_2168658
1. @ deze persoon was tot voor kort met stip op 1 binnengekomen maar met zijn mes-in-de-rug-actie bij GJ behoorlijk onder 0 gedaald.
2. Kelly. Die zet zichzelf zo centraal, dat ze daarbij over ieders death body gaat. Denk bv aan de captain-actie van Coos.
3. De combi Danielle/Andries vind ik ook link. Ik herinner me een uitzending dat Danielle lopend richting battlefield, iets met Andries aan het bekokstoven was om Diane te dissen. Maar daarnaast is Andries in ieder combi gevaarlijk.

Voetnoot:
Zowel Coos, Pascal en Priscella zaten/zitten er voor het spel in en maken/maakte er ook een echt spel van. Daar zijn ze vrij straight in. Alleen pascal wil het nog niet zien. Die denkt op Coos mee te kunnen liften maar zal over een paar weken ook een mes in rug voelen kietelen.

De mensen zijn gek geworden
  dinsdag 13 november 2001 @ 11:06:29 #43
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2168842
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 10:45 schreef schatje het volgende:

[..]

Andries zou ook een geschikte kandidaat zijn voor deze lijst.Omdat het ook een schijnheilige achterbaks ventje is.Hij is zeer vrouw onvriendelijk.Hoe hij Diane aan haar haren trok om even stoer te doen was te erg voor woorden.Een beetje vent doet zoiets niet.Zij had duidelijk pijn, dat zei ze ook de volgende dag.Het arme labiele kind van de dramathiek wist zich ook geen raad met de situatie en lachtte maar wat, puur omdat ze zo overvallen werd.
En Kelly, daar wil hij nu wel weer contact mee buiten het BB huis.Eerst zat hij te lullen van ik wil geen contact meer met haar en GJ omdat hij een hekel aan hen had.
En wat hij Frank flikte was gewoon matennaaien.En pas durven toe te geven als Frank erover blijft doorgaan.
Dat ventje is heel fout.Helemaal fake van a tot z.

Dit is een compleet onzin verhaal. Diane vond het anders maar wat leuk toen het gebeurde. De volgende ochtend had ze de pee in en begon er over te klagen. had ze moeten doen toen het gebeurde.
Hij heeft Frank niks geflikt omdat hij Frank al meerdere malen had gwezen op zijn gedrag en de moeite die hij daarmee had.
Nadat hij en GJ op een bepaalt moment aan de praat zijn gekomen en het ea hadden uitgesproken zijn ze anders over elkaar gan denken. Dat is wederzijds.
Hij heeft van de week aan Kelly verteld dat hij met haar gedrag vel problemen heeft gehad en dat hij zich soms aan haar irriteerde. Kelly beamde dat ze soms heel vervelend kan zijn en vond het ook wel jammer. Daarna nam het gesprek een prettige wending en hebben ze met en vriendschappelijke kus. Als hij het allemaal voor zich houd en een mes in de rug had gestoken dan was hij een matennaaier geweest. dit is tot op heden niet gebeurd.
  dinsdag 13 november 2001 @ 11:07:24 #44
2915 Fiep
bikkel b.d.
pi_2168853
Ed is natuurlijk de ultieme Willem (Geheid dat we hem over een aantal weken een prakkie zien koken in Koffietijd! Mark my words!)

Ed sloop -net als Willem- met een hoog knuffelgehalte het huis binnen, maar draaide zonder pardon zijn maatje de nek om. Vandaar: het plastic plaatje op de voet van de bokaal draagt zijn naam.

Verder vlak ik kneedgummetjes Daniëlle ook niet uit. Zij nomineerde immers die Rotterdamse blaaskaak, maar verkondigde dat Leo de echte verschrikking is, om die verschrikking vervolgens weer om de nek te vliegen.

"Het is wel leuk hoor, al die avonturen, maar je krijgt er zo'n stijve nek van."
pi_2169106
.

[crosspost]

O+. Ripley. O+.
  dinsdag 13 november 2001 @ 12:11:43 #46
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_2169461
Ik zou naast Ed, Pascal en Coos toch ook Andries en Geejee niet willen uitvlakken! Alle vijf ze spelen ze een spelletje!
Back in town
pi_2169919
Ik vind Ed the one and only die in aanmerking komt...

Geejee is volgens mij eigenlijk niet zo, maar hij moet wel...

dinsdag 13 november 2001 @ 16:05:54 #48
18471 ForumFreak
Cats R Beautiful!
pi_2171695
Ik ben het eens met X-eke. Gert-Jan baalt volgens mij enorm van hoe hij in de stroomversnelling van dit gesteggel is gekomen. En allemaal door die lullige nepdrol, zoiets kleins eigenlijk. Maar ik kan me voorstellen dat ie kwaad werd toen Coos aldoor maar riep hoe erg Gert-Jan was en dat hij niet naar hem wilde luisteren. Dat was een behoorlijk trieste reactie voor iemand van 34.

Coos was al vrij snel duidelijk in zijn antipathie richting Gert. Ed niet, hij deed zich voor als iemand die het belang van de groep voor ogen hield. Hij denkt echter alleen aan zichzelf, en zegt bovendien walgelijke dingen over Kelly achter haar rug om. Daarom stem ik op Ed voor de Willem-bokaal.

dinsdag 13 november 2001 @ 17:05:50 #49
6680 Dr.Java
fake-specialist
pi_2172196
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 01:21 schreef Cynix ® het volgende:
De bokaal mag bij de feestelijke uitreiking eventueel ook op z'n arm getattoëerd worden door Henk Schiffmacher, want het moet natuurlijk wel een beetje klasse hebben.
dankje cynix:

(en sanne bedankt voor de screenshots tot nu toe)

† In Memoriam † dinsdag 13 november 2001 @ 18:31:52 #50
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2172913
  dinsdag 13 november 2001 @ 20:16:26 #51
521 ruby
Hell yeah!
pi_2173771
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 11:30 schreef Smike het volgende:
[afbeelding].

[crosspost]

Leuk, die kop van Ed op de Euro... Of is dat de Gouden Plak?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  woensdag 14 november 2001 @ 15:46:27 #52
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2181958
GJ kan dus nu ook opzeker worden toegevoegd aan de lijst. Hij heeft toch geprobeerd om zijn maatje Frank te laten moven.
  woensdag 14 november 2001 @ 16:11:41 #53
6680 Dr.Java
fake-specialist
pi_2182273
Ik zie Frenk zeker niet als maatje van GJ, en GJ volgens mij ook niet (zie verhaal van GJ over gesprek met Frenk: Frenk stelt een vraag aan GJ en loopt weg zonder op het antwoord te wachten)
  woensdag 14 november 2001 @ 16:19:24 #54
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2182375
Maar Frank ziet hem wel als maatje. En er zijn verder niet veel andere in huis die met GJ maatje zijn. GJ heeft meerdere malen aangegeven dat hij Frank erg mag en ook het vertrouwen van Frank gewonnen.

Hoe eerlijk GJ er ook voor uit is gekomen, heeft de gedachten hem wel bezig gehouden en hem er zelfs toe gebracht om het aan BB voor te stellen.

woensdag 14 november 2001 @ 16:28:12 #55
10152 Buffie
There is only one
pi_2182504
Maar G-J en Frank maatjes? Neuh, dat zie ik toch anders. Ze kunnen het wel met elkaar vinden, maar dat kunnen de meesten daar in huis wel met elkaar. Coos en Paskal, dat zijn echt maatjes, en Ed en G-J in het begin ook. Frank en Andries, dat vond ik ook wel maatjes, totdat de vriendschap bekoelde na die twee rampzalige weken in arm.

Wat G-J heeft gedaan is een beetje naief, maar zeker niet vals of gemeen. Hij wil gewoon graag dat Kel blijft, wil zichzelf notabene laten nomineren om dan te kijken of Coos eruit vliegt.
Ik kan er wel om lachen, want natuurlijk keurt BB het niet goed dat hij een oproepje gaat doen om Kel te laten blijven, maar hij doet het wel in zijn eentje, hij betrekt er verder helemaal niemand bij. En dat is heel wat anders dan het Treurige Trio dat constant met z'n drietjes snode plannetjes zitten te beramen om Sandy naar de overkant te schoppen en Kelly tot in lengte der dagen te blijven nomineren.

En die arme G-J, die denkt dan ook nog eens dat hij de schuldige is van alles, en de drie achterbakse partners-in-crime vallen hem keihard aan om zo hun eigen geweten te overschreeuwen. G-J is nog zo aardig om alles out in the open te vertellen, dat zie ik die valse kraaien nog niet doen. Nee hoor, de echte matennaaiers zijn toch echt de drie musketiers en zeker niet G-J!

woensdag 14 november 2001 @ 18:27:24 #56
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2183804
quote:
Op woensdag 14 november 2001 16:28 schreef Buffie het volgende:
Maar G-J en Frank maatjes? Neuh, dat zie ik toch anders. Ze kunnen het wel met elkaar vinden, maar dat kunnen de meesten daar in huis wel met elkaar. Coos en Paskal, dat zijn echt maatjes, en Ed en G-J in het begin ook. Frank en Andries, dat vond ik ook wel maatjes, totdat de vriendschap bekoelde na die twee rampzalige weken in arm.

Wat G-J heeft gedaan is een beetje naief, maar zeker niet vals of gemeen. Hij wil gewoon graag dat Kel blijft, wil zichzelf notabene laten nomineren om dan te kijken of Coos eruit vliegt.
Ik kan er wel om lachen, want natuurlijk keurt BB het niet goed dat hij een oproepje gaat doen om Kel te laten blijven, maar hij doet het wel in zijn eentje, hij betrekt er verder helemaal niemand bij. En dat is heel wat anders dan het Treurige Trio dat constant met z'n drietjes snode plannetjes zitten te beramen om Sandy naar de overkant te schoppen en Kelly tot in lengte der dagen te blijven nomineren.

En die arme G-J, die denkt dan ook nog eens dat hij de schuldige is van alles, en de drie achterbakse partners-in-crime vallen hem keihard aan om zo hun eigen geweten te overschreeuwen. G-J is nog zo aardig om alles out in the open te vertellen, dat zie ik die valse kraaien nog niet doen. Nee hoor, de echte matennaaiers zijn toch echt de drie musketiers en zeker niet G-J!

Frank en andries dat was al langer kapot. Gaat nu weer beter maar dat ligt voornamelijk aan het gedrag van Frank in arm.

GJ is niet zielig. GJ heeft een dom plan beraamt. Het plan van Pascal en Coos en Ed was qua plan beter en ook beter voorbereid.

Frank zag in GJ echt wel een maatje. hij had het idee dat hij met GJ iemand had met wie hij kon praten. GJ was ook iemand die hem kon opeppen. Dus meer maatjes dan elkaar mogen. Het plan wat GJ uitdacht was naar Frank toe wel gemeen. Hij wilde Frank opofferen om de rust in zijn eigen team te krijgen. Het vreemde is dat hij juist eerst naar het team van Frank wilde om hem dingen bij te brengen. GJ heeft gewoon heel dom gehandeld. Hij had er beter aan gedaan om zijn mond te houden en de drie hadden de volle laag gekregen.

Dit is waarschijnlijk slechter voor zijn loopbaan dan het drankincident.

† In Memoriam † zondag 25 november 2001 @ 10:58:56 #57
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2284301
Ik nomineer met stip Kelly!
Lees de verslagen van de nacht van 25 november en huiver!!

Ed geeft zoals gewoonlijk weer eens flink af op zijn medebewoners, met een hoop gevloek en gescheld. Met name Gert-Jan moet het behoorlijk ontgelden.

Kelly staat er genietend bij te lekken en te kwijlen en vindt 'm gewéldig zoals hij iedereen achter zijn en haar rug om volledig neer probeert te halen.

Ed: "Dus ik zeg tegen Andries, jij kunt beter je bek houden en Gert-Jan kan ook opsodemieteren!".
Kelly: "Gooi het er uit Ed! Ik vind je gewéldig zoals je nu praat".

pi_2284319
quote:
Op zondag 25 november 2001 10:58 schreef Cynix ® het volgende:

Ed geeft zoals gewoonlijk weer eens flink af op zijn medebewoners, met een hoop gevloek en gescheld. Met name Gert-Jan moet het behoorlijk ontgelden.

Kelly staat er genietend bij te lekken en te kwijlen en vindt 'm gewéldig zoals hij iedereen achter zijn en haar rug om volledig neer probeert te halen.

Ed: "Dus ik zeg tegen Andries, jij kunt beter je bek houden en Gert-Jan kan ook opsodemieteren!".

Ik had Kelly al lang op nr. 1 staan wegens het voortdurend afvallen en volkomen onterecht de tering schelden van de enige in het huis die het goed met haar voorheeft, bah wat een enge takketrol.
  zondag 25 november 2001 @ 11:08:11 #59
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2284327
quote:
Op zondag 25 november 2001 10:58 schreef Cynix ® het volgende:

Ik ben benieuwd of ze het ook nog gaan uitzenden
  zondag 25 november 2001 @ 11:16:19 #60
16797 BIGMAMA
Wanneer begint BigDiet weer?
pi_2284352
Volgens mij is Kelly het helemaal niet met Ed eens maar ze vindt het gewoon geweldig als iemand over de zeik gaat. Zoals Ed dus gisteravond. Ze houdt ervan om mensen te zien die zich helemaal opnaaien en allemaal groffe dingen zeggen.
"Strijdlustig" Andre's nieuwe CD, inclusief de single "Bloed, Zweet en Tranen" Prachtig
  † In Memoriam † zondag 25 november 2001 @ 11:20:17 #61
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2284373
Prima, maar dát werkt dus niet he? Tegen Iedereen mooi weer spelen en ondertussen genieten hoe ze achterbaks worden afgezeken.
  zondag 25 november 2001 @ 11:24:16 #62
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2284398
Ik nomineer zowel Kelly als Ed.... Kelly liet zich weer verschrikkelijk kennen vannacht.. en ook Ed, die nu opeens zijn maatje Leo wil afzetten omdat hij volgens hem een flutcaptain is! ...
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_2284422
quote:
Op zondag 25 november 2001 11:20 schreef Cynix ® het volgende:
Prima, maar dát werkt dus niet he? Tegen Iedereen mooi weer spelen en ondertussen genieten hoe ze achterbaks worden afgezeken.
Nou dat werkt wel als het niet wordt uitgezonden en ik denk dat ze *niet* gaan uitzenden hoe achterbaks mevrouw zich hier weer heeft gedragen, maar *wel* gaan uitzenden hoe goed ze heeft zitten luisteren naar het verhaal van Danielle over het overlijden van haar moeder. Want alleen de goede dingen die ze heeft worden extra belicht en de (vele) slechte kanten van haar karakter die ze toont, daarvan wordt niets uitgezonden.

De mensen die BB dus alleen via de tv kijken (en dat is nog steeds de meerderheid!) weten dus niet beter of Kelly is een leuke gekke meid, echt walgelijk van Yorin.

pi_2284432
quote:
Op woensdag 14 november 2001 18:27 schreef marky het volgende:

[..]

Frank en andries dat was al langer kapot. Gaat nu weer beter maar dat ligt voornamelijk aan het gedrag van Frank in arm.

GJ is niet zielig. GJ heeft een dom plan beraamt. Het plan van Pascal en Coos en Ed was qua plan beter en ook beter voorbereid.

Frank zag in GJ echt wel een maatje. hij had het idee dat hij met GJ iemand had met wie hij kon praten. GJ was ook iemand die hem kon opeppen. Dus meer maatjes dan elkaar mogen. Het plan wat GJ uitdacht was naar Frank toe wel gemeen. Hij wilde Frank opofferen om de rust in zijn eigen team te krijgen. Het vreemde is dat hij juist eerst naar het team van Frank wilde om hem dingen bij te brengen. GJ heeft gewoon heel dom gehandeld. Hij had er beter aan gedaan om zijn mond te houden en de drie hadden de volle laag gekregen.

Dit is waarschijnlijk slechter voor zijn loopbaan dan het drankincident.

Frank: 'Andries lult met twee tongen'
'Als ik nu terug zou mogen , dan zou ik Andries eens goed de grond inboren.'Frank zag uitgebreid met Diane zoenen en dat hij had hij niet van z'n maatje verwacht.'Ik ben teleurgesteld in hem.Toen ik hem in het Huis vroeg of hij meer met Diane deed dan holletje holletje liggen ontkende hij altijd.Ik weet dat zoenen voor Diane veel betekent.Andries is niet eerlijk geweest.Hij lult met twee tongen.'
Voor Gert-Jan daarentegen heeft de Rotterdamer veel meer respect gekregen.'Ik heb te laat gezien dat hij de meest symphatieke van het stel is.Gert-Jan speelt met open vizier.'

Het plan van C&P&E is mislukt, dus beter was het zeker niet.GJ daarentegen heeft het prima voor elkaar!!

Ik nomineer Andries, is het meest doorzichtig en schijnheilig!!

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 25-11-2001 11:43]

pi_2284440
quote:
Op zondag 25 november 2001 11:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik nomineer zowel Kelly als Ed.... Kelly liet zich weer verschrikkelijk kennen vannacht.. en ook Ed, die nu opeens zijn maatje Leo wil afzetten omdat hij volgens hem een flutcaptain is! ...
Ik ook, weg met Kelly, weg met Ed! Go GJ, Go Sandy!!
pi_2285731
quote:
Op zondag 25 november 2001 11:24 schreef scanman01 het volgende:
volkomen mee eens.......
pi_2286167
De definitie van de Willembokaal voor mij is:
"Een bewoner die zich voordoet als vriend van een andere bewoner in het huis maar toch besluit om hem zijn stem te geven voor verwijdering uit het huis."

Dan volgt mijn conclusie: "Andries".
Omdat Andries met Frank omging als een maatje maar achter zijn rug om toch op Frank stemde. Aan het begin wilde hij er niet voor uitkomen dat hij op hem gestemd had en naderhand heeft hij verschillende argumenten gegeven die niet op elkaar aansloten. Het enige wat die argumenten met elkaar gemeen hadden, was dat ze hem allemaal zo min mogelijk in een kwaad daglicht stopte.

Viper 4 life
  † In Memoriam † zondag 25 november 2001 @ 15:44:31 #68
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2286217
Hmmm, zit wat in.

Maar deze bokaal is mede bedoeld voor achterbaks gedrag in het algemeen. Het hoeft dus niet per sé te gaan om het stemgedrag. Hij wordt uitgereikt aan diegene die zijn of haar maat achter diens rug om het ergste naait.

Ik geef toe dat bijna iedereen wel enige aanspraak maakt op de bokaal, maar er móet iemand zijn die aan dat gedrag een geheel eigen dimensie weet te geven.

pi_2286327
quote:
Op zondag 25 november 2001 15:44 schreef Cynix ® het volgende:
Hmmm, zit wat in.

Maar deze bokaal is mede bedoeld voor achterbaks gedrag in het algemeen. Het hoeft dus niet per sé te gaan om het stemgedrag. Hij wordt uitgereikt aan diegene die zijn of haar maat achter diens rug om het ergste naait.

Ik geef toe dat bijna iedereen wel enige aanspraak maakt op de bokaal, maar er móet iemand zijn die aan dat gedrag een geheel eigen dimensie weet te geven.

In dat geval ga ik zonder enige twijfel voor Ed.
Ondanks dat Ed er vrij laat bijkwam heeft hij in de kortste tijd zoveel mensen weten te naaien achter hun rug om.

Hieronder een paar van zijn slachtoffers:
Gert-Jan
Dacht in Ed zijn maatje gevonden te hebben, luchtte regematig bij Ed zijn hart.
Vervolgens bracht Ed bij Coos en Pascal verslag uit en speelde een dubbelspel.

Sandy
Bracht samen met Ed veel leuke dagen door in het huis. Binnen korte tijd waren ze alle dikke maatjes, die stoeide en alles leken te kunnen zeggen tegen elkaar.
Ed wilde het captainschap van Sandy overnemen en liet het overkomen alsof hij het deed om haar positie als captain te willen overnemen omdat hij vond dat het te zwaar werd voor haar.
Nietswetende Sandy wist niet dat Ed het eigenlijk deed om haar naar de overkant te kunnen sturen om zijn eigen dubbelspel voort te zetten.

Verder lult Ed achter iedereen zijn rug om, echt iedereen.
De enige bewoner waarvan ik nog niet weet als hij achter die rug om heeft geluld is Pascal.
Voor elke andere bewoner kan ik zo een voorbeeld geven dat hij achter die rug om heeft geluld.
Dus zonder twijfel:

De winnaar van de "Willembokaal 2001": Ed!!

Viper 4 life
pi_2289953
quote:
Op zondag 25 november 2001 15:55 schreef Showtime het volgende:

[..]

In dat geval ga ik zonder enige twijfel voor Ed.
Ondanks dat Ed er vrij laat bijkwam heeft hij in de kortste tijd zoveel mensen weten te naaien achter hun rug om.

Hieronder een paar van zijn slachtoffers:
Gert-Jan
Dacht in Ed zijn maatje gevonden te hebben, luchtte regematig bij Ed zijn hart.
Vervolgens bracht Ed bij Coos en Pascal verslag uit en speelde een dubbelspel.

Sandy
Bracht samen met Ed veel leuke dagen door in het huis. Binnen korte tijd waren ze alle dikke maatjes, die stoeide en alles leken te kunnen zeggen tegen elkaar.
Ed wilde het captainschap van Sandy overnemen en liet het overkomen alsof hij het deed om haar positie als captain te willen overnemen omdat hij vond dat het te zwaar werd voor haar.
Nietswetende Sandy wist niet dat Ed het eigenlijk deed om haar naar de overkant te kunnen sturen om zijn eigen dubbelspel voort te zetten.

Verder lult Ed achter iedereen zijn rug om, echt iedereen.
De enige bewoner waarvan ik nog niet weet als hij achter die rug om heeft geluld is Pascal.
Voor elke andere bewoner kan ik zo een voorbeeld geven dat hij achter die rug om heeft geluld.
Dus zonder twijfel:

Inderdaad, Ed is niet evenaren. Die heeft er, wat betreft matennaaierij, al heel wat aan z'n kar gebonden.
Wie gaat trouwens die bokaal aan 'm uitreiken? Is misschien verstandiger om 'de prijs' maar met een grote boog in de tuin gooien. Kaartje erbij, klaar. 'Voor Ed, van je vriendjes en vriendinnetjes van Fok!.'
In case of emergency: Rescuepillen. Dat helpt tegen de ergste schrik.
pi_2294972
quote:
Op zondag 25 november 2001 15:55 schreef Showtime het volgende:
Helemaal mee eens!
  donderdag 29 november 2001 @ 13:41:16 #72
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_2327264
Nu nog iemand vinden die hem durft te overhandigen. Aangezien hij de eerste die hij tegenkwam buiten het huis op zijn/haar bek zou rossen (ik quote slechts!) zou ik daar toch niet graag staan met een mooie Willemschaal in mijn hand. Of hij moet groter zijn dan dat ikzelf ben, zodat ik er achter kan schuilen. Dat is dan 1.96 mtr overwinningstrofee en dat zou in het geval @ wel terecht zijn lijkt me zo.

Nu weer dat gezeik over teamspirit en pissig zijn op de andere kant omdat zij een makkelijkere battle zouden hebben gehad. Tja, @ is gewent om in een slangenkuil tussen de ratten en een lijf vol maaien te leven, maar dat maakt het voor anderen nog niet makkelijk.

De mensen zijn gek geworden
  donderdag 29 november 2001 @ 13:43:12 #73
7814 wiip
Forgive, but never forget. JFK
pi_2327286
quote:
Op donderdag 29 november 2001 13:41 schreef Da hopman het volgende:
Nu nog iemand vinden die hem durft te overhandigen.
Doe ik wel. Geen probleem. Wie wil de speech schrijven?
Descartes:Each problem that I solved became a rule which served afterwards to solve other problems. JFK:Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
pi_2327515
quote:
Op zondag 25 november 2001 15:44 schreef Cynix ® het volgende:
Hmmm, zit wat in.

Dat is dus Andries.

2 gezichten - 2 tongen

wie over zich laat lopen is een stoeptegel......
  † In Memoriam † donderdag 29 november 2001 @ 22:54:41 #75
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2333222
*Runner up alert!* Kelly!
pi_2333265
quote:
Op donderdag 29 november 2001 22:54 schreef Cynix ® het volgende:
*Runner up alert!* Kelly!
definitely, Ooooh yes!
pi_2333276
Ruk Ed die bokaal uit zijn handen en geef dat ding a.u.b. aan kelly!!
pi_2333328
Kelly is de enige echte Willem van BB3! Wat een ongelovelijke naaistreek is dit!

1. Kelly
2. Kelly
3. Kelly
4. Kelly

x10000000

pi_2333345
Het moge duidelijk zijn wie de winnaar is....

jesssusss....zelfs Willem verbleekt bij deze aktie van Kelly

No doubt about it...
We have a winner!!!!!

donderdag 29 november 2001 @ 23:04:11 #80
215 misterDre
Paint it black!
pi_2333368
KELLY
pi_2333373
Kerry is nog erger als Willem uit BB2
Met stip op plaats 1 Wat een naaistreek
  donderdag 29 november 2001 @ 23:06:12 #82
215 misterDre
Paint it black!
pi_2333392
quote:
Op donderdag 29 november 2001 23:04 schreef Moesta het volgende:
Kerry is nog erger als Willem uit BB2
Met stip op plaats 1 Wat een naaistreek
Willem uit BB2
  donderdag 29 november 2001 @ 23:07:02 #83
16797 BIGMAMA
Wanneer begint BigDiet weer?
pi_2333405
Ik nomineer Gert Jan ook bij deze. en Kelly ook . Allebei zijn ze niet eerlijk tegenover elkaar.
Ik hoorde Gert net met Leo Ed en Andries praten over Kelly.
Gert sneed het onderwerp Kelly aan , en gaf aan dat hij de koopdrift van Kelly niet normaal vind. Hij vind het niet normaal dat iemand zoveel besteld via de telefoon , Er komen poedertjes en flesjes binnen waarvan hij denkt , wat is dit allemaal.
Dus hierbij ook Gert genomineerd.
Sandy is mijn winmaar
"Strijdlustig" Andre's nieuwe CD, inclusief de single "Bloed, Zweet en Tranen" Prachtig
pi_2333455
quote:
Op donderdag 29 november 2001 23:06 schreef misterDre het volgende:

[..]

Willem uit BB2

Lol ik ben nog zo van slag dat ik een jaartje te veel schreef. Die KKKK Kelly ook
pi_2333468
Kelly met een dikke vette stip op nummer 1
Daar denk ik nog even over na!
pi_2333495
KKKKKKKKKelly
Voor de een is het benzine,voor mij is het adrinaline!
  † In Memoriam † donderdag 29 november 2001 @ 23:15:03 #87
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_2333502
quote:
Op donderdag 29 november 2001 23:07 schreef BIGMAMA het volgende:
Ik nomineer Gert Jan ook bij deze. en Kelly ook . Allebei zijn ze niet eerlijk tegenover elkaar.
Gert sneed het onderwerp Kelly aan , en gaf aan dat hij de koopdrift van Kelly niet normaal vind. Hij vind het niet normaal dat iemand zoveel besteld via de telefoon , Er komen poedertjes en flesjes binnen waarvan hij denkt , wat is dit allemaal.
En waarom zou Gert-Jan zijn mening niet mogen geven over het bestedingspatroon van Kelly?
Iemand die voor 2000 gulden per week op d'r gezicht smeert kan ik ook niet echt waarderen.
En geloof me, als er iemand in je omgeving zou zitten die de gehele dag met d;r uiterlijk bezig is en in alles wat glimt gaat staren om te kijken of d'r wenkbrauwen nog in model zitten dan kan je verwachten dat je daar toch eens iets over zegt.
  donderdag 29 november 2001 @ 23:15:37 #88
10152 Buffie
There is only one
pi_2333510
quote:
Sandy is mijn winmaar
Sorry hoor, maar is dat matennaaierij van Gert? Doe ff normaal zeg. Gert-Jan heeft Kelly enorm hoog zitten, maar dat wil nog niet zeggen dat hij haar maar helemaal fantastisch moet vinden. Natuurlijk is het niet normaal als iemand het budget van 1000 piek er in rap tempo doorheen jaagt en bestellingen doet als poeders, smeersels, een voetenvijl , exotische vruchtjes, Thaise mihoensoep en 38 soorten Franse kaas en dat zonder ook maar één keer te overleggen met de rest van het team. Heel terecht vindt Gert-Jan dit niet helemaal zoals het hoort. Maar matennaaierij? Welnee.

Nee, matennaaierij is dat wat Kelly nu doet, door Gert plots te nomineren, terwijl zij zich voordoet als grote vriendin van hem. Valt me erg van haar tegen, daar zal ze punten mee verliezen. Jammer Kel, heel jammer. Je bent inderdaad net zo egoïstisch als je overkomt. Of, om met haar eigen woordje te spreken: BAH!

donderdag 29 november 2001 @ 23:18:14 #89
215 misterDre
Paint it black!
pi_2333540
quote:
Op donderdag 29 november 2001 23:15 schreef Buffie het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar is dat matennaaierij van Gert? Doe ff normaal zeg. Gert-Jan heeft Kelly enorm hoog zitten, maar dat wil nog niet zeggen dat hij haar maar helemaal fantastisch moet vinden. Natuurlijk is het niet normaal als iemand het budget van 1000 piek er in rap tempo doorheen jaagt en bestellingen doet als poeders, smeersels, een voetenvijl , exotische vruchtjes, Thaise mihoensoep en 38 soorten Franse kaas en dat zonder ook maar één keer te overleggen met de rest van het team. Heel terecht vindt Gert-Jan dit niet helemaal zoals het hoort. Maar matennaaierij? Welnee.

Nee, matennaaierij is dat wat Kelly nu doet, door Gert plots te nomineren, terwijl zij zich voordoet als grote vriendin van hem. Valt me erg van haar tegen, daar zal ze punten mee verliezen. Jammer Kel, heel jammer. Je bent inderdaad net zo egoïstisch als je overkomt. Of, om met haar eigen woordje te spreken: BAH!

Eens!
pi_2333605
Nummer 1 met stip voor de Willem bokaal is GERT JAN.De grootste slijmbal van het westelijk halfrond en omstreken.
2. ED
3. BIN LADEN
hey I'm blond, what's your excuse?
pi_2333633
quote:
Sandy is mijn winmaar
Als dit jou beargumentatie is om Gert-Jan te nomineren dan stelt die Willem Bokaal vrij weinig voor.
Je staat hier toch niet werkelijk achter? Dit is wel de zwakste beargumentatie die je kan verzinnen, dus wanneer een bewoner zijn vrije mening uit dan staat hij genomineerd, dan kan je gelijk heel de wereld nomineren.
Viper 4 life
  donderdag 29 november 2001 @ 23:41:45 #92
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2333815
Waarom staat Kelly opeens zo in the picture voor de willembokaal alleen omdat ze op Gertjan gaat stemmen, of heb ik nog iets gemist?
  donderdag 29 november 2001 @ 23:57:31 #93
19012 Caresse
Senang,senang...
pi_2333996
KELLY,dat geroddel over gj,dat gefrunnik aan haar uiterlijk,dat kon ik nog wel velen,maar een maatje verneuken door hem te nomineren ,dat gaat mij te ver.....
  † In Memoriam † donderdag 29 november 2001 @ 23:58:03 #94
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2334001
quote:
Op donderdag 29 november 2001 23:41 schreef Jappie het volgende:
Waarom staat Kelly opeens zo in the picture voor de willembokaal alleen omdat ze op Gertjan gaat stemmen, of heb ik nog iets gemist?
Is dat niet genoeg dan?
Willem is er destijds in één klap beroemd mee geworden.
pi_2334017
Gert heeft dus Kelly genomineerd.
Het is het Gesprek waar het om draait
  vrijdag 30 november 2001 @ 00:02:53 #96
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2334052
Hahaha, die Cynix ik ben toch bang dat er een klein verschilletje tussen Willem en Kelly bestaat. Waar Willem echt "Maten" aan het naaien was, is Kelly gewoon een dom gansje wat van voren niet weet dat ze van achteren leeft. Ik geloof dat ze in die 83 dagen al tegen iedereen heeft gezegd dat het haar beste vriend/vriendin was om vervolgens 5 minuten later weer exact het tegenovergestelde te beweren. Om een matennaaier te kunnen zijn moet je toch eerst weten wat een maat is.
pi_2334116
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 00:02 schreef Jappie het volgende:
Hahaha, die Cynix ik ben toch bang dat er een klein verschilletje tussen Willem en Kelly bestaat. Waar Willem echt "Maten" aan het naaien was, is Kelly gewoon een dom gansje wat van voren niet weet dat ze van achteren leeft. Ik geloof dat ze in die 83 dagen al tegen iedereen heeft gezegd dat het haar beste vriend/vriendin was om vervolgens 5 minuten later weer exact het tegenovergestelde te beweren. Om een matennaaier te kunnen zijn moet je toch eerst weten wat een maat is.
Helemaal mee eens! Kelly weet niet eens wie ze wel of niet leuk vindt. Let maar op, morgen hangt ze weer bij Gerjan om z'n nek en zegt ze weer dat ze hem zo fantastisch vindt!
The sky is unlimited!
pi_2334226
quote:
Op donderdag 29 november 2001 23:59 schreef ART het volgende:
Gert heeft dus Kelly genomineerd.
En daarom krijgt Gert-Jan van mij de Willem-bokaal.

Tenminste als ik zou redeneren volgens vele Fok!-ers. Dat zouden ze gezegd hebben als GJ als eerste moest nomineren op tv bij Patty... Oh nee... dan hadden ze gezegd "Go Gert-Jan!"

Nee, van mij krijgt Ed de Willem-bokaal bij gebrek aan Coos. En daarna Andries..

Wat Ed geflikt heeft bij mijn favorieten (GJ, Kelly, Sandy) dat vergeet ik niet.

Sex is like Nokia: Connecting People
  vrijdag 30 november 2001 @ 00:21:44 #99
18518 Spitsmuisje
Is niet voor de poes!
pi_2334289
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 00:08 schreef Skylar het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Kelly weet niet eens wie ze wel of niet leuk vindt. Let maar op, morgen hangt ze weer bij Gerjan om z'n nek en zegt ze weer dat ze hem zo fantastisch vindt!

Hoop voor GJ dat hij BB1 heeft gezien en dat Kelly net zo is als Willem, maar dan heel wat erger...Misschien is nu de liefde van Gert voor Kel nu definitief voorbij is!
  vrijdag 30 november 2001 @ 00:34:07 #100
17478 zonnebloemmeisje
geen hummage zonder tatoeage
pi_2334411
Ik vind dat Andries toch minimaal een goede runner-up. Ik meen me te herinneren dat hijzelf naar de overkant zou gaan (hij is toch captain) en dan toch Leo sturen zich verschuilende achter de rest van zijn team. Andries flikt elke keer van die verstopperijtjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')