Hier de oude boosdoener...
En fijn dat het dus allemaal goed is gegaan
Strakke foto trouwens, met die gulden ernaast.
quote:guldens op foto's regeren. Ooit een digifoto van een wesp gemaakt naast een gulden. Toen die niet groot genoeg bleek deed fotoshop wonderen
Op vrijdag 09 november 2001 19:07 schreef dwerg het volgende:
Beterschap, Reintje.Strakke foto trouwens, met die gulden ernaast.
Rein: beterschap
Beterschap verder!
quote:GELUKKIG!!!
Op vrijdag 09 november 2001 18:45 schreef Reintjehet volgende:
Jippie, bennerweer... Volgens mij veelste vroeg, ik stik nog van de pijn en lachen of hoesten hoef ik al helemaal niet te proberen, maar volgens mij werkt alles weer naar behoren...
* Reintje is wel blij dat ie weer kan Fok!ken
quote:Beter voor je Reintje!!!!! Beterschap!!!! Ennuh volgens mij helpt het wel als er constant een lekkere chick over je buikje wrijft hoor!!!!
Op vrijdag 09 november 2001 21:31 schreef Reintje het volgende:
Ben wel weer blij dat ik thuis was, maar in het ziekenhuis lag ik ook wel best eigenlijk... best veel last van mijn buikie nog; weet iemand (buiten rust houden) iets dat helpt? 'k heb echt pijn bij alles wat ik doe, zelfs als ik net iets te hard hallo zeg ofzo..
Heel stom...
* Reintje is wel blij dat ie weer kan Fok!ken
quote:We moeten de pacemaker natuurlijk niet nu al forceren tot het maximum he... Maar goed, als jij er eentje kunt regelen?
Op vrijdag 09 november 2001 21:50 schreef thecrook het volgende:[..]
Beter voor je Reintje!!!!! Beterschap!!!! Ennuh volgens mij helpt het wel als er constant een lekkere chick over je buikje wrijft hoor!!!!
Batterijen weer helemaal vol
Hoe lang gaat deze nu mee?
Beterschap!
quote:Hehehehe.....lijkt dit je iets:
Op vrijdag 09 november 2001 21:52 schreef Reintje het volgende:
We moeten de pacemaker natuurlijk niet nu al forceren tot het maximum he... Maar goed, als jij er eentje kunt regelen?
Ze staat in m'n icq lijstje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |