quote:Ja, neem mij mee.
Iemand nog tips?
quote:Het vriendje
Op vrijdag 09 november 2001 12:03 schreef dutchie het volgende:
Het vriendje en ik ...
Met het vriendje naar een kerstmarkt in valkenburg... bah, wat een misselijkmakende mierzoete romantische burgerlijkheid.
(Bonefantenmuseum)
quote:Je weet niet half hoe!
Op vrijdag 09 november 2001 17:03 schreef k_man het volgende:
*krijgt rillingen van de eerste post in dit topic*Met het vriendje naar een kerstmarkt in valkenburg... bah, wat een misselijkmakende mierzoete romantische burgerlijkheid.
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 23:20 schreef dutchie het volgende:
Ik zou bijna denken dat je jaloers bent!
quote:Nee dat lijkt mij ook niet...
Op vrijdag 09 november 2001 16:46 schreef Vork het volgende:
Ga niet met de trein van of naar het uiterste zuiden des lnads. Niet doen hoor, is niet gezond.
quote:grom.
Op vrijdag 09 november 2001 23:39 schreef dutchie het volgende:
Nee dat lijkt mij ook niet...
dat doen ze nou altijd he met mijn posts..
quote:Volgens mij start het 17 november, maar dat weet ik niet zeker. Wat ik wel zeker weet is dat ze er 18 december mee uitscheiden. En dat het in de grotten van Valkenburg is. Zoek gewoon naar een gat in een berg, kom je er vanzelf
Op dinsdag 13 november 2001 10:42 schreef Vivi het volgende:
kan iemand mij nog ff melden wanneer en wqaar die Valkenburgse kerstmarkt precies is please:{ ?
quote:Dank je wel
Op dinsdag 13 november 2001 14:39 schreef dutchie het volgende:[..]
Volgens mij start het 17 november, maar dat weet ik niet zeker. Wat ik wel zeker weet is dat ze er 18 december mee uitscheiden. En dat het in de grotten van Valkenburg is. Zoek gewoon naar een gat in een berg, kom je er vanzelf
Wat ik ook weet is dat alle hotels daar dan volgeboekt zitten. En nog erger; het hele weekendje dreigt in het water te vallen.
Wilde dan een weekend later (vlak voor de kerst), maar nu kreeg ik van het hotel te horen dat ze dan dicht zaten en dit even vergeten waren.![]()
Verder gebeld, dicht ja wij ook!
![]()
![]()
Nou moet ik nog maar eens gaan overleggen met het vriendje of we dan maar helemaal verkassen naar Maastricht.
Weet iemand daar nog een leuk hotel, prijscategorie: Fl.120-170 voor een 2-persoonskamer met eigen badkamer en tv?
Pleez!
Ik weet wel een leuk hotel in Maastricht, maar ik ben de naam vergeten
Kzal het vanaaf ff navragen en posten oke??? Het zit aan het Vrijthof iig
quote:Graag!!!
Op dinsdag 13 november 2001 14:59 schreef Vivi het volgende:[..]
Dank je wel
Ik weet wel een leuk hotel in Maastricht, maar ik ben de naam vergeten
Kzal het vanaaf ff navragen en posten oke??? Het zit aan het Vrijthof iig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |