abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 9 november 2001 @ 00:00:24 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2129256
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen deeltje 8.
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen donderdag 8 november 2001.

Edit: Even groepsfoto geactualiseerd

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 09-11-2001 00:49]

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 9 november 2001 @ 00:04:50 #2
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2129308
Danielle en Diane in de keuken.
"Ik help je wel lieverd", zegt Danielle. "Ik weet niet of er nog schoon beddegoed ligt."
Diane blijkt bij Danielle in bed te gaan liggen en Diane's bed komt vrij.
"Ik ben er niet zo blij mee", zegt Diane.
"Dan gaan we het anders doen", zegt Frank. "Als jij die consessie niet wil doen, dan doen we het anders".
"Ja, maar Leo kan nu niet slapen", reageert Diane. "Er is dus geen andere mogelijkheid".

Danielle en Andries zitten intussen weer op de bank, lekker een snack naar binnen te werken. Danielle wrijft wat over haar voorhoofd en lijkt hoofdpijn te hebben.

"Mijn familie was er ook weer", zegt Frank. "Blijkbaar maakt het dus niet uit of er een kans is dat je eruit gaat".

In arm staat Sandy onder de douche en klaagt dat het erg koud is. Er wordt intussen vanalles geroepen vanachter het hek. Kelly's naam is al gehoord... nu klinkt er "Cosie"....
"Niet roepen jongens", waarschuwt Coos. "Niet doen! Priscella was heel snel weg trouwens. We konden haar net horen. Die was echt héél snel weg!"

In rijk zit iedereen lekker te genieten op de bank.
Leo vertelt hoe het zal gaan (volgens hem) als er nog 6 mensen over zijn. Hij denkt dat de laatste twee van de zes weggestemd worden door het publiek. Hij denkt dat er nu nog 5 nominaties komen... en daarna niet meer. De anderen zijn het er niet mee eens!

Dan zegt Diane dat ze straks even gaat testen hoe het gaat met Andries in één bed. Frank roept meteen dat er weer een love-duo is. Volgens Leo gebeurt er heus niets.
"Je weet niet wat er onder de dekens gebeurt", zegt Frank.
"Het enige wat er tot nu toe onder de dekens is gebeurt is dat ik 10 minuten Franks hand vasthield en we beide dachten dat het Diane's hand was", zegt Andries lachend.
Iedereen ligt in een deuk.. ook de mensen van het arme deel.

My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 9 november 2001 @ 00:10:11 #3
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2129368
"Je gaat gewoon een nachtje met Andries slapen", zegt Frank op gebiedende toon.
"Oh", reageert Diane.
"Ik vind het goed hoor", zegt Andries. "Maar volgens mij was de optie die net werd geopperd anders. Ik dacht dat Diane bij Danielle in bed zou gaan. Maar ik vind dit zo mogelijk nog een betere oplossing. Ik vind het heerlijk om tegen Diane aan te kruipen. Niet elke nacht tegen haar aankruipen of zo, maar af en toe. Ik ben een knuffelbeest en vind het gewoon lekker."
"wat is de oplossong dan volgens jou?", vraagt Leo.
"Diane en ik gaan een nacht proefslapen", antwoordt Andries. "Maar in welk bed is nog niet helemaal zeker. Danielle schijnt in Diane's bed te gaan, maar dan valt ze weer het bed uit."
"Ik blijf idd liever in een 2-persoon's bed liggen", reageert Danielle.
"Ik zei het eigenlijk gewoon als grapje", zegt Diane dan opeens weer. "Maar ik vind het ook heerlijk."
"Ik dacht ook dat Diane een geintje maakte", zegt Andries. "Ik dacht dat het een geintje was dat ze bij mij in bed wilde. Maar het zal mij worst wezen".
"Niet over worsten praten hoor", lacht Diane. "Frank is zo geil als boter nu".
Andries schiet in de lach. Frank ontkent het meteen.
"Ik kan me heel goed inhouden hoor", zegt hij lachend!
pi_2129496
Andries komt er nu pas achter dat ze een zak jeukpoeder in zijn bed hadden gegooid . De aap komt uit de mouw .

Andries dacht dat hij gewoon vies was en heeft erg veel jeuk gehad verteld hij telkens als hij zich omdraaide had hij er erg veelk last van .
Er is nu veel lol om het geintje .

Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  vrijdag 9 november 2001 @ 00:26:37 #5
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2129594
"Als er iemand hier weg moet", begint Kelly... "Ed gaat niet weg hier.. no way".
"Er gaat toch niemand hier weg", zegt Danielle.
"Moet jij eens opletten", zegt Andries. "Je kijkt nu weer net als Kelly trouwens".
"Hoe kijk ik dan?", vraagt Kelly.
"je kijkt als 'ik ben gewoon Kelly'... 'ik ben af en toe een bitch'".
"Ik ben geen bitch", valt Kelly hem meteen in de rede.
"Af en toe wel hoor", reageert Andries.
"Ja, ik laat me niet het kaas van m'n brood eten", zegt Kelly terug. "Maar Diane is ook af en toe een bitch"!
"Wat", reageert Diane lachend... "Een bitch? Maar wat verwacht je dan ook met iemand als Frank in ons team! Ik ga het bed verschonen en zo naar bed trouwens".
"Bed verschonen?", vraagt Frank verbaasd.
"Ja", reageert Diane.
"Lag er laatst trouwens iets in mijn bed?", vraagt Andries. "Het jeukte verschrikkelijk". Andries lacht erom.
"Echt?", vraagt Frank quasi onschuldig.
"Hebben jullie iets erin gegooid?", vraagt Andries weer. "Ik heb echt de hele nacht jeuk gehad".
Diane en Frank liggen in een deuk.
"Ik dacht misschien dat het de veertjes van het bed waren", lacht Andries.
Diane vertelt dat het jeukpoeder was.
"Hebben jullie dat besteld ofzo?", vraagt Andries nog steeds lachend. Hij ligt dubbel van de grap.
"Ja", zegt Frank ook lachend. "Het was het eerste was we deden toen we in rijk kwamen. Coos had het voor ons besteld. Ik wilde je terug pakken vanwege dat 'looser'."
"Héél sterk", zegt Andries nog steeds lachend. "Ik heb echt héél slecht geslapen. Ik dacht nog even aan Leo... omdat die ook altijd jeuk heeft. Maar zelf s'morgens had ik nog steeds verschrikkelijk jeuk".
"Maar je ging gewoon slapen", zegt Daan. "Wij dachten al dat het niet werkte."
"Jawel", zegt Andries weer. "Het was verschrikkelijk! Ik begreep er echt helemaal niets van! Als je over het laken wreef voelde je helemaal niets. Wat zullen jullie gelachen hebben!"
"Valt eigenlijk wel mee", zegt Danielle. "Want jij reageerde nauwelijks. We hadden eerst nog wel twijfels of we het wel moesten doen omdat je in zo'n rotbui was. Maar Frank stond erop."
"Ja, ik vond die house muziek helemaal niets", legt Andries uit. "En het gitaar spelen lukte helemaal niet. Ik werd er gewoon argressief van. Ik heb vroeger best wel veel gevochten en dat gevoel van toen kwam gewoon weer terug. Als bekenden in elkaar werden geslagen ging ik me er toen ook altijd mee bemoeien. Ik werd daar zó argressief van toen. Zo voelde ik me nu dus weer. Als jullie echt heel hard gingen lachen.. maar jullie lachten maar heel even........"
"We dachten echt dat het niet werkte", lacht Diane.
"Ik was te moe om het bed te verschonen toen", legt Andries uit. "Ik dacht dat bed verschoon ik morgen wel. Ik heb echt een hele kut nacht gehad. Die grap is echt 100% gelukt!"
pi_2129638
Andries: was er iets met mijn bed of niet?, Zeg het nou ik heb het toch al verschoond. Het jeukte verschrikkelijk.
Frank: Serieus?
Diane: Waarom bleef je liggen dan?
Frank: Ze hadden jeukpoeder in je bed gegooid.
Diane: Daarom vroeg ik aan je die avond wat je zou doen als er nu een geintje met je uitgehaald zou worden, je was zo aggressief die avond.
Frank: Heb je echt jeuk gehad?
Andries: Ik had echt een ontzettende jeuk, overal haartjes.
Frank: Ik had je hele bed volgegooid, ik moet het even tegen Koos zeggen.
Coos, coos, hij heeft de hele nacht liggen jeuken.
Andries: Het was het eerste wat ik zei, er ligt volgens mij jeukpoeder in mijn bed.
Danielle: Ik dacht toen, kijk maar niet naar mij dan weet je gelijk wat het is.
Andries: Oh Frank jij smeerlap, heel sterk, echt heel leuk ik heb een kutnacht gehad, heel slecht geslapen. Ik dacht misschien heeft iemand zijn benen wel geschoren en dat die haren er nog in lagen.
Frank: Je hebt echt de hele nacht last gehad?
Andries: Ja, ik werd er zelfs sochtends van wakker.
Frank: Wat een lul he, en jij hebt niks gezegd. Ik dacht nog moet ik soms nog een paar zakjes morgen bestellen.
Andries: Ik keek nog als die deken erin zat en dat die haartjes er los in zaten, maar ik voelde niks.
Frank: Zelfs mij klauwen jeukde als een gek ik had namelijk alles verdeeld.
Diane: Het was niet zo leuk want jij zei niks.
Frank: Ik wilde nog meer zakjes bestellen volgende keer meer erin.
Diane: Ik zei nog geen geintje met hem uithalen nou want volgens mij slaat hij helemaal door.
Danielle: Ik had toen nog een tijd met je staan praten en ik dacht het valt wel mee.
Andries: Ik werd toen gek van al die kutmuziek hier, en met mijn gitaar ging het niet. Ik voelde me zo kut en iedereen had plezier en ik niet, ik voelde me zo kut ik was heel aggressief. Ik ben vroeger gewoon een teringaap geweest die veel vocht in het uitgaansleven. Als er bekende van mij werden geslagen ging altijd bemoeien. Ik vocht altijd en zo voelde ik mij die avond, heel aggressief.
Diane: Ik vroeg het expres aan jou, want die narigheid lag er bij jou in bed.
Andries: Ik hoorde jullie nog even lachen die avond.
Diane: En wij dachten maar die troep werkt helemaal niet.
Andries: Ik had echt een kut nacht gehad en het eerste wat ik deed toen ik op stond was kijken als ik niet rood was. Het was een hele goede grap dat kan ik waarderen. Ik heb heel slecht geslapen.

Frank: Zullen we volgende keer de Mummy reserveren.
Diane: Ik wil 9,5 weeks dat vind ik een opwindende film, ik wil weten als ik dat nog steeds zo vind.
Danielle: Is dat met die aardbeien?
Diane: En druiven.
Andries: Ken je die film dat die druif in haar buik ligt en dat die zo in haar mond schiet.
Frank: Die ken ik niet.
Andries: het is een hele bekende met Charlie Sheen (Hot shots??)
Diane: Lacht heel erg om druiven die ze wilt eten (?)
Andries: noem eens een bekende film met charlie sheen.
Iemand roept hot shots (ik had het goed )
Andries: Jaaaaa Hot shots, met die olijf en die mond dat hij allemaal melk erin schiet, die bedoel ik ja, een kutfilm.
Diane lacht.
Andries: een kutfilm ja.
Frank: Je hebt geen billen meer Diane, in die broek.
Oh ja zo wel :p

Viper 4 life
  vrijdag 9 november 2001 @ 00:32:46 #7
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2129674
"Ik wil graag 9 1/2 weeks een keer zien", zegt Diane. "Ik vind dat een heel opwindende film".
"is dat niet met die aardbeien?", vraagt Danielle.
"En met die druiven", vult Diane aan. "Die wil ik graag weer eens zien of ik hem nog zo opwindend vind!"

Diane leeft zich nu uit met druiven. Ze heeft 7 druiven in één keer in haar mond. Danielle ligt helemaal in een deuk en komt niet meer bij!

Even later stapt Diane op en gaat richting slaapkamer.
"Je hebt helemaal geen billen meer Diaan", merkt Frank op.
Ze trekt haar broekje wat strakker.
"Zo is het beter", reageert hij. Nou Leo... je kunt lekker slapen in Diaan haar bedje.. kun je lekker slapen dooie!"

In de tuin zitten Coos en GJ weer te kletsen. Coos denkt dat de mensen wel kunnen waarderen hoe hij en GJ nu met elkaar omgaan. Wel vindt hij het jammer dat GJ nog altijd gereserveerd tegenover hem is. Hij zegt dat hij echt niet de slechte jongen is die GJ denkt.
Ze lijken elkaar nu heel goed te begrijpen.

vrijdag 9 november 2001 @ 00:33:27 #8
17955 Humstruks
Wat ben je lelijk als je lacht
pi_2129689
Leipe Coos zit aan z´n pr te werken
pi_2129811
Breedband Stream 2

GJ: Je moet zorgen dat je zoveel positieve punten hiermee pakt.
Pascal: Ik heb bijna aan iedereen gevraagd als dit is wat ze verwachten, hoe zie jij de battles GJ?
GJ: Ik hoop niet dat de battle zo doorgaan, ik vind ze niet echt angstaanjagend. Ik had meer gehoopt dat ik soms op een punt kwam dat ik het zelfs niet wilde. Op emotioneel vlak is de battle zwaarder dan ik had verwacht. Normaal bij een conflict met een klant, werknemer kom je op een commerciele manier eruit en hier ben je op elkaar aangewezen. Dat is moeilijk. Ik leer hier trucjes, bijvoorbeeld wanneer ik naar iemand lusiter moet je in het kort samen vatten wat de ander heeft verteld. Zo toon je interresse en zo krijgt de ander de mogelijkheid om te zien als zijn verhaal goed op je is overgekomen. Kel zegt altijd dat ik haar verhaal afmaak. Dat vind ik niet leuk om te horen, maar ze heeft gelijk.
Pascal: Als ik dat merk, zeg ik gewoon Gert, maar nu ben ik even. Als ik me eraan stoor maak ik er geen drama van en zeg het jo9u gewoon.
Ik dacht meer het is echt een battle, maar niet speciefiek op het battle field, dat emotionele battle vind ik meevallen.
G: ik snapte nooit dat mensen zo blij waren dat ze naar huis mochten, hoe kan het zijn dat je niet even een paar maanden weg van huis kan blijven.
Coos: Heb je het weleens moeilijk.
G: Best wel.
Kelly schreeuwt heel hard (???) zoals gewoonlijk
G: Toen Nancy weg ging baalde ik gewoon ondanks dat ze de halve week op bed lag, wanneer je het meemaakt kijk je toch anders ernaar.
Pascal: Als Coos weg had gegaan had ik echt gebaald.
Voor de rest, tja ik heb niet zo een binding met de mensen heir die weg zijn. Ik vond richard een toffe gozer maar ja.
GJ: Met audrey had ik echt niet.
C: Ik dacht juist van wel, dat had ik echt verwacht.
GJ: Ik vond het wel een leuke meid, maar het was niet zo van.... ja je weet wel, ik kende haar pas een week. Bij andries zou ik meer moeite hebben die ken ik al langer.
Soms zegt hij dingen en hij kan goed gitaar spelen het is gewoon een topper.
P: Ik vind het vervelend voor de mensen die weg moeten, maar ik ben nlij dat ik er nog ben. Mijn doel is winnen, gaat het niet dan gaat het niet.
Ik gun het in eerste plaats mezelf en anders Coos. Ik wil het liefst met hem overblijven, we hebben gewoon veel raakvlakken.
Ik kan het zo goed met hem vinden, maar de rest ik zou het wel vervelend vinden, maar ja. Heel clinisch, als ik moet kiezen tussen jou en Coos ben jij het. (om er uit te gaan?) Maar eerder kom je niet aan de beurt.

Viper 4 life
pi_2129912
Frank: Leo ik vind dat je al een winnaar bent.
Leo: Ik heb al een exit overleefd en een nominatie.
Frank: Ik vind dat je een stempel zet in de groep ondanks dat je onhandig bent.
Andries: Ondaks dat je een klootzak bent
F: Je droomt zo erg weg. Je mist heel erg je privacy zie ik
L: Dat wist ik van te voren ik hou heel veel van privacy.
Ik zie Danielle ook terug trekken.
F: Dat vind ik niet.
A: Ik ben het beide niet eens.
Danielle: Je trekt je vaak terug Leo.
A: Is het slecht als je even je privacy zoekt, ik wil ook weleens met mijn gitaar alleen zijn om te spelen.
A: Diane zoekt altijd even een moment voor zichzelf op, dat is heerlijk
F: Ik stond vanochtend vroeg op en ik ging even alleen hier zitten 2 uur lang, ik vond het heerlijk maar miste julie toch al even.
A: volgens mij is het niet slecht om even je eigen privacy op te zoeken, dat is volgens mij heerlijk hoor.
Leo, ik vraag me af of het slecht als jij je even afzonderd van de groep of in het algemeen.
Leo: volgens mij niet.
F: Hier heb je het niet naar je zin denk ik Leo.
D: Ik vind je onrustiger worden Leo.
L: ik ben ook onrustig
D: volgens mij is dat moeilijker aan deze kant dan daar.
L: Het is zo, hier is het moeijlijker, als ik alleen ben zoek ik dagelijks even een plekje op met een muziekje en dan ga ik dansen dan ben ik mijn overtollige energie kwijt.
Ik doe elke dag een dansje als ik normaal van mijn werk kom.
Viper 4 life
  vrijdag 9 november 2001 @ 00:57:33 #11
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2129972
De meiden klagen weer dat er opnieuw heel veel stront in de wc zit. Het blijkt dat opnieuw Leo de boel weer smerig heeft achter gelaten. Andries zegt dat hij nog geprobeerd heeft de stonr weg te pissen, maar dat het niet is gelukt.
Als de meiden weer weg zijn zegt Leo dat hij helemaal ziek wordt van dat gezeur. Dan begint hij erover te klagen dat hij zich niet heeft kunnen laten gelden in het huis.
"Ik vind je wel erg aanwezig", zegt Andries. "Als er wat gebeurt ben jij er meestal wel bij betrokken. Er zijn hier mensen geweest die heel wat minder aanwezig waren!"

GJ en Coos en Pascal nog steeds in de tuin. GJ vertelt dat hij Andries wel mag... dat hij hem een topper vindt als hij weer eens op zijn gitaar speelt en dat hij af en toe ook hele zinnige dingen zegt.
Pascal zegt dat hij het voor de meesten niet zo erg zou vinden als ze weg zouden moeten. Als hij moest kiezen tussen Coos en GJ, zou GJ verliezen... maar tussen GJ en de anderen niet. (geluid valt weg)

In de kamer gaat het over Richard. Volgens Leo was hij verlegen. Diane en Andries zijn het er niet mee eens. Ze zeggen dat hij wel oppervlakkig was, maar niet verlegen.
"Ben je bang voor de nominatie?", vraagt Frank aan Leo.
"Ik zal het eerlijk zeggen", begint Leo. "Ergens wil ik ook wel naar huis. Naar bekende mensen toe. Maar als ik blijf, wil ik ook zo lang mogelijk blijven".
"Je hebt nog een week", valt Frank hem in de rede! "Maar jij hebt dingen waar we heel erg over kunnen lachen... maar ook dingen dat we denken brrrr. Soms droom je heel erg weg."
Leo geeft hem gelijk. Hij vindt ook dat Danielle zich wat terug trekt. Frank en Danielle gaan er meteen tegenin en zijn het niet eens. Andries zegt dat hij ook niet vindt dat Leo zich terug trekt van de groep.
"Is het slecht om je even af te zonderen dan?", vraagt Andries. "Diane staat s'morgens expres vroeg op om even een moment voor haarzelf te hebben!"
"Dat is normaal", zegt Frank. "Maar niet elke dag. Niet een paar keer per dag."

"Ik ben wel benieuwd morgen", zegt Pascal in de tuin tegen Coos. De rest is naar binnen!
"Zei Kelly echt dat ze blij was dat ik mocht blijven omdat ik dan weer battles voor het team kan winnen?", vraagt Coos.
"Ja", zegt Pascal. "Frank werd heel kwaad toen hij dat hoorde en maakte haar dat ook wel duidelijk! Ik denk trouwens dat ze nu niet meer zo populair is... dat ze zichzelf wat in de vingers heeft gesneden door al die opmerkignen die ze heeft gemaakt. Denk je niet?"
"Ik weet het niet", zegt Coos. Stond ik trouwens een beetje goed op dat podium?"
"Ja hoor", antwoordt Pascal meteen. "Als een zoutzak zeg maar".
Coos schiet in de lach.
"Er is straks niets aan de hand", zegt Coos even later. "Als ik weer genomineerd wordt en Leo ook, dan blijf ik toch wel. Dus deze keer lopen we geen risico!"

In de slaapkamer van arm ligt Kelly weer wat te snikken. Ze zit wat in de maag met de nominaties!
"Dus Pascal vond dat wij nog niet goed met elkaar omgaan?", vraagt Kelly snikkend. "Ik wel met hem hoor."
"Ja maar Kel", begint GJ... "Dat kan toch, met zoveel mensen in één huis."
"Maar ik heb al lang geen ruzie meer gehad met Pascal", zegt Kelly. "Maar ik zou inderdaad niet bij hem op de koffie gaan".
(Kelly lijkt me bang voor de nominaties morgen!)

pi_2130000
Pascal: Ik denk jij zegt ze is populair, maar ik denk dat ze zichzelf in de vingers heeft gesneden met uitspraken (weet niet wie hij bedoeld??)
Coos: ik weet het niet
P: ik kan me irriteren aan die spiegels.
C: ik kijk er niet eens naar (zal wel kelly zijn)
P: het gebeurd zo vaak
C: stond ik goed op het podium
P: als een zoutzak met die koffer in je hand
C: lacht heeeeel hard is toch logisch
P: ongelofelijk wat een clown
Godver hebben ze dat kabouterplop uuuh
C: is toch lachen
P: ja tuurlijk wel.
Stel dat je captain wordt wie ga je dan overzetten (interressant)
C: Als Leo weg gaat hoeven we ons geen zorgen om onze groep.
Even denken wie ik zou overzetten. (kut stream naar de slaapkamer.. aaaaah heeft iemand het ??? )

Sandy en Kelly in de slaapzakken.
Kelly: Mijn rits is weer stuk, San??
Sandy: Ik heb gezegd tegen je doe dan rustig met de rits
Kelly: Pascal en ik kunnen nog niet goed met elkaar opschieten, we liggen elkaar niet (volgens mij gaat het over wie ze nomineren)
GJ: je zit met 18 mensen in het huis, het is normaal dat er 6 mensen zijn waarmee je het niet kan vinden en 6 die je toppers vinden en 6 zitten er in het grijze gebied.
We kunnen wel allemaal zeggen die zijn geweldig en die en zus en zo ook. Voordat de mensen er uit gaan, ga ik er van uit dat de mensen waarmee je plezier hebt dat je daar gewoon je fun mee uithaald. En met de rest normaal omgaat.
Kelly: Ik heb al een tijd geen ruzie gehad met Pascal, maar ik zou niet bij hem op de koffie gaan.
GJ: Ik heb ook mensen die ik slaapplaats zou geven wanneer ze geen slaapplaats hebben, maar ik zeg dat niet aan iedereen hier omdat we nu toevallig in een huis slapen.
Kelly schreeuwt want ze zag een camera geloof ik (????)
Kelly: Ik zie daar een lampje bewegen, het kwam net weer voorbij het is een camera. jajaja ik zie het weer.
Sandy: Ja, ik zie het. tussen de gordijntjes. Kijk daar zit ook een plooi.
Kelly: komt ie weer komt ie weer.
Sandy: BIj dat gordijn zit hij he,

Viper 4 life
  vrijdag 9 november 2001 @ 01:15:24 #13
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2130112
"Ik voelde me vanavond verdrietig", zegt Kelly in de arme slaapkamer. "Maar nu voel ik me weer happy. Nu vind ik het weer leuk met jullie!"
Ed zegt dat hij niet een paar keer per dag even aan sex loopt te denken. Hij zegt dat hij er een paar keer per dag even níet aan denkt.
(stream gaat steeds naar de tuin - slaapkamer probleem van BB - dus ik zap even naar andere stream)

In de rijke slaapkamer loopt Danielle rond in een lekker strak kort broekje. Ze gaat naast Diane op bed zitten en Andries ligt in een éénpersoonsbed... Ze gaan dus toch niet samen slapen ...
Rijk maakt zich dus klaar om te gaan slapen. Diane loopt in een string door het beeld

Diane en Daan liggen intussen naast elkaar in bed. Diane zuigt weer lekker op haar duim. Danielle is even haar schaamstreek aan het onderzoeken. Ze zegt dat het ergens jeukt. "Ik heb uitslag".
Ze schijnen morgen wakker te worden gemaakt met muziek. Blijkbaar heeft Frank dat besteld. Ze verheugen zich er al op!

Coos en Pascal zitten nog steeds in de tuin. Door de mutsjes van die oranje jas zijn ze net twee tuinkabouters.
"De kaarten zijn dus straks heel anders geschud", merkt Pascal op.
"Wacht nou maar morgen af", reageert Coos.
Meteen is het weer stil.

vrijdag 9 november 2001 @ 01:25:13 #14
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2130185
Frank zegt dat het tijd voor het team wordt een joker in te zetten. Hij bedoelt dat het misschien het beste idee is om Andries of hemzelf te nomineren, omdat ze dan meer kans hebben dat er iemand van het andere team weg moet. Volgens Frank kunnen ze bv Leo niet ook nog eens missen omdat het team dan wel erg verzwakt.
De rest geeft niet echt hun mening over dit idee.

In de tuin zitten nog steeds Pascal en Coos. Het gaat nu over de benen van Coos, die er volgens hem niet meer uitzien.

Dan is mijn 2 uur durende dosis methadon over!

vrijdag 9 november 2001 @ 01:55:01 #15
18065 Jammie
Da's pas lekker
pi_2130364
Bedankt, Scan! (sorry, off-topic)
pi_2130407
1:55 rijk liggen ze nu allemaal te slapen

en in arm bereiden pascal en koos zich ook voor om te gaan slapen

1:56 alle streams zijn nu leeg, iedereen in diepe rust nu

2:01 nog wat gezucht en er licht er 1 zwaar te ademen aan de rijke kant en aan de arme kant is niks te horen of te zien.

(kort maar krachtig wordt dus niks meer vanavond, hopelijk doet deze streams het nog morgen)

`n (radicale) Moslim met `n mening valt onder geloofsovertuiging. `n Nederlander met 'n mening is een racist...
  vrijdag 9 november 2001 @ 10:16:58 #17
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_2131504
Danielle, Frank en Diane liggen te kletsen in bed.
(klote camera gaat steeds van tuin naar bed).

PS Iemand misschien snel een stream voor me, want ik zit nu met mijn gratis pincode te kijken, dus misschien kan ik het verlengen... icq 1250811

***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
  vrijdag 9 november 2001 @ 10:18:32 #18
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_2131527
Frank: "Ik lig toch liever in mijn eigen nessie...
Diana: We zullen er rekening mee houden vandaag met nomineren. Goed?
Angelic1 since 2001
  vrijdag 9 november 2001 @ 10:21:28 #19
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_2131556
Tuut Tuut, wil... (beeld weer op tuin)
Angelic1 since 2001
  vrijdag 9 november 2001 @ 10:23:49 #20
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_2131575
Muziek gaat hard aan in Big Brother huis...
Frank: Kijk eens naar buiten, mooi weer!
Diane en Daan dansen in bed.
Angelic1 since 2001
pi_2131581
haha, wat zei Andries op Diana's vraag/mededeling: we zullen er rekening mee houden vandaag met de nominaties ?

Ik wed dat ie op zijn neus zat te kijken

[Dit bericht is gewijzigd door hollandse_drop op 09-11-2001 10:25]

________
Blaat
  vrijdag 9 november 2001 @ 10:24:59 #22
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_2131590
Frank loopt in rood shirtje in de tuin.
Frank zingt mee "Have a nice daaaaaaaaay, papapadada.."
Angelic1 since 2001
  vrijdag 9 november 2001 @ 10:27:25 #23
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_2131612
Daan en Diana fluisteren... over nominaties. Daan: Weet jij het al? Diaan: Nee, vindt het heel moeilijk. Daan: Misschien moet ik gewoon bij mijn eerste dingus blijven (nominatie).
Angelic1 since 2001
  vrijdag 9 november 2001 @ 10:28:03 #24
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_2131617
Damn, 15 minuten zijn op... iemand een werkende stream please?
Angelic1 since 2001
pi_2131634
nope sorry

but please continue ik ben waarschijnlijk de enigste die vol spanning om de 3 seconden de page refresht

________
Blaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')