abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2185639
Hallo allemaal
Leuk al die mensen die zo aan het zoeken zijn naar manieren om de livestreams gratis te kunnen zien, het is een schande dat we er ineens voor moeten betalen!
Uitbuiters zijn het bah.
Ik heb ze ongeveer een week kunnen bedotten, ik heb gewoon een keer een pincode aangevraagd en daarna zelf steeds 5 cijfers willekeurig ingetoetst, en dat werkte maar na een week hadden ze me door denk ik. Tenminste weet ik wel zeker, ze herkennen me blijkbaar ip is ook niet alles!
Ik durf nu ook niet meer om een pincode te bellen want als ze me inderdaad kunnen achterhalen op welke manier dan ook zullen ze me als ik een betaalde pincode intoets ook niet laten kijken!
Maar heb je nog niet eerder vals gespeelt zou ik zeggen neem ff de tijd en probeer gewoon wat vijf cijferige combinaties en wie weet heb je geluk!!!
Weet iemand hoe ik wel weer livestreams gratis kan krijgen of hoe ik kan zorgen dat ze me niet kunnen herkennen?
Ik weet wel wat van computers maar helaas ook niet alles.
Ik hoop dat een ieder doorgaat met het goede werk die ze hier verrichten en als ik wat weet vertel ik het jullie meteen!
Groetjes aan iedereen een BB-gek
  donderdag 15 november 2001 @ 23:32:26 #177
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2198309
De live-streams pagina van de BB site platgelegd??? Je kunt er niet meer op komen om de code in te voeren.. Nog een half uur en mijn code is niet meer geldig. Dat wordt dan natuurlijk emailen naar de BB redactie!!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_2198399
Ik heb een code kunnen aanvragen, maar daar is ook alles mee gezegd. Ik heb dus betaald voor een code, maar ik kom er niet door.

En over 5 minuten begint het nomineren , en ik heb geen streams terwijl ik WEL betaald heb voor een pin j

Ohh wat trek ik dit slecht!

pi_2253696
Omdat ik maandag tussen 16.00 en 17.00 een door Inviseble gedoneerde code niet in kon voeren heb ik een nieuwe code gekregen van BB. Ik heb deze zojuist ingevoerd. Ik krijg echter geen streams te zien. Een aantal streams sluiten na enige seconden. Andere streams tonen 'playing' terwijl het Windows Media logo te zien is. Ben ik de enige met dit probleem of hebben anderen er ook last van ?
  woensdag 21 november 2001 @ 15:48:26 #180
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2253736
quote:
Op woensdag 21 november 2001 15:45 schreef Bus watcher het volgende:
Omdat ik maandag tussen 16.00 en 17.00 een door Inviseble gedoneerde code niet in kon voeren heb ik een nieuwe code gekregen van BB. Ik heb deze zojuist ingevoerd. Ik krijg echter geen streams te zien. Een aantal streams sluiten na enige seconden. Andere streams tonen 'playing' terwijl het Windows Media logo te zien is. Ben ik de enige met dit probleem of hebben anderen er ook last van ?
Bij mij hielden de streams er volgens mij 5 minuten te vroeg mee op (tenminste dat dacht ik). Nu ik jou bericht lees kan het dus zijn dat er weer een storing is ofzo!
pi_2253762
De gratis stream heeft hetzelfde probleem. Zou iemand deze willen controleren zodat ik weet of het probleem bij mij ligt ?
pi_2253796
Hier hetzelfde probleem; da's niet zo mooi

*mailtje stuurt*

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_2253904
Wel vreemd dat er geen storingsmelding staat aangegeven.
Heb al een mailtje gestuurd dus verwacht wel een gratis code terug natuurlijk.

Maar daar hebben we nu niets aan.
En er wordt binnen korte tijd een Downtime op Fok verwacht; dus streamers: houd daar rekening mee

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_2254016
Ik heb ook hetzelfde probleem
Kwam er eerst niet in met de pincode, nu wel maar krijg bij alle camerabeelden eerst de melding"Bezig te verbinden met server" en daarna de melding gesloten?
Hebben er meer hetzelfde probleem als ik????
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_2254116
Nu al antwoord op m'n mailtje!!!

"Klopt 5 minuten geleden kwam door dat de KPN verbinding tussen Almere en
Vuurwerk plat ligt.
We sturen je zodra e.e.a. hersteld is een nieuwe pincode.

Excuses voor het ongemak.
Big Brother"

Toch netjes!

pi_2254192
CartWOman, waar heb jij dat mailtje heen gestuurd?
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_2254224
quote:
Op woensdag 21 november 2001 16:18 schreef riri het volgende:
CartWOman, waar heb jij dat mailtje heen gestuurd?
http://www.big-brother.nl

Naar live-streams gaan; onderaan de pagina op Help klikken, dan vindt je het wel

pi_2256056
Wat zou er toch aan de hand zijn?

Ik word al een beetje achterdochtig; vooral omdat de BB-site ook geen nieuws meer geeft vanaf vanmiddag 14.45 uur.
Zij zijn toch niet afhankelijk van de streams?

*Ziet in gedachten Ed Andries tegen de grond slaan*

pi_2256122
Ik zou bijna even de fiets willen pakken om een kijkje te nemen of het huis er nog wel staat.

Zouden ze hun eigen site niet meer kunnen updaten misschien.
Het lijkt mij dat ondanks wanneer er een vechtpartij uitbreekt er genoeg andere gesprekstof is in het huis waarover ze kunnen schrijven op de site.

Viper 4 life
pi_2256141
quote:
Op donderdag 22 november 2001 00:25 schreef Showtime het volgende:

Het lijkt mij dat ondanks wanneer er een vechtpartij uitbreekt er genoeg andere gesprekstof is in het huis waarover ze kunnen schrijven op de site.

Mij ook; daarom snap ik er niets van...
pi_2256176
quote:
Op donderdag 22 november 2001 00:18 schreef CartWOman het volgende:

*Ziet in gedachten Ed Andries tegen de grond slaan*

Vandaar deze banner natuurlijk op de website van big-brother.

Viper 4 life
pi_2256236
quote:
Op donderdag 22 november 2001 00:31 schreef Showtime het volgende:

[..]

Vandaar deze banner natuurlijk op de website van big-brother.

[afbeelding]

Doetut niet
  zondag 25 november 2001 @ 14:08:34 #193
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2285409
Ik heb net uit pure kwaadheid maar even een mailtje naar BB gestuurd:

Hallo,

Ik wilde even klagen over de streams. Vanaf afgelopen donderdag is het
hopeloos gesteld met de kwaliteit. Meerdere keren heb ik twee uur
gekeken, maar er wordt om de 5 seconden gebufferd en regelmatig is er
gewoon helemaal geen beeld. De breedband streams zijn al helemaal niet
meer te bekijken, dus van narigheid probeer ik nog iets te kunnen volgen
op de low-streams....

Voor afgelopen donderdag was het perfect.. Breedbeeld ging geweldig goed
en beeld en geluid was optimaal. Nu zijn dus zelfs de low-streams niet
meer normaal te volgen!

Kan daar niet snel iets aan gedaan worden, want op deze manier is het gratis nog niet de moeite waard om te kijken!

Scanman

dinsdag 27 november 2001 @ 17:34:50 #194
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2309038
Op de postzegel, zie ik de slaapkamer van rijk, in mijn mediaspy kan ik die echter niet terugvinden.....weet iemand de juiste url???
pi_2309073
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 17:34 schreef Jappie het volgende:
Op de postzegel, zie ik de slaapkamer van rijk, in mijn mediaspy kan ik die echter niet terugvinden.....weet iemand de juiste url???
alleen beeld van het battlefield nu, heeft denk ik niets met de url te maken. Op de postzegel zie je ook vaak mensen in de dbk zitten...
  dinsdag 27 november 2001 @ 17:39:06 #196
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2309107
Ok thnx!!

Hiervoor wordt je nog wel beloond!!

pi_2309424
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 17:39 schreef Jappie het volgende:
Ok thnx!!

Hiervoor wordt je nog wel beloond!!

ik zie je in club danielle, lekkel aan de bal
pi_2317583
van de bbsite:
quote:
Even geen streams...

Wegens enorme drukte op de site is het tijdelijk niet mogelijk de streams te bekijken.

Er wordt hard gewerkt om dit ongemak te verhelpen. Zodra de streams weer werken hoor je dit van ons!

Die hacker is lekker bezig zeg! NOT! Als dit nog ff zo doorgaat, kunnen we de battle van team Pascal niet eens volgen vandaag!
pi_2317721
quote:
Op woensdag 28 november 2001 15:58 schreef femalehunter het volgende:
van de bbsite:

[..]

Die hacker is lekker bezig zeg! NOT! Als dit nog ff zo doorgaat, kunnen we de battle van team Pascal niet eens volgen vandaag!

Hacker??? Heb ik weer iets gemist?
  woensdag 28 november 2001 @ 16:19:15 #200
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2317957
quote:
Op woensdag 28 november 2001 16:04 schreef Han1313 het volgende:

[..]

Hacker??? Heb ik weer iets gemist?

Ik geloof dat ze dat van de kant van BB gesuggereerd hebben, dat ze gesaboteerd worden.

Of dat ook echt zo is

Feit is wel dat er al bijna een week niet meer normaal naar de streams gekeken kan worden, d.w.z. als het überhoubt lukt om in te loggen.

Geloof niet dat die betaalde streams een succes worden dit jaar.

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')