En over 5 minuten begint het nomineren , en ik heb geen streams terwijl ik WEL betaald heb voor een pin
j
Ohh wat trek ik dit slecht!
quote:Bij mij hielden de streams er volgens mij 5 minuten te vroeg mee op (tenminste dat dacht ik). Nu ik jou bericht lees kan het dus zijn dat er weer een storing is ofzo!
Op woensdag 21 november 2001 15:45 schreef Bus watcher het volgende:
Omdat ik maandag tussen 16.00 en 17.00 een door Inviseble gedoneerde code niet in kon voeren heb ik een nieuwe code gekregen van BB. Ik heb deze zojuist ingevoerd. Ik krijg echter geen streams te zien. Een aantal streams sluiten na enige seconden. Andere streams tonen 'playing' terwijl het Windows Media logo te zien is. Ben ik de enige met dit probleem of hebben anderen er ook last van ?
*mailtje stuurt*
Maar daar hebben we nu niets aan.
En er wordt binnen korte tijd een Downtime op Fok verwacht; dus streamers: houd daar rekening mee
"Klopt 5 minuten geleden kwam door dat de KPN verbinding tussen Almere en
Vuurwerk plat ligt.
We sturen je zodra e.e.a. hersteld is een nieuwe pincode.
Excuses voor het ongemak.
Big Brother"
Toch netjes!
quote:http://www.big-brother.nl
Op woensdag 21 november 2001 16:18 schreef riri het volgende:
CartWOman, waar heb jij dat mailtje heen gestuurd?
Naar live-streams gaan; onderaan de pagina op Help klikken, dan vindt je het wel
Ik word al een beetje achterdochtig; vooral omdat de BB-site ook geen nieuws meer geeft vanaf vanmiddag 14.45 uur.
Zij zijn toch niet afhankelijk van de streams?
*Ziet in gedachten Ed Andries tegen de grond slaan*
Zouden ze hun eigen site niet meer kunnen updaten misschien.
Het lijkt mij dat ondanks wanneer er een vechtpartij uitbreekt er genoeg andere gesprekstof is in het huis waarover ze kunnen schrijven op de site.
quote:Mij ook; daarom snap ik er niets van...
Op donderdag 22 november 2001 00:25 schreef Showtime het volgende:Het lijkt mij dat ondanks wanneer er een vechtpartij uitbreekt er genoeg andere gesprekstof is in het huis waarover ze kunnen schrijven op de site.
quote:Vandaar deze banner natuurlijk op de website van big-brother.
Op donderdag 22 november 2001 00:18 schreef CartWOman het volgende:*Ziet in gedachten Ed Andries tegen de grond slaan*
quote:Doetut niet
Op donderdag 22 november 2001 00:31 schreef Showtime het volgende:[..]
Vandaar deze banner natuurlijk op de website van big-brother.
Hallo,
Ik wilde even klagen over de streams. Vanaf afgelopen donderdag is het
hopeloos gesteld met de kwaliteit. Meerdere keren heb ik twee uur
gekeken, maar er wordt om de 5 seconden gebufferd en regelmatig is er
gewoon helemaal geen beeld. De breedband streams zijn al helemaal niet
meer te bekijken, dus van narigheid probeer ik nog iets te kunnen volgen
op de low-streams....
Voor afgelopen donderdag was het perfect.. Breedbeeld ging geweldig goed
en beeld en geluid was optimaal. Nu zijn dus zelfs de low-streams niet
meer normaal te volgen!
Kan daar niet snel iets aan gedaan worden, want op deze manier is het gratis nog niet de moeite waard om te kijken!
Scanman
quote:alleen beeld van het battlefield nu, heeft denk ik niets met de url te maken. Op de postzegel zie je ook vaak mensen in de dbk zitten...
Op dinsdag 27 november 2001 17:34 schreef Jappie het volgende:
Op de postzegel, zie ik de slaapkamer van rijk, in mijn mediaspy kan ik die echter niet terugvinden.....weet iemand de juiste url???
quote:ik zie je in club danielle, lekkel aan de bal
Op dinsdag 27 november 2001 17:39 schreef Jappie het volgende:
Ok thnx!!Hiervoor wordt je nog wel beloond!!
![]()
quote:Die hacker is lekker bezig zeg! NOT! Als dit nog ff zo doorgaat, kunnen we de battle van team Pascal niet eens volgen vandaag!
Even geen streams...Wegens enorme drukte op de site is het tijdelijk niet mogelijk de streams te bekijken.
Er wordt hard gewerkt om dit ongemak te verhelpen. Zodra de streams weer werken hoor je dit van ons!
quote:Hacker??? Heb ik weer iets gemist?
Op woensdag 28 november 2001 15:58 schreef femalehunter het volgende:
van de bbsite:
[..]Die hacker is lekker bezig zeg! NOT! Als dit nog ff zo doorgaat, kunnen we de battle van team Pascal niet eens volgen vandaag!
quote:Ik geloof dat ze dat van de kant van BB gesuggereerd hebben, dat ze gesaboteerd worden.
Op woensdag 28 november 2001 16:04 schreef Han1313 het volgende:[..]
Hacker??? Heb ik weer iets gemist?
Of dat ook echt zo is
Feit is wel dat er al bijna een week niet meer normaal naar de streams gekeken kan worden, d.w.z. als het überhoubt lukt om in te loggen.
Geloof niet dat die betaalde streams een succes worden dit jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |