quote:Endemol.. voor ongeveer 62 cent per stuk!
Op donderdag 08 november 2001 20:00 schreef Marco72 het volgende:
Wie oh wie heeft de nieuwe streams voor me?????????
ICQ 133162299
Thanx
Ik was dus degene die je meelde..
quote:Als je ze niet meer kan pingen wil het niet zeggen dat ze er niet meer zijn.....ooit wel eens van filters gehoord???
Op donderdag 08 november 2001 20:12 schreef Grolsch35 het volgende:
Was ik weer even, zit fix te balen. Maar de stand van zaken even, en een verzoek! Gelieve niet meer te ICQ-en want ik reageer niet voordat ik daadwerkelijks iets heb. De adressen .130 t/m .135 zijn gewoon helemaal uit de lucht / bestaan niet meer en zijn zelf niet meer te pingen. Op .214 zat daarstrax (uurtje terug) nog wel wat, maar nu ook nix meer. Maar ik laat van me horen als ik iets heb. Ga weer lekker hard verder zoeken want dan hoef ik m'n vriendinntje ook niet zo te missen.........
Geloof me jongens dit is geen kwestie van de goeie url vinden dus hou daar maar mee op. De nieuwe URLS heb ik al een keer eerde gepost.. maarja zonder te betalen kom je er niet op...
genoeg hints?
quote:Ach man rot op!!
Op donderdag 08 november 2001 20:38 schreef _Confusi0n_ het volgende:[..]
Als je ze niet meer kan pingen wil het niet zeggen dat ze er niet meer zijn.....ooit wel eens van filters gehoord???
Geloof me jongens dit is geen kwestie van de goeie url vinden dus hou daar maar mee op. De nieuwe URLS heb ik al een keer eerde gepost.. maarja zonder te betalen kom je er niet op...
genoeg hints?
ga je moeder lastig vallen en blijf hier ver vandaan!!
quote:Dit was serieus bedoeld als hint....zo van hebben jullie een richting waar jullie moeten zoeken...
Op donderdag 08 november 2001 20:48 schreef GRUMBLER het volgende:[..]
Ach man rot op!!
ga je moeder lastig vallen en blijf hier ver vandaan!!
quote:ConfusiOn, we zijn druk aan het zoeken.
Op donderdag 08 november 2001 20:55 schreef _Confusi0n_ het volgende:[..]
Dit was serieus bedoeld als hint....zo van hebben jullie een richting waar jullie moeten zoeken...
quote:ja en vervolgens gaan jij en je 'vriendjes' hier weer zitten te fokken zodat jullie de boel weer dicht kunnen gooien.....
Dit was serieus bedoeld als hint....zo van hebben jullie een richting waar jullie moeten zoeken...
quote:ik ben slecht in hints!! .. geef ff het antwoord .. wij zullen het verder niet doorvertellen
quote:Hoezo betalen? Hij keek gewoon op de postzegelstream!
Op donderdag 08 november 2001 21:07 schreef _Confusi0n_ het volgende:
Eindelijk gaan betalen grolsch?
Kon je het niet laten?
quote:Denk het ook jah...
Op donderdag 08 november 2001 21:11 schreef femalehunter het volgende:[..]
Hoezo betalen? Hij keek gewoon op de postzegelstream!
quote:ik had het ook kunnen weten zonder naar de streams te kijken (altijd een rode loper bij een exit of als er een bewoner het huis ingaat)
Op donderdag 08 november 2001 21:11 schreef femalehunter het volgende:[..]
Hoezo betalen? Hij keek gewoon op de postzegelstream!
quote:Ik denk dat hij misschien betaald heeft om te kijken hoe er door de beveiliging heen te breken is.
Op donderdag 08 november 2001 21:07 schreef _Confusi0n_ het volgende:
Eindelijk gaan betalen grolsch?
Kon je het niet laten?
Maar, eh, je vraagt er wel een beetje om dat ze gekraakt worden door op deze manier te reageren....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |