Gaarne voor 2 uur, wordt uiteraard beloond met een leuke verrassing!
BVD
quote:Wrom? Mis ik iets of is het niet voor ons?
Op donderdag 08 november 2001 13:01 schreef Ethel het volgende:
Wil iemand mij mailen op: CEF_BB@hotmail.comGaarne voor 2 uur, wordt uiteraard beloond met een leuke verrassing!
BVD
desnurf@hotmail.com
Mijn dank is groot
Wie helpt mij?
Mijn icq hoeft niet iedereen te hebben.
[Dit bericht is gewijzigd door Gia op 08-11-2001 14:19]
quote:gemaild
Op donderdag 08 november 2001 13:01 schreef Ethel het volgende:
Wil iemand mij mailen op: CEF_BB@hotmail.comGaarne voor 2 uur, wordt uiteraard beloond met een leuke verrassing!
BVD
Post gewoon die URL's dan hebben we er allemaal plezier van!
Ik denk dat Endemol ondertussen natuurlijk alweer weet dat mensen weer gratis zitten te kijken...
quote:Heb je ook email?
Op donderdag 08 november 2001 13:20 schreef femalehunter het volgende:
Willen diegene die de url's hebben, hier even posten of het ook daadwerkelijk werkt?
quote:die van van bbnieuws ??? bedoel je ??
Op donderdag 08 november 2001 13:21 schreef BIGMAMA het volgende:
Ik begrijp het ,ICQ activelist?
ENDEMOL VERBIEDT ILLEGALE LIVE BEELDEN UIT BIG BROTHER HUI OP WEBSITES.
Amsterdam endemol heeft dertien websites opgedragen zo snel mogelijk te stoppen met het uitzenden van live-beelden uit het big brother-huis het laten zien van die beelden is volgens het amusementsbedrijf voorbehouden aan de officiele website van het programma www.big-brother.nl als de websites niet voor donderdag aanstaande zijn gestopt met het uitzenden van de zogeheten live streams dan neemt endemol juridische stappen De websites zijn aangeschreven via hun internet providers.
een van de sites die door endemol aangeschreven zijn is, Dating-nederland.comOp deze site konden bezoekers berichten plaatsen voor de bewoners van het bigbrother-huis en via twee live cameraverbindingen de ontwikkelingen volgen in het huis live volgen.Ook werden foto's van de bewoners vertoond,volgens Endemol is het aanbieden van live beelden een schending van eigendomsrechten zo liet het bedrijf weten in een brief aan datingnederland.verder meldede de producent schriftelijk dat de site bij het verder vertonen van materiaal dat eigendom is van onderkruipsel j. de mol producties een dwangsom oplegt die zal vallen tussen f 1000,- tot en met 5000,- per dag De producent heb ook laten weten dat het de inkomsten die datingnederland.com de afgelopen 6 maanden heeft weten te winnen door het gebruik van de populariteit van big brother wil terug vorderen gisteren waren er geen live beelden meer aanwezig op deze site.
quote:Schrijf meteen even een emailtje aan Endemol ofzo!
Op donderdag 08 november 2001 13:30 schreef NashNL het volgende:
- edit- Ik zou me dan voor kunnen stellen, dat ze dan maar de handdoek in de ring zullen gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |