En waarom? Omdat we elkaar door en door kennen, maar we weten dat het niet hoort en daardoor is het juist spannend! Bovendien zijn er achteraf geen plichten, het gaat gewoon alleen om goeie sex...
Hoe denken de andere fokkers daarover?
Maarruh, sex met mijn ex !? NO WAY ! Die kan niet tippen aan m'n huidige vriendin.
Verder voelen we ons nog steeds tot elkaar aangetrokken, maar een relatie werkte gewoon niet meer. Bovendien zijn we nog best jong (19), en wilden we gewoon wat meer van de wereld zien. Gevolg is wel dat we elkaar nog zeer regelmatig zien en dat we ons gewoon af en toe niet in kunnen houden... De sex is altijd goed geweest, dus waarom zou je dat zolang je geen andere partner hebt niet gewoon af en toe kunnen blijven doen?
Overigens heb ik niet gezegd dat ik het fout vind, alleen volgens anderen hoort het niet. Die vinden dat we helemaal niet met elkaar om moeten gaan, maar ja, luisteren doe ik zelden...
Ik vind dat mensen geen zeggenschap hebben over of jij nog met je ex omgaat en op welke wijze. Ik kan mij voorstellen dat je niet vertelt dat je nog met haar slaapt, maar wat is er mis om nog om te gaan met iemand met wie je altijd heel goed hebt kunnen opschieten?
Bovendien bepalen jullie dat zelf en niet andere mensen.
Ik denk dat het wel heel moeilijk is om eerst beiden als vrijgezel met elkaar 'de daad te verrichten' en dat ineens één of allebei een nieuwe relatie krijgen. Ikzelf stond daar toen niet bij stil, maar volgens mij ga er je er op een gegeven moment te veel van uit dat die sex zonder verplichtingen erbij hoort, en dat valt dan weg (is wel te hopen voor die nieuwe partner(s)).
Maar wat mij betreft, als jullie beiden het sexueel met elkaar nog kunnen vinden, veel plezier!
[Dit bericht is gewijzigd door Aernout (Datum 05 April 2000).]
quote:
op 04-05-2000 om 07:59 PM schreef Aernout het volgende:
Nee die ex zelf hoef ik niet meer
En dat zusje daar was ik vroeger op verliefdmaar toen kreeg ik iets met die ex...
nu is het zusje nog steeds een 'maatje' van mij maar die ex niet meer. Het zusje heeft een vriendje en ik ben allang niet meer verliefd op haar maar ik ben nog steeds nieuwsgierig hoe 'het' met haar zou zijn
Maar misschien komt het er ooit nog wel eens van
Vind je het erg als ik het niet helemaal meer volg??
quote:
op 04-04-2000 om 10:09 PM schreef Aernout het volgende:
Ik wil nog een keer sex met het zusje van m'n exmaar tot nu toe is dat nog niet gelukt
Ach, anders is er nog altijd het broertje van de ex. Of de vader. Of de moeder.... De goudvis?
1ste keer: de relatie ging verder
2de keer: 2 maanden later, was nu echt de laatste keer.. de grand finale.. en denk er met vreugde aan terug!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |