abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161249
Ik weet niet hoe anderen hierover denken, maar de sex met mijn ex-vriendin is de beste sex die ik ooit heb gehad

En waarom? Omdat we elkaar door en door kennen, maar we weten dat het niet hoort en daardoor is het juist spannend! Bovendien zijn er achteraf geen plichten, het gaat gewoon alleen om goeie sex...

Hoe denken de andere fokkers daarover?

pi_161250
Ik weet niet hoe de sex met JOUW ex is ...

Maarruh, sex met mijn ex !? NO WAY ! Die kan niet tippen aan m'n huidige vriendin.

Nederlandse vuurwapenliefhebbers online: http://www.vuurwapens.net
  dinsdag 4 april 2000 @ 14:30:00 #3
2432 Nimue
keep your magic
pi_161251
Sex met m'n huidige vriend is veel te leuk. Geen behoefte aan sex met m'n ex. Ik voel gewoon helemaal niets meer voor die jongen dus no thanks. Ook toen het net uit was had had ik geen behoefte aan sex met m'n ex. Ik wilde hem of als echt vriendje of helemaal niet. Niet "half", alleen voor de sex.
Waarom is sex met je ex eigenlijk fout? Als je allebei weet dat het alleen maar om de sex is en je er geen anderen mee kwetst dan lijkt het me niet fout. Maar ik hoor graag je uitleg.
It takes all sorts to make the world (Keri Hulme, The bone people)
pi_161252
Eerst ff voor de duidelijkheid, we zijn allebei op het moment vrijgezel. Als dat niet zo zou zijn, zou er ook nix gebeuren, want ik ben heel erg tegen vreemdgaan (maar dat is een ander onderwerp...)

Verder voelen we ons nog steeds tot elkaar aangetrokken, maar een relatie werkte gewoon niet meer. Bovendien zijn we nog best jong (19), en wilden we gewoon wat meer van de wereld zien. Gevolg is wel dat we elkaar nog zeer regelmatig zien en dat we ons gewoon af en toe niet in kunnen houden... De sex is altijd goed geweest, dus waarom zou je dat zolang je geen andere partner hebt niet gewoon af en toe kunnen blijven doen?

Overigens heb ik niet gezegd dat ik het fout vind, alleen volgens anderen hoort het niet. Die vinden dat we helemaal niet met elkaar om moeten gaan, maar ja, luisteren doe ik zelden...

dinsdag 4 april 2000 @ 16:03:00 #5
3543 HaaiBaai
Beyond the shallow waters
pi_161253
Zelf heb ik ook nog geregeld het bed gedeeld met mijn ex-vriendin nadat het uit was. Wij gingen echter steeds meer met elkaar om zoals je als partners doet en dat was waarschijnlijk ook het idee van mijn ex-vriendin. Die hoopte waarschijnlijk dat het weer aan zou gaan. En hoewel het op zich een beste meid was, zou dat erg onverstandig zijn.
Uiteindelijk heeft ze alle contact afgekapt.

Ik vind dat mensen geen zeggenschap hebben over of jij nog met je ex omgaat en op welke wijze. Ik kan mij voorstellen dat je niet vertelt dat je nog met haar slaapt, maar wat is er mis om nog om te gaan met iemand met wie je altijd heel goed hebt kunnen opschieten?
Bovendien bepalen jullie dat zelf en niet andere mensen.

Ik denk dat het wel heel moeilijk is om eerst beiden als vrijgezel met elkaar 'de daad te verrichten' en dat ineens één of allebei een nieuwe relatie krijgen. Ikzelf stond daar toen niet bij stil, maar volgens mij ga er je er op een gegeven moment te veel van uit dat die sex zonder verplichtingen erbij hoort, en dat valt dan weg (is wel te hopen voor die nieuwe partner(s)).

Maar wat mij betreft, als jullie beiden het sexueel met elkaar nog kunnen vinden, veel plezier!

Am I to blame for U being U? - Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen
  dinsdag 4 april 2000 @ 16:10:00 #6
2932 droppie
is er gek op
pi_161254
Sex met je ex... tja ik heb er alleen maar een slechte ervaring mee. Het kan alleen als je allebei echt vrij bent van heftige gevoelens voor elkaar. Maar de realiteit leert dat 1 van twee op er toch meer van verwacht en er dus altijd eentje gekwetst wordt. Ik kan me herinneren dat ik een jaar of 7 geleden ook een tijdje "zogenaamd" ongedwongen sex had met mijn ex, ik deed het voorkomen alsof ik het allemaal ook wel prima vond zo, nou mooi niet dus, eigenlijk wilde ik hem gewoon terug, foute manier dus en hij vond het zo toen wel makkelijk. Gelukkig ben ik inmiddels wat ouder en wat wijzer en dus overkomt mij dat niet meer.
Ik wil er alleen maar meezeggen dat schijn soms bedriegt!
  dinsdag 4 april 2000 @ 17:33:00 #7
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_161255
Het kan idd alleen als je er echt goeie afspraken over hebt met z'n tweeen! Ik had ook nog sex met mijn ex-vriendje omdat we allebei ook geen zin hadden om overhaast in een andere relatie te duiken. De sex was fijn en ongedwongen. Nu heb ik alleen een nieuw vriendje, en valt het wel opeens voor mijn ex-vriendje weg, en dat is wel even heel moeilijk, vooral voor hem...
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_161256
Ik moet en niet aan denken, ondanks dat we 18 jaar samen zijn geweest.
pi_161257
Ik wil nog een keer sex met het zusje van m'n ex maar tot nu toe is dat nog niet gelukt
  dinsdag 4 april 2000 @ 23:43:00 #10
3543 HaaiBaai
Beyond the shallow waters
pi_161258
Met het zusje van je ex?
Hoezo dat?
En wat is er mis met je ex zelf?
Is het zusje toevallig bezet of ziet z je niet staan?
Am I to blame for U being U? - Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen
pi_161259
Nee die ex zelf hoef ik niet meer
En dat zusje daar was ik vroeger op verliefd maar toen kreeg ik iets met die ex... nu is het zusje nog steeds een 'maatje' van mij maar die ex niet meer. Het zusje heeft een vriendje en ik ben allang niet meer verliefd op haar maar ik ben nog steeds nieuwsgierig hoe 'het' met haar zou zijn Maar misschien komt het er ooit nog wel eens van

[Dit bericht is gewijzigd door Aernout (Datum 05 April 2000).]

pi_161260
Oeps er ging ff wat mis...

[Dit bericht is gewijzigd door Aernout (Datum 05 April 2000).]

pi_161261

pi_161262
Sex met je ex... De keren dat dat is gebeurt waren wel hele goede keren...
Met mijn laatste ex zou ik het nooit meer doen, toen het aan was was het al niet helemaal top... nee thanx...
  woensdag 5 april 2000 @ 20:54:00 #15
1489 Super Snackman
Is weer verliefd
pi_161263
quote:
op 04-05-2000 om 07:59 PM schreef Aernout het volgende:
Nee die ex zelf hoef ik niet meer
En dat zusje daar was ik vroeger op verliefd maar toen kreeg ik iets met die ex... nu is het zusje nog steeds een 'maatje' van mij maar die ex niet meer. Het zusje heeft een vriendje en ik ben allang niet meer verliefd op haar maar ik ben nog steeds nieuwsgierig hoe 'het' met haar zou zijn Maar misschien komt het er ooit nog wel eens van

Vind je het erg als ik het niet helemaal meer volg??

It's a bird NO It's a plane NO It's SUPER SNACKMAN!! [br] Om er maar bij te horen: Fotoboek van Super Snackman
  Redactie Frontpage donderdag 6 april 2000 @ 16:40:00 #16
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_161264
quote:
op 04-04-2000 om 10:09 PM schreef Aernout het volgende:
Ik wil nog een keer sex met het zusje van m'n ex maar tot nu toe is dat nog niet gelukt

Ach, anders is er nog altijd het broertje van de ex. Of de vader. Of de moeder.... De goudvis?

pi_272053
beste sex ooit

1ste keer: de relatie ging verder
2de keer: 2 maanden later, was nu echt de laatste keer.. de grand finale.. en denk er met vreugde aan terug!

woensdag 19 juli 2000 @ 09:23:39 #18
2294 Stuivertje
mijn kunstje: nasaal stuiveren
pi_272129
Sex met je ex is inderdaad prettig. Je kent elkaar, en er is spanning vanwege het feit dat je eigenlijk niets hoort te doen.
Het kan je echter ook in een lastig parket brengen: jij of hij/zij kan er gevoelens door krijgen die het noodzakelijk maken om elkaar vaker te zien (of vanwege de sex, of vanwege het gevoel van "iets missen"), en dan moet je sterk in je schoenen staan, om daar niet aan toe te geven.

OOIEVAAR!! *in slecht frans*
pi_288927
Sex met je ex Als het op een goede manier beeindigd is en je hebt er allebei behoefte aan.... mmmmmm.... best wel lekker!
I like to party all night long! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')