abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 november 2001 @ 14:16:35 #1
5637 koekiemonster
Goede reaktie ------------>
pi_2100776
Ik ben behoorlijk gek o mijn vriendin en ik wil haar iets geven.. iets moois.. maar wat?

hebben jullie suggesties.. ringen enz.. lijkt me niet oz een geweldig idee daar ze er al 3 van heeft gehad (heb al 2,5 jaar een relatie).

ideeen??

koekje erbij?
  dinsdag 6 november 2001 @ 14:19:03 #2
16142 SignOTheTimes
Symathiek & schattig
pi_2100807
Een lekker romantisch dineetje doet vaak wonderen!
Op 14 mei 2003 zei Amber: "Kortom, SOTT is de charmantste en liefste vader van de wereld."
  dinsdag 6 november 2001 @ 14:20:59 #3
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_2100834
Niet iets leuks voor haar kopen maar iets leuks voor haar doen...

zorg ervoor dat als ze thuis komt het helehuis vol brandende kaarsen staat.. het bad vol warm, schuimend water is.. met een paar lekkere glazen rode wijn en wat bon bons ofzo erbij... lekker muziekje op...

zo laat je haar veel beter merken wat je voor haar voelt en dat je bereid bent om er tijd in te steken om haar dat te bewijzen...

Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
pi_2100875
Ik vind het altijd leuk om iets te geven wat je nooit van tevoren verw8 maar dan ook onwijs handig of iets wat je gewoon elke dag gebruikt.

Zeg je er iets bij van: "Kun je altijd aan me denken als je dit gebruikt"

Vinden ze geweldig!

Wat precie smoet je zelf maar even bedenken wat ik weet natuurlijk niet wat ze nodig heeft.

Een lekker etentje is idd ook niet slecht! Helemaal niet als jij het kookt en dan romantisch de tafel dekt met wat kaarsjes enzo.

pi_2100878
Een setje handboeien?
Serieus, als ze een beetje kinky is, vindt ze dat misschien best leuk.

[Dit bericht is gewijzigd door Halinalle op 06-11-2001 14:26]

dinsdag 6 november 2001 @ 14:24:44 #6
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_2100894
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 14:23 schreef Halinalle het volgende:
Een setje handboeien?
Serieus, als ze een beetje kinky is, vind ze dat misschien best leuk.
als je al een relatie van 2,5 jaar hebt heb je toch al een hele voorraad boeien enzo zeker?
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
pi_2100959
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 14:16 schreef koekiemonster het volgende:
Ik ben behoorlijk gek o mijn vriendin en ik wil haar iets geven.. iets moois.. maar wat?

hebben jullie suggesties.. ringen enz.. lijkt me niet oz een geweldig idee daar ze er al 3 van heeft gehad (heb al 2,5 jaar een relatie).

ideeen??

Lingerie natuurlijk!!! heb jij ook nog wat aan!!!!
ja, dat doen we dus niet!
pi_2100970
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 14:30 schreef MC_White_Sheep het volgende:

[..]

Lingerie natuurlijk!!! heb jij ook nog wat aan!!!!

Draag jij lingerie van je vriendin?
pi_2100991
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 14:32 schreef Halinalle het volgende:

[..]

Draag jij lingerie van je vriendin?

Jij niet dan? suffe!
ja, dat doen we dus niet!
pi_2101012
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 14:20 schreef deGVR het volgende:
Niet iets leuks voor haar kopen maar iets leuks voor haar doen...

zorg ervoor dat als ze thuis komt het helehuis vol brandende kaarsen staat.. het bad vol warm, schuimend water is.. met een paar lekkere glazen rode wijn en wat bon bons ofzo erbij... lekker muziekje op...

zo laat je haar veel beter merken wat je voor haar voelt en dat je bereid bent om er tijd in te steken om haar dat te bewijzen...

Ik als vrouw zijnde ben het daar wel mee eens. En als je er toch wat meer geld aan wilt uitgeven kan je ook een weekendje Londen, Parijs, ofzo doen. Niks tegen haar zeggen van je plannen, maar gewoon haar koffer pakken, d'r ophalen op d'r werk en dan wegwezen.... maar misschien is dit meer mijn persoonlijke fantasie
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  dinsdag 6 november 2001 @ 14:43:48 #11
5637 koekiemonster
pi_2101099
als ik iets kook durf ik het zelf niet eens op te eten laat staan dat ik het aan haar geef !!

dat reisje is wel leuk, maar we gaan over een paar weken naar disneyland ik wil geen dingen dubbelop doen

koekje erbij?
pi_2101167
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 14:43 schreef koekiemonster het volgende:
als ik iets kook durf ik het zelf niet eens op te eten laat staan dat ik het aan haar geef !!
De liefde van de MAN gaat door de maag, die van de VROUW door het gebaar. Je kunt altijd een reservering in een lekker restaurant achter de hand houden. Maar je hebt haar in ieder geval laten zien dat je bereidt bent zoiets voor haar te doen. Dat is voor haar waarschijnlijk al meer dan genoeg.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_2101683
Is er al een Tarzan 2002 op de markt?

dan zou ik die voorstellen...

pi_2101896
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 15:46 schreef Tranceptor het volgende:
Is er al een Tarzan 2002 op de markt?

dan zou ik die voorstellen...

Alleen als koekiemonster voldoende zelfvertrouwen heeft...
pi_2108543
Ontbijtjes op bed door de ontbijtservice werkt altijd zeer goed...

Sex gegarandeerd!

pi_2108748
quote:
Op woensdag 07 november 2001 02:56 schreef FokSpy het volgende:
Ontbijtjes op bed door de ontbijtservice werkt altijd zeer goed...

Sex gegarandeerd!

Ik dacht dat hij iets liefs voor haar wilde doen, niet voor zichzelf

de liefste gebaren zijn die waarbij je sowieso niets voor jezelf terugverwacht, maar die je echt alleen doet omdat je het de ander naar de zin wilt maken!

Ik vind dat ideetje van die kaarsen, bad, wijn, bonbons (maak daar eventueel toostjes/stokbrood van met hartige hherlijkheden zoals brie, filet americain, lekkere salade!) en gewoon veel aandacht voor d'r...

And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_2109751
quote:
Op woensdag 07 november 2001 06:50 schreef miss_sly het volgende:

Ik vind dat ideetje van die kaarsen, bad, wijn, bonbons (maak daar eventueel toostjes/stokbrood van met hartige hherlijkheden zoals brie, filet americain, lekkere salade!) en gewoon veel aandacht voor d'r...

*mee eens zijn*.. ga ik ook doen.. elke vrouw vind dat leuk denk ik.

Of doe gewoon iets kleins.. leg gewoon een roos op haar kamer met een lief briefje erbij ofzo..

woensdag 7 november 2001 @ 16:04:45 #18
5637 koekiemonster
pi_2112793
dat eten dat zit er in denk ik zo maar.. bednkat voor jullie reacties.. heb zonet een leuk idee gekregen
koekje erbij?
  woensdag 7 november 2001 @ 16:26:03 #19
11315 Robinsonne
gek op vrijdag
pi_2113046
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 14:20 schreef deGVR het volgende:

Hm, ik zou hier bijzonder wantrouwig van worden hoor. Als een kerel dit voor mij regelt roep ik meteen "wil je neuken of zo?"
Sorry, ben niet zo rosmantisch aangelegd.

Doe mij maar een duur kado. Kerels die bereid zijn veel geld in mij te investeren, die houden echt van me!

Rozen verwelken, schepen vergaan, het is tijd om naar de kroeg te gaan
pi_2113063
quote:
Op woensdag 07 november 2001 16:26 schreef Robinsonne het volgende:

[..]

Hm, ik zou hier bijzonder wantrouwig van worden hoor. Als een kerel dit voor mij regelt roep ik meteen "wil je neuken of zo?"

Doe mij maar een duur kado. Kerels die bereid zijn veel geld in mij te investeren, die houden echt van me!

nah ! materialist !
maar inderdaad..overdrijven is ook wat..

rosmantisch is trouwens wel een leuk woord!

pi_2120257
Wat ik nog eens wil doen (idee komt uit 'Generation X' van Douglas Coupland): echt de HELE kamer vol kaarsen zetten. Waxinelichtjes, grote stompkaarsen, druipkaarsen op aluminium bordjes... Ideetje?
the world is ours
  donderdag 8 november 2001 @ 17:41:28 #22
13695 hoogl298
mooie meneer....
pi_2125220
In het verlengde van de vorige poster: een enorme slagroomtaart (of bestel zo'n echte bruidstaart met verschillende etages met mierzoete slagroom) met daarop heeel veel kaarsjes en die zet je dan midden in de kamer die ook vol staat met kaarsjes.

En dan: smullen maar ieder de helft!
(wel goed ventileren dan hoor!!)

Ach, het kan nog veel erger
pi_2125262
quote:
Op donderdag 08 november 2001 10:25 schreef boozeroony het volgende:
Wat ik nog eens wil doen (idee komt uit 'Generation X' van Douglas Coupland): echt de HELE kamer vol kaarsen zetten. Waxinelichtjes, grote stompkaarsen, druipkaarsen op aluminium bordjes... Ideetje?
toevoeging: gordijnen
pi_2125310
quote:
Op donderdag 08 november 2001 17:44 schreef Uirald het volgende:

[..]

toevoeging: gordijnen

Goed idee! En òòk de hele kamer vol met gordijnen!!
  vrijdag 9 november 2001 @ 12:38:29 #25
12237 Phaedrus
Nu met transparante avatar!
pi_2132761
quote:
Op woensdag 07 november 2001 16:26 schreef Robinsonne het volgende:

[..]

Het zal je vriendin maar zijn...
quote:
[b]
Wat ik zeg...
Life moves pretty fast. If you don't stop and look around once in a while, you could miss it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')