hebben jullie suggesties.. ringen enz.. lijkt me niet oz een geweldig idee daar ze er al 3 van heeft gehad (heb al 2,5 jaar een relatie).
ideeen??
zorg ervoor dat als ze thuis komt het helehuis vol brandende kaarsen staat.. het bad vol warm, schuimend water is.. met een paar lekkere glazen rode wijn en wat bon bons ofzo erbij... lekker muziekje op...
zo laat je haar veel beter merken wat je voor haar voelt en dat je bereid bent om er tijd in te steken om haar dat te bewijzen...
Zeg je er iets bij van: "Kun je altijd aan me denken als je dit gebruikt"
Vinden ze geweldig!
Wat precie smoet je zelf maar even bedenken wat ik weet natuurlijk niet wat ze nodig heeft.
Een lekker etentje is idd ook niet slecht! Helemaal niet als jij het kookt en dan romantisch de tafel dekt met wat kaarsjes enzo.
[Dit bericht is gewijzigd door Halinalle op 06-11-2001 14:26]
quote:als je al een relatie van 2,5 jaar hebt heb je toch al een hele voorraad boeien enzo zeker?
Op dinsdag 06 november 2001 14:23 schreef Halinalle het volgende:
Een setje handboeien?
Serieus, als ze een beetje kinky is, vind ze dat misschien best leuk.
quote:Lingerie natuurlijk!!! heb jij ook nog wat aan!!!!
Op dinsdag 06 november 2001 14:16 schreef koekiemonster het volgende:
Ik ben behoorlijk gek o mijn vriendin en ik wil haar iets geven.. iets moois.. maar wat?hebben jullie suggesties.. ringen enz.. lijkt me niet oz een geweldig idee daar ze er al 3 van heeft gehad (heb al 2,5 jaar een relatie).
ideeen??
quote:Draag jij lingerie van je vriendin?
Op dinsdag 06 november 2001 14:30 schreef MC_White_Sheep het volgende:[..]
Lingerie natuurlijk!!! heb jij ook nog wat aan!!!!
quote:Jij niet dan? suffe!
Op dinsdag 06 november 2001 14:32 schreef Halinalle het volgende:[..]
Draag jij lingerie van je vriendin?
quote:Ik als vrouw zijnde ben het daar wel mee eens. En als je er toch wat meer geld aan wilt uitgeven kan je ook een weekendje Londen, Parijs, ofzo doen. Niks tegen haar zeggen van je plannen, maar gewoon haar koffer pakken, d'r ophalen op d'r werk en dan wegwezen.... maar misschien is dit meer mijn persoonlijke fantasie
Op dinsdag 06 november 2001 14:20 schreef deGVR het volgende:
Niet iets leuks voor haar kopen maar iets leuks voor haar doen...zorg ervoor dat als ze thuis komt het helehuis vol brandende kaarsen staat.. het bad vol warm, schuimend water is.. met een paar lekkere glazen rode wijn en wat bon bons ofzo erbij... lekker muziekje op...
zo laat je haar veel beter merken wat je voor haar voelt en dat je bereid bent om er tijd in te steken om haar dat te bewijzen...
dat reisje is wel leuk, maar we gaan over een paar weken naar disneyland ik wil geen dingen dubbelop doen
quote:De liefde van de MAN gaat door de maag, die van de VROUW door het gebaar. Je kunt altijd een reservering in een lekker restaurant achter de hand houden. Maar je hebt haar in ieder geval laten zien dat je bereidt bent zoiets voor haar te doen. Dat is voor haar waarschijnlijk al meer dan genoeg.
Op dinsdag 06 november 2001 14:43 schreef koekiemonster het volgende:
als ik iets kook durf ik het zelf niet eens op te eten laat staan dat ik het aan haar geef !!
quote:Alleen als koekiemonster voldoende zelfvertrouwen heeft...
Op dinsdag 06 november 2001 15:46 schreef Tranceptor het volgende:
Is er al een Tarzan 2002 op de markt?dan zou ik die voorstellen...
quote:Ik dacht dat hij iets liefs voor haar wilde doen, niet voor zichzelf
Op woensdag 07 november 2001 02:56 schreef FokSpy het volgende:
Ontbijtjes op bed door de ontbijtservice werkt altijd zeer goed...Sex gegarandeerd!
![]()
![]()
de liefste gebaren zijn die waarbij je sowieso niets voor jezelf terugverwacht, maar die je echt alleen doet omdat je het de ander naar de zin wilt maken!
Ik vind dat ideetje van die kaarsen, bad, wijn, bonbons (maak daar eventueel toostjes/stokbrood van met hartige hherlijkheden zoals brie, filet americain, lekkere salade!) en gewoon veel aandacht voor d'r...
quote:*mee eens zijn*.. ga ik ook doen.. elke vrouw vind dat leuk denk ik.
Op woensdag 07 november 2001 06:50 schreef miss_sly het volgende:Ik vind dat ideetje van die kaarsen, bad, wijn, bonbons (maak daar eventueel toostjes/stokbrood van met hartige hherlijkheden zoals brie, filet americain, lekkere salade!) en gewoon veel aandacht voor d'r...
Of doe gewoon iets kleins.. leg gewoon een roos op haar kamer met een lief briefje erbij ofzo..
quote:Hm, ik zou hier bijzonder wantrouwig van worden hoor. Als een kerel dit voor mij regelt roep ik meteen "wil je neuken of zo?"
Op dinsdag 06 november 2001 14:20 schreef deGVR het volgende:zorg ervoor dat als ze thuis komt het helehuis vol brandende kaarsen staat.. het bad vol warm, schuimend water is.. met een paar lekkere glazen rode wijn en wat bon bons ofzo erbij... lekker muziekje op...
Doe mij maar een duur kado. Kerels die bereid zijn veel geld in mij te investeren, die houden echt van me!
quote:nah ! materialist !
Op woensdag 07 november 2001 16:26 schreef Robinsonne het volgende:[..]
Hm, ik zou hier bijzonder wantrouwig van worden hoor. Als een kerel dit voor mij regelt roep ik meteen "wil je neuken of zo?"
![]()
Sorry, ben niet zo rosmantisch aangelegd.Doe mij maar een duur kado. Kerels die bereid zijn veel geld in mij te investeren, die houden echt van me!
rosmantisch is trouwens wel een leuk woord!
En dan: smullen maar ieder de helft!
(wel goed ventileren dan hoor!!)
quote:toevoeging: gordijnen
Op donderdag 08 november 2001 10:25 schreef boozeroony het volgende:
Wat ik nog eens wil doen (idee komt uit 'Generation X' van Douglas Coupland): echt de HELE kamer vol kaarsen zetten. Waxinelichtjes, grote stompkaarsen, druipkaarsen op aluminium bordjes... Ideetje?
quote:Goed idee! En òòk de hele kamer vol met gordijnen!!
Op donderdag 08 november 2001 17:44 schreef Uirald het volgende:[..]
toevoeging: gordijnen
quote:Het zal je vriendin maar zijn...
Op woensdag 07 november 2001 16:26 schreef Robinsonne het volgende:[..]
Hm, ik zou hier bijzonder wantrouwig van worden hoor. Als een kerel dit voor mij regelt roep ik meteen "wil je neuken of zo?"
![]()
Sorry, ben niet zo rosmantisch aangelegd.
quote:Wat ik zeg...
[b]
Doe mij maar een duur kado. Kerels die bereid zijn veel geld in mij te investeren, die houden echt van me!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |