abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 februari 2000 @ 12:28:00 #1
1414 Kangaroo
the Kangaroo hopper
pi_159986
Op het feestje van Tararaboemdijee en Merel was er een orkest. Een afschuwelijk orkest als je het mij vraagt, en dat doet duistere zaken vermoeden omtrent zijn uiterlijk, maar wie ben ik om dat te beoordelen (ben een man tenslotte). Maar om even de situatie duidelijk te maken: Dat Orkest (of in elk geval een lid daarvan, is zwaar onder de indruk van Fannetje. Ik heb hem gezegd dat Fannetje een half been heeft, een puist op haar bil, een gebitje en een bril met sterkte 12, maar zelfs dat schrikt hem niet af. Dus als fannetje dit leest: je hebt een bewonderaar! Als je wil weten wie, Meld dit even aan Animal en ik zal een boekje over deze vrolijke gast met eveneens verschrikkelijk uiterlijk open doen
(doe ik met plezier

*grijns*

(en ook al overdrijf ik hier en daar een heeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje, het is echt zo )

I am a lonesome Kangaroo, so far from hooooooooome
pi_159987
Hmmmm...

Ik ving al zoiets op ja, gisteren op de bruiloft. De trompettist kwam de hele tijd naast me staan...ik vroeg me al af waarom..
BTW Kangaroo, sinds wanneer heb ik een half been, puisten op rare plekken, een gebitje en weet ik veel wat nog meer?
Ik weet van niks hoor!

vrijdag 4 februari 2000 @ 16:33:00 #3
331 Merel
Be here now.
pi_159988
Oja Fannetje, het orkest kwam ook nog bij mij privé vragen of ik niet een date kon regelen.. Dan weet je dat
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')