abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159284
Wat ik me nou afvraag...
Mijn vriendin vind het niet erg om te slikken bij het pijpen, maar hoe denken de vrouwelijke memebers van FOK erover?
En voor de mannelijke members....is het voor jullie belangrijk dat de vrouw slikt?
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_159285
quote:
op 01-16-2000 om 08:43 PM schreef David Letterman het volgende:
Wat ik me nou afvraag...
Mijn vriendin vind het niet erg om te slikken bij het pijpen,

Lijkt me sowieso noodzakelijk om te slikken, anders begint ze zo te kwijlen he? Of bedoel je dat ze tegelijk aan de LSD gaat?

maar hoe denken de vrouwelijke members van FOK erover?
En voor de mannelijke members....is het voor jullie belangrijk dat de vrouw slikt?

Op die laatste vraag kan ik heel simpel nee antwoorden. Mijn God zeg als dat belangrijk is, dan vraag ik me af hoe fout je andere prioriteiten in je leven zitten. De vrouw moet doen wat ze zelf wil en prettig vindt. Punt. OK als ze je zaad door slikt scheelt dat in de 'rotzooi' zeg maar maar als dat al een issue is kan je beter helemaal niet gaan neuken.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_159286
Ik vind het heerlijk om in de mond van een vrouw klaar te komen, en als ze het dan doorslikt geeft dat best een extra kick. Maar het is echt geen issieu. Tenslotte moet de vrouw dat zelf uitmaken of ze dat wel of niet wil, maar daarom mag ik er nog wel een voorkeur voor hebben.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  zondag 16 januari 2000 @ 23:21:00 #4
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_159287
Ik heb gehoord dat pijpen zuigt...
Ja inderdaad, V. ja.
pi_159288
je vriendin moet gewoon leren het lekker te vinden !!

[Dit bericht is gewijzigd door De Parasiet (Datum 22 Januari 2000).]

"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
pi_159289
quote:
op 01-17-2000 om 09:18 AM schreef De Parasiet het volgende:
ik snap waarom iedereen zo'n heisa maakt over zoiets lekkers als PIJPEN!
i love it !! ik doe het allemaal, ook slikken en vind het nog fijn ook !!!

je vriendin moet gewoon leren het lekker te vinden !!

Welkom op het forum en een goeie eerste Post, zo komen er maar weinig binnen op het Forum

pi_159290
dankjewel...
ik heb de rest van het board ook maar meteen gespamd....

(die houden we erin!)

"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
  maandag 17 januari 2000 @ 11:58:00 #8
2377 Dragon30
As sweet as a pussy...
pi_159291
Zeg parasiet, wat dacht je van een date?

Heb zelf nog nooit meegemaakt. Komt misschien ooit nog wel...

Lijkt me vreemd om dat voor de eerste keer te doen. Ik bedoel, hoe gaat dat dan? Zeg je gewoon...mond open en spuiten maar?

Wederom is communicatie weer het sleutelwoord, maar ik zou niet weten hoe je dit punt op tafel brengt...

mazzel

Watch out, or I will put you on FIRE !!!

pi_159292
fur die mädels=
je moet het gewoon proberen...
in je achterhoofd houden- als hij geniet, geniet ik ook !(ik geniet er echt van!)
dan ga je het vanzelf wel lekker vinden...
dus, PIJPEN KRENG!! hahahahahahaaah

pi_159293
T'is gewoon gaaf, maar het is nnoit een verplichting !
Vrouwen kunnen er inderdaad van genieten maar dat is dus ook niet altijd het geval heb ik gemerkt ... het verschilt !
Ik denk dat het soms voor de man een soort van dominerend gevoel losmaakt tegenover de vrouw.

Ik vind het wel wat hebben

Nederlandse vuurwapenliefhebbers online: http://www.vuurwapens.net
pi_159294
misschien word ik wel graag gedomineerd of zo...

maandag 17 januari 2000 @ 14:08:00 #12
1656 GEeR+
een schaduw
pi_159295
dit is Iep, dus niet geert:

Zeg, als je wilt weten hoe het voor een vrouw is om sperma door te slikken, slik dan eens je eigen sperma of nog beter: dat van een vriend door!

enneh, ik vind zelf gewoon normaal sperma van eengezond iemand waar ik van houd niet vies, maar wat ranzig is dan zijn de restjes smegma die onder je voorhuis blijven zitten en de urine-restjes. dat meurt heel erg en daar moet ik van kokhalzen. dus: eerst in bad met die hap!

Ik heb een vuur gemaakt, je vindt as als je terukomt, as.
pi_159296
quote:
op 01-17-2000 om 12:02 PM schreef De Parasiet het volgende:
fur die mädels=
je moet het gewoon proberen...
in je achterhoofd houden- [....]

eeeeeeeeks parasiet!! in je achterhoofd houden? voor of na 't slikken? ik krijg nu al kokhalsneigingen.....

mädel Bix

-------------
Forget love, I'd rather fall into chocolate.

pi_159297

[Dit bericht is gewijzigd door De Parasiet (Datum 22 Januari 2000).]

pi_159298
KUT! ik verval in herhalingen !!!!!

pi_159299
Voorop gesteld: mijn vriendin heeft er geen enkele moeite mee en vind het nog lekker ook, maar ik wilde gewoon weten hoe andere mensen erover denken. Voorwaarde voor mij:
de vrouw bepaalt het en je mag nooit en te nimmer haar onder druk zetten.
Verder moet ik zeggen dat er weinig echte reacties zijn. Komt dat omdat het weer een onderwerp is dat te plat is voor jullie?
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  maandag 17 januari 2000 @ 15:23:00 #17
136 V.
pi_159300
quote:
je moet het gewoon proberen....
* Verbal vindt dat De Parasiet haar mond wel overloopt van het pijpen...

penibele orale fixatie? Het lijkt verdorie wel een reclame van de Bond voor de Pijpenragers

* Verbal gelooft eigenlijk niet dat De Parasiet een meisje is. Noem het mannelijke intuitie.

V

Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 17 januari 2000 @ 15:30:00 #18
136 V.
pi_159301
quote:
op 01-17-2000 om 03:21 PM schreef David Letterman
Hee Letterman... moet jij het niet een beetje rustig aandoen? Zo vlak na een vijfdubbele bypass over pijpen praten kan teveel opwinding veroorzaken...
Om antwoord te geven op de originele vraag: is voor mij totaal onbelangrijk
V
Ja inderdaad, V. ja.
pi_159302
goh, Verbal=
wat laat jouw mannelijke intuitie je opeens in de steek !! hahahahaha
  maandag 17 januari 2000 @ 15:38:00 #20
2377 Dragon30
As sweet as a pussy...
pi_159303
David, heb serieus gereageerd. Maar hoe kom je erachter of je vriendin dat wilt? Ik denk niet dat ik het lef zou hebben het te vragen...
Watch out, or I will put you on FIRE !!!

pi_159304
Heb een keer een meid gehad die een tennisbal door een tuinslang kon zuigen.
Maar ja, ze wilde niet neuken, dat is dan wel weer jammer.
Om even op het onderwerp terug te komen;
Het domste vind ik de meiden die wel willen pijpen, maar dan zeggen: "Zeg het even als je klaarkomt, want ik wil het niet in m'n mond krijgen."
Kijk, het kan aan mij liggen, maar als ik op het punt sta klaar te komen KAN (mischien ook wel WIL) ik dat niet zeggen.
Nog ff over dat smegma-verhaal.
Ik hou er rekening mee, maar vind dat vrouwen dat ook wel eens vaker zouden mogen doen.
Nee, een vrouw heeft geen smegma in haar onderste regionen, maar de heren van down-under weten wel wat ik bedoel...

Kasta

I was an atheist until I realized I was God
pi_159305
1. mannen pijpen beter
2. klaargepijpt worden is te gek, het slikken zal me worst wezen daarna
  maandag 17 januari 2000 @ 16:16:00 #23
136 V.
pi_159306
quote:
Heb een keer een meid gehad die een tennisbal door een tuinslang kon zuigen.
Ja, maar het gaat even niet over tuinsporten
quote:
Als je er toastjes bij serveert schijnt het best te verteren te zijn
V
Ja inderdaad, V. ja.
pi_159307
D'r valt weinig over te zeggen eigenlijk....ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat de vrouw bepaalt. En aangezien je wilde weten hoe anderen erover denken: ik had er eerst een afkeer van maar da's nu wel over. Maar daarnaast kan er natuurlijk ook een hele andere reden zijn waarom een vrouw wil dat je even waarschuwt voor je gaat klaarkomen: sperma in je mond krijgen (of je het doorslikt staat er los van) is gewoon NIET VEILIG. En dat kan voor mij een reden zijn om het niet te willen doen.
pi_159308
quote:
op 01-17-2000 om 04:23 PM schreef Beatrice het volgende:
Maar daarnaast kan er natuurlijk ook een hele andere reden zijn waarom een vrouw wil dat je even waarschuwt voor je gaat klaarkomen: sperma in je mond krijgen (of je het doorslikt staat er los van) is gewoon NIET VEILIG. En dat kan voor mij een reden zijn om het niet te willen doen.

Helemaal waar Beatrice, maar vergeet niet dat er in het voorvocht ook zaadcellen zitten. Als je het echt veilig wilt doen, zal je dus een condoom moeten gebruiken.

quote:
op 01-17-2000 om 09:18 AM schreef De Parasiet het volgende: je vriendin moet gewoon leren het lekker te vinden !!

quote:
op 01-17-2000 om 03:06 PM schreef De Parasiet het volgende:
je moet het gewoon proberen....

In mijn ogen moet niemand iets op het gebied van sex. Iedereen is daar toch vrij in? Het is geen wijn zeg....

quote:
op 01-17-2000 om 04:01 PM schreef kastanova het volgende:
Ik hou er rekening mee, maar vind dat vrouwen dat ook wel eens vaker zouden mogen doen. Nee, een vrouw heeft geen smegma in haar onderste regionen, maar de heren van down-under weten wel wat ik bedoel...

Wat een "mannen-onder-elkaar-taal" zeg... Als je wilt dat jouw vriendin zich "down-under" ook even lekker opfrist, lijkt het me een goede zaak om daar duidelijk over te zijn. Dit soort vage praat is nou niet bepaald taboedoorbrekend...
Ach, de "vrouwen-down-under" begrijpen wel wat ik bedoel...

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')