PS, voor degenen die me niet kennen. Ik ben een halfbloed Indo. Donker dus.
Maar nu weet ik wel beter!
Picture this: Lisa Bonnet met cup C.
quote:racistisch is zonder "s" ( zeker in de war met fascistisch, want dat schrijf je wel met een "s")
Op zaterdag 03 november 2001 18:23 schreef SunChaser het volgende:
rascistisch
Ps: je trekt je wel veel aan van wat anderen van je zeggen!!
Poeh hee, wat kan jij je druk maken om een loze kreet van iemand die klaarblijkelijk niet zoveel meer hersencellen heeft dan een pantoffeldiertje.
Iemand met wat meer gage had dit nooit beweerd.
Je valt waar je op valt, toch?
quote:Ja, je bent een enorme racist.
Met een collega had ik een keer een discussie. Ik val alleen op blanke vrouwen, altijd zo geweest. Donkere vrouwen kunnen mooi zijn, maar nee, het doet me verder niks. Of het nu Indonesische, Marokkaanse, Afrikaanse of Latinovrouwen zijn, mijn voorkeur blijft: blank. Zij vond me rascistisch. Wat vind jij?PS, voor degenen die me niet kennen. Ik ben een halfbloed Indo. Donker dus.
On topic:
Tuurlijk ben je geen rascist. Je bent gewoon eenkennig.
quote:Ze kreeg er niet voor betaald hoor. En ik trek me er niks van aan, ik open alleen een discussie. En idd, die s mag weg, ook uit de titel. Iemand?
Op zaterdag 03 november 2001 18:32 schreef hoogl298 het volgende:Iemand met wat meer gage had dit nooit beweerd.
Maarre, jij viel dus vroeger ook niet op Esther van de Dolly Dots?
Hopeloos...
Zeg, waneer is je coming out?
quote:Met "gage" bedoel ik geestelijke gage, lijkt me logisch.
Op zaterdag 03 november 2001 18:39 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ze kreeg er niet voor betaald hoor. En ik trek me er niks van aan, ik open alleen een discussie. En idd, die s mag weg, ook uit de titel. Iemand?
Toegeven is nooit zo'n sterke kant van de man geweest, dus ook niet van jou (daarmee toon je ook meteen je zwakte) Waar ben je bang voor?
quote:Voor jou.
Op zaterdag 03 november 2001 19:08 schreef hoogl298 het volgende:
Waar ben je bang voor?
quote:Wat ben jij een zeurkut zeg. Gelukkig ken ik jou niet.
Op zaterdag 03 november 2001 19:08 schreef hoogl298 het volgende:[..]
Met "gage" bedoel ik geestelijke gage, lijkt me logisch.
Tuurlijk trek je je er geen zak van aan!Toegeven is nooit zo'n sterke kant van de man geweest, dus ook niet van jou (daarmee toon je ook meteen je zwakte) Waar ben je bang voor?
quote:Ow geil.
Op zaterdag 03 november 2001 19:13 schreef SunChaser het volgende:[..]
Voor jou.
Ja, want volgens iemand die het weet, krijg je daar toevallig WEL gigantische erecties van...
quote:done
Op zaterdag 03 november 2001 18:39 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ze kreeg er niet voor betaald hoor. En ik trek me er niks van aan, ik open alleen een discussie. En idd, die s mag weg, ook uit de titel. Iemand?
quote:en terecht. Gelukkig durf je dit toe te geven.
Op zaterdag 03 november 2001 19:13 schreef SunChaser het volgende:[..]
Voor jou.
quote:Jij voelt je dus ook al aangesproken.
Op zaterdag 03 november 2001 19:15 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
Wat ben jij een zeurkut zeg. Gelukkig ken ik jou niet.
Lekker dom om zo te reageren, je laat jezelf wel kennen zeg!
(zorg jij er nou maar voor dat mama je slabbetjes goed wast)
Je valt toch op uitstraling, karakter, intelligentie en persoonlijkheid Ik snap wel dat hele dikke negerinnen (bijvoorbeeld) niet jouw kopje thee is, maar als ze nou bijna blank is maar wel net uit Mexico komt ??
Maw (afkorting met andere woorden) Val jij echt puur op wit en in dat geval: val je dan ook alleen op blond of ook op rood/wit. Zeg maar.
Dit is een vraag, dus.
quote:In jouw geval niet
Op zaterdag 03 november 2001 19:46 schreef hoogl298 het volgende:[..]
---------------------------
Ach, het kan nog veel erger..
quote:Ik ken jou niet, maar jij schijnt mij wel te kennen.
Op zaterdag 03 november 2001 19:51 schreef Wolk het volgende:[..]
In jouw geval niet
En ik ken je beter dan je denkt. Toch wist ik niet dat je ook Engels kan! Al is 'remote viewen' natuurlijk maar een klein beginnetje! Ga zo door
quote:Nee hoor, je kent mij niet.
Op zaterdag 03 november 2001 20:01 schreef Wolk het volgende:En ik ken je beter dan je denkt.
quote:Nazi!
Met een collega had ik een keer een discussie. Ik val alleen op blanke vrouwen, altijd zo geweest. Donkere vrouwen kunnen mooi zijn, maar nee, het doet me verder niks. Of het nu Indonesische, Marokkaanse, Afrikaanse of Latinovrouwen zijn, mijn voorkeur blijft: blank. Zij vond me rascistisch. Wat vind jij?PS, voor degenen die me niet kennen. Ik ben een halfbloed Indo. Donker dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |