abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2071807
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen deel 7. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van vrijdag 2 november 2001.

pi_2071947
Breedbandstream 2

0.05 Bij de oven. Andries : Ik zie ook gaan muis meer. Danielle : Ik ga naar bed toe. Andries : Lekker slapen, welterusten. Danielle vertrekt.

Breedbandstream 1

0.07 Ed, Coos, Frank en Pascal kletsen nog altijd over computerspelletjes.

0.11 Ik heb een paar minuten gemist. Kelly, Sandy en Gert Jan in bed in de slaapkamer. Kelly : Kun je het even uitleggen. Ik zit er zo tegen op te hikken. Deze week gaat er iemand weg. Donderdagochtend wordt er weer genomineerd. Sandy : Vrijdagochtend. Gert Jan : Ja. Kelly : Stel dat er bij ons niemand weg gaat. Moeten we dan weer op dezelfde stemmen ? Gert Jan : Het ligt er aan wat je hart aangeeft. Er kunnen dingen gebeuren waardoor je mening verandert. Ik ben redelijk constant met dit soort dingen. Ik kies mijn vrienden. Ik had eerst het gevoel van, we hadden een team, toen kwam Pascal er bij, dat was leuk. Toen kwam Coos en bij, toen hadden we twee teams. Er zijn drie mensen waar ik hardstikke goed mee op kan schieten. Sandy : Ik ook. Kelly geeft aan dat ze er over denkt op iemand anders te gaan stemmen. Kelly : Mijn ogen gaan open. Gert Jan gaat naar het toilet.

pi_2072056
Zal me even voorstellen dit is mijn eerste post hier. Ben een studentje uit Almere die al weken deze stream topcis volgt, nu zal ik jullie versterken.

Mijn eerste streamverslag:

Stream1
Gert-Jan. Sandy en Kelly praten in de slaapkamer over de exits.
Gert-Jan: De persoon die de nominatie hoe die in de kaart steekt.
Kelly: Hoe bedoel je?
Gert-Jan: Stel ik ben een player, even wippen en de volgende dag moet ik niks meer van haar, dat zie ik als een persoonlijkheid die kan switchen bij nominaties.
Ik zit niet zo in elkaar dat ik steeds iemand anders kies.
Kelly: Wat ik nou wil vragen Gert?
Gert: Lacht
Kelly: Vanaf donderdag gaat er iemand weg he, vind prisella een leuke meid, lekker gek net als ik.
Gert-Jan: Ik vind van niet, ik vind jou veel gekker, je doet jezelf te kort.
Als ik Priscella in een cafe zou zien hoef ik haar niet, als ik jou zie denk ik wat een lekker wijf.
Sandy: Kelly, jij houdt niet van leedvermaak.
Kelly: Priscilla is wel een leuke meid.
Gert-Jan: Haar software is wel goed alleen haar hardware niet
Ook al is je buitenkant perfect, als je binnenkant niet goed is....

Viper 4 life
pi_2072090
0.17 Kelly : Iemand van de twaalf vaste bewoners gaat weg. We hoeven niet bang te zijn dat wij weg moeten ? Gert Jan : Nee. Kelly : Wanneer krijgen we de uitslag van de volgende nominaties ? Gert Jan : Dat weten we niet. Kelly klaagt over de cameramensen. Kelly : Ik snap niet dat ze het zo licht maken. Je ziet mensen gewoon voorbij marcheren. Ik weet zeker dat ie om het hoekje staat te wachten op het seintje dat Kelly weer is gaan liggen.

0.20 De stream gaat naar de fontein.

0.22 Kelly : Met hoeveel mensen ben je over over een maand ? Gert Jan : Acht mensen. Kelly : Nog een maand ? Gert Jan : Vier mensen. Met vier mensen ga je de eindronde in. Misschien is dat twee dagen, misschien een uur. Als ik regisseur was geweest had ik buiten de muren gestaan, niet binnen de muren. Kelly : Vanaf donderdag gaat er iedere week iemand weg ? Gert Jan : Ja, tenzij iemand voortijdig weg gaat. Maar ze kunnen echt alles doen Kel.

0.25 Gert Jan : Ik ga niet iedere week op een ander stemmen. Zo zit ik niet in elkaar. Sandy : Ik ook niet. Kelly : Ik ook niet. Maar deze week wel. Ik hoop niet dat Priscella weg gaat. Ik vind haar een leuke vrouw, een leuke meid. Ze is net zo gek als ik. Gert Jan : Je doet jezelf tekort Kel. Ik vind jou leuker. Als ik Priscella in een kroeg zou zien zou ik haar niet zien staan. Jou wel. Jij bent een megachick. Kelly : Echt ? Sandy : Jij geniet niet van andermans leed. Gert Jan : Het is absoluut een mooie meid. De hardware is wel goed maar de software is een beetje gaar. Kelly : Wat is dat, software ? Gert Jan : Computerprogrammatuur. Hij legt uit dat hij binnenkant en buitenkant bedoelt. De stream gaat overigens voortdurend heen en weer tussen de slaapkamer en de fontein.

pi_2072145
Stream 2: 0:30

Frank en Andries zitten in de tuin.
Frank vult een emmer water

Andries: Vraag even aan Daan als ze water meeneemt.
Frank: Ik sta hier te wassen en er komt een muis drinken halen
Andries: Ik heb nog geen muis gezien.
Frank: Wat een brutale muis he.
Coos: Hier lekker kaas
Coos lacht.

Viper 4 life
  † In Memoriam † zaterdag 3 november 2001 @ 00:37:00 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2072152
00:35 uur
Frank en Andries scharrelen nog buiten rond. Ze hebben muizen gezien. Frank: "Zit Daan nog op het toilet?". Andries: "Ja. Die zit te schijten".

Welkom Showtime!

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 3 november 2001 @ 00:39:21 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2072173
00:40 uur
Frank is helemaal geobsedeerd door de muis. Volgens hem komen ze op de kopkaas van Coos af: "Of die walm die uit je muil komt, zei ik tegen 'm".
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  † In Memoriam † zaterdag 3 november 2001 @ 00:47:01 #8
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2072253
00:45 uur
Frank en Andries zitten nu te roddelen over de bewoners van het andere team, maar ik kan het niet helemaal volgen. Ze zitten dan ook wat te smoezelen.

In de slaapkamer van het 'rijke' team zit Ed weer te ruften. Ze zijn bezig met een kussengevecht. Sandy (tegen Gert-Jan): "Ja, jij hebt 5 kussens daar!". Gert-Jan: "Hoe denk je dat die hier komen?". GJ is in een jolige bui.

† In Memoriam † zaterdag 3 november 2001 @ 00:50:34 #9
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2072298
00:50 uur
Frank zit zich weer op te winden over de verloren mountainbike-battle door Diane. Frank: "Nou ken je d'r wel een analyse op los laten, ze is ongesteld, ze is aan de schijterij". Andries: "Anders had ze ook verloren, 't is een wereldmeid, maar dit soort battles kan je niet met haar winnen". Frank: "Daar zit ik dan weer over na te denken".
pi_2072347
0:52

Gert-Jan, Sandy en Kelly hebben de grootste rol in de slaapkamer. De kussen vliegen in het rond. Gert-Jan trekt constant de dekens van de dames af.

Gert-Jan: Jullie zien de kussens niet eens aankomen
Kelly: MOet er nog iemand wat drinken
Sandy: doe mij nog maar wat, Kelly
Kelly: wil jij wat gert?
Gert: nee, dank je

Ze zijn alledrie heeeel melig

Gert: Je bent ook een hork jij he (tegen ED die scheet geluiden maakt)

Viper 4 life
pi_2072374
Breedbandstream 2

0.38 Bij de oven. Frank : Ik heb bij Coos een tv besteld. Van JVC. Hij kost normaal zes ruggen. Hij krijgt hem voor drie en een half. Ik moet hem wel zelf ophalen. Dat doe ik met de bus van de zaak. Coos wil graag wat kleding en wat schoenen. Als hij dat voor me regelt krijgt hij wat kleding en schoenen van mij. Ik heb dat nog niet gezegd. Laat hij eerst maar eens waarmaken wat hij zegt. Andries : Het was wel lachen op het voetbalveld, jullie waren meer met elkaar bezig dan met het spel. Frank : Zijn conditie is veel beter als die van mij. Hij leeft voor zijn gezin en zijn sport. Hij rookt niet en drinkt niet. Andries : Hij heeft nog nooit bier gedronken. Dat kan niet. Dan is hij de enigste op de wereld. Frank : Het is jammer dat hij niet bij ons in de ploeg zit. Dat had ik hem wel wat geflikt. Ze hebben hem daar genomineerd. Ze kijken daar niet naar het battle aspect. Gert Jan, Kel, Coos, Pascal, jou en Daan. Met die wil ik de laatste weken doorbrengen. Dan kijk ik puur naar de personen plus het battle spect. Andries : Ik heb Kel en Gert Jan niet in de laatste zes. Ik heb jou en Diane.

0.45 Andries : Ik probeer een inschatting te krijgen hoe jij je gaat houden. Als je dagen zoals vandaag hebt. Je loopt te kankeren. Als je bent zoals nu vind ik je leuk. Als anderen vrolijk zijn ben ik ook vrolijk. Ik heb de neiging mee te gaan in jouw bui. Frank heeft vandaag zijn eten laten staan. Frank : Ik had geen honger. Andries : Af en toe kom je mijn strot uit. Dan denk ik, als je je zo kut voelt ga dan gewoon naar huis. Je helpt jezelf naar de klote. Je ziet het zo zwart. Frank : Het komt omdat ik niet alles onder controle heb. Een battle wordt uit handen gegeven waarvan ik denk, eitje, die pakt ze. In het begin gaat het heel goed en dan zie ik dat ze afzwakt. Dan denk ik godverdomme Diane, laat je niet kennen. Andries : Fysiek stelt ze niks voor. Dit soort battles kun je niet met haar winnen. Frank : Vandaag gaat ze fanatiek voetballen. Daar ga ik dan weer over nadenken. Andries zegt dat Frank en Gert Jan fanatiek waren bij het voetballen. Frank : Ik met Coos iedere keer kutten. Andries : Pascal ergerde zich aan het gekloot van jullie. Hij wilde voetballen. Na het voetbal begin je, pleuriszooi etc. Negatief, negatief. Frank : Klopt, omdat ik het kut vind. Ik vind het hier niet kut, maar aan de andere kant zie ik mensen vreten. Een bittergarnituurtje doet me niks, als ze een rood stiertje nemen wel, dat wil ik ook. Er moeten consessies gedaan worden door BB. Andries : Het is het concept. Ik ben al lang blij dat we niet meer met een lege maag zitten. We hebben nu rijst.

pi_2072409
0:56

Gert Jan: Ik zweet me de naten, ik ben dat niet gewend dit soort dingen.
Ed zingt een nummer van Eminem

(de camera gaat constant van tuin naar slaapkamer tuin naar slaapkamer, niet te volgen zo)

0:57
Kelly: tegen Sandy wat is er schat?
Sandy: kan je dit even op de tafel zetten

0:58
Kelly kleed zich aan.
Sandy drinkt een drankje in bed.
Ed maakt nog steeds scheet geluiden

0:59

Viper 4 life
  † In Memoriam † zaterdag 3 november 2001 @ 01:01:11 #13
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2072414
01:00 uur
Frank blijft mopperen over Diane. Nu over haar 'willetje' met het eten (ze schijnt elke keer iets anders te willen dan de anderen): "Dan denk ik wel eens, hou die koker! Fuck off!". Andries: "Daar moet de captain op letten". Frank: "Maar die doet ook niks".

Wat Frank betreft wordt alles gewoon in zessen gedeeld en zoekt iedereen maar uit wanneer-ie het op eet. Andries: "Maar dan moeten we eigenlijk ook de tandpasta verdelen". Frank: "Nee, dat zijn gewoon huishoudelijke spullen, maar Priscella gebruikt wel elke keer shampoo bij het handen wassen". Andries: "Maar Diane heeft haar mond vol vullingen". Frank: "En ik niet dan?".

Frank: "Dat zijn nou dingen waar een captain op moet letten, dan mag iedereen verder de hele dag aan z'n pik trekken".

pi_2072443
1:01
Sandy: Kelly jij bent gek op bananen.
Kelly: Eet Yoghurt in bed en zegt ik ben zooo dol op bananen, vooral die kleintjes.

1:02
Kelly voert Sandy hapjes,
Kelly: ene tweeen komt ieeee

Viper 4 life
  † In Memoriam † zaterdag 3 november 2001 @ 01:05:00 #15
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2072460
01:05 uur
Frank: "Na 30 december neem ik wel weer een zonnebankie en ga ik de hele dag frietjes eten".
Volgens Andries is het hoog tijd om weer eens aan de andere kant te zitten, dan is het team weer fris.

Het valt Andries ook op dat de rommel in het 'arme' deel nauwelijks afgevoerd wordt door BB: "En dat terwijl ze een heel voetbalveld in een half uurtje kunnen doen". Frank: "Wat is jouw analyse dan?". Andries: "Ik denk niet voor Big Brother, maar ik denk dat ze dat doen om jou op stang te jagen".

† In Memoriam † zaterdag 3 november 2001 @ 01:07:25 #16
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2072486
Nog even over de verloren battle.
Andries: "Ach, dan denk ik 'jammer dan'".
Frank: "Nee, dat krijg je er bij mij niet uit, Bob".

Frank: "Wat is Priscella nou weer aan het doen, met die grote tieten van d'r?". Ze liep even langs.

pi_2072584
0.59 Frank : Priscella wast elke keer haar handen met shampoo, een klein druppeltje. Diane poetst haar tanden drie keer per dag, dat kan ook niet. Andries : Diane heeft een mond vol vullingen. Frank : Ik ook. Je kunt niet doen wat je thuis doet.

1.02 Andries : Ik had het met Daan er over, er wordt weinig gelachen meer. Het wordt tijd dat we weer wisselen. Als we daar dan een dag of zes zeven hebben gezeten. Frank : Dan gaan we weer terug. Daar heb ik helemaal geen probleem mee. Andries : Ik denk dat ze bewust het vuilnis niet ophalen. Ze kunnen dat voetbal binnen een uurtje regelen. Dit kunnen ze ook regelen. Misschien doen ze het omdat jij er door uit je dak gaat. Frank : Ik kan het vuilnis ook in brand steken. Misschien dat die camera dan een beetje smelt. Andries : Of dat je het over het hek kiept. Frank : Dan krijg ik weer een sanctie. Frank zegt dat het gat waardoor ze op het battlefield konden kijken dichtgeniet is. Frank : Eigenlijk ook wel terecht.

1.06 Frank : Met een vragenbattle heb ik zoiets van, okee. Met een fysieke battle kan ik me meten. Wat is Priscella aan het doen ? Met haar grote tieten. Er zit weinig bij. Andries : Ze is weinig spontaan. Frank : Misschien is ze goed in bed, weet jij veel. Priscella zegt iets maar ik versta haar niet. Ik denk dat ze naar het toilet gaat. Frank zegt dat hij bij de ene battle beter tegen zijn verlies kan als bij de andere. Frank rekent uit dat ze op 13 december met zijn zessen zijn. Frank : Alleen nummer vijf viert nog kerst. Andries : Er zijn drie dagen dat we met vier mensen zijn. Dan moeten die battles zijn. Het publiek moet stemmen zonder dat er battles geweest zijn. Het kan gebeuren dat iemand die geen flikker gepresteerd heeft met 750000 gulden naar huis gaat. Frank zegt dat iedereen met nul gulden naar huis kan gaan. Andries : Dan krijg je nog wel wat. Frank zegt dat Andries de enige is die wat verdiend heeft aan BB, de auto. Andries wil de auto aan zijn moeder geven.

1.13 Frank gaat naar bed. Andries : Het duurt niet zo lang meer, dan ga ik ook. Frank ziet weer een muis lopen.

pi_2072978
Diane en P &C in gesprek roddelen over Kelly:

Diane: Weet je, ik had niet zo'n moeite met verliezen, maar moeite met verliezen van zo'n onsportief persoon..

Pascal: Ik dacht ook, een battle, een sportief gebeuren, maar volgens mij gaat het om persoonlijke battles

Coos: Als Ellen morgen roept Coos, ga ik er uit, Ellen beoordeelt of ik als de persoon neergezet wordt zoals ik ben..ze zetten me op een bepaalde manier neer..

En GJ was gewoon straalbezopen..

Pascal: Coos, heb jij daarvoor gestudeerd, kun jij bepalen of iemand bezopen is, wil je dan niet oordelen, WIL JE DAN NIET OORDELEN!!

Coos: Ja, zo ging het dus in de dagboekkamer, dat zeiden ze tegen me..

pi_2072990
Breedbandstream 1

1.28 In de woonkamer. Pascal : Dat samenhorigheidgevoel, daar kots ik al drie dagen van. Dat kliekje. Coos : Jouw gevoel heeft ook te maken met het feit dat ik genomineerd ben. Pascal : Nu gaan ze schijnheilig lopen doen. Gert Jan bij het voetbal, Coos yes. Coos : Dat doe ik net zo hard. Diane bij het hek : Ik denk niet dat dat schijnheilig is. Pascal : Het is cellofaan, je prikt er zo doorheen, plastic. Diane : Ik heb dat gevoel niet, daar is de afstand te groot voor. Pascal : Nu wordt er weer leuk en aardig gedaan maar donderdag is Coos weer de lul. Coos : Ik bepaal voor mezelf hoe ik tegen mensen doe. Je weet waarom Ed mij genomineerd heeft ? Pascal : Nee. Coos : Omdat wij een te groot blok vormen. Pascal : Dus volgende week pakt hij mij. Coos : Ik wil bij een battle mensen die tot het gaatje gaan. Vandaag zag ik bij het voetbal ook twee mensen die helemaal niks deden. Ik had me voor dat eiland op moeten geven. Op het veld moeten we allemaal wat doen. Coos heeft een boek over Borneo in zijn handen. Coos : Ik denk dat ik met een verkeerd programma bezig ben. Ik ben wel een beetje in tweestrijd omdat ik blij ben dat ik mee mag doen. Diane : De dingen die voor mij belangrijk zijn gelden niet. Ik heb een hele negatieve instelling, ik vat dingen negatief op. Ik heb één cd besteld van Prince, die zit er niet bij, dan heb ik, waarom is dat ? Dingen van mij komen nooit. Coos : Dat heb ik ook een beetje. Pascal : Dat is niet waar Coos, jij kreeg je boek. Diane : Misschien is het niet zo maar ik voel het wel zo. Coos : Zoals Patty tegen mij deed, ik wou zeggen, jij bent net een schooljuffrouw, maar dat slikte ik in. Ze heeft meerdere kutopmerkingen tegen mij gemaakt. Bij de introductie, toen ik uit de auto stapte. Ik vind dat Gert Jan voorgetrokken wordt. Ze zijn aan het beinvloeden. Ik heb het gevoel dat ze spijt hebben dat ik in het programma zit. Misschien is het niet zo maar ik voel het wel zo.

1.39 Coos : Hier moet ik heel veel inslikken. Diane : Het is om ons uit de tent te lokken. Coos : Dat denk ik ook. Het rare is, dan is er emotie en dan is het ook weer niet goed. Ik ben bang dat ik als een soort Seki van De Bus neer wordt gezet. Diane : Daar hebben ze veel te weinig momenten voor. Coos : Ik ben niet een jongen die heel veel aandacht geeft aan iemand, dat gaat me denk ik nekken. Diane : Dat zei ik tegen Priscella, we zaten aan tafel maar ik wist niet waar we over moesten praten met elkaar. Coos : Kelly die in mijn bed springt, ik wil een grote dikke lul, ik wil daar niks van hebben. Dat kan verkeerd uitgezonden worden. Pascal : Het erge is ze zei, ik ga je vriendin thuis jaloers maken. Diane : Frankie noemt haar two faced Kelly. Pascal : Ik vertrouw haar gewoon niet meer. Ik hou afstand. Ik heb er zoveel energie in gestoken. De ene keer zegt ze ik hou van je, de andere keer maakt ze je met de grond gelijk. Dat is waar ik niet mee om kan gaan. Diane : Dat heb ik ook. Priscella zegt, ik weet zeker dat ik weg moet en ik wil ook weg. Ze zegt, ik moet er niet aan denken dat ik hier volgende week nog zit, dit is niks voor mij. Pascal : Ik had er ook een ander beeld van. Diane : Ik voelde mij klote omdat ik verloor van iemand die geen sportieve instelling heeft.

1.52 Coos : Ik verwacht morgen Ellen. Ik ga buiten staan. Als ze zegt dat ik weg moet ga ik. Zij beoordeelt of ik op een manier wordt neergezet die ik ook ben. Daarom vond ik het helemaal niet leuk dat ze er vorige week was. Diane : Ze zei hou vol. Coos : Dat snap ik niet. Het lijkt alsof ik het moeilijk heb maar dat is helemaal niet zo. Diane : Ze bedoelt dat ze het wel redt. Zo klonk het. Pascal : Dat was voor het akkefietje. Het was maandag. Coos : Maandag heb ik ook het akkefietje gehad. Pascal imiteert voor de tweede keer Hummie in de dagboekkamer : Coos, ben jij dokter ? Heb je daar voor gestudeerd ? Dan kan je daar helemaal niet over oordelen. Pascal tegen Coos : Als je deze week doorkomt kun je gerust zijn over hoe ze het hebben uitgezonden. Coos : Dat weet ik ook wel.

zaterdag 3 november 2001 @ 01:59:39 #20
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_2073000
Leuk gesprek tussen Diane, Coos en Pascal. Diane en Coos hebben allebei dingen meegemaakt waardoor ze het gevoel hebben dat de BB-redactie ze niet mag, of ze test. Diane vertelt nog eens over haar tampons, Coos over zijn petje, en over zijn zalf. Ze stellen elkaar gerust en praten elkaar moed in.

Pascal praat over zijn moeilijkheden met Kelly. Diana praat een beetje met Pascal mee.

Coos zegt nog eens dat hij zeker weet dat de BB-redactie hem niet mag, dat de ze er spijt van hebben dat ze hem geselecteerd hebben. En hij vertelt nog eens van zijn afspraak met El.

Pascal doet tussendoor steeds Hummie na (wel grappig), hoe zij tegen Coos sprak tijdens het standje.

(Het is wel zeker dat dit gesprek de televisie-uitzending niet haalt.)

(Off-topic: pas vandaag heb ik via de video de tv-uitzendingen van de afgelopen week gezien. Ik zie nu dat Coos ook onsympathiek kan zijn, maar het is verbijsterend hoe GJ's rol in de ruzies helemaal weggefilterd wordt. Nu lijkt dat Coos lullig doet zonder aanleiding.)

Intussen spreken Coos en Diane verder over hoe vervelend zij behandeld worden door de mensen in de dbk. Dat is reden dat zij geen van tweeen naar de dbk gaan als ze ergens mee zitten.

Andries komt binnen van het muizen vangen. De muis pikte de kaas, maar was weg voor A kon reageren.

(Welterusten, ik ben weg. Buswatcher doet dit trouwens beter en uitgebreider dan ik. Gegroet.)

zaterdag 3 november 2001 @ 02:15:45 #21
16339 Klep
Pardon lul
pi_2073122
02.10: En jawel hoor, Andries heeft een muis gevangen. Zat met een heel lang touwtje, stukkie papier en nou heeft ie 'm: "Dit is gaaf! Dit is gaaf!" Pascal (tegen de muis): "Sukkel!"

02.14: Nb_1 op Rijk, maar geen beeld van DE muis. Alleen Ed , maar daar gebeurt niks.

Ik zeg hier met die stok Lamzak!
pi_2073176
Lo 2 Arm, tuin begin 2:20

Andries heeft een muis gevangen. Met een knijper en een lijn en een kaasstolp. Ze gaa 'm in een emmer zetten. Andries heeft nog geen naam voor 'm bedacht. Hij heeft 2 uur gewacht om 'm te vangen. Hij dacht dat de muis slimmer was dan hij.
Andries, Danielle en Diane vinden de muis allemaal een schatje.
Kelly komt nu over het hek hangen en vraagt wat er is. Zij vind de muis ook heel erg schattig, en ze vraagt of Andries 'm wee log gaat laten. Andries zegt dat hij dat morgen zal doen. Kelly wil 'm een kusje geven.
Frank moet wakker worden van Andries om te kijken naar de muis. Hij kleedt zich op steam 3 aan en gaat een kijkje nemen.
Danielle stelt nu voor om 'm af te gaan richten. Frank wil 'm houden Andries 'voor als we honger krijgen'. Andries vertelt nu dat de muis de kaas al had gejat, en dat hij toen was gaan tandenpoetsen, en toen ie terug kwam zat de muis eronder.
Frank wil de muis gaan africhten, maar Andries denkt dat dat niet kan. Het lijkt hem te link als de muis zou bijten. Ze willen de muis nu in de ton gaan doen. Ze besluiten om er niks overheen te doen 'als hij eruit kan heeft hij z'n vrijheid verdiend'.
Kelly en Danielle vinden het zielig om 'm in de ton de doen. Een muis blijkt een hele verantwoordelijkheid te zijn.
Andries loopt nu wat verloren met piep piep rond. Andries besluit dat het de ton wordt, maar Kelly denkt dat hij dood gaat en rondjes rennen. Ze heeft wel eens een film gezien met muizen die konden praten.
Andries gaat er zo stro in doen, zodat de muis een nestje kan maken en dat hij wat brood en kaas krijgt. De muis gaat springen. En Kelly vindt het dierenmishandeling, dit is tegen de natuur en hij heeft kindjes. Maar Andries vind het zijn muis 'ik heb er twee uur voor in de kou gezeten'.

zaterdag 3 november 2001 @ 02:24:47 #23
16339 Klep
Pardon lul
pi_2073186
02.16: Stream nb_1 nog steeds op Rijk (ik kan geen andere streams aan, sorry). Af en toe een schreeuw of reactie op de hilariteit in Arm met de muis.

02.20: Ah, daar komt Frenk aan het hek: "Tering, die brutale muis. Oooh. Ik zeg tegen Bob, doe 'm in die glazen pot. Ja GVD, as-ie mij bijt, ga ik dood! En dat kleine muisje, ja die dronk écht! Schattig. Weet je wat ik graag wil hebben (nu tegen Diaan)? Een fretje of een hermelijntje. Dan krijgt-ie van mij gelijk een hok van 2 bij 2, onwijs leuk."(in Rijk hangt Pascal op de bank en ligt Coos een boek te lezen )

† In Memoriam † zaterdag 3 november 2001 @ 02:25:00 #24
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2073188

De emmer waar ze de gevangen muis in hebben gedaan. Andries wil er wat stro in doen en 'm als huisdiertje bewaren.

† In Memoriam † zaterdag 3 november 2001 @ 02:26:21 #25
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2073198
Andries heeft inmiddels besloten het muisje morgen maar weer vrij te laten.
pi_2073202
1.58 Diane : Ik ga niet de dagboekkamer in. Coos : Ik ook niet. Ik ben zakelijk. Ik heb helemaal geen behoefte om te praten. Dan hoor je, die en die zijn zo leuk. Diane zegt dat Andries als captain in de dagboekkamer vaak uit zijn slof is geschoten. Coos : Ik heb het één keer gedaan, toen ben ik er ingetrapt.

2.01 Andries komt binnen. Andries : Ik ben genaaid door een muis. Hij heeft het stuk kaas gepakt. Ik ga nu slapen. Diane : Je moet het brood niet direct uit de oven opeten. Dat is slecht voor je maag. Vroeger aten mensen nooit vers brood. Pascal : Eerst had ik alleen daar last van mijn maag, nu ook hier. Diane : Het begint al aardig rustig te worden in de slaapkamer bij ons.

2.10 Andries : Ik heb er één. Haal Frank even op. Sukkel (tegen de muis). Danielle komt uit de slaapkamer. Met Diane gaat ze naar buiten.

Breedbandstream 2

2.12 Andries : Wat zal dat beest in zijn broek schijten. Roep Kelly even. Diane en Danielle vinden het zielig. Andries : Ik laat hem heus wel leven. Het is toch leuk. Wie het laatst lacht lacht het best. Danielle gaat met een stemmetje tegen de muis praten.

2.14 Priscella komt naat buiten. Priscella : Goh wat goed. Wat ga je er mee doen ? Andries : Ik doe hem in de ton met wat stro. Kelly : Wat is er ? Heb je hem echt gevangen ? A wat schattig. Laat je hem niet los ? Andries : Ik doe hem in de ton en morgen laat ik hem los. Ben je niet bang Kel ? En wel voor een sprinkhaan. Andries heeft een constructie gemaakt met een stokje en een draadje om de muis te vangen. Andries : Frank moet echt even wakker worden. Diane : Frank wil niet. Andries : Frank, je moet echt even komen. Frank : Ik kom. Kel : Niet naar binnen met die beesten hè ? Andries tegen Frank : Je moet hem echt even zien. Je lacht me de hele avond uit. Frank : We gaan hem trainen. Een heel klein veldmuisje. Je moet hem bewaren. Andries : Voor als we honger krijgen ? Frank : Je moet hem bewaren. We gaan er morgen mee spelen.

2.20 Er onstaat een discussie over wat er met de muis moet gebeuren. Andries : Jezus wat een dierenvrienden hier, gatverdamme. Andries stopt de muis in de ton. De muis klimt er niet uit. Kelly : Dit vind ik dierenmishandeling dit. Hij heeft kindjes thuis. Nou kan ik niet meer slapen. Andries : Nee, het is mijn muis. Ik heb er twee en een half uur voor in de kou gezeten. Pascal : Hij is helemaal niet ongelukkig man, dat beest.

pi_2073237
Lo 2 Arm, tuin begin 2:32

De muis krijgt wat stro van Andries en wat te drinken en te eten. Terwijl hij hiermee bezig is zegt Danielle dat hij grote oogjes heeft. Andries moet nog een naam bedenken, zijn hamster heette Hampie, Mimi of Mickey is mogelijk maar dan moet hij eerst kijken of het een mannetje of een vrouwtje is. Hij is er nog steeds verbaasd over, de kaas was al weg, maar na een half uur is hij teruggekomen. Er is niemand bang voor muizen. Kelly vindt ze alleen eng als ze los rondlopen.
Volgens Pascal is dit net zoiets als Karpers vissen. Het muisje gaat nu eten, en dat wordt heel schattig gevonden. Danielle wordt even frisky met andries. Ze hebben het nu over of de muis jonkies zou hebben, maar dat lijkt Andries niet waarschijnlijk in November, dat zie je zo laat in het jaar alleen bij tamme muizen. Andries wil nu een kat gaan bestellen als hij weer in rijk is.
De ton wordt nu weer op z'n oude plek gezet en iedereen kondigt aan dat hij gaat slapen. Kelly roept nog 'het was heel leuk hoor'. De jager en zijn prooi blijven alleen achter in de tuin van arm. Uiteindelijk gaat hij ook maar weer naar binnen.
Frank vraagt nu of de muis er nog is, en dat bevestigd Andries, die dan zegt 'gatverdamme, doe het koffiefilter even open, zit helemaal vol met schimmel'. Volgens Kelly heeft Andries nu een maatje voor in bad.
Ze roept naar Frank 'lekker he?'
  zaterdag 3 november 2001 @ 02:37:52 #28
16339 Klep
Pardon lul
pi_2073257
02.30: In Rijk zeggen ze dat de muis heet .....

Audrey (LOL!!!)

pi_2073267
Lo 2 Arm, tuin begin 2:43

De muis is Sido gedoopt. Danielle komt ook nog een keertje bij 'm kijken. Andries besluit 'm in een donker hoekje te gaan zetten zodat hij kan slapen. Sido wordt onder een van de camera's gezet 'zodat ze 'm in de gaten kunnen houden'. Maar Andries vertrouwt de mensen aan de andere kant ook weer niet; hij denkt dat ze de ton om zullen gooien. Dus de ton gaat weer naar een ander plekje.

En ik ga naar bed.

zaterdag 3 november 2001 @ 02:51:24 #30
3542 Gia
User under construction
pi_2073292
In rijk is alles in diepe rust, behalve Snuf en Snuitje.
Waar ze zijn, weet ik niet, het beeld staat op de slaapkamer, maar je hoort Coos en Pascal.

Zouden ze nog wat willen bekonkelen?

pi_2073348
Het is nu bijna 4 uur, alle bewoners zijn in diepe rust. Pascal en Coos waren niets aan het bekonkelen een uur geleden maar bespraken hun bed-verhalen. Het verhaal van Coos heb ik gemist, daarna vertelde Pascal over één of ander vriendinnetje waarmee hij thuis betrapt werd door zijn moeder. Vervolgens mochten er geen meisjes bij hem slapen tot het serieus zou zijn. Na een tijdje kreeg hij toch weer een vriendinnetje die hij wel leuk vond. Zij was er een keer 's avonds laat en kon niet goed meer naar huis. Dus stelde Pascal voor dat zij in zijn bed zou slapen en hij zelf in het bed van zijn broer. Dat mocht. Maar wat deed hij vervolgens, hij sleepte het bed van zijn broer naar zijn kamer. Zijn moeder kwam er achter en meldde dat Pascals vader er nog met hem over zou spreken. Op het moment van dat gesprek lulde Pascals vader alleen maar over andere dingen.
Pascal deed echt of hij een heeeeeeeel leuk verhaal vertelde, ik vond het persoonlijk niet zo boeiend. Coos blijkbaar wel want de twee hadden dikke lol samen.
Vervolgens meldde Pascal nog dat Coos niet alle dekens naar zich toe moest trekken, ze giechelden wat en gingen holletje holletje liggen voor de grap. Daarna werd het stil.
pi_2073411
Slaapkamer rijk kijk ik zo tegen de blote billen van kelly aan .
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_2073412
Coos liep door het huis maar wat hij heeft gedaan kon ik niet zien helaas ik keek via een camera in arm .
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  † In Memoriam † zaterdag 3 november 2001 @ 10:27:30 #34
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2073743
10:25 uur
Alles nog in diepe rust.
Er staat ook een camera op de emmer met de muis gericht, maar het muisje zelf slaapt waarschijnlijk ook nog.
pi_2074402
Gert Jan heeft voor Coos een race simulalator besteld...
graag met Jos Verstappen erbij voor uitleg..
Onder het mom van: Het kan jouw laatste week zijn...

GJ: Ik wil graag een aanbieding voor mijn grote vriend Coos
Coos lacht!
Ik wil graag een race simulator met Jos Verstappen...

Coos leest verder in zijn boek en GJ gaat jus drinken

GJ: weet jij wat er met de wijn gebeurd is?
Coos: kom ff zitten
GJ: Okay
GJ: het valt mij op dat het hele wijnrek leeg is..

Coos geeft uitleg die ik ff mis...

[Dit bericht is gewijzigd door Miekje op 03-11-2001 12:31]

zaterdag 3 november 2001 @ 12:29:45 #36
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2074430
Gertjan vraagt: "weet jij misschien waar die wijn gebleven is?"
Coos lacht gemeen, (ik heb niet verstaan wat hij zei)
Hij legt nu uit dat hij er niets mee te maken heeft, maar dat hij er wel iets van weet, dat hij het verder niet gaat verklappen maar omdat hij tegen Gertjan eerlijk wil zijn vertelt hij dus dat hij op de hogte is.
gertjan antwoord: "maakt verder niets uit, maar ik zie dat het hele wijnrek leeg is vandaar!!"
  zaterdag 3 november 2001 @ 12:29:59 #37
6941 APK
Factual, I think.
pi_2074432
GJ tegen Coos: Weet jij ook wat er met al die wijn is gebeurd?
Coos: GJ, ga effe zitten.
GJ: Ok.
Coos refereert aan een eerder voorval, zegt niet dat hij er niets mee te maken heeft en zegt dat GJ even af moet wachten.
GJ: Ok, ik zag alleen dat het hele wijnrek leeg was.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 3 november 2001 @ 12:38:44 #38
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2074487
GJ en Leo over de schutting in de tuin.
Gertjan doet een verhaal van voetbalwedstrijd van 15 /20 jaar geleden, en dat hij nadat de bal uit het stadion getrapt was ofzo hij hem de volgende dag heeft opgehaald en deze bal zo'n heilig relikwie vond dat hij er nooit mee gevoetbald heeft.

Gj: nou ik ga weer eens verder
Leo:ja doe dat....., waarmee??

zaterdag 3 november 2001 @ 12:49:21 #39
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2074561
Andries wordt inmiddels ook wakker, en wens iedereen een goedemorgen, (terwijl er een wereldse echo over mijn speakers komt)
Wakker zijn nu: "Gertjan,Coos,Frank,Leo,Andries,Danielle"

Andries loopt door naar de tuin en kijkt naar zijn muis, hij vraagt verontwaardigd aan Leo: "is sido weg" Leo "ja"
de muis blijkt verstopt te hebben gezeten en andries begroet ook de muis hartelijk zodra die weer tevoorschijn komt.

zaterdag 3 november 2001 @ 12:54:41 #40
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2074599
Leo is aan het houthakken en de spaanders vliegen in de rondte,
Andries: "kijk je uit Leo, volgens mij kan je beter in de lengterichting slaan"
Leo: "dat doe ik toch"
Andries: "Ja maar dan als ze rechtop staan"

Frank komt ook naar buiten en nadat hij door Andries er op gewezen is dat de muis er toch nog is loopt hij door naar Leo en vertelt em hoe hij het moet doen.
Frank: "kijk je uit man, anders loop je zo in je knie te raggen"
Leo: "ja, hahaha hoe sla ik mezelf exit"

zaterdag 3 november 2001 @ 13:04:35 #41
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2074661
Frank begint tegen de camera te lullen nadat hij al weer woorden heeft gehad met Danielle. En loopt naar buiten om bij Leo te kijken, die hij nog even wat tips geeft.

(kga ff douchen khoor steeds 3 geluiden door elkaar heen is niet meer te volgen)

pi_2075084
kel en diana zitten met elkaar te praten. D voelt zich heel alleen in huis en geeft aan dat ze niet echt vrienden heeft in het huis. Daan vind ze heel aardig maar is volgens haar te braaf. "Altijd vrolijk en dat irriteerd me op den duur. Met Pris heeft ze helemaal niets. Ze hebben helemaal geen contact. Het blijft bij goedemorgen en goedenavond en meer niet. Andries is te braaf en met Leo heeft ze ook niets. Frank is wel leuk maar die geeft de ene na de andere rotopmerking en daarna is hij weer aardig. Ze voelt zich heel alleen.

K wat heb jij prachtige lange wimpers...daar zou ik een moord voor doen.
D ja er zit inmiddels 60 dagen mascara op.

K mist heel erg haar familie. D niemand alleen mist ze de rust die ze thuis heeft. Hier moet je oppassen waar je loopt en men zit coninue bij elkaar.

K hoe hou je het daar uit dan?
D gewoon eten en slapen. We hebben alle broden al gebakken en voor de rest kunnen ze allenmaal de boom in "ik vind het gesneden"

Als je gaat door filosoferen over iets, kom je altijd uit tot niets....probeer het maar, klopt altijd!
pi_2075105
D ik heb hier helemaal geen lol en ik moet hier maar de dag zien door te komen.
K maar er zijn toch wel goede dingen??
d Ja ik heb een hoop geleerd en goede gesprekken gehad met Andries maar verder is het een kwestie van uitzingen. Ik ben ook geen type die gaat slijmen om maar niet genomineerd te gaan worden. Om maar vriendjes te maken. Daar ben ik geen type voor.
Als je gaat door filosoferen over iets, kom je altijd uit tot niets....probeer het maar, klopt altijd!
  zaterdag 3 november 2001 @ 15:20:12 #44
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_2075431
Diane zit vreselijk te chagerijnen. Danielle probeert er wel achter te komen wat er aan de hand.
Diane heeft woorden met Andries. Danielle probeert haar wel op te vrolijken, lukt totaal niet.Diane blijft chagerijnig (moeilijk woord)
eurobilltracker.com
  zaterdag 3 november 2001 @ 15:24:10 #45
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_2075452
Daan waarschuwt Andries dat zijn grapjes ten opzichte van Diaan wat harder aankomen dan Andries denkt.
Andries had dat niet zo in de gaten maar zal later met haar praten.

Andries en Daan willen weer een spel gaan bouwen.
Frank heeft daar helemaal geen zin.

De sfeer is totaal niet gezellig daar in Arm.

eurobilltracker.com
  zaterdag 3 november 2001 @ 16:00:35 #46
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2075678
Diane zit nog steeds in een zware dip. Andries heeft wat opmerkingen tegen haar gemaakt gisteravond en die zijn hard aangekomen. Van Frank kan ze dat wel hebben (is ze gewend), maar van Andries niet. Ze komt een beetje over als iemand die verliefd is. Ze praten het uit nu!

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_2076043
Ed, Coos, Paskwal en Danielle hangen in de tuin en zijn de nominaties aan het bespreken. Ze geven elk hun visie hierover (weinig nieuws)..

Danielle vraagt aan Coos waar hij school heeft gezeten in R'dam.

Er gebeurt eigenlijk niets zinnigs op dit moment in de tuin.

zaterdag 3 november 2001 @ 16:58:45 #48
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2076065
Danielle: "Coos weet je wie jou genomineerd heeft een waarom?"
Coos: "GJ spreekt voor zich, Sandy spreekt voor zich en Ed moet je het zelf maar aan vragen"
Danielle tegen Ed: "wil je het vertellen of vind je het vervelend om erover te praten?"
Ed: "nou, ik had eigenlijk 3 kandidaten Kelly en hun tweeen," (doelend op pascal en coos)
Coos: "gaat ie mij nomineren die gek"
Ed vervolgt: "Ja ik vond hun met zijn tweeen eigenlijk een te sterk blok, en daarbij komt dat Coos met verschillende mensen overhoop lag , dat maakt voor mij niet zoveel uit maar wel voor die anderen en dat zorgt voor spanning binnen de groep"
noot:(niet helemaal letterlijke weergave)
pi_2076067
Paskwal wordt de DBK in geroepen.

Er zijn veel motorgeluiden te horen in de buurt van het huis.
Danielle vraagt aan Kelly wat ze doet. Ze mompelt in de verte iets.
Danielle heeft gelijk --> het wordt tijd voor een battle.
Ed is weer eens One van Metallica aan het zingen. Nou ja, een poging tot...
Kelly is (onder)broeken aan het wassen.

zaterdag 3 november 2001 @ 19:25:21 #50
10152 Buffie
There is only one
pi_2077063
19.19 Rijk:

Groep hangt op de bank in de woonkamer en babbelt wat.
Volgens mij kijken ze een videofilm, hoor tv geluiden en ze hangen als mummies op de bank.

19.22 Arm:

Groep hangt aan de keukentafel. Gesprek gaat over films. Gesprekken zijn moeilijk te volgen, veel bufferen.
Diane en Frank raken weer es in een discussie verzeild. Het gaat over geld, dat Diane zich zorgen maakt over als ze uit het huis is omdat ze geen baan meer heeft.
Diane tegen Frank: 'Jij weet toch helemaal niet wat mijn vaste lasten zijn?'
Frank moppert wat.
Leo: 'Er is nog zo veel ander werk.'

Even later:
Diane: 'Ik mis hier niks.'
Frank er natuurlijk weer tegenin.
Diane geirriteerd: 'Hoe kom je daar nou bij?!'
Frank: 'Ja maar mis je helemaal niks dan?'
Diane: 'Nee. Ja, alleen de privacy.'

Als chocola een man was, dan zou ik ermee trouwen
pi_2078140
Daniëlle en Andries zitten buiten bij de kachel. Andries zit ongenadig op Frank af te geven. "Nu is het eht over, de pleit is beslecht, nu weet ik het zeker, de weegschaal is doorgeslagen, finished". Ik krijg de indruk dat er net iets gebeurd is (gemist ).

Rijk zit een film te kijken dus daar gebeurt helemaal niks (was vorige week ook al, zou verboden moeten worden )

Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_2078315
Al vijf minuten wordt er over Leo's broek gesproken, Wat is Leo's nieuwe broek, wat is zijn oude, large of medium en dat hij hem moet wassen. Diane gaat morgen wel wassen.

Diane: Anders trek je toch dat paarse rokje aan, Leo.

(Ik heb nu al 86 keer het woord broek gehoord.)

Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
  zaterdag 3 november 2001 @ 23:32:26 #53
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_2079419
Zowel hier als in het huis is het erg saai.
Dat er bijna geen verslagen zijn kan wel kloppen want er is niet veel aan. Op een ander forum las ik dat Pris aan het overwegen is om een gooi te doen naar de Captainspet. Ze zou hiervoor aangezet zijn door Andries.

Ik heb een tijdje zitten luisteren maar ik hoor er niks (meer) over.

Rijk: GJ, Ed en Peppie en Kokkie hebben het over Amsterdam, winkelstraten, mooie huizen en andere slappe onderwerpen.

Arm: Daan en Leo zaten een tijd bij de oven te praten. Ik heb ze niet kunnen betrappen op een interessant onderwerp.
Inmiddles staat ze door het hek heen uit te leggen waar ze gewoond heeft.
GJ verteld dat hij dat wel kent en daar vaak is langsgereden. Daan vraagt of hij dan 1 van die mannen was die daar rondreden omdat ze nogal vaak naakt onder de douche vandaan kwam. Dit was vanaf de straat te zien.

There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
  zaterdag 3 november 2001 @ 23:33:54 #54
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_2079435
Ed is straten aan het opnoemen en Daan ook. GJ blijkt helemaal niet zo bekend te zijn in Amsterdam want hij kent ze niet.
Daan vraagt of GJ wel een Amsterdammer is.
GJ begint uit te leggen wat hij allemaal wel kent.
There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
  zaterdag 3 november 2001 @ 23:34:48 #55
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_2079443
Ed zegt dat hij 5 minuten lopen van het World Fashion Centre woont.
  zaterdag 3 november 2001 @ 23:38:29 #56
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_2079490
Coos blijkt 7 jaar melkboer te zijn geweest.
Hij werkte voor de stiefvader van Pascal's vriendin.
Pascal voetbalt met mensen waarmee Coos vroeger altijd mee op vakantie ging en hij woont nu 20 seconden lopen bij Coos z'n oude huis.

Coos heeft nu een sterk verhaal over dat hij 's nachts om 3 uur gebeld werd door een beveiligingsbedrijf. Dat was om te testen of hij wel op zou nemen.

zaterdag 3 november 2001 @ 23:42:49 #57
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_2079540
Omdat Leo nu wordt genegeerd door Daan (die is in gesprek met rijk) gaat hij maar naar bed. Frenk, Andries en Diaan (en Pris?) liggen al te maffen.

Het gesprek gaat nu over inbraken en alarm meldingen.

zaterdag 3 november 2001 @ 23:53:19 #58
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_2079641
eindelijk iets anders.

Slaapkamer rijk. Kelly en Sandy liggen op bed. Het gaat nu over het er niet uitgaan. Ze houden dan hun startgeld. Sandy zet het op de bank voor als ze op zichzelf wil. Ze gaat eerst nog wel kleren kopen.
Kelly gaat haar rijbewijs halen.

Nu gaat het over wat ze hierna gaan doen. Ze lachen dat ze allebei geen werk meer hebben.

Sandy weet het niet. Ze wil weer een kantoorbaantje.

Kelly wil weer telefoniste worden. Ze verteld nu over haar tijd bij de NCRV. Er kan dan iemand bellen van de AVRO, KRO of een andere omroep. Als er dan iemand belt hoor je 'ringring' en dan hoor je 'goedemorgen, ik wil de recenties van ook dat nog'.
Momentje.. en dan tik ik on 'ook' en dan enter en dan staat er 'ook dat nog'. Nou en dan click ik daarop met de muis.

Sandy verteld nu dat ze het niet naar haar zin had bij de crediteurenadministratie van de ING. Ze gaat nu erg in details en noemnt namen van lastige mensen.
Ze werd er gek van omdat ze alleen maar lastige mensen aan de telefoon kreeg.

Ze verteld nu over een lastige mevrouw die niet wou betalen en erg kwaad werd op haar.

De stream flitst nu teveel naar de tuin dus het is niet meer te volgen.

zaterdag 3 november 2001 @ 23:58:27 #59
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_2079692
GJ zit in bad. Ed staat naakt te douchen.
GJ praat met Ed en omdat het bad nogal herrie maakt moet hij schreeuwen.

Pascal komt binnen en spreekt GJ aan.

P: Wat zei je nou net?
GJ: hoezo?
P: nou ik hoor m'n naam dus ik wil weten waar het over gaat.
GJ: Nou over dat je veranderd bent sinds je met Coos bent.
P: Nee, je zei dat ik sinds de laatste 4 dagen anders ben. Ik hoor Alle GJ! Ik heb je al gezegd... je praat hard!
GJ: Nou, je bent toegankelijker.
P: nee GJ!

enz. enz.
GJ en Pascal hebben nu ruzie

Daan en Coos blijven achter in de woonkamer.

Coos: GJ is niet helemaal eerlijk. Ik bemoei me er niet meer mee. Alleen zou Pascal er niet zo op moeten ingaan.

pi_2079703
Breedbandstream 1

23.33 In de woonkamer. Gert Jan, Ed en Danielle kletsen over Amsterdam. Ed woont er negen en een half jaar. Coos en Pascal zitten er ook bij. Danielle : Jij woont vlak bij mij. Ed : In principe wel, als ik op de fiets spring ben ik binnen een kwartier bij jou, eerder denk ik. Pascal : Ik ben binnen twintig seconden bij het oude huis van Coos. Hij zegt dat hij en Coos veel gemeenschappelijke kennissen hebben. Pascal : Mijn vriendin's stiefvader, daar heeft hij voor gewerkt. Coos is jarenlang op zaterdagochtend melkboer geweest. Coos vertelt over een poging tot inbraak waarbij de inbrekers een extra beveiligd raam probeerden binnen te komen terwijl zijn garagedeur niet op slot was. In de garage stond zijn auto met de sleutels in het slot. Danielle vertelt een verhaal over een inbraak waarbij de inbrekers de apparatuur die ingepakt klaarstond niet meegenomen hebben. Coos vertelt over inbrekers die gaatjes boorden in deuren om autosleutels te kunnen pakken. Pascal vertelt over inbrekers die eerst aanbelden om te kijken of er iemand thuis is. Ed heeft een soortgelijk verhaal.

23.49 Coos : Hoe laat is het ? Ik ga zo naar bed. Pascal : Ik heb helemaal geen slaap. Danielle : Er is er ook één die om drie uur zijn bed uitgekomen is. Coos : Je moet naar bed gaan en weer in je ritme komen. Pascal : Ik ga ook wel naar bed. Vervolgens luisteren ze naar Gert Jan die elders praat. Ik kan het niet verstaan. Ik kan Gert Jan niet vinden op een andere stream. Coos : Daar wordt je niet goed van. Ik vind het echt raar hoor dit.

23.54 Ze luisteren nog altijd. Danielle : Ik snap er geen zak van hoor. Coos : Eigenlijk moeten we er wat van zeggen. Tegen Pascal : Wacht, hee hee. Niet gelijk. Pascal gaat toch naar de badkamer. Pascal : Gert wat zei je nou net ? Gert Jan : Dingen die ik wou bespreken over Ed. Pascal : Wat ? Gert Jan : Dat hoef ik niet tegen jou te zeggen. Je bent eigenwijs en een teamspeler. Toen Coos en bij kwam werd je een team met Coos. Nu ben je weer een andere Pascal. Pascal : Hoe anders ? Ik hoor alles. Geef eens wat aan. Gert Jan : Doordat Coos een aantal nominaties krijgt ben je anders, toegankelijker. Pascal : Ik ben juist vrolijker. Gert Jan zit overigens in bad en Ed staat onder de douche.

† In Memoriam † zondag 4 november 2001 @ 00:01:35 #61
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2079727
Ik ben net thuis en ga zo zeker alles nog lezen.

Maar hier ondertussen weer verder:
Streamverslagen zondag 4 november 2001

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')