ik vraag me de laatste tijd vaak af; Wat zou nou ècht de beste manier zijn om een meisje te versieren? Ik zou graag jullie id-en horen en er net zolang over praten totdat we de perfect manier gevonden hebben. We worden dan ultieme versierders! Laten we uitgaan van de volgende situatie:
Je zit in een cafe/bar of discotheek. Een eindje verderop staat een meisje met een paar vrienden en vriendinnen. Ze is echt onwijs knap, alles is gewoon goed aan haar. Ze lacht leuk, heeft een mooi, fijn en lief gezichtje.. Naar haar kont durf je al bijna niet te kijken omdat je bang bent voor een spontaan orgasme. Om over haar voorgevel nog maar te zwijgen.
WAT DOE JE?
reacties graag...
quote:of zullen we gewoon linkjes geven van de andere 50 hoe te versieren topiques?
Op vrijdag 02 november 2001 12:42 schreef Marble het volgende:
Ticket to Relaties & Psychologie
quote:'t Is een optie
Op vrijdag 02 november 2001 12:44 schreef Herald het volgende:[..]
of zullen we gewoon linkjes geven van de andere 50 hoe te versieren topiques?
quote:* pookiebear -------*zucht*---------
Op vrijdag 02 november 2001 12:45 schreef Kogando het volgende:
kom op jongens? er zijn er hier vast wel die wat ervaring hebben.. en jongens zoals Herald kunnen daar ook hun voordeel mee doen..
quote:gek genoeg wilde ik dat er eerst ook bij zetten
Op vrijdag 02 november 2001 14:12 schreef SunChaser het volgende:
Nee, maar het helpt wel als je niet meteen over anale sex begint.
quote:Of haar vriend
Op vrijdag 02 november 2001 14:37 schreef Gianthuust het volgende:
dan komt ze wel naar jou toe.
quote:Lijkt me sterk hoor. En ook al heeft zij besloten dat je de moeite waard bent, dat wil toch niet gelijk zeggen dat ze ook wat onderneemt? Je zal toch op een bepaalde manier contact moeten maken. Je kan moeilijk zeggen; "Zeg maar gelijk ja of nee"..
Op vrijdag 02 november 2001 14:04 schreef Herald het volgende:
volgens de Shmoopy theorie heeft dat er niks mee te maken maar heeft de dame in kwestie allang besloten of je de moeite waard bent of niet. Dus een gesprekje over het weer of haar leuke broek maakt niks uit.
quote:Dat werkt alleen in je stamcafe.. Niet als je een keer naar Antwerpen, R'dam, A'dam of weet ik veel gaat..
Op vrijdag 02 november 2001 13:03 schreef JoeNNie het volgende:
dit vind ik wel ZOOO onwijs suf he?
echt een on-volwassen reactie-topic.
je kijkt toch hopenlijk wel eerst verder? als iemand leuk enzo is hoef je 'r niet gelijk te versieren. gewoon zorgen dat je haar wat vaker dan normaal kan tegenkomen. dan is de kans op aanspraak van/met haar ook beter.
'n keertje uitvragen doe je niet als ze vergeven is van vrienden/vriendinnen. dat moet je 'r 'n keer persoonlijk vragen o.id.
quote:Misschien betekend dat juist wel; "Ik word nat van jou" ofzo
Op vrijdag 02 november 2001 15:10 schreef DaMSWer het volgende:
ieder meisje reageert anders op bepaalde dingen. Je merkt het eigenlijk vanzelf wel of ze jou ook intressant genoeg vind. Als je een glas bier over je kop krijgt dan is dat iig een teken dat dat niet het geval was.
quote:Of je verteld over je nieuwe bezorgdienst.. kan ook indruk maken..
Op vrijdag 02 november 2001 14:41 schreef links234 het volgende:
Laat je handboeien zien. Helpt meestal goed.
quote:Hmmmz, dat durft niemand die minder dan 6 flesjes opheeft..
Op vrijdag 02 november 2001 14:37 schreef Gianthuust het volgende:
Je loopt naar haar toe. Pakt haar hoofd. Geeft korte zoen op mond. Zegt: Had je niet verwacht he? En loopt weer weg. Als het ooit wat kan worden komt ze wel naar jou toe.
quote:BrEeZaHzz??
Op vrijdag 02 november 2001 17:27 schreef Kogando het volgende:[..]
Hmmmz, dat durft niemand die minder dan 6 flesjes opheeft..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |