abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2063730
Hoi,

even een vraagje aan de vrouwen en mannen die daar ervaring mee hebben.
Als je voor het eerst uiteten gaat met een meisje of gewoon een afspraakje hebt en je bent helemaal smoor op haar, maar ene kant wil je weer niks forceren wat geef je aan haar dat wel laat blijken dat je haar erg leuk vindt maar weer niet TE is.

Zit zo, ben al 6 maanden enorm verliefd op een meisje en over 2 weken gaan we uiteten. Zij weet dat ik helemaal gek van dr ben 0+ maar ik denk dat zij dat niet heeft. Viel me wel mee dat ze toch met met uiteten wou, bedoel als er een meisje verliefd op mij zou zijn maar ik zou dat niet zijn en ik wist dat ze verliefd op mij zou zijn dan zou ik niet met dr uit eten gaan om zo valse hoop te wekken??
Ik weet echt niet hoe ik ermee om moet gaan. beetje moeilijke situatie..

Maar goed, is t tactisch om wat te geven en zo ja wat?
Please advise!!

leven zuigt...........maar niet altijd!!!
  vrijdag 2 november 2001 @ 01:57:13 #2
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_2063782
Geef d'r niets en laat haar het eten betalen :-)

Nee, ff serieus, bied 2, hooguit 3 keer aan het eten te betalen. Slaat ze het dan nog af, laat het haar zelf betalen, zo weet je wat voor vlees je in de kuip hebt en respecteer je haar mening!

Ten tweede, niets mee brengen, zo schep je verwachtingen en dat is vaak niet goed voor een 1e date. Cause you can't buy love you know...

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_2063811
quote:
Op vrijdag 02 november 2001 01:57 schreef chocolatemoeze het volgende:
Geef d'r niets en laat haar het eten betalen :-)

Nee, ff serieus, bied 2, hooguit 3 keer aan het eten te betalen. Slaat ze het dan nog af, laat het haar zelf betalen, zo weet je wat voor vlees je in de kuip hebt en respecteer je haar mening!

Ten tweede, niets mee brengen, zo schep je verwachtingen en dat is vaak niet goed voor een 1e date. Cause you can't buy love you know...

je bedoelt dat ik dan wat terug verwacht van haar als ik dr iets zou geven?
Eten betaal ik zowiezo, bedoel ze moet ook van mij hierheen komen dus dat vind ik gewoon normaal.

denk dat je wel gelijk hebt met je laatste zin, wat denk ik misschien dan wel beter is om een bos rozen naar dr huis te sturen de volgende dag met kaartje dat het gezellig was ofzo
als t tenminste gezellig is geworden

vrijdag 2 november 2001 @ 02:11:05 #4
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_2063841
Nou nou, gelijk een bos rozen. Dat is wel erg snel hoor. Waarom zou je direct wat moeten geven? Gewoon gezellig uit eten gaan, proberen of je alles wat jullie doen van 'r mag betalen en de dag daarna een belletje geven dat alles heel erg leuk was enzo...Ga dan pas nadenken wat je 'r kan geven.
pi_2063864
Een roos is vaak beter als een bos rozen.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_2063865
quote:
Op vrijdag 02 november 2001 02:11 schreef twi het volgende:
Nou nou, gelijk een bos rozen. Dat is wel erg snel hoor. Waarom zou je direct wat moeten geven? Gewoon gezellig uit eten gaan, proberen of je alles wat jullie doen van 'r mag betalen en de dag daarna een belletje geven dat alles heel erg leuk was enzo...Ga dan pas nadenken wat je 'r kan geven.
waarom ik direct wat zou moeten geven? Tis geen moeten, maar meer om nog eens extra te laten merken dat ik gek op dr ben.
pi_2063891
quote:
Op vrijdag 02 november 2001 02:15 schreef Miesjel het volgende:
daar heb je denk ik wel gelijk in.
maar waar ik gewoon bang voor ben is dat wanneer ik dr een roos geef dr gelijk zo'n druk die avond ligt, zo van ik ben helemaal gek van jou en ik wil jou :p , kan me niet voorstellen dat ze zich dan op dr gemak voelt..
  vrijdag 2 november 2001 @ 02:23:17 #8
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2063901
Een Beurt.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_2063904
quote:
Op vrijdag 02 november 2001 02:20 schreef Breezzzer het volgende:

[..]

daar heb je denk ik wel gelijk in.
maar waar ik gewoon bang voor ben is dat wanneer ik dr een roos geef dr gelijk zo'n druk die avond ligt, zo van ik ben helemaal gek van jou en ik wil jou :p , kan me niet voorstellen dat ze zich dan op dr gemak voelt..

Das waar, maar dat ben je wel, en je kunt toch maar beter jezelf zijn. Als je je niet comfortabel voelt door een kado, doe het dan niet. Je moet niet alleen aan haar denken, maar zorg er voor dat je zelf een prettige avond hebt.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_2063939
quote:
Op vrijdag 02 november 2001 02:23 schreef SEMTEX het volgende:
Een Beurt.
als t niks wordt, wil jij dan keer met mij uiteten

nee, maar ff serieus. ze is zo tof dat ik dat geeneens diezelfde avond zou willen

......maar dat gelooft natuurlijk niemand o-)

pi_2063957
quote:
Op vrijdag 02 november 2001 02:23 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Das waar, maar dat ben je wel, en je kunt toch maar beter jezelf zijn. Als je je niet comfortabel voelt door een kado, doe het dan niet. Je moet niet alleen aan haar denken, maar zorg er voor dat je zelf een prettige avond hebt.

jah dat is ook zo, maar hoe zou jij er dan op reageren als je weet dat iemand gek van je is en jij zelf weet het nog niet en hij staat met een roos voor je neus?
Hoe zou je dat waarderen?
pi_2064085
Maak er gewoon iets leuks van zodat zij het naar haar zin heeft en jij ook .. dat geeft meer waarde aan een date dan een cadeautje of een bos rozen .. (vind ik)

suc6

Just when I thought I was out, they pulled me back in
pi_2064125
quote:
Op vrijdag 02 november 2001 02:23 schreef SEMTEX het volgende:
Een Beurt.
met als aan denken een goeie geslachts ziekte
Iedereen is uniek, behalve ik
pi_2064188
quote:
Op vrijdag 02 november 2001 02:11 schreef twi het volgende:
dat was het 1e wat ik mijn ,nu,vriendin gaf.Ook al hadden we toen nog niets! gewoon om te laten zien wat ze voor me betekende... Viel ERG in de smaak, en 1,5 maand later hadden we verkering en nu al bijna 2,5 maand lang
pi_2064237
Een megabosrozen meebrengen op de date, wow dat is tof. En niet van die tankstation dingen of AH. ECHTE rozen, van die donkerrode knoeperds met mega lange stelen.
Die andere gooi ik nl. altijd meteen weg, of geef ze weer weg.
pi_2064499
quote:
Op vrijdag 02 november 2001 02:15 schreef Miesjel het volgende:
Vind het sowieso vrij snel, ik heb na een derde date een keer een kleine kaktus gegeven, omdat ik rozen zo afgezaagd vond, gelukkig kon zij de grap er ook van inzien, daarnaast heeft ze die katus nog steeds.

Ik zou als ik jouw was, sowieso nu nog ff niets geven (komt zo overhaast over), als je dan na verloop van tijd toch iets wil geven, geef dan iets aparts, iets grappigs en zeker niet te duur.

Godspeed.

PS wat ook altijd goed werkt is om iets te kopen als je op vakantie gaat, iets lokaals, klein dingetje (waar ze waarschijnlijk niets aan heeft) maar het is wel leuk dat je aan haar denkt dan.

I dream my life.................and live my dream!
pi_2064603
Geef d'r nix, zorg gewoon dattet een heel gezellig avondje word en dat !!ZIJ!! het heel erg naar d'r zin heeft?
pi_2064626
Gewoon...gezelligheid
Kiwi is er vanavond weer!!!
pi_2064711
Als ik jou was zou ik niets geven.
Je hebt haar uitgenodigd voor een etentje,daarmee geef je al aan dat je haar leuk vindt.
Om daar bovenop dan ook nog een kadootje te geven is teveel van het goede.
De meeste meisjes willen graag 'veroverd' worden,maar het moet er niet te dik op liggen.
Zodra zij weet dat je helemaal smoor bent,is de lol er voor haar misschien een beetje af en valt er niets meer te raden.
Maak er (idd ook voor jezelf) en leuke avond van,ga je niet in allerlei bochten wringen om haar te plezieren maar wees attent en aardig.
Dat moet echt genoeg zijn.
Als de avond leuk was kun je een paar dagen later altijd een kaartje sturen om te zeggen dat je het leuk vond,
en of ze misschien nog eens met je uit wil.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_2064713
Heb een teddybeertje meegenomen, heeft ze thuis ook nog iets te knuffelen
pi_2064750
Een compliment.
eigenlijk ben ik een straathond
  vrijdag 2 november 2001 @ 10:56:23 #22
2209 puntloos
Gij zult niet JeWeetWellen!
pi_2065169
Als 'regeltje' zou ik zeggen geef iets van maximaal een knaak. Het moet niets 'waard' zijn behalve het idee, iets persoonlijks van jou aan haar. Als je echt waardevolle dingen gaat zitten aanschaffen dan zou ze wel eens weggejaagd kunnen worden. "Oh jee hij is echt veel te serieus"..

Iets kleins en persoonlijks is dan veel leuker. Eh. *wilde ideeen* - Een CD-Recordable met leuke muziek.. Een rolletje plakband maar supergaaf ingepakt (puur voor de meligheid natuurlijk)..

Life (n), Something that goes 'squish' when you step on it.
pi_2065241
quote:
Op vrijdag 02 november 2001 10:56 schreef puntloos het volgende:
Een rolletje plakband maar supergaaf ingepakt (puur voor de meligheid natuurlijk)..
Koop wel meteen 2 rolletjes, anders kom je in de problemen met het inpakken.

* Pjederdy is nogal practisch ingesteld

pi_2065288
Post eens een foto van haar misschien dat me dan wat invalt om haar te geven
Cuore Sportivo
pi_2065296
quote:
Op vrijdag 02 november 2001 10:56 schreef puntloos het volgende:
Een rolletje plakband maar supergaaf ingepakt (puur voor de meligheid natuurlijk)..
Tjaa.. ik zou er persoonlijk toch niet zo gecharmeerd van zijn

En zoals hier boven al tig keer is gezegd; geen cadeautje meenemen! Als jij het eten betaald is dat toch oke?

If you reincarnate, I will have to shoot you again
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')