abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2047403
AAAAAAAAAAAAAAAAAArrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggghhhhhhhh

Nu begint net weer een nieuw nummer van Kane. Denk eerst "he, ze draaien U2, maar welk nummer "

Dan blijkt het dus weer gewoon die nieuwe van Kane te zijn die gewoon schaamteloos van U2 jatten... En iedereen bij 3FM vind het geweldig...

Wat eer ****lijers toch die Kane... losers

pi_2047432
Uhm.. gejat gejat.. KOF-FER-EN. (offe, coveren, maar dat aare staat leuker)

Kane heeft een hele CD uit gebracht..
U2 Flashbacks..
Dat is gewoon een "eerbetoon" aan een band waar ze zelf
fan van zijn..

pi_2047456
quote:
Op woensdag 31 oktober 2001 11:33 schreef CaPS_ het volgende:
Uhm.. gejat gejat.. KOF-FER-EN. (offe, coveren, maar dat aare staat leuker)

Kane heeft een hele CD uit gebracht..
U2 Flashbacks..
Dat is gewoon een "eerbetoon" aan een band waar ze zelf
fan van zijn..

Fout!

KOF-FER-EN is U2 nummers spelen. Wat ze nu op die nieuwe plaat en singles doen is U2 immiteren / nadoen!

En mij daarmee irriteren!!! Zie ook: Nieuwe Kane (jaja) cd... hoe anderen erover denken!!!

woensdag 31 oktober 2001 @ 11:37:48 #4
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_2047471
Bah. Kane&3Fm is een slechte combinatie. Kunnen die hennies niet naar 538 of Yorin gaan of zo? Ben ik tenminste van ze af.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_2047510
oh, hehe, niet zo'n last van.

Maar goed.
Ik luister dan ook Shoutcast spul
en geen 3FM..

pi_2047516
quote:
Op woensdag 31 oktober 2001 11:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bah. Kane&3Fm is een slechte combinatie. Kunnen die hennies niet naar 538 of Yorin gaan of zo? Ben ik tenminste van ze af.
Mee eens
pi_2047527
Niks tegen Kane
En ook niet tegen 3FM!

En als je er wat op tegen hebt dan ga je toch lekker naar radio 538 luisteren ofzo

pi_2047555
Bands die niks zelf kunnen schrijven zijn kutbands. Dire Straits en Queen kopieerden toch ook niet?
pi_2047562
quote:
Op woensdag 31 oktober 2001 11:43 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:

En als je er wat op tegen hebt dan ga je toch lekker naar radio 538 luisteren ofzo

Waarom moet ik naar radio538 luisteren als ik Kane vind

pi_2047564
laat ik maar helemaal niets zeggen..........
pi_2047578
quote:
Op woensdag 31 oktober 2001 11:46 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Waarom moet ik naar radio538 luisteren als ik Kane vind

Misschien dat ze daar minder Kane draaien Of anders ga je radio 2 luisteren ofzo, daar draaien ze misschien meer jou soort muziek
pi_2047580
Die zanger (Dinand) is echt hemeltergend irritant met zijn moeilijke gekreun waarmee hij totaal gebrek aan talent probeert te camoufleren.

Daarnaast is Kane een reden te meer om radio, op enkele zenders uitgezonderd, te boycotten en TMF voorgoed van de kabel af te halen.

god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_2047582
quote:
Op woensdag 31 oktober 2001 11:45 schreef TimMer1981 het volgende:

Dire Straits en Queen kopieerden toch ook niet?

Uhmmm... geen idee... Van wie dan!?!?!

zo oud ben ik niet

woensdag 31 oktober 2001 @ 11:51:31 #14
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_2047614
Hoe die vent zo'n mooi nummer weet te verneuken
pi_2047631
quote:
Op woensdag 31 oktober 2001 11:48 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:

[..]

Misschien dat ze daar minder Kane draaien Of anders ga je radio 2 luisteren ofzo, daar draaien ze misschien meer jou soort muziek

3FM is juist het station dat mijn soort muziek draait. Daarom is het ook zo irritant dat ze zoveel aandacht aan de nieuwe kane geven...
  woensdag 31 oktober 2001 @ 17:49:07 #16
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_2051333
quote:
Op woensdag 31 oktober 2001 11:45 schreef TimMer1981 het volgende:
Bands die niks zelf kunnen schrijven zijn kutbands. Dire Straits en Queen kopieerden toch ook niet?
Sjongejonge... Niet opgelet dus ?

Ze waren gevraagd i.h.k. van de "Marlboro Flashback Tour".
Verschillende Nederlandse bands/artiesten werden gevraagd of ze voor één keer hun grote voorbeeld zouden willen coveren, en dan wel LIVE.

Voorbeelden:
Green Lizard deed Nirvana
Birgit deed Lenny Kravitz
Ten Sharp deed R.E.M.
Blof deed de Counting Crows
Postmen deed Bob Marley
Lois Lane deed de Supremes
The Nits deden Leonard Cohen
Ilse de Lange deed ...wat/wie deed zij ook al weer ?

Zo is Kane ook gevraagd, en deden zij U2.
Eenmalig project dus.
(Het is trouwens niet alleen een CD, het is een DVD)
Kane lijkt overigens de enige te zijn die hier ook commercieel succes mee gaat halen.

De "Kane doet U2" DVD is trouwens al maanden geleden uitgebracht, en staat ook volledig los van het nieuwe Kane album.

Sjaakman heeft 'm trouwens... die Kane DVD, en hij is GOED

[Dit bericht is gewijzigd door Sjaakman op 31-10-2001 17:54]

Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
  woensdag 31 oktober 2001 @ 17:51:15 #17
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_2051365
quote:
Op woensdag 31 oktober 2001 11:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Als 3FM er niet mee was begonnen, waren ze waarschijnlijk niet eens doorgebroken in Nederland.

3FM was namelijk lange tijd het enige station in Nederland dat Kane draaide. Ze hebben hun bekendheid voor een heel groot deel te danken aan 3FM.

Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_2051417
quote:
Op woensdag 31 oktober 2001 17:49 schreef Sjaakman het volgende:

[..]

Sjongejonge... Niet opgelet dus ?

Ze waren gevraagd i.h.k. van de "Marlboro Flashback Tour".
Verschillende Nederlandse bands/artiesten werden gevraagd of ze voor één keer hun grote voorbeeld zouden willen coveren, en dan wel LIVE.

Voorbeelden:
Green Lizard deed Nirvana
Birgit deed Lenny Kravitz
Ten Sharp deed R.E.M.
Blof deed de Counting Crows
Postmen deed Bob Marley
Lois Lane deed de Supremes
The Nits deden Leonard Cohen

Zo is Kane ook gevraagd, en deden zij U2.
Eenmalig project dus.
(Het is trouwens niet alleen een CD, het is een DVD)
Kane lijkt overigens de enige te zijn die hier ook commercieel succes mee gaat halen.

De "Kane doet U2" DVD is trouwens al maanden geleden uitgebracht, en staat ook volledig los van het nieuwe Kane album.

Sjaakman heeft 'm trouwens... die Kane DVD, en hij is GOED

Dank je Sjaakman, jij begrijpt waar het over gaat.
Ach Kane zou zo gezegd teveel pearl jam en bush hebben volgens een of andere fokker. Tja en waar hebben die bands het weer van?? Kun je niet "eindeloos" doorgaan op deze wijze. Het is je muziekstijl of niet. Zoniet? Hou dan toch maar eens op met gezeik. Bovendien heeft de Kane-hater de cd die gisteren is uitgekomen echt niet in zijn bezit, zodoende vraag ik hen er ook geen uitspraken meer over te doen.
pi_2051470
Ik als erkend Kane-Hater, heb hier al vaak over gepost.
Sinds dat Kane U2 nadeed met de Marlboro Flashback Tour (ook al zo nep), doen ze niks meer als U2 nummers na-apen.

Zeker toen alle cd's gekregen, en dachten laten we die houden kunnen we zelf goed gebruiken!.

Dat So Glad you Made it ofzo, is PUUT JATWERK van Mofo.
Kane maakt puur hitgevoelige liedjes en nemen de religieuze/politieke/whatever achtergrond van het U2 origineel niet mee.
Gelukkig niet zeg.

Kane probeert op het grote succes van U2 de laatste tijd mee te liften, door een zelfde sound te ontwikkelen.
Maar ze zien niet in dat U2 songs met een diepere betekenis schrijven en geen hitjes maken.

En dan die uitspraken van die Kermit de Kikker:

• U2 heeft zijn grote succes met de Elevation Tour aan ons te danken.
  • Ooowwh aaaah soooo glaad ooowwwh yeaaah yeaaaah ooowwh
  • ZIEK GEWOON

pi_2051494
    quote:
    Op woensdag 31 oktober 2001 18:02 schreef Postduif het volgende:
    Ik als erkend Kane-Hater, heb hier al vaak over gepost.
    Sinds dat Kane U2 nadeed met de Marlboro Flashback Tour (ook al zo nep), doen ze niks meer als U2 nummers na-apen.

Zeker toen alle cd's gekregen, en dachten laten we die houden kunnen we zelf goed gebruiken!.

Dat So Glad you Made it ofzo, is PUUT JATWERK van Mofo.
    Kane maakt puur hitgevoelige liedjes en nemen de religieuze/politieke/whatever achtergrond van het U2 origineel niet mee.
    Gelukkig niet zeg.

Kane probeert op het grote succes van U2 de laatste tijd mee te liften, door een zelfde sound te ontwikkelen.
    Maar ze zien niet in dat U2 songs met een diepere betekenis schrijven en geen hitjes maken.

En dan die uitspraken van die Kermit de Kikker:

• U2 heeft zijn grote succes met de Elevation Tour aan ons te danken.
  • Ooowwh aaaah soooo glaad ooowwwh yeaaah yeaaaah ooowwh
  • ZIEK GEWOON

No offence maar U2 is altijd al een pure pop-band geweest en heeft dit altijd ook willen zijn...
    pi_2051495
    Kunnen we geen petitie aan bieden bij 3FM?
      woensdag 31 oktober 2001 @ 18:05:34 #22
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_2051501
    quote:
    Op woensdag 31 oktober 2001 17:51 schreef Sjaakman het volgende:

[..]

Als 3FM er niet mee was begonnen, waren ze waarschijnlijk niet eens doorgebroken in Nederland.

3FM was namelijk lange tijd het enige station in Nederland dat Kane draaide. Ze hebben hun bekendheid voor een heel groot deel te danken aan 3FM.

Ik weet het... "Where do I go now" heb ik ook 1 miljoen x gehoord, maar dat ging nog wel. Maar bij de platen daarna ging het toch echt fout tussen Kane en mij. Die dombo's krijgen ook nog eens TMF awards terwijl ze nauwelijks hits hadden of zo, alleen maar omdat die 12-jarige meisjes nog wel zo dom zijn om te stemmen. Nou maakt een TMF award voor een serieuze artiest niks uit, maar ik vermoed dat de mannen van Kane er apetrots op zijn.
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
    pi_2051516
    quote:
    Op woensdag 31 oktober 2001 18:05 schreef OZz het volgende:

[..]

No offence maar U2 is altijd al een pure pop-band geweest en heeft dit altijd ook willen zijn...

Owh ja, wel eens de Rattle & Hum DVD gekeken, met het interview met Adam?

even een quote? People say Pop and Politics can't get togheter....I think that is....... bullshit.

pi_2051614
    quote:
    Op woensdag 31 oktober 2001 17:49 schreef Sjaakman o.a. het volgende:

Was dat niet John wait of zoiets!?!?
    pi_2051643
    Herstel John Hiatt.

Van de site:

quote:
    "Dear John"

Uitgebracht in een beperkte oplagen van 100.000 stuks was dit live-album met uitsluitend songs van singer/songwriter John Hiatt een succesvolle herinnering aan de Flashback tour die Ilse in mei 1999 deed. De songs werden opgenomen tijdens de laatste show van deze korte tour in de Amsterdamse poptempel Paradiso

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')