abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2037675
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen - Deel 6. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op Streamverslagen maandag 29 oktober 2001

pi_2037694
Coos blijft erop hameren dat Gert-Jan aan Andries moet vragen hoe het nou zat met dat LOSER. Dat het niet de bedoeling was om Frank te kakken te zetten.
pi_2037754
GJ: Coos, wat we vanmiddag hebben besproken vond ik perfect. Coos: Jij begint er weer over. GJ: Dit vind ik nou jammer. Wat gejengel heen en weer.

Coos: Hartstikke mooi, niet mijn probleem. Wat moet ik eraan doen dan? GJ: Ik dacht echt dat het goed was. Coos: Maar jij zegt dingen die niet kloppen. GJ: Wat heb ik gezegd wat niet klopt? Wat heb ik gezegd wat niet klopt? Coos: Wil je een beetje van me weggaan? GJ: Wat heb ik gezegd wat niet klopt? Wat heb ik gezegd wat niet klopt? Coos: Ik denk dat ik dit morgen wil bespreken. GJ: Wat heb ik gezegd wat niet klopt? Wat heb ik gezegd wat niet klopt? Coos: Morgen, als jij nuchter bent dan ga ik met je praten.

GJ: Ik vind het zo leuk dat jij iedere keer als ik één glas wijn op heb jij weer... ik heb trouwens meer dan één glas wijn op. .... Coos: Jij denkt toch niet dat ik met een dronken iemand ga praten? Jij ziet het ooit wel een keer terug. GJ: ??? Coos: Wat wil je over mij vertellen? Wat wil jij vertellen dat Sandy en Kelly het gevoel hebben dat ik altijd loop te liegen. GJ: Ik heb gezegd dat ik het gevoel heb..... Coos: Ga naar je bed je zet jezelf voor lul. Ga naar je bed. GJ: Coos nog eentje... Coos: Je loopt te fantaseren.

Coos is inmiddels bij de discussie weggelopen. GJ: Ik vind dit zo jammer. Ik heb absoluut een borrel op maar... Sandy gaat verder in het gesprek. Coos komt ineens terug. ... Gert, je zet je zo voor paal jongen, je zet je zo voor paal!
Ik loop de deur net in en dan zeg je Ik, Sandy en Kelly vertrouwen jou niet. En nu zeg je iets heel anders. Je zet jezelf zo voor lul jongen

† In Memoriam † dinsdag 30 oktober 2001 @ 00:07:53 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2037759
00:05 uur
De discussie is best verhit.
Gert-Jan: "Waarom ben je nou zo kinderachtig en luister je gewoon niet?".
Coos: "Ga naar bed".
Sandy: "Waar heb ik dan gezegd dat hij liegt?".
Gert-Jan: "Ik heb één keer gezegd dat hij liegt".

Coos (komt weer terug lopen): "Gert-Jan, je zet je zó voor lul, jongen, je staat voor paal, alle camera's staan er bij".
Coos: "Jij bent ook geen 3 miljoen kwijt, jij neemt alléén maar goeie beslissingen".
Gert-Jan: "Meer?".

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_2037766
Ondertussen hebben in de arme slaapkamer Pascal en Kelly nog steeds een diep gesprek.
  † In Memoriam † dinsdag 30 oktober 2001 @ 00:09:34 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2037781
00:10 uur
Daniëlle: "'t Is weer voorbij die mooie zomer!".
Tenminste, ik denk dat 't Daniëlle was.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  † In Memoriam † dinsdag 30 oktober 2001 @ 00:11:23 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2037803
00:10 uur
Gert-Jan: "Ik snap niet dat hier zoveel ellende is in zo'n kleine groep".
Coos: "Er ís hier geen ellende".
Gert-Jan: "Twee meiden die huilen?".
Coos: "Daar heb ik niks mee te maken".
Gert-Jan: "Waar Coos is, is vuur".
pi_2037820
0:09

Gert Jan zet zich enorm voor lul . hij probeert een beetje Coos uit zijn dak te laten gaan om hem slecht te laten lijken voor de camera, maar het averechtse gebeurt.
Coos blijft gewoon Cool. Zelfs Sandy vindt dat GJ een beetje te raar aan het doen is.

GJ: Waar Coos is vuur (not!!, spreek voor jezelf GJ)

Frenk: Ik kan daar niks over zeggen. ALs ik mee heb geluisterd kan ik daar iets over zeggen
Coos: Prima Frenk

The name is Nnikmal
  † In Memoriam † dinsdag 30 oktober 2001 @ 00:14:48 #9
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2037828
00:15 uur
De rust lijkt enigzins te zijn teruggekeerd. Andries maakt weer een flauw grapje. Met quasi-huilende stem: "Weet je hoe zwaar ík het heb gehad?".
pi_2037839
Inmiddels is Coos verhuisd naar de slaapkamer waar het gesprek tussen Pascal en Kelly nog even een extra leuke wending krijgt. Stream 1 staat inmiddels op de arme kant waar de bewoners om de oven heen zitten.

Kelly begint haar verhaal over de manier waarop Coos aan haar vraagt of er iets aan de hand is. Kelly blijft vrij relaxed het is Coos die met een hoger toontje begint te praten.

† In Memoriam † dinsdag 30 oktober 2001 @ 00:17:46 #11
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2037858
00:20 uur
Gert-Jan wordt toch weer fel. Hij is behoorlijk kwaad op Coos. Gert-Jan: "Op het moment dat ik nuchter ben, kan ik 'm hebben en dat weet-ie".

(Wij ook. Red.)

dinsdag 30 oktober 2001 @ 00:19:42 #12
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2037875
Gertjan blijft toch door gaan waarop Coos hem voor de zoveelste keer toebijt dat hij zichzelf voor lul zet.

Coos vraagt wie hem wil helpen: "jij Gert"
GJ: "nee Coos nu effe niet ik laat mezelf kenne"
Coos: "dat maakt niet uit Gert dat doe je al de hele dag"

Coos binnen in de slaapkamer vertelt aan Kelly wat Gert buiten heeft gezegd over het niet meer vertrouwen van Kelly Sandy en Gertjan van Coos.
Kelly reageert door te zeggen dat dat woorden van Gert zijn.
Het gesprek gaat nu door over het moment dat Kel uit de DBK kwam en dat Coos toen duidelijk heeft gesteld dat als mensen geen prijs stellen op zijn interesse dat hij dan geen interesse meer toont.

pi_2037884
Stream 1 vindt kennelijk (ook) het verhaal van Gert-Jan een stuk interessanter dan het gesprek in arm. Gert-Jan is in de stoel bij het hek gaan zitten en vertelt dat Coos hem aankan in discussies omdat GJ gedronken heeft. GJ: Coos is reteslim. Sandy en Kelly hebben ook wat te zeggen. GJ: ED, ik heb een colission gehad vanmiddag en ik merkte gewoon dat het hele team vanmiddag naar de klote ging. .... Coos en ik hebben een discussie gehad, en Coos heeft zijn excuses aangeboden en nu vanavond ... Ed: Ja, maar dan houdt het toch gewoon een keer op? Gert-Jan: Ik lig vanavond op mijn bed, ben wat emotioneel moet aan mijn vriendin denken en dan hoor ik Kelly en Sandy ... (?) en dan denk ik Schluss! Niet in mijn team!
  † In Memoriam † dinsdag 30 oktober 2001 @ 00:21:06 #14
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2037891
Gert-Jan: "Ik heb Coos uitgelegd hoe ik over z'n ideeën denk en toen dacht ik 'sloes', komt-ie ineens naar buiten dat ik heb gedronken, já ik heb gedronken!".

Gert-Jan: "Ik wil hier als een kleine familie zitten en niet elke keer van binnenuit gepakt worden, als zij (C+P) met z'n tweeën willen bivakkeren doen ze dat maar".

pi_2037904
Ed: Ik heb gewoon zoiets van, waarom ga je dan nog met zo'n persoon in discussie? Kom nou! GJ: Ik dacht dat het allemaal goed was. En als ik dan hoor dat er allemaal weer andere dingen bij worden gehaald.

Coos komt ineens weer ten tonele en maant Gert-Jan dat hij naar bed moet gaan.

dinsdag 30 oktober 2001 @ 00:24:49 #16
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2037929
"Ik ga er niet een meer op in jongen", zegt Coos als hij weer terug komt lopen. "Je zet jezelf gewoon voor lul."
"je legt het zo uit dat ik het niet begrijp", zegt Gert Jan niets begrijpend.
"Zal wel aan je hersencellen liggen", reageert Coos.
Hij wil even een tafel verzetten en vraagt of GJ even wil helpen.
"Nu even niet", reageert hij. "Ik laat me even kennen".
"je laat je de hele dag al kennen", vult Coos meteen aan.
Ed laat weer een harde boer... "Zo, die zit!"

In de slaapkamer zitten Pascal en Kelly nog steeds te praten. Coos is erbij komen zitten.
"Ik hoor net van Gert dat jullie meiden mij absoluut niet vertrouwen", zegt Coos tegen Kelly.
"Hè?", reageert Kelly verbaasd. "dat heb ik nooit gezegd hoor.
"Dat dacht ik wel".
Kelly vertelt wat ze allemaal aan Hummy in de dagboekkamer heeft vertelt.
"Je bent gewoon een verwend nest", verwijt Coos haar. "Jij krijgt alles voor elkaar. Jij hebt heel veel moeite om te delen. Dat komt omdat je altijd in de belangstelling staat en altijd alle aandacht opeist. Je bent geen slecht meisje, maar ik laat niet over me heen lopen".
"heb je dat gevoel dan"?, vraagt Kelly.
"Als jij zegt dat ik een van de redenen ben van jou gemoedstoestant dan word ik kwaad", legt Coos uit. "Je moet nadenken over wat je zegt.. en niet alitjd denken 'Kelly Kelly Kelly'... En Gert is niet goed wijs. Hij moet nu echt gaan uitkijken.. dat meen ik echt."
"Het is echt niet de bedoeling geweest jou dat gevoel te geven", zegt Kelly.
"dat gevoel had ik dus ook", vult Pascal aan. "Ik voelde me ook in mijn rug gestoken".
"Ik denk dat je heel erg moet leren dat de wereld niet alleen maar uit Kelly bestaat", legt Coos uit. "Daarom is dit huis misschien goed voor jou."
"Bij deze mijn excuses", zegt Kelly zacht.
"Die aanvaard ik dan ook wel", zegt Coos meteen. "Maar die Gert is niet goed wijs echt..."

Dit gesprek zal nog wel een hele tijd doorgaan. In de kamer vertelt GJ zijn kant van het verhaal aan de andere bewoners.

My soul is painted like the wings of butterflies
  † In Memoriam † dinsdag 30 oktober 2001 @ 00:24:52 #17
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2037931
Gert-Jan: "Waarom begin je er steeds over dat ik heb gedronken".
Coos: "Ik neem het voor je op!".
Gert-Jan: "En vanmiddag dan?".
Coos: "Toen hebben we goed gepraat".
Gert-Jan: "Oh! En hoe laat was dat? Eén uur of vijf uur".
Coos: "Je haalt alles doorelkaar".
Gert-Jan: "Ik hou er over op".

Sandy wil naar bed. Ze is blij met de steun van Gert-Jan: "Ik ben trots op je jongen". Ze knuffelt zelfs Ed even.

pi_2037932
GJ: Ik haal zoveel dingen door mekaar dat ik godverdomme iedere keer... Ach laat maar ook. Zo jammer. Zo jammer. Frank zegt iets. GJ: Ik vind het gewoon klote zo. Frank: Ja, het team wordt naar de klote gedouwd. Intussen zie ik op stream 2 dat Kelly en Pascal elkaar een knuffel geven.

Sandy: Ik ga naar bed. GJ: Absoluut. Ik ga absoluut naar bed. Sandy: Geen tanden poetsen, geen zin in. GJ: Je hebt groot gelijk. Sandy: Ik ben trots op je.

Sandy loopt richting badkamer, komt Kel tegen en ze geven elkaar een knuffel. Coos gaat verder met het zwartmaken van GJ. "Kijk daarom drink ik nooit."

Piepiep, willen alle bewoners batterijen wisselen?

† In Memoriam † dinsdag 30 oktober 2001 @ 00:26:11 #19
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2037942
00:25 uur
Pascal moet naar de dagboekkamer komen.
pi_2037944
Narrowbandstream 4

0.00 Kelly : Toen jij hier net kwam vroeg je aan Andries iets over dingen waar hij spijt van had (ik kon Kelly niet helemaal volgen). Dat was een steek door mijn hart. Pascal : Ik kan het me niet herinneren.

0.03 Pascal begint over een gesprek van Kelly met Hummie. Kelly : Ik zei, ik wil naar huis, toen heeft Hummie alles op een rijtje gezet. Ze vroeg, wat is er aan de hand. Ze zei, als er wat is moet je het gewoon zeggen (tegen de andere bewoners). Ik heb dat zo geinterpreteerd, ik ga ervoor. Aan tafel kwam alles er uit. Dan ga ik mijn doel voorbij en daar bied ik mijn excuus voor aan. Pascal : Wie zegt dat het volgende week niet weer is ? Drie weken geleden zaten we net zo. Kelly : We moeten meer van elkaar nemen. Coos komt binnen. Pascal : Laat ons effen. Coos doet iets bij zijn kastje. Pascal : Ik kon niet zeggen, Kel bestel maar. Ik heb ook te maken met andere mensen. Dat is ook de reden dat ik Gert Jan niet liet gaan. Dan zou ik toch achterlijk zijn, dan winnen we geen battle meer. Ik vind het een aardige jongen, maar als ik hem een eikel vond zou ik hem nog niet weg laten gaan. We hebben een grens en we hebben met meer mensen te maken. Pascal begint weer over het feit dat Kelly een keer wegliep bij de eettafel.

0.09 Pascal : Terwijl ik je uit de put probeer te halen trap je mij er in. Ik heb dit gedaan voor Sandy. Ik had dit net zo lang volgehouden. Jij waarschijnlijk ook. Persoonlijk worden en dingen oprakelen uit het verleden die al lang uitgesproken zijn. Coos : We hebben afgesproken dat we het niet meer over gemoedstoestand zouden hebben. Jij wil aandacht. Het is je eigen schuld. Over mijn rug wordt slecht gepraat in de dagboekkamer. Kelly vertelt weer wat ze met Hummie besproken heeft. Coos : Je bent gewoon een verwend nest. Je hebt het zelf geeneens door. Je geeft het liefst duizend gulden zelf uit. Daarom is dit huis zo goed voor jou. Dan kom je er achter dat niet alles om Kelly draait. Ook eens een keer denken hoe andere mensen denken. Ik kan het lang volhouden. Ik kan er tegen. Jij niet. En Gert is niet goed wijs. De stem van Coos klinkt niet 100 % dus ik kan hem niet helemaal volgen. Coos : In mijn rug gestoken voel ik me.

0.19 Coos : Het interesseert me helemaal niet wie captain is. Gert is niet goed, die is echt niet goed. Kelly : Nu snap ik het omdat ik nu met je praat. Pascal : Jij bent nooit naar mij toegekomen als je ergens mee zat. Je moet me niet te kakken gaan zetten. Kelly : Ik zal het echt niet meer doen. Pascal : Als je nog dingen hebt moet je ze nu zeggen. Kelly : Ik ben het nu kwijt. Pascal : Ik hoop dat het nu klaar is. Kelly : Ik hoop het ook, ik weet het zeker. Als er wat is zeg ik het gewoon, neem ik je even mee en dan gaan we praten. Het gesprek wordt beeindigd met een zoen. Kelly : O gelukkig, bedankt. Als de heren vertrokken zijn roept Kelly : O gelukkig. Kelly : Ik ben blij nu weer. Eindelijk kan ik weer blij zijn. Sandy en Ed komen binnen. Beiden worden door Kelly omhelst. Kelly : Ga je nou al naar bed ? Sandy : Ja. Speaker : Willen alle bewoners batterijen wisselen ?

0.26 Speaker : Wil Pascal naar de dagboekkamer komen ?

† In Memoriam † dinsdag 30 oktober 2001 @ 00:28:47 #21
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2037965
Coos probeert ondertussen een paar slijmpunten te scoren door zijn kant nog eens te benadrukken bij Sandy. Daar hij daarbij over Kelly roddelt lukt dit niet goed.
Coos: "Ik word dood- en doodziek dat jij mij nu ook weer niet vertrouwt".
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 00:29:36 #22
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2037974
"Ik ben echt boos op jou", zegt Coos tegen Sandy in de slaapkamer. "Ik heb zo veel moeite voor jou gedaan en dan doe jij zo terug tegen mij. Sinds gisteren heb ik helemaal geen zin meer om met jou te praten. Ik vind jou eigenlijk een heel aardig meisje, maar iedere keer krijg ik van jou een messteek in mijn rug".
"Ik dacht dat jullie niet wilden dat ik captain werd", probeert Sandy uit te leggen. "Daardoor heb ik bepaalde dingen verkeerd opgevat.... door mijn eigen onzekerheid."
"Maar kan je begrijpen dat ik daar boos om was?", vraagt Coos.
"Ja tuurlijk", reageert Sandy.
pi_2038027
hahahhaha GJ haalt het bloed onder de nagels Van Pascal vandaan heerlijk gewoon hhahaha
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_2038044
Pascal kan het niet winnen van Gert Jan .
pi_2038057
0.26 In de woonkamer. Gert Jan tegen Kelly : Je trilt. Pascal : Ik heb mijn goeie daad weer verricht.

Breedbandstream 1

0.27 Coos en Sandy op de slaapkamer. Sandy : Ik heb het verkeerd opgevat. Coos : Ik word doodziek dat jij mij niet vertrouwt. Ik vind het zielig want ik weet dat je onzeker bent. Ik kreeg het van Kelly ook al te horen om iets lulligs. Je vertrouwde me niet. Daar baalde ik van. Sandy : Jij moest lachen, daar werd ik onzeker van. Jij ziet het als een spelletje. Coos : Gert is bezopen. Hij zegt waarom vertouwen Sandy en Kelly jou niet. Heb jij dat tegen hem gezegd ? Sandy : Nee. Coos : Dat komt er dan nog eens boven op. Ik was echt heel erg boos. Ik heb heel veel moeite gedaan voor jou. Ik denk, wat ik bij jou ook doe, het wordt nooit goed. Ik denk dat het jouw probleem is en niet mijn probleem. Volgens mij is er helemaal niks. Sandy : Ik was onzeker, ik voelde me aangevallen. Coos : Ik ben vrij dominant. Dat doe ik toch niet. Ik weet dat jij onzeker bent. Sandy : Je moet begrijpen dat ik me aangevallen voelde. Coos : Had het gelijk gezegd. Ik kan niet begrijpen dat iemand zo denkt.

0.33 Coos : Ik wil weer normaal met je praten. Ik was boos op je omdat ik vond dat ik onwijs veel energie in je had gestoken. Ik was zo boos. Ik was echt heel erg pissig. Geef me een hand. En doe nou effen weer normaal. Coos verlaat de slaapkamer.

0.35 Bij het hek. Coos tegen Frank over Gert Jan : Hij loopt gewoon te fantaseren.

† In Memoriam † dinsdag 30 oktober 2001 @ 00:40:39 #26
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2038065
00:40 uur
Pascal en Gert-Jan zijn ook weer verwikkeld in en pittige discussie, waarbij vooral Pascal zich erg druk maakt.
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 00:46:08 #27
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2038100
De discussie van Pascal en Gertjan gaat om het feit dat Pascal vindt dat als Gertjan zich er niet mee bemoeit had er niets aan de hand was geweest.
Pascal probeert al stotterend en hakkelend Gertjan te overtuigen van zijn gelijk.

(ondanks dat Pascal gelijk heeft, is hij niet sterk genoeg om Gertjan te overtuigen van zijn gelijk)

Gj is vanavond erg aan het draaikonten. Daar kwam hij bij Coos niet mee weg maar Pascal is niet slim genoeg om de valkuilen van Gj te ontwijken.

(als ze dit for real gaan uitzenden dan kan GJ wel inpakken hoe spijtig ik dat ook vindt.)

pi_2038111
0:36
Pascal vraagt hem waarom GJ vindt dat ze Coos niet vertrouwen op wat hij zegt. Pascal vindt dat GJ problemen opzoekt. Als GJ het gesprek van Sandy en Kelly had opgevangen, had hij gewoon moeten blijven liggen. GJ snapt niet waarom Pascal hierover begint. Pascal zegt dat hij niet snapt waarom GJ zegt dat hijzelf, Sandy en Kelly Coos niet vertrouwen terwijl Kelly daarnet aangaf dat het niet zo was. Pascal zegt dat hij niet snapt waarom GJ zich bemoeit met de ruzie tussen Coos en Sandy. Hij had gewoon moet blijven liggen.

(Pascal wil dat de ruzie worden bijgelegd, maar GJ ziet nu zijn kans om zijn mening/ gevoelens duidelijk te maken die GJ over Pascal en Coos heeft. Noemt hun Snappie en ..appie zoiets)

0:40
Pascal legt uit dat hij het met Sandy eerder heeft uitgepraat. GJ snapt niet waarom Pascal zich bemoeit met de ruzie tusen Coos en hemzelf.

GJ is gewoon bezig als een l.l
0:43 Pascal houdt erover op. Ziet dat bij GJ geen sense in te praten is.

0:44
Priscilla: Voel jij je misplaats
GJ: Ik voel me kut
GJ: Hoe voel jij je?
Priscilla: Goed
GJ: Ik kan me voorstellen dat jij je geod voelt op de narigheid van een ander.

0:46
Ik wil niet dat dit dag na dag doorgaat. (Hou dan op met ruzie maken loser) Ik wil dat een er een team staat. Op moment dat je een borrel op hebt dan.... (iemand zegt iets). Dat zeg ik toch.

[Dit bericht is gewijzigd door Nnik-Wolff op 30-10-2001 01:09]

The name is Nnikmal
pi_2038131
(Pascal wil dat de ruzie worden bijgelegd, maar GJ ziet nu zijn kans om zijn mening/ gevoelens duidelijk te maken die GJ over Pascal en Coos heeft. Noemt hun Snappie en ..appie zoiets)

Snappie en Snippie was dat

pi_2038159
Coos; ik zeg je dit als vriend:geef me een hand en ik breng je naar bed....je maakt jezelf belechelijk.....
GJ:nee dank je Coos.......
pi_2038160
0:50
Coos: Sandy wil je even voor 1 minuut komen. GJ zegt weer dat je heb gezegd dat Sandy heeft gezegd dat Coos niet te vertrouwen was.
Sandy: Hé dat heb ik nooit tegen je gezegd (GJ)
GJ: Wat heb je dan wel gezegd Sandy

(Dat is volgens mij duidelijk, GJ keihard op z'n bek gegaan)
0:51
Coos: Ga naar bed toe, poetsen
Coos: Ik wil dat dit ophoudt. Ik wil winnen.
GJ: Dat begrijp ik best
Coos: Ik wil er best over praten, morgen tijdens het rennen
of in de tuin in de hangmat
Ga ajb slapen Gert, moet ik je helpen
GJ nee dank je wel

The name is Nnikmal
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 00:56:39 #32
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2038166
Pascal verwijt Gert Jan in de huiskamer dat hij liegt over wat Sandy en Kelly gezegd hebben over Coos.
"Jij legt woorden in de mond van die meiden die niet kloppen", zegt Pascal kwaad.
Gert Jan probeert er steeds tussendoor te komen, maar het lukt hem niet. Pascal raast maar door over de leugens die Gert Jan verspreidt over Kelly en Sandy.
"Dit is iets tussen Coos en ik", zegt Gert Jan. "Waar maak jij je nu druk om? Is dit jou feestje?"
"Ja", reageert Pascal. "Die frictie tussen jullie twee begint me de keel uit te hangen. Als jij vanmorgen gewoon in je bed was blijven liggen was er niets aan dehand geweest. Maar jij wilde je er weer mee bemoeien."
"Dan word ik morgen wakker en dan is er een probleem tussen jullie vieren", probeert GJ uit te leggen. "We zitten hier met z'n allen met elkaar opgescheept, dus als er ruzie's zijn kan ik me niet er niet mee bemoeien".
Coos en ik zijn volwassen genoeg om het op te lossen", zegt pascal weer. "Ik heb het nu met Kelly uitgesproken en Coos denk ik met Sandy. Je had je er niet mee hoeven bemoeien. Het komt niet goed over als jij dingen zegt die Kelly en Sandy zogenaamd gezegd hebben".
"Dat heb ik tegen Coos gezegd, niet tegen jou Pascal", probeert GJ zich te verweren. "Dus wat doe jij hier dan als ik het tegen Coos heb gezegd."
"Okee, dan zijn we klaar", reageert Pascal en loopt weg.

Aan de eettafel zitten Coos en Pascal nu te kletsen met Ed. Coos vertelt nogmaals zijn kant van het verhaal. Ed heeft zich tot nu toe redelijk afzijdig gehouden.
Het lijkt nu wel alsof niemand meer aan de kant van GJ staat.
"Het slaat helemaal nergens meer op wat hij zegt", zegt Coos weer.
"Ik denk dat dit heel erg goed is voor ons", merkt Pascal op. "Dat denk ik echt". (oh, gaat het daarom?)
"Dat denk ik niet", zegt Coos.

"Ik vind jou beter in discussieren als je minder drank op hebt", zegt Pascal tegen GJ in de kamer.
"Waarom moet je discussieren nu", antwoordt GJ. "Ik wil gewoon een leuk team.. dus wat doe ik dan fout".
"In je ijver zeg je verkeerde dingen", legt Pascal uit.
"Je hebt gezegd dat jij en Sandy en Kelly mij niet vertrouwen", vult Coos aan. "Toen zei ik dat je beter je bedje in kon gaan... dan kom je wat volwassener over en sta je niet zo voor paal."
"Ik heb jou vertelt waarom ik denk dat je niet te vertrouwen bent", probeert GJ uit te leggen. "Dat komt omdat jij een keer gelogen hebt op een vraag waarop je heel makkelijk eerlijk had kunnen zijn" (de vraag of hij de letters 'Frank Looser' had neergelegd)
"Daar heb ik niet over gelogen", legt Coos weer uit. "De vraag was of ik 'looser' had geschreven en dat was niet zo".
Kelly en Sandy komen er ook bij en zeggen beide dat ze inderdaad niet gezegd hebben dat ze Coos niet te vertrouwen vinden.
"Ga nou alsjeblieft naar bed", herhaalt Coos voor de zoveelste keer. "Je zet jezelf zo voor lul man. Het is nu zo makkelijk voor mij om van jou te winnen. Ik vind je best een goede gozer, maar nu even niet. Ga nu naar bed toe en dan praten we er morgen verder over."
Gert Jan slaat een beetje dicht.
"Eerlijk waar Gert, ga alsjeblieft......." Hij maakt zijn zin niet af.
"Omdat jij zo ijverig bent om het hier leuk te maken, lul je jezelf voorbij", zegt Pascal. "Jij bent gewoon zo, daar kun je niets aan doen. Zonder het te weten sloop je het team. We zijn volwassen genoeg om de problemen zelf op te lossen... 'just chill'.... "
Grt Jan kijkt hem wat aan en lijkt er even helemnaal door te zitten. Pascal praat maar door en GJ weet volgens mij niet echt een antwoord meer.
"Good thinking", zegt hij tenslotte... "Good words... klaar?"
"Kom op, we gaan naar bed", zegt Coos op gebiedende toon. "We gaan tanden poetsen".
"nee", zegt Gert Jan.

dinsdag 30 oktober 2001 @ 00:59:32 #33
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2038178
Coos vertelt voor de zoveelste maal dat het echt verstandiger voor Gert is om naar bed te gaan en dat ie met alle liefde er morgen de hele dag met hem over wil praten (in de hangmat, tijdens het joggen het maakt hem niet uit maar niet nu).

Daarna probeert Paskwal ook gelijk weer zijn punt te scoren, maar door zijn gehakkel lukt dat niet.

(gelukkig niet want Gertjan ligt als een uitgetelde bokser in de touwen en om dan er nog proberen overheen te komen is van een laagte, dat wil je niet weten)

pi_2038191
Narrowbandstream 4

0.40 In de woonkamer. Pascal : Er wordt al te veel gepraat. Ik was kwaad. Ik ben naar San gegaan en ik heb het opgelost. Ik ben volwassen genoeg om het op te kunnen lossen. Ik denk dat Coos ook volwassen genoeg is om het met Sandy op te lossen. Gert Jan : Kelly en Sandy zeggen beiden dat ze een probleem hebben. Pascal : Iedereen zegt te veel tegen elkaar. Te veel mensen gaan een mening vormen over bepaalde dingen. Gert Jan : Ik baal er van dat de rust in ons team naar de klote is. Ik heb net een goed gesprek gehad met Coos. Wat doe je hier dan ? Pascal : Okee, klaar. Pascal loopt weg.

0.45 Priscella : Hoe voel je je nu Gert ? Voel je je misplaatst ? Gert Jan : Ik voel me kut. Hoe voel jij je ? Priscella : Heerlijk. Wat ik gezien en gehoord hebt. Gert Jan : Ik kan me voorstellen dat jij je voedt op de narigheid van een ander. Priscella : Ja, lekker. Ed : Ik ben blij dat ik er geen fuck mee te maken heb. Gert Jan : Je hebt gelijk. Ik wil niet dat het dag na dag doorgaat. Ik wil dat er een team staat dat beter is als jullie. Het vervelende is, als je een borrel op hebt ben je zwak. Gert Jan tegen Pascal : Het spreekwoord is, kinderen en dronken mensen spreken de waarheid. Pascal : Als je minder op hebt vind ik je een betere discussieerder. Gert Jan : Waar moeten we over dicussieren ? Ik wil het team bijeen houden. Wat doe ik fout ? Pascal : Je loopt jezelf voorbij. Gert Jan : Ik wil het graag van Coos horen. Coos : Ik zei, Gert, het is beter dat je je bedje in gaat, dan kom je beter en volwassener over. Gert Jan : Ik heb gezegd waarom ik denk dat je niet te vertrouwen bent. Sandy zei hetzelfde. Coos roept Sandy er bij. Coos : Gert zegt dat jij hebt gezegd dat ik niet te vertrouwen ben. Sandy zegt dat dat niet zo is. Gert Jan tegen Sandy : Wat heb ik wel gezegd ? Ik hoor geen antwoord van Sandy. Gert Jan tegen Coos : Waarom lieg jij af en toe ? Coos : Ik lieg niet. Ik heb looser niet geschreven, dat heeft Andries geschreven. Kelly op de achtergrond : Gert, ik heb niet gezegd dat ik Coos niet vertrouw. Coos zegt weer dat Gert Jan zijn bed op moet zoeken. Coos : Je zet je zo voor lul. Eerlijk waar. Het is nu makkelijk om van jou te winnen. Gert Jan : Exact. Waarom wilde je vanochtend dan niet ? Coos : Ga naar bed toe. Ik wil er morgen de hele dag met je over praten. Geef me een hand, dan breng ik je naar bed. Gert Jan : Nee. Coos : Ik bedoel het goed. Gert Jan : Ja. Coos : Ga alsjeblieft. Hij zet zich echt helemaal voor lul. Pascal : Jij loopt je eigen voorbij. De stem van Pascal wordt langzaam weggedraaid.

0.54 Coos begint tegen Andries. Andries : Ik ga me er niet mee bemoeien. Coos : We moeten zo naar bed, we moeten om tien uur sporten. Coos tegen Gert Jan : Wat mij betreft is het klaar. Ik ben niet boos op je. Gert Jan : Het heeft niks met boos te maken.

0.58 De stream staat nu op arm. Frank : Morgen is alles vergeten, forgive and forget.

pi_2038226
Sream stond op slaapkamer waar GJ net naar toe liep....nu weer zicht op de tuin...
pi_2038239
(van die fonteingeluiden moet ik echt pissen....)
pi_2038243
Staat alles nu op de tuin?
pi_2038247
narrow 3 en 4 niet..........
pi_2038257
In narrow 3/4 gaat het over het feit dat Andries met Richard heeft getongd...
pi_2038266
Op stream 1 huilt GJ nu! Sandy troost hem. Erg aandoenlijk! Heel zielig voor hem!
pi_2038272
Hi-1
GJ in tranen....praat met Sandy....GJ vertelt tussen de tranen door dat hij zijn best doet de beste te zijn...
GJ:San, ik ben overal de beste in....in dit spel ben ik niet de beste en ik wordt via zoveel kanten aangevallen...ik trek het niet, ik trek het niet....
pi_2038276
Gert trekt het niet , hij is altijd overal de beste in, anders doet hij het niet, nu wordt ie van alle kanten aangevallen. (en weg is de stream)
pi_2038281
Ja gertjan heeft het punt van breken berijkt en huilt tegen Sandy ik kan er niet tegen ik wil de beste zijn en het lukt me niet .
( het heeft lang gedeurt maar GJ zijn levens lessen zijn begonnen en hij komt hier sterker uit )
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 01:21:52 #44
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2038289
Gert Jan ligt in bed en huilt. Sandy zit bij hem.
"Ik wil altijd de beste zijn", snikt hij. "Ik doe geen dingen waar ik niet de beste in ben. In dit spel ben ik niet de beste. Ik doe nu ook mijn best, train er hard voor... maar wordt van zoveel kanten aangevallen.... Ik trek het niet meer".

(beeld naar de tuin - BB heeft weer de overbekende 'slaapkamer problemen'... ze kunnen de stream dan nooit vasthouden)

pi_2038303
MP3tje van het gesprek tussen Sandy en GJ:
http://www.xs4all.nl/~frankvk/download/bb3nu_gj_30102001.mp3
pi_2038342
Pascal denkt dat de problemen die gertjan te grrot zijn en dat deskundigen daar eens naar moeten gaan kijken .
Pascal denkt dat GJ Verslaaft is aan de drank .

Peeeeeeeeeeep Peeeeeeeeeeeep pascal naar de dbk .
Coos ook .
Zamen dus .

[Dit bericht is gewijzigd door MMXMMX op 30-10-2001 01:36]

pi_2038345
Wil Pascal naar de dagboekkamer komen!

P en C samen in de dbk, zonder geluid natuurlijk..

Gert praat op z'n bed tegen z'n knuffelbeer. (zwart/wit stream)

pi_2038356
GJ Lijkt zijn hart bij de beer uit te storten hihihih
Hij doet af en toe de oren van de beer voor de ogen van de beer en aait hem over zijn bol .

[Dit bericht is gewijzigd door MMXMMX op 30-10-2001 01:40]

pi_2038357
GJ huilt in bed..........
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 01:42:16 #50
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2038367
We hebben GJ nu in beeld op zijn bed.. zonder geluid. Hij lijkt tegen zijn knuffelbeer te praten en streelt een aantal keren over zijn koppie... Na nog even te kletsen met de beer, verlegt hij de oren van het beestje zo dat ze voor zijn ogen zitten en GJ dus niet meer aankijken.

Weer zegt hij iets tegen zijn knuffelbeer, maar het geluid is nu te zacht om het te kunnen verstaan. Af en toe schud GJ zijn hoofd, maar blijft intussen het beestje strak aankijken.

(Ik begin nu toch echt twijfels te krijgen.. eerst zijn monologen in de tuin een tijdje geleden... en nu dit)

Nog steeds is zijn blik strak op het knuffelbeestje en hoor ik hem dingen zeggen die niet te verstaan zijn. Dan gaat hij met zijn hoofd op het pootje van het beestje liggen en houdt hem stevig vast.....

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 30-10-2001 01:44]

pi_2038371
hij zegt iets van:".....nog zo gewaarschuwd...."(2x)
pi_2038372
Coos en Pascal nog steeds in de dagboekkamer, nog geen geluid, maar het is wel een redelijk heftig gesprek aan de gezichtsuitdrukkingen en gebarentaal te zien.

Sandy en Kelly zijn nu ook uit bed. Ed is nog steeds wakker en GJ heeft als enige troost de knuffelbeer.

pi_2038374
Het is ze dan toch gelukt, de twee mohidjidanen van het bb huis, hebben na veelvuldig psychologisch terreur, gj teneergeslagen. De spijt dat hij de woorden van zijn vriendin om niet aan deze farce (but great entertainment!!) deel te nemen niet heeft opgevolgd, is daar. Op zo`n moment is er alleen nog maar je knuffel, zoals miljoenenandere mensen op deze aarde nu op dit moment dezelfde toost vinden. mooi moment, hoor. respect.
My god, why have you forsaken us?
pi_2038375
Ik heb GJ horen fluisteren..

"Ik ben nog zo gewaarschuwd, stom, ik ben nog zo gewaarschuwd.."

(en nu ga ik pitten)

pi_2038378
En coos is nu heel boos en ook hij roept nu dat hij weggaat!!
pi_2038383
Coos is heel boos Ze hebben van BB te horen gekregen dat dat BB ze door heeft en dat ze moetten stoppen met het spel dat ze spelen .
Volgens Coos heeft BB een verkeerd oordeel over hun .
Hij staat nu flink te schelden op BB .
pi_2038385
Coos is focked up! Hij moest z'n zender uitzetten. BB had het spel wat ze speelden goed door. Coos wil weg.
Kijk maar goed, zegt ie tegen de camara's.
Ik ben geen klein kind! Ze gaan ombeschoft met je om.
Ze zijn alleen maar met manipuleren bezig.
Doe maar rustig zegt P.
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 01:49:01 #58
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2038386
Coos en Pascal hebben op hun donder gekregen van BB.
"Het spel wat jullie spelen hebben we door", zegt Coos, de woorden van BB herhalend. "Ik denk dat ik nu echt weg ga".
"Ze namen het ons kwalijk", zegt Pascal. "Ze denken dat GJ misschien hulp nodig heeft in plaats van wat wij gedaan hebben".
"Hun manipuleren", zegt Coos woest. "Hun spelen een spelletje. Ik heb het allang door. BB is alleen maar met manipuleren bezig en verder niets. Ik heb er nu echt helemaal geen zin meer in".
"We moesten bij BB komen", legt Pascal uit.
(BB draait nu het geluid weg)
pi_2038390
C: nu kun je goed nagaan hoe ze ons op tv neerzetten.
E: burp
P: ze zeiden haal die ene er ook maar bij, hoe heet ie ook al weer.(coos)
C: toen mochten we weer gaan, ga maar weer, we hebben jullie spelletje door.
pi_2038391
de hufters van bb, hebben de hele website stilgelegd, censuur. triestig
My god, why have you forsaken us?
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 01:53:52 #61
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2038392
kleine opmerking: vind ik heel erg leuk zo'n mp3'tje tussendoor!!
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_2038395
GJ is helemaal kapot. Sandy ligt nu in bed. En gj denkt dat hij alleen maar dingen kapot kan maken en dat dit nooit meer goed komt.

Precilla is ook weer uit bed en praat met rijk. Coos is nog steeds wel boos, nu vnml op BB.

Pascal praat ook veel. Kelly en Ed houden heel wijselijk hun mond.

pi_2038403
C: het is geen spelletje, het is puur gemeend.
C: ze zetten bepaalde persoonlijkheden in het het huis en als je er even niet aan voldoet moet je bij ze komen, absurd.
C: het is allemaal goed bedoelt, ik heb geen hekel aan die jongen.
P: ik wil ook ontploffen maar ik hou me rustig.
C: er werd verteld dat we er niet voor hadden geleerd om zo over iemand te oordelen.
pi_2038404
Pascal en Coos hadden een gesprek met Hummie!!! Coos is nog steeds erg boos over hoe ze tegen hen praatte. Coos baalt stevig van BB en klaagt tegen Diane en Precilla (die ook allebei uit bed zijn gekomen door dit geheel).
pi_2038405
*Walgelijk te horen dat Kelly weer de kant van de "sterksten" kiest....
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 02:01:06 #66
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2038407
"Kan je nagaan hoe zij ons neerzetten op TV", concludeert Coos. "Als zij nu zeggen dat wij een spelletje spelen weet je ook hoe zij ons neerzetten op tv".
"Ze zeiden tegen mij 'haal die ander er ook maar bij, hoe heet hij ook al weer'", lacht Pascal. "Daar bedoelden ze jou mee Coos! Ik dacht eerst ze gaan serieus luisteren. Maar ze zeiden alleen dat ze vonden dat wij een spelletje speelden en toen konden wij weer gaan"!
"BB mag zich er toch helemaal niet mee bemoeien", merkt Kelly op.
"Nee, precies", zegt Coos.
"Als zij vinden dat ze moeten ingrijpen, grijpen ze in", legt Ed kalm uit. "dat recht hebben zij".
"Wij hebben het door", herhaalt Coos weer de woorden van BB. "Jullie spelen een spelletje".
"Haal die ander er ook maar even bij, zeiden ze tegen mij", lacht Pascal.
"Bedoelden ze daarmee Coos?", vraagt Diane.
"Ja".

Gert Jan in de slaapkamer.
"Ik voel me heel lekker", zegt hij nog steeds bedrukt. "Ik kan nooit meer winnen. Ik kan alleen nog maar dingen stuk maken".
"Je moet jezelf nu niet de grond in gaan trappen lieverd", zegt Sandy. "Dat is niet zo".
"Ik word alleen maar gebruikt om battles te winnen", zegt GJ weer (hij zit nu echt vol zelfmedelijden). "Ik kan hier niets meer doen. Ik heb geen zin om dan maar niets te gaan drinken. Ik heb een bepaalde positie, mijn kennis, skills en spraak. Op een gewone dag is er niets aan de hand. Als ze me willen pakken dan kan ik me verweren. Maar op een leuke dag neem ik wat drank en dan pakken ze me met dingen die laag bij de grond zijn. Ik weet dat ik in bepaalde dingen één van de besten ben. Ik laat me niet pakken door de een of andere snotneus. Die politiek is er vast ingesloten bij hem, want hij zit vlak bij Den Haag. Ik heb hier geen zin in. We zijn weg.. eruit. We zijn met z'n tweetjes straks pleiten."
"Ik wil graag met je praten", zegt Sandy... "maar ik ben nu ook op. Maar je moet wel weten dat ik je graag wil helpen, ook al komt het er nu wat belabberd uit."
"San, I know", zegt Gert Jan.
Sandy ligt op haar zij en valt al bijna in slaap.

pi_2038409
Coos is terug in de DBK.....zonder geluid natuurlijk/////
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 02:06:15 #68
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2038415
Coos zit weer in de dagboekkamer. Hij is waarschijnlijk nog steeds pissed en gaat dat vast kenbaar maken (we hebben geen geluid). Hij speelt wat met zijn zender en lijkt nu te luisteren naar wat BB te zeggen heeft.

In de slaapkamer waar Sandy en Gert Jan in bed liggen is het stil geworden. Toch lijkt me dit nog niet het einde te zijn van een wel zeer roerige avond.

Coos komt weer de kamer in.
"Ik denk dat ik weg ga morgen", zegt hij tegen zijn medebewoners. "Ik ga morgen weg".
"Waarom dan?", vraagt Pascal.
"Ik ga morgen weg", herhaalt Coos. Hij loopt meteen door naar de slaapkamer en gaat in bed liggen.

Pascal vertelt nu het hele verhaal nog een keer aan Frank.

pi_2038416
C: ik ga morgen weg, ik hou hier helemaal niet van.
--en gaat naar bed--
pi_2038417
Toen Coos terugkwam uit de dagboekkamer zei die dat ie echt naar huis gaat morgen. Verder zegt ie nix, loopt door naar slaapkamer, en gaat in bed liggen.

Ook Frank is uit bed en het wordt verder allemaal druk besproken.

Het is wel stil in de slaapkamer.

dinsdag 30 oktober 2001 @ 02:09:01 #71
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_2038421
Coos gaat morgen weg (IK HOOP DAT HET DOORGAAT)
....in de donkere nacht.
pi_2038425
Nu gaat GJ met Teddy en al de dagboekkamer in!!!
pi_2038432
F: Big H wil denk ik hiermee een prikkel geven, we hebben allemaal wel is zo'n gesprek gehad.
P: we mochten niks zeggen, ik stak men vinger op om iets te zeggen, werd er geschreeuwd: doe weg!, snappie?, van die dingen.
F: coos is eerlijk, tis jammer als ie gaat. is dit nou bb, reality tv?
F: ik ben begonnen met dit verhaal van ik wil weg ik wil weg
Als hij nou gaat heb ik 2 messteken in men rug(???)
P: ik haal men schouders op
Di: als ie morgen echt weg gaat niet denk ik
P: ik denk wel dat ie gaat
Di: daar heeft ie wel gelijk in als ie zich genaaid wordt
F: hij heb een borrel op, en jullie vallen hem aan
ik denk dalijk krijgt ie er 1 voor z'n kanis
je moet nooit met een borrel op met iemand gaan praten, dat verlies je altijd.
pi_2038434
F: Coos, je gaat morgen niet weg he ?

C: Ik 'denk' het wel ...

pi_2038435
Breedbandstream 1.

Gert Jan ligt in zijn kleren op zijn bed. Op een gegeven moment draait hij zich op zijn buik en pakt hij een pluche beest dat hij aankijkt en waar hij mee speelt.

1.45 Gert Jan zacht : Big Brother, ik zou graag naar de dagboekkamer willen. Hij herhaalt dit verscheidenen keren.

1.53 Sandy ligt inmiddels in bed. Sandy : Gaat het nog ? Gert Jan : Absoluut. Ik voel me heel goed. Ik kan goed met Ed, jou en Kelly omgaan. Zo goed is het. Hij zegt nog iets dat ik niet versta. Sandy : Je moet jezelf niet de grond in trappen. Je moet niet zeggen dat je alleen maar dingen stuk kan maken (dat zei hij dus). Gert Jan : Wat heb ik nou nog te winnen ? Een miljoen gulden. Sandy : Geld is niet belangrijk. Gert Jan : Ed heeft zijn tattoo en er komt niemand meer bij. Ik heb geleerd wat ik moet leren. Als ik feest wil ik een borrel. En als ik een borrel heb wil hij me pakken. Ik heb daar geen zin in. Ik heb een bepaalde positie. Ik heb het gevoel dat die irrelevant is m.b.t. de dingen die hier gebeuren. Overdag is er niets aan de hand. Dan kunnen ze me pakken. Als er wordt gebodypaint (drink ik en pakken ze me). Het is zo onder the belt. Ik heb geen zin me te verdedigen. De dingen die ik kan daar ben ik het beste in. Ik laat me niet door een snotneus uit Bergse Hoek de les lezen met grammatica. Ik hoor muziek en ik word blij omdat ik aan iemand denk. Sandy : Dat mag toch. Dat heb je thuis toch ook. Je bent toch mens. Gert Jan : Ik heb hier geen zin in. Sandy : Ik wil wel met je praten maar ik ben ook een beetje op. Gert Jan : San, I know. Ga lekker slapen. Sandy : Ik denk dat ik niet kan slapen. Ik pak geen slaappil meer. Die troep.

2.04 Coos even voordat hij de slaapkamer binnen komt : Ik ga morgen weg. Onmiddellijk gaat de stream naar de fontein. Enkele seconden later gaat de stream weer naar de slaapkamer. Coos kleedt zich uit en gaat in bed liggen.

2.09 Coos : San, slaap jij ? Sandy : Nee. Coos : Huil je ? Sandy : Nee. Coos : Gert ? Gert Jan : Ik ook niet. Coos : Echt niet ? Gert Jan : Nee. Coos : Okee. Sandy even later : Ben je verkouden Gert ? Gert Jan : Ja, ik ben hardstikke verkouden. Gert Jan staat op en gaat de dagboekkamer in.

dinsdag 30 oktober 2001 @ 02:19:21 #76
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2038436
GJ schijnt heel erg te zijn afgevallen... schijnt vaak s'nachts huilend wakker te worden en schijnt de drank ook wel erg graag te lusten.
"We mochten niets zeggen van BB", legt Pascal uit. "Ik stak mijn vinger op om iets te zeggen, maar moest meteen mijn vinger weg doen. We mochten blijkbaar niet zo hard tegen GJ doen omdat er iets helemaal niet goed met hem is. Zij vonden dat wij ons zorgen moesten maken om GJ in plaats van een spelletje te spelen.... Ik denk dat Coos echt morgen weggaat. Hij is net in de dbk geweest, maar ze zeiden dat ze niet met hem wilden praten."
"Ga even bij hem kijken", zegt Frank ongerust. "Want dat zou ik echt niet tof vinden".
"We kunnen hem beter nu even met rust laten", meent Pascal.
"Als je het echt meent en je wordt beschuldigd van het spelen van een spel, dat is niet leuk", zegt Diane.
"En Gert Jan gaat ook weg?", vraagt Frank.
"Weet ik niet", antwoordt Pascal.
"Wat is dit voor een gekke avond"?, vraagt Frank zich af. "Dit is mijn verhaal... Dat zeggen dat je weg gaat enzo".
"Ach", reageert Pascal... "Ik neem het allemaal rustig aan en haal mijn schouders op."
"Als Coos morgen echt weg gaat dan haal je niet je schouders op", zegt Diane. "Maar ik geef hem wel gelijk. Als ik zo beschuldigd zou worden stap ik ook op! Als jullie het echt goed meenden dat zou ik het ook niet nemen om zo beschuldigd te worden".
"De pleuris brak uit toen hij in bed die meiden hoorde janken", zegt Frank. "Jullie hakten hem helemaal in mootjes, maar gaven dat ook aan en zeiden dat hij beter naar bed kon gaan. Ik dacht dat er ieder moment klappen zouden kunnen vallen. Gert Jan had niet moeten drinken, want dan lopen die dingen altijd uit de hand".
Coos roept iets vanuit de slaapkamer.
"het was helemaal niet om Gert Jan in een kwaad daglicht te stellen", legt Pascal uit. "Maar BB zegt van wel. Ons oordeel was niet professioneel en wij konden er niet over praten volgens haar. Zij zei er voor geleerd te hebben en wist hoe de vork in de steel zat. Het was een heel vaag gesprek. Met mijn hand op mijn hart kan ik zeggen dat ik geen kwade bedoelingen had."
"Coos", roept Frank. "je gaat morgen niet weg hè?
"Ik denk het wel", roept Coos terug vanuit de slaapkamer.
"dat is een goed teken", merkt Diane op. "Hij weet het nog neit zeker.. hij zegt dat hij 'denkt' dat hij weg gaat".

Intussen blijkt Gert Jan in de dagboekkamer te zitten. Niemand weet wat er nu aan de hand is.

pi_2038440
ik ben bang dat GJ per direct naar huis wil!!!

[Dit bericht is gewijzigd door kavu op 30-10-2001 02:29]

pi_2038441
slaapkamer:

C: ik wordt verkeerd neergezet
C: ik behandel mensen niet als een klein kind
C: toen zei ik tegen haar, heb je een hekel aan mij ?
C: heb je spijt dat je me in dit programma hebt genomen ...
C: ze manipuleren, ik denk echt dat ik morgen naar huis ga.

pi_2038442
P en C: 24u hebben ze beelden van je - die je kunnen maken of kraken .. dus je moet de komende 2 weken je rustig gedragen, zodat ze thuis alleen maar goede dingen van je kunnen zien.. nu naai je jezelf

C: ik heb toch het gevoel dat het allemaal gemanipuleerde troep is.

P: als je een stempel hebt dan kom je daar niet meer vanaf.

C: ik heb helemaal geen zin om me aan te passen.

pi_2038444
02:34

Gert-Jan zit nog steeds in de DBK.

dinsdag 30 oktober 2001 @ 02:36:08 #81
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2038445
Frank zegt dat hij vond dat Coos heel sportief is gebleven in deze affaire. Het is allemaal heel vervelend hoe het gelopen is. Hij zegt dat het heel netjes was dat Coos meerdere malen heeft aangegeven dat hij liever morgen verder wilde discussieren en niet nu, nu GJ aangeschoten was.
Ed zegt dat hij iedereen wil steunen, maar geen partij wil kiezen.

In de slaapkamer.
"je moet nu niet opgeven jongen", zegt Pascal tegen Coos.
"Ik werd in de dbk behandeld zoals zij vonden dat ik de mensen in huis behandelde", zegt Coos. "Volgens mij heb ik de mensen niet als een kind behandeld. Ik heb er helemaal geen zin meer in".
"Ze hebben je gewoon waar ze je hebben willen", probeert Pascal.
"Het intersseert me echt helemaal niets meer", herhaalt Coos. "Helemaal niets!"
"Dat Gert een paar keer zei dat mensen me niet vertrouwen trek ik me toch aan denk ik", legt Coos uit. "Ook al was het niet waar. Als ik door BB verkeerd wordt neergezet, daar heb ik gewoon geen zin in. En ik heb ook geen zin om lief en aardig te gaan zitten doen. Ik vind niet dat ik een slechte jongen ben."
"Ze kunnen je maken en kraken tijdens die uitzendingen". zegt Pascal. "Als je lief en aardig bent laten ze of dat zien.. of ze laten niets zien en dan lig je eruit. Het gaat er nu om of je nu weg moet gaan of over 2 weken. Je moet nu aan jezelf denken. Maar als je eenmaal een stempel hebt kom je er niet meer vanaf."
"Ik heb er gewoon geen zin meer in", valt Coos hem in de rede. Ik pak morgen die koffer die hier staat, pleur er wat spullen in en ben weg".
"Je komt niet zomaar weg als je dat wil", zegt Kelly, die er intussen ook bij is gekomen.
"Tuurlijk wel", reageert Coos. "Maar het gaat er om dat ik wordt neergezet op een verkeerde manier. Daar heb ik geen zin in."

"Wat hoor ik nou daar?", zegt Kelly opeens. "dat vind ik niet leuk als ik in m'n nakie zit en ze kloppen".
Coos en Pascal komen meteen overeind en kijken of ze een cameraman kunnen ontdekken.

Ed loopt intussen wat door de kamer heen. Hij is weer alleen.

pi_2038447
1.38 Gert Jan met het pluche beest.

pi_2038448
Ik kijk naar de rijke slaap kamer en hoor heel vaag gertjan op de achtergrond hij gaat behoorlijk te keer in de dbk
pi_2038449
C: ik denk dat Hummie een hele erge hekel aan mij heeft

P: wat interesseert jou dat nou ?

"de arme kant is flink aan het praten - Coos hoort constant zijn naam"

pi_2038457
GJ nog steeds in de dagboekkamer. Sandy gaat weer uit bed om te roken. Ed dwarrelt nog steeds ergens in het huis rond en Coos gaat uit bed om te plassen.
pi_2038465
oh nee ...

C : Kel ben je aan het huilen ?

K : Een beetje, het is zo kut allemaal ... *snik*

pi_2038466
En nu ligt Kelly zachtjes een beetje te huilen in bed. Coos merkt dit op en vraagt dit aardig aan haar. Ze vindt het gewoon allemaal kut.

GJ nog steeds in de dagboekkamer: vanaf 2.12 uur, het is nu 2.50 uur!!

pi_2038469
GJ maakt zich heel erg kwaad in de dagboekkamer (helaas geen geluid)
pi_2038470
GJ reageert af en toe heel fel. Hij kijkt op dit moment ook weer heel kwaad/verdrietig
pi_2038472
Op de postzegel stream zie ik GJ en hij heeft het zwaar .
Hij praat volop
pi_2038475
Nu maken ze hem tog ff aan het laggen in de dbk
pi_2038476
Vanuit de slaapkamer kunnen ze GJ te keer horen in de DBK -
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 03:03:48 #93
6941 APK
Factual, I think.
pi_2038490
Geen stream van de DBK, maar GJ gaat ECHT behoorlijk te keer!
Het is duidelijk door de muren heen te horen, helaas niet woordelijk.

Kelly probeert te herhalen wat GJ zegt.
Pascal wil zich niet gek laten maken, zolang z'n ouders hem niet zo gekmaken gaat hij niet weg.
Koos: Maar weet je nog, De Bus, die Seki, die hebben ze helemaal gekgemaakt, die had geen leven meer daarna.

Pas: Ik ben wel toe aan een lekkere lange sexpartij.
Kel: Ik mag een keer per week naar de DBK (voor sex, red)
Pasc en Coos: SODEMIETER OP!
kel: echt waar, ah, ah, ah, hahaha.

Kel: Ik kan nu echt geen sex hebben, pijn in mijn kop, kan ik nu echt niet.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_2038495
Pascal : Ongelovelijk wat er vandaag allemaal gebeurt is .
(hij haalt de woorden uit mijn mond)

3:13
GJ komy de dbk uit en gaat de hangmat in .

[Dit bericht is gewijzigd door MMXMMX op 30-10-2001 03:13]

dinsdag 30 oktober 2001 @ 03:09:40 #95
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2038497
Pascal, Coos en Kelly zitten elkaar nu geil te praten met wat ze zouden doen als ze nu thuis sex konden hebben.
Kelly heeft toegegeven dat ze erg geil is en het waarschijnlijk niet meer 2 maanden zonder sex volhoudt.

Scanman houdt het nu ook niet meer vol en gaat snel richting slaapkamer!!

pi_2038499
Constatering: GJ zit nu precies al 1 uur in de dagboekkamer met HvdT te praten! En het ziet er niet uit dat hij binnen 5 minuten naar buiten komt. [en ik zit al een uur te wachten tot hij naar buiten komt ]
pi_2038500
03:11

GJ komt uit de DBK !

pi_2038502
3.11 Gert Jan komt uit de dagboekkamer. Ed : Lekker gesproken kerel ? Gert Jan : Ja. Ed : Goed zo. Gert Jan gaat buiten in de hangmat liggen.
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 03:13:50 #99
6941 APK
Factual, I think.
pi_2038503
En ligt nu in de hangmat....
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 03:15:25 #100
6941 APK
Factual, I think.
pi_2038505
In de slaapkamer:

Kelly tegen Coos: Ben jij ouder dan Gert?
Coos: Ja.
Kelly: Nou, dat zou je echt niet zeggen.

pi_2038506
En gaat in de hangmat liggen ... met tranende ogen ligt hij naar boven te staren.

ed komt erbij staan

GJ wil een baco light

GJ : ik heb je nodig ED ..

ED : dan ga ik even wat te drinken halen

Gj : nog een keer 'ik heb je nodig ED'

[Dit bericht is gewijzigd door Reeves op 30-10-2001 03:19]

pi_2038510
03:17 nu gaat Coos weer naar de DBK
pi_2038511
Coos in de DBK
pi_2038514
Ed gaat nu in de tuin met GJ babbelen en maakt een lekker drankje voor hem klaar. GJ tegen Ed: ik heb je nodig Ed.

En nu stapt Coos uit bed, trekt kleren aan, en gaat nu ook weer naar de dagboekkamer!!!!!!!!!!!!!

pi_2038519
GJ : ik ben zo'n lul en ik snap er geen ene fuck van, ik weet niet wat ik fout doe ... en toch wordt ik naar de klote geholpen. Ik heb het gevoel dat S&K in de squeezz worden genomen - en ik probeer het voor ze op te nemen..

ED: dat is altijd zo, degene die het voor een ander opneemt die is de lul.

GJ: maar moeten we dan egoistisch zijn ?

ED: ja misschien wel

GJ: kijk Sandy wil Captain worden, ze wil dit leren .. waarom wordt ze dan van alle kanten tegengewerkt .. ze hoeft maar 1 fout te maken en bam! keihard

ED: misschien zitten die jongens zo in elkaar .

GJ: toen pascal captain was - mocht hij wel fouten maken.

GJ: en dat vind ik zo flauw -

ED: en dat in Rijk, je kan alles doen wat je wil en toch zoeken mensen elkaar op.

GJ: wat kan ik hier nog bereiken ?

pi_2038520
GJ loopt vanuit de dbk naar de tuin. Ed volgt hem.
GJ tegen Ed: ik heb je nodig.

Ik heb het gevoel dat S en K in de squeeze worden genomen en wil voor ze opkomen.

Ed zegt dat het hem ook is overkomen in Spanje toen hij voor iemand opkwam.

GJ: moet je dan niet meer voor iemand opkomen?

GJ: S wil captain worden en wordt aan alle kanten tegengewerkt. Dit vind ik zo flauw, daar snap ik helemaal niets van. Pascal is een goede captain geweest maar dat lag natuurlijk ook aan het team. Als wij toen de kont tegen de krib hadden gegooid.
Ik heb het hier gehad.

Ed: ik denk dat ze dat achter de schermen ook wel door hadden. P en C zijn naar de dbk geroepen en C wil naar huis.

GJ: me too!!!!

I'm not nuts. I just have guts!!
pi_2038521
Ed heeft ze goed op een rijtje en helpt GJ ff weer met bijde benen op de aarde .
(Toffe peer die Ed)
pi_2038523
ED: Coos is het type - dat z'n ploeg jou in elkaar laat slaan .. en wanneer je op de grond ligt, schopt hij nog 1x tegen je
pi_2038526
ED = cool !

ED is bezig met een goede peptalk !

[sorry - hij lult te snel om te typen ... ]

pi_2038530
Coos zit sip doch woedend nog steeds in de dagboekkamer!

Ed en GJ zeggen zeer goede dingen!

Sandy dwarrelt af en toe wat in de woonkamer rond.

dinsdag 30 oktober 2001 @ 03:35:37 #111
6941 APK
Factual, I think.
pi_2038531
GJ en Ed in de tuin.

Over Sandy: Waarom geven ze (P en C) die meid niet even de kans, daar snap ik geen fuck van, Pascal kreeg ook de kans.
GJ: Ik snap er geen fuck van.
Ed: Je kunt je er beter buiten houden.
GJ: Ik heb het hier gehad, ik snap niet er geen fuck van.
Ed: Coos staat echt op het punt zijn koffer te pakken.
GJ: Nou, ja, me too. Me too.
GJ: Stel je voor je wilt op vrijdag gewoon een borrel drinken, en een voorman zegt je moet dit nog doen, en hier is het gewoon een dinsdagavond, en body painten, en dan drink ik wat.
Ed: Het wijst de zwakte van een persoon aan als hij je alleen probeert te pakken als je een borrel op hebt, ik zou me 10x sterker voelen nou, hij kan je alleen maar pakken als je een borrel op hebt.
GJ: Moet ik dan op mijn nest blijven liggen als Sandy ligt te huilen en Kelly naar de klote is?
Ed: Dat wijst gewoon de zwakheid van die persoon aan, daarom zit ik 9 van de 10 keer niet in de discussie.
(Gaat erg snel, maar Ed herhaald veel, dank je Ed.)

Ed: Je kunt een flinke kerel zijn om mij van m'n standpunt te houden, ik ben die ik ben, ook al heb ik gedronken. Betaalt hij de huur? Daar ben ik heel makkelijk in, dat kan ik 3 maanden volhouden. Daar ben ik heel makkelijk in. Zo zit ik inmekaar.
GJ: Stel je voor dat ze nu Sandy aan gaan pakken, omdat ze jou niet kunnen pakken?
Ed: Ja dat lijkt me behoorlijk kut, maar daar zijn dingen aan vooraf gegaan. Dan ken ik me daar wel in gaan mengen, maar dan sta ik bullshit uit te praten. Als iemand ruzie met mij heb, dan moet je vluchten, dan is het huis te klein, dan trek ik de darmen uit je lijf, dan ken Coos nog zo'n grote jongen zijn...

Ed: Volgens mij ben jij 10x slimmer dan Coos, hij pakt je gewoon als je dronken bent. Hij slaat je eerst inmekaar en dan geeft ie je nog een trap na.
Jij kwam naar me toe toen ik uit Spanje kwam, die anderen niet. Met die tattoo ook, jij zei, die komt, en het was ook zo, de hele tijd pushen, steunen. Dat voelt lekker.
Nu zit jij in de put, en nu heb ik zoiets van, he ouwe...
En die drie millioen, jij hebt dat gehad, hij zegt tegen jou, jij hebt 3 millioen gehad, dus jij maakt zulke goeie beslissingen.
Hij heeft nog nooit een halve ton op zijn rekening gehad.
(Hup Ed!)

[Dit bericht is gewijzigd door APK op 30-10-2001 03:38]

pi_2038533
3.14 Ed komt naar buiten. Ed : Hee kerel. Gert Jan : Ik drink een borrel met je. Een baco. Ik heb je nodig. Ed : Het komt er aan.

3.17 Ed komt naar buiten. Gert Jan : Hee kerel. Ik doe met je mee. Ed : Ik pak ook even een stoeltje. Gert Jan : Hoe krijg je die open ? Ed : Ik heb de opener in mijn zak zitten. Gert Jan : Ik doe even een paar schoenen aan.

3.18 Gert Jan heeft binnen schoenen gehaald. Hij trekt ze buiten aan. Gert Jan : Ik ben zo'n lul. En ik snap er geen ene fuck van. Ik snap niet wat ik fout doe en toch word ik naar de klote geholpen. Ik heb het gevoel dat Sandy en Kelly in de squeeze worden genomen, dat ik mijn best doe het voor ze op te nemen. Ed : Zo gaat dat vaak, degene die zijn bek open doet is de lul. In Spanje heb ik dat een paar keer gedaan. Ik kwam op voor Tania t.o.v. Audrey. Ik kreeg laaiende ruzie met Audrey. Gert Jan : Moeten we dan egoistisch zijn en denken fuck it ? Ed : Ja. Gert Jan : Sandy wil captain worden. Waarom krijgt ze aan alle kanten tegenwerking ? Waarom vergeven ze haar haar fouten de eerste weken niet ? Dat vind ik zo flauw. Ed : Zo zijn die jongens nou eenmaal. Gert Jan : Toen Pascal captain werd mocht hij ook dingen doen en laten. Hij was een goede captain. Maar dat heeft ook te maken met de medewerking door het team. En we zitten nota bene in rijk. Ed : Mensen lopen elkaar op te naaien, te zoeken. Gert Jan : Wat valt er te bereiken ? Ed : Niks. Gert Jan : Ik heb het hier een beetje gehad. Ed : Pascal en Coos moesten beiden naar de dagboekkamer komen. Die waren link dat ze uit de dagboekkamer kwamen. Coos staat op het punt zijn koffer te pakken. Gert Jan : Me too.

3.23 Gert Jan begint over de opmerkingen dat hij moest gaan slapen. Hij zegt weer dat ze hem overdag/nuchter niet aanspreken. Ed zegt dat het zwakte is als ze je alleen durven te pakken als je een borrel op hebt. Gert Jan : Moet ik op mijn nest blijven liggen als Sandy en Kelly huilen ? Heb jij niet dat je de strijd aan wilt gaan ? Ed : Daarom zit ik negen van de tien keer niet in de discussie. Je bent vijf uur aan het lullen en de standpunten blijven hetzelfde. Ik heb hier één keer een discussie gehad met Pascal en Coos tegelijk. Ed zegt dat hij desnoods iemand drie maanden negeert. Gert Jan : Stel dat ze Sandy aanpakken ? Ed : Dan voel ik me ook kut. Gert Jan : Ik heb het gevoel dat ik Coos de baas kan. Ed : Coos is een type dat je natrapt als je op de grond ligt. Gert Jan : Met zo iemand wil ik niet in een team zitten. Ed zegt dat Gert Jan naar hem toekwam toen hij in het team kwam terwijl de mensen die hij uit Spanje kende dat niet deden. Ook zegt hij dat Gert Jan op is gekomen voor zijn tattoo. Ed : Nu zit jij in de put. Nu heb ik zoiets van, dit gaat niet gebeuren, jij gaat niet naar huis. Ed zegt dat Gert Jan drie miljoen kwijt is geraakt maar dat Coos nooit drie miljoen heeft gehad.

pi_2038536
ED had gister 15 flesjes achterover gedrukt
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 03:45:55 #114
6941 APK
Factual, I think.
pi_2038540
GJ: Ik heb Pascal leren kennen zonder en met Coos.
Hij is gewoon een stroman.
Ed: Dat had ik met Audrey en Sandy. Baasje en schoothondje, dat is met Pascal en Coos hetzelfde.

Ed: Ik had gisteravond 15 bier op, en vanavond 11 in me mik, maar tegen mij zeggen ze niks.
Ik vind het zwak dat ze jou pakken.
Dat iemand een beetje emotioneel wordt, kan mij dat schelen, ik heb me broer ook wel eens een jets voor se kanis gegeven toen ie dronken was en ik wilde slapen.
(Coos lijkt op de postzegel stream op z'n sodemieter te krijgen, lijkt iets in te binden. Mijn interpretatie. Lichaamstaal).

(Ik moet nu ook slapen, hoop dat iemand het blijft volgen....)

pi_2038541
Ed: ik nam het altijd op voor de zwakkeren op school, de nerds en meisjes. Werden die gepest dan ging ik ertussen staan en zei van 'opzouten, die hoort bij mij'. Dan gingen ze meestal meteen weg en anders wel na 15 minuten maar dan wel met de nodige blauwe plekken.
pi_2038543
E: .....zo zit ik in mekaar, al vinden 16 miljoen mensen in nederland mij een lul, sowhat, duizend man, kan mij nie verotten, zo denk ik....
G: nog ff een borrel halen
E: doe er mij ook nog maar 1
pi_2038544
GJ gaat drinken halen en een jas aan doen .
Ed vraagt of GJ een pilsje meeneemt .
(Ed Is echt top)
pi_2038548
het is 03:52

en ED loopt wat hout te hakken ... uhm dat de buren zullen dit waarderen

pi_2038550
GJ: ik ga naar binnen nog een pilsje halen en mijn jas.
Hij brengt vervolgens een kleine drankvoorraad naar buiten en meldt dat het laat gaat worden. Coos zit nog steeds in de dbk. Zit zich zo te zien behoorlijk op te winden.
GJ wil nu een vuurtje maken. De peptalk van Ed schijnt te werken want hij klinkt een stuk opgewekter. Ed staat nu hout te hakken.
(ik heb helemaal vierkante oogjes, een hele nacht wakker voor BB-perikelen. Mag ik ook een gesprek met Hummie??)
pi_2038553
er wordt het een en ander aan drankvoorraad naar de tuin verplaats. Gert trekt ff een jas an.
G: heb jij een aansteker?
Gert gaat de haard aansteken.
Ed moet eerst wat hout in stukken slaan, dat het nu 4 uur s'nacht is lijkt hem niet te boeien.
Gert helpt ed. (gert kijk nou uit joh).
pi_2038557
Oops sorry (wrong topic)

[Dit bericht is gewijzigd door Emphyrio op 30-10-2001 04:06]

Je Kunt alles al, Je hoeft het alleen nog maar te leren.
pi_2038559
coos is uit de DBK

C: hoe gaat 'ie gert ?

GJ: naar de klote ..
GJ: vind het jammer dat ie wordt aangevallen op het moment dat ie gedronken heeft

speaker : Coos je hebt geen zender om.

Coos wil de mic van ED gebruiken maar dat mag niet -

Coos gaat zijn mic halen.

GJ : Coos je gaat toch niet naar huis

Coos gaat niet naar huis, zegt ie.

C: Gert ik heb echt niets tegen jou - ik maakte me zelfs zorgen om jou

GJ: ik baal er gewoon van, ik had een kutdag- we hadden een leuke avond .. en ik snap niet wat er fout is gegaan

GJ, gaat ook niet naar huis vlgs mij

C: ik wil helemaal geen ruzie met jou - ik wil met helemaal met niemand ruzie.. ik vond het echt sneu voor jou

GJ: ik denk dat er een aantal dingen stuk zijn tussen ons -
*ED en GJ gaan om 04.00 worstjes en marshmellows eten

pi_2038560
Coos kwam eevn voorbij, :gert ik wil graag met je praten.
G: ja maar niet nu. C: ok, dan ga ik slapen.
O coos komt weer terug en gaat zitten.
C: ik heb niets tegen jou, echt, ik baal ervan, ik maak me zorgen om jou
G: ik had een kutdag en ik snap niet wat er fout gaat.
C: we kunnen daar beter morgen over hebben
C: ruzie vin ik niet erg, als er maar niet 1 van ons het dupe van wordt, uit de grond van men hart
C: ik meende echt gert ga nou naar bed, ik wil geen ruzie
G: ik ook niet
G: genoeg
C: morgen gaan we praten
G: er zijn een aantal dingen stuk tussen ons
G: ik kan niet met je praten
C: ik vin je echt een goeie gozer
E: krijg ik ook een hand?
C: jij kan de pleuris krijgen, haha
pi_2038562
Coos is uit de dbk en loopt nu ook buiten.
C: wat zijn jullie nu aan het doen?
GJ: Fikkie.
C: gaan jullie niet slapen?
GJ: nee
GJ: er zijn teveel standpunten die teveel uit elkaar lopen.
K: je wilt er niet over praten?
GJ: nu niet

Stem uit de dbk: C wil je je zender omdoen.
Coos zegt dat hij gaat slapen maar gaat toch nog even zitten. Hij wil met GJ praten omdat hij er ook een rotgevoel over heeft.
GJ: ik had het gevoel dat we het vanmiddag afgesloten hadden
K: dat was ook zo
GJ we hadden een hartstikke leuke avond en ik snap niet wat er fout ging.
K: ik wel, maar ik denk niet dat we er vanavond over moeten praten. We hebben allebei een gesprek gehad in de dbk, en ik vind dat geen van ons beiden hier de dupe van moet worden. Ik meende het echt toen ik zei dat je bed moest. We moeten er morgen over praten. Met de vrouwen is het uitgepraat.
GJ: ik denk dat er een aantal dingen tussen ons stuk is en ik denk niet dat dat nog goedkomt.
K: wil je daarover praten.
GJ: morgen.
K: goed, maar je weet dat ik je een goeie gozer vind toch en hij vertrekt naar binnen.

Ed: zou het gelazer nou eindelijk afgelopen zijn?

GJ en Ed zijn van plan om tot 8 uur door te gaan. GJ haalt nog even een fles voordat ze hem niet meer kunnen halen

pi_2038564
3.38 Gert Jan : Pascal is een gave gozer. Hij is bereslim. Alleen als hij bij bepaalde mensen zit. Hij is een stroman. Ed : Coos is het baasje en Pascal is het schoothondje dat er achter aan loopt. Dat was met Audrey en Sandy ook in Spanje. Sandy zat aan de voeten van Audrey. Ed zegt dat Coos zei dat Gert Jan aan de drank zat, huilt in zijn slaap en emotioneel wordt. Ed : Ik zie een vrolijke gozer die aan het dansen is. BB zei, zijn jullie psychologen, en daar zijn ze kwaad om. Ik was gisteravond ook dronken maar mij pakken ze niet. Gert Jan : Ik vind het niet erg dat ik emotioneel wordt als ik drank op heb. Ed : Coos is nooit bezopen geweest dus die kan makkelijk praten. Gert Jan : We moeten aan de Spa rood zitten want anders kunnen we verkeerde dingen zeggen. Dan heb ik het gevoel dat ik in een totalitaire staat zit.

3.46 Gert Jan zegt dat hij fout was m.b.t. de drol. Ed zegt dat hij de drol had laten liggen. Gert Jan : Ik ga een borrel halen en ik trek een jas aan. Ed : Neem voor mij nog een pilsje mee. Gert Jan komt naar buiten met als ik het goed zie een half krat Carlsberg bier, een grote fles cola en een fles drank. Gert Jan : Het gaat laat worden.

3.53 Ze willen de vuurkorf in rijk aan doen. Ed gaat hiertoe hakken.

3.56 Coos verschijnt. Coos : Gaan jullie niet slapen ? Gert Jan : De standpunten liggen te ver uit elkaar. Als ik een borrel op heb heb ik het gevoel dat ik word aangevallen. Ik dacht dat het vanmiddag schluss was. Ik wil nu niet praten. Speaker : Coos, je hebt geen zender om. Coos : Het mag toch wel effen. Het mag niet van de speaker. Coos komt terug met zender. Coos : Zullen we er morgen over praten ? Ik heb er wel een rotgevoel over. We kunnen een ja nee spelletje gaan doen. We staan beiden achter onze standpunten. Ik heb niks tegen jou, absoluut niet. Daarom baalde ik er van. Ik maakte me zelfs zorgen om jou. Gert Jan : Ik had een kutdag. We hadden een leuke avond. Ik snap niet wat er fout gaat. Coos : Laten we het daar morgen over gaan hebben. We hebben beiden gepraat in de dagboekkamer. Ik vind niet dat één van ons ergens de dupe van moet worden. Dat meen ik echt uit degrond van mijn hart. Ik wil met niemand ruzie. Daarom snap ik niet dat we het zover hebben laten komen. Ik meende echt dat ik zei, ga naar bed.

4.01 Het vuur brand inmiddels. Coos en Gert Jan zitten beiden op een stoel. Coos : Met de vrouwen is het over. Er is niks aan de hand. Desnoods doen we minder met elkaar als dat beter is. Gert Jan : Ik denk dat een aantal dingen stuk zijn tussen ons. En ik weet niet of het goed komt. Ik vind het vervelend dat ik niet met jou kan praten. Ze spreken af morgen verder te praten. Coos : Geef me een hand. Ed : Krijg ik ook een hand ? Coos : Nee, jij kan de pleuris krijgen (humoristisch bedoeld). Coos vertrekt. Gert Jan tegen Ed : Om acht uur gaan wij pitten. Ed : Als de rest opstaat. Gert Jan : Als er morgen een battle is. Ed : Liggen wij te pitten, aju.

pi_2038570
Godzijdank is Ed er voor Gert. Ze zitten nu met zijn beiden om het kacheltje buiten. GJ is i.i.g. weer een stuk vrolijker. Ed gaat binnen mosterd halen. GJ: hebben we genoeg bier? (terwijl er een kleine drankwinkel buiten staat) Hij is nu aan het fluiten terwijl hij worstjes (?) aan het bbq-en is. Vervolgens wordt hij zelf zowat een gerookt worstje omdat hij zo dicht op dat ding zit. Veel gekuch.
pi_2038573
GJ: morgen om 8 uur zitten we hier nog, als dronken konijnen. Dit vind ik nou heerlijk, dronken worden met vrienden zonder dat je hoeft na te denken over wat je zegt.

Hij haalt nog gauw wat op uit het huis.

GJ geniet. Lekker lam worden, dingen in de fik steken.

(Ik hou ermee op want ik heb helaas niet zo'n buddy als Ed die me de hele nacht gezelschap houdt. De mannen gaan nog wel even door maar dit meiske trekt het niet meer.)Trusten

pi_2038574
GJ heeft zijn gevraden worst klaar en eethem op .
Het vuur brand heftig en gert laad een boer .
Ed vraagt of gert ook een biertje wil en laad ook een boer .
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 05:10:22 #129
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2038590
GJ begint erover dat hij blij is dat Ed er is, in het dagelijks leven hadden ze elkaar nooit leren kennen...
Ed: Ja, dat is zo. Dat is precies hetzelfde met Leo. In Spanje kon ik heel goed met hem opschieten, echt heel aardige jongen, soms wat gekke trekjes haha..
Maar als ik zo een kroeg binnenloop in mn oorlogskloffie, dan zouden we elkaar nevernooit aanspreken. Dat is het toffe van dit project, dat je totaal verschillende mensen leert kennen..

GJ: Ik heb geen tekst... dat is precies wat ik wil zeggen!

GJ heeft een bokworst in het vuur en de rook komt in zn ogen..

GJ: Ik moet meer dronken zijn, dan heb je daar geen last van en schenkt nog even bij (dacht even dat hij van zn stoel af zou vallen)

Ze gaan wat door over SouthPark The Movie.

Ed: die gaan we gelijk bestellen volgende keer.

GJ: Nee, we rammen eerst die tattoe van jou erop!

ED gromt instemmend en gaat (alweer) naar de wc.

Your games are death
With every breath
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 05:26:40 #130
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2038591
GJ: Ik heb het gevoel, en dat heeft niets met nominaties temaken, maar ik denk dat we met zn 4en een team vormen. (Ed Kel San en Gj)

Ed: ik zie dat de andere (2) zich afzonderen. Ik denk dan, doe gewoon met de rest van het team mee.

GJ: ik heb erg mn best gedaan om te lijmen.

---

Ed: Ik vind het ook zonde dat ze dit jaar spanje doen.
Het komt erop neer dat hij van mening is dat de 'spanjaarden' als nieuwkomers beschouwd worden (zoals met de tattoes) en dat het zonde is dat Nederlanders en Spanjaarden toch groepjes vormen.

GJ: Jij bent voor mij de laatste die zal gaan (al eerder: jij hebt gewoon mn hart geraakt)

Ed: Jij ook voor mij.

GJ: en dan Sandy, en dan Kelly...

Ed: en dan die andere twee...

Ed: Als Coos praat, klik dan lacht ie, klik dan kijkt ie boos... je weet nooit wat je aan hem hebt..

GJ: precies, kijkt ik naar Frenk, die is soms grof, knalhard, rationeel, emotioneel... dan weet je het gewoon

Ze praten over mensen die wel laten zien wat ze denken en mensen die hun werkelijke gedachten onder 'mooie woorden' verbergen.

GJ: ik ga naar de wc en kijken of Sandy wakker is (zei net ook al dat hij Sandy er graag bij wilde hebben)

GJ gaat naar binnen en dan klinkt de stem van BB dat GJ naar de dagboekkamer moet komen. Ed: ik ga hem halen, moment en gaat naar binnen.

Your games are death
With every breath
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 05:38:14 #131
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2038592
5:30

GJ en Ed zijn beide terug. Ed is gewaarschuwd over het vuur geloof ik want hij heeft water om het vuur uit te maken als het uit de klauwen loopt of ze naar bed gaan.
Ed: maar voorlopig zitten we hier nog wel even

GJ: proost! morgen zijn we naar de kloten hahaha!

Ed: ik zeg altijd maar zo, als je een kater heb weet je dat genoeg gezopen hebt!
GJ: Wat doen we nou fout? Ik wil gewoon feestvieren en dansen enzo
Ed: boert en zegt proost!
GJ: waarom kunnen mensen niet gewoon... licht dubbel om zichzelf gewoon feestvieren?!
Ed: ja maar hun willen niet dat de hele schutting in de fik gaat vliegen, het zijn goeie mensen.
GJ: ja de slechte mensen liggen binnen.

GJ: wordt iedereen morgen wakker, liggen er gewoon 2 lijken hier! hahaha! hebben we nog een knakworstje? kom hier kreng, zwemmen!

Gj: Er werd aan me gevraagd of ik Sandy niet wakker wou maken en daarin hebben ze gelijk.
Ed instemmend
Er wordt weer geproost en Gj is een beetje eufoor (of gewoon bezopen)

GJ: heb jij dat nou ook, gewoon zo'n avond van einde oefening, bekijk het maar, gewoon klaar?

Het bokworstje valt ondertussen op de grond en besloten wordt dat die niet meer wordt gegegten.

Your games are death
With every breath
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 05:48:18 #132
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2038594
5:40

GJ: (met dubbele tong) ik heb zin om dronken te worden.
Ed: proost
GJ: 'I'm a lumberjack, and I'm okay...'

Ed: ik heb net ff aangegeven dat ik voor het vuur zou zorgen bij bb. ik heb wel een pilsje op, maar ik zorg er wel voor.
GJ: ken je het verhaal van Beavis and Butthead, dat ze die vijver aan het aanleggen zijn, dat zwembad..
Ed: Van die buurman, ja die ken ik wel, maar ik haal ze altijd door elkaar die aflevering. Een paar weken terug heb ik pas die film gekeken. Echt goede film, beestachtig!

GJ: gooit zn worst in de vijver: Goed voor de piranjas!
Ed: zonde voor je worst, hij was bijna goed.

GJ geeft Ed de natte worst, maar die moet 'pissen' die die wil m weer kwijt. GJ vist een andere worst uit het water en gooit die in het vuur. Ed legt de worst neer en gaat naar binnen. GJ brand zich nog even aan de vuurpot.
GJ gooit weer met worst: rot op, zwemmen kreng! en lacht zich helemaal slap. (wel grappig )

Your games are death
With every breath
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 06:06:58 #133
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2038596
5:50

Het gaat weer over de sfeer en zo in de groep enzo, maar wordt ietwat onsamenhangend.
Ed zit er vooral mee dat Sandy weinig onderscheid maakt tussen verschillende mensen.

Ed: Sandy zegt ik hoop niet dat jullie het mij moeilijk gaan maken..
GJ: Jullie? we zijn verdomme eind oktober
Ed: Maar ik voel me niet aangesproken.
GJ: als ze Sany naar de kut gaan helpen, dan pakken wij ze!
Ed: als ze Sandy pakken zijn ze van mij!
GJ: deal
Ed: deal!
Er wordt geproost
GJ: triangle!
Ed: Sandy is mijn kanjer, echt waar. Ik kan haar al vanaf het eerste moment in de trein en het klikte gewoon. Er is gewoon geen hond die aan Sandy komt!
GJ: eigenlijk ben ik hier met zn vieren
GJ: je bet een prachtkerel!
Ed: maar als ze aan Sandy..
GJ Bekhouden! luisteren: je bent een prachtkerel!

Er word weer geproost!

Ed: maar Kelly is ook een topper! echt waar. ze heeft af en toe dr nukken, maar ze is okay. met die andere twee heb ik gewoon veel minder, dat ligt gewoon aan de persoon.. hoe die persoon zelf is.
GJ: ik ben zo lang als een konijn, maar over tien jaar ben ik nog met jou..
Ed: dat heb ik met frenk ook! Hoewel we uit A'dam en R'dam komen maar ik kan het verschrikkelijk goed vinden. Op de tape die we in Spanje hebben gezien,iedereen had commentaar! maar ik wilde het eerst zien..
Toen ik jou in je onderbroek over dat touw zag gaan dacht ik wat is dat voor flapdrol... maar nu denk ik wat zijn de mensen die in Almere gestart zijn heerlijk relaxed. Net als Kelly, een lekker wijf. De mensen waar ik mee op zat gescheept in Spanje: wat moet ik ermee?!
We hebben Kelly ook gezien in Spanje, maar wat interesseert mij dat, ik zie het later wel, maar hun hadden gelijk hun oordeel klaar. Audrey: Hey da's een transseksueel en wat er toen allemaal gezegt werd dat wil je niet weten... terwijl ik dacht, ik wil wel ruilen andries.

Ed houdt een betoog over hoe mooi Kelly is en dat hij het niet had gedacht dat ze een jongen was geweest. 'Mensen hebben gelijk een oordeel klaar'.

-stream ff weg-

Your games are death
With every breath
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 06:19:09 #134
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2038600
6:05

GJ is omgevallen met stoel en al!

GJ: einde oeffening..
GJ gaat naar binnen en Ed begint wat op te ruimen. GJ heeft zich geprobeerd uit te kleden, maar is niet verder gekomen dat zn ontbloot bovenlijf, broek hangt half over zn kont. strompelt naar de slaapkamer en laat zich voorover op het bed vallen.. zzzzzzz

Ed ruimt ondertussen verder buiten op (handenvol bierflesjes).

In arm is ondertussen niets gebeurd, alles slaapt. (wel leuk om te zien hoe Diane en Frank met de hoofjes naar elkaar toe liggen te slapen.. )

Ed gaat nog ff alleen bij het vuur zitten.

Your games are death
With every breath
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 06:32:02 #135
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2038606
6:25

Of Ed nog een monoloog bij het vuur houdt weet ik niet, want ik zie m alleen op de 'postzegel' (raar dat die ene, nr 3, niet via een groot beeld te krijgen is)

Zie Ed nu water op het vuur gooien, dus die zal nu ook wel gaan slapen.

GJ heeft zich niet meer bewogen sinds die voorover op bed is gestort, en Diane en Frank zijn nog wat dichten naar elkaar toe gaan liggen

Ed gaat na bed en ik stop

Your games are death
With every breath
pi_2038620
In een postzegelformaat zonder geluid zag ik iemand in de WC over de pot hangen. Aan de haarkleur te zien was het Gert Jan. Op de andere stream blijkt het inderdaad zijn bed te zijn dat leeg is.

Nadat hij de WC heeft verlaten wordt hij niet meer gevolgd door de camera's op geen van de streams is beweging waar te nemen.

Dan plotseling op postzegel formaat en zonder geluid, weer GJ die over de plee heen hangt. Hij gaat naar buiten maar blijft voor de deur hangen. Hij lijkt iets zijn mond uit te spoelen bij het fonteintje, maar wat hij precies doet is erg moeilijk te zien.

En nu gebeurde er iets heel vreemds, GJ die de hele tijd in zijn onderbroek heeft zitten kotsen komt met zijn broek aan de slaapkamer binnen en stort zich op het bed.

De echte stream 1 is ondertussen op de tuin van Rijk gezet, kennelijk mogen we niet makkelijk volgen wat GJ allemaal aan het doen is.

[Dit bericht is gewijzigd door HiZ op 30-10-2001 07:34]

pi_2038633
Onze GJ gaat naar het toilet (stream 1 gaat automatisch op de tuin).

Na 10 minuten toch een paar seconden beeld van de wc. Gert Jan is over z'n nek gegaan (hij had blijkbaar genoeg gedronken).

GJ is weer het heertje (na 10 minuten gorgelen in het fonteintje van het toilet), hij leek daar echter z'n slaap voort te willen zetten. Was toch niet zo comfortabel, dus trekt hij z'n broek maar weer op om het bed op te zoeken.

Hij beweegt zich eindelijk op een trage enigzins onstabiele manier (zoals we van bijvoorbeeld Leo wel kennen) terug naar de slaapkamer (dat wordt dus een ernstige kater gert Jan!)

Ondertussen klinken buiten in de tuin weer de bekende geluiden van vrachtwagens en bulldozers (battle vandaag??).

(Hummy dat ga je GJ toch niet aandoen?)

[Dit bericht is gewijzigd door Patty_Drab op 30-10-2001 07:49]

No more streams, so now I'm listening to http://www.smoothjazz.com
pi_2038635
In arm zijn Frank en Diane even wakker geworden, ze zeggen wat tegen elkaar, het geluid is uit. Vervolgens gaat de stream ook hier naar de tuin van Rijk.

Iedereen lijkt te slapen weer.

pi_2038637
Gert-Jan laat zich op zijn bed vallen....en probeert onder het dekbed zijn broek uit te trekken...
Iets wat hem niet lukt....met z'n zatte kop...
Ook Gert-Jan slaapt nu..
pi_2038780
Diane schrok even wakker, maar is nu weer gaan liggen. Het lijkt alsof ze met open ogen ligt.

De rest van het huis ligt er nog stil bij.

pi_2038914
het is nog steeds stilte in het huis wat de klok slaat.
muziek, m'n lust en mijn leven
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 10:23:11 #142
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_2039256
10.22 uur: iedereen slaapt nog (GJ in zijn lange broek en met zijn sokken nog aan, heb zo'n vermoeden dat hij vandaag een enorme kater zal hebben).

Er gebeurt dus helemaal niks op het moment dus ik ga even wat anders doen.

pi_2039345
Kelly, Sandy en Coos zijn wakker.

Sandy bestelt Zuurkool en worst (dat eten ze toch normaal in arm )

Kelly wil onder de zonnebank en Coos gaat sporten.

pi_2039875
Kelly komt na 40 minuten onder de zonnebank vandaan, spiernaakt, terwijl Coos een kwart marathon aflegt op de treadmill.

Diane bakt een brood, ook 40 minuten

pi_2039987
Coos doet verslag t.o Diana over het afgelopen incident.

Volgens hem heeft hvdt tegen hem gezegd. We hebben je een spiegel vanacht voor gehouden en je bent er met open ogen ingetrapt??????????
C: vind het erg sneu wat er allemaal gebeurt is.

Stream springt over naar Kelly en Frank

Als je gaat door filosoferen over iets, kom je altijd uit tot niets....probeer het maar, klopt altijd!
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 12:31:21 #146
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_2040591
Frank en Coos in een gesprek over auto's. Coos heeft een Golf, 3 deurs V5 en ook een Porsche, maar daar wil hij niet over praten. Frank vindt dat onzin. Coos vindt het patserig als hij over zijn auto's praat. De Porsche is 32 jaar, leren interieur, recaro. Nu heeft hij ook een Audi A3 (?) (werkt Coos bij een garagebedrijf ofzo?). Coos werkt voor een baas en heeft ook een eigen bedrijf. Coos wil er niet over praten. Leo vindt dat onzin, in Spanje sprak hij er wel over. Volgens Coos is dat anders, omdat er daar geen camera's bij waren.

Coos heeft een soort detacheringsbedrijf voor werklozen, met subsidie van de EEG. Een soort leerlingwezen maar dan anders.

Volgens Frank zegt MCSE niks (-edit- eigen commentaar weg gehaald -edit-) omdat je dan wel dat papiertje hebt, maar nog niet eens weet hoe je een gebruiker aan moet maken, volgens Frank.(ik heb zo'n flauw vermoeden dat Frank zijn MCSE niet heeft).

Ze praten nog een beetje verder over omscholingen etc.

[Dit bericht is gewijzigd door femalehunter op 30-10-2001 13:00]

dinsdag 30 oktober 2001 @ 12:59:19 #147
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_2040937
Coos is gaan douchen.

Frank is aan het mopperen omdat er in hun tuin geen zon is en bij rijk wel. Dus we moeten vandaag de battle winnen, aldus Frank. Even later zegt Frank dat er vandaag waarschijnlijk geen battle komt omdat er niks op het battlefield gebeurd. Daan: ja, het hoeft niet perse een buitenbattle te zijn. Frank: misschien is het wel een kennisbattle, een captainskennisbattle (leuke voor scrable), en dan win jij want ik denk dat jij meer weet dan Sandy. Daan: nou, dat ligt eraan waar het over gaat, ik heb niet zoveel algemene kennis.

In rijk zie ik Sandy, Kelly en GJ nog slapen. Geen idee waar Ed en Pascal zijn,

dinsdag 30 oktober 2001 @ 13:17:56 #148
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_2041090
Shit, heel mijn verslag weg.

Samengevat: Frank wordt er schijtziek van dat de andere kant weer een aanbieding heeft gekregen, het schijnt dat ze gaan steppen in Rijk.

Andries zegt dat Coos zijn zender niet om heeft en Andries hoopt dat Coos hier een sanctie voor krijgt.

Frank: Ik word er doodziek van, er wordt hier met 2 maten gemeten, zij hebben alweer een aanbieding en Coos krijgt geen waarschuwing. Als ik 2 minuten geen zender draag, moet ik al in de DBK komen, schijtziek word ik ervan.

In rijk is iedereen nu wakker, GJ moest glimlachen toen hij zag dat hij zijn lange broek en sokken nog aan had.

Coos is nu van alles in de tuin aan het doen, dingen die uit de verwenkamer komen, is hij aan het klaarzetten. Ik neem aan dat dit de steps zijn voor later.

Gert-Jan legt nu al zijn kleren op bed en zoekt er iets uit wat nog schoon is. GJ zegt tegen Coos dat hij helemaal kapot is. Coos zegt dat hij maar beter rustig aan kan doen vandaag. (het ziet ernaar uit alsof alles tussen die 2 vergeven en vergeten is...)

Rijk gaat zich zo klaarmaken voor de steples.

dinsdag 30 oktober 2001 @ 13:24:58 #149
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_2041157
Stem: beste bewoners, de steples begint over 10 minuten.

Frank gaat niet meedoen, hij is toch geen mietje. Het is zout, er wordt met 2 maten gemeten in dit pand, zegt Frank. Hij vindt het allemaal niet eerlijk dat het andere team zoveel krijgt. Als ze om muziek vragen, krijgen ze het en dat is ook niet eerlijk.

(samengevat: Frank is weer eens chagarijnig en gunt het andere team het licht in de ogen niet).

Frank: ik ga toch niet als een imbeciel aan het hek staan om te kijken wie er les geeft? Leo: alleen als het een lekker wijf is zeker.

Frank: bij de andere kant zien ze alles door de vingers, echt superzout, bah, beetje met 2 maten meten.

dinsdag 30 oktober 2001 @ 13:40:37 #150
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_2041337
Iris is gearriveerd, zij gaat de steples verzorgen. Ed doet niet mee, de rest van Rijk staat bij de steps.

Daan en Diaan willen aan hun kant ook meedoen.

Ze gaan een uurtje steppen...

De muziek wordt gestart, here we go!

Femalehunter gaat even weg, kan iemand het overnemen?

pi_2041345
De steples gaat beginnen. Ed doet niet mee, hij is nog te beneveld. P: het is wel een zooitje nu, gisteren was het hier een slagveld. In de tuin bereiden ze zich voor.
Kelly in topje en kort broekje. Het gaat een uurtje duren en er is muziek bij, Diaan en Daan doen vanaf arm ook mee.
Put your hands up in the air, put your hands up, lalalala.
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 13:42:01 #152
3542 Gia
User under construction
pi_2041347
zal proberen.
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 13:45:13 #153
3542 Gia
User under construction
pi_2041373
Priscella staat bij het hek te kijken.
Frank en Andries leveren wat commentaar.

Daan en Diaan doen flink mee.

Het lijkt weer koek en ei in rijk. (stilte voor de storm?)

Priscella doet ook een paar beweginkjes mee, maar stopt er giechelend toch maar weer mee.

De drie arme heren zijn weer aan het aapjes kijken.

pi_2041404
Gert doet vrolijk mee, ook al heeft ie een kater.
Recht, links, rechts, en nog een keer. (u mag thuis ook meedoen)
Arm kijkt toe over de schutting.
Even een V-pas, wijd wijd en smal.
Ed doet z'n haar op stream 4.
Sandy wil niet meer maar gaat door.
1 2 3 4 en wissel en turnstep.
hijg hijg, zijn we al duizelig?
I: kijk maar naar coos dan gaat het goed.
pi_2041727
Steps-cooldown nu op Afroman-Cuz I got high
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 14:37:51 #156
3542 Gia
User under construction
pi_2041809
Andries ligt op bed.

Coos vond dat liedje van 'get high' wel leuk. Hij heeft het erover dat Stenders (volgens mij Dikeb) daar een andere tekst op heeft geschreven.

Frank zegt dat hij zou hebben meegedaan als hij ook aan de rijke kant had gezeten.

GertJan vertelt bij het hek wat hij allemaal heeft gedaan.
Het viel hem tegen: Ik kan dat niet, ik heb me gans gedronken vannacht.
Frank: Je kan niet alles, jongen, nobody's perfect.
Frank: leuk wijf was dat hè?

De rest van rijk zit bij elkaar op de steps.

Coos: Ze was echt link, gisteren, ik wil er nou niet meer over praten.

In arm zitten Diaan en Daan te eten.
Daan: Ben benieuwd of we vandaag een battle krijgen.

(effe wat gaan doen, tot straks)

pi_2041889
14:44
Kelly hinkt weer.
Sandy, Gj en Kel in de keuken huishoudelijke klusjes zoals afwasmachine uitruimen (san)
Gertjan zoekt schaartje wil iets uithalen in de tuin
Heeft zonnebril op.
Ed is ah swifferen
GJ weer id tuin de steps bankjes staan er nog
Nu is ie met tape iets aan het doen bij die bankjes
Volgens mij wil ie een boodschap tapen
met letters van tape, dus
R.I.P?
May the force be with u!
pi_2041920
14:48
Nu heeft GJ een kruis gemaakt van twee stammetjes en dat probeert hij op de kop van het bankje met RIP te zetten. Dit lukt. Nu is 1 bankje dus net een grafje met RIP in zwarte tape en een houten kruisje.
Waarom?

San nog steeds keuken aan het opruimen
GJ zet de vuilnis buiten
Ed swiffert nog steeds
San: Soppie make voor al die glazen en dan droog ik ze af
GJ: Goedzo!
Gj doet nieuwe vuilniszak in de afvalbak en vult hem meteen weer met alle lege flesjes van het drangelag van de afgelopen nacht...

May the force be with u!
pi_2041971
GJ Sandy en Ed zijn in de keuken. GJ en Sandy zijn aan het opruimen, Ed rommelt wat rond. Kan niet goed zien wat ie aan het doen is, planten aan het water geven ofzo?
Ditjes en datjes over de was, wat moet in de was.
Screw them.
We're going home.
pi_2042007
14:54
Ed is nu klaar met swifferen en loopt nu een beetje vaag rond.
Gj en San in volle actie in de keuken
Pas: moeten wij helpen?
San: Nou, alleen als zin hebt
Kel in ochtendjas komt ook wat doen in de keuken, vooral rondhinkepinken.
Volgens mij zijn paskwal en coos in de slaapkamer kleding aan het uitzoeken, hoor ze af en toe roepen.
Kan de gesprekken slect verstaan door al het gesop.
May the force be with u!
pi_2042015
Kelly loopt rond in dr badjas. Doet iets bij de kraan. Hinkt ze nou weer iets? Ik versta het erg slecht. De aanbieding: Mooi weer konden ze bezorgen volgens Ed
Gert-Jan is aan het afwassen. Sandy aan het drogen. Betrapt Ed, zegt Sandy. Ed snapt het niet. Niet pissig worden zegt Sandy maar dat is Ed ook niet. Hij snapt m nu. Ik niet.
Screw them.
We're going home.
pi_2042066
Ed en Leo in de tuin. Het zag er leuk uit zegt Ed. Ik zeg nooit doei zegt Ed. De bodypainter gaat weg en dan zegt iedereen Doei. Nou ja. Ed was op een verjaarspartijtje van een vriend van hem. Toen zei iedereen doei, doei he! En Ed zei gewoon 'Rustig an He!' Leo zei vroeger altijd : De balle. En in de jaren 50 'dag'. (Shit de bel.. wat gemist)
Diane roept iets onverstaanbaars. Stream naar de keuken. Met Coos, die vraagt of er iemand koffie wil en Kelly Sandy GJ en Pascal. Ze hebben het over het eten.
Screw them.
We're going home.
pi_2042095
Over de jaren 50: Men zei in de jaren 50 dag en dat hoor je niet meer. Leo zei niet in de jaren 50 dag
Wie gaan er zo nog douchen vraagt paskal. Sandy en nog iemand geloof ik. Er gebeurt echt nix nu!
Wat een geluid!! Wat het is weet ik niet, maar het maakt wel herrie! Espressoapparaat ofzo.
Screw them.
We're going home.
pi_2042142
Kelly: Ik vind het zo raar dat er donderdag iemand weggaat.
Paskal vraagt aan Ed of ie nog dronken is. Ed: Ja. P: Hoe laat ging je je bed in? E: Rond 5-en ofzo. P: Nadat San zei welterusten heeft ie nix meer gehoord, hij was zo in slaap gepletterd. Dat was rond kwart over 2. E: Coos was ook nog even langsgekomen, toen waren wij net met het vuur bezig. Waren zo dronken (??) als de tering. Zo marshmellows draaien. ...Stilte....
Screw them.
We're going home.
pi_2042154
Dernet waren Frank, Andries en Leo in de tuin aan het praten over 'de bus'.

Andries vergeleek Frank met Seki uit de bus, omdat deze leuk is voor de kijkers om naar te kijken, maar zeer irritant is voor zijn medebewoners.

Ook gaf hij (Andries) aan dat hij het laf vond van Coos dat hij riep dat hij naar huis ging maar toch was gebleven, hij vond het stom dat iedereen maar liep te roepen dat hij naar huis wil, en niemand doet het uiteindelijk.

dinsdag 30 oktober 2001 @ 15:17:46 #166
3542 Gia
User under construction
pi_2042166
In arm hebben ze weer woorden over het verdelen van het eten.
Daan vindt dat het normaal is om rekening te houden met wat iedereen graag lust.
Frank staat weer te zeiken en negatief te doen.
Andries zegt: hou er nou eens over op, dit is zo afgesproken.
(ik weet niet precies wat )

In rijk zijn Ed, GJ en Sandy in de keuken bezig.

GJ is aan de afwas, Kelly droogt af.

Arm:
Ze hebben het over 'de bus'.
Andries vraagt: Is de bus 2 al geweest?
Leo: Jawel.
Frank noemt op wie in welke bus zaten.
Frank: Bus 2 was gewonnen door die homo, hoe heette die ook al weer.

Rijk:
Sandy is nu aan het afdrogen.

Stream gaat naar buiten.
Ed en Leo staan bij het hek.
Ed: Ik zeg nooit 'doei'.
Leo: Ja ik wel eens zo doeidoei.
Ed: Ik was eens op een verjaardagspartijtje van familie. Toen zei iedereen 'doei'. En ik 'rustig aan, hè'.
Ed zit aan de appelsap.

Andries: Coos zei dat hij naar huis wilde.
Frank: Ik zei tegen Coos dat als hij GJ als een kind behandeld, dat hij dan wat terug kan verwachten.
Andries: Donderdag zitten wij alweer een week aan deze kant.
Frank: Ik vind het tijd worden dat wij weer eens naar de andere kant gaan.

Rijk:
Coos en Pascal pakken wat te drinken in de keuken.
Pascal: Wie gaan er zo nog douchen.
GJ: Ikke.
Kel: Ik ga ook zo nog effe douchen.
Kelly loopt alweer in haar ochtendjas. Ze is koffie aan het maken.
(Het geluid op deze stream is verschrikkelijk)

Arm:
Diane is bij de kachel haar haren aan het drogen.
Andries: Donderdag K-otic.
Frank: Waar, hier.
A: Ja, omdat er geen exit is.
F: Hoe weet je dat?
A: Gok ik.
(asjeblieft niet!)
Andries vindt zomaar een klavertje vier, of iets wat er met wat fantasie op lijkt.
A: Hoe laat ga je, Coos.
C: Ik was heel erg boos.
Als ik voel dat ik onterecht wordt behandeld, dan word ik erg boos. Ik vind Gert best een goede gozer.
A: In de DBK voel je je soms best een klein kind.
Leo: Jullie gaan zo lang door. Als ik mijn zegje gedaan heb, is dat klaar.
C: Ik heb niets verkeerds gedaan, want El heeft mij beloofd om dat aan het hek te zeggen, als dat zo is en ze stond gisteren bij het hek en ze heb niks gezegd.

Pascal zit binnen op de bank.

dinsdag 30 oktober 2001 @ 15:19:00 #167
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_2042175
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2001 15:15 schreef CarOnline het volgende:
Kelly: Ik vind het zo raar dat er donderdag iemand weggaat.
Volgens mij zei ze: ik vind het zo gaaf dat er donderdag niemand weg gaat...
pi_2042177
Kelly: San wil je roken? Stream op Paskal.
Verder beetje geklets op de achtergrond van rijk.
Gezang van iemand. (Kelly?)
P vind dat die Henkie Penkie wel mag komen. Vind Ed ookwel.
de butler telefoon was kapot dus Sandy heeft het doorgegeven in de dbk. Dus dat houd in dat ie al van het budget af is zegt Coos. Ze zijn verbaasd dat ze 3 aanbiedingen hebben in 2 dagen. Ze hopen dat ze de steps mogen houden. Coos heeft een nieuwe jingle gehoord: Wil Coos zijn zender checken. Die hebben ze nog niet gehoord.
En ik heb geen geluid meer. En mn beeld staat ook vast!
Screw them.
We're going home.
pi_2042197
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2001 15:19 schreef femalehunter het volgende:

[..]

Volgens mij zei ze: ik vind het zo gaaf dat er donderdag niemand weg gaat...

Ow dat zou ook kunnen haha. Slecht geluid hier. En nu helemaal nix meer. Geen beeld en geen geluid.
Ben dus niet de enige!

[Dit bericht is gewijzigd door CarOnline op 30-10-2001 15:24]

Screw them.
We're going home.
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 15:21:25 #170
3542 Gia
User under construction
pi_2042198
Geluid en beeld weg.
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 15:29:53 #171
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_2042277
In rijk hebben ze het er nu over, wat er precies uitgezonden wordt. Ze denken dat er maar ca. 5 minuten van de steples uitgezonden wordt. (lijkt me nog wat lang).

GJ is nog in de keuken aan het schoonmaken, Ed, Pascal en Kelly zijn suf van het sporten.

Leo heeft geen zin in een battle, i.i.g. niet in een fysieke, hij heeft liever een makkelijke, die ze winnen. (nou, dat wordt dan zakdoekje leggen). Andries en Leo zitten bij de stoof, naar het brood te kijken, waar de rest is, kan ik niet zien.

dinsdag 30 oktober 2001 @ 15:29:59 #172
3542 Gia
User under construction
pi_2042279
Opnieuw gestart, doet het weer.

Rijk:
Ed: Ik weet niet meer wie het zei, maar iemand riep, komop Ed steppen.
Ze bespreken de steples.

Coos loopt naar buiten, hij zegt dat hij onwijs moe is.
Pascal kijkt naar de keuken, lacht en zegt: Lijpe lotje.
Kelly: Ik ben benieuwd wat ze allemaal gaan uitzenden.
Pascal: Niet veel, want dat past niet.
Ed: Die steples wordt vast ingekort.
Pascal herhaalt hoe laat ze de battles kregen met de 24 uurs battle. (lijkt wel het voedingsschema van een pasgeboren baby'tje )

Kelly: Ik hoop niet dat er nog een battle komt, na dat steppen kan ik niet meer. (ik hoop dat er wel een battle komt)

dinsdag 30 oktober 2001 @ 15:33:03 #173
3542 Gia
User under construction
pi_2042311
Pascal praat met leo.
P: Ik wil een geintje verzinnen, want jou bril pikken is niet leuk meer en een drol maken geeft een hoop heibel.

(Oops, doet het weer niet meer)

pi_2042313
15.20 Rijk vraagt zich af hoe lang de tatoo van Ed zal duren. Ed wil hem over zijn hele bovenarm. Geen priegelwerk. Ze hebben het over de steples.
Coos gaat naar buiten. Hij is nogal moe.
Kelly en Ed praten over de steplerares. Ed noemt haar mop en iemand zegt dat Ed iedereen mop noemt.

(Een beetje een tamme bedoening in rijk).

Ed flink aan het gapen. Zelf merken ze ook dat ze zich allemaal suf voelen. Kel voelt zich 'high'.

Paskwal merkt nog maar weer eens op hoe moe hij is en wil slapen.
Dat doet ie maar niet anders kan hij vannacht weer niet slapen en gaat hij naar zijn eigen zeggen weer 'rotgeintjes' uithalen. En als er zo'n geintje met een drol komt leidt dat tot oorlog.

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 15:39:21 #175
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_2042371
Priscella: ik vind er hier geen reet meer aan, de ervaring van je leven, kiss my ass.

(duidelijke taal, zal ze weg gaan?)

dinsdag 30 oktober 2001 @ 15:39:59 #176
3542 Gia
User under construction
pi_2042378
Priscella is wakker, ze heeft geslapen vanaf dat de steplessen begonnen.
Daan: Priscella, we hebben afgesproken dat wanneer het eten komt, dat we dan bij elkaar gaan zitten en dat iedereen dan effe zegt wat 'ie graag lust. Dan wordt het eten verdeeld en dan kan iedereen gewoon zelf weten wanneer 'ie het op eet.

Pris heeft vannacht slecht geslapen.
Pris: Ik vind er geen reet meer aan, onvergetelijke ervaring, my ass.

(ik ga nu stoppen, want de kids komen zo thuis uit school. Dus nu zal het wel interessant gaan worden, is altijd, als ik niet kan kijken. Doei. )

dinsdag 30 oktober 2001 @ 15:44:59 #177
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_2042426
Pascal: is er bij jullie ook stress in de tent?

Daan: dat gezeur altijd over het eten, pff, word er zo moe van dat je altijd met iedereen rekening moet houden.

Pascal: nu gaat het echt beginnen, het harde, helemaal als we moeten gaan nomineren, gaat iedereen het weer persoonlijk opvatten. Als je het niet zegt, wordt iedereen wantrouwig, als je wel zegt wie je genomineerd hebt, wordt het persoonlijk.

Pascal: gelukkig hebben we nu weer rust in de tent.

Diaan is de enige die niet wil dat iedereen weet wie ze genomineerd heeft, maar zij is de enige aan hun kant.

Pascal: ja, je moet iemand kiezen, that's it. Je kan een persoonlijke stem doen, omdat je iemand niet zo aardig vind, of in teamverband. Ik heb ervoor gekozen om eerst persoonlijk te stemmen, pas de volgende keer kijk ik naar het team-verband. (ik ben nu heeel benieuwd wie Pascal gaat nomineren).

pi_2042529
15.30 Pris en Pas bij het hek. Pris komt net uit bed.
Paskwal vraagt of Pris de hele nacht niet meer heeft kunnen slapen. Ja dus.
Pris vraagt (nadat Daan en Diane opmerkingen over haar witte, bijna gelige huidskleur) aan Diane hoeveel poeder ze wel niet op haar gezicht heeft gesmeerd. Diane zegt een heleboel wat ze nog moet afkloppen.

Pris zegt dat ze er geen reet meer aan vindt en loopt regelrecht naar de slaapkamer. Pas vraagt: hoe bedoel je? het hele BB niet? Pris is al weg. Daan zegt dat P blijkbaar er geen antwoord meer op wil geven.

Pris zit inmiddels bij Leo en Andries bij de oven buiten.

In rijk hebben Paskwal, Daan en Diane het weer over het nomineren.
Pask: als ik iedereen lief en aardig vind moet ik naar het team kijken vinnik. Daan zegt dat ze aan niemand echt een hekel heeft.
Diane: er zijn wel mensen die ik in het dagelijks leven zou vermijden. Aan beide kanten.
Danielle hoeft hier geen vrienden te maken maar zou het wel leuk vinden er een vriend(in) aan over te houden.

Na een tijdje zegt Paskwal toch dat er aan zijn kant wel t wee zijn waarbij hij zou zeggen 'de mazzel' (dit op zachte toon).

Ze vragen zich af of er overmorgen een exit komt of niet.

Paskwal maakt zich er niet druk om. Hij denkt dat het toch tussen hem en Coos zal gaan. (wat nomineren betreft geloof ik) P zegt later dat hij denkt dat Pris bij arm de klos zal zijn.

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 16:05:07 #179
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_2042646
Zeer interessant gesprek op de slaapkamer tussen GJ en Kelly en vooral lekkere beelden (even een blote GJ). Over P&C. Kelly heeft het helemaal gehad en GJ is op wraak uit. GJ: ik heb jou nodig. Kelly: ik kan niet meer vechten, echt niet, ik ben op. GJ: kom dan in mijn karretje dan gaan we ze samen slopen, hierop volgt een High Five tussen K en G.

Kelly had het erover dat ze op het punt stond om het tuinhek open te doen en om weg te gaan (gisteravond). GJ: het hek blijft dicht en we gaan niet eerder weg totdat we eruit geschopt wordt. Kelly: ja, ik ga ook niet meer weg.
GJ: goed zo.

Kelly: ik wil er niet meer tussen staan, ik heb gisteren met Coos gesproken en ik vind dat er een leven na de ruzie moet zijn.

Shit-Stream op de tuin, FOK!

En weer terug

Kelly: ik ben blij dat ik van de spanningen af ben, gisteren stond ik te rillen, hoofdpijn etc.

Stream weer naar de tuin, ik hou er mee op, dit is niet te streamen. FOK!

dinsdag 30 oktober 2001 @ 16:07:30 #180
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2042658
Gert Jan en Kelly zitten in de slaapkamer te kletsen/klagen. BB heeft weer het bekende slaapkamerprobleem, want de stream flitst weer constant naar een ander beeld en weer terug.

In arm zitten Leo en Frank wat te kletsen met Priscella en Danielle over battles en zonnebanken. Niet echt wereldschokkend dus.

pi_2042815
ik zie kelly in bed pratend tegen een knuffelbeer?
De beer heeft ze in haar hand.
de stream zapt iedere keer van buiten terug naar Kelly
K: ik weet dat ik me kan gedragen als een bitch,maar ik doe mijn best
(gj is er)
jij kent me tenminste.
GJ : ik doe mijn best
(wat is er nu weer, al weer ruzie?)
K: maar is verwend zijn niet gelukkig zijn?
(GJ is niet te verstaan helaas)
iedere keer word ik weer naar buiten gegooid,waar arm staat te schreeuwen
K: ik ben gewend aan dingen is dat dan verwend?
Voor anderen misschien wel.(buiten)
Buiten:Frenk: had je ook kunnen zeggen hoeft niet hoor frenk een stukkie is genoeg
Kelly:Ik ben nog maar 21 en mag niet stom doen , ik moet net zo doen als mensen van 31 41. en weer weg.
(Helaas is dit zo niet te volgen, lekkere regie BB )
GJ probeert Kelly weer eens op te peppen
kelly praat net als mijn tante Ann (op een hele o wat ben ik toch zielige toon)
blabla anders krijg je zo een sneeuwbaleffect.
je word gewoon toch gepakt door de sterkste (zou kelly wel willen )
ik moet even tot rust komen en dan kan ik weer aanvallen maar nu? nu niet..
(op de achtergrond hoor ik Andries orders schreeuwen)
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 16:32:22 #182
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2042894
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2001 16:25 schreef itsme het volgende:

(Helaas is dit zo niet te volgen, lekkere regie BB )

[offtopic]
Dit heeft volgens mij echt niet met regie te maken. Het is een storing in de apparatuur. Altijd als het mis gaat, is het met een beeld in de slaapkamer. Vorig jaar was het de dagboekkamer. Kwam er iemand uit de dbk dan bleef de stream constant flitsen van de ene camera naar de andere). Ik heb geen idee wat de oorzaak kan zijn trouwens. Misschien ligt het aan de infra-rood camera ofzo.[/offtopic]
pi_2042941
kelly heeft het over het nomineren
GJ: ja je kunt op je klompen aanvoelen wie ik ga nomineren, is gewoon zakelijk
K: jij hebt met alle 2 ruzie, maar ik mag de namen niet zeggen
shit geluid valt weg. heeft iemand wel geluid?
Klote regie
gj praat maar na 2 woorden verlies ik er 3 dus kan het helaas niet volgen op breedband1
(oftopic lees net wat je schreef scanman, hoe dan ook het is erg irritant )
ik hootr nu dat geile fonteintje
pi_2043174
beetje gezwets over winkels? ik ben in de huiskamer rijk. Coos zit op de bank en ook hier valt mijn geluid weg.
en nu mijn hele stream
Ik zie pascal samen emt Ed op 1 bank zitten (jawel )
rijke team zegt niets arme team hoor ik wel
nu beide teams lachen.
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 17:01:04 #185
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2043190
Andries en Diane zijn aan het stoeien (buiten beeld). Frank zegt dat hij Diane nat moet maken. Diane reageert door te zeggen dat ze altijd nat is.
Even later zegt Andries dat hij haar venusheuveltje voelt, waarop Diane zegt dat hij zijn heuvel voelt.
"Dat is meer een dalletje nu", reageert Andries.

Dan beginnen Frank en Andries haar te kietelen.
We hebben er nog steeds geen beeld van, maar wel geluid.

Frank ontdekt dan dat er een broek op de kookplaat is gevallen en vertelt het vrolijk in de slaapkamer aan Danielle.

pi_2043216
er is iets met daan.
Pascal vroeg wat er is.
Diaan gaf antwoord (niet te verstaan)
Pascal: hoor je Pris lachen
echt iets voor haar, leedvermaak nu moesten zij daar weer om lachen
ed denkt dat het 17.00 is en hij heeft nog gelijk ook.
vanavond tattoe bob.
P: ik denk dat we nu een battle krijgen
Ed: morgen
Sandy is niet te verstaan.
Ed: ik zou jou ook morgen van de troon kunnen afknikkeren
P: nee maar mocht er iets komen dan zou het een captains batle kunnen zijn
S: ja dat wint ze dan, heb je mijn polsen gezien? zij heeft zulke stevige botten.
En geluid weg
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 17:35:08 #187
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2043603
Sandy ligt nu te krioelen in de armen van knuffelbeer Ed. Ze heeft haar ene been helemaal over hem heen geslagen.

In arm is Priscella steeds in beeld. Ze zit opnieuw eenzaam wat voor zich uit te staren.

† In Memoriam † dinsdag 30 oktober 2001 @ 18:09:43 #188
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_2043798
Andries en Daniella praten over het nomineren.
Andries verwacht door Priscella genomineerd te worden.
Hij denkt dat Daniella wijfelt tussen Leo en Priscella.
Tussen neues en lippen door geeft hij te kennen dat je nog best wel wat kan hebben aan Leo bij kennis battles.

Ook Frenk blijft volgens hem om die reden nog even buiten schot.

The future is after you
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 18:09:51 #189
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2043800
In arm zitten Danielle en Andries te kletsen over de nominaties. Ze noemen van iedereen op wie diegene nomineert. Ik had verwacht dat iemand anders dit wel zou verslaan, dus ik heb al veel gemist. Het komt erop neer dat het er erg op lijkt dat Priscella de klos is bij de eerste nominaties.
Andries denkt dat Priscella genomineerd gaat worden door Danielle, Leo en hemzelf (dat laatste heeft hij niet uitgesproken omdat dat niet mag).
Hij denkt dat hijzelf door Priscella genomineerd zal worden.
Zijn motivaties klinken allemaal erg logisch, dus het zal wel eens kunnen kloppen.
Danielle geeft hem ook nergens ongelijk in.
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 18:09:53 #190
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_2043801
Daan en Andries, bij de oven, praten heen en weer over de nominaties.
Daan moet van Andries raden wie wie nomineert.
Zelf wil hij niet zeggen wie hij nomineert.
Toch spreken ze min of meer af om Pr te nomineren.

Fr is asociaal, maar ze hebben hem nodig om battles te winnen. Zodra dat niet meer nodig is, dan gaat het sociale overheersen en dan gaan ze Frank nomineren.

Andries denkt dat Pr hem nomineert of anders Diane.
Diane zal Pr of Leo kiezen.
Leo zal Da, Di of Fr kiezen.

Aldus Daan en Andries.

dinsdag 30 oktober 2001 @ 18:14:46 #191
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_2043829
Daan en Andries nu over wel of niet open zijn over nominaties.

Het kan onrust veroorzaken.

Andries: Als Fr mij zou nomineren (of andersom?) dan zou dat toch als matenaaierij voelen. We hebben vanaf het begin veel samen gedaan. Samen naakt over de bank gelopen.
Samen tattoo.

Andries zegt dat Daan zijn "maatje" is. "Bij jou voel ik mij het meeste op mijn gemak." "En bij Diane."

dinsdag 30 oktober 2001 @ 18:16:55 #192
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2043845
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2001 18:14 schreef Prediker het volgende:
Andries: Als Fr mij zou nomineren (of andersom?) dan zou dat toch als matenaaierij voelen.
(off topic sorry)
Volgens mij zei Andries dat hij een nominatie van Priscella of zelfs Frank wel zou kunnen begrijpen. Met een nominatie van een van de overigen zou hij meer moeite hebben.
  dinsdag 30 oktober 2001 @ 18:18:07 #193
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_2043853
Daan zegt dat ze eerder wat met Pr zal doen dan met Leo. Ze mag Leo helemaal niet, vanwege wat er in Spanje gebeurd is. En dat is twee of drie keer gebeurd.

(Weet iemand hier eigenlijk wat dat is, want dat komt vaak terug? Het heeft geloof ik met dronkenschap van Leo te maken en misschien ook met Audrey.)

pi_2043967
De verveling slaat toe bij beide teams. Diane en Kelly doen een soort van kantwissel in het houthok! Ze hebben erg veel lol.
pi_2043976
Diane zit nu op Coos zijn rug in de tuin van RIJK!!!!!!!!!
pi_2043978
En Kelly zit op de rug van Frank in de tuin van ARM!!!!!
pi_2043988
Ze hebben allebei de grond niet geraakt, een hoop lol wel gehad! Was wel grappig om te zien.

Brave Danielle roept meteen: Diane, kom je terrrruggggg??

dinsdag 30 oktober 2001 @ 18:42:39 #198
6941 APK
Factual, I think.
pi_2043998
En captain Sandy zat op de bank en keek er naar.....
pi_2044015
Andries gaat even slapen want hij heeft even geen zin meer om wakker te zijn.

Diane en Kelly zijn door het dolle heen en genieten na van hun ondeugende actie. Ze willen wel helemaal gaan wisselen voor een dagje ofsow, en ze filosoferen over de eventuele mogelijkheden. De gedachte alleen al lijdt tot veel gegiebel.

pi_2044035
Frank denkt wel dat de beide dames in overtreding zijn en dat ze hier nog wel iets over te horen krijgen. Hij leest voor uit het regelboek: beide teams mogen niet bij elkaar over de vloer komen en ook niet bij elkaar in de tuin.

De dames zeggen dat ze niet in overtreding zijn omdat ze de vloer niet geraakt hebben. [volgens mij kan BB ze wel een sanctie geven want 'mogen niet bij elkaar over de vloer komen' is volgens mij figuurlijk gesproken]

dinsdag 30 oktober 2001 @ 18:49:49 #201
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2044047
Diane wilde naar Gert Jan in de slaapkamer gaan en tegen hem zeggen:
"Gert Jan, je hebt een battle gemist.. je moet naar de arme kant"!
"Wat zal hij gek worden als hij jou opeens ziet", lacht Frank.
"Iedereen wordt gek die mij ziet", reageert Diane meteen.
"Dat kun je op 2 manieren uitleggen", zegt Frank terug.

Kelly zegt dat ze graag een avondje in het team van Danielle wil doorbrengen. Duizend gulden heeft ze daar wel voor over... Gezellig!

dinsdag 30 oktober 2001 @ 19:29:42 #202
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_2044394
GJ en Coos voor het eerst even alleen vandaag. Direct:

GJ biedt excuses aan aan Coos.
Coos: nee, ik wou ook sorry zeggen.
GJ: Alles wat ik gisteren gezegd heb, heb ik spijt van.
Coos: Is goed jongen.
GJ, nee, ik zat fout, ik hoop dat het snel slijt.
Coos, ja natuurlijk. Kijk ik zat ook fout. Dat geef ik toe. Ik heb ook van Hummie op mijn donder gehad.
GJ: zand erover. Alles wat gezegd is: punt erachter.
Coos: en we moeten ook iets afspreken dat het niet weer gebeurt.
GJ: nu staat punt erachter, zodra der weer iets is...
Coos: ...gelijk zeggen. Hoe klein ook. Gelijk zeggen.

(Bovenstaande is niet letterlijk, het ging te snel. In 10 seconden was het uitgesproken. - Eigenlijk was het gisteren al uitgesproken, met Ed erbij, maar toen was GJ nog dronken.)

dinsdag 30 oktober 2001 @ 19:46:50 #203
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_2044600
In Rijk schildert Ed een weegschaal op Pascal zijn rug.

In Arm stoeien ze in de slaapkamer.

dinsdag 30 oktober 2001 @ 19:49:35 #204
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_2044617
Rijk: Ed is nu al enige tijd bezig om een weegschaal op de rug van Pascal te schilderen en...

Kelly is aan het koken! (Pascal geeft vanuit de huiskamer aanwijzingen hoe Kelly de zuurkool moet klaarmaken).

In arm ligt iedereen op/in bed.

Kelly loopt nog steeds in haar badjas. Ik zie GJ nu ook in de huiskamer zitten. Waar Coos en Sandy zijn, weet ik niet. Het is nu dus een beeeetje saaaaai

dinsdag 30 oktober 2001 @ 20:12:16 #205
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_2044827
Leo en Pr bespreken de situatie. Ze vinden het niet leuk. Leo: je moet er doorheen. Pr vond het vanaf dag 1 niet leuk. Leo: Hier? of sowieso?. Pr: hier. Leo: ik heb het ook nog niet leuk gehad, alleen 1 dagje toen we even in Rijk zaten.

(Toen ik erin viel ging het erover dat Leo Pr aanmoedigde opmerkingen te blijven maken, net als in Spanje, geloof ik, maar ik kreeg het niet goed mee.)

dinsdag 30 oktober 2001 @ 20:18:31 #206
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_2044920
Pascal heeft het koken toch maar weer overgenomen. Kelly staat erbij te roken. Onderwijl krijgt ze kookles van Pascal.

Pascal heeft nu met oogpotlood een weegschaal op zijn rug laten tekenen door Ed. Hij wil dat misschien als tatoeage. Eronder staat LIBRA. Volgens Pascal is dat "latijns" voor weegschaal.

Rijk gaat eten.

Arm gaat ganzeborden.

dinsdag 30 oktober 2001 @ 20:47:08 #207
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_2045250
Natafelen in Rijk, GJ alweer naar bed.

Pascal snijdt het gedoe van de laatste dagen aan. Ze praten er rustig en verstandig over.

Sandy: GJ is helemaal kapot, die loopt op zijn laatste benen.

Pascal: we hebben wat goed te maken, ten eerste t.o.v. Arm, omdat we de 24-uurs battle verloren hebben met 9-6, ten tweede t.o.v. elkaar, vanwege gisteren.

Pascal: toch begrijp ik niet waarom we gisteren in de dbk die uitbrander kregen.

Coos: ik begrijp het wel een beetje.

Beetje onduidelijk heen en weer gepraat, komt erop neer dat Coos nu inziet dat ze niet door hadden moeten gaan toen GJ het niet meer aankon.

(Ik weet niet of mijn beeld verkeerd is of dat van anderen, maar ik zie nog altijd geen kwaad in Coos en Pascal. Ik moet er wel bijzeggen dat ik al meer dan een week geen tv gekeken heb; alleen streams gezien en streamverslagen gelezen.)

dinsdag 30 oktober 2001 @ 20:50:46 #208
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_2045284
Op de achtergrond hoor je Kelly zingen.

Coos: Is Kel aan het poepen?
Pascal: ja, dan gaat ze altijd zingen, anders is ze bang dat ze haar horen...

Iedereen moet lachen (is ook wel komisch)

en Kel zingt nog even door...

Verder wat gekeuvel in rijk, in arm zijn ze nog aan het ganzeborden.

Het gaat nu over het geboortegewicht van Ed (10,5 pond...oef, respect voor zijn moeder...)

pi_2045560
De captains van beide teams moeten nu naar de dagboekkamer komen!!!!!!!
pi_2045577
Voor de actie van de kantwissel hebben de bewoners een boete gekregen. Diane en Kelly allebei 1000 gld boete, en Frank en Coos (omdat ze meegewerkt hebben door de dames op de rug te nemen) volgens mij 500 gld boete.

De dames kunnen er wel om lachen, de rest is een beetje geschokt!

dinsdag 30 oktober 2001 @ 21:23:31 #211
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_2045582
Kelly en Diane hebben beiden een boete van 1000 gulden gekregen voor het akkefietje dat Ethel eerder beschreef. Frank en Coos krijgen elk een boete van 500 gulden omdat ze geholpen hebben.

(Edit: Oh sorry, Ethel zit er nog en is sneller dan ik.)

pi_2045644
Ben ook weer eens aan het koekeloeren op de streams:

Kelly staat bij het hek in haar ochtendjas, tilt de achterkant van de jas omhoog en staat onbehouwen aan haar reet te krabben.

Coos bespreekt of de volgende overtreding een exit zal betekenen. (Let's hope so, Frank en Coos allebei er uit )

Er wordt gesteld dat Kelly voor fl. 1000,= ook ergens anders op had kunnen zitten en dat ze nu dan nog weg was geweest.

Kelly: Arme Frenk, nou ik neem je wel een keer mee uit, hoor!
Coos zit op de bank te fluiten (mijn oren!!)

Coos wil dat zijn fl. 500,= naar de stichting AAP gaat en wil dat bespreken via de butler-telefoon, maar krijgt geen verbinding.

Kelly: fl. 1000,= is 20 barbie-poppen, ik verzamel ze.

[Dit bericht is gewijzigd door MokumXXX op 30-10-2001 21:35]

dinsdag 30 oktober 2001 @ 22:25:36 #213
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_2046130
Pascal en Andries praten over voetbal.
Leo en Coos praten ook mee.
Frank doet af en toe een ongenuanceerde duit in het zakje.

Sandy en Ed zitten al een uurtje buiten bij het vuur.

Ik weet niet waar ze het over hebben want ik vind de voetbalgesprekken onderhoudender.

Sandy en Ed hebben het wel gezellig. Sandy geeft haar sigaret aan Ed.

dinsdag 30 oktober 2001 @ 22:29:55 #214
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_2046135
Leo en Coos praten ook mee.

Ik weet niet waar ze het over hebben want ik vind de voetbalgesprekken onderhoudender.

Ed herhaalt zijn stoere puberpraat dat meisjes niet aan hem moeten zitten als hij in de bioscoop zit. Dan wil hij de film zien. Sandy: je mag toch wel een beetje romantisch zijn... als je verliefd bent wat interesseert jou die film dan nog...

dinsdag 30 oktober 2001 @ 22:38:09 #215
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_2046139
Andries heeft seizoenkaart van Heereveen. Pascal wil er alles van weten. Leo en Coos praten ook mee.

Ik weet niet waar ze het over hebben want ik vind de voetbalgesprekken onderhoudender. Pascal is voor Feijenoord, maar bij internationaal voetbal is hij voor elke Nederlandse voetbalclub, ook voor Ajax en Vitesse.

Frank niet. Die is blij als Ajax verliest.

Ed herhaalt zijn stoere puberpraat dat meisjes niet aan hem moeten zitten als hij in de bioscoop zit. Dan wil hij de film zien. Sandy: je mag toch wel een beetje romantisch zijn... als je verliefd bent wat interesseert jou die film dan nog...

dinsdag 30 oktober 2001 @ 23:11:38 #216
16697 femalehunter
Serve Chilled!
pi_2046178
daan, andries, Priscella, frank van arm en Ed, kel, san, pascal en Coos in de tuin, irritant aan het zingen.

Frank en Andries gingen net "moonen" naar de camera

Het gaat allemaal helemaal nergens over.

Heb een heel stuk gemist vanavond en omdat FOK onbereikbaar was, even de streamverslagen op mediawatchers gelezen. Het schijnt dat P&C ongelovelijk hebben zitten slijmen bij Kelly en Sandy, vooral K was hier nogal gevoelig voor, want aandacht...

GJ is na het eten naar bed gegaan en daarna volgens mij niet meer gesignaleerd.

Aangezien er donderdag een mountainbike-battle is, zal er morgen denk ik geen battle zijn... dus weer een saaie dag.

Oh, ze gaan nu Vader Jacob in canon zingen en dit gaat me, na het moonen, toch echt te ver.

click

zo, streams uit. Femalehunter stopt er weer mee, morgen weer een dag.

pi_2046236
Narrowbandstream 3.

23.45 In slaapkamer. Frank, Andries en Leo liggen in bed. Frank : Ik denk dat Gert Jan Coos nomineert. Andries : Kel nomineert Pascal en Pascal nomineert Kel. Ed nomineert Gert Jan niet en Kel niet. Leo : Hij nomineert Coos en Pascal. Frank denkt dat ook. Leo : Ik weet het zeker, nou niet zeker. Ed blijft heel lang hier, die blijft tot de laatste zes. Andries is het daar niet mee eens. Frank : Hij gaat er toch een keer aan. Frank zegt dat de mogelijkheid bestaat dat Danielle hem naar de andere kant stuurt. Leo zegt dat morgen de 54e dag is. Frank : 54 al. Dat gaat goed. Frank : Priscella draait. Ze zegt, ik kan niet slapen, maar ik ook niet door haar. Andries : Ik wil niet iedere dag om één uur uit mijn bed komen. Frank : We gaan morgen een battle winnen hè Leo ? Leo : Ik heb het gevoel dat we een captainsbattle krijgen.

23.53 Frank stelt n.a.v. een kennisbattle allerlei kennisvragen aan Leo. Hij stelt ook vragen waarvan hij zelf het antwoord niet weet.

23.58 Frank : Ik kijk heel veel documentaires. Andries : We zitten hier al bijna een week man, we hebben bijna een week geen battles gehad.

pi_2046238
23:53
Pascal, Ed, Danielle en Diane zitten "The Good Old good times songs" even weer op te halen. Best leuk om dit mee te volgen.

23:56
Pascal: Ik heb je alleen zien staan en niks horen zingen
Coos: Ja, ja ik zit te denken
Diane laat weer wat van haar zangtalenten horen (Volgens mij gaat ze echt iets doen met muziek als ze uit de BB huis is). Kan wel goed zingen vind ik.
23:58
Zingen nu die ene melodie van Tour of Duty en YMCA

(Ga maar nu gewoon even luisteren, tot er iets anders gebeurt)

The name is Nnikmal
  † In Memoriam † woensdag 31 oktober 2001 @ 08:16:47 #219
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2046348
En bedankt weer iedereen!

Hier weer verder:
Streamverslagen woensdag 31 oktober 2001

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')