maar lijkt me wel leuk...
Maar is het duur?
quote:[EDIT: godver verkeerde knoppie
Op maandag 29 oktober 2001 21:33 schreef Lopat het volgende:
Ik doe het niet...maar lijkt me wel leuk...
Maar is het duur?
[EDIT: om het als hobby regelmatige te doen, mijn portomonee is namelijk al tamelijk leeg.. dus
quote:Met eigen spullen (eenmaal een investering van zeg maar f300 voor gordel, schoenen, karabiners) ben je voor een bezoek aan een hal iets van 15 tot 20 gulden kwijt. Voor buiten klimmen wordt het toch ietsje meer...
Op maandag 29 oktober 2001 21:33 schreef Lopat het volgende:
Ik doe het niet...maar lijkt me wel leuk...
Maar is het duur?
Er worden vaak beginnerscurussen gegeven voor ongeveer f100 voor een stuk of 4 lessen (dus met instructie, toegang en materiaalhuur).
enk moet zeggen dat ik het keileuk vond alleen ik denk dat als je t vaker doet dat t wel saai wordt
quote:300,- valt nog mee zou ik zeggen....
Op maandag 29 oktober 2001 21:44 schreef shift het volgende:[..]
Met eigen spullen (eenmaal een investering van zeg maar f300 voor gordel, schoenen, karabiners) ben je voor een bezoek aan een hal iets van 15 tot 20 gulden kwijt. Voor buiten klimmen wordt het toch ietsje meer...
Er worden vaak beginnerscurussen gegeven voor ongeveer f100 voor een stuk of 4 lessen (dus met instructie, toegang en materiaalhuur).
alleen klim jij met vrienden of 1 vriend?
competities zijn die er ook?
Hmm lijkt me op zich wel wat... (wel eerst paar maandjes sparen)
goed man het Fok!forum... zo kom je nog eens op ideeen
Er zijn competities, maar daar moet je wel erg goed voor zijn (denk ik, ik heb eigenlijk nooit meegedaan).
Ik ben ook gewoon begonnen met spullen huren, maar als je het leuk vind is het de moeite waard om dingen aan te schaffen. Ik had eerst een goedkoop paar schoentjes, maar nu maar een paar goede gehaald van bijna 200 piek (ack).
En ik doe het nu bijna twee jaar, maar vind het nog niet saai worden, je vind steeds weer nieuwe uitdagingen..
krijg wel zin
welke.. hal klim jij?
in den haag?
misschien leuk om Fok!klimmers te ontmoeten...?
En het wordt juist leuker naarmate je beter wordt! Vanwege het feit dat je je mijlpaal steeds kan verleggen.
Ik ben inmiddels ook buiten op rots actief, en dan niet alleen abseilen, maar ook voorklimmen in massiefje als Freyr en Ith. Adrenaline niveau moet af en toe worden bijgevuld
:-) en nu maaar hopen dat je het echt kan....
quote:Gaaf! Via de NBKV ofzo? Ik ben een aantal maanden geleden voor het eerst naar Fontainebleau geweest. Niet zo'n adrenaline kick, maar toch zeker de moeite waard.
Ik ben inmiddels ook buiten op rots actief, en dan niet alleen abseilen, maar ook voorklimmen in massiefje als Freyr en Ith.Adrenaline niveau moet af en toe worden bijgevuld
Ik ben bang meer voor het sportklimmen dan alpien, gewoon veiliger en makkelijker
Ik heb afgelopen woensdag zo'n brefet gehaald van basiscoaching (moest je oa een keer (ik deed het 2x) een vrije val maken van +/- 5 meter
)
Volgende week staat niveau 5 op het programma
Ik klim btw bij Cave, in Nieuwegein
Ja, dit topic is oud enzo, weet ik, maar ik kon ff geen ander leuk klim-topic vinden
quote:Welke mongool heeft trouwens "Cave" verzonnen voor een klimvereniging ???
Op zaterdag 17 mei 2003 00:23 schreef ekiLskooL het volgende:Ik klim btw bij Cave, in Nieuwegein
[Dit bericht is gewijzigd door ekiLskooL op 17-05-2003 12:42]
En het zomerseizoen komt er weer aan en dan wil ik toch eens buiten gaan klimmen dus die haltraining moet er echt weer van komen (Arque klimhal)
ik is redelijk vaak terug te vinden in Monte Cervino, el Uithof en soms in Steep Part. in el Uithof bouw ik ook routes.
na een aantal weken (maanden) van erg sporadisch klimmen, ga ik nu weer wat regelmatiger en 'het gevoel' begint weer beetje terug te komen. ik klim momenteel (denk ik) max. 6c.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |