abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 oktober 2001 @ 14:47:24 #1
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_2032220
Wil JIJ in een land leven waar 'mede-landers' zulke denkbeelden ventileren, en daar misschien t.z.t. een meerderheid voor weten te bewerkstelligen.

DIT IS WAT MIJ BETREFT EINDE INTEGRATIE!
Einde oefening.
Uitzetten of gevangenisstraf voor zulke 'mensen'!!

http://www.nrc.nl/internet/rtv/1003988652999.html

[Dit bericht is gewijzigd door machteld op 29-10-2001 14:53]

Koranfascisme bedankt Islam
  maandag 29 oktober 2001 @ 14:50:39 #2
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_2032258
Bah.

Dat is over 12 minuten.

12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  maandag 29 oktober 2001 @ 14:52:35 #3
7488 Quintony
There is Fire in all of us
pi_2032272
huh?

ik snap het niet helemaal geloof ik.

Live from the USA
  maandag 29 oktober 2001 @ 14:53:48 #4
10655 SilverSpirit
Laatste kans.....
pi_2032279
quote:
Op maandag 29 oktober 2001 14:52 schreef Quintony het volgende:
huh?

ik snap het niet helemaal geloof ik.

Rond 15.00 u is er een programma op de radio over : Doodstraf voor homo's . Ik snap alleen niet wie dit zegt
Laatste kans.....
pi_2032296
En dat tijdens de spitsminuut van FOK!

Toeval?

O+. Ripley. O+.
pi_2032327
quote:
Op maandag 29 oktober 2001 14:53 schreef SilverSpirit het volgende:

[..]

Rond 15.00 u is er een programma op de radio over : Doodstraf voor homo's . Ik snap alleen niet wie dit zegt

Abdullah Haselhoef
  maandag 29 oktober 2001 @ 15:02:59 #7
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_2032349
quote:
Op maandag 29 oktober 2001 14:47 schreef machteld het volgende:
Wil JIJ in een land leven waar 'mede-landers' zulke denkbeelden ventileren, en daar misschien t.z.t. een meerderheid voor weten te bewerkstelligen.

DIT IS WAT MIJ BETREFT EINDE INTEGRATIE!
Einde oefening.
Uitzetten of gevangenisstraf voor zulke 'mensen'!!

http://www.nrc.nl/internet/rtv/1003988652999.html

Slap gelul van die Haselhoeff, en ook slap gelul van jou. Je hebt in dit land zoiets als vrijheid van meningsuiting, en dat houdt in dat je je mening, hoe incorrect ook, mag geven. Als die mening regelrecht ingaat tegen de heersende opinie is dat jammer voor de meerderheid, maar nog geen reden om iemand in de gevangenis te gooien.

Ik denk dat ik jou een groter gevaar voor de democratie vind dan Haselhoeff.

Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_2032369
quote:
Op maandag 29 oktober 2001 14:59 schreef HiZ het volgende:

[..]

Abdullah Haselhoef

O, hij weer?

Geef mijn taartpunt maar aan Pim!
  maandag 29 oktober 2001 @ 15:07:08 #9
10655 SilverSpirit
Laatste kans.....
pi_2032385
quote:
Op maandag 29 oktober 2001 15:02 schreef links234 het volgende:

Zo is het maar net. Niet dat ik voorstander ben voor doodstraf voor homo's.
Laatste kans.....
pi_2032394
Overigens een opvallende koerswijziging ten opzichte van zijn mening in dit stuk : http://www.nrc.nl/nieuws/binnenland/1002862374401.html
pi_2032406
quote:
Op maandag 29 oktober 2001 15:02 schreef links234 het volgende:

[..]

Slap gelul van die Haselhoeff, en ook slap gelul van jou. Je hebt in dit land zoiets als vrijheid van meningsuiting, en dat houdt in dat je je mening, hoe incorrect ook, mag geven. Als die mening regelrecht ingaat tegen de heersende opinie is dat jammer voor de meerderheid, maar nog geen reden om iemand in de gevangenis te gooien.

Dit is trouwens helemaal niet waar voor Nederland, je hebt het recht om je mening zonder voorafgaande toestemming te uiten. Maar je mag niet iedere mening uiten. In de VS heb je vrijheid van meningsuiting, in Nederland heb je alleen de garantie dat censuur vooraf niet mag.
  maandag 29 oktober 2001 @ 15:15:21 #12
10188 links234
pi_2032455
quote:
Op maandag 29 oktober 2001 15:09 schreef HiZ het volgende:

[..]

Dit is trouwens helemaal niet waar voor Nederland, je hebt het recht om je mening zonder voorafgaande toestemming te uiten. Maar je mag niet iedere mening uiten. In de VS heb je vrijheid van meningsuiting, in Nederland heb je alleen de garantie dat censuur vooraf niet mag.

Het lijkt me niet bepaald aanzetten tot haat wat hij doet. Het lijkt me niet echt strafbaar. Grijs gebied, het zal wel een rechtzaak worden, en dan spreekt men hem denk ik vrij.

(maar ik luister het radioprogramma niet, ik denk echter wel dat wanneer hij ergere dingen zou zeggen, echt oproepen tot het afmaken van homo's dus, dat breder uitgemeten zou worden door de krant.)

Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
  maandag 29 oktober 2001 @ 15:16:33 #13
15098 El-Lupe
Sick of you!
pi_2032466
quote:
Op maandag 29 oktober 2001 15:07 schreef HiZ het volgende:
Overigens een opvallende koerswijziging ten opzichte van zijn mening in dit stuk : http://www.nrc.nl/nieuws/binnenland/1002862374401.html
quote:
Een van de koranteksten die op homoseksualiteit ingaat, is te vinden in soera 7 vers 81: ,,Voorwaar, jullie naderen zeker wellustig mannen in plaats van vrouwen. Jullie zijn zelfs een overschrijdend volk.'' (Vertaling: De Edele Koran, uitgegeven door Islamitisch Cultureel Centrum Nederland).

Imam Haselhoef leest dit vers als volgt: ,,Ook al heb je homoseksuele gevoelens, je kunt nog steeds een goede moslim zijn, mits je niet toegeeft aan die gevoelens. Wij hebben allemaal onze begeertes en blablabla...

Waarmee ie dus in wezen hetzelfde loopt te verkondigen als fundamentalistische christenen; "kijken mag, maar aankomen niet!"
Geef mijn taartpunt maar aan Pim!
pi_2032493
MOet je opletten :

Ik vind dat moslims de doodstraf moeten krijgen als ze erkennen moslim te zijn...

Vrijheid van meningsuiting? klinkt toch wel rechtsxtreem.

Spookie is an EVIL WITCH, maar toch ook wel mijn lieve vrouwtje
  maandag 29 oktober 2001 @ 15:22:16 #15
10655 SilverSpirit
Laatste kans.....
pi_2032550
quote:
Op maandag 29 oktober 2001 15:18 schreef Mr_Opel het volgende:
MOet je opletten :

Ik vind dat moslims de doodstraf moeten krijgen als ze erkennen moslim te zijn...

Vrijheid van meningsuiting? klinkt toch wel rechtsxtreem.

Ik ben moslim en het doet me niks als een of andere idioot dit zou zeggen. Laat em het eens proberen, denk ik dan.
Homo's zouden precies hetzelfde moeten doen en zich niks moeten aantrekken van dergelijke dingen, want het levert ze toch geen hinder op. Is het iets nieuws? Nee, homo's worden nog altijd bekritiseerd, door zeker 70% van de bevolking.
Laatste kans.....
  maandag 29 oktober 2001 @ 15:23:26 #16
10188 links234
pi_2032569
quote:
Op maandag 29 oktober 2001 15:22 schreef SilverSpirit het volgende:

[..]

Ik ben moslim en het doet me niks als een of andere idioot dit zou zeggen. Laat em het eens proberen, denk ik dan.
Homo's zouden precies hetzelfde moeten doen en zich niks moeten aantrekken van dergelijke dingen, want het levert ze toch geen hinder op. Is het iets nieuws? Nee, homo's worden nog altijd bekritiseerd, door zeker 70% van de bevolking.

Daar heb je gelijk in.
pi_2032586
Het gaat erom dat dhr. Haselhoeff door de media naar voorgeschoven wordt als het liberale gezicht van de Islam in ons land, maar dat nu toch weer blijkt dat er nog heel wat mis is met dhr. Haselhoeff.
I´m back.
  maandag 29 oktober 2001 @ 15:26:38 #18
10655 SilverSpirit
Laatste kans.....
pi_2032603
Hoeveel autochtonen hebben iets tegen homo's? Zou ik graag willen weten. Feit is alleen wel dat je dan meestal geen eerlijke antwoorden krijgt.
Laatste kans.....
  maandag 29 oktober 2001 @ 15:30:10 #19
10188 links234
pi_2032642
quote:
Op maandag 29 oktober 2001 15:25 schreef Ryan3 het volgende:
Het gaat erom dat dhr. Haselhoeff door de media naar voorgeschoven wordt als het liberale gezicht van de Islam in ons land, maar dat nu toch weer blijkt dat er nog heel wat mis is met dhr. Haselhoeff.
Nah,

volgens dat stukje in het NRC had hij ook heel makkelijk lekker politiek correct kunnen doen en Nee antwoorden. Dan was dit hele topic er niet geweest. Als hij een stompzinnige mening wil hebben mag hij van mij een stompzinnige mening hebben.

Bovendien zegt hij zelf al dat het alleen maar zou moeten kunnen als:

quote:
,Dit soort straffen kunnen alleen worden toegepast als iedereen moslim is en als de meerderheid van die moslims ook het islamitisch strafrecht wil invoeren.''
Met andere woorden: Alleen na een heleboel ALS ALS ALS regeltjes zou het volgens hem moeten kunnen.
  maandag 29 oktober 2001 @ 15:30:57 #20
10188 links234
pi_2032654
quote:
Op maandag 29 oktober 2001 15:26 schreef SilverSpirit het volgende:
Hoeveel autochtonen hebben iets tegen homo's? Zou ik graag willen weten. Feit is alleen wel dat je dan meestal geen eerlijke antwoorden krijgt.
Geeeeeeeeeneeeeeeeeen, we zijn namelijk heel tolerant hier!
pi_2032657
quote:
Inderdaad, de gemiddelde autochtoon zou niet verder durven gaan dan homo-interneringskampen;]
  maandag 29 oktober 2001 @ 15:33:15 #22
10655 SilverSpirit
Laatste kans.....
pi_2032678
Ik vind dat homo's ook moeten integreren in een overwegend hetero-cultuur!!
Laatste kans.....
pi_2032701
quote:
Op maandag 29 oktober 2001 15:33 schreef SilverSpirit het volgende:
Ik vind dat homo's ook moeten integreren in een overwegend hetero-cultuur!!
ja, precies, weg met die cockringen en buttplugs.. Nergens goed voor.

Wat? Het staat in de homobijbel? Niks mee te maken. Je ziet de rest er toch ook niet mee lopen?

pi_2032705
quote:
Ik denk heel veel. Maar de groep autochtonen is een amorf gezelschap. Haselhoeff is het zg "liberale" gezicht van een welbepaalde groep mensen in de samenleving. Wat hieruit blijkt is dat het zg. "liberale" gezicht van die groep mensen in werkelijkheid in het geheel niet zo liberaal is over dit en wellicht over andere onderwerpen, maar gewoon dezelfde mening is toegedaan dan representanten van deze groep mensen die al eerder over dit onderwerp bepaald ongunstig in de aandacht van media en samenleving hebben verkeerd. De man is een wolf in schaapskledij. Wij drukken een adder aan onze borst.
I´m back.
  maandag 29 oktober 2001 @ 15:36:38 #25
10188 links234
pi_2032713
Kijk, homo's staan bij de autochtone bevolking goed aangeschreven. Ze kunnen bijvoorbeeld kapper worden, of balletdanser. Daar zijn ze allemaal erg goed in. Ook mode ontwerpen is iets waar de homosexuele medemens in
uitblinkt.

Daarom kun je ook rustig tegen zo'n Mr Opel zeggen dat hij een flikker is, want het zou toch geen belediging kunnen zijn?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')