abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2024473
Ik heb gehoord dat binnenkort Walk on op de nieuwste single komt. Is ie al uit misschien? Heeftiemand hem al?? Wie weet hier meer van?
'Who needs Information, just give me confirmation'. RadioParadise | http://www.radioparadise.com/
pi_2024499
www.u2news.de is meestal opde hoogte van de wereldwijde single releases maar heeft daarover nog niks te melden!!!

* calvobbes wacht op de live DVD van U2

pi_2024545
ik hoorde het een tijd geleden op 3FM radio. Toen was Walk On de 'Recht voor je Bek' (??) nummer.

edit: Trouwens die Live DVD zie ik ook wel zitten

'Who needs Information, just give me confirmation'. RadioParadise | http://www.radioparadise.com/
  zondag 28 oktober 2001 @ 17:58:01 #4
5324 SHARKYKING
 More than you think you are
pi_2024638
Hoorde pas op de radio dat ie voorlopig alleen uit kwam in amerika
-=( Take the way home that leads back to Sullivan Street)=-
pi_2024678
quote:
Op zondag 28 oktober 2001 17:45 schreef ChiPMaN het volgende:

http://music.launch.com/read/news.asp?contentID=206389
quote:
The first disc in the set will feature a traditional portrayal of the concerts, while the second disc will offer two alternate views of the concert; a short documentary on the staging of the show; trailers for previous videos from the Zoo TV and PopMart tours; additional performances of "Beautiful Day," "Elevation," and "Stuck In A Moment You Can't Get Out Of" from Dublin, France, and Miami; screensavers; and Web links.

The full tracklist for the Boston show includes: "Elevation," "Beautiful Day," "Until The End Of The World," "Stuck In A Moment You Can't Get Out Of," "Kite," "Gone," "New York," "I Will Follow," "Sunday Bloody Sunday," "In A Little While," "Desire," "Stay (Faraway, So Close!)," "Bad," "Where The Streets Have No Name," "Bullet The Blue Sky," "With Or Without You," "The Fly," "Wake Up Dead Man," and "Walk On."

pi_2031443
De single komt denk ik over 2 weken uit ... via de fanclub heb ik een voucher waarbij ik 3 verschillende single versies (CD-single, CD-enhanched single en DVD-single) voor 17,50 Euro kan kopen ... en die is geldig ergens halverwege november (weet de precieze datum niet ... zit nu op mijn werk ... )

En die Live DVD wordt echt SUPER !!!!!! (3x naar Gelredome geweest dus kan niet wachten ... )

pi_2036684
Van de U2fanclub.nl website
quote:
November 19 Release "Walk On" single 2 CD singles en een 2-track CD
Inhoud: "Walk On" (A-Side) verschijjnt als 'remix' by Steve Lillywhite. De B-Sides zijn live tracks, de acoustische versie van "Stuck In A Moment" en de "Stuck In A Moment" video clip, gefilmd in Berlijn: Er zijn vermoedelijk 2 video clips voor "Walk On": (1) studio version gefilmd in Brazilie en (2) een live versie
(niet bevestigd)
Waarschijnlijk zal er iig een live clip worden uitgebracht als reclame voor de DVD
  maandag 29 oktober 2001 @ 22:15:34 #8
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_2036701
quote:
Op zondag 28 oktober 2001 17:45 schreef ChiPMaN het volgende:
ik hoorde het een tijd geleden op 3FM radio. Toen was Walk On de 'Recht voor je Bek' (??) nummer.

Keihard voor je kanes?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_2036775
Walk On is al eerder alleen in Canada uitgebracht (import single kun je o.a. bestellen bij proxis voor 40 gulden.)
De single wordt nu veel in Amerika gedraaid (om de wel bekende reden), en is daar een enorme hit.

Als fanclub lid krijg je een speciale bon voor de FRS ( ), voor een speciale actie: namelijk de twee versies van de single en de DVD single van Walk on voor een bepaald bedrag.
Er komen dus 2 singles (net zoals bij Elevation en B. Day) en een DVD single.
Meerdere single-versies van een nummer is een bekend grapje van U2.

Oh ja vanaf 17 november te koop bij de FRS. (tegen die tijd ook wel bij de plato )

maandag 29 oktober 2001 @ 22:24:31 #10
3878 Vork
Manisch creatief
pi_2036791
Ik weet niet in hoeverre het nummer afwijkt van de album versie (da's de enige die ik ken), maar die vind ik jammergenoeg helemaal niet zo sterk. Ik vind het 3 keer niets, om het zo maar te verwoorden. Te weinig originaliteit; het heeft gewoon niets, niet dat magische dat vele U2 nummers wel hebben. Van mij hoeven ze het helemaal niet uit te brengen...
pi_2036802
Wanneer komt die DVD uit dan?
pi_2036817
quote:
Op maandag 29 oktober 2001 22:25 schreef RJ.81 het volgende:
Wanneer komt die DVD uit dan?
Als het goed is 26 november.

"Elevation 2001: U2 Live In Boston" double DVD
Formats: gelimiteerd digipack versie en standaard jewel case versie. No geen VHS.
Inhoud DVD 1: -Boston show (105 minutes, 19 Tracks) in DTS Stereo 5.1 Surround Sound
- een 25-minuten durende "Making Of..."
- 5 minutes "additional footage"
Inhoud DVD 2 side A:
- Boston show met 'alternatieve camera' functies: "Bono cam", "punter cam" en "truck cam" foto gallery
- 3 bonus tracks:
(1) "Beautiful Day" live van Clarence Hotel's rooftop
(2) "Stuck In A Moment" studioversie
(3) "Elevation" live Miami 24 Maart 2001)
- openings momenten van de ZooTV Tour
- openings momenten van de Pop Mart Tour
- Verborgen tracks Contents DVD 2 side B:
- links naar dewebsites van U2.com, Jubilee 2000, Greenpeace, Amnesty International
- screensaver

[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 29-10-2001 22:27]

pi_2036826
quote:
Op maandag 29 oktober 2001 22:24 schreef Vork het volgende:
Ik vind het 3 keer niets, om het zo maar te verwoorden.
Zow hey jij hebt ook geen smaak!

maandag 29 oktober 2001 @ 22:30:10 #14
3878 Vork
Manisch creatief
pi_2036854
quote:
Op maandag 29 oktober 2001 22:27 schreef RJ.81 het volgende:
Zow hey jij hebt ook niet mijn smaak!

nee inderdaad, ik heb een hele eigen smaak, wat muziek betreft, dat heb je goed gezien
pi_2036878
quote:
Op maandag 29 oktober 2001 22:30 schreef Vork het volgende:

nee inderdaad, ik heb een hele eigen smaak, wat muziek betreft, dat heb je goed gezien

LOL
pi_2049648
Bedankt voor al deze reacties, cool over een goeie twee weken een Walk on Single en misschien ook de Elevation Tour DVD.
  woensdag 31 oktober 2001 @ 15:45:23 #17
10559 Edge
E l e v a t i o n
pi_2049927
Zal ik dan ook maar aansluiten in de rij met wachtenden?

Heb overigens de 2de en 3de avond in Gelredome op cd. Echt fantastisch als Bono zegt: Welkom in het land van de fabeltjeskrant.

Overigens begrijp ik wel wat Vork bedoelt, maar ik blijf het een steengoed nummer vinden, vooral zoals ze het live uitvoeren.
Maar een nummer met de wat meer U2-achtige geheimzinnige sfeer er omheen is bijvoorbeeld "when I look at the world". Die hadden ze dan ook gerust uit mogen brengen van mij. Ik vind het ook jammer dat ze die niet live uitvoeren.

[Dit bericht is gewijzigd door Edge op 31-10-2001 15:48]

pi_2049951
quote:
Op woensdag 31 oktober 2001 15:45 schreef Edge het volgende:

Heb overigens de 2de en 3de avond in Gelredome op cd. Echt fantastisch als Bono zegt: Welkom in het land van de fabeltjeskrant.

Hoe kom je - euhhm denkt of dit wel mag...
Awh dat wil ook wel al cd's van de tour... Kan ze alleen nergens vinde...
  woensdag 31 oktober 2001 @ 15:51:39 #19
10559 Edge
E l e v a t i o n
pi_2049987
quote:
Op woensdag 31 oktober 2001 15:48 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Hoe kom je - euhhm denkt of dit wel mag...
Awh dat wil ook wel al cd's van de tour... Kan ze alleen nergens vinde...

D'r is weinig illegaals aan als je weet dat Edge en zelfs Paul McGuinnes zeggen dat ze het prima vinden dat hun concerten worden opgenomen.

Maar je mag me gerust mailen hoor als je wat wilt vragen, voordat hier dalijk "illegale" discussies ontstaan

pi_2050014
quote:
Op woensdag 31 oktober 2001 15:45 schreef Edge het volgende:

Overigens begrijp ik wel wat Vork bedoelt, maar ik blijf het een steengoed nummer vinden, vooral zoals ze het live uitvoeren.
Maar een nummer met de wat meer U2-achtige geheimzinnige sfeer er omheen is bijvoorbeeld "when I look at the world". Die hadden ze dan ook gerust uit mogen brengen van mij. Ik vind het ook jammer dat ze die niet live uitvoeren.

Ehh nee dan vind ik Walk On toch mooier. When I look at the world vind ik een tekstueel nogal zwak nummer. Jammer, omdat U2 juist vaak wel goede teksten heeft. Alleen Peace on Earth is nog erger, dat is echt een miskraam.
It is much easier to be critical than to be correct.
  woensdag 31 oktober 2001 @ 15:57:08 #21
10559 Edge
E l e v a t i o n
pi_2050040
quote:
Op woensdag 31 oktober 2001 15:54 schreef Meneer_Aart het volgende:

[..]

Ehh nee dan vind ik Walk On toch mooier. When I look at the world vind ik een tekstueel nogal zwak nummer. Jammer, omdat U2 juist vaak wel goede teksten heeft. Alleen Peace on Earth is nog erger, dat is echt een miskraam.

Het blijft ook maar een persoonlijke mening he
Ik vind die tekst juist wel goed. En eerlijk gezegd is de tekst van Walk On behoorlijk in dezelfde geest als van w.i.l.a.t.w.

Maar Peace on Earth is wel een beetje een Kerstnummer geworden ja

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')