Hier kunnen we verder
quote:Kampioen
Op zondag 28 oktober 2001 14:54 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ajax heeft met 4-1 gewonnen van Willem 2... lekker hoor
quote:Ik ben een en al tevredenheid!
Op zondag 28 oktober 2001 15:57 schreef Fean_Fan het volgende:
2-0 voor Feyenoord
en niemand luistert...
quote:Heerenveen staat gelukkig nog 4 punten voor p$v
Op zondag 28 oktober 2001 16:58 schreef Fean_Fan het volgende:
ja 4-0 dus, nou staan ze boven Heerenveen met 2 weds minder
Groningen - FC Den Bosch 2:0 (yes, DB degraderen!)
quote:nog wel
Op zondag 28 oktober 2001 17:15 schreef Zuurtje het volgende:[..]
Heerenveen staat gelukkig nog 4 punten voor p$v
quote:Psv is ook alleen maar ingelopen door dat ze 3 (makkelijke) thuiswedstrijden op rij hadden.
Op zondag 28 oktober 2001 17:16 schreef Zapper het volgende:[..]
nog wel
quote:3? Roda uit De Graafschap en RKC thuis ,zijn toch echt maar 2 thuiswedstrijden
Op zondag 28 oktober 2001 17:30 schreef F1Bas het volgende:[..]
Psv is ook alleen maar ingelopen door dat ze 3 (makkelijke) thuiswedstrijden op rij hadden.
quote:Je hebt gelijk maar dat zijn nou niet DE tegenstanders op dit moment.
Op zondag 28 oktober 2001 19:29 schreef CAZZO het volgende:[..]
3? Roda uit De Graafschap en RKC thuis ,zijn toch echt maar 2 thuiswedstrijden
ff twee vraagjes aan iedereen die het op Canal+ heeft gezien. Was het eerste doelpunt van Kezman geen buitenspel? En werd Boukhari in de slotfase niet in het strafschopgebied neergehaald, of was het er net buiten?
Ik denk dat de Belg deze week wordt weggepromoveerd en dat Koeman voor de rest van het seizoen de trainingen gaat overnemen. Na dit seizoen zal PSV een nieuwe trainer, Philip Cocu, Nico van Kerckhoven (als die al niet eerder komt) aantrekken en elk acceptabel bod op Kezman accepteren. Voor Van Bommel wordt een slordige 50 miljoen gevraagd en gekregen en Hofland besluit naar Engeland te vertrekken.
quote:Geen Buitenspel voor Kezman en ook geen Penalty voor Boukhari,maar wel een fantastische passeerbeweging langs Vogel
Op zaterdag 03 november 2001 22:04 schreef Ketel_1 het volgende:
Sparta - PSV was schitterendIk ben net terug van het stadion en wat heb ik me vermaakt (laatste minuten waren wel zenuwslopend
).
ff twee vraagjes aan iedereen die het op Canal+ heeft gezien. Was het eerste doelpunt van Kezman geen buitenspel? En werd Boukhari in de slotfase niet in het strafschopgebied neergehaald, of was het er net buiten?
quote:Goal van Winter was wel buitenspel, maar de zege zal absoluut verdiend zijn.
Op zaterdag 03 november 2001 22:04 schreef Ketel_1 het volgende:
Sparta - PSV was schitterendIk ben net terug van het stadion en wat heb ik me vermaakt (laatste minuten waren wel zenuwslopend
).
quote:niet van Kezman maar duidelijk wel van Rommedahl die uiteindelijk de voorzet gaf!
Op zaterdag 03 november 2001 22:11 schreef CAZZO het volgende:[..]
Geen Buitenspel voor Kezman en ook geen Penalty voor Boukhari,maar wel een fantastische passeerbeweging langs Vogel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |