abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2018833
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen - Deel 6. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op Streamverslagen zaterdag 27 oktober 2001.

[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 28-10-2001 02:13]

pi_2018841
Breedbandstream 1.

1.03 In de badkamer. Coos en Pascal zijn vannacht weer wat van plan. Coos : We moeten wachten tot iedereen slaapt. Moeten we de pruik alvast pakken. Ze lopen naar het hek waar ze met elkaar fluisteren. Ik kan het niet volgen. Sandy, Ed, Gert Jan en Kelly kijken nog altijd naar The godfather. Coos haalt een banaan in de keuken. Al etend haalt hij diverse keren iets uit een kastje en legt het bij zijn bed.

1.09 In de keuken. Coos : Kunnen we niet een poppenhoofd knippen van het karton dat daar ligt ? We moeten vannacht even kijken. Dan plakken we het hoofd aan onze kant. Als ik het goed zie maken Coos en Pascal in de keuken een ei leeg, d.w.z. de schaal is nog grotendeels intact maar er zit geen inhoud meer in. Pascal gaat vervolgens in de weer met een mes en een stuk karton. Gert Jan vraagt Coos of Marlon Brando nog leeft. Coos : Overleden op 89 jarige leeftijd. Pascal wist het niet. (het klopt ook niet, Marlon Brando is 77 en leeft nog)

1.16 Coos : Ik denk dat we geen boeken meer mogen bestellen. Pascal : Waarom niet ? Coos : Ik zei, ik snap dat we geen puzzels meer mogen bestellen maar hoe zit het met boeken. Ze zei niets. Pascal : Eigenlijk zouden we ook een stoppelbaardje moeten maken. Coos : Nee. Pascal : Jawel. Pascal heeft nog meer plannen. Coos : Probeer nou niet te veel, dan gaat het mis.

1.25 Pascal en Coos schrijven nu iets met tape op het stuk karton. Kelly, Sandy en Gert Jan zijn overigens in de keuken getuige geweest van de activiteiten van Coos en Pascal. De tekst op het karton is 'Waar blijft dat 2e'. De bedoeling is waarschijnlijk het lege ei er achter te plakken.

1.35 Op een ander stuk karton is met de tape een gezicht gemaakt. Coos en Pascal gaan naar het hek om te bekijken wat er uit arm te halen valt. Coos : Ik ga eerst even naar bed. Ga je mee ? Coos tegen de filmkijkers : We halen uit Leo's kastje zijn kleren en zijn bril. Frank kwam naar me toe, kun je wat voor me doen. Coos en Pascal gaan naar bed.

1.41 Pascal tegen Coos : Wil Gert het over nomineren hebben ? Morgen ? Sandy ligt blijkbaar ook in bed. Pascal zegt tegen haar dat hij hoopt dat de tekst op tafel op tv is gekomen. Pascal : Ik kan altijd zeggen dat ik er aan heb gedacht. Kelly sloft diverse malen de slaapkamer in en uit. Sandy wil niet onder de zonnebank morgen. Sandy : Ik ben gewoon lekker moe, lekker duf. Pascal : Je was er toch niet zo vroeg uit ? Sandy : Nee. Je krijgt een beetje een ritme nu je een tijdje hier zit. Pascal : Dat komt misschien door die slaappillen.

1.46 Pascal : Ik ga me bijna schuldig voelen. Ik ben elke keer de aanstichter van die teringgeintjes. Hij vertelt Sandy het plan voor vannacht. Pascal : Dan gaan ze weer iemand van daar verdenken. Sandy vertelt over haar broer die op motoren racet.

1.55 Kelly ligt inmiddels ook in bed.

pi_2019200
2:50
Iemand in de rijke slaapkamer laat een hele harde blubber scheet .
Pascal is nog wakker .
Ik denk vanwege die grap ofzo .
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_2019222
Oke het gaat nu gebeuren want Pascal praat met Coos .
Ze gaan hun bed uit en kelly vraagt waarom ?
Pascal Zecht de radio staat nog aan .
pi_2019305
2:55
Er word gekuntseld in de keuken van rijk .
Ze maken met tape iets aan de zwabber vast .
Ze gaan bijde gewapend met een zwabber naar het hek .
Eerst de bril zecht Pascal .Ze maken met de steel van de swabber het kastje van Leo open .
Het laatje gaat erg stroef .
(Windows past de wintertijd toe hmmmpf)
Het kost veel moeite .......................
Ze maken erg veel herrie

[Dit bericht is gewijzigd door MMXMMX op 28-10-2001 03:01]

pi_2019379
Op de stream van arm slaapt iedereen nog .
Aha ze horen wat en gaan braaf op de bank zitten .
Pascal tegen Coos was het niet achter de spiegels want ik hor nu niks meer ?
Op het komanda van Pascal gaan ze nu weer verder .
Ah nu zie ik het ze hebben een kapstokje aan de steel van de swabber geplakt als vishaak .
Ze trekken nu bijna alle kleren uit de la van Leo .

In arm lijkt Andries wakker te worden .
Hij draait zich op zijn rug en legt zijn handen onder zijn hoofd .

pi_2019406
Andries is inderdaat wakker en gaat recht op zitten maar dan draait hij zich om en gaat weer liggen .
coos en Pas zijn nog steets met de kleren van Leo bezig .
het word een waar kunstwerk hahahha .
Ze maken van de kleren en schoenen een Liggend mens aan de arme kant en aan de rijke kant komt een hoofd te liggen met een pruik enzo .
pi_2019457
Nu de bril van leo nog .
Als dat maar goed gaat ?
Hmm het lukt ze allemaal het hoofd van karton hangt aan het het met een strip spraak ballonetje er boven waarop staat waar blijft het tweede ei ofzoiets .
pi_2019461
Leo zegt : "andries heeft een kind, heeft hij mij vertelt."
pi_2019466
Pascal houdt een zilverglimmend dienblad aan de andere kant van het hek en bekijkt daarmee het resultaat van hun zorgvuldig verzorgde geintje. Nu gaan ze er een karton bij hangen waarop met zwarte stift staat geschreven "Maar blijft het zo?". Volgens mij hebben ze er ook nog een eierschil bijgeplakt maar dat kan ik niet helemaal goed zien. Er wordt voortdurend op serieuze fluistertoon overlegd tussen Coos en Pascal. Het zijn net twee kiendjes.
pi_2019485
2.01 (wintertijd) Coos en Pascal zijn inmiddels begonnen met hun plan. Ze openen de onderste la van het kastje in arm met de twee bezems o.i.d. Na enkele minuten gaan ze op de bank zitten. Ik vermoed omdat ze iets meenden iets te horen.

2.07 Pascal probeert nu met een bezem iets uit de onderste la te vissen. Hij haalt een korte broek uit de la. De broek wordt door Coos ongeveer een meter van het hek op de vloer gelegd. Hij zet er twee schoenen bij die al bij het hek lagen.

2.12 Na een aantal pogingen lukt het Pascal een overhemd uit de la te vissen. Coos legt het overhemd bij de broek en de schoenen. De kraag ligt vlak bij het hek.

2.18 Met twee bezems wordt de bril van Leo van het kastje gehaald.

2.21 Pascal plakt het kartonnen hoofd met tape aan het hek op de plek van de kraag. Vervolgens zet hij de pruik op het hoofd. Coos fluistert : Die bril past niet. D.m.v. gaten in het karton zetten ze de bril toch op. Pascal gebruikt een zilverkleurig dienblad als spiegel om te kijken of het gezicht er goed uit ziet.

2.26 Het tweede karton met de tekst 'Waar blijft dat 2e' en dan het lege ei wordt nu aan het hek bevestigd als een tekstballon bij een stripfiguur. Pascal fluistert dat het moet lijken dat ze (arm) het zelf hebben gedaan. Er ontstaat een lichte discussie. Coos : Je gaat te ver. Het ligt zo mooi. Het is perfect zo. Ze doen de lade niet dicht.

2.34 Pascal wil nog een anti roken tekst neerleggen op de tafel. Coos : Het is een beetje te veel. Ik ga slapen. Je verpest het. Pascal : Nee. Pascal gaat zijn plan uitvoeren. Coos gaat naar bed.

[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 28-10-2001 02:39]

pi_2019494
er was een leuk slapstick moment een paar uur geleden in de slaapkamer van arm .. zowel frank als andries zijn de hand van diane aan het strelen (denken ze) en op een gegeven moment zegt frank "he van wie is die hand" "die is van mij antwoord andries" heel arm ligt in de deuk omdat zowel frank als andries al 10 minuten elkaars handen aan het strelen waren terwijl ze beide dachten dat het diane's hand was (ze hadden het allebei echt niet door )
pi_2019496
Pascal wil er nog meer aan toevoegen. Een opmerking over het roken. "Roken brengt de gezondheid ernstige schade toe". Coos vindt dat teveel worden, hij wenst Pascal welterusten en gaat naar bed. Pascal gaat deze opmerking op tafel "schrijven" met sigaretten.
pi_2019545
Coos denkt dat het half 4 is .
Pascal wil nog meer doen maar Coos denkt dat het dan te veel word en dat hij het dan verpest en wil naar bed gaan .
Pascal gaat alleen verder en maakt met sigaretten een spreuk op de tafel van rijk .

Opeens duikt Pascal onder de tafel Want leo loopt door het arme gedeelte en wel helemaal aangekleet .
Pascal haalt Coos en die kijken wat Leo aan het doen is .
Leo is in de tuin van arm en loopt met een kan water naar de doeshe wat hij daar doet kan ik niet zien .
Maar volgens Pascal wast leo zijn snikkel .
Leo word nu door P en C vanuit de tuin van rijk bespied .

[Dit bericht is gewijzigd door MMXMMX op 28-10-2001 03:04]

pi_2019569
2.43 In arm klinkt een deur. Pascal duikt achter een stoel. Even later trekt hij een sprintje naar de slaapkamer. Pascal : Coos, Leo is wakker. Ze gaan naar de woonkamer. Coos : Gaat ie nou doen joh ? Pascal en Coos kruipen onder de tafel. Coos : Wat doet ie nou joh ? Wat gaat ie allemaal doen ? Leo is niet in beeld.

2.46 Pascal sluipt door de tuin.

2.49 Leo verlaat het toilet. Hij loopt het beeld uit richting de oven, waarschijnlijk om er wat houtblokken in te gooien. Pascal gaat naar binnen. Hij kruipt weer onder de tafel.

2.52 Leo komt binnen. Het beeld is van ver dus ik kan zijn reactie niet zien.

pi_2019606
2.57 Pascal en Coos komen van onder de tafel. Coos : Ik ga terug naar bed. Welterusten. Pascal gaat verder met de tekst op de tafel. Leo is blijkbaar weer naar bed.
pi_2019612
Coos en Pascal weten het zeker Leo zat aan zijn pik te rukken en is nu gaan schijten .
Leo komt weer binnen en verbaast zich over het kunstwerk .
Hij pakt zijn onderbroek uit het kunstwerk en doet hem aan .
de onderbroek die hij aan had gaat hij nu uitwassen ?
Pascal en Coos vinden dit maar raar allemaal .
Pascal denkt dat leo in zijn broek heeft gepoept en dat hij zijn kont stond te wassen .
Goed leo is weer pitten en Coos ook en Pascal gaat weer verder aan de tafel van rijk .

P.S Sorry voor mijn Nederlands .

pi_2019624
2:54

Dit is echt om te zien . Pascal en Coos echt Cool wat ze vandaag weer bedacht hebben. Leo is terug van de tuin. Ziet dan opeens dat hoofd met kleding en schoen. Intussen kunnen Coos en Pascal hun lach niet inhouden. Ze zitten onder de tafel vestopt. Leo is volgens mij weer gaan slapen. Hij heeft nar dat kunstwerk zitten kijken, maar heeft het laten staan.
2:57
Pascal gaat verder met zijn anti rook tekst op de tafel. Coos gaat ook weer terug.

The name is Nnikmal
pi_2019677
3.06 Pascal is klaar met het leggen van de tekst.

3.08 Pascal gaat naar bed.

pi_2019693
Een blonde vrouw in een witte badjas staat als een standbeeld toe te kijken hoe Pascal met veel geduld een spreuk met sigaretten op tafel creëert. Ik neem aan dat het Sandy is want Kelly had al tien keer haar bek open getrokken. Ik zie nu het woord STOP in Caps Lock verschijnen. Nog steeds geen geluid, behalve het gerommel van Pascal en zijn ingespannen ademhaling. Pascal gaat zijn handen wassen. Pascal gaat naar de slaapkamer en zegt tegen Coos: "Die ander is ook mooi". Pascal gaat in bed liggen en fluistert in Coos' oor. Jammer dat er geen beeld meer is van de woonkamer. Ik twijfel eraan of San er wel echt stond of dat het iets anders was. Indien het wel zo was dan bleef ze in ieder geval ook als versteend staan toen Pascal naar de bad-, en vervolgens slaapkamer vertrok.
Er wordt wat gekreund.
pi_2019765
Er wordt weer flink gekreund. Is dit het veelbesproken Ed-kreuntje of is dit Kelly (want het klinkt zo vrouwelijk)?
Pascal vraagt of Coos hem morgen om 10.00 u. wil wekken.
C: Erg hè? (doelend op het gekreun).
E: Hhhhmmmm, hhmmmm, hhhhmmmmmm, hhhhhhhmm, hhhhhhhmmmm (doe maar x 100.000, jezus dit is echt gekmakend).
P: EEEEEDDDDDD!!! (kort maar krachtig, coole actie van Pas)
C lacht wat ingehouden.
Warempel, het was dus inderdaad Ed en hij kreunt nu niet meer, ik hoor hem wel duidelijk door zijn neus ademen.
S: Pascal? Kun je mij ook om 10.00 u. eruit halen.
P: Hhm? Ja. Welterusten.
E: Hhmmm...... Hhhhhm.....Hhhhhhmmmm....Hhhhhmmm, Hhhhhhmmmm, Hhhhhhhmmmmm, Hhhhhmmmm (o nee daar gaan we weer, kan iemand die gozer aub een knijper op zijn neus douwen?, dit verpest mijn streams).
C: Kuch kuch.
E: Effe stil, en dan weer .......
Ik vraag me af of Coos en Pascal wel kunnen slapen, of dat ze met open ogen naar het plafond liggen te staren.

[Dit bericht is gewijzigd door Htje op 28-10-2001 03:33]

pi_2020089
eetkamer arm : leeg

slaapkamer rijk : 2 mensen slapen in een tweepersoonsbed

slaapkamer arm : 2 mensen in beeld die liggen te slapen

[ik ken iedereen nog te weinig om ze te herkennen]

† In Memoriam † zondag 28 oktober 2001 @ 09:19:59 #23
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2020358
09:15 uur
Nog geen leven in huize BB. Wel wat gedraai en gezucht.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_2020368
Diane is wakker.
Trekt een vest aan en loopt naar buiten.
Ze stookt de kachel op....en hakt hout..
Op de achtergrond hoor ik Kelly mompelen in haar slaap...is niet te verstaan...
  † In Memoriam † zondag 28 oktober 2001 @ 09:37:36 #25
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2020395
09:35 uur
Diane is nog druk bezig met het vullen van de kachel. Verder nog weinig beweging.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')