[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 27-10-2001 00:02]
voorbeeldfunctie ?? wat een hypocriet gedoe zeg .. zolang hij met volwassen vrouwen zoent en dus niet met meisjes is er toch niks aan de hand .. of mogen IRL leraren niet met meerdere vrouwen zoenen
[Dit bericht is gewijzigd door kavu op 27-10-2001 00:03]
quote:*LOL*
Op zaterdag 27 oktober 2001 00:00 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Volgens mij is Andries nu al met een nieuwe baan bezig; Yorin betaalt hem per 'gescoorde' vrouw.
quote:Ik kan me vergissen, maar Kelly lag toch op kop?
Op zaterdag 27 oktober 2001 00:00 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Volgens mij is Andries nu al met een nieuwe baan bezig; Yorin betaalt hem per 'gescoorde' vrouw.
En hij ligt daarbij goed op schema
Naja... ik zei het al eerder: Andries is een slettebak. (hij wil het doen voor een miljoen)
quote:Ik wil je de illusie niet ontnemen, maar vraag eens aan de gemiddelde 18 jarige tiener met hoeveel jongens of meisjes hij/zij tot dat moment gezoend heeft!
Op vrijdag 26 oktober 2001 23:59 schreef Bjanka het volgende:
Nix geintjeHet gedrag wat ik zie van een Andries, dat is niet de voorbeeldfunctie die ik mijn dochter toewens.
Tevens had hij het erover dat hij hierna misschien wel weer wil lesgeven aan buitenlandse kinderen, dit heeft hij al tijdens zijn stage gedaan.
quote:Op een plek waar heel Nederland daarvan deelgenoot kon zijn??? Dat bedoel je toch?
Op zaterdag 27 oktober 2001 00:01 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik wil je de illusie niet ontnemen, maar vraag eens aan de gemiddelde 18 jarige tiener met hoeveel jongens of meisjes hij/zij tot dat moment gezoend heeft!
quote:Je hebt opvoeders (dat zijn doorgaans de ouders) en je hebt beroepsopvoeders (daaronder vallen de docenten). Een opvoeder heeft een voorbeeldfunctie, ja tis soms balen, maar het is toch echt zo
Hij kan nog wel voor de klas, want echt rare dingen die niet door de beugel kunnen heeft hij niet gedaan. Hij is ook maar een mens. En moet ie, omdat ie leraar is, zich dan gaan gedragen als een suffe saaie brave engel?? Ik vind van niet, het is ook maar gewoon een man met hormonen die zijn kansen grijpt als die hem op een presenteerblaadje aangeboden worden.
Als opvoeder en als beroepsopvoeder heb je dus een voorbeeldfunctie. Nu wordt een programma als BB vooral veel onder de adolescenten bekeken, tevens is dat de groep mensen aan wie hij doceert.
Ja, hij mag zeer zeker zich bewust zijn van zijn voorbeeldfunctie als docent, als beroepsopvoeder.
En nee, het gedrag wat hij laat zien is niet een best voorbeeld.
quote:Als viriele man zijnde moet ik hier toch echt bezwaar tegen maken.
Op zaterdag 27 oktober 2001 00:03 schreef Ethel het volgende:
..het is ook maar gewoon een man met hormonen die zijn kansen grijpt als die hem op een presenteerblaadje aangeboden worden.
quote:Nee , met een machinepistool op aliens schieten is een voorbeeld
Op zaterdag 27 oktober 2001 00:09 schreef Bjanka het volgende:En nee, het gedrag wat hij laat zien is niet een best voorbeeld.
Wat is er slecht aan z'n gedrag eigenlijk ? wat is er anders aan z'n gedrag eigenlijk ?
Jonge vent die meiden scoort , klinkt als standaard.
quote:Tja, zo is het wel ja. Mannen pakken zo veel mogelijk vrouwen... Het rare is dat er toch altijd weer vrouwen zijn die dat ook wel met die mannen willen... Wat lopen die vrouwen dan achterna??
Op zaterdag 27 oktober 2001 00:16 schreef Jappie het volgende:
a) Je presenteert mannen hier als liepen ze echt alleen hun pik achterna. (doen we ook hoor)
quote:Dat is ook waar. Wij vallen niet op zomaar iedereen. Ze moet toch minimaal 2 ogen, een neus en een mond hebben!
b)Er zijn wel meer mannen die ze op een presenteerblaadje krijgen, maar er bestaat toch ook nog zoiets als smaak???
quote:Tuurlijk hebben leraren een soort van voorbeeldfunctie, maar een ieder weldenkend mens weet dat een leraar ook een prive-leven heeft waarin hij anders is dan voor de klas.
Op zaterdag 27 oktober 2001 00:09 schreef Bjanka het volgende:[..]
Je hebt opvoeders (dat zijn doorgaans de ouders) en je hebt beroepsopvoeders (daaronder vallen de docenten). Een opvoeder heeft een voorbeeldfunctie, ja tis soms balen, maar het is toch echt zo
Als opvoeder en als beroepsopvoeder heb je dus een voorbeeldfunctie. Nu wordt een programma als BB vooral veel onder de adolescenten bekeken, tevens is dat de groep mensen aan wie hij doceert.
Ja, hij mag zeer zeker zich bewust zijn van zijn voorbeeldfunctie als docent, als beroepsopvoeder.
En nee, het gedrag wat hij laat zien is niet een best voorbeeld.
quote:mee eens.
Op zaterdag 27 oktober 2001 00:17 schreef Guus het volgende:[..]
Nee , met een machinepistool op aliens schieten is een voorbeeld
Wat is er slecht aan z'n gedrag eigenlijk ? wat is er anders aan z'n gedrag eigenlijk ?
quote:A: dit is toch een feit??! Het is een normaal en een bij ieder bekend verschijnsel wat kan voorkomen bij de man.
Op zaterdag 27 oktober 2001 00:16 schreef Jappie het volgende:[..]
Als viriele man zijnde moet ik hier toch echt bezwaar tegen maken.
a) Je presenteert mannen hier als liepen ze echt alleen hun pik achterna. (doen we ook hoor)
b)Er zijn wel meer mannen die ze op een presenteerblaadje krijgen, maar er bestaat toch ook nog zoiets als smaak???
quote:Laat die mond maar weg dan!!!
Op zaterdag 27 oktober 2001 00:21 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dat is ook waar. Wij vallen niet op zomaar iedereen. Ze moet toch minimaal 2 ogen, een neus en een mond hebben!
quote:Nee, want die is wel nodig..
Op zaterdag 27 oktober 2001 00:25 schreef Jappie het volgende:
Laat die mond maar weg dan!!!
quote:We leven inmiddels toch in het jaartal 2001???
Op zaterdag 27 oktober 2001 00:24 schreef calvobbes het volgende:
Nee denk het niet. Denk vooral dat veel ouders en dus ook schoolbestuur het niet zo leuk vinden als zo'n BB figuur les gaat geven aan hun kids...
Als hij nou een relatie had en dus vreemdging, tja, das geen goed voorbeeld.
Maar ook ouders weten dat Andries een jonge gozer is die een keer (oke, een paar keer dan) met een vrouw zoent, so what??!!
En nog een voordeel: het stijve schoolbestuur heeft in ieder geval iemand die sexuele voorlichting kan geven op school!!
quote:Ja we leven wel in 2001 maar veel ouders gedragen zich er niet naar!!!
Op zaterdag 27 oktober 2001 00:29 schreef Ethel o.a. het volgende:[..]
We leven inmiddels toch in het jaartal 2001???
quote:..volgens mij vergeet je de belangrijkste dingen!
Op zaterdag 27 oktober 2001 00:21 schreef scanman01 het volgende:Dat is ook waar. Wij vallen niet op zomaar iedereen. Ze moet toch minimaal 2 ogen, een neus en een mond hebben!
quote:Ben ik het mee eens. Tijd voor verandering in oordeel toch?!
Op zaterdag 27 oktober 2001 00:32 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ja we leven wel in 2001 maar veel ouders gedragen zich er niet naar!!!
quote:Welke dan?
Op zaterdag 27 oktober 2001 00:32 schreef Phat Lip het volgende:
..volgens mij vergeet je de belangrijkste dingen!
quote:Nee maar bij een sollicitatie zijn er genoeg punten om iemand op af te kunnen wijzen, als ze dat tenminste echt willen...
Op zaterdag 27 oktober 2001 00:33 schreef Ethel het volgende:Ben ik het mee eens. Tijd voor verandering in oordeel toch?!
Maar zolang Andries nix echt raars doet, kunnen ze toch nix doen.
quote:Inderdaad, de vraag is of ze hem daarop af zullen wijzen. Denk toch dat ze een groter belang hechten aan zijn cv, werkervaring en referenties. Tevens vraag ik me af in hoeverre een ieder naar BB heeft gekeken.
Op zaterdag 27 oktober 2001 00:39 schreef calvobbes het volgende:[..]
Nee maar bij een sollicitatie zijn er genoeg punten om iemand op af te kunnen wijzen, als ze dat tenminste echt willen...
Gelukkig voor Andries is er een leraren tekort!!
Komen die tijden dan komen die dagen
quote:Klopt en is het ook. De vraag is of de ouders van meisjes aan wie hij les zal gaan geven, daar ook zo over denken.
Op zaterdag 27 oktober 2001 00:17 schreef Guus het volgende:
quote:Zoals al eerder gezegd... die jongens die regelmatig scoren, scoren geen aliens! M.A.W... de meisjes zijn net zo, alleen willen daar niet echt voor uit komen ofzo.
Op zaterdag 27 oktober 2001 00:53 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Klopt en is het ook. De vraag is of de ouders van meisjes aan wie hij les zal gaan geven, daar ook zo over denken.
quote:Denk je echt dat hij zoveel anders is dan alle andere leraren voor de klas? Van hem is het bekend, maar dat maakt hem nog niet minder dan al die anderen die net zo of 'erger' (wat is erg?) zijn!
Op zaterdag 27 oktober 2001 14:05 schreef the_undertaker het volgende:
nee an3s heeft zichzelf afgeschreven als leraar, zown iemand mag niet meer voor de klas.
quote:Betrouwbaar blad.... mmmm de Privé
Op zondag 28 oktober 2001 10:50 schreef schatje het volgende:
Zijn voormalige leerlingen vinden hem een sukkel volgens een betrouwbaar blad omdat hun wel zagen dat Kelly een trans is.
Ik denk dat hij het moeilijk krijgt om weer aan de bak te komen.Zijn BB verleden zal hem altijd blijven volgen.Een werkgever zal misschien de mening hebben dat het zijn gezag ondermijnt.Iets wat Andries zelf ook al aangaf.
Ik vind niet dat zo iemand weer voor de klas mag staan.Het is geen goed voorbeeld.Een leraar moet toch echt zekere normen en waarden hebben.Andries zei wel dat hij die had, maar helaas blijkt dat niet zo te zijn.
Ik denk dat het aan hemzelf ligt of hij geloofwardig overkomt. Hij schijnt er in de klas nogal een streng regime op na te houden.
Verder vind ik dat jij nogal moraliseert en dat had ik, gezien jouw posts hier op dit forum, niet van jouw verwacht.
quote:Ja inderdaad... wat hij gedaan heeft is wel héél vies! Bah... stoute Andries!!!
Op zondag 28 oktober 2001 11:19 schreef Bubblegum het volgende:
Wellicht kan hij nog wel voor de klas. Maar ik vraag me af welke school hem nog wil als leraar. Andries is een viezerik.
quote:nul.
Op zaterdag 27 oktober 2001 00:01 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ik wil je de illusie niet ontnemen, maar vraag eens aan de gemiddelde 18 jarige tiener met hoeveel jongens of meisjes hij/zij tot dat moment gezoend heeft!
quote:
Op zondag 28 oktober 2001 12:22 schreef Uiruru het volgende:[..]
nul.
De gemiddelde 18 jarige tiener heeft echt wel met diverse mensen gezoend hoor! Ik weet niet van welke planeet jij bent?? (niet persoonlijk bedoeld hoor).
Toen ik achttien was had ik ook al met meerdere jongens gezoend, en iedereen in mijn omgeving ook!!!
Tegenwoordig is het nog erger, want de jeugd begint veel vroeger met het ontdekken van het andere (ook tegenwoordig ook hetzelfde) geslacht!
quote:Wat een gelul. Alsof BB nu nog de impact van BB1 heeft. Zelfs de BB1 bewoners kunnen weer gewoon over straat.
Op zondag 28 oktober 2001 10:50 schreef schatje het volgende:Zijn BB verleden zal hem altijd blijven volgen.
ik kan er wel om lachen.. en die meiden LATEN zich gewoon gebruiken...
Lijkt me een zeer verstandige keuze, want ook al zijn de dingen die hij in het huis heeft gedaan geen officiele rede om hem niet voor de klas te laten staan, als Andries mijn leraar was zou ik hem nooit meer serieus kunnen nemen. Zo iemand voor de klas, dat zou toch echt een lachertje zijn. Hahaha.
quote:Je kunt er over discussieren wie nou eigenlijk wie gebruikt heeft!
Op zondag 28 oktober 2001 12:37 schreef Snoetje het volgende:
ik kan er wel om lachen.. en die meiden LATEN zich gewoon gebruiken...
quote:Zeer zeker niet mee eens!
Op zondag 28 oktober 2001 13:26 schreef fokje het volgende:
Ik vind hem asociaal en achterbaks die in staat is om heel wat tere kinderzieltjes te kwetsen, dus iemand die heel wat schade kan berokkenen.
quote:Ik wel! Zonder aarzeling!
Ik zou mijn kinderen niet bij hem in de klas willen hebben.
quote:Wel bij een leraar die allerlei idiote paranormale dingen uitvoert tijdens lessen ?
Op zondag 28 oktober 2001 13:26 schreef fokje het volgende:Ik zou mijn kinderen niet bij hem in de klas willen hebben.
quote:hehe, nee. Dat weet jij zo onderhand ook best wel! Pestkop.
Op zondag 28 oktober 2001 13:46 schreef Guus het volgende:[..]
Wel bij een leraar die allerlei idiote paranormale dingen uitvoert tijdens lessen ?
Ik zou hem als collega niet eens serieus nemen, zo'n vervelend mannetjes gedrag dat hij laat zien. En de kinderen, tja 't zal vast de talk of de school worden en als het negatief uitpakt kan ie beter maar even stoppen met lesgeven totdat iedereen hem vergeten is.
Zolang hij zich vergrijpt aan gewillige vrouwen is er volgens mij niks aan de hand. Ik weet dat het misschien voor jullie jeugtrauma's zijn maar alle leraren en leraressen neuken, misschien wel dagelijks, met hun partner en er zijn er ook wel die misschien vreemd gaan en er zijn er misschien ook wel die er sweepjes en andersoortig werktuig bij gebruiken en er zijn er ook die het met beide sexen doen en met het zelfde geslacht, alleen weten we dat niet en vinden wij het goed dat een wildvreemde lesgeeft aan de kinderen. Een voordeel heb je nu bij Andries... hij is geen wildvreemde meer.
quote:Volgens mij vond hij dat vooral van zichzelf.
Op zondag 28 oktober 2001 19:21 schreef marky het volgende:
Ik denk dat er ook nog wel geld of Andries voordat hij het huis in ging een goede leraar was. Volgens de berichten was hij dat.
quote:Het gaat me niet zo zeer om wat voor (soort) sexleven hij heeft maar eerder of de kinderen die dat allemaal van hem gezien/gehoord hebben, hem nog wel serieus zullen nemen.
Zolang hij zich vergrijpt aan gewillige vrouwen is er volgens mij niks aan de hand. Ik weet dat het misschien voor jullie jeugtrauma's zijn maar alle leraren en leraressen neuken, misschien wel dagelijks, met hun partner en er zijn er ook wel die misschien vreemd gaan en er zijn er misschien ook wel die er sweepjes en andersoortig werktuig bij gebruiken en er zijn er ook die het met beide sexen doen en met het zelfde geslacht, alleen weten we dat niet en vinden wij het goed dat een wildvreemde lesgeeft aan de kinderen. Een voordeel heb je nu bij Andries... hij is geen wildvreemde meer.
Ik vraag me af of zijn BB optreden positief voor hem uit zal pakken.
quote:Hoe zijn sexleven eruit ziet weet je ook niet natuurlijk. Dat heb je in bb niet gezien en dat zal ook niet gebeuren.
Op zondag 28 oktober 2001 20:01 schreef Kimmie het volgende:
Het gaat me niet zo zeer om wat voor (soort) sexleven hij heeft maar eerder of de kinderen die dat allemaal van hem gezien/gehoord hebben, hem nog wel serieus zullen nemen.
quote:Nee dit is aangegeven door zijn leelingen op tv en in de bladen.
Op zondag 28 oktober 2001 20:01 schreef Kimmie het volgende:
Volgens mij vond hij dat vooral van zichzelf.
quote:Dat weet je nooit maar tot nu toe is niemand er echt vreselijk minder van geworden.
Het gaat me niet zo zeer om wat voor (soort) sexleven hij heeft maar eerder of de kinderen die dat allemaal van hem gezien/gehoord hebben, hem nog wel serieus zullen nemen.
Je hebt al heel snel een 'naam' op een school die je niet snel wegwerkt tenzij je op een andere school ver uit de buurt gaat werken.Ik vraag me af of zijn BB optreden positief voor hem uit zal pakken.
quote:Neej klopt maar je snapt hopelijk wel wat ik bedoel, pffffff
Op zondag 28 oktober 2001 20:04 schreef scanman01 het volgende:Hoe zijn sexleven eruit ziet weet je ook niet natuurlijk. Dat heb je in bb niet gezien en dat zal ook niet gebeuren.
quote:Geen idee .. ik ben niet helderziend.. pffff
Op zondag 28 oktober 2001 20:14 schreef Kimmie het volgende:
Neej klopt maar je snapt hopelijk wel wat ik bedoel, pffffff
quote:Ligt volledig aan hemzelf. hij is altijd redelijk streng geweest voor zijn klassen. Ik neem aan dat hij beseft, dat als hij weer voor de klas staat, dat hij misschien nog wel wat strenger zal moeten zijn en de boel kort aan de teugels zal moeten houden zodat hij grip krijgt op de klas en te laten merken wie er de baas is.
Op zondag 28 oktober 2001 20:18 schreef schatje het volgende:
Andries heeft zelf aangegeven dat er een veilige afstand was tussen hem en zijn leerlingen.Doordat hij nog jong is wist hij wat er bij zijn leerlingen speelt.Waardoor hij goed met zijn leerlingen overweg kon.Ze wisten wat ze aan hem hadden en anders om ook.
Door zijn deelname is die afstand helemaal vervaagd.Ze zien hem als een sukkel.Ze nemen hem gewoon niet serieus meer als hij weer les wilt geven.
Een leraar moet discreet zijn, zeker een leraar Nederlands.
Waarschijnlijk vinden een hoop leerlingen het ook wel weer stoer om hem als leraar te hebben.
Een moeder schrijft dat ze blij is dat ze aan de andere kant van Nederland woont, zodat haar kinderen nooit of te nimmer zo’n slechte leraar krijgen. Zij vindt hem een schijnheilig jongetje, nog maar niet te spreken over laf, slijmbal, verwend, nietszeggend en nagemaakt.
quote:Denk het niet hoor. De meerderheid op dit forum vindt dat misschien, maar landelijk gezien staat hij nog altijd zeer stevig in de top drie en scoort dus zeer goed!
Op zondag 28 oktober 2001 20:18 schreef schatje het volgende:
Ze zien hem als een sukkel.
quote:Tja.. geweldig dat ze zo'n moeder hebben gevonden. Jammer dat ze niet ook een zooitje moeders hebben opgetrommeld die hem geweldig vinden (en ga nou niet reageren dat die er niet zijn aub)
Op zondag 28 oktober 2001 20:23 schreef femalehunter het volgende:
Van de officiele BB-site:Een moeder schrijft dat ze blij is dat ze aan de andere kant van Nederland woont, zodat haar kinderen nooit of te nimmer zo’n slechte leraar krijgen. Zij vindt hem een schijnheilig jongetje, nog maar niet te spreken over laf, slijmbal, verwend, nietszeggend en nagemaakt.
quote:Vraag me af hoe zij kan oordelen over zijn leraarschap als ze niet een kind bij hem in de klas heeft gehad. Ik vind haar een redelijk slechte en kortzichtige moeder doordat zij zich laat lijden door wat ze krijgt voorgeschoteld van BB.
Op zondag 28 oktober 2001 20:23 schreef femalehunter het volgende:
Van de officiele BB-site:Een moeder schrijft dat ze blij is dat ze aan de andere kant van Nederland woont, zodat haar kinderen nooit of te nimmer zo’n slechte leraar krijgen. Zij vindt hem een schijnheilig jongetje, nog maar niet te spreken over laf, slijmbal, verwend, nietszeggend en nagemaakt.
Is natuurlijk net zo'n grote onzin want ik ken haar niet en weet niet hoe zij is.
Andries laat menig scholierenhart sneller kloppen. Een meisje uit Oosterhout vraagt of hij niet bij haar op school les kan komen geven. Verder zegt ze vierentwintig uur per dag over hem te praten. Daar worden haar ouders en vriendinnen goed ziek van, schrijft ze. Een meisje uit Almere heeft haar beltegoed voor Andries opgemaakt. Zij heeft zo weer haar eigen reden: Ik ben namelijk heel erg verliefd op een jongen en hij niet op mij. Jij lijkt veel op hem. Dus toen ik jou op tv zag, wilde ik je meteen altijd zien.
Sletje
De meeste van jullie vinden Andries een leuke jongen. Hij moet alleen niet alle vrouwelijke Bewoners afwerken, want dan wordt hij afgeschilderd als een sletje, aldus een fan.
Bron BB site
quote:Je ziet toch hoe iemand is? Iemand die verre van integer is. Staat compleet los van zijn didactische kwaliteiten, maar die zijn niet alleen maar van belang. Je werkt immers met mensen, kinderen wel te verstaan die behoorlijk kwetsbaar zijn.
Op zondag 28 oktober 2001 20:29 schreef marky het volgende:[..]
Vraag me af hoe zij kan oordelen over zijn leraarschap als ze niet een kind bij hem in de klas heeft gehad. Ik vind haar een redelijk slechte en kortzichtige moeder doordat zij zich laat lijden door wat ze krijgt voorgeschoteld van BB.
quote:De reden waarom ik de bakvis-reacties heb weggelaten is dat het in dit topic over Andries de Leraar gaat en niet over de rest. Dat had dan in het "normale" Andries-topic geplaatst kunnen worden.
Op zondag 28 oktober 2001 20:33 schreef marky het volgende:
En voor de volledigheid dan nog maar effe de rest ook opgeduikeld-knip-
quote:Dan zou het dus nu zo moeten zijn dat er in Drachten een grote groep zwaar gefrustreerde kinderen lopen die door leraar Andries vreselijk zijn behandeld en zich wellicht nu moeten vervoegen bij het Riag om hun trauma nog te boven te moeten komen.
Op zondag 28 oktober 2001 21:24 schreef fokje het volgende:[..]
Je ziet toch hoe iemand is? Iemand die verre van integer is. Staat compleet los van zijn didactische kwaliteiten, maar die zijn niet alleen maar van belang. Je werkt immers met mensen, kinderen wel te verstaan die behoorlijk kwetsbaar zijn.
Dus wat je nu schrijft en wat die moeder beweert is complete onzin. Hij was een zeer gewaardeerd leraar en hoe hij in zijn privéleven is doet niks af aan zijn capaciteiten als leraar. Zoals al eerder gemeld hadden de kinderen in zijn klas best veel waardering voor hem. Of dat nu nog zo is ligt volledig aan Andries zelf.
quote:Aangezien het bakvisje vraagt of andries niet een keertje les kan geven bij haar op school zegt toch iets over het feit of hij nog zou kunnen fuctioneren als leraar. Ook is het zo dat hij natuurlijk les geeft aan bakvisjes
Op zondag 28 oktober 2001 21:33 schreef femalehunter het volgende:[..]
De reden waarom ik de bakvis-reacties heb weggelaten is dat het in dit topic over Andries de Leraar gaat en niet over de rest. Dat had dan in het "normale" Andries-topic geplaatst kunnen worden.
quote:Snap je het nou echt niet, of doe je alsof? De enige reden die die bakvis geeft, is dat ze hem een lekker ding vindt.
Op zondag 28 oktober 2001 21:53 schreef marky het volgende:[..]
Aangezien het bakvisje vraagt of andries niet een keertje les kan geven bij haar op school zegt toch iets over het feit of hij nog zou kunnen fuctioneren als leraar. Ook is het zo dat hij natuurlijk les geeft aan bakvisjes
quote:Tuurlijk is dat haar reden dat snap ik ook. Een klas vol bakvissen die hlemaal in adoratie naar de meester luisterd en vooral kijkt, zal hem in ieder geval niet tegenwerken.
Op zondag 28 oktober 2001 21:54 schreef femalehunter het volgende:[..]
Snap je het nou echt niet, of doe je alsof? De enige reden die die bakvis geeft, is dat ze hem een lekker ding vindt.
quote:Oke, we zijn eruit! Andries kan les geven aan een klas met alleen meisjes! Bestaat de huishoudschool nog?
Op zondag 28 oktober 2001 22:26 schreef marky het volgende:[..]
Tuurlijk is dat haar reden dat snap ik ook. Een klas vol bakvissen die hlemaal in adoratie naar de meester luisterd en vooral kijkt, zal hem in ieder geval niet tegenwerken.
Kortom, een weinig integer persoon die ik niet van harte aan zou nemen. Daarentegen, wat hebben scholen tegenwoordig nog te eisen met dat lerarentekort? En hoe snel is het/hij vergeten?
quote:Hij heeft het toch sindsdien niet nog een keer gedaan!!!
Op zondag 28 oktober 2001 23:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het niet zozeer kwalijk dat hij met Jan en alleman speeksel uitwisselt, maar wel dat hij zichzelf portretteert als een heel ander persoon. Nadat hij intiem geweest was met Kelly gaf hij aan dat hij dit anders nooit zo snel deed met vrouwen en dat de eventuele reactie van zijn ouders erop hem toch niet lekker zat.
Kortom: niet juist!
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 28-10-2001 23:47]
quote:Je moet wel heel erg met woorden goochelen om recht te praten wat krom is, nietwaar?
Op zondag 28 oktober 2001 23:42 schreef scanman01 het volgende:(ps: wat hij zei nooit zo snel te doen was 'neuken'.... dat ging niet over zoenen!)
Hij heeft duidelijk gemaakt in dat gesprek dat hij niet 'goedkoop' is. Hij wilde zijn ouders niet in verlegenheid brengen. Spreek je dit tegen?
Wat geeft Andries sindsdien laten zien? Niets van wat hij meent dat hij is.
quote:Dat spreek ik tegen ja. Wat ik van dat gesprek gehoord heb is dat hij zei niet snel met een meisje te willen neuken.... en dat zoenen voor hem heel iets anders is. De 'sex' (je kunt er nauwelijks van spreken) met Kelly was inderdaad een foutje... daarom was het na 1 seconde ook al afgelopen. Kelly duwde 'hem' erin, zoals ze later vol geuren en kleuren heeft beschreven!
Op zondag 28 oktober 2001 23:46 schreef Claudia_x het volgende:Hij heeft duidelijk gemaakt in dat gesprek dat hij niet 'goedkoop' is. Hij wilde zijn ouders niet in verlegenheid brengen. Spreek je dit tegen?
Echt een hele lage streek van onze pretty boy.. Dat zijn dus de grapjes die hij niet kon uithalen omdat hij captain was. Klopt precies. Een figuur dat alleen voor de schone schijn zich in zal houden maar in werkelijkheid gewoon een rat is
Aan Frenk mag dan het een en ander emotioneel verkeerd aangesloten zijn, aan zo iemand weet je tenminste wat je hebt. Van de blonde gespleten tong weet je alleen dat niets echt aan hem is... misselijk mannetje
quote:Precies, dat is weer tekenend. Dan kan hij wel een populaire leraar zijn, maar dat is dan bij de sfeermakers, de leiders en de sterksten van de klas. Die komen aan het woord. De zwakkere leerlingen trekken hun mond niet open, aangezien hij wrs dweept met de sterkeren ten koste van de zwakkeren. Een goodkoop, vies vuil truucje wat erg goed werkt en welke bij deze actie van Andries tov Leo nog eens bij mij wordt bevestigd.
Op maandag 29 oktober 2001 02:28 schreef Klep het volgende:
Wat hij met zijn sexdrive doet zal me worst wezen, zolang hij dat buiten de klas houdt. Maar wat me écht verbaast is dat niemand het hier heeft over zijn laffe actie naar Leo (eieren). Van Frenk, Pascal en Coos kun je zoiets verwachten. Maar van een leraar die weet wat pesten kan betekenen? Zomaar de zwakste uit de groep voor paal zetten? BAHMakkelijk hoor. Stoere vent!
quote:Effe crossposten
Op maandag 29 oktober 2001 08:47 schreef fokje het volgende:[..]
Precies, dat is weer tekenend. Dan kan hij wel een populaire leraar zijn, maar dat is dan bij de sfeermakers, de leiders en de sterksten van de klas. Die komen aan het woord. De zwakkere leerlingen trekken hun mond niet open, aangezien hij wrs dweept met de sterkeren ten koste van de zwakkeren. Een goodkoop, vies vuil truucje wat erg goed werkt en welke bij deze actie van Andries tov Leo nog eens bij mij wordt bevestigd.
Op de keper beschouwd zou in deze visie er nooit een leraar aan BB mee mogen doen.
Mag ik u even in herinnering roepen de volgende personen.
Karin BB1 lag te rommelen met Maurice die 15 jaar jonger was dan zij ze had thuis een man en 4 kinderen waarvan er een was aangenomen. Heeft een moeder ook niet een voorbeeldfunctie? Had zij eigenlijk uit de ouderlijke macht moeten worden ontheven?
Ruud BB1 had het met graagte over zijn seksleven en over zijn rukscores over vroegere veroveringen etc. heeft een dochtertje. Moet ook hij nu eigenlijk uit de ouderlijke macht worden ontheven omdat hij een slecht voorbeeld geeft aan zijn kind?
Hieke BB2 Lag te rommelen met Ferdi die 7 jaar jonger was dan zij. Ze zijn redelijk ver gegaan en ook zij had een relatie thuis en een dochter. Moet ook zij nu uit de ouderlijke macht worden ontheven omdat zij een slecht voorbeeld gaf aan haar dochter?
Als het zo doorgaat dan kunnen we BBhuizen alleen nog maar vullen met werkeloze alleenstaande.
quote:Werklozen: nee
Op maandag 29 oktober 2001 08:56 schreef marky het volgende:[..]
Als het zo doorgaat dan kunnen we BBhuizen alleen nog maar vullen met werkeloze alleenstaande.
Maar het gaat om kleine kinderen (de eerdere BB-ers) en grote kinderen (de geblondeerde gepiercte Andries).
En ík vind: als het om kinderen gaat dan heb je je maar te gedragen als je je in het openbaar (TV!!) beweegt.
Wat je privé doet moet je zelf weten maar dit kan iedereen (dus ook al die kinderen) zien. Bah!
Overigens lijkt met die Frenk ook geen goed voorbeeld voor zijn zoon met zijn gescheld en zijn verschrikkelijke taalgebruik.
Nogmaals: als het om kinderen gaat dan heb je je maar te gedragen!!!
quote:Je hebt gelijk! Leo is zo zwaar zielig dat die wel door iedereen moet worden ontzien! Niemand mag imbecieltje Leo pesten!!
Op maandag 29 oktober 2001 08:24 schreef devi2 het volgende:
Ik heb echt met open mond zitten kijken naar zijn actie van gisteravond.
Nu kan er echt geen mens meer zijn die deze sociopaat nog voor de klas wil hebben.
quote:Dus dan ben je het er mee eens dat Karin, Ruud, Willem, Mona, Hieke, Koos eigenlijk niet mee hadden mogen doen omdat zij hun kinderen misschien wel een trauma kunnen bezorgen.
Op maandag 29 oktober 2001 10:14 schreef bella het volgende:[..]
Werklozen: nee
Alleenstaanden: neeMaar het gaat om kleine kinderen (de eerdere BB-ers) en grote kinderen (de geblondeerde gepiercte Andries).
En ík vind: als het om kinderen gaat dan heb je je maar te gedragen als je je in het openbaar (TV!!) beweegt.
Wat je privé doet moet je zelf weten maar dit kan iedereen (dus ook al die kinderen) zien. Bah!
Overigens lijkt met die Frenk ook geen goed voorbeeld voor zijn zoon met zijn gescheld en zijn verschrikkelijke taalgebruik.
Nogmaals: als het om kinderen gaat dan heb je je maar te gedragen!!!
Het is dus compleet onzin. Leo liet zich beetnemen. Andries schrok van de simpelheid van deze aktie en vroeg volgens mij daarom om een bevestiging aan zijn temaleden. Leo is wat dat soort dingen betreft niet helemaal van deze wereld.
quote:In RTL boulevard liet men een filmpje zien waarin zijn voormalige leerlingen hem toeschreeuwden 'Meester, Kelly is een kerel' en nog iets.Verder in diverse toonaangevende betrouwe bladen dat men vond dat hij afgedaan had als leraar.Dat hij niet meer cool was.En bovendien een sukkel.
Op zondag 28 oktober 2001 20:25 schreef scanman01 het volgende:[..]
Denk het niet hoor. De meerderheid op dit forum vindt dat misschien, maar landelijk gezien staat hij nog altijd zeer stevig in de top drie en scoort dus zeer goed!
quote:So? Er zijn vast net zoveel bladen die het daar niet mee eens zijn. Het is maar net welke je wilt aanhalen hè! Je kunt hier ook alle negatieve berichten over Andries quoten en je krijgt hetzelfde beeld. Zolang hij nog heel hoog scoort bij de kijker is het dus een vertekend beeld.
Op maandag 29 oktober 2001 10:27 schreef schatje het volgende:[..]
In RTL boulevard liet men een filmpje zien waarin zijn voormalige leerlingen hem toeschreeuwden 'Meester, Kelly is een kerel' en nog iets.Verder in diverse toonaangevende betrouwe bladen dat men vond dat hij afgedaan had als leraar.Dat hij niet meer cool was.En bovendien een sukkel.
Persoonlijk vind ik dat er veel te veel ophef wordt gemaakt over Andries en zijn beroep.
Het is toch onzin dat hij zich als een brave sullige engel moet gedragen puur en alleen omdat hij leraar WAS van beroep?!!! Hij heeft trouwens ontslag genomen en gaat waarschijnlijk niet eens terug in het reguliere onderwijs!! Dus waar maken jullie je druk om!!
Ook vind ik dat hij toch echt geen absurde dingen heeft gedaan die totaal niet door de beugel kunnen. Hij heeft geen strafbaar feit gepleegd en hij komt in ieder geval niet zo geschift over als bv Precilla.
Hij haalt een geintje uit met leo, een normaal geintje, wat geen pesten is (ook weer te ver doorgetrokken die eierengrap). Mag dat dan niet omdat leo een beetje sullig is???!! Das toch onzin! En hadden jullie er ook zo'n ophef ervan gemaakt als Andries geen leraar van beroep was?? Of als iemand anders het gedaan had?? NEE.
Bekijk Andries toch gewoon als Andries, en niet als degene die een voorbeeldfunctie voor het lerarenschap vervult. Waarschijnlijk vinden jullie hem dan meteen een stuk leuker en leggen jullie niet op alle slakken zout. Andries heeft tot op heden geen zwaar geschift absurd inmoreel gedrag vertoont, beetje jammer dat velen alles wel zo proberen te interpreteren. Tuurlijk is Andries niet perfect, maar wie wel??
quote:Gelukkig weet jij dat niet en niemand niet de tijd zal het leren.
Op maandag 29 oktober 2001 12:27 schreef pyl het volgende:
Om een antwoord te vinden op de vraag of Andries nog een serieuze kans maakt voor de klas is het niet nodig zijn sneue gedrag in het huis onder de loep te nemen. Dat hij überhaupt aan BB meedoet lijkt me diskwalificerend genoeg! Geen enkele zinnige directeur van een school zal een voormalig BB-bewoner aannemen.
quote:Trust me.
Op maandag 29 oktober 2001 12:37 schreef marky het volgende:Gelukkig weet jij dat niet
quote:Euhhh nee niet eerder dan dat jij de minster van onderwijs zou zijn.
Op maandag 29 oktober 2001 12:49 schreef pyl het volgende:[..]
Trust me.
quote:Aha. Een blind vertrouwen in autoriteiten. Past wel bij een Andries- adept.
Op maandag 29 oktober 2001 12:53 schreef marky het volgende:
Euhhh nee niet eerder dan dat jij de minster van onderwijs zou zijn.
quote:Volgens mij is alleen de minister van onderwijs die een moglijkheid zou kunnen hebben om te zorgen dat iemand niet meer aan de slag zou kunnen.
Op maandag 29 oktober 2001 13:03 schreef pyl het volgende:[..]
Aha. Een blind vertrouwen in autoriteiten. Past wel bij een Andries- adept.
[Dit bericht is gewijzigd door marky op 29-10-2001 20:20]
(er moet toch iemand les blijven geven nietwaar.
Spitskrant maandag 29 okt 2001
Friese school: Misplaatst en onvoorstelbaar
Surhuisterveen
Een deel van het onderwijspersoneel van een basisschol in surhuisterveen (Friesland) heeft als grap een poederbroef naar de eigen school gestuurd. Het openbaar ministerie zal de verdachten binnenkort dagvaarden. Het schoolbestuur sluit ontslagen niet uit. Dit is een misplaatste grap, aldus
de voorzitter van het schoolbestuur, H.Postma, gisterenochtend. "Leraren hebben een voorbeeldfunctie, dus vinden wij dit onvoorstelbaar" , aldus Postma, die tevens wethouder van de gemeente Achtkarspelen is. Volgens Postma ontstond het idee ruim een week geleden tijdens een les
handvaardigheid met brooddeeg. er werden grappen gemaakt over het gebruikte meel, waarop besloten werd een brief te sturen. Het bestuur van de openbare basisschool wacht de vervolging van de politierechter af voordat er zelf evt
maatregelen worden getroffen. de betrokkenen worden gehoord door de politie. Om hoeveel verdachten het gaat is nog niet duidelijk. Wel is bekend dat er meerdere personen bij de zaak betrokken zijn waaronder leraren. De rollen van de verdachten zijn echter verschillend. De een heeft een grotere rol in het geheel gespeeld dan de ander" aldus Postma. de betrokkenen hebben zelf opgebiecht de verzender te zijn. De directeur van de school had geen enkel vermoeden dat de brief van zijn eigen team kwam. Met het oog op miltvuurbesmetting meldde hij direct bij de politie dat er een verdachte brief was binnengekomen. Op de basisschool zitten 180 leerlingen. De ouders van de kinderen zijn inmiddels op de hoogte gebracht. In rotterdam is een men veroordeeld tot een maand cel omdat hij een poederbrief naar zijn baas had gestuurd.
quote:
Op zondag 28 oktober 2001 23:52 schreef scanman01 het volgende:[..]
De 'sex' (je kunt er nauwelijks van spreken) met Kelly was inderdaad een foutje... daarom was het na 1 seconde ook al afgelopen. Kelly duwde 'hem' erin, zoals ze later vol geuren en kleuren heeft beschreven!
Volgens Andries was het geen foutje.Hij vertelde
later dat hij er volkomen achter stond.Of dit waar
is is inderdaad betwijfelen.9 van de 10 jongens willen zo snel mogelijk neuken...
Heb je dat in de Break Out gelezen ofzo?
Ik meen dat dat zo'n blad is dat menig onervaren
jongenshart rode oortjes bezorgt.
Of misschien ben je gewoon een expert.Wat een fijne
mededeling dan.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 29-10-2001 20:15]
quote:Net zoals vele pro Andries jongens hem idealiseren.Alleen willen zien wat in het straatje past.
Op maandag 29 oktober 2001 11:14 schreef scanman01 het volgende:[..]
So? Er zijn vast net zoveel bladen die het daar niet mee eens zijn. Het is maar net welke je wilt aanhalen hè! Je kunt hier ook alle negatieve berichten over Andries quoten en je krijgt hetzelfde beeld. Zolang hij nog heel hoog scoort bij de kijker is het dus een vertekend beeld.
quote:Nee, we weten dat er maar 1 expert is op gebied van alles... en dat is SCHATJE!!! Je bent geweldig!! Jij weet precies hoe mannen zijn.... en die willen het liefst zo lang mogelijk wachten met sex...
Op maandag 29 oktober 2001 20:10 schreef schatje het volgende:
knip
quote:Precies! En er zijn ook van die meisjes die zo geobsedeerd zijn door Andries dat ze niet op kunnen houden over hem te schrijven. En maar zeggen dat ze hem niet mogen....
Op maandag 29 oktober 2001 20:21 schreef schatje het volgende:[..]
Net zoals vele pro Andries jongens hem idealiseren.Alleen willen zien wat in het straatje past.
quote:Ik mag hem ook niet.En hoe zit het nu eigenlijk met jou??
Op maandag 29 oktober 2001 22:33 schreef scanman01 het volgende:[..]
Precies! En er zijn ook van die meisjes die zo geobsedeerd zijn door Andries dat ze niet op kunnen houden over hem te schrijven. En maar zeggen dat ze hem niet mogen....
quote:Willem is toch ook gewoon terug gegaan ?
Op zaterdag 27 oktober 2001 00:24 schreef calvobbes het volgende:
Nee denk het niet. Denk vooral dat veel ouders en dus ook schoolbestuur het niet zo leuk vinden als zo'n BB figuur les gaat geven aan hun kids...
Als leraar is hij echter ongeschikt. Respect van zijn leerlingen zal hij niet meer krijgen.
scenario: Andries berispt een leerling(e) die een opmerking over zijn geslachtsdeel terugkaatst
Daarnaast vind ik zijn algemene ontwikkeling en kennis van zaken bedroevend laag, tenminste, zoals getoond tijdens de "denk batlles".
quote:Hij is/was leraar nederlands en volgens de berichten een zeer gewaardeerde leraar nederlands. Zijn algemene ontwikkeling is niet erg best en dat heeft hij zelf al meerdere malen toegegeven. Deze is ook niet noodzakelijk voor een leraar nederlands.
Op woensdag 31 oktober 2001 15:25 schreef Kayuk het volgende:
Op Andries als persoon geen aanmerkingen. Die actie met het ei was behoorlijk flauw, maar ik vond het wel kunnen.
Dat hij met iedereen naar bed gaat is ook zijn keuze; als hij het Huis heeft verlaten zal hij zich daarover misschien moeten verantwoorden bij bepaalde mensen (ouders, familie). His life.Als leraar is hij echter ongeschikt. Respect van zijn leerlingen zal hij niet meer krijgen.
scenario: Andries berispt een leerling(e) die een opmerking over zijn geslachtsdeel terugkaatst
Daarnaast vind ik zijn algemene ontwikkeling en kennis van zaken bedroevend laag, tenminste, zoals getoond tijdens de "denk batlles".
Het ligt aan hem zelf hoe hij terug keert in het onderwijs.
quote:Weer een loze kreet zonder argumentatie... zucht ...
Op woensdag 31 oktober 2001 15:25 schreef Kayuk het volgende:Als leraar is hij echter ongeschikt. Respect van zijn leerlingen zal hij niet meer krijgen.
maar dat was te verwachten want een goede argumentatie is er niet voor de stelling dat andries niet meer voor de klas kan.
Nogmaals, hij heeft geen echt rare of inmorele dingen gedaan. En dan hebben we het nog niet eens of strafbare feiten, want die heeft hij ook niet gepleegd, niet voor dat hij in het huis ging en niet in het huis!
Een leraar is altijd voor de klas anders als in zijn prive-leven. Dat is toch niet raar
Of jullie hebben een raar verknipt beeld van de mens achter de leraar, of Andries heeft jullie persoonlijk iets vreselijks misdaan. Dat zijn de enige redenen die ik kan bedenken waarom jullie deze stelling zo achterlijk blijven verdedigen.
Als je Andries niet mag, zeg dat dan gewoon, maar probeer je niet achter zijn beroep te verschuilen om hem te becritiseren.
En over je scenario, met 1 opmerking is die discussie afgelopen en zal een leerling het verder wel uit zijn hoofd laten om zoiets nog een keer te zeggen. Tevens denk ik dat Andries er wel om zou kunnen lachen en zich hier niet door de wijs zal laten brengen, hij is nl wel volwassen genoeg om de dingen te kunnen scheiden, dus dit zal geen invloed hebben op de rol die hij als leraar vervult.
[voor mijn overige motivatie verzoek ik u terug te lezen in dit forum]
quote:Ook names het gilde der schoolfrikken, juffen en meesters, alsmede het overige didactische personeel: bedankt!
Op woensdag 31 oktober 2001 16:55 schreef Nimue het volgende:
Lurky en Ethel, ik ben het volledig met jullie eens. Heel goed gezegd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |