abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2007514
Welkom in Digital Corner, het enige echte FOK! nerd hoekje!

FAQ WTF is dat?
Een FAQ is iets ja, daar kan je Frequently Asked Questions in vinden, dus de vragen die ik eigenlijk niet al te vaak wil beantwoorden Zoals je misschien ziet aan FAQ zie je dat we veelal met afkortingen werken, tenminste ikke...

Wat kun je hier allemaal kwijt en doen?
Nou eigenlijk van alles, koffie drinken en het over the Digital & Cyberworld, TV's, HiFi's en GSM's en ander digitaal geweld. Wees niet bang om te posten, we zijn nerds en kunnen bijna alles oplossen, weten we het antwoord niet dan gaan we gewoon interessant blaaten. Maw, we lijken slim en zijn het niet.....
Of zoals mijn voorganger zei:

Wil je een bepaald onderwerp wat dieper uitwerken, heb je gewoon wat vragen, wil je advies of een stelling kwijt? De rode loper ligt voor je klaar en je bent van harte welkom.

Die rode loper is er nog steeds.

Wat kun je hier allemaal NIET kwijt?
Ik stel het op prijs dat jullie ff met de volgende dingen rekening houden:

• Warez requests, vinden we niet lieV.
  • SPAM, daar heb ik gewoon een hekel aan.
  • Flames, hoewel ik niet vies ben van een flame, mag je deze mooi prive via ICQ, irc, mail of via andere methodes (voodoo misschien) uitvechten.
  • Links naar warez, patches, cracks, etc. Je weet zelf goed genoeg wat niet gewaardeerd wordt en ik vertrouw erop dat je bij plaatsing van een post hier ook rekening mee zal houden. Ook de zgn. 'abandonwarez' vallen hieronder.
  • Hoewel dit een forum is wat iets serieuzer van aard is, wil ik in principe proberen zoveel mogelijk toe te laten en de mogelijkheden zoveel mogelijk open te houden. Echter moet hier natuurlijk geen misbruik van gemaakt worden.
  • Sitechecks horen thuis in het officiele sitecheck topic (en we zijn bij deel 2 nu): Site Checks deel 2 - aub GEEN spam!
  • Te koop, hoe leuk het ook is om je medefokker iets aan te bieden is dit niet de plek om het te doen, daar zijn andere sites voor.
  • Voor de res alles wat jullie maar willen, zolang het binnen de fatsoensnormen en normale regels valt.

• WOW, check dit nu ff, vette wallpaper!!
    Denk je nu "Heb ik me nu een vette relaxte desktop wallpaper van een lekkere beeb, een relaxte bak!" Of weet ik veel wat waar jij je fetish op uitleeft, post het dan gerust in één van de Desktop topics, maar hou rekening met andere, probeer zoveel mogelijk thumbnails te maken, we hebben niet allemaal een T3 aan onze pc hangen.

De code is:

code:
    [url="http://www.euronet.nl/users/wesleys/fok/desktop.jpg"]
    [img]http://www.euronet.nl/users/wesleys/fok/predesktop.jpg[/img]
    [/url]

Alleen dan moet je wel eerst mijn url weghalen uiteraard

Owja, denk jij dat, ik ga lekker Oostindisch doof spelen!
    Ik heb van de dames op FOK van die heerlijke dikke hangijzers gekregen die ze normaal om hun kuisheidsgordel hebben. Gezien ik jullie SM meester ben, kan ik dan de ietwat minder legale zooi weg-editten en denk je van zo ik
    ga dat topic er eens lekker mee bevuiligen dan zet ik dat mooie kuisheidgordelhangertje op een topic. Puh

Mocht je het echt heel vaak heel bont maken, dan kun je een klein waarschuwinkje van me krijgen en anders... Een waarschuwing van 1 van de admins. Als je drie van die mailtjes gespaard hebt, word deze automatisch, gratis en voor niets omgezet in een ban, wat inhoudt dat je niet meer op FOK! zult kunnen posten. Maar wees gerust: als je je gewoon fatsoenlijk gedraagt heb je met al dit soort zaken helemaal niks te maken!

WTF al die AFK's en die BRB's!!
    Dat zijn veelal afkortingen die men gebruikt online, wil je sommige termen beter snappen dan kunnen de volgende links je misschien helpen:

• whatis.com Technische database
  • Veel taal dingen ff zoeken bij Computers en Internet of Techniek

• En die plaatjes en URL's hoe krijg ik die in mijn post?!?
    Een plaatje dmv

code:
    [img]http://www.hetplaatje.sta/at/hier.jpg[/img]
    en een URL dmv van deze code
    code:
    [url=http://forum.fok.nl/listtopics.php/16]Dit is het beste forum op fok![/url]
    Maar aangezien jullie zo slim zijn is dit uiteraard niet nodig om te vertellen maar ik ben lekker eigenwijs

Jij dictator, ik ben het hier niet mee eens!
    Ik heb mail, icq en irc bijna dag en nacht openstaan, Contact me ff dan en we hebben het er over. Blijf in het topic ontopic en zoek me op.

Mail: slakkie@fokzine.net (ikgod@hetzelfdemaardananders speciaal voor GRAZ)
    irc: #fok #emel op irc.fokzine.net

Maar ik wil niet melen, ik wil je zwoele stem horen!
    Sorry, mijn nummer is prive en die krijg je niet Sorry, maar de zwoele stem is niet voor jou bedoelt....

Nou,ik wil praten met iemand die wel jou zwoele stem kent!
    Dat kan, dan hem je te maken met mijn meerdere (maar wel een digibeet ) yvonne. Zij is de vrouw met de broek aan, ze is een FA (Fossiele Admin of zoiets ), en je kunt haar bereiken op yvonne@fokzine.net.

Zeg Slakkie...
    ....tis slakkie en geen Slakkie

Have fun!

-- slakkie

FAQ versie 2.4.1
    Zie ook de TechFAQ

[Dit bericht is gewijzigd door slakkie op 18-03-2002 23:52]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')