Wat is jouw mening over Ben Liebrand?
quote:Curry en van Inkel Yeah !!
Op vrijdag 26 oktober 2001 01:59 schreef Witchfynder het volgende:
"2 platen over negen"?
BL minimix
Sunny hoe oud was jij ook al weer
Maar vanzelfsprekend spreken die van 1991 en 1992 mij toch het meeste aan.
quote:Ben Liebrand is GOED !
Op vrijdag 26 oktober 2001 01:56 schreef SunChaser het volgende:
Vroeger zat ik 2 platen over negen klaar met mun cassetebandje. Nu heb ik Kazaa en een snelle pc en een brander. En ik beleef BL opnieuw. Want alles is er te vinden, ik draai nu bv de Grandmix 1982. Nooit gehoord. Wel erg goed.Wat is jouw mening over Ben Liebrand?
Donderdagavond altijd "de bond van doorstarters" teepen, en dan op de vrijdagavond (Curry & van Inkel RULE) de minimixen van Ben opnemen.
En natuurlijk de Grandmixen niet te vergeten.
Tegenwoordig zit Ben op de zaterdagmiddag op 538, maar dat is toch heel anders dan vroeger.
Vroeger was het verplichte kost om de grandmixen op cassette op te nemen van de radio, ook had ie een wekelijkse minimix ...
Ik begreep dat op 538 Ferry Maat binnenkort eenmalig terugkomt met de SoulShow en ook de bond van doorstarters. Iemand een idee wanneer?
quote:21 Bijna, maar ik deed nooit aan radio. Scheelt misschien ook.
Op vrijdag 26 oktober 2001 02:00 schreef SunChaser het volgende:
Je bent zeker nog geen 25 he?
quote:Erm... Dat was vanochtend... (kennelijk gemist ?
Op vrijdag 26 oktober 2001 11:02 schreef SunChaser het volgende:
...
Ik begreep dat op 538 Ferry Maat binnenkort eenmalig terugkomt met de SoulShow en ook de bond van doorstarters. Iemand een idee wanneer?
Als je links hebt naar die mixen (of allemaal gedownload via file-sharing?) hoor ik 't graag van je ...
Erbij vanuit gaande dat dit mag, die mixen zijn niet commercieel namelijk
quote:Ik ken 'em persoonlijk
Vroeger zat ik 2 platen over negen klaar met mun cassetebandje. Nu heb ik Kazaa en een snelle pc en een brander. En ik beleef BL opnieuw. Want alles is er te vinden, ik draai nu bv de Grandmix 1982. Nooit gehoord. Wel erg goed.Wat is jouw mening over Ben Liebrand?
Adres van de Mixfreaks mailinglist: http://groups.yahoo.com/group/mixfreaks
Zitten een hoop mix-makers, zoals Ben Liebrand, een paar oude Bond Van Doorstarters Mixers en ik zelf, maar ook veel mix-liefhebbers (kleine 800).
Is het wat voor jou misschien?
Liebrand draait op de meeting vanavond ... dat is toch wel uniek te noemen
Toen Stenders na corne zat op 3fm (isa was al wel gecontracteerd maar nog niet begonnen) hebben ze een keertje stenders en van inkel na gedaan een paar uur lang. Mooie verhalen uit die tijd maar ook van Curry en natuurlijk een interview met Ben.
Wel mooi om te horen dat ie zelf heel hard moest werken om het erop te krijgen, echt knippen en plakken en dan tijdens de uitzending de twee tapes gelijk moest krijgen voor de doorstart.
Waren leuke tijden, radio is nu veel minder helaas. Terwijl je weet dat jongens als van inkel, stenders, corne eigenlijk veel beter kunnen.
quote:Gewoon Ben Liebrand intypen op Kazaa.
Op vrijdag 26 oktober 2001 18:24 schreef popolon het volgende:
Als je links hebt naar die mixen (of allemaal gedownload via file-sharing?) hoor ik 't graag van je ...
quote:Heftige shit!
Op vrijdag 26 oktober 2001 18:36 schreef Devnull het volgende:
Sunchaser:Adres van de Mixfreaks mailinglist: http://groups.yahoo.com/group/mixfreaks
Zitten een hoop mix-makers, zoals Ben Liebrand, een paar oude Bond Van Doorstarters Mixers en ik zelf, maar ook veel mix-liefhebbers (kleine 800).
Is het wat voor jou misschien?
Liebrand draait op de meeting vanavond ... dat is toch wel uniek te noemen
quote:Party was idd ruig! Volgend jaar ga ik weer!
Op zaterdag 27 oktober 2001 05:06 schreef 5731N het volgende:[..]
Heftige shit!
ik wist niet dat je ook op FOK! rondliep maurice
Ben Liebrand en die party was idd wel erg ruig, nou nu gaan we maar eens ons bed opzoeken..
quote:Check Vleermuis. 11625245. Hij heeft ze allemaal. (jaarmixen)
Op vrijdag 26 oktober 2001 18:24 schreef popolon het volgende:
Zeg Sunchasert,Als je links hebt naar die mixen (of allemaal gedownload via file-sharing?) hoor ik 't graag van je ...
Erbij vanuit gaande dat dit mag, die mixen zijn niet commercieel namelijk
quote:Ik ook!
Vroeger zat ik 2 platen over negen klaar met mun cassetebandje.
Ik heb die bandjes ook nog. Met minimixen van o.a. Prince - Kiss, Whistle - Just Buggin', Cliff Richard & The Young Ones - Living Doll, Bruce & Bongo - Geil, Janet Jackson - What Have You Done For Me Lately en Bolero. Van Axel F. was een ook gave minimix.
Eén van de mooisten vind ik die van Art of Noise - Paranoimia. Of die van Shake That Ass / I Wish - Stevie Wonder.
quote:Als dat dezelfde is die ik ook even heb gedownload dan is die niet van 1982, want je hoort daarin o.a. Showing Out van Mel & Kim en die is van 1986. En Don't Stop Till You Get Enough van Michael Jackson en Popmuzik van M zijn van 1979 en I Feel Love van Donna Summer is van 1977, ook niet erg logisch. Het klinkt mij meer als een algemene Dance Classics mix.
Want alles is er te vinden, ik draai nu bv de Grandmix 1982. Nooit gehoord. Wel erg goed.
Heb jij wellicht een andere versie?
Ik ben trouwens 't meest benieuwd naar de grandmixen van 1985 en 1986, want die jaren zijn voor mij het hoogtepunt van de jaren 80 dancemuziek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |