abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 oktober 2001 @ 22:43:05 #1
15777 la.femme.nikita
another apple? asked the snake
pi_2003836
....Djezz, WAT KAN DIE KLLLLUNGELEN ZEG! Daar zullen ze spijt van hebben, dat ze haar hebben aangesteld als presentatrice, aaah-haaah!
:: my weblog ::
  donderdag 25 oktober 2001 @ 23:01:09 #2
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_2004055
* NEE
Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
  donderdag 25 oktober 2001 @ 23:04:53 #3
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_2004099
dat past toch precies in de traditie van BB presentatoren/trices die er niets van bakken
pi_2004154
Ze had beter met Ralph Inbar gezellig Banana Split moeten blijven presenteren. Was ook niet live, dus dan konden ze het desnoods 300 x overdoen.
Maar ja, toch kan ik haar wel aan als presentatrice. Af en toe heeft ze de neiging om een beetje als die Chazia van De Zwakste Schakel te klinken, maar dat neem ik niet serieus.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  donderdag 25 oktober 2001 @ 23:12:35 #5
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_2004191
Het is ook sneu voor haarzelf, ze probeert het goed, maar het wil voor geen meter.
pi_2004194
NEE!
pi_2004225
ze kan beter gewoon blijven moederen over Priscilla (' ja ik heb er eentje thuis die proscilla heet'. Net alsof wij dat niet weten! Ze zoekt haar hele leven al de media op, en die weten nu ook wel es dat ze een dochter heeft van rond de 18, die heel vaak van huis wegloopt. Ja vindt je t gek, als je moeder niks goed kan formuleren:-)
pi_2004230
Ik vind haar wel leuk en ze past goed bij het programma. Dat gemiereneuk over die foutjes, pffff.....
pi_2004239
Ik neem aan dat dit een retorische vraag is?
pi_2004242
proscilla = priscilla. mijn vingers willen wel eens te snel. Lijk Patty wel..........................ahum
  donderdag 25 oktober 2001 @ 23:42:15 #11
17778 eagle123
The eagle has landed
pi_2004594
Nee. absoluut niet. Dat die muts toch lekker naat huis gaat zeg. Kan de namen van de deelnemers niet eens uit elkaar houden. Weet niet wat er precies allemaal gebeurt is vanavond. En dan die uitspraken. "Het slechte nieuws is dat Tania het huis heeft moeten verlaten. Het goede nieuws echter is dat jullie mogen blijven" Wow...wat een goed nieuws zeg.

En soms komt ze echt niet uit haar woorden. Ga toch lekker bij sesamstraat werken ofzo.

Hoezo Mindfuckers bij Yorin?
pi_2004621
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 23:42 schreef eagle123 het volgende:
En soms komt ze echt niet uit haar woorden. Ga toch lekker bij sesamstraat werken ofzo.
Neeeee dat kun je mijn kinderen niet aan doen
Try anything once, twice to be sure
  donderdag 25 oktober 2001 @ 23:49:38 #13
17778 eagle123
The eagle has landed
pi_2004728
ha ha ha.
Hoezo Mindfuckers bij Yorin?
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 00:07:32 #14
15985 huiz
Man in Black
pi_2005015
Het ging weer lekker vandaag.

"Het team van Pis... eh, Pascal..."

Scope Pure Colombia BV
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 00:08:47 #15
10152 Buffie
There is only one
pi_2005031
Oh Patty, Patty, Patty... Moeilijk he, presenteren?

Impressie van een stukje presentatietalent:

'Dus wat er vanavond gebeurd is, is dat ze drie battles hadden en daar zijn er twee van gewonnen door het team van... eh Pascal, want die won er twee. Ja, dat betekent dus dat die derde niet hoefde he. En Tania moest er toen uit, die zat in het team van Pascal, Gert-Jan, Priscella, Kelly, Ed, Coos en... oh nee, in het team van Danielle, die ziek op bed ligt. Jeetje, wat een gedoe, ik kijk nog even op mijn kaartjes. Dus bij het team van Danielle... ja... ehm... Daar hadden ze er dus een te weinig en toen is Priscella naar het andere team van Pascal gegaan. Nee, naar het team van Andries, ja van Danielle dus. Jongens, wat een gedoe, ik kom er even niet meer uit. Even kijken, want Tania was er al uit, en dan hadden ze er allebei zes en toe kwam die battle waar Tania niet meer aan mee deed. Dus eh... team Pascal heeft gewonnen, Priscella is nu naar het andere team en Tania zit nu bij mij. Ja, daar komt het wel op neer.'

Jeeeeezus! Patty, gebruik die paar grijze cellen die je hebt alsjeblieft een keertje. Kijkt dat mens uberhaupt wel eens naar BB of heeft ze een geheugen als een zeef?

* neemt niet wel dat het wel vermakelijk is om te zien hoe ze stotterend probeert om er nog iets van te brouwen

Als chocola een man was, dan zou ik ermee trouwen
pi_2005094
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 00:08 schreef Buffie het volgende:

Jeeeeezus! Patty, gebruik die paar grijze cellen die je hebt alsjeblieft een keertje. Kijkt dat mens uberhaupt wel eens naar BB of heeft ze een geheugen als een zeef?

Ze was gewoon dronken en stoned
Try anything once, twice to be sure
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 00:25:26 #17
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_2005219
"Laat mij ook eens een foutje maken" zei ze vanavond. Ik wacht al 1,5 maand op het moment dat ze 10 minuten geen fout maakt.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_2005301
nou ga ik er lekker tegen in. Ik heb wel iets positiefs gezien. Ik vond n.l. dat ze heel lief voor Tania was. Ze beschermde Tania tegen zichzelf (was hard nodig) en het leek mij dat ze zich echt zorgen maakte om haar (net als ik)Daarna ging toch zitten melken, maar wel binnen de grenzen (over G.J/pres verhaal en affaire Frank) Uiteraard zeg ik hiermee nix over haar presentatie talent, dat was weer even belabberd.
pi_2006402
Patty brad heeft een nieuwe standaard gezet op het gebied van incompetentie..........

De blik in der ogen zegt al genoeg.....Die blik i van iemand die of stijf van de coke staat en alleen maar kan denken aan een nieuw shot,of vergeten is haar dildo uit nemen en met totaal misplaatse,euforische ogen zich afvraagt waarom "dat ding" maar 4 standen heeft.

pi_2006408
hehe......... wat een raar kut wijf zeg. laat ze haar ogen eens normaal openhouden...
Wie gaat slapen om te vergeten wordt de volgende ochtend wreed verstoord wakker......
  † In Memoriam † vrijdag 26 oktober 2001 @ 05:29:49 #21
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_2006422
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 00:30 schreef supergirl het volgende:
nou ga ik er lekker tegen in. Ik heb wel iets positiefs gezien. Ik vond n.l. dat ze heel lief voor Tania was. Ze beschermde Tania tegen zichzelf (was hard nodig) en het leek mij dat ze zich echt zorgen maakte om haar
idd, de emotie in Patty's stem toen ze naar Tania liep viel mij ook op..
pi_2006505
dit is de eerste keer dat ik op dit forum reageer, maar die Patty is inderdaad zo verschrikkelijk ergerlijk dat het er nu maar eens van moest komen. het lijkt wel of ze iets gebruikt heeft met al die fouten en versprekingen, of zou ze gewoon zo dom zijn?
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 08:15:35 #23
10888 Kayuk
Home away from home
pi_2006554
quote:
"Laat mij ook eens een foutje maken" zei ze vanavond. Ik wacht al 1,5 maand op het moment dat ze 10 minuten geen fout maakt.
Dan heb je dus de uitzending van twee weken geleden gemist. Die was foutloos! Maar zelfs na de stuntelige presentatie van gisteren, blijf ik haar een aandoenlijk schatje vinden.

Piscal, eh, Pascal

pi_2006580
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 22:43 schreef la.femme.nikita het volgende:
....Djezz, WAT KAN DIE KLLLLUNGELEN ZEG! Daar zullen ze spijt van hebben, dat ze haar hebben aangesteld als presentatrice, aaah-haaah!
bij yorin zijn ze wel blij met Patty, alleen niet met hoe het programma op dit moment verloopt.
muziek, m'n lust en mijn leven
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 08:42:51 #25
17519 Parel
van de funky narcoticabrigade
pi_2006644
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 23:15 schreef fokje het volgende:
Ik vind haar wel leuk en ze past goed bij het programma. Dat gemiereneuk over die foutjes, pffff.....
Meen je dat nou serieus?
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')