En soms komt ze echt niet uit haar woorden. Ga toch lekker bij sesamstraat werken ofzo.
quote:Neeeee dat kun je mijn kinderen niet aan doen
Op donderdag 25 oktober 2001 23:42 schreef eagle123 het volgende:
En soms komt ze echt niet uit haar woorden. Ga toch lekker bij sesamstraat werken ofzo.
Impressie van een stukje presentatietalent:
'Dus wat er vanavond gebeurd is, is dat ze drie battles hadden en daar zijn er twee van gewonnen door het team van... eh Pascal, want die won er twee. Ja, dat betekent dus dat die derde niet hoefde he. En Tania moest er toen uit, die zat in het team van Pascal, Gert-Jan, Priscella, Kelly, Ed, Coos en... oh nee, in het team van Danielle, die ziek op bed ligt. Jeetje, wat een gedoe, ik kijk nog even op mijn kaartjes. Dus bij het team van Danielle... ja... ehm... Daar hadden ze er dus een te weinig en toen is Priscella naar het andere team van Pascal gegaan. Nee, naar het team van Andries, ja van Danielle dus. Jongens, wat een gedoe, ik kom er even niet meer uit. Even kijken, want Tania was er al uit, en dan hadden ze er allebei zes en toe kwam die battle waar Tania niet meer aan mee deed. Dus eh... team Pascal heeft gewonnen, Priscella is nu naar het andere team en Tania zit nu bij mij. Ja, daar komt het wel op neer.'
Jeeeeezus! Patty, gebruik die paar grijze cellen die je hebt alsjeblieft een keertje. Kijkt dat mens uberhaupt wel eens naar BB of heeft ze een geheugen als een zeef?
* neemt niet wel dat het wel vermakelijk is om te zien hoe ze stotterend probeert om er nog iets van te brouwen
quote:Ze was gewoon dronken en stoned
Op vrijdag 26 oktober 2001 00:08 schreef Buffie het volgende:Jeeeeezus! Patty, gebruik die paar grijze cellen die je hebt alsjeblieft een keertje. Kijkt dat mens uberhaupt wel eens naar BB of heeft ze een geheugen als een zeef?
De blik in der ogen zegt al genoeg.....Die blik i van iemand die of stijf van de coke staat en alleen maar kan denken aan een nieuw shot,of vergeten is haar dildo uit nemen en met totaal misplaatse,euforische ogen zich afvraagt waarom "dat ding" maar 4 standen heeft.
quote:idd, de emotie in Patty's stem toen ze naar Tania liep viel mij ook op..
Op vrijdag 26 oktober 2001 00:30 schreef supergirl het volgende:
nou ga ik er lekker tegen in. Ik heb wel iets positiefs gezien. Ik vond n.l. dat ze heel lief voor Tania was. Ze beschermde Tania tegen zichzelf (was hard nodig) en het leek mij dat ze zich echt zorgen maakte om haar
quote:Dan heb je dus de uitzending van twee weken geleden gemist. Die was foutloos! Maar zelfs na de stuntelige presentatie van gisteren, blijf ik haar een aandoenlijk schatje vinden.
"Laat mij ook eens een foutje maken" zei ze vanavond. Ik wacht al 1,5 maand op het moment dat ze 10 minuten geen fout maakt.
Piscal, eh, Pascal
quote:bij yorin zijn ze wel blij met Patty, alleen niet met hoe het programma op dit moment verloopt.
Op donderdag 25 oktober 2001 22:43 schreef la.femme.nikita het volgende:
....Djezz, WAT KAN DIE KLLLLUNGELEN ZEG! Daar zullen ze spijt van hebben, dat ze haar hebben aangesteld als presentatrice, aaah-haaah!
quote:Meen je dat nou serieus?
Op donderdag 25 oktober 2001 23:15 schreef fokje het volgende:
Ik vind haar wel leuk en ze past goed bij het programma. Dat gemiereneuk over die foutjes, pffff.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |