Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen - Deel 6. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op Streamverslagen woensdag 24 oktober 2001, deel 2.
zo zie je maar weer dat lichaamstaal alleen niet voldoende is om iemand te kunnen volgen, jeetje, wat is dit aaaaaaaai zeg zonder geluid
[Dit bericht is gewijzigd door Htje op 25-10-2001 01:38]
Het is twaalf uur. Eensgezind barsten de Bewoners uit in verjaardagsgezang en iedereen feliciteert Andries.
Alleen voelt Andries zich niet zo heel erg jarig als hij weer binnen is. Hij had op een feestje gehoopt, maar er is niets geregeld. Hij pinkt een traantje weg als Leo naar de dagboekkamer wordt geroepen.
Als Leo weer in de woonkamer is, kan het feest alsnog beginnen. Big Brother heeft de gitaar van Andries in de dagboekkamer gezet en de jarige Job omhelst zijn instrument alsof het zijn lang verloren kind is. Zo is zijn verjaardag toch nog compleet. Jongens, wat gaaf dat jullie dit gevraagd hebben. Dit was echt wat ik het liefste wilde.
Toch niet zo heel erg dat ik vanavond geen streams had dus
quote:flauw zeg
Op donderdag 25 oktober 2001 03:34 schreef Rica het volgende:
Oef! Andries heeft z'n gitaar gekregen?!Toch niet zo heel erg dat ik vanavond geen streams had dus
quote:you should
Op donderdag 25 oktober 2001 04:56 schreef Rica het volgende:
Do I look like I care?? [afbeelding]
In rijk wordt wat heen en weer geslentert door Andries, Danielle en -volgens mij- Diane, uit bed en weer in bed. Andries heeft kennelijk dorst, die loopt naar de koelkast om iets te drinken en weer terug in bed. Zo te zien praten ze in rijk.
* fokje heeft geen geluid, enkel de gratis stream op de bb-site
(Lastig, geluid valt steeds weg)
(en nou was er weer telefoon)
Andries geeft aanwijzingen, hoe ze het beste kunnen gooien.
Pascal's team begint.
De rijken kijken over de schutting mee.
Ik hoor dan weer 'Jammer', 'geeft niks' en soms 'goed zo.'
(Het is zowiezo afwachten wat de anderen doen.)
Ik hoor Pascal tellen tot 32. Hebben ze er zoveel gescored? Van de 42?
Andere kant: Daan begint.
De stem roept: Danielle te beginnen op mijn teken.
Daan begint opnieuw na het teken. (en dat duuuuurt...)
Aha, sommige tonnen zijn meer punten waard. Vandaar die 32 punten bij arm. (kon me ook niet voorstellen dat ze 32 ballen in de tonnen hadden gegooid)
Het begint een gewenning te worden dat de Bewoners om de paar uur voor een Battle worden opgeroepen. Niemand zegt er ook wat van als ze in alle vroegte moeten aantreden.
De Battle is heel simpel. Arm speelt tegen Rijk de toren van Pisa. Op de tafel tussen het hek wordt het spel geplaatst. De bedoeling is dat de Bewoners één voor één een poppetje op de toren zetten, zonder dat deze omvalt. Het team dat als eerste twee spelletjes wint, mag naar de Rijke kant.
Als eerste neemt Frank het op tegen Sandy. Hij wil zijn verloren dam-Battle goedmaken. Dat lukt hem. Diane houdt haar zenuwen ook onder controle. Zij wint het spel van Kelly, wat betekent dat het team van Daniëlle weer terug in hun warme bed aan de Rijke kant kan kruipen.
Volgens de armen hebben ze nu al 35 punten.
Pascal: Ze zijn heel goed.
Nu is Frank aan het gooien.
Daan zegt: Rustig aan, geeft niks.
Frank: Kutspel.
Andries gooit nu.
Er klinkt applaus.
Bij arm zijn Snuf en Snuitje alweer in bed gedoken.
Rijk is aan het tellen.
Ik hoor 36. Klopt dat?
Tania begint weer te zingen: Kleren aan, kleren uit. (Jeez, meent die nou echt een singeltje te mogen maken?)
Alle armen kruipen nu in bed en doen het licht uit.
Is al gezegd dat Daan's team gewonnen heeft?
Gert-Jan gaat koffie zetten.
Frank had er schijnbaar 0 ballen in.
(Grrr, ik kreeg telefoon tussendoor, heb de rest gemist )
11.41 Iemand heeft vijf ballen in de drie gegooid. Andries : Dat was goed. Frank viel een beetje tegen.
11.42 Andries : Nul ballen Frank. Maar dat hupje had je wel weer. Frank : Ik werd er gek van. Andries : Er is één probleem, dat doet zich nu voor. I got no shoes. Frank is aan het vegen in de woonkamer. Frank : Ik ben geen schoonmaakmiep hoor. Diane en Andries brengen een kleed naar buiten.
11.44 Andries: Jongens, ik begin nu even de keuken schoon te maken. Frank : Wat moet je anders. Ed : Je blijft aan de gang met het geouwehoer.
De stream buffert nu aan één stuk door dus ik probeer breedbandstream 2. Deze blijkt nauwelijks beter van kwaliteit.
11.48 Ed tegen Frank : Ik blijf nou uit mijn bed vandaan. Je blijft er uit komen. Ik ga nou niet meer terug. Stream naar de oven waar Gert Jan zit (als ik het goed heb want ik zie alleen zijn rug).
Ik probeer breedbandstream 1 nog een keer.
11.54 Andries in de keuken tegen o.a. Danielle : Neem alles mee wat je nodig hebt en kom hier niet meer terug. Ik kan hier alleen maar schoonmaken als ik alleen ben. Dan gaat de stream naar de badkamer waar Leo rondscharrelt en waar Tania het bad schoon maakt.
Dit is het voorlopig van mij.
sorry was een beetje off topic maar ja er gebeurt nu ff niks
quote:En dan te bedenken dat Gert Jan een week ofozo geleden nog zei dat team Danielle waarschijnlijk geen enkele battle meer zou winnen zolang hij nog bij team Pascal zit.
Op donderdag 25 oktober 2001 13:39 schreef Magics het volgende:
Irritant dat team Daan zoveel battles hefet gewonnen.
quote:Dat vind ik geen leuke opmerking Scanman.Is niet nodig.
Op donderdag 25 oktober 2001 13:42 schreef scanman01 het volgende:[..]
En dan te bedenken dat Gert Jan een week ofozo geleden nog zei dat team Danielle waarschijnlijk geen enkele battle meer zou winnen zolang hij nog bij team Pascal zit.
![]()
Frank geeft Leo de tip om eens op survival te gaan in de Ardennen.
F. : Tip van de dag van Dr. Frank
Frank moet nog steeds Leo hebben en zeikt hem veelvuldig af.
Ze hebben het nu over de Battles.
Frank zegt dat een bureau dat doet.
F. : Je hoeft het wiel niet twee keer uit te vinden natuurlijk. Wat denk je wat voor organisatie dit is !
F. zegt dat hij bij de laatste Battle 5 6 keer mis gooide.
Da. : Ik twee keer raak !!
Leo begint over de Pisa-Battle.
Leo begint een ander onderwerp.
Leo : Ze laten hier alles van je zien. Je gekke loopjes...
F. : Van mij al dat vloeken.. (zelfkennis !).
F. : Ik heb nu weer last van m'n knie. Als ik weer last krijg dan stap ik eruit. Daar kan BB ook niets aan doen.
Da. : Misschien moet je het vantevoren in laten tapen.
F. : Weet je wat ik ga doen ? Ik ga een brace bestellen op mijn kosten. Als ik er weer iets aan krijg scheur ik alles af. (aandacht tekort ?).
F. : Met dat voetballen had ik last en gisteren met dat (zand)zakken lopen ook.
F. : Dan wordt het een vrijwillige exit.
Da. : Dat moet je aangeven.
Leo : Zi jgeeft hele goeie tips !
F. : Ik luister ook wel !
F. : Ik bepaal wanneer ik sport. Heel gecontroleerd moet ik dit gaan doen. Ik ga wel even naar de DK. Ik wil sporttape hebben dan. Dan tape ik het in.
Da. : Je wel vragen of iemand het in kan tapen.
GJ: Het wordt een wereldbrood.
E: Nou, vanavond is er eentje van ons hier niet meer.
GJ: Ik denk dat ik wel weet wie. Jij en Leo hoeven er niet uit, jullie hebben hier alweer twee weken gezeten. Ik denk Pris of Tania.
Gert-Jan telt z'n schrammen, sneeën, blaren en kerven: "Die handjes zullen nooit meer hetzelfde zijn."
E: Ouwe, eerst 10 minuten dan weer kneden en dan weer 15 minuten.
GJ: Oke, uurtje bakken en dan een dutje doen.
Ze zijn allebei gebroken van de nacht. Er wordt buiten geroepen, ze gaan naar buiten. Het is voor Diane.
GJ: Diane, love you
E: of was het nou fuck you?
Ed blijft mopperen over dat de rest van het team nog steeds ligt te slapen. Gert-Jan roept Diane weer naar buiten omdat het geroep door blijft gaan. Ook hoort hij wat voor Frenky.
In arm liggen een aantal in bed te slapen, het licht is ook uit.
14.32: TUUT TUUT: BATTLE!!!!!!!!!!!!!!!1 Tania is dolenthousaist en zingt haar liedje weer! Andries vind het niet leuk en dat laat hij ook blijken, hij wordt er schijtziek van zegt ie.
quote:Ja tuurlijk, ziew jij Kelly al bovenin komen? laat staan ed?
Op donderdag 25 oktober 2001 14:54 schreef Jamming74 het volgende:
Weet niet precies wat de bedoeling is, maar het ziet er naar uit dat Rijk weer wint
[Dit bericht is gewijzigd door Jamming74 op 25-10-2001 15:15]
Nou wil ik eigenlijk van mensen weten of dit bij hun ook het geval is , dus als je beld dat je dan BB niet aan de lijn krijgt.
[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 25-10-2001 15:25]
quote:Wat doet dit bericht tussen de streamverslagen?
Op donderdag 25 oktober 2001 15:25 schreef kavu het volgende:
het wordt hier op het forum vaak gezegd dat het team van danielle zo dom is maar als je alle battles bekijkt is het team van pascal net zo dom (of dommer)
quote:ik vind dit bericht er wel tussen kunnen omdat het team van pascal zolang over een woord doen terwijl ze allang alle letters hebben
Op donderdag 25 oktober 2001 15:26 schreef femalehunter het volgende:[..]
Wat doet dit bericht tussen de streamverslagen?
quote:Dus als ik jou 19 letters geef, weet jij binnen enkele seconden het te vormen woord? Knap hoor!
Op donderdag 25 oktober 2001 15:29 schreef kavu het volgende:[..]
ik vind dit bericht er wel tussen kunnen omdat het team van pascal zolang over een woord doen terwijl ze allang alle letters hebben
[Dit bericht is gewijzigd door femalehunter op 25-10-2001 15:37]
Dan streams op arm. Ik hoor Tania en Frank, ze liggen in hun slaapzak. Die laatste vertelt dat T de kindersluiting van de kraan niet begreep.
Ik zie dat er weer iemand streamt. Mooi, want ik moet gaan. Suc6!
K: Ik wordt altijd zo zenuwachtig van dat soort momenten en dan krijgen we weer zo'n pleurisbattle.
Pascal denkt dat het een onderwater-battle wordt, door buizen, hoepels en gaten. Ed is bang voor water, hij durft niet onder water.
Kelly zegt dat je hier ook bent om je angsten te overwinnen.
K: You never know, baby. En anders neem ik jou dit keer op mijn rug, dan gaan we samen.
E: Prima.
Pascal geeft Ed nog even een paar tips over hij z'n haar dient te stylen.
Tania is er erg blij mee, alleen ligt het wel aan de rijke kant.
Frenk mompelt wat...
K: Ik zit er gewoon niet op te wachten, ik wil nu winnen.
Kelly is nu 24 uur gestopt met roken, ze heeft wel zin in een sigaret maar doet het niet. Kelly is verder erg sjago, pascal attendeerd haar hierop.
Schijnbaar heeft BB aan Frank gevraagd of hij in aanraking is geweest met justitie.
Frank: Ik had eens voor een honderd of 18 aan parkeerboetes open staan. Maar ze wilden weten of ik ooit met diefstal te maken had.
Frank legt uit hoe hij aan die parkeerboetes kwam.
F: Ik heb ze uiteindelijk wel betaald.
Pascal: Meen je dat nou?
Pascal zegt dat het nu stil is op het BF.
Frank zegt: Er is nooit iemand uit arm exit gegaan, altijd uit rijk.
Diane: Och dat is gewoon toeval. Waren er toch ook maar drie.
Iemand zei (volgens mij Sandy): Nog 4 uurtjes en dan staan we daar. Doe maar een stap naar achteren.
Tania: Gaat dat dan altijd zo?
quote:Daarna probeerde Frank nog een Belgenmop:
Op donderdag 25 oktober 2001 17:37 schreef Gia het volgende:
Tania vraagt aan pris om in haar toilettas te kijken wat er allemaal in zit.
Tania kijkt: Ja, 't is geweldig.
Pris: Wat is hier zo belangrijk aan dan.
Frank: Dat is Belgische make-up.
In rijk wil Coos al eten gaan bestellen, maar Pascal en Kelly hebben nog geen honger.
Sandy gaat een jasje lenen van Kelly voor de live-uitzending.
Pascal vraagt aan Tania of ze zenuwachtig is, ze zegt van niet omdat ze wacht op de battle. Diane roept nu dat ze wel zenuwachtig is. Pasal: ja, maar jij bent altijd zenuwachtig.
Pascal denkt dat Tania niet gaat vanavond, omdat ze net haar eigen toilettas heeft gekregen.
Diane vind het kettinkje om de enkel van Tania leuk en zegt dit ook tegen haar. Tania vind hem zelf ook heel erg leuk, heeft ze gekregen van het dochtertje van het zusje van haar ex. Ze is altijd erg dankbaar met kadootjes van kinderen, omdat deze niet veel zakgeld hebben en dan toch zoiets doen.
P: Auw!
K: Wat auw?
P: Vol op mijn knie!
K: Kusje erop? *smak*
P: Zenuwachtig Tania? Ik denk niet dat je gaat Tania!
K: SANDY ... SANDY!!.. Kom dan ff!
K: Kijk dan hoe die staat, je mag alles van me lenen. Je bent toch mijn mini? Forever!
17.26 Kelly in de woonkamer : Als ik weg moet vind ik het echt heel erg. Voor mijn gevoel heb ik al heel veel gewonnen hier, niet van jullie maar van mezelf. Het is een tweede fase voor mij hier. Kelly eet een boterham o.i.d. Frank : Je moet gewoon jezelf blijven. Hun bepalen of ze je leuk vinden. Kelly : Als je gaat liegen ben je zo weg. Frank : Het antecedentenonderzoek ? Je hoeft niet alles te vertellen. Pascal : Nee (hij is het met Frank eens). Frank vertelt dat hem gevraagd is of hij met de politie in aanraking is geweest. Hij zei, ja, ik heb 1800 gulden aan boetes gehad.
17.35 Frank gaat een jasje halen : Ik heb het niet zo warm. Tania : Ik heb maar één keer avondeten gehad daar (rijk). Pascal : Ben je zenuwachtig Tania ? Ik versta het antwoord niet. Pascal : Ik denk niet dat je gaat Tania.
De regie is nogal vreemd bezig met de microfoons. Sommige bewoners klinken harder als anderen, weer anderen zijn helemaal niet te horen, daardoor is vaak slechts de helft van een gesprek te volgen.
17.39 Pascal : Nancy was echt niks hier. De eerste drie dagen vooral. Pascal vertelt Priscella hoe de teams tot stand zijn gekomen.
[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 25-10-2001 17:51]
In rijk zit iedereen op de bank wat te keuvelen. Ed en Pascal willen wel een keer in hun nette pak naar het battlefield. Coos vertelt dat ze op het dak bezig zijn.
Frank fluistert nu tegen Leo in de tuin dat hij ook alvast zijn zwembroek over zijn onderbroek aan moet doen, hij heeft hier een of andere rare reden voor, want als ze winnen dan doen ze alleen hun zwembroek uit, raar.
Verder geeft Frank opdracht aan Leo om de anderen ook wakker te maken omdat de camera's al klaar staan voor de battle.
Diane, Frank en Tania staan in de tuin, ze vinden het koud.
Regelmatig doen ze de BB stem na. Ze ontdekken nu dat er een hijskraan klaar staat op het battlefield, dit vinden ze top.
17.52 Sandy : Ben je al lichtelijk nerveus Daan ? Heb je al een paracetamol genomen ? Dat komt omdat je ook vermoeid bent Daan. Op een gegeven moment houdt het op. Ik hoor de antwoorden van Danielle niet. Ze zit aan de tafel met haar hoofd voorover op haar armen.
17.56 Stream naar de badkamer waar Sandy haar haar gaat föhnen. Stream naar het hek waar Ed vraagt hoe het met Daan gaat. Tania zit nu bij Danielle. Danielle : Ik heb het nog nooit gehad. Tania : Hoeveel heb je er genomen ? Danielle : Twee. Tania : Ga op Uw nest liggen dan. Danielle : Ik ben bang dat ik moet spugen. Diane komt binnen : Wat heb je Daan ? Tania : Hoofdpijn. Diane : O, nog steeds zo erg ?
Aan de rijke kant is Kelly met haar make-up bezig.
rijk:
Sandy zegt lichtelijk nerveus te zijn.
Pascal zingt op de achtergrond: Wat eten we vandaag?
Sandy: Geen pizza, geen shoarma, geen chinees.
Kelly: Ik hoef niets.
Sandy: Ik heb helemaal geen honger.
Kelly: Ik doe alles wat ze willen, ik ga ervoor.
Sandy: Ik ook.
Kelly: Priscella, mag ik heel effe je wenkbrauwborsteltje?
Pris: ja hoor.
Kel: In je blauwe tasje? Nou, ik kan hem niet vinden, laat maar.
Tuuttuut: Captain van rijk naar de DBK.
Andries: Als ze jou zo roepen, moet je gelijk maar even aangeven dat je je niet goed voelt.
Daan glimlacht dapper.
Rijk moet in de serre gaan zitten, het wordt een battle van 6 tegen 6.
Kelly: Effe rustig.
Pas: Effe rustig? We moeten hier zijn.
Pas: Coos, kom hier!
In arm zit Danielle nu in de DBK.
Ze gaat weer naar binnen.
Het is een vragenbattle, met afvalrace. De bewoner die als laatste zit heeft gewonnen.
Bij rijk doet Ed niet mee, heeft Pas besloten.
Pascal bepaald de volgorde.
In arm zijn ze inmiddels naar buiten gegaan.
Presc. tweezesde
Diane, nul komma zesenzeventig (weet niet of ik het goed heb verstaan)
Beiden fout
alle2 de antwoorden waren fout
(vraag niet gehoord)
2 : prescilla - diane
hoeveel is de helft van 1/3e ?
2/6e zegt zij.
diane beantwoord hem fout zij verlaat de kamer
prescilla moet er ook uit
3 : kelly - tania
wie presenteerde 15 jaar lang het programma toppop ?
kelly - 'de man van patricia paay, .. adam curry ?'
tania heeft hem fout
kelly heeft de vraag ook fout
4 : sandy - frank
hoe heet de burgemeester van .... (ik was even druk met iets anders.. versta de vraag niet)
sandy heeft hem fout en frank blijft zitten !
Wie presenteerde 15 jaar lang TopPop
Kelly: De man van patricia paay, adam curry
Tania: zucht, die man met zo'n bril, weet het niet
Beiden fout (wast niet Ad Visser?)
Vierde vraag:
Sandy en Frenk
(geen geluid)
Hoe hette de huishoudster in swiebertje
Frenk : Saartje
Sandu had hem fout.
Frenk doet een "dansje"
Pascal ipv sandy nu.
Vraag vijf:
(nogdteeds geen geluid bij rijk)
Welk dier leest voor bij de Fabeltjeskrant
Frenk: de uil of de ooievaar, de ooivaar, nee de uil
Beiden goed
Vraag zes:
Welke tovenaar had twee gobbebollen
Frenk: Tita tovenaar
Blijkbaar weer beiden goed, pascal blijft ook zitten
Vraag zeven:
Wat is de volledige naam van de 17e eeuwse schilder Rembrandt
Frenk : Rembrandt van Rijn
Frenk gaat uit z'n dak !!
Weer beiden goed.
Vraag acht:
Van wie is de uitspraak: rare jongens die Romeinen
Frank: --- Claudius
Beiden Fout
wie leest de fabeltjeskrant voor ?
pascal - meneer de uil
frank zal hem ook wel goed hebben
welke tovenaar had 2 gollebollen ?
pascal - 'tita'
frank heeft hem ook goed
wat is de volledige naam van de 17e eeuwse schilder rembrand
pascal - 'rembrand van rijn'
frank juicht.. dus heeft hem ook goed
van wie is de uitspraak 'rare jongens die romeinen'
pascal - 'asterix'
frank wist hem niet.. hij heeft hem ook fout
coos - andries nu
wie was de eerste nederlander in de ruimte ?
coos - 'wubbo okkels'
andries heeft hem ook goed
hoe heet de japanse vorm van zelfmoord waar men zichzelf in de buik steekt ?
coos moet nadenken, de 30 seconden zijn voorbij.
andries weet het zo te zien ook niet ? omg (harakiri ...)
andries loopt er ook uit
team van danielle heeft de battle gewonnen
Danielle is weer naar de DBK.
Alternatief plan is dat je je zender omhoudt met de batterijen erin. (BB)
Er hing geen microfoon in de DBK, dus moeten ze hun zender omhouden.
(Laat ze opschieten met die battle, de uitzending begint zo.)
Bewoners, willen de eerste deelnemers van ieder team zich nu naar de DBK begeven.
Gespannen wachten ze af.
Hoeveel spelers staan er bij een volleybal wedstrijd in het veld.
Leo: 7 (wat een oen)
GertJan is ook weg!
Diane en Pris.
Hoeveel is de helft van eenderde.
Diane denkt: 0.75, ik heb geen idee.(dom)
Pris heeft het ook fout!
Tania en Kelly.
Wie presenteerde 15 jaar lang het programma toppop.
Tania: Ja, die man met die bril, ik weet het niet. (jeez)
Kelly heeft het ook fout!
Frank en Sandy.
Hoe heette de huishoudster van de burgemeester waar Swiebertje altijd bij op de koffie ging?
Frank: Dat was Saartje.
Goed.
Sandy heeft het fout!
Pascal voor rijk.
Frank en Pascal.
Welk dier leest voor uit de fabeltjeskrant.
Frank: De uil. Of de ooievaar, nee de uil, 't is de uil daar blijf ik bij.
Goed!
Frank
Wat is de volledige naam van de 17e eeuwse schilder Rembrant.
Frank: Rembrant van Rijn.
Goed.
Van wie is de uitspraak "Rare jongens, die Romeinen"
Frank: Ik Claudius.
Fout.
Andries gaat nu.
Pascal en Andries.
Oops, Andries en Coos.
Wie was op 13 oktober 1985 de eerste nederlander in de Ruimte.
Andries: Dat was Wubbo ockels.
Goed.
Andries komt terug bij zijn team.
Het andere team heeft geen leden meer.
Er was schijnbaar nog een vraag:
Hoe heet de japanse vorm van zelfmoord.
Andries had geantwoord HariKiri. Coos zei: Kamikaze.
(Leuk voor Daan. Kan ze lekker effe gaan liggen.)
Ik ga tv kijken.
Beiden goed
Vraag tien:
Hoe heet de japanse wijze van zelfmoord waarbij de persoon zich in de buik steekt?
Coos: geen antwoord
Andries:(geen geluid)
De 1e vraag was: hoeveel spelers zijn er in een team bij volleybal?
Leo antwoorde: 7, dit was fout dus. Het zijn er 9 volgens mij.
Tania is nu in rijk en komt erachter dat er geen sigaretten zijn. Ze baalt nu ontzettend.
Danielle heeft nog steeds heel erg hoofdpijn. Iedereen van haar team doet daarom heel lief en bezorgt tegen haar.
quote:andries had het goed hoor (harakiri)
Op donderdag 25 oktober 2001 18:57 schreef itsme het volgende:
nog steeds wachten beide
antwoord van coos was weet ik niet dus fout
Ook andries had het fout.
Is het al weer afgelopen? dan heeft arm dus gewonnen.
Ik hoor andries weer keihard gillen
quote:Ik dacht dat de vraag was:
Op donderdag 25 oktober 2001 19:02 schreef Ethel het volgende:
kleine aanvulling:De 1e vraag was: hoeveel spelers zijn er in een team bij volleybal?
Leo antwoorde: 7, dit was fout dus. Het zijn er 9 volgens mij.
(Lijkt me 12 toch? Twee teams van 6.)
quote:Nu je het zegt!! Je hebt gelijk!
Op donderdag 25 oktober 2001 19:10 schreef APK het volgende:[..]
Ik dacht dat de vraag was:
'Hoeveel spelers staan er in het veld bij Volleybal?'.(Lijkt me 12 toch? Twee teams van 6.)
In rijk wordt nu het eten, wat het team van van Pascal had besteld, bezorgt. Kelly trekt dit slecht, ze roept tegen rijk: ga maar lekker eten hoor (op cynische toon), en wordt maar lekker dik!
Pascal baalt er ook van maar vat het sportief op.
Andries kleed zich ondertussen rustig aan.
Tania fluisterd heel veel met Ed, ik kan het niet goed verstaan, gaat over sigaretten/shag verstopt in arm.
Er komt zsm een dokter voor Daan.
Coos en GJ zitten in de slaapkamer in arm te roddelen en te klagen over Andries. Coos is erg boos omdat Andries ongevraagd een handdoek uit zijn kastje heeft gepakt.
[Dit bericht is gewijzigd door the-O op 25-10-2001 20:25]
Onderdeel 1: Twee kandidaten per team. 1 in een watertank, zo lang mogelijk onderwater blijven. nummer 2 beantwoordt in die tijd zo veel mogelijk vragen. Meeste vragen goed beantwoord wint. Bij gelijk spel degene die het langste onderwater is gebleven.
Voor deel 1 van deze superbattle hebben van het team rijk Tania en Andries een wedstrijdje gedaan wie het langst zijn adem in kan houden. Andries kan dit langer dan Tania, dus hij gaat onder water. Leo gaat de vragen beantwoorden.
In rijk gaat Coos onder water en GJ de vragen beantwoorden.
Pascal zegt tegen Frank dat niemand bij hun goed zijn adem in kan houden, Coos ook niet, hij was wel degene die het het langst kon, 40 seconden volgens pascal.
In rijk hield tanja het 1 minuut nogwat vol, andries stopte toen ook, maar zij dat ie nog wel langer had gekund.
Tania baalt wel een beetje dat ze niet langer dan andries haar adem in kon houden.
Danielle ligt ziek op bed. De bewoners weten ook dat dit de laatste battle is en dat de winnaar van deze superbattle minimaal 4 dagen in rijk mag blijven. Hierdoor is iedereen weer heel erg gemotiveerd.
quote:volgens mij is de battle nu nog niet .. ze krijgen nu instructies en tijdens de live uitzending komt de battle pas (ze hebben bv. ook nog niet de zwembroeken aan)
Op donderdag 25 oktober 2001 20:49 schreef itsme het volgende:
Ik heb geen beeld van de battle alleen van de bewoners in rijk
Leo: Ik ben benieuwd wat voor vragen ze gaan stellen. Weet je waar ik niet veel van weet? Media, media ... kennis van tv.
Andries vertelt over de battle. Ze mogen twee keer onder water, tussen door 15 sec ademhalen. Ze moeten hun ogen openhouden, dat vind ie moeilijk.
Stream is op de slaapkamer van arm gericht, Kelly bekent dat ze wel verschrikkelijk zenuwachtig is vanavond ze zegt: "normaal ben ik al op woensdag er mee bezig en kun je je gewoon rustig voorbereiden"
quote:Er zit een kras op de plaat krrr, er zit een kras op de plaat krrr, er zit een....
Op donderdag 25 oktober 2001 21:25 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, ik heb ook ernstig vervormd geluid. Bij Tania maakt het geen verschil trouwens.
Ed moet achteraan staan. En Sandy vooraan
Ook hier is een tactiek besproken. Danielle ligt nog steeds ziek in bed. Kelly is inmiddels veel vrolijker.
De 1e battle begint nu!
Tuut Tuut zenders checken
In arm trekken ze de jassen aan voor de battle.
De eerste staat op het platform volgens mij andries
Er staat 1 tank op het battlefield Andries staat bovenop en wordt gecoached door BB-crew.
Er wordt nu gewacht tot ze live gaan.
Er wordt afgeteld ze komen nu in beeld.
Ramen en deuren in het huis moeten nu dicht.
Andries is dus buiten en voor de rest zitten arm en rijk aan tafel of op de bank in huis.
en het nadeel is dat Daan nu moet verhuizen nu ze ziek is
(Het is tijd om weg te gaan Frank... Laat die klerezooi stikken en ga lekker terug naar je zoontje!!!)
quote:Waarom?
Op donderdag 25 oktober 2001 22:49 schreef scanman01 het volgende:
Priscella zit te huilen in de tuin....
Frank zit er zwaar doorheen.
Huilen.
Fr: Ik vertrouw nu niemand meer, alleen nog maar mezelf.
Deze exit vind ik heel laag, heel gemeen. Is boos dat het alleen van de laatste fucking battles afhing.
Daan: Nou het was in ieder geval weer grensverlegend.
Fr: Ja, alsof er een 20-tonner over me leier is gelopen.
(Volgens mij zit Pris nu ook te huilen, ze voelt zich afgedankt door het andere team, kan het moeilijk zien op de lo-stream).
Frank: Ik wil naar huis, maar ik mag Godverdomme niet van dat fukking Nederland, ze willen me zien lijden.
Leo: het was toch ook jou maatje
Prisc: hou toch op jij...
Leo: of had jij soms naar huis willen gaan?
In rijk zit iedereen in bad enzo... hopelijk genieten ze er een beetje van....
Waar Andries is is niet bekend. Waarschijnlijk is ook hij zwaar terleurgesteld dat er geen feest of wat dan ook voor hem georganiseerd is, maar ook daat is niets aan te doen (blijkbaar)....
Frank: Ik hoop echt dat ik nu heel snel lekker naar huis mag, dat Nederland denkt ik word nu heel moe van die gozer, lekker naar huis...
Laat ze maar lekker uit hun dak gaan aan de andere kant (tegen Leo) zij hebben gewonnen.
Het interesseert me allemaal geen fuck.
Pris huilt weer.
Pr: Ik heb gewoon heimwee, dat ik nu hier zit. Ik weet niet wat ik mis, gaat wel weer over, ik heb al een hele tijd niet meer gehuild, dus.... (Niet lezen Merijn... red.)
Stream naar slaapkamer.
[Dit bericht is gewijzigd door APK op 25-10-2001 23:08]
Diane zegt tegen Andries: je moest eens weten hoe moeilijk ik contact met mensen maak...
23.05 Gert Jan, Ed, Sandy en Kelly zitten op de rand van het bad met hun voeten in het water. Kelly roept : Frank I love you. Kelly : Ben je blij dat je er nog bent Coos ? Coos : Ja, tuurlijk. Coos staat onder de douche. Gert Jan en Kelly zitten inmiddels in het bad. Gert Jan : Ik had met Ed afgesproken, als we verliezen gaan we het hele houthok zagen. Sandy : In Spanje ging ik heel goed om met Priscella. Coos : Pascal en ik konden het heel goed vinden met Priscella in Spanje. Ze is heel anders als in Spanje. Ze komt meer naar je toe. Minder afstandelijk. Sandy : Aardiger. Coos : Ik vind het echt kut, dat meen ik echt. Kelly : Ze wilde ook wel kennis maken met de mensen in het andere team. Je kan met haar lachen. Aan de andere kant vind ik het een goede keus (van Pascal). Ed : Ze heeft het er wel een beetje moeilijk mee denk ik. Ook Sandy en Ed zitten inmiddels in het bad. Kelly : Ze zal het daar moeilijk krijgen. Ze zei, ik moet iedereen opnieuw leren kennen. Gert Jan zegt dat hij de exit stom vond. Gert Jan : Ik hoop niet dat ze morgen gaan vragen de nominatie uit te delen want dan is het hele feest voorbij. Ed : Het lijkt mij het verstandigst niet te vertellen wie je genomineerd hebt. Kelly : Je moet het vertellen. Gert Jan gaat drinken halen. Sandy wil bier in een glas. Er staan overigens vier lege bierflesjes en een lege fles champagne of wijn op de rand van het bad.
In het slaapgedeelte Andries tegen Danielle:
öw, daar begint ut weer, daar gaaaaaan we weer"
Andries heeft een luchtbed opgeblazen en is extreem aan het slijmen met Danielle: zo, dan kan jij weer in je eigen bedje.".
De stream switcht plotseling naar buiten, er zijn beelden van het arme deel en geluiden van Pascal die Sandy probeerde op te beuren.
Vervolgens gechiechel van Prisc met Leo gezellig zit te keuvelen bij een oventje.
(stream nu op slaapvertrek arm gericht, kan echter niets verstaan nu)
Diane begint ook weer te huilen , ze vindt het verschrikkelijk dat Tania weg is omdat ze haar een laagdrempelig mens vindt en ook het beste in Frank naar boven haalde.Andries en Daan beamen dat.
In de badkamer rijk hebben ze het over Pris, ze veroordelen wel haar harde opmerkingen, maar met name Kelly zegt dat ze wel weet hoe ze is en dat ze het goed met haar kon vinden.
Gertjan roemt nog even de manier hoe kelly reageerde ( dat ze op een relaxte manier zei: "sorry hier ben ik niet van gediend")
Weer even arm...
Andries laat zich van zijn betere kant zien, hij is heel verzorgend voor Daan.
Beeld op buiten Pris al weer opgeknapt en loopt met Leo te dollen. "zien we tenminste eindelijk de echte Leo weer" zegt zij. Leo zegt: "pas maar op hoor ik kan je ook wel aanpakken,ik heb je nog nooit aangepakt"
Leo vraagt zich af of de groep van Pascal gestemd heeft.
Prisc: neeej, pascal heeft dat in 1X besloten
Leo: ow
Ondertussen staat Coos samen met Andries bij het hek te praten over het onderwateren
Andries: ik was voornamelijk benieuwd naar hoe het met de vragen ging. Gert- Jan ging als een spreer trouwens, alleen hij wist 2 vragen niet, hoe de geit uit BB2 heet
Coos: wist jij dat wel dan?
Andries: (met veel bravour) JA NATUURLIJK, Cindy...en hij wist niet wanneer Maxima en Alexander gaan trouwen, gewoon 02-02-2002 natuurlijk.
Frankie en Pascal hebben het over het touwtrekken.
spannend allemaal
Ze blikken met Frank en Pascal erbij nog even terug op het gebeuren van vanavond.
"Ik wil eruit", zegt Frank weer. Hij is duidelijk pissed. "Lekker naar huis."
Frank: maar blijkbaar houden ze nog steeds van me, ik mag godverdomme nog steeds niet weg.
hak op de tak:
Pascal: ja hallo, ik stuur natuurlijk niet mijn sterkste mensen niet weg.
Pascal: en geloof me, hij heeft het hier heus naar zijn zin..
Frank: ja dat zou ik ook niet doen, heeft ie het er dan niet over gehad? De captain heeft altijd de beslissende stem..ik zou ook mijn sterkste troef niet wegsturen, echt niet.
Andries wil nu wel eens weten of ze gaan nomineren.
Er schijnt nix over in "" het boek" te staan.
1 November zou er nog een exit zijn volgens Andries..
Ze speculeren nog even door
Andries denkt dat er volgende week nog 1 live uitzending komt met "iets leuks "erin.
Pascal had wel verwacht dat Tania exit moest.
Diane zit er inmiddels bij en zegt wederom dat ze Tania zo'n ontzettend positief mens vond
Pascal beaamd dat.
Andries zegt dat er nog 2 lasagna's(??) in de koelkast staan.
Pascal: er is er al eentje op.
Andries: ik had er wel overheengekotst
Pascal; maakt niet uit, hij was toch lekker
Frank ondertussen buiten: "waarom vindt ned mij nou leuk?? "
Pris: "omdat je de hele tijd in die cameras loopt te schreeuwen dat je eruit wil"
Leo baalt van het trekken.
Frank: "Leo dat red je niet , dat red je gewoon niet"
23.26 Gert Jan : Ik ben blij dat Frank is blijven zitten en gewoon aan het touw heeft getrokken. Kelly zegt dat ze er bijna acht weken zit. Sandy zegt dat ze er een maand is. Ed zit er drie weken. Sandy gaat zingen. Het klinkt een stuk beter dan wat ik van haar gehoord heb op de karaoke avond. Het klinkt een beetje jazzy.
23.34 Stream naar Frank, Priscella en Leo bij de oven. Frank heeft het over de rijdende trein theorie van Pascal. Frank : Het is nu wagonnetjes loskoppelen. Nu gaat het pas echt beginnen. Priscella : Wat een heerlijk gevoel. Ik zit bij de laatste twaalf. Super. Ze lacht om zichzelf. Leo : Dat is wel zo. Als je er later op terug kijkt. Frank : Ik begrijp niet waarom Nederland mij nou leuk vind. Priscella : Omdat je schreeuwt. Je bent een rebel, Johnny van Flodder. Frank : Ik denk, zit mijn moeder voor de buis, Frank, klootzak, wat doe je nou. Leo : Ik baalde van dat trekken. Frank : We zijn gewaagd aan elkaar. Hij zegt dat hij het het andere team het wel gunt. Coos en Gert Jan waren zo vermagerd. Frank : Hoe is het met Daantje, want dat is mijn ergste zorg. Andries, die er bij is komen staan : Het gaat wel. Priscella : Wat heeft ze nou eigenlijk ? Frank : Migraine.
quote:Jammer Myr, om je zo te horen praten over Kelly
Op donderdag 25 oktober 2001 23:22 schreef Myr het volgende:
Gert-Jan en Sandy zitten ook inmiddels in het bad.Kelly heeft over Priscella:"echt mijn meisie geworden,echt en topwijf!"
Nou ja,Sandy was ook haar meisie en zij heeft haar gewoon achtergelaten zodra Priscella het huis in kwam.Kelly wil alleen met stoere en trendy mensen lopen,ze ziet er beter uit met dit soort mensen!
Ze hebben nu over de nominaties.Slecht te verstaan.
Kelly is bang dat zij moet zeggen wie zij gaat nomineren.
Gert-Jan gaat nog wat alcohol halen.
Kelly wil EEN fles bessen! (Wat is ze nou van plan!?)
Sandy wil een bier.
Kelly keek ff naar de camera (ff checken als zij goed in beeld komt!)
quote:Precies! Eigen meningen graag tussenhaakjes en liever nog: bij de commentaren op de streamverslagen
Op donderdag 25 oktober 2001 23:40 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
Jammer Myr, om je zo te horen praten over Kelly
Frank snapt wel dat Tania het hardstikke moelijk had omdat d'r "spanje maatjes" allemaal in de andere groep zaten.
Prisc zegt dat ze nergens echt goed in is.
Prisc: ik ben alleen maar goed in...uh..ik ben alleen maar goed in...uitlachen!!
quote:Nou dan vind ik de verslagen zo saai om te lezen en om te schrijven.We zijn geen journalist ofzow die zo meer mogelijk objectief moeten blijven.
Op donderdag 25 oktober 2001 23:45 schreef femalehunter het volgende:[..]
Precies! Eigen meningen graag tussenhaakjes en liever nog: bij de commentaren op de streamverslagen
quote:Myr, dit topic heet niet voor niets Streamverslagen. Voor de overzichtelijkheid heeft de moderator een apart topic voor eigen meningen geopend met de naam Commentaren op de streamverslagen, waar deze reakties eigenlijk ook thuis horen (sorry mod
Op donderdag 25 oktober 2001 23:53 schreef Myr het volgende:[..]
Nou dan vind ik de verslagen zo saai om te lezen en om te schrijven.We zijn geen journalist ofzow die zo meer mogelijk objectief moeten blijven.
De topic moet toch een beetje interactief blijven,toch!?
Prisc zegt dat ze heimwee heeft
Pascal: ach, dat meeeen je niet, heb JIJ heimwee????
Prisc: ja..
en toen viel het geluid even weg
Pascal: maar je moet het niet persoonlijk zien, jij was gewoon de laatste, vorige week zou het anders geweest zijn
geluid weg
Pascal'er is altijd iemand de boosdoener, en nu ben ik het
Prisc: ja maar ik heb heimwee, ben melancholisch =(4X)
Prisc: en ik heb al heel lang niet gehuild.
Het blijven, niet weggenomineerd..mis m'n moeder...
Frank: ja je hebt andere emoties...
Sandy: jij mag ook huilen, we prikken er zo doorheen...
23.50 Diane : Ik heb 80 % water bij de wijn gedaan. Ed ruikt wat meer als ik, we hebben dezelfde slaapzak. Coos deelt zijn slaapzak met Frank, Coos zegt dat ze beiden schoon zijn. Frank komt er bij : Ik vind Tania een leuk wijf. Ik had een zus als Tania willen hebben. Diane : Je begon als begisch te praten. Frank : Heerlijk mens, ze was fanatiek ook.
23.56 Pascal zegt dat Priscella het niet persoonlijk op moet vatten.
Inmiddels iedereen weer naar binnen, alwaar Pris aan het team van Pascal vertelt dat ze het buiten even moeilijk heeft gehad. Er wordt haar nu door team rijk een hart onder de riem gestoken dat ze het niet persoonlijk moet nemen en pascal zegt dat hij gewoon een keuze heeft moeten maken en dat zij als laatste voor hem een logische keus was.
Sandy zegt dat het heel normaal is en dat ondanks dat ze af en toe wat hard overkomt het oke is om een keer te huilen.
Pris zegt dat ze haar moeder en haar vriend miste maar dat het nu wel weer gaat.
(Mary Pierce tennist, Coos!! Is echt geen topmodel)
Priscella is er al weer over haar dipje heen. Frank vroeg wat achterdochtig of ze niet toevallig nep zat te huilen. Priscella ontkende dat.... omdat er dan geen tranen komen volgens haar!
En hier weer verder:
Streamverslagen vrijdag 26 oktober 2001
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |