abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1995695
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen - Deel 6. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op Streamverslagen woensdag 24 oktober 2001, deel 2.

donderdag 25 oktober 2001 @ 00:34:30 #2
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1995856
zo te zien heeft andries een gitaar gekregen voor z`n verjaardag en daar zit ie nu dan ook op te spelen. Diane en Daan kijken verliefd toe.
....in de donkere nacht.
pi_1996260
Kelly en Pris zaten net genoeglijk te kletsen op een bankje in arm. Althans, dat is mijn interpretatie, het zou net zo goed een stevige discussie geweest kunnen zijn. Coos en Pascal zijn zojuist naar bed vertrokken. In Rijk zie ik Daan en Frank samen praten in de woonkamer. Volgens mij zit Frank weer een flink betoog af te vuren, of hij helpt Daan uit een dip.
O, nu zie ik dat Diaan en Tania ook nog op zijn. Andries met guitar is trouwens in geen velden of wegen te bekennen. O jawel, nu komt hij in Franks plaats aan Daan's voeten zitten. Pris gaat ook naar bed. Daan en Andries lopen weg en Diane en Tania blijven alleen achter op de grote witte bank.

zo zie je maar weer dat lichaamstaal alleen niet voldoende is om iemand te kunnen volgen, jeetje, wat is dit aaaaaaaai zeg zonder geluid

[Dit bericht is gewijzigd door Htje op 25-10-2001 01:38]

pi_1996447
Bij gebrek aan stream beelden als surrogaat dit maar even vd bb site:

Het is twaalf uur. Eensgezind barsten de Bewoners uit in verjaardagsgezang en iedereen feliciteert Andries.

Alleen voelt Andries zich niet zo heel erg jarig als hij weer binnen is. Hij had op een feestje gehoopt, maar er is niets geregeld. Hij pinkt een traantje weg als Leo naar de dagboekkamer wordt geroepen.

Als Leo weer in de woonkamer is, kan het feest alsnog beginnen. Big Brother heeft de gitaar van Andries in de dagboekkamer gezet en de jarige Job omhelst zijn instrument alsof het zijn lang verloren kind is. Zo is zijn verjaardag toch nog compleet. Jongens, wat gaaf dat jullie dit gevraagd hebben. Dit was echt wat ik het liefste wilde.

donderdag 25 oktober 2001 @ 03:34:04 #5
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_1997100
Oef! Andries heeft z'n gitaar gekregen?!

Toch niet zo heel erg dat ik vanavond geen streams had dus

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_1997156
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 03:34 schreef Rica het volgende:
Oef! Andries heeft z'n gitaar gekregen?!

Toch niet zo heel erg dat ik vanavond geen streams had dus

flauw zeg jij hebt hem nooit gitaar horen spelen .. bovendien ben jij al de derde die het zegt .. lekker origineel (NOT)
  donderdag 25 oktober 2001 @ 04:56:08 #7
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_1997172
Do I look like I care??
Your games are death
With every breath
pi_1997193
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 04:56 schreef Rica het volgende:
Do I look like I care?? [afbeelding]
you should
  donderdag 25 oktober 2001 @ 05:34:06 #9
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_1997204
Trusten!
Your games are death
With every breath
pi_1997298
In arm is iedereen in diepe rust.

In rijk wordt wat heen en weer geslentert door Andries, Danielle en -volgens mij- Diane, uit bed en weer in bed. Andries heeft kennelijk dorst, die loopt naar de koelkast om iets te drinken en weer terug in bed. Zo te zien praten ze in rijk.

* fokje heeft geen geluid, enkel de gratis stream op de bb-site

donderdag 25 oktober 2001 @ 08:01:08 #11
1377 jjanet
big mother is watching you too
pi_1997359
Op de postzegel te zien lijkt alles in diepe rust.

(Enige stream bereikbaar voor mij)

pi_1997613
En nog steeds geen beweging op de postzegel.
I'm not nuts. I just have guts!!
pi_1998170
De mannen in rijk (Frank, Leo en Andries) zitten zo te zien aan de koffie. Arm is nog in diepe rust. Helaas geen geluid, dus er valt verder weinig te melden.
pi_1998384
Iedereen in rijk en arm is alive and kicking. Zo te zien is Danielle iets aan het voorlezen in de slaapkamer. Een battle???. In arm is iedereen bezig zich aan te kleden.
pi_1998402
Pascal, geflankeerd door de overige mannen, leest nu ook iets voor. Lijkt me inderdaad een battle, maar het blijft raden zonder geluid. Ik zal me toch moeten storten op een spoedcursus liplezen voor beginners.
pi_1998427
Ik heb nu geluid van arm.Ze moeten ballen in tonnen gooien.
pi_1998432
En ik heb weer beeld en geluid!!!!
Het is inderdaad BATTLE-time. Het is me nog niet duidelijk wat ze moeten doen, weer iets met tonnetjes. Dit maal in de respectievelijke tuinen.
  donderdag 25 oktober 2001 @ 11:19:06 #18
3542 Gia
User under construction
pi_1998442
Coos leest voor wat de battle inhoudt.
Er moeten ballen in tonnen gegooid worden.
Het team dat de meeste ballen scoort wint.
Er zijn 42 ballen voor elk team.
Ze moeten gooien vanaf 4 meter afstand.
De ballen worden eerlijk verdeelt en wie aan de beurt is gooit al zijn/haar ballen.
Telkens als een teamlid heeft gegooid worden die ballen uit de ton gehaald en geteld.

(Lastig, geluid valt steeds weg)
(en nou was er weer telefoon)

Andries geeft aanwijzingen, hoe ze het beste kunnen gooien.

pi_1998463
De tonnen moeten volgens een plattegrond geplaatst worden.Ieder krijgt 6 ballen.Er moet vanaf 4m gegooid worden.De 3 tonnen hebben verschillende maten en leveren verschillende aantallen punten op.Ze zijn begonnen.
pi_1998489
Het team van Pascal heeft 32 punten gescoord.
Ze moeten tennisballen in 3 verschillende tonnen gooien.
Het team van Daan gaat nu beginnen.
pi_1998492
Het taem van Pascal heeft 32 punten.Rijk begint nu pas.
  donderdag 25 oktober 2001 @ 11:30:20 #22
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1998529
Daniëlle staat klaar met 3 gele ballen in haar hand. Het lijkt erop dat ze wachten op het startsignaal o.i.d. Team Arm staat aan de andere kant van het hek toe te kijken.
Diane zingt Starmaker - Can't get you out of my mind.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_1998536
Blijkbaar mocht rijk toch nog niet beginnen want ze staan te kletsen met arm.Er wordt flink gegeeuwd ondertussen.
  donderdag 25 oktober 2001 @ 11:30:56 #24
3542 Gia
User under construction
pi_1998538
Oops, het zijn tennisballen, geloof ik. Die butsen er nogal eens uit.

Pascal's team begint.
De rijken kijken over de schutting mee.

Ik hoor dan weer 'Jammer', 'geeft niks' en soms 'goed zo.'
(Het is zowiezo afwachten wat de anderen doen.)

Ik hoor Pascal tellen tot 32. Hebben ze er zoveel gescored? Van de 42?

Andere kant: Daan begint.
De stem roept: Danielle te beginnen op mijn teken.
Daan begint opnieuw na het teken. (en dat duuuuurt...)

Aha, sommige tonnen zijn meer punten waard. Vandaar die 32 punten bij arm. (kon me ook niet voorstellen dat ze 32 ballen in de tonnen hadden gegooid)

donderdag 25 oktober 2001 @ 11:40:48 #25
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1998623
De battle met de tennisballen in de tonnen is ruim gewonnen door team Danielle...
Na net even gelezen te hebben op de BB site, blijkt het dat we een battle gemist hebben vannacht om 6 uur. Ook die battle is gewonnen door team Danielle. Het staat nu 8:4 hoor ik Andries net zeggen. Dit is het verslag van de BB site (dus vanmorgen om 6 uur!):

Het begint een gewenning te worden dat de Bewoners om de paar uur voor een Battle worden opgeroepen. Niemand zegt er ook wat van als ze in alle vroegte moeten aantreden.
De Battle is heel simpel. Arm speelt tegen Rijk de toren van Pisa. Op de tafel tussen het hek wordt het spel geplaatst. De bedoeling is dat de Bewoners één voor één een poppetje op de toren zetten, zonder dat deze omvalt. Het team dat als eerste twee spelletjes wint, mag naar de Rijke kant.

Als eerste neemt Frank het op tegen Sandy. Hij wil zijn verloren dam-Battle goedmaken. Dat lukt hem. Diane houdt haar zenuwen ook onder controle. Zij wint het spel van Kelly, wat betekent dat het team van Daniëlle weer terug in hun warme bed aan de Rijke kant kan kruipen.

My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 25 oktober 2001 @ 11:42:02 #26
3542 Gia
User under construction
pi_1998638
Okay, ze beginnen.
Danielle concentreert zich.
Nu kijken de armen toe.
Diane gooit. En goed!
Daarna is Tania aan de beurt.
Ze roepen: Perfect.

Volgens de armen hebben ze nu al 35 punten.
Pascal: Ze zijn heel goed.

Nu is Frank aan het gooien.
Daan zegt: Rustig aan, geeft niks.
Frank: Kutspel.

Andries gooit nu.
Er klinkt applaus.

Bij arm zijn Snuf en Snuitje alweer in bed gedoken.

Rijk is aan het tellen.
Ik hoor 36. Klopt dat?

Tania begint weer te zingen: Kleren aan, kleren uit. (Jeez, meent die nou echt een singeltje te mogen maken?)

Alle armen kruipen nu in bed en doen het licht uit.
Is al gezegd dat Daan's team gewonnen heeft?

Gert-Jan gaat koffie zetten.

Frank had er schijnbaar 0 ballen in.

donderdag 25 oktober 2001 @ 11:43:24 #27
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1998648
Daniëlle begint, dan Diane, er wordt geklapt. (beeld bevriest steeds en geluid valt steeds weg )
Tania is nu. Diane: klasse meid. Er wordt geknuffeld tussen de dames.
Leo. Kom Leo, doe je best hé, zegt Frank. Andries: niet te snel! Daniëlle: rustig aan pop. Diane: geeft niks. Iemand roept: kutspel!
Andries. Show us what you've got. Allemaal raak, applaus.

(Grrr, ik kreeg telefoon tussendoor, heb de rest gemist )

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_1998768
Breedbandstream 1. De stream is een paar keer uitgevallen. En ik heb veel last van buffering.

11.41 Iemand heeft vijf ballen in de drie gegooid. Andries : Dat was goed. Frank viel een beetje tegen.

11.42 Andries : Nul ballen Frank. Maar dat hupje had je wel weer. Frank : Ik werd er gek van. Andries : Er is één probleem, dat doet zich nu voor. I got no shoes. Frank is aan het vegen in de woonkamer. Frank : Ik ben geen schoonmaakmiep hoor. Diane en Andries brengen een kleed naar buiten.

11.44 Andries: Jongens, ik begin nu even de keuken schoon te maken. Frank : Wat moet je anders. Ed : Je blijft aan de gang met het geouwehoer.

De stream buffert nu aan één stuk door dus ik probeer breedbandstream 2. Deze blijkt nauwelijks beter van kwaliteit.

11.48 Ed tegen Frank : Ik blijf nou uit mijn bed vandaan. Je blijft er uit komen. Ik ga nou niet meer terug. Stream naar de oven waar Gert Jan zit (als ik het goed heb want ik zie alleen zijn rug).

Ik probeer breedbandstream 1 nog een keer.

11.54 Andries in de keuken tegen o.a. Danielle : Neem alles mee wat je nodig hebt en kom hier niet meer terug. Ik kan hier alleen maar schoonmaken als ik alleen ben. Dan gaat de stream naar de badkamer waar Leo rondscharrelt en waar Tania het bad schoon maakt.

Dit is het voorlopig van mij.

pi_1999024
Rijk is nog steeds bezig met de grote schoonmaak. Andries verwacht dat er weer een battle komt en vindt dat er eerst iets gegeten moet worden. En aldus geschiedt.
In arm zie ik alleen GJ aan het rommelen bij de oven.
pi_1999054
Ed en Gert gaan de tuin opruimen, Gert gooit achteloos iets van een afstand in een emmertje. "Kijk nou lukt het wel, en als het moet..." De volgende gaat er naast. "Gelukkig..."
  donderdag 25 oktober 2001 @ 13:39:24 #31
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1999188
Irritant dat team Daan zoveel battles hefet gewonnen. Het leek me zo leuk om ze helemaal gebroken te zien ! Kijkend naar de stremas zie ik dat de sfeer in team Daan ook ineens veel gemoedelijker is geworden. *BAAL* Team Pas is mijn favo team, alleen vind ik hooligan Coos een beetje té

sorry was een beetje off topic maar ja er gebeurt nu ff niks

....in de donkere nacht.
  donderdag 25 oktober 2001 @ 13:42:35 #32
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1999213
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 13:39 schreef Magics het volgende:
Irritant dat team Daan zoveel battles hefet gewonnen.
En dan te bedenken dat Gert Jan een week ofozo geleden nog zei dat team Danielle waarschijnlijk geen enkele battle meer zou winnen zolang hij nog bij team Pascal zit.
pi_1999276
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 13:42 schreef scanman01 het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat Gert Jan een week ofozo geleden nog zei dat team Danielle waarschijnlijk geen enkele battle meer zou winnen zolang hij nog bij team Pascal zit.

Dat vind ik geen leuke opmerking Scanman.Is niet nodig.
  donderdag 25 oktober 2001 @ 13:52:13 #34
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_1999286
In rijk begint Frank (op komische wijze) af te geven op de veelvoud van Battles.
Frank zeg tdat hij maar 1 teen in de douche te doen of hij gaat weer...
Ook zegt hij dat hij ouder is geworden en laat met zijn vingers zijn wallen zien en niet meer durft te zuipen.
Dit laatste durft Tania ook niet meer nu.

Frank geeft Leo de tip om eens op survival te gaan in de Ardennen.
F. : Tip van de dag van Dr. Frank
Frank moet nog steeds Leo hebben en zeikt hem veelvuldig af.

Ze hebben het nu over de Battles.
Frank zegt dat een bureau dat doet.
F. : Je hoeft het wiel niet twee keer uit te vinden natuurlijk. Wat denk je wat voor organisatie dit is !
F. zegt dat hij bij de laatste Battle 5 6 keer mis gooide.
Da. : Ik twee keer raak !!
Leo begint over de Pisa-Battle.

Leo begint een ander onderwerp.
Leo : Ze laten hier alles van je zien. Je gekke loopjes...
F. : Van mij al dat vloeken.. (zelfkennis !).
F. : Ik heb nu weer last van m'n knie. Als ik weer last krijg dan stap ik eruit. Daar kan BB ook niets aan doen.
Da. : Misschien moet je het vantevoren in laten tapen.
F. : Weet je wat ik ga doen ? Ik ga een brace bestellen op mijn kosten. Als ik er weer iets aan krijg scheur ik alles af. (aandacht tekort ?).
F. : Met dat voetballen had ik last en gisteren met dat (zand)zakken lopen ook.
F. : Dan wordt het een vrijwillige exit.
Da. : Dat moet je aangeven.
Leo : Zi jgeeft hele goeie tips !
F. : Ik luister ook wel !
F. : Ik bepaal wanneer ik sport. Heel gecontroleerd moet ik dit gaan doen. Ik ga wel even naar de DK. Ik wil sporttape hebben dan. Dan tape ik het in.
Da. : Je wel vragen of iemand het in kan tapen.

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_1999299
Na de was is het volgende project broodbakken, het lijkt er op dat beide het nog nooit gedaan hebben. Ed bestudeert het pakje maar het lijkt alsof hij het wil overlaten aan Gert-Jan.

GJ: Het wordt een wereldbrood.

E: Nou, vanavond is er eentje van ons hier niet meer.
GJ: Ik denk dat ik wel weet wie. Jij en Leo hoeven er niet uit, jullie hebben hier alweer twee weken gezeten. Ik denk Pris of Tania.

Gert-Jan telt z'n schrammen, sneeën, blaren en kerven: "Die handjes zullen nooit meer hetzelfde zijn."

E: Ouwe, eerst 10 minuten dan weer kneden en dan weer 15 minuten.
GJ: Oke, uurtje bakken en dan een dutje doen.

Ze zijn allebei gebroken van de nacht. Er wordt buiten geroepen, ze gaan naar buiten. Het is voor Diane.

pi_1999332
Diana juicht zodra ze hoort.

GJ: Diane, love you
E: of was het nou fuck you?

Ed blijft mopperen over dat de rest van het team nog steeds ligt te slapen. Gert-Jan roept Diane weer naar buiten omdat het geroep door blijft gaan. Ook hoort hij wat voor Frenky.

pi_1999493
Ìn rijk zitten Frank en Tania te genieten van het zonnetje in de tuin. Frank heeft het erover dat het programma nog 9 weken duurt, dit herhaalt hij enkele keren. Tania is erg druk, as usual.

In arm liggen een aantal in bed te slapen, het licht is ook uit.

pi_1999512
BATTLE!
pi_1999515
Tania loopt te slijmen bij Danielle, dat ze het gister zo goed deed bij de battle, ze heeft zelf ook door dat ze zat te slijmen.

14.32: TUUT TUUT: BATTLE!!!!!!!!!!!!!!!1 Tania is dolenthousaist en zingt haar liedje weer! Andries vind het niet leuk en dat laat hij ook blijken, hij wordt er schijtziek van zegt ie.

pi_1999518
14:30 BATLLE
pi_1999531
Nu moet Danielle eerst naar de dagboekkamer komen.

En nu begeven mijn streams het weer

pi_1999637
Ze zijn op het battlefield!
Altijd sprankelend.
pi_1999673
volgens mij gaan ze paalzitten
Big M
pi_1999705
nope om de beurt zie ik ze op de postzegels in de paal klimmn Tania is nu al bovenaan
pi_1999711
Om de beurt klimmen ze in de paal en proberen iets te pakken.
pi_1999712
Danielle en Gj nu in de palen, wie er voorstaat is niet te zien
pi_1999717
Ik bedoel paalklimmen
Big M
pi_1999720
joh zelfs leo lukt het om boven te komen
pi_1999724
ik denk dat team D voorstaat. nu coos die zit rustig boven in en tania zie ik ook weer gaan
pi_1999725
Weet niet precies wat de bedoeling is, maar het ziet er naar uit dat Rijk weer wint
  donderdag 25 oktober 2001 @ 14:56:41 #51
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1999733
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 14:54 schreef Jamming74 het volgende:
Weet niet precies wat de bedoeling is, maar het ziet er naar uit dat Rijk weer wint
Ja tuurlijk, ziew jij Kelly al bovenin komen? laat staan ed?
....in de donkere nacht.
pi_1999737
ze moeten schijnbaar iets boven in die paal doen?
Letters een woord maken? ik zie de k van klote streams
pi_1999743
Coos en GJ zijn

Zouden ze voor staan of gewonnen hebben?

Big M
  donderdag 25 oktober 2001 @ 14:57:53 #54
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1999750
ze moeten letters bovenuit de paal pakken en daarmee een woord of zin vormen
....in de donkere nacht.
pi_1999757
Volgens mij mogen personen meerdere keren in een paal dus die stellig klopt niet, kelly niet gezien
en weer danielle en iemand met blauw petje van team arm? Coos?
pi_1999774
Kelly in de paal
pi_1999778
14.50 u. Ze zijn weer met een Battle on the geng op het Battlefield, ik weet niet wat ze precies aan het doen zijn.
Ik zie twee houten palen staan, volgens mij moeten ze iets wits boven in die palen pakken door een toren van mensen te bouwen. Ze klimmen er tegen op en staan op elkaars schouders, af en toe staan ze allemaal weer op de grond. Misschien moeten ze het witte blok bovenin zo vaak mogelijk aanraken. Nu zie ik letters (p.a.k.) op papier, ik denk dat ze die moeten verzamelen en daar een woord mee moeten vormen. Daan is steeds degene die bovenop staat, nu trouwens Diaan, bij het andere team kan ik het niet zien.
  donderdag 25 oktober 2001 @ 15:00:23 #58
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1999788
haha kelly in de paal...niet succesvol dus

o wacht, wel ...zie ik nu

....in de donkere nacht.
pi_1999790
Voor arm zie ik alleen Coos klimmen en volgens mij lukt het Kelly met haar lengte door gewoon op Gert-Jan en Ed te staan.
pi_1999807
coos gaat maar weer klimmen voor de verandering aan de andere kant klimt danielle goed omhoog !!
pi_1999810
Ik weet niet wie er voor staat, kel was eerder op de grond terug dan daan, maar dat zegt niets.
Volgens mij is team rijk al klaar en team arm nog bezig?
pi_1999817
nee sorry ook team d is nog bezig
pi_1999823
het is een doe en denk spel .. eerst omhoog klimmen en letters pakken en van die letters een woord of zin maken
pi_1999830
Jee wat kan die Coos klimmen zeg, net een aapje
pi_1999835
coos gaat maar weer eens een keer
pi_1999842
Kelly en Coos klimmen, al vind ik Kel wel langzaam.
Het is dus niet te zien wie voor staan
het is een ellen lang woord
Ik zie team arm puzzelen
volgens mij is het gestopt
het woord is iets met gebak
  donderdag 25 oktober 2001 @ 15:07:26 #67
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1999846
volgens mij mogen ze met de letters husselen zolang er iemand vh team in de paal hangt
....in de donkere nacht.
pi_1999848
Team van Gert-Jan is klaar...?
pi_1999851
ze zijn gestopt in de palen, wel nog aan het puzzelen
pi_1999854
nog totaal geen idee welke team er gaat winnen
pi_1999857
Volgens mij hebben ze nu ongeveer 15 letters, ik zag het woord gebak.
pi_1999858
nee team daniele is inderdaad nog bezig in de paal
pi_1999867
Bij het team van Daniëlle zijn ze nog aan het klimmen.
pi_1999870
team arm staat nog steeds te puzzelen volgens mij
team d nog in de paal
pi_1999887
team van danielle missen nog een paar letters volgens mij en heeft team van pascal nog niet het hele woord goed
pi_1999903
Gert ziet de zin!
[url=http://home.wanadoo.nl/celebworld]Sexy Dutch Celebs[/url]: Katja, Fabienne, Bridget en vele anderen...
pi_1999904
Team Rijk krijgt de laatste letter maar niet te pakken. Arm is nog aan het puzzelen

[Dit bericht is gewijzigd door Jamming74 op 25-10-2001 15:15]

pi_1999908
dat idee heb ik ook kavu
Nog steeds hetzelfde scenario, jeetje zo moeilijk kan het toch niet zijn? ze hebben het woord gebak al?
pi_1999934
vraag me af of team arm nog aan het puzzelen zijn of klaar
pi_1999955
wie heeft er geluid?
team rijk nog steeds bezig. wauw wat een verschil. komt denk ik vooral door Coos die was super snel in de plaal
pi_1999964
Gert-Jan hangt de letters nog even anders terwijl ze bij het team van Daan circusje aan het spelen zijn. Iedereen klimt boven op elkaar. Volgens mij hebben ze geen kracht meer om te klimmen.
pi_1999978
lag daar bloed?
Big M
  donderdag 25 oktober 2001 @ 15:20:23 #83
16797 BIGMAMA
Wanneer begint BigDiet weer?
pi_2000022
Even over de streams,
Ik ben er zeker van dat het een storing is bij BB , de streams lopen niet lekker of vallen steeds uit. Bel naar 09000203 en je krijg van een vrouw tehoren dat het 2,50 kost , daarn hoor je niets meer.3 keer geprobeerd om het te testen en drie keer niet gehoord.
Waarschijnlijk heeft BB de streams eraf en is er een storing , daardoor wordt je ook niet doorverbonden met bb, n.b. als je die vrouw aan de lijn hebt die zegt dat het 2,50 kost ben je dit niet al kwijt , pas wanneer je wordt doorverbonden, dit is verplicht bij dit soort nummers, om mensen te waarschuwen dat het geld kost.

Nou wil ik eigenlijk van mensen weten of dit bij hun ook het geval is , dus als je beld dat je dan BB niet aan de lijn krijgt.

"Strijdlustig" Andre's nieuwe CD, inclusief de single "Bloed, Zweet en Tranen" Prachtig
pi_2000025
Ik zie dat team arm nog steeds de letters verwisseld, nu doet Coos dat.De rest staat een beetje met hun armen ovr elkaar te kijken.
Nou ze hebben tijd zat om die puzzel te ontcijferen
team rijk: Nog steeds in de paal.
pi_2000041
team van pascal weet het woord nog steeds niet .. team van danielle heeft nog een klein kansje maar ze missen een klimgeit (coos)
pi_2000048
Bij team Danielle stonden er drie op elkaar tegen de paal aan. Desondanks lukte het niet de laatste letter(s) uit de paal te halen. Toen ging iemand op armen en benen op de grond zitten. Frank ging op diens rug staan. Het lukt niet iemand op Frank te laten klimmen. Bij team Pascal lijken ze nog steeds te puzzelen. Er stond eerst 'de gebakken ....', Gert Jan heeft de volgorde van de letters vervolgens veranderd.

[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 25-10-2001 15:25]

pi_2000069
het wordt hier op het forum vaak gezegd dat het team van danielle zo dom is maar als je alle battles bekijkt is het team van pascal net zo dom (of dommer)
pi_2000084
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 15:25 schreef kavu het volgende:
het wordt hier op het forum vaak gezegd dat het team van danielle zo dom is maar als je alle battles bekijkt is het team van pascal net zo dom (of dommer)
Wat doet dit bericht tussen de streamverslagen?
pi_2000091
zit er een tijdsgrens aan deze battle of zijn ze morgen nog bezig
pi_2000113
Oh oh, Ed zit aan de letters!

En het is ze gelukt?! Ze juichen in ieder geval..

pi_2000115
Arm heeft gewonnen
pi_2000120
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 15:26 schreef femalehunter het volgende:

[..]

Wat doet dit bericht tussen de streamverslagen?

ik vind dit bericht er wel tussen kunnen omdat het team van pascal zolang over een woord doen terwijl ze allang alle letters hebben
pi_2000130
Het woord was "Dagboekkamergeprek"
pi_2000133
DAGBOEKKAMERGESPREK ??
pi_2000137
Sandy op de rug van Kelly, Kelly op de rug van Gert-Jan: Dagboekkamergesprek
pi_2000140
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 15:29 schreef kavu het volgende:

[..]

ik vind dit bericht er wel tussen kunnen omdat het team van pascal zolang over een woord doen terwijl ze allang alle letters hebben

Dus als ik jou 19 letters geef, weet jij binnen enkele seconden het te vormen woord? Knap hoor!

[Dit bericht is gewijzigd door femalehunter op 25-10-2001 15:37]

pi_2000141
Ik zie nu de tekst 'dagboekkamer gebak' (gebak weet ik niet zeker) bij team Pascal.
pi_2000150
afgelopen staan op het podium en wachten. het team van p kijkt niet blij
pi_2000160
And the winner is : Team Pascal !!
pi_2000162
Ze wachten op de officiele uitslag en die komt nu......Arm gewonnen
pi_2000184
Allemaal kleren aangetrokken, ik heb de uitslag niet kunnen zien op die postzegels maar begrijp dat het toch het team van Pascal is Kavu
(allebei de teams zijn niet dom) 8-5?
pi_2000293
10 minuten later en de bewoners zijn nog steeds niet naar binnen? how come?
(Er zal toch niet weer gelijk een battle komen? dat zou wreed zijn
Gebak in de dagboekkamer zetten lijkt me toch niet zo moeilijk )
pi_2000402
15.55 en de bewoners zijn eindelijk naar binnen.
  donderdag 25 oktober 2001 @ 16:57:32 #104
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_2000987
Frank, leo en Gert zitten bij het hek te kletsen.
Tania bemoeit zich met het gesprek.
Andries en Danielle liggen op bed.
Andries meldt net dat als er een fysieke battle komt waarbij hij zijn armen moet gebruiken, hij niet mee doet. Ze doen erg zeer(armen)
Kelly,Pris
en Sandy in de slaapkamer: optutten en opruimen.
Coos ,Pascal en Ed hebben net gedoucht en eten nu wat.
eurobilltracker.com
pi_2001011
16.50 uur Kelly, Sandy en Pris in de rijke slaapkamer. Ze staan wat te tutten en willen niet dat de mannen binnenkomen omdat die er meteen een bende van maken. Pris vertelt dat je haar niet moet vertellen hoe ze is. Ze houdt niet van dat geanalyseer.

Dan streams op arm. Ik hoor Tania en Frank, ze liggen in hun slaapzak. Die laatste vertelt dat T de kindersluiting van de kraan niet begreep.

Ik zie dat er weer iemand streamt. Mooi, want ik moet gaan. Suc6!

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  donderdag 25 oktober 2001 @ 17:05:39 #106
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_2001067
Pascal gokt nu op een battle met water. Het probleem is echter dat Ed als de dood voor water.
Ed maakt zich nog niet zo druk. Hij ziet wel.
Pascal hoort een machine. Hij denkt dat het een machine is die een bassin vol pompt.
eurobilltracker.com
  donderdag 25 oktober 2001 @ 17:06:32 #107
16687 pipvis
Wie anders?
pi_2001077
In rijk hebben ze het over dat de battle in de live-uitzending komt.

K: Ik wordt altijd zo zenuwachtig van dat soort momenten en dan krijgen we weer zo'n pleurisbattle.
Pascal denkt dat het een onderwater-battle wordt, door buizen, hoepels en gaten. Ed is bang voor water, hij durft niet onder water.
Kelly zegt dat je hier ook bent om je angsten te overwinnen.

K: You never know, baby. En anders neem ik jou dit keer op mijn rug, dan gaan we samen.
E: Prima.

donderdag 25 oktober 2001 @ 17:06:42 #108
6941 APK
Factual, I think.
pi_2001083
Pascal denkt dat de volgende battle 'iets met water is'.
Hij hoort een auto, of een machine, die een bassin volpompt.
Ed is doodsbang voor water.
Kelly: Nou je zit hier ook om je angsten te overwinnen hoor.

Pascal geeft Ed nog even een paar tips over hij z'n haar dient te stylen.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2001 @ 17:08:24 #109
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_2001107
Pascal denkt naar aanleiding van de geluiden die hij buiten hoort dat er "iets met water"staat te gebeuren .
Pascal: ik denk dat het een machine is die een basin volpompt
  donderdag 25 oktober 2001 @ 17:17:00 #110
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_2001197
Frank denkt echter dat het een battle wordt met wegschieten aan een elstiek (andersom dan bungy jumpen, hoe heet dat?)
Tania zit dicht tegen Frank aan. Haar hoofd op zijn schouder.
Pascal vraagt aan Kel of ze onder water kan zwemmen of dat ze van zelf blijft drijven door haar borsten.
Frank moet hier hard om lachen.
Kel vindt het geen opmerking voor een captain.
eurobilltracker.com
  donderdag 25 oktober 2001 @ 17:18:33 #111
16797 BIGMAMA
pi_2001217
Heeft iemand stream hi 2?
"Strijdlustig" Andre's nieuwe CD, inclusief de single "Bloed, Zweet en Tranen" Prachtig
  donderdag 25 oktober 2001 @ 17:20:55 #112
3542 Gia
User under construction
pi_2001237
Pascal komt uit de dagboekkamer en zegt tegen Tania, dat ze haar eigen toilettas heeft gekregen.

Tania is er erg blij mee, alleen ligt het wel aan de rijke kant.

donderdag 25 oktober 2001 @ 17:31:54 #113
16687 pipvis
Wie anders?
pi_2001315
K: "Ik dacht gisteren dat het gisteren dinsdag zou worden, en dat het vandaag woensdag was. Ik ben helemaal van de leg. Nu is het alweer donderdag en moet er iemand weg, ik zou het heel erg vinden."

Frenk mompelt wat...

K: Ik zit er gewoon niet op te wachten, ik wil nu winnen.

pi_2001334
Frank vertelt dat hij in aanraking is geweest met justitie, dit heeft hij eerlijk gezegd tegen BB tijdens het antecedenten onderzoek. Hij had voor 1600 gld aan parkeerboetes en iets met alcohol.

Kelly is nu 24 uur gestopt met roken, ze heeft wel zin in een sigaret maar doet het niet. Kelly is verder erg sjago, pascal attendeerd haar hierop.

pi_2001344
Rijk en arm hebben het over de live uitzending .
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  donderdag 25 oktober 2001 @ 17:37:30 #116
3542 Gia
User under construction
pi_2001351
Tania vraagt aan pris om in haar toilettas te kijken wat er allemaal in zit.
Tania kijkt: Ja, 't is geweldig.
Pris: Wat is hier zo belangrijk aan dan.
Frank: Dat is Belgische make-up.
Tania: Daarin zit spul voor mijn ogen.
Mijn haarbandje zit erin, m'n spiegeltje zit erin.
Oh, wat ben ik toch gauw tevreden, mijn kinderhandje is snel gevuld.

Schijnbaar heeft BB aan Frank gevraagd of hij in aanraking is geweest met justitie.
Frank: Ik had eens voor een honderd of 18 aan parkeerboetes open staan. Maar ze wilden weten of ik ooit met diefstal te maken had.
Frank legt uit hoe hij aan die parkeerboetes kwam.
F: Ik heb ze uiteindelijk wel betaald.
Pascal: Meen je dat nou?

Pascal zegt dat het nu stil is op het BF.

Frank zegt: Er is nooit iemand uit arm exit gegaan, altijd uit rijk.
Diane: Och dat is gewoon toeval. Waren er toch ook maar drie.

Iemand zei (volgens mij Sandy): Nog 4 uurtjes en dan staan we daar. Doe maar een stap naar achteren.
Tania: Gaat dat dan altijd zo?

donderdag 25 oktober 2001 @ 17:41:25 #117
6941 APK
Factual, I think.
pi_2001373
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 17:37 schreef Gia het volgende:
Tania vraagt aan pris om in haar toilettas te kijken wat er allemaal in zit.
Tania kijkt: Ja, 't is geweldig.
Pris: Wat is hier zo belangrijk aan dan.
Frank: Dat is Belgische make-up.
Daarna probeerde Frank nog een Belgenmop:
'Ja, dat moet je van links naar rechts lezen....'
pi_2001378
Tania baalt dat ze geen sportbroek mee heeft genomen.

In rijk wil Coos al eten gaan bestellen, maar Pascal en Kelly hebben nog geen honger.

Sandy gaat een jasje lenen van Kelly voor de live-uitzending.

Pascal vraagt aan Tania of ze zenuwachtig is, ze zegt van niet omdat ze wacht op de battle. Diane roept nu dat ze wel zenuwachtig is. Pasal: ja, maar jij bent altijd zenuwachtig.
Pascal denkt dat Tania niet gaat vanavond, omdat ze net haar eigen toilettas heeft gekregen.

Diane vind het kettinkje om de enkel van Tania leuk en zegt dit ook tegen haar. Tania vind hem zelf ook heel erg leuk, heeft ze gekregen van het dochtertje van het zusje van haar ex. Ze is altijd erg dankbaar met kadootjes van kinderen, omdat deze niet veel zakgeld hebben en dan toch zoiets doen.

donderdag 25 oktober 2001 @ 17:43:24 #119
16687 pipvis
Wie anders?
pi_2001388
Kelly staat op.

P: Auw!
K: Wat auw?
P: Vol op mijn knie!
K: Kusje erop? *smak*

P: Zenuwachtig Tania? Ik denk niet dat je gaat Tania!

K: SANDY ... SANDY!!.. Kom dan ff!
K: Kijk dan hoe die staat, je mag alles van me lenen. Je bent toch mijn mini? Forever!

pi_2001389
Breedbandstream 1. Bigmama, breedbandstream 2 start niet bij mij.

17.26 Kelly in de woonkamer : Als ik weg moet vind ik het echt heel erg. Voor mijn gevoel heb ik al heel veel gewonnen hier, niet van jullie maar van mezelf. Het is een tweede fase voor mij hier. Kelly eet een boterham o.i.d. Frank : Je moet gewoon jezelf blijven. Hun bepalen of ze je leuk vinden. Kelly : Als je gaat liegen ben je zo weg. Frank : Het antecedentenonderzoek ? Je hoeft niet alles te vertellen. Pascal : Nee (hij is het met Frank eens). Frank vertelt dat hem gevraagd is of hij met de politie in aanraking is geweest. Hij zei, ja, ik heb 1800 gulden aan boetes gehad.

17.35 Frank gaat een jasje halen : Ik heb het niet zo warm. Tania : Ik heb maar één keer avondeten gehad daar (rijk). Pascal : Ben je zenuwachtig Tania ? Ik versta het antwoord niet. Pascal : Ik denk niet dat je gaat Tania.

De regie is nogal vreemd bezig met de microfoons. Sommige bewoners klinken harder als anderen, weer anderen zijn helemaal niet te horen, daardoor is vaak slechts de helft van een gesprek te volgen.

17.39 Pascal : Nancy was echt niks hier. De eerste drie dagen vooral. Pascal vertelt Priscella hoe de teams tot stand zijn gekomen.

[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 25-10-2001 17:51]

pi_2001411
In arm zijn Tania en Frank alvast zwemkleding aan het aandoen en ze fluiteren.

In rijk zit iedereen op de bank wat te keuvelen. Ed en Pascal willen wel een keer in hun nette pak naar het battlefield. Coos vertelt dat ze op het dak bezig zijn.

Frank fluistert nu tegen Leo in de tuin dat hij ook alvast zijn zwembroek over zijn onderbroek aan moet doen, hij heeft hier een of andere rare reden voor, want als ze winnen dan doen ze alleen hun zwembroek uit, raar.
Verder geeft Frank opdracht aan Leo om de anderen ook wakker te maken omdat de camera's al klaar staan voor de battle.

Diane, Frank en Tania staan in de tuin, ze vinden het koud.
Regelmatig doen ze de BB stem na. Ze ontdekken nu dat er een hijskraan klaar staat op het battlefield, dit vinden ze top.

pi_2001450
17.45 Priscella : Ik heb geen goed gevoel erover. Pascal : Hoe bedoel je ? Priscella : Dat ik er uit ga. Pascal : Ga je huilen ? Priscella : Nee, ik ga er echt niet om huilen. Pascal : En jij Coos ? Coos : Ik weet het echt niet. Ik zou het wel heel erg vinden als ik er uit moet. Ed : Ik vraag me af of we te horen krijgen waarom we zoveel battles krijgen. Sandy : We gaan bunjee jumpen of zo. Priscella : Dat lijkt me gaaf. Sandy heeft het eens gedaan. Priscella : Het lijkt me zo'n lekker gevoel dat je bijna dood gaat. Ze moet om zichzelf lachen. Sandy : Stop je kop in de magnetron. Priscella : Dan zie je alles voorbij flitsen.

17.52 Sandy : Ben je al lichtelijk nerveus Daan ? Heb je al een paracetamol genomen ? Dat komt omdat je ook vermoeid bent Daan. Op een gegeven moment houdt het op. Ik hoor de antwoorden van Danielle niet. Ze zit aan de tafel met haar hoofd voorover op haar armen.

17.56 Stream naar de badkamer waar Sandy haar haar gaat föhnen. Stream naar het hek waar Ed vraagt hoe het met Daan gaat. Tania zit nu bij Danielle. Danielle : Ik heb het nog nooit gehad. Tania : Hoeveel heb je er genomen ? Danielle : Twee. Tania : Ga op Uw nest liggen dan. Danielle : Ik ben bang dat ik moet spugen. Diane komt binnen : Wat heb je Daan ? Tania : Hoofdpijn. Diane : O, nog steeds zo erg ?

donderdag 25 oktober 2001 @ 18:11:19 #123
3542 Gia
User under construction
pi_2001510
Daan heeft erge hoofdpijn.
Frank masseert haar slapen.
Daan: ik snap er echt niks van, ik heb anders nooit hoofdpijn.
Frank: Ze zijn een tank met water aan het vullen.
Daan: Dat doe ik dus niet, dat is mijn grootste angst.
Nu is Leo aan het masseren.
Tania zegt niet bang te zijn voor water.
Daan: Mijn grootste angst is kleine ruimtes die gevuld worden met water. Dat heb ik zelfs niet in durven vullen op het formulier, omdat ik dacht dat ik het dan moest doen.

Aan de rijke kant is Kelly met haar make-up bezig.

pi_2001543
Kelly tegen Sandy over Priscella:

"Ze lacht zo overdreven af en toe, echt nep.."

(grijns)

donderdag 25 oktober 2001 @ 18:23:29 #125
3542 Gia
User under construction
pi_2001599
In arm zijn zojuist afspraken gemaakt over bepaalde battles, dat ze die niet doen, als het met Daan niet gaat. Ze blijven dan nog liever in arm zitten, dan het risico lopen dat er ongelukken gebeuren.
Frank heeft eigenlijk al wat voorpret: haha, dan hebben ze alles voor niets opgesteld.

rijk:
Sandy zegt lichtelijk nerveus te zijn.
Pascal zingt op de achtergrond: Wat eten we vandaag?
Sandy: Geen pizza, geen shoarma, geen chinees.
Kelly: Ik hoef niets.
Sandy: Ik heb helemaal geen honger.
Kelly: Ik doe alles wat ze willen, ik ga ervoor.
Sandy: Ik ook.
Kelly: Priscella, mag ik heel effe je wenkbrauwborsteltje?
Pris: ja hoor.
Kel: In je blauwe tasje? Nou, ik kan hem niet vinden, laat maar.

donderdag 25 oktober 2001 @ 18:27:31 #126
3542 Gia
User under construction
pi_2001618
BATTLE
pi_2001621
BATTLE
pi_2001624
Battle!!!!!!!!
  donderdag 25 oktober 2001 @ 18:29:32 #129
16797 BIGMAMA
pi_2001630
Elke keer verbaas ik me weer hoe snel iedereen is met het noteren van nieuws hiero.
Ik denk ik zal even zeggen dat er een Battle komt , omdat dat 10 seconden geleden is gezegd, staat het er al weer,
echt top hoe hier iedereen oplet.
Chapeau!!!!
pi_2001648
haha 3 keer battle dus battle nr 14
Pascal gaat voorlezen
6 tegen 6 een iemand mag Pascal aanwijzen die niet mee doet.
Pascal heeft Ed aangewezen.
Schreeuwt tegen kelly even rustig je moet hier wezen
KeL; dimme ik moet me aankleden
P: Coos kom hier!!!!!!!!!
Ed: je mocht ht niet eerste bekijken?
P: nee ik moest het gelijk zeggen, voor hetzelfde geld moet je naar buiten
Vragenestafette
van elk team treed 1 bewoner aan die moet naar de dagboekkmaer
het is weer dezelfde als een tijd geleden. als nummer 1 verliest dan gaat de volgende
  donderdag 25 oktober 2001 @ 18:34:34 #131
3542 Gia
User under construction
pi_2001655
Daan is niet in orde. Ze kijkt maar bleek.

Tuuttuut: Captain van rijk naar de DBK.

Andries: Als ze jou zo roepen, moet je gelijk maar even aangeven dat je je niet goed voelt.

Daan glimlacht dapper.

Rijk moet in de serre gaan zitten, het wordt een battle van 6 tegen 6.
Kelly: Effe rustig.
Pas: Effe rustig? We moeten hier zijn.
Pas: Coos, kom hier!

In arm zit Danielle nu in de DBK.
Ze gaat weer naar binnen.
Het is een vragenbattle, met afvalrace. De bewoner die als laatste zit heeft gewonnen.
Bij rijk doet Ed niet mee, heeft Pas besloten.
Pascal bepaald de volgorde.

In arm zijn ze inmiddels naar buiten gegaan.

pi_2001656
Sandy baalt een beetje dat Pascal ed heeft aangewezen die niet mee mag doen. P: ja ik moest het van te voren zeggen
Pascal heeft de volgorde aangewezen. Hoe weet ik niet? gaat GJ weer als eerste?
pi_2001672
Ed als we een battle hadden gehad met water en springen dan hadden zij opgegeven
P: waarom? ze geven niets op.
ze hebben het over danielle die niet goed is (ziek)
pi_2001683
Pascal: kelly..
Ed: ze is echt bang om zonder make up voor de spiegel te zitten
(haha als jullie mij zien, toen ik hoorde battle was ik net zo druk bezig met voorbereidingen als de bewoners, shaggie koffie, koptelefoon )
pi_2001698
het gaat beginnen. en gelijk valt mij geluid weg
iemand anders?
pi_2001702
Eerste vraag
Leo en GJ alletwee fout !!
pi_2001712
Tweede vraag:
Hoeveel is de helft van eenderde.

Presc. tweezesde
Diane, nul komma zesenzeventig (weet niet of ik het goed heb verstaan)

Beiden fout

pi_2001716
"Wat is de helft van eenderde?"

Priscella: Tweezesde..

(BOEWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH)

pi_2001722
gj is gelijk al weggespeeld
Pris nu en danielle
Ik hoor nu priscilla hoeveel is de helft van 1 derde antwoord 2 zesde i 1 zesde
Nu diane die heeft het fout nu tania
Pris ook fout
Nu tania en Kelly
Rijk loopt achter geloof ik?
wie presenteerde 15 jaar lang top pop makkie ad visser kom op kel
fout ze zegt adam curry wat een doos
pi_2001746
nog steeds gelijk. streams lopen achter, met bb postzegels nu sandy versus frank (dus alles tot nu toe fout? )
sandy: hoe heette de huishoudster waar swieberte altijd op de koffie ging (saartje sandy weet het niet
frank wel 1 -0
pi_2001747
gert jan - leo (als eerste)

alle2 de antwoorden waren fout

(vraag niet gehoord)

2 : prescilla - diane

hoeveel is de helft van 1/3e ?

2/6e zegt zij.
diane beantwoord hem fout zij verlaat de kamer
prescilla moet er ook uit

3 : kelly - tania

wie presenteerde 15 jaar lang het programma toppop ?

kelly - 'de man van patricia paay, .. adam curry ?'

tania heeft hem fout
kelly heeft de vraag ook fout

4 : sandy - frank

hoe heet de burgemeester van .... (ik was even druk met iets anders.. versta de vraag niet)

sandy heeft hem fout en frank blijft zitten !

"Countermeasure No.1: Take the place of a hostage." -"Nay." "Okay, No.2: Shout 'Earthquake!' and create panic."
pi_2001750
Ojee, Sandy weet niet dat Saartje de huishoudster van Swiebertjeserie was..

(sneu)

pi_2001786
Derde vraag:
Tania en Kelly

Wie presenteerde 15 jaar lang TopPop
Kelly: De man van patricia paay, adam curry
Tania: zucht, die man met zo'n bril, weet het niet

Beiden fout (wast niet Ad Visser?)

Vierde vraag:

Sandy en Frenk
(geen geluid)
Hoe hette de huishoudster in swiebertje
Frenk : Saartje

Sandu had hem fout.

Frenk doet een "dansje"

Pascal ipv sandy nu.

Vraag vijf:
(nogdteeds geen geluid bij rijk)
Welk dier leest voor bij de Fabeltjeskrant
Frenk: de uil of de ooievaar, de ooivaar, nee de uil
Beiden goed

Vraag zes:
Welke tovenaar had twee gobbebollen
Frenk: Tita tovenaar

Blijkbaar weer beiden goed, pascal blijft ook zitten

Vraag zeven:
Wat is de volledige naam van de 17e eeuwse schilder Rembrandt
Frenk : Rembrandt van Rijn
Frenk gaat uit z'n dak !!
Weer beiden goed.

Vraag acht:
Van wie is de uitspraak: rare jongens die Romeinen
Frank: --- Claudius
Beiden Fout

pi_2001789
pascal - frank

wie leest de fabeltjeskrant voor ?

pascal - meneer de uil
frank zal hem ook wel goed hebben

welke tovenaar had 2 gollebollen ?
pascal - 'tita'
frank heeft hem ook goed

wat is de volledige naam van de 17e eeuwse schilder rembrand

pascal - 'rembrand van rijn'
frank juicht.. dus heeft hem ook goed

van wie is de uitspraak 'rare jongens die romeinen'

pascal - 'asterix'
frank wist hem niet.. hij heeft hem ook fout

coos - andries nu

"Countermeasure No.1: Take the place of a hostage." -"Nay." "Okay, No.2: Shout 'Earthquake!' and create panic."
pi_2001791
pascal eerste vraag welk dier leest voor uit de fabeltjes krant?
p: meneer de uil dus een uil
Ook frank heeft hem goed !
volgende vraag: (duurt lang)
welke tovenaar had 2 grobbelbollen tita tovenaar zegt pascal
beide goed.
wat was de volledige naam van rembrand?
antoord pascal rembrand van rijn weer beide goed
van wie was het woord rare jongens die romeinen
pascal zegt asterix
Beide fout geloof ik op postzegels zie ik andries in de dbkamer en Coos was obelisk
pi_2001819
Wie was in 85 eerste Nederlander i de ruimte?
coos: wubbo ockesl mag blijven zitten
andries ook:
volgende hoe heet japanse wijze van zelfmoord waarbij de person in de buik stekket coos weet t niet. denk na harakiri? hij weet het niet, sukkel (dit word weer wisselen)
duurt weer lang
pi_2001832
eerste vraag :

wie was de eerste nederlander in de ruimte ?

coos - 'wubbo okkels'
andries heeft hem ook goed

hoe heet de japanse vorm van zelfmoord waar men zichzelf in de buik steekt ?

coos moet nadenken, de 30 seconden zijn voorbij.
andries weet het zo te zien ook niet ? omg (harakiri ...)
andries loopt er ook uit

team van danielle heeft de battle gewonnen

pi_2001839
nog steeds wachten beide
antwoord van coos was weet ik niet dus fout
Ook andries had het fout.
Is het al weer afgelopen? dan heeft arm dus gewonnen.
Ik hoor andries weer keihard gillen
  donderdag 25 oktober 2001 @ 18:58:29 #149
3542 Gia
User under construction
pi_2001846
Daan zegt dat de volgorde niet uitmaakt. De bewoners bepalen samen de volgorde.
Leo, Diane, Tania, Frank, Andries, Danielle.

Danielle is weer naar de DBK.
Alternatief plan is dat je je zender omhoudt met de batterijen erin. (BB)

Er hing geen microfoon in de DBK, dus moeten ze hun zender omhouden.

(Laat ze opschieten met die battle, de uitzending begint zo.)

Bewoners, willen de eerste deelnemers van ieder team zich nu naar de DBK begeven.

Gespannen wachten ze af.

Hoeveel spelers staan er bij een volleybal wedstrijd in het veld.
Leo: 7 (wat een oen)

GertJan is ook weg!

Diane en Pris.
Hoeveel is de helft van eenderde.
Diane denkt: 0.75, ik heb geen idee.(dom)

Pris heeft het ook fout!

Tania en Kelly.
Wie presenteerde 15 jaar lang het programma toppop.
Tania: Ja, die man met die bril, ik weet het niet. (jeez)

Kelly heeft het ook fout!

Frank en Sandy.
Hoe heette de huishoudster van de burgemeester waar Swiebertje altijd bij op de koffie ging?
Frank: Dat was Saartje.
Goed.

Sandy heeft het fout!

Pascal voor rijk.
Frank en Pascal.
Welk dier leest voor uit de fabeltjeskrant.
Frank: De uil. Of de ooievaar, nee de uil, 't is de uil daar blijf ik bij.
Goed!

Frank
Wat is de volledige naam van de 17e eeuwse schilder Rembrant.
Frank: Rembrant van Rijn.
Goed.

Van wie is de uitspraak "Rare jongens, die Romeinen"
Frank: Ik Claudius.
Fout.

Andries gaat nu.
Pascal en Andries.
Oops, Andries en Coos.
Wie was op 13 oktober 1985 de eerste nederlander in de Ruimte.
Andries: Dat was Wubbo ockels.
Goed.

Andries komt terug bij zijn team.
Het andere team heeft geen leden meer.
Er was schijnbaar nog een vraag:
Hoe heet de japanse vorm van zelfmoord.
Andries had geantwoord HariKiri. Coos zei: Kamikaze.

(Leuk voor Daan. Kan ze lekker effe gaan liggen.)

Ik ga tv kijken.

pi_2001852
Vraag negen:
Coos en Dries:
Wie was op 30 oktboer 1980 eerste nederlander in de ruimte
Coos: Wubbo Ockels
Dries: Wubbo Ockels

Beiden goed

Vraag tien:
Hoe heet de japanse wijze van zelfmoord waarbij de persoon zich in de buik steekt?
Coos: geen antwoord
Andries:(geen geluid)

pi_2001867
De dames kelly en Sandy zijn zich als razende aan het opmaken en verkleden
(deze battle is dus gewonnen alleen dankzij frenk. alles was fout alleen Pascal en Frenk gaven goede antwoorden.
Frenk wist de vraag ovr siebertje. sandy is daar nog te jong voor.)
Het team van Pascal denkt dat er nu geen battle meer komt.
nu verhuizen
en ik stop even
pi_2001882
kleine aanvulling:

De 1e vraag was: hoeveel spelers zijn er in een team bij volleybal?

Leo antwoorde: 7, dit was fout dus. Het zijn er 9 volgens mij.

pi_2001903
De verhuizing is bezig.

Tania is nu in rijk en komt erachter dat er geen sigaretten zijn. Ze baalt nu ontzettend.

Danielle heeft nog steeds heel erg hoofdpijn. Iedereen van haar team doet daarom heel lief en bezorgt tegen haar.

pi_2001947
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 18:57 schreef itsme het volgende:
nog steeds wachten beide
antwoord van coos was weet ik niet dus fout
Ook andries had het fout.
Is het al weer afgelopen? dan heeft arm dus gewonnen.
Ik hoor andries weer keihard gillen
andries had het goed hoor (harakiri)
  donderdag 25 oktober 2001 @ 19:10:30 #155
6941 APK
Factual, I think.
pi_2001950
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 19:02 schreef Ethel het volgende:
kleine aanvulling:

De 1e vraag was: hoeveel spelers zijn er in een team bij volleybal?

Leo antwoorde: 7, dit was fout dus. Het zijn er 9 volgens mij.

Ik dacht dat de vraag was:
'Hoeveel spelers staan er in het veld bij Volleybal?'.

(Lijkt me 12 toch? Twee teams van 6.)

pi_2001971
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 19:10 schreef APK het volgende:

[..]

Ik dacht dat de vraag was:
'Hoeveel spelers staan er in het veld bij Volleybal?'.

(Lijkt me 12 toch? Twee teams van 6.)

Nu je het zegt!! Je hebt gelijk!
pi_2001978
Frank en Andries zijn meteen onder de douche gesprongen, ze babbelen nog even na over de battle.
pi_2002005
Arm zit nu in de tuin.

In rijk wordt nu het eten, wat het team van van Pascal had besteld, bezorgt. Kelly trekt dit slecht, ze roept tegen rijk: ga maar lekker eten hoor (op cynische toon), en wordt maar lekker dik!

Pascal baalt er ook van maar vat het sportief op.

pi_2002146
Danielle is nu ook aan het overgeven. Frank is erg bezorgt om haar en stuurt Tania naar de dagboekkamer om een dokter te vragen en hij dirigeert Leo om een emmertje voor haar te pakken, dit doet hij, .. erg langzaam trouwens.

Andries kleed zich ondertussen rustig aan.

pi_2002159
Frank stuurt Tania naar de DBK om een dokter te roepen voor Danielle.Ze heeft overgegeven en ze denken dat ze koorts heeft.
pi_2002165
Danielle heeft erge hoofdpijn; ze zit nu op het toilet en heeft overgegeven.
Er komt zo een dokter want het gaat niet goed zegt Frank
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_2002186
Het eten in rijk is er nog niet, dat komt pas om 8 uur. Danielle ligt nu in bed, vnml Frank en Tania zorgen er goed voor haar. Danielle komt net uit de douche.

Tania fluisterd heel veel met Ed, ik kan het niet goed verstaan, gaat over sigaretten/shag verstopt in arm.

Er komt zsm een dokter voor Daan.

pi_2002211
Tania is de laatste tien minuten vreselijk onverstaanbaar aan het fluisteren over tabak(denk ik).Eerst met frank,nu met Leo.
pi_2002233
nu met andries. ze zegt dat ze niet kan liegen. en het er moeilijk mee heeft.
Andries: ook fluisterend, nee volhouden ze hebben ons toch ook gepakt.
pi_2002268
ik hoor nu het geluid met een echo
en ze zijn zo stiekem aan het fluisteren dus moeilijk te verstaan.
tania zegt en als ik het niet kan volhouden?
andries: dan moet je denken aan wat ze ons allemaal geflikt hebben?
Hij gaat via telefoon vragen of ze inderdaad hun bestelling krijgen van het eten
eerst vragen wat ze besteld hebben
tania zit weer stiekem te lachen
andries vraagt wat ze besteld hebben.
Italiaans
en hoe laat?
weten ze niet.ach maakt niet uit joh zegt Andries
tania heeft het over haar vette pukkel
pi_2002322
Het eten is in rijk bezorgt.

Coos en GJ zitten in de slaapkamer in arm te roddelen en te klagen over Andries. Coos is erg boos omdat Andries ongevraagd een handdoek uit zijn kastje heeft gepakt.

pi_2002538
Frank brengt Daan naar de dokter in de verwenkamer..
pi_2002591
Op dit moment is er een 'super' battle. Het winnende team mag 4 dagen ongestoord in rijk blijven.
Bij Daniëlle gaat Andries zijn hoofd zo lang mogelijk onder water houden. Leo gaat de vragen beantwoorden.

[Dit bericht is gewijzigd door the-O op 25-10-2001 20:25]

In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_2002650
Superbattle bestaat uit drie onderdelen. De winnaar van twee van de drie onderdelen wint 4 dagen ongestoord verblijf in rijk.

Onderdeel 1: Twee kandidaten per team. 1 in een watertank, zo lang mogelijk onderwater blijven. nummer 2 beantwoordt in die tijd zo veel mogelijk vragen. Meeste vragen goed beantwoord wint. Bij gelijk spel degene die het langste onderwater is gebleven.

pi_2002729
Andries heeft nu danielle ziek is tijdelijk de captainstaken overgenomen.

Voor deel 1 van deze superbattle hebben van het team rijk Tania en Andries een wedstrijdje gedaan wie het langst zijn adem in kan houden. Andries kan dit langer dan Tania, dus hij gaat onder water. Leo gaat de vragen beantwoorden.

In rijk gaat Coos onder water en GJ de vragen beantwoorden.

Pascal zegt tegen Frank dat niemand bij hun goed zijn adem in kan houden, Coos ook niet, hij was wel degene die het het langst kon, 40 seconden volgens pascal.

In rijk hield tanja het 1 minuut nogwat vol, andries stopte toen ook, maar zij dat ie nog wel langer had gekund.

Tania baalt wel een beetje dat ze niet langer dan andries haar adem in kon houden.

Danielle ligt ziek op bed. De bewoners weten ook dat dit de laatste battle is en dat de winnaar van deze superbattle minimaal 4 dagen in rijk mag blijven. Hierdoor is iedereen weer heel erg gemotiveerd.

pi_2002757
A: als leo en ik de battle doen moet de rest binnen blijven.
ik moet wel heel noig naar de wc maar ja
pi_2002861
Gj en Coos
Andries en leo zijn op het battlefield
helaas geen stream daarvan
Try anything once, twice to be sure
pi_2002865
Ik heb geen beeld van de battle alleen van de bewoners in rijk
pi_2002906
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 20:49 schreef itsme het volgende:
Ik heb geen beeld van de battle alleen van de bewoners in rijk
volgens mij is de battle nu nog niet .. ze krijgen nu instructies en tijdens de live uitzending komt de battle pas (ze hebben bv. ook nog niet de zwembroeken aan)
  donderdag 25 oktober 2001 @ 20:54:12 #175
16687 pipvis
Wie anders?
pi_2002910
Ze zijn terug, alle drie de battles worden in de live uitzending gedaan.
pi_2002972
volgens mij een ruzietje tussen Kelly en Andries.
Hij wilde iets niet en aarop ging Kel naar de dagboekkamer, weet iemand wat er was?
pi_2002991
`Gaat om de kleding van kel die moest naar de dbk maar dat wilde andries niet doen
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_2002996
Gezeik over kleding..die niet overgeheveld is naar arm of rijk of viceversa..
pi_2003011
kelly is terug het gaat om kleding. Andries had wat moeten verhuizen
een hele normale vraag en als ik hem (andries vraag om even naar de dagboekkamer te gaan en dan dit, nou die regeltjes van jullie.
Ik heb zo iets van denk ook eens aan gevoelens niet alleen aan regels.
tania trekt haar muil open. k: ja jij zit hier nog maar 1 week
als ik dan aan andries wat vraag, verleden keer heb ik het ook voor jullie gedaan, is toch normaal. is niemand schuld alleen een beetje jammer
tania zegt iets
K: he? ik heb niets tegen jou tania
(tania is niet te verstaan)
  donderdag 25 oktober 2001 @ 21:17:06 #180
16687 pipvis
Wie anders?
pi_2003059
Aan beide kanten is de sfeer bedrukt. Frenk ligt op de bank: Zitten we zo in arm, so be it. Als ik maar 4 dagen op me bed kan leggen.

Leo: Ik ben benieuwd wat voor vragen ze gaan stellen. Weet je waar ik niet veel van weet? Media, media ... kennis van tv.
Andries vertelt over de battle. Ze mogen twee keer onder water, tussen door 15 sec ademhalen. Ze moeten hun ogen openhouden, dat vind ie moeilijk.

donderdag 25 oktober 2001 @ 21:17:07 #181
16288 Myr
Française
pi_2003060
Kelly doet een beetje moeilijk over haar kleding(zij wil namelijk niet in een rokje battelen) en vindt dat BB niet alleen op de regels moeten opletten maar ook op de gevoelens.(DE diepe uitspraak van Kelly???!!!)
Tania probeert haar rustig te maken,Kelly:"ja jij bent hier maar net..."Zij mompelt nog wat,alles wat ik bergrijp is:"hé..hé..!"
Arm zit te eten.
Diane en Tania zitten op de bank.
Tania:"wat ben ik toch een mutsEN!"(Is dat juist in het nl?Of heb ik verkeerd bergepen?)
Frank (nog een keertje "va",dat doet geen pijn!):"we kunnen zich helemaal niet op zich voorbereiden!"
Frank:"Ik wil naar huis!"Ja Frank...
Leo:"weet je waar ik slecht aan ben?Media..Media!"
Andries:"ik neem graag de schuld!";
"Tijdens de commercial break moeten we naar de battle field."Ik heb geen idee waar hij nu over hebt,een nieuwe battle?
Andries naar de DBK.
Geloven verschilt niet veel van hopen.
  donderdag 25 oktober 2001 @ 21:17:31 #182
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2003069
Kelly wil niet in een minirokje battelen (volgens mij is het gewoon een overdoos aan hormonen) eerder op de dag viel ze ook altegen Pascal uit toen hij haar maande om wat spoed te maken.
En een 20 minuten geleden begon ze ook weer te stressen over de tafelzetting of dat ze niet geroepen waren voor het eten of zo. Pascal is trouwens net zo prikkelig vandaag hij reageerde met overslaande stem: "ik heb toch al 6 keer gevraagd wie er boerenkool wil"
(misschien heeft het iets te maken met de opmerking van pascal eerder op de dag; die van dat ze toch bleef drijven ivm haar fakeboops)

Volgens Ed wordt elke BB steeds iets heftiger, Coos reageert: "heb je ze gezien dan?"

Stream is op de slaapkamer van arm gericht, Kelly bekent dat ze wel verschrikkelijk zenuwachtig is vanavond ze zegt: "normaal ben ik al op woensdag er mee bezig en kun je je gewoon rustig voorbereiden"

donderdag 25 oktober 2001 @ 21:19:06 #183
16687 pipvis
Wie anders?
pi_2003079
Deel2: Touwtrekken
pi_2003087
team andries hoeft niemand aan te wijzen om af te vallen tijdens batle 2 team p nu 2 mensen afvallen.
Battle 2 touwtrekken
Danielle: dacht ik al
Tania ik heb niet gehoord hoe t verder afliep.
T: met hoeveel man
D: allemaal
F: de tactiek met touwtrekken is dat het niet uit je rug komt
Andries gelijk, even stil.
Frank geef tips.
  donderdag 25 oktober 2001 @ 21:21:20 #185
16288 Myr
Française
pi_2003090
Iedereen gaat naar de slaapkamer nu.
Andries zucht.(Wie is de captain eigenlijk Andries of Daniëlle? )
Daniëlle is ziek maar waar is zij eigenlijk?
Battle:"touwtrekken"
Andries:"dat wordt heel lastig tegen Ed [& co]"
Frank geeft nu aanwijzingen.
pi_2003103
Andries is nu met de opstelling bezig Tania voor, en dan hij
Di: er moet juist een sterke voorop
(geluid valt weg )
ze zijn trouwens in de slaapkamer
danielle heeft haar zender niet om
1,2 3 en dan zo maar die kracht want als we allemaal zo gaan doen
(hebben julie ook geluid met echo soms?)
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2001 @ 21:24:09 #187
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2003114
21:25 uur
Beide teams zijn druk in overleg over de te volgen tactiek bij de aanstaande battle (towtrekken). Andries wil voorop. Frank moet achterin. Frank: "Leo in het midden en de dames in het midden". Frank: "Als ik dan jullie naam zeg, moeten jullie meteen los!". Diane: "Ja, meteen hangen".
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2001 @ 21:25:29 #188
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2003125
Ja, ik heb ook ernstig vervormd geluid. Bij Tania maakt het geen verschil trouwens.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_2003140
ja en mods kunnen ook flooden

edit:en nu snel deleten he

Duck is terug en dat zul je merken >:)
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2001 @ 21:27:36 #190
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2003146
Frank herhaalt nog maar eens de posities waar iedereen straks moet gaan staan. Zelfs Tania denkt nuttige tips te moeten geven: "Je moet vooral je bovenspieren gebruiken".
  donderdag 25 oktober 2001 @ 21:27:55 #191
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2003150
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 21:25 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, ik heb ook ernstig vervormd geluid. Bij Tania maakt het geen verschil trouwens.
Er zit een kras op de plaat krrr, er zit een kras op de plaat krrr, er zit een....
pi_2003161
irritaties tussen diaan en andries
Zij pikt zijn toontje niet
Andries: en ik pik dit toontje niet ????
Daniele wil iets
Frenk: nie zo aigewais gaat liggu
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2001 @ 21:30:14 #193
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2003171
21:30 uur
Het 'arme' team is eveneens druk in overleg. Pascal runt the place. Het gaat er nu om wie niet mee hoeft te doen. Kelly wil het liefst niet meedoen, maar is misschien wel nodig volgens Pascal.

Ed moet achteraan staan. En Sandy vooraan

donderdag 25 oktober 2001 @ 21:35:43 #194
16288 Myr
Française
pi_2003218
Frank tegen Daniëlle:"liggen blijven,maak je niet druk,niet zo eigenwijs doen!"
Daniëlle is op
Andries aan Frank:"als zij wilt ons zien,laat haar doen.Jij betaalt niet voor haar."
Frank:"ik ben niet een rand debiel.Kom op zeg...Jij stuurt maar niet van rechts naar links,ik stap in mijn autotje en ..."
Tania:"kom op Frenkieboy!"
Hij zeurt nog wat
Tania:"Zij gaat niet mee!"
Andries en Frank:"Heeeel verstandig!"
Andries weer naar de dbk.
Ze kussen Daniëlle good bye.
Leo:"ga lekker slapen!" Dat lukt haar sowieso niet denk ik met een live-uitzending!
Naar de battlefield.
pi_2003225
Bij arm doet bij deel 2 van deze super-battle precilla sowieso niet mee. Dit is meegedeeld en besloten door Pascal, iedereen is het er mee eens. Indien Danielle niet meedoet dan doet Kelly ook niet mee met het touwtrekken.

Ook hier is een tactiek besproken. Danielle ligt nog steeds ziek in bed. Kelly is inmiddels veel vrolijker.

De 1e battle begint nu!

pi_2003244
Frank: Daan doet niet mee het is niet goed met er.
en nog een keer Daan doet niet mee het is echt heel slecht met haar
pi_2003255
Op stream 1 ligt Daan in haar bed

Tuut Tuut zenders checken

pi_2003273
Frank: Ik word echt doodziek van die battles dat ik me zo gek laat maken.

In arm trekken ze de jassen aan voor de battle.

De eerste staat op het platform volgens mij andries

pi_2003305
21:44

Er staat 1 tank op het battlefield Andries staat bovenop en wordt gecoached door BB-crew.

Er wordt nu gewacht tot ze live gaan.

Er wordt afgeteld ze komen nu in beeld.

Ramen en deuren in het huis moeten nu dicht.

Andries is dus buiten en voor de rest zitten arm en rijk aan tafel of op de bank in huis.

pi_2003353
Andries is in totaal 1:18 onder water gebleven nu gaan Coos en Gert-Jan naar het battlefield
pi_2003426
Coos 1:42 onder water
pi_2003444
22:07 gereedmaken voor BATTLE
pi_2003548
"waar is Tanya, inderdaad?"

{sluwe woorden van boereslimme Priscella}

pi_2003657
Team Pascal krijgt nu 4 dagen rijk
pi_2003709
Frank is echt zwaar boos nu

en het nadeel is dat Daan nu moet verhuizen nu ze ziek is

pi_2003922
Gert jan en pascal hebben besloten om er niet meer over te heben.
Toch ontglipte bij G even de opmerking dat Pascal rare beslissingen neemt.
P: ik dacht dat je het er niet meer over wou hebben?
Gj: ja je hebt gelijk
Coos: wat?
GJ: laat maar ik heb het er niet meer over, ook niet meer anderen
Pascal had tania al verwacht.
ze vinden het schofterig hoe de exit gegaan is aan de rijke kant.
ze dachten dat tania iets moest ophalen.
  donderdag 25 oktober 2001 @ 22:49:24 #207
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2003925
Sandy zegt dat ze het zwaar klote vindt dat Andries nu geen feest krijgt.
Priscella zit te huilen in de tuin.... Frank zit er ook helemaal doorheen.

(Het is tijd om weg te gaan Frank... Laat die klerezooi stikken en ga lekker terug naar je zoontje!!!)

donderdag 25 oktober 2001 @ 22:55:35 #208
215 misterDre
Paint it black!
pi_2003987
Priscella zit te huilen en zegt dat ze heimwee heeft.
  donderdag 25 oktober 2001 @ 22:56:00 #209
16288 Myr
Française
pi_2003991
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 22:49 schreef scanman01 het volgende:
Priscella zit te huilen in de tuin....
Waarom?
Ik heb geen highstream 2 sinds weken.
Kan iemand ff uitgebreider over hebben?Merci bien
  donderdag 25 oktober 2001 @ 22:56:15 #210
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2003993
Priscella zit nog steeds te huilen in de tuin. Frank en Diane kletsen vol ontevredenheid over het resultaat van the battles. Frank baalt vooral dat hij er weer niet is uitgestemd. Priscella zit er echt helemaal door en is ontroostbaar!
pi_2003994
Tem rijk vind het wel lullig dat Andries helemaal niets voor zijn verjaardag krijgt.
ze hebben het over de battles
  donderdag 25 oktober 2001 @ 22:56:44 #212
6941 APK
Factual, I think.
pi_2003998
22.50

Frank zit er zwaar doorheen.
Huilen.
Fr: Ik vertrouw nu niemand meer, alleen nog maar mezelf.
Deze exit vind ik heel laag, heel gemeen. Is boos dat het alleen van de laatste fucking battles afhing.
Daan: Nou het was in ieder geval weer grensverlegend.
Fr: Ja, alsof er een 20-tonner over me leier is gelopen.
(Volgens mij zit Pris nu ook te huilen, ze voelt zich afgedankt door het andere team, kan het moeilijk zien op de lo-stream).

Frank: Ik wil naar huis, maar ik mag Godverdomme niet van dat fukking Nederland, ze willen me zien lijden.

pi_2004012
GJ heeft een aanbieding gevraagd voor Andries zijn verjaardag maar niets gehad
(zit pris te huilen? ja zij vind het ook maar niets, ze weet heus wel dat ze haar niet erg graag willen)
  donderdag 25 oktober 2001 @ 23:02:21 #214
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2004068
Priscella zit nog steeds met tranen in haar ogen voor haar uit te staren. Ze baalt als een stekker dat ze is 'afgedankt' door het andere team... en vanwege de exit van tania.
"Tania is weg", snottert Priscella. "Tania is weg...."
"Het is een leuke meid", zegt Frank. "Ik heb helemaal geen zin meer aan die regels hoor. Fuck off man... Klote regels. Ik doe gewoon vanaf nu wat ik zelf wil. Voorlopig heb ik er geen zin meer in."
"Als mij wat niet aanstaat hier dan zeg ik het wel tegen jullie", zegt Priscella opeens.
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2001 @ 23:05:33 #215
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_2004109
Leo "troost" Prisc..

Leo: het was toch ook jou maatje
Prisc: hou toch op jij...
Leo: of had jij soms naar huis willen gaan?

donderdag 25 oktober 2001 @ 23:06:27 #216
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2004118
Priscella en Leo zitten nu in de tuin. Priscella blijft huilen.
"Ik heb gewoon heimwee", snikt ze. "Ik voel me heel melancholisch... Ik wil gewoon naar huis. Gaat wel weer over, laat me gewoon maar even huilen".
Priscella zit voorover gebogen met haar gezicht in haar handen verborgen. (het zal toch niet....? nee, dat kan niet)

In rijk zit iedereen in bad enzo... hopelijk genieten ze er een beetje van....
Waar Andries is is niet bekend. Waarschijnlijk is ook hij zwaar terleurgesteld dat er geen feest of wat dan ook voor hem georganiseerd is, maar ook daat is niets aan te doen (blijkbaar)....

donderdag 25 oktober 2001 @ 23:06:50 #217
6941 APK
Factual, I think.
pi_2004126
Frank: Ik vind het ziek hoe ze Tanja hebben laten gaan.
Leo: Waarom denk je dat ze dat gedaan hebben dan?
Frank: Interesseert me geen fuck.
(Nu komt Pris erbij.)

Frank: Ik hoop echt dat ik nu heel snel lekker naar huis mag, dat Nederland denkt ik word nu heel moe van die gozer, lekker naar huis...
Laat ze maar lekker uit hun dak gaan aan de andere kant (tegen Leo) zij hebben gewonnen.
Het interesseert me allemaal geen fuck.

Pris huilt weer.
Pr: Ik heb gewoon heimwee, dat ik nu hier zit. Ik weet niet wat ik mis, gaat wel weer over, ik heb al een hele tijd niet meer gehuild, dus.... (Niet lezen Merijn... red.)

Stream naar slaapkamer.

[Dit bericht is gewijzigd door APK op 25-10-2001 23:08]

donderdag 25 oktober 2001 @ 23:07:48 #218
16288 Myr
Française
pi_2004136
Kelly wil graag met z'n allen de bubbelbad in maar niemand wil.
Coos en Pascal rennen naar buiten (dacht ik ff om Priscella te troosten maar nee hoor )om te luisteren als ze iets horen van de mensen bij de hekken.
Nu arm:
Andries vertelt aan Daniëlle hoe de battle met het water is gegaan.
Weer rijk:
Ed zit al in het bad met een fles bier.Kelly heupelt heen en weer door de badkamer.
Iemand is uitgebried aan het scheten
Het is weer zover,we horen niks vanwege dit bubbelbad.
Zet dat ding af gewoon
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2001 @ 23:10:29 #219
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_2004164
Danielle: ik ben toch ook tot het uiterste gegaan, ik kan niet tegen weinig slaap, ik heb zo'n spierpijn, hoofdpijn,Owwwww,dat licht,owwww..wat denk je dat dat allemaal met je doet? Je kop omhoog om die ***? eraf te trekken..
Diane ligt nu tussen Danielle en Andries in en vertelde dat ze wil weten wat ze met "dat mens" gedaan hebben.
Diane: het was 'zo'n positief mens..

Diane zegt tegen Andries: je moest eens weten hoe moeilijk ik contact met mensen maak...

† In Memoriam † donderdag 25 oktober 2001 @ 23:12:32 #220
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_2004189
Ze fluisteren nu ontzettend en het gaat over Prisc. Helaas is het niet te volgen.
pi_2004293
Breedbandstream 1 met buffering. Breedbandstream 2 doet het nog altijd niet.

23.05 Gert Jan, Ed, Sandy en Kelly zitten op de rand van het bad met hun voeten in het water. Kelly roept : Frank I love you. Kelly : Ben je blij dat je er nog bent Coos ? Coos : Ja, tuurlijk. Coos staat onder de douche. Gert Jan en Kelly zitten inmiddels in het bad. Gert Jan : Ik had met Ed afgesproken, als we verliezen gaan we het hele houthok zagen. Sandy : In Spanje ging ik heel goed om met Priscella. Coos : Pascal en ik konden het heel goed vinden met Priscella in Spanje. Ze is heel anders als in Spanje. Ze komt meer naar je toe. Minder afstandelijk. Sandy : Aardiger. Coos : Ik vind het echt kut, dat meen ik echt. Kelly : Ze wilde ook wel kennis maken met de mensen in het andere team. Je kan met haar lachen. Aan de andere kant vind ik het een goede keus (van Pascal). Ed : Ze heeft het er wel een beetje moeilijk mee denk ik. Ook Sandy en Ed zitten inmiddels in het bad. Kelly : Ze zal het daar moeilijk krijgen. Ze zei, ik moet iedereen opnieuw leren kennen. Gert Jan zegt dat hij de exit stom vond. Gert Jan : Ik hoop niet dat ze morgen gaan vragen de nominatie uit te delen want dan is het hele feest voorbij. Ed : Het lijkt mij het verstandigst niet te vertellen wie je genomineerd hebt. Kelly : Je moet het vertellen. Gert Jan gaat drinken halen. Sandy wil bier in een glas. Er staan overigens vier lege bierflesjes en een lege fles champagne of wijn op de rand van het bad.

† In Memoriam † donderdag 25 oktober 2001 @ 23:20:53 #222
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_2004301
Op de achtergrond is Frank bezig te vertellen.
Frank: en laat mij dan volgende week nou maar gaan"

In het slaapgedeelte Andries tegen Danielle:
öw, daar begint ut weer, daar gaaaaaan we weer"

Andries heeft een luchtbed opgeblazen en is extreem aan het slijmen met Danielle: zo, dan kan jij weer in je eigen bedje.".

De stream switcht plotseling naar buiten, er zijn beelden van het arme deel en geluiden van Pascal die Sandy probeerde op te beuren.

Vervolgens gechiechel van Prisc met Leo gezellig zit te keuvelen bij een oventje.

donderdag 25 oktober 2001 @ 23:21:24 #223
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2004310
Pris zit er echt effe doorheen. Als redenen noemt ze o.a. dat ze eigenlijk de hele dag het gevoel had dat zij er uit zou moeten en nu dit niet zo blijk te zijn mist ze thuis.

(stream nu op slaapvertrek arm gericht, kan echter niets verstaan nu)

Diane begint ook weer te huilen , ze vindt het verschrikkelijk dat Tania weg is omdat ze haar een laagdrempelig mens vindt en ook het beste in Frank naar boven haalde.Andries en Daan beamen dat.

In de badkamer rijk hebben ze het over Pris, ze veroordelen wel haar harde opmerkingen, maar met name Kelly zegt dat ze wel weet hoe ze is en dat ze het goed met haar kon vinden.
Gertjan roemt nog even de manier hoe kelly reageerde ( dat ze op een relaxte manier zei: "sorry hier ben ik niet van gediend")

Weer even arm...

Andries laat zich van zijn betere kant zien, hij is heel verzorgend voor Daan.
Beeld op buiten Pris al weer opgeknapt en loopt met Leo te dollen. "zien we tenminste eindelijk de echte Leo weer" zegt zij. Leo zegt: "pas maar op hoor ik kan je ook wel aanpakken,ik heb je nog nooit aangepakt"

donderdag 25 oktober 2001 @ 23:22:47 #224
16288 Myr
Française
pi_2004325
Gert-Jan en Sandy zitten ook inmiddels in het bad.Kelly heeft over Priscella:"echt mijn meisie geworden,echt en topwijf!"
Nou ja,Sandy was ook haar meisie en zij heeft haar gewoon achtergelaten zodra Priscella het huis in kwam.Kelly wil alleen met stoere en trendy mensen lopen,ze ziet er beter uit met dit soort mensen!
Ze hebben nu over de nominaties.Slecht te verstaan.
Kelly is bang dat zij moet zeggen wie zij gaat nomineren.
Gert-Jan gaat nog wat alcohol halen.
Kelly wil EEN fles bessen! (Wat is ze nou van plan!?)
Sandy wil een bier.
Kelly keek ff naar de camera (ff checken als zij goed in beeld komt! )
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2001 @ 23:27:49 #225
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_2004382
Frank is van mening dat Prisc zich meer moet profileren.
Prisc: bedoel je dat ik meer naar voren moet komen?
Frank: jah.
Het gesprek gaat van de hak op de tak.
Nu gaat het over de leeftijd van Gert-Jan.
Prisc: hij is toch 31 ofsow?
Leo: dus te oud voor jou
Prisc: ik vind het een haantje
Leo: het is echt een goeie gozer!!
Prisc: hmm..

Leo vraagt zich af of de groep van Pascal gestemd heeft.
Prisc: neeej, pascal heeft dat in 1X besloten
Leo: ow

Ondertussen staat Coos samen met Andries bij het hek te praten over het onderwateren

Andries: ik was voornamelijk benieuwd naar hoe het met de vragen ging. Gert- Jan ging als een spreer trouwens, alleen hij wist 2 vragen niet, hoe de geit uit BB2 heet
Coos: wist jij dat wel dan?
Andries: (met veel bravour) JA NATUURLIJK, Cindy...en hij wist niet wanneer Maxima en Alexander gaan trouwen, gewoon 02-02-2002 natuurlijk.

Frankie en Pascal hebben het over het touwtrekken.

spannend allemaal

donderdag 25 oktober 2001 @ 23:29:07 #226
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2004397
Andries is het verlies blijkbaar al weer te boven. Hij zit was te kletsen met Coos bij het hek. Schijnbaar maakt het hem niet zo veel uit dat hij geen feest krijgt zoals Pascal die wel kreeg.... of hij laat zich niet kennen (klasse!)

Ze blikken met Frank en Pascal erbij nog even terug op het gebeuren van vanavond.

"Ik wil eruit", zegt Frank weer. Hij is duidelijk pissed. "Lekker naar huis."

† In Memoriam † donderdag 25 oktober 2001 @ 23:32:08 #227
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_2004439
Frank wil nog steeds naar huis.
Tegen Prisc: gewoon naar huis, lekker naar huis.
Prisc: neeeee
Andries heeft het over het hoera geroep van het studiopubliek, hij is ervan overtuigd dat hij zijn vader "hoeraaa'hoorde roepen, die kwam er gewoon bovenuit, aldus Andries.
Even later: "maar ik weet het natuurlijk niet zeker".

Frank: maar blijkbaar houden ze nog steeds van me, ik mag godverdomme nog steeds niet weg.

hak op de tak:

Pascal: ja hallo, ik stuur natuurlijk niet mijn sterkste mensen niet weg.
Pascal: en geloof me, hij heeft het hier heus naar zijn zin..
Frank: ja dat zou ik ook niet doen, heeft ie het er dan niet over gehad? De captain heeft altijd de beslissende stem..ik zou ook mijn sterkste troef niet wegsturen, echt niet.

† In Memoriam † donderdag 25 oktober 2001 @ 23:38:46 #228
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_2004534
Volgens Andries kost 50 meter onder water zwemmen 3 minuten
Pascal zegt dat dat dan wel heeeeel lang is..
Andries zegt opeens: ja uh, ik zeg ook maar wat .

Andries wil nu wel eens weten of ze gaan nomineren.
Er schijnt nix over in "" het boek" te staan.
1 November zou er nog een exit zijn volgens Andries..

Ze speculeren nog even door
Andries denkt dat er volgende week nog 1 live uitzending komt met "iets leuks "erin.

Pascal had wel verwacht dat Tania exit moest.
Diane zit er inmiddels bij en zegt wederom dat ze Tania zo'n ontzettend positief mens vond
Pascal beaamd dat.
Andries zegt dat er nog 2 lasagna's(??) in de koelkast staan.
Pascal: er is er al eentje op.
Andries: ik had er wel overheengekotst
Pascal; maakt niet uit, hij was toch lekker

donderdag 25 oktober 2001 @ 23:38:51 #229
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2004537
Pascal verklaart nog even zijn keuze voor het niet wegsturen van GJ " ja ik ga echt niet een van de beste mensen naar het andere team sturen en GJ heeft hier ook echt wel naar zijn zin hoor"
Andries denkt nog steeds dat het normaal is om er 3 minuten over te doen in een 50mt bad.
Pascal is de weg een beetje kwijt hij denkt dat er vandaag geen exit had moeten plaatsvinden.

Frank ondertussen buiten: "waarom vindt ned mij nou leuk?? "
Pris: "omdat je de hele tijd in die cameras loopt te schreeuwen dat je eruit wil"
Leo baalt van het trekken.
Frank: "Leo dat red je niet , dat red je gewoon niet"

pi_2004559
23.21 Gert Jan is terug : Zuipen moeten we. Kelly doet één of andere rood gekleurde substantie in het bad. Ze doet het spul vervolgens ook op Ed die nu alleen in bad zit. Kelly : Kijk ze hebben Ed vermoord. Ze roept : Pascal. Pascal : Wat is er nou joh ? Kelly gaat zingen.

23.26 Gert Jan : Ik ben blij dat Frank is blijven zitten en gewoon aan het touw heeft getrokken. Kelly zegt dat ze er bijna acht weken zit. Sandy zegt dat ze er een maand is. Ed zit er drie weken. Sandy gaat zingen. Het klinkt een stuk beter dan wat ik van haar gehoord heb op de karaoke avond. Het klinkt een beetje jazzy.

23.34 Stream naar Frank, Priscella en Leo bij de oven. Frank heeft het over de rijdende trein theorie van Pascal. Frank : Het is nu wagonnetjes loskoppelen. Nu gaat het pas echt beginnen. Priscella : Wat een heerlijk gevoel. Ik zit bij de laatste twaalf. Super. Ze lacht om zichzelf. Leo : Dat is wel zo. Als je er later op terug kijkt. Frank : Ik begrijp niet waarom Nederland mij nou leuk vind. Priscella : Omdat je schreeuwt. Je bent een rebel, Johnny van Flodder. Frank : Ik denk, zit mijn moeder voor de buis, Frank, klootzak, wat doe je nou. Leo : Ik baalde van dat trekken. Frank : We zijn gewaagd aan elkaar. Hij zegt dat hij het het andere team het wel gunt. Coos en Gert Jan waren zo vermagerd. Frank : Hoe is het met Daantje, want dat is mijn ergste zorg. Andries, die er bij is komen staan : Het gaat wel. Priscella : Wat heeft ze nou eigenlijk ? Frank : Migraine.

donderdag 25 oktober 2001 @ 23:40:37 #231
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_2004569
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 23:22 schreef Myr het volgende:
Gert-Jan en Sandy zitten ook inmiddels in het bad.Kelly heeft over Priscella:"echt mijn meisie geworden,echt en topwijf!"
Nou ja,Sandy was ook haar meisie en zij heeft haar gewoon achtergelaten zodra Priscella het huis in kwam.Kelly wil alleen met stoere en trendy mensen lopen,ze ziet er beter uit met dit soort mensen!
Ze hebben nu over de nominaties.Slecht te verstaan.
Kelly is bang dat zij moet zeggen wie zij gaat nomineren.
Gert-Jan gaat nog wat alcohol halen.
Kelly wil EEN fles bessen! (Wat is ze nou van plan!?)
Sandy wil een bier.
Kelly keek ff naar de camera (ff checken als zij goed in beeld komt! )
Jammer Myr, om je zo te horen praten over Kelly
  donderdag 25 oktober 2001 @ 23:44:41 #232
16288 Myr
Française
pi_2004641
Het water van het bubbelbad is inmiddels roos geworden.Was dat de functie van de fles bessen?
Zang sessie van Sandy
Arme kant:
Priscella met haar psychopaat gelach.
Frank:"nu gaat het echt beginnen!!!"
Priscella:"wat een lekker gevoel:we zijn bij de laaste 12!" Wat voor prestatie is dat op 16 mensen?
Frank:"waarom NL mag mij wel?"
Priscella:"omdat jij altijd tegen de camera zit te zeiken!Zo'n rebel figuur."
Frank:"het is echt geen strategie die ik spel,hoor!" Nee dat geloven we wel Frank hoor,niet genoeg slim voor!
Priscella:"al die André Hazes figuren stemmen voor jouw!!! Hahahahahah [ga ik stikken of niet?]hahahahaha"
Frank:"Nou en?"
Ff later:
Frank:"volgende keer gaan we echt winnen!"
Priscella:"goed zo Frank!"
Rijke kant:
Pascal is bij gekomen in het bad.
Sandy en Kelly zingen nu starmaker
Sandy wil ze ook nog maar de lyrics gaan leren
pi_2004657
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 23:40 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Jammer Myr, om je zo te horen praten over Kelly

Precies! Eigen meningen graag tussenhaakjes en liever nog: bij de commentaren op de streamverslagen
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2001 @ 23:46:42 #234
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_2004678
Frank zegt dat hij het écht heel erg vind dat Tania weg is
Frank: als ze contact wil houden, prima, ik heb altijd al zo'n zussie willen hebben, echt een tof wijf!
Prisc begint te zeiken: 'je gaat toch niet je gebit afspoelen in de badkamer? Dat DOE je toch niet??
Vervolgens zegt ze (voor de 3e X) dat ze er helemaal melancholisch van geworden is (nieuw stopwoordje vrees ik)

Frank snapt wel dat Tania het hardstikke moelijk had omdat d'r "spanje maatjes" allemaal in de andere groep zaten.

Prisc zegt dat ze nergens echt goed in is.
Prisc: ik ben alleen maar goed in...uh..ik ben alleen maar goed in...uitlachen!!

pi_2004715
Frank: Leo, ik had verwacht dat jij eruit zou gaan vanavond, niets persoonlijks hoor, maar dat gevoel had ik
Leo: Oh ja, hoezo dan
Frank: Tja, tanja was veel gezelliger, ja jij bent ook wel gezellig hoor, maar pas als je 30 bier op hebt
  donderdag 25 oktober 2001 @ 23:53:33 #236
16288 Myr
Française
pi_2004802
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 23:45 schreef femalehunter het volgende:

[..]

Precies! Eigen meningen graag tussenhaakjes en liever nog: bij de commentaren op de streamverslagen

Nou dan vind ik de verslagen zo saai om te lezen en om te schrijven.We zijn geen journalist ofzow die zo meer mogelijk objectief moeten blijven.
De topic moet toch een beetje interactief blijven,toch!?
pi_2004848
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 23:53 schreef Myr het volgende:

[..]

Nou dan vind ik de verslagen zo saai om te lezen en om te schrijven.We zijn geen journalist ofzow die zo meer mogelijk objectief moeten blijven.
De topic moet toch een beetje interactief blijven,toch!?

Myr, dit topic heet niet voor niets Streamverslagen. Voor de overzichtelijkheid heeft de moderator een apart topic voor eigen meningen geopend met de naam Commentaren op de streamverslagen, waar deze reakties eigenlijk ook thuis horen (sorry mod )
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2001 @ 23:58:51 #238
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_2004881
Frank: ik vond Tanja gewoon echt een tof wijf, zo'n zus als Tania had ik altijd al willen hebben, kom dan schatteke...altijd posi
Pascal: ik zag d;r over dat ding heen gaan
Frank: ze ging echt goed he? en d;r knieen, die branden, maar ze ging echt goed, tof wijf!!

Prisc zegt dat ze heimwee heeft
Pascal: ach, dat meeeen je niet, heb JIJ heimwee????
Prisc: ja..

en toen viel het geluid even weg

Pascal: maar je moet het niet persoonlijk zien, jij was gewoon de laatste, vorige week zou het anders geweest zijn

geluid weg

Pascal'er is altijd iemand de boosdoener, en nu ben ik het
Prisc: ja maar ik heb heimwee, ben melancholisch =(4X)
Prisc: en ik heb al heel lang niet gehuild.
Het blijven, niet weggenomineerd..mis m'n moeder...
Frank: ja je hebt andere emoties...
Sandy: jij mag ook huilen, we prikken er zo doorheen...

pi_2004892
23.45 Ik heb een paar minuten gemist. De stream is weer bij het bad. Pascal zit er nu ook in. Dan gaat de stream naar Diane en Coos bij het hek. Coos : Je moet het je niet aantrekken, dan wordt het veel moeilijker. Diane : Dat doe ik mijn hele leven al. Het leven van anderen op mijn schouders nemen. Coos : Soms is het wel lekker om te huilen. Diane : Als ik huil is het om meer dingen. Bij Gladiator schoof ik het op de film maar ik huilde om meer dingen. Ik was ook heel blij vandaag dat ik mijn nichtje hoorde. Coos : Het eten komt me de keel uit. Al die zoetigheid en die saté's, blèèèèh. Diane : Het is relaxter en je ziet er prettiger uit (in rijk). Coos : En de kleren. Diane : Ja, het is dat we nu handwasmiddel hebben gekregen. Coos : Had jij Tania verwacht ? Diane : Nee, ik had geen idee. Coos : Ik dacht Leo of Tania. Diane : Het is iedere keer hier. Coos : Ik weet hoe het komt. Jullie zijn heel goed georganiseerd. Mensen houden daar niet van. Thuis ben ik ziekelijk netjes. Hier wil ik dat niet. In onze groep kan je jezelf zijn. Als ik in jullie groep zat had ik problemen gehad, had ik ruzie gehad.

23.50 Diane : Ik heb 80 % water bij de wijn gedaan. Ed ruikt wat meer als ik, we hebben dezelfde slaapzak. Coos deelt zijn slaapzak met Frank, Coos zegt dat ze beiden schoon zijn. Frank komt er bij : Ik vind Tania een leuk wijf. Ik had een zus als Tania willen hebben. Diane : Je begon als begisch te praten. Frank : Heerlijk mens, ze was fanatiek ook.

23.56 Pascal zegt dat Priscella het niet persoonlijk op moet vatten.

donderdag 25 oktober 2001 @ 23:59:37 #240
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2004897
Ondertussen buiten lijken Leo Frank en Pris samen elkaar toch wel te kunnen vinden.
(voor de wissel waren Leo en Frank toch een beetje de eilandjes en hadden Andries, Daan en diane een stevig blok)

Inmiddels iedereen weer naar binnen, alwaar Pris aan het team van Pascal vertelt dat ze het buiten even moeilijk heeft gehad. Er wordt haar nu door team rijk een hart onder de riem gestoken dat ze het niet persoonlijk moet nemen en pascal zegt dat hij gewoon een keuze heeft moeten maken en dat zij als laatste voor hem een logische keus was.
Sandy zegt dat het heel normaal is en dat ondanks dat ze af en toe wat hard overkomt het oke is om een keer te huilen.
Pris zegt dat ze haar moeder en haar vriend miste maar dat het nu wel weer gaat.

vrijdag 26 oktober 2001 @ 00:01:39 #241
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2004933
Coos zegt nu dat Mary Pierce 'The Body' is. (Gaat nog steeds over de vraag welk TOPMODEL ook wel 'The Body' wordt genoemd... Onvoorstelbaar dat niemand dat weet zeg!!

(Mary Pierce tennist, Coos!! Is echt geen topmodel)

Priscella is er al weer over haar dipje heen. Frank vroeg wat achterdochtig of ze niet toevallig nep zat te huilen. Priscella ontkende dat.... omdat er dan geen tranen komen volgens haar!

pi_2005001
En Kelly is haar niet roken belofte alweer vergeten
I don't have enough middle fingers to tell you exactly how I feel.
  † In Memoriam † vrijdag 26 oktober 2001 @ 00:07:09 #243
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2005011
Wat een topdag, mensen! Bedankt allemaal!

En hier weer verder:
Streamverslagen vrijdag 26 oktober 2001

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')