abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1995695
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen - Deel 6. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op Streamverslagen woensdag 24 oktober 2001, deel 2.

donderdag 25 oktober 2001 @ 00:34:30 #2
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1995856
zo te zien heeft andries een gitaar gekregen voor z`n verjaardag en daar zit ie nu dan ook op te spelen. Diane en Daan kijken verliefd toe.
....in de donkere nacht.
pi_1996260
Kelly en Pris zaten net genoeglijk te kletsen op een bankje in arm. Althans, dat is mijn interpretatie, het zou net zo goed een stevige discussie geweest kunnen zijn. Coos en Pascal zijn zojuist naar bed vertrokken. In Rijk zie ik Daan en Frank samen praten in de woonkamer. Volgens mij zit Frank weer een flink betoog af te vuren, of hij helpt Daan uit een dip.
O, nu zie ik dat Diaan en Tania ook nog op zijn. Andries met guitar is trouwens in geen velden of wegen te bekennen. O jawel, nu komt hij in Franks plaats aan Daan's voeten zitten. Pris gaat ook naar bed. Daan en Andries lopen weg en Diane en Tania blijven alleen achter op de grote witte bank.

zo zie je maar weer dat lichaamstaal alleen niet voldoende is om iemand te kunnen volgen, jeetje, wat is dit aaaaaaaai zeg zonder geluid

[Dit bericht is gewijzigd door Htje op 25-10-2001 01:38]

pi_1996447
Bij gebrek aan stream beelden als surrogaat dit maar even vd bb site:

Het is twaalf uur. Eensgezind barsten de Bewoners uit in verjaardagsgezang en iedereen feliciteert Andries.

Alleen voelt Andries zich niet zo heel erg jarig als hij weer binnen is. Hij had op een feestje gehoopt, maar er is niets geregeld. Hij pinkt een traantje weg als Leo naar de dagboekkamer wordt geroepen.

Als Leo weer in de woonkamer is, kan het feest alsnog beginnen. Big Brother heeft de gitaar van Andries in de dagboekkamer gezet en de jarige Job omhelst zijn instrument alsof het zijn lang verloren kind is. Zo is zijn verjaardag toch nog compleet. Jongens, wat gaaf dat jullie dit gevraagd hebben. Dit was echt wat ik het liefste wilde.

donderdag 25 oktober 2001 @ 03:34:04 #5
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_1997100
Oef! Andries heeft z'n gitaar gekregen?!

Toch niet zo heel erg dat ik vanavond geen streams had dus

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_1997156
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 03:34 schreef Rica het volgende:
Oef! Andries heeft z'n gitaar gekregen?!

Toch niet zo heel erg dat ik vanavond geen streams had dus

flauw zeg jij hebt hem nooit gitaar horen spelen .. bovendien ben jij al de derde die het zegt .. lekker origineel (NOT)
  donderdag 25 oktober 2001 @ 04:56:08 #7
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_1997172
Do I look like I care??
Your games are death
With every breath
pi_1997193
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 04:56 schreef Rica het volgende:
Do I look like I care?? [afbeelding]
you should
  donderdag 25 oktober 2001 @ 05:34:06 #9
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_1997204
Trusten!
Your games are death
With every breath
pi_1997298
In arm is iedereen in diepe rust.

In rijk wordt wat heen en weer geslentert door Andries, Danielle en -volgens mij- Diane, uit bed en weer in bed. Andries heeft kennelijk dorst, die loopt naar de koelkast om iets te drinken en weer terug in bed. Zo te zien praten ze in rijk.

* fokje heeft geen geluid, enkel de gratis stream op de bb-site

donderdag 25 oktober 2001 @ 08:01:08 #11
1377 jjanet
big mother is watching you too
pi_1997359
Op de postzegel te zien lijkt alles in diepe rust.

(Enige stream bereikbaar voor mij)

pi_1997613
En nog steeds geen beweging op de postzegel.
I'm not nuts. I just have guts!!
pi_1998170
De mannen in rijk (Frank, Leo en Andries) zitten zo te zien aan de koffie. Arm is nog in diepe rust. Helaas geen geluid, dus er valt verder weinig te melden.
pi_1998384
Iedereen in rijk en arm is alive and kicking. Zo te zien is Danielle iets aan het voorlezen in de slaapkamer. Een battle???. In arm is iedereen bezig zich aan te kleden.
pi_1998402
Pascal, geflankeerd door de overige mannen, leest nu ook iets voor. Lijkt me inderdaad een battle, maar het blijft raden zonder geluid. Ik zal me toch moeten storten op een spoedcursus liplezen voor beginners.
pi_1998427
Ik heb nu geluid van arm.Ze moeten ballen in tonnen gooien.
pi_1998432
En ik heb weer beeld en geluid!!!!
Het is inderdaad BATTLE-time. Het is me nog niet duidelijk wat ze moeten doen, weer iets met tonnetjes. Dit maal in de respectievelijke tuinen.
  donderdag 25 oktober 2001 @ 11:19:06 #18
3542 Gia
User under construction
pi_1998442
Coos leest voor wat de battle inhoudt.
Er moeten ballen in tonnen gegooid worden.
Het team dat de meeste ballen scoort wint.
Er zijn 42 ballen voor elk team.
Ze moeten gooien vanaf 4 meter afstand.
De ballen worden eerlijk verdeelt en wie aan de beurt is gooit al zijn/haar ballen.
Telkens als een teamlid heeft gegooid worden die ballen uit de ton gehaald en geteld.

(Lastig, geluid valt steeds weg)
(en nou was er weer telefoon)

Andries geeft aanwijzingen, hoe ze het beste kunnen gooien.

pi_1998463
De tonnen moeten volgens een plattegrond geplaatst worden.Ieder krijgt 6 ballen.Er moet vanaf 4m gegooid worden.De 3 tonnen hebben verschillende maten en leveren verschillende aantallen punten op.Ze zijn begonnen.
pi_1998489
Het team van Pascal heeft 32 punten gescoord.
Ze moeten tennisballen in 3 verschillende tonnen gooien.
Het team van Daan gaat nu beginnen.
pi_1998492
Het taem van Pascal heeft 32 punten.Rijk begint nu pas.
  donderdag 25 oktober 2001 @ 11:30:20 #22
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1998529
Daniëlle staat klaar met 3 gele ballen in haar hand. Het lijkt erop dat ze wachten op het startsignaal o.i.d. Team Arm staat aan de andere kant van het hek toe te kijken.
Diane zingt Starmaker - Can't get you out of my mind.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_1998536
Blijkbaar mocht rijk toch nog niet beginnen want ze staan te kletsen met arm.Er wordt flink gegeeuwd ondertussen.
  donderdag 25 oktober 2001 @ 11:30:56 #24
3542 Gia
User under construction
pi_1998538
Oops, het zijn tennisballen, geloof ik. Die butsen er nogal eens uit.

Pascal's team begint.
De rijken kijken over de schutting mee.

Ik hoor dan weer 'Jammer', 'geeft niks' en soms 'goed zo.'
(Het is zowiezo afwachten wat de anderen doen.)

Ik hoor Pascal tellen tot 32. Hebben ze er zoveel gescored? Van de 42?

Andere kant: Daan begint.
De stem roept: Danielle te beginnen op mijn teken.
Daan begint opnieuw na het teken. (en dat duuuuurt...)

Aha, sommige tonnen zijn meer punten waard. Vandaar die 32 punten bij arm. (kon me ook niet voorstellen dat ze 32 ballen in de tonnen hadden gegooid)

donderdag 25 oktober 2001 @ 11:40:48 #25
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1998623
De battle met de tennisballen in de tonnen is ruim gewonnen door team Danielle...
Na net even gelezen te hebben op de BB site, blijkt het dat we een battle gemist hebben vannacht om 6 uur. Ook die battle is gewonnen door team Danielle. Het staat nu 8:4 hoor ik Andries net zeggen. Dit is het verslag van de BB site (dus vanmorgen om 6 uur!):

Het begint een gewenning te worden dat de Bewoners om de paar uur voor een Battle worden opgeroepen. Niemand zegt er ook wat van als ze in alle vroegte moeten aantreden.
De Battle is heel simpel. Arm speelt tegen Rijk de toren van Pisa. Op de tafel tussen het hek wordt het spel geplaatst. De bedoeling is dat de Bewoners één voor één een poppetje op de toren zetten, zonder dat deze omvalt. Het team dat als eerste twee spelletjes wint, mag naar de Rijke kant.

Als eerste neemt Frank het op tegen Sandy. Hij wil zijn verloren dam-Battle goedmaken. Dat lukt hem. Diane houdt haar zenuwen ook onder controle. Zij wint het spel van Kelly, wat betekent dat het team van Daniëlle weer terug in hun warme bed aan de Rijke kant kan kruipen.

My soul is painted like the wings of butterflies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')