Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen - Deel 5.
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op Streamverslagen van dinsdag 23 oktober 2001
2 tellen later staat ze met Frank (yeaaah) onder de douche..
F: Lekker zuipen
F: Mijn pik wassen (...)
Tania lacht alleen maar....
(wie het laatst lacht.....)
[Dit bericht is gewijzigd door Miekje op 24-10-2001 00:12]
0.03 Speaker : Ik wil de beide captains vragen de tafels op te ruimen, daarna gaat het hek dicht. Tania roept : Vive la Belgique. Frank gaat onmiddellijk onder de douche. Danielle en Andries brengen hun helft van de tafel naar de verwenkamer.
0.07 Frank scheert zich. Frank : Ik ga partyen de hele nacht. Mind fucking games. Mind fucking games. O yeah. Achter hem loopt de douche al. Frank : Waar is Bobby ? Goddammit. Bobby, waar ben je ? Andries : Hier. Douchen is niet primair. Eerst eten. Leo : Wat een rotspel. Zenuwslopend. Frank : Ik ga zuipen als een gek. Andries : Ik ook.
sfeer in beide teams is goed, frank en tanja gelijk douchen.
GJ: goh, valt me mee dat we niet gelijk commentaar krijgen dat we er weer een zootje van gemaakt hebben aan die kant
Ed: er komt zo vast weer een battle
In arm zijn ze de bedden weer aan het indelen/verdelen
[Dit bericht is gewijzigd door femalehunter op 24-10-2001 00:13]
stream weer naar de woonkamer. Daar zitten Andries, Danielle en Leo. Iedereen is in een feeststemming. Ze gaan zuipen als een gek wordt er over en weer geroepen.
Stream weer naar de badkamer, Tania staat inmiddels ook onder de douche en schreeuwt zelfs harder dan Frank. Frank demonstreert hoe een douche werkt. Ze zijn beide blij dat ze kunnen douchen f:"ik ga altijd eerst douchen als ik hier ben, mijn pik en mijn kop wassen!" Tania lacht en gilt het uit. Danielle komt ook in de badkamer, zegt ook wat. F gooit de fles shampoo over Tania heen f:"morgen bestellen we weer een nieuwe!" Tania danst van vreugde..en zegt "ik wil wel tijden blijven zitten hier"
Frenk knijpt nog een fles leeg. Tania deelt nog even mede dat ze er niet uit gaat..
[Dit bericht is gewijzigd door BinkeR op 24-10-2001 00:16]
frenk en tania douchen samen, frenk spuit diverse flessen badschuim op tania leeg
(ga nu echt)
0.14 Stream naar de woonkamer. Andries en Danielle zitten te eten. Andries : Sandy deed het te langzaam. Die film ga ik vannacht kijken. Leo : Ja, we hebben zat tijd. Ook Leo staat nu in de woonkamer te eten. Leo : Ik heb bijna geen buikje meer zag ik net. Danielle : Ik ben een beetje, ik weet het niet. Ik moet even wennen. Andries : Waarvoor is nou de brancard battle geweest ? Danielle : Zodat wij buiten waren.
0.18 Leo en Frank willen bestellen. Frank kondigt weer aan dat hij gaat zuipen. Hij zegt ook dat hij weer gaat roken. Anderen : Zonde. Kelly : Hee Diane, je zit me toch gulzig te eten. Frank : Ik ben weer helemaal clean. Diane : Is er nog koffielikeur ? Frank zegt dat arm nu deodorant heeft. Hij vraagt of het bier op is. Hij vertelt dat hij vijf flessen shampoo leeg heeft gespoten over Tania.
pascal: nou, we moeten nog heel wat verzwakken voordat we de fysieke battles van jullie verliezen
In de woonkamer kletst Leo met GJ. Leo zegt dat hij het gezellig vind ik het arme deel. Hij vindt het moeilijker in het arme deel.
GJ zegt dat ze weer net pech hebben omdat de koelkast behoorlijk leeg is.
"En er is geen bier", zegt Leo.
Als Frank erbij komt wordt er iets duidelijk over een geintje met een pop. Wat precies weet ik helaas niet!
0.26 Frank : Tien minuten is best wel heel lang. Tania : Ik dacht, we komen nooit meer aan deze kant. Danielle roept : Tuurlijk wel. Pascal bij het hek : Hoe gaan ze nou versieren ? Dan moeten we weer naar buiten. Andries : Versieren ? Als ik maar een biertje kan drinken. Diane in de keuken : We moeten heel veel dingen nieuw bestellen. Frank zoekt rode stiertjes. Frank : Ben je blij ? Diane : Tuurlijk ben ik blij. Frank : Het is je niet aan te zien. Tania : BB mogen we een muziekje ? Een half uurtje.
0.32 Tania, Frank en Danielle in de tuin aan de rijke kant, Coos, Pascal en Ed aan de arme kant. Pascal : De exit valt altijd in rijk. Tania vraagt weer om een half uurtje muziek. Coos vindt het raar dat er zo snel weer een battle was. Frank : We hebben het een keer gehad. Coos : Met het darten. Frank zegt iets als dat het gedaan is opdat zijn team weer een beetje aan kan sterken. Pascal : Wij waren fysiek veel sterker. Frank : Bij jullie loopt het gesmeerder. Pascal : We hadden wel geluk dat Ed een strootje trok. Frank : Je hebt shampoo. Coos wordt vervolgens in beeld genomen met een grijns op zijn gezicht. Hij haalt zijn schouders op. Diane vertelt dat ze tussen Frank en Andries ligt in arm. Frank : Leo gaat weer op zijn praatstoel zitten. Het bier blijkt op. Frank : Dan zuipt ie maar wat anders.
0.38 Diane en Danielle zeggen dat Coos vragen stelde over dingen die al verteld waren bij de brancard battle. Coos is het er niet mee eens, hij zegt dat het een heel andere vraag was. Pascal : Hebben we nog die kutfilm niet afgezien. De laatste vijf minuten. Priscella vertelt hoe het afloopt.
0.48 Pascal tegen Leo over de spiraal : Ik dacht dat het een makkie was. Bijna tien minuten, drie keer. Maar helaas. Danielle : Het hek zat niet op slot dus ik heb effen om de sleutel gevraagd.
0.55 Priscella zegt tegen Frank dat ze een uniek geurtje heeft en dat ze niet wil dat iedereen zo ruikt. Frank en Ed zitten bij het hek. Frank : Wij hadden dit ook verwacht. Even later : Gaan we allemaal weer zitten vreten, daar heb ik helemaal geen zin in.
0.58 Stream naar de badkamer. Andries scheert zich naakt. Diane komt binnen in haar kamerjas. Andries : Het is een bende in huis. Diane : Ik ga me niet meer druk maken, ik doe het toch maar ik doe er niks aan. Diane laat het bad vollopen. Andries : Was je nerveus bij de spiraal ? Diane : Ja, weet je waarom ? Iedereen zat te kijken.
quote:Zit nu anderhalf uur tussen......
Op woensdag 24 oktober 2001 00:59 schreef Cynix ® het volgende:
01:00 uur
Het kirren en giechelen is niet van de lucht. Rijk is in opperbeste stemming. Tijd voor een battle.
.
.
.
.
.
.
het bad uit te doen!!!
Al mopperend dat er geen schuurmiddel en schuursponsjes meer zijn. Ondertussen praten ze over de spiraalbattle, ze waren beiden erg nerveus. Andries probeerde de nervositeit weg te werken door de battle papieren te lezen.
Diane zegt dat Kelly had gevraagd of ze alles nu schoon hadden achtergelaten. Andries schiet erdoor in de lach en antwoordt: Je kon zeker je lachen niet houden??
Andries is zo blij dat ze eindelijk weer in rijk zitten, Diane ook, ze kan het wel weer een week uithouden. [oh God, ze gaat zingen, en in die badkamer klinkt dat ehm.... heftig!!]
Frank: Leo, ik ga je vast tapen aan de bank en dan mag je nergens meer aankomen.
Pascal: dat kost je duizend gulden.
Frank schijnt weer te roken? Nou, dat kost hem dan 1000 piek aan Leo.
GJ bemoeit zich er ook even mee, ivm de beloning. Frank begint te zeuren dat hij geen website wil. GJ: daar gaat het niet om, jij hebt een afspraak met Leo over stoppen met roken.
Frank: een contract is ook eenzijdig, die ken je dus eenzijdig opzeggen (loser).
GJ: frank, je laat je nu een beetje in je zak kijken.
Iedereen vindt frank erg zwak, hij komt zijn afspraken niet na.
Frank: hier kom ik mijn afspraken niet na, buiten wel, hier niet.
quote:Ja, je zal hem maar kwijt zijn, da's mooi k.t, want dan kan je namelijk geen flessen meer trekken
Op woensdag 24 oktober 2001 01:05 schreef Miekje het volgende:
Leo is al een tijdje op zoek naar een flesse'trekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |