abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1978429
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen - Deel 5. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op Streamverslagen maandag 22 oktober 2001.

pi_1978442
Breedbandstream 2.

0.00 In de slaapkamer. Frank vertelt de oplossing van zijn truc (zie gisteren) toch : Als ik mijn eerste bierglas leeg heb zet ik mijn eerste bierglas over jouw borrelglas heen. Andries : Jij mag zijn glazen niet aanraken. Andries zegt dat o.a. Priscella de hele nacht doorgaat met kletsen. Frank : Dan komt er morgenochtend een battle als ze in haar nest ligt.

0.03 Frank : Overdreven die Kel hè ? Aan de ene kant kan ze heel lief zijn en aan de andere kant is ze heel gemeen. Heb je gezien hoeveel sigaretten ze hebben aan de andere kant. Iedere dag bestellen ze vijf zes pakjes sigaretten. En dan is het op en vragen ze mij om sigaretten. Andries : Ik ga mijn kastje vol handdoeken stampen. Ieder twee handdoeken. Frank : Ik ook. Leo, je gaat niet snurken vannacht hè. Want ik pleur je er zo uit. Ik heb toch zin om te neuken zeg. Er is geen één lekker wijf in de groep. Andries : Vind je dat ? Frank : Ik vind Priscella wel lekker om even mee te stoeien. Andries : Gatverdamme. Leo vraagt hoe het zit tussen Andries en Diane. Andries geeft een ontwijkend antwoord. Later zegt hij : Het is niet mijn type. Frank : En Tania ? Andries : Ze is veertig jaar oud. Frank : Ze is wel leuk in de omgang. En Daantje ? Andries : Ze is een superchick. Ze ziet er hardstikke mooi uit en ze is lief. Ik zou daar gek op kunnen zijn.

0.11 Andries : Er zijn nog maar weinig romances geweest hier. Leo : Ik zag al snel dat het niks was. In Spanje al. Frank : Priscella lijkt me wel een lekkere chick. En Sandy. Andries vindt Hieke een lekkere vrouw. Hij heeft haar ontmoet in een café. Frank vond die blonde uit BB2 wel een lekker wijf. Frank : Wat mis jij hier Bobby ? Andries : Vermaak, muziekinstrument, tv, pen en papier, dan ging ik gedichten schrijven en songteksten, internet. Frank : Ik vind het jammer dat wij worden afgesloten van alle media. Andries : Dat is het concept. Frank : Misschien dat ze dat terug moeten draaien. In De Bus mochten ze chatten. Voor mijn part één uurtje in de week, kan mij het verrotten. Een Playstation hadden ze hier moeten zetten. Van de dag wordt toch niets uitgezonden, iedereen ligt op zijn nest. We moeten nog tien weken.

[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 23-10-2001 00:45]

dinsdag 23 oktober 2001 @ 00:34:09 #3
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1978560
(laatste voor vandaag)

Pascal en Gertjan doen buiten de voetbalBattle nog even mondeling over , zij vinden dat zij eigenlijk het betere van het spel hadden.

toen viel de stream effe uit en inmiddels zijn we weer naar het beautyqueengebeuren aan het kijken.

Kelly laat allemaal persoonlijke dingetjes aan Pris zien die heel spontaan reageert op alles wat ze voorgeschoteld krijgt.Ondertussen zitten ze lekker door te pimpelen.
Ah ze zijn nu eindelijk klaar en lopen naar de slaapkamer. Ondertussen laat Kelly nog een boertje......

(dus jappie gaat maar weer eens slapen)

dinsdag 23 oktober 2001 @ 00:39:52 #4
16288 Myr
Française
pi_1978621
Kel over haar moeder:"Gewoon een leuk wijf:zij maakt zich op elke dag,zij is gek op make-up,echt een moderne type"
Ze gaan(weer!!?)douchen.
Pascal is bezig om zich te vragen wat ze morgen gaan eten:Chinees,Cantonees,Thaïs of Indonesisch?
Coos babbelt met Tania.
Tania zei:"de eerste dag was heel moeilijk tussen al die wijfen.Frank is mijn beste vriend.Andries is aardig.Die 2 meiden zijn leuk en...het gaat goed,ik haat hem,het gaat goed,ik haat hem...Tja iedereen doet zijn best hier.Jij zit toch voor jouwzelf?!"
Coos adviest haar over poepen in de arme gedeelte (c)
Coos:"geen cigaretten is goed voor je joh!"
Diane en Daniëlle zijn nu in de keuken.Tania bekijkt de tanden van Diane:"het is een twijfel geval!"
Geloven verschilt niet veel van hopen.
pi_1978669
0.29 Danielle, Diane en Tania in de woonkamer. Danielle : Het enigste dat ik jammer vind is dat ik niet bij Pascal zit. Frankie denkt dat hij hard tegen je (Diane) moet zijn want iedereen is lief voor je. Hij zei, Daan is de enige die me een beetje door heeft. Omdat ik dacht dat hij in de dagboekkamer zei dat hij naar huis wilde en dat klopte. Diane : Dat zegt hij iedere vijf minuten tegen iemand (dat ze hem door hebben). Diane zegt dat zij Frank op zat je jutten gisteren en dat hij later in bed lief was. Ze snapt het niet. Diane : Maar ik heb tegen Andries gezegd dat ik lekker kan vloeken en tieren tegen hem. Als er alleen maar types als Andries in hadden gezeten had ik dat niet kunnen doen.

0.41 Frank : Leootje, hoe lang denk jij dat je hier nog zit ? Leo : Niet lang. Ik ben gewoon reeel. De stream gaat nu heen en weer tussen de slaapkamer en de tuin.

dinsdag 23 oktober 2001 @ 01:04:42 #6
16288 Myr
Française
pi_1978847
Pascal en Coos willen naar de badkamer maar Kelly en Priscella zijn weer bezig.
Coos:"ik wil godverdomme slapen!"
Woonkamer rijk:
Die meisjes uit arm gaan naar bed.
Pascal ziet uitgebreid te scheten. en hij vindt het prachtig nog!
Coos en Pascal zijn aan het stoeien.
Een van die lampbolletjes is uitgevallen,Pascal brandt zich zijn tengels om hem terug te zetten.
Coos vraagt aan Tania:"je moet toch volgende week ongesteld worden?"
Coos wil slapen.
Pascal:"Priscella is aangeschoten"
Coos:"het is niet goed voor haar"
Pascal:"Waarom?"
Coos mompelt iets van zij wordt rood....
Pascal:"we moeten dat zilver hoofd in de bed van Kel neerleggen!" en dat doen ze.Ik snap niet de bedoeling maar dat zal wel...
Licht uit.
Coos:"Kel is de belangrijkste in het huis"aan Priscella.
Pascal wordt een beetje zenuwachtig van het wachten op de badkamer.
Badkamer:
Kelly doet de rugpuisjes van Priscella.
Coos:"Priscella(3keer)zijn jullie klaar?"
Priscella:"Kelly is de belangrijkste!"
Coos wil zijn tanden poetsen.Kelly:"ga dat ergens anders doen!"
Pascal scheet nog gezellig door.
Pascal:"Coos,die pop moet jouw pruik op"
Dat doen ze ook.
Pascal:"helemaal de make-up weer natuurlijk!"
Priscella is uit de badkamer.Coos en Pascal gezaamelijk:"Hé hé..!!"Pascal aan Priscella:"heb je je zender om?"
Pascal:"ga je nog niet naar bed,Kel?"
Kel:"al lang niet!"
Pascal:"ga je niet vroeg naar bed om morgen vroeg te zonnenbanken?"
Zij ontdekt de hoofd en schikt zich rot,iedereen is achter de deur om haar reactie te luisteren.
Zij loopt echt als een diva rond die Kelly
pi_1978857
Breedbandstream 2 blijft heen en weer gaan tussen de slaapkamer en de tuin dus ik ga naar breedbandstream 1.

0.54 Pascal zit in zijn ééntje een beetje sip voor zich uit te kijken op de bank. Op de achtergrond hoor ik Priscella en Kelly. Coos komt binnen : Ik vind dat het met de handdoeken kut geregeld is. Handdoeken op, meuren. Pascal : Coos, die pop van jou moet een pruik op, dan zien ze het helemaal niet. Coos en Pascal rennen naar de slaapkamer waar Coos een pop een pruik op doet. Ik geloof dat de pop in het bed van Kelly en Sandy ligt. Daarna gaan ze snel weer in de woonkamer zitten.

0.57 Priscella komt de woonkamer binnen. Coos vindt dat ze een mooie broek aan heeft. Priscella : Die had ik in Spanje aan. Priscella : Hee Gert, wil je nog in bad ? Ik zie Gert Jan niet. Pascal gaat zijn tanden poetsen. Hij zegt tegen Kelly dat ze morgen niet op tijd is voor de zonnebank als ze laat naar bed gaat. Ook Coos poetst zijn tanden.

1.01 Kelly ontdenkt de pop : O, wat zijn jullie erg. Wat hebben jullie gedaan ? Sandy is er ook ineens : Dat ziet er heel eng uit dat hoofd. Kelly met harde stem : Ze moeten het ook weer opruimen. Kom eens hier. Ruimen jullie het ook weer op. Ik krijg jullie nog wel. Pascal mist zijn handdoek. Priscella : Ik heb er één gepakt. Pascal : Die twee gebruik ik al sinds het begin. Priscella : Meenemen in je koffer. Kelly loopt overigens rond in een handdoek.

pi_1978995
1.06 Ed, Priscella en Gert Jan in de tuin. Ed demonstreert hoe je een kurketrekker moet gebruiken. Gert Jan : Een kurketrekker van honderd piek en ik snap ik godsnaam niet welke debiel dat systeem heeft verzonnen. Priscella : Dank je wel Ed. Priscella vertrekt. Ed : Een lekker wijf. Frank zegt dat het door de tieten komt. Dat speelt ook wel mee maar het is meer. Alleen jammer dat ze soms vreemde humor heeft. Gert Jan : Dat vind ik juist wel leuk. Humor op het randje vind ik leuk. Met Kel, als je gevat bent en er gebeurt iets ter plekke vind ik het top. Die van Kel kon je verwachten. Ed : Wij zouden van te voren weten, niet doen (zo'n Priscella uitspraak). Ed vertelt dat Tania in Spanje vertelde over haar borstkanker, Priscella zei toen 'jij zag de verbrandingsoven al voor je'. Gert Jan : Priscella is no shit. Niet moeilijk doen. Tania wil heel graag zielig gevonden worden. Ik zei tegen Tania, ik snap niet waarom je nog rookt, ze zei, ik pluk de dag, dan denk ik helemaal goed. Op een gegeven moment vertelt ze dat ze het verliezen van de battle en het zitten in arm associeert met het in haar jeugd te onrechte gestraft worden. Gert Jan zei dat hij die associatie niet begrijpt omdat ze terecht de battle verloren hebben. Gert Jan : Ik vond het wel lekker met Tania daar over te praten.

1.13 Ed tegen Priscella die aan komt lopen : Had je nou niet effen een biertje voor me mee kunnen nemen ? En een peukie ? Priscella gaat het halen. Ed zegt dat Tania in Spanje een inkleurschilderij had dat ze wilde gaan doen voor een kinderhuis. Iemand had het schilderij verneukt met strepen erdoor. Ze gaf Leo de schuld. Ed : Ik weet gewoon, Leo doet dat niet. Het verhaal kwam zo raar uit haar mond vandaan. Ze was er niet zo kapot van als ik dacht. Het kwam niet geloofwaardig over. Het was een hele rel, ze maakte er een hele scene van. Zelfs de security dacht, dat heeft ze zelf gedaan. Ik heb gezegd tegen haar, volgens mij heb je het zelf gedaan. Priscella is heel wappie af en toe, maar die interesseert het niet, die gaat niet stoken tussen Leo en jou. Zij zei, waarom heb jij het zelf het niet gedaan. Ik zei, ik teken zelf en als iemand daar strepen op zet ga ik botjes breken tot degene zegt dat hij het gedaan heeft. Gert Jan : Als ik dit hoor denk ik dat ik daar voor 95 % in mee ga. Zij wil aandacht. Ze wil dat mensen met haar meepraten. Dit sluit naadloos aan op wat ik gisteravond heb meegemaakt. Ze wil dat anderen haar zielig vinden. Wat zij vroeger heeft meegemaakt heeft sporen nagelaten op haar psyche. Gert Jan vertelt dat zijn vader toen hij klein was op een zaterdag boter ging halen in Amsterdam en niet terug gekomen is. Gert Jan : Dat kun je in de groep gooien maar dat doe ik niet. Dat vind ik ongepast. Iedereen heeft ellende meegemaakt in zijn jeugd. Priscella komt er bij. Gert Jan : Ik vind het knap hoe jij Tania ontrafelde gisteren. Priscella vertelt dat haar vader chemotherapie gehad heeft en dat ze zodoende wist dat het verhaal van Tania niet klopte.

pi_1979001
Ed verteld over een gesloopt schilderij van tania .
volgens ed en de rest heeft ze zelf haar schilderij gesloopt
en gaf ze leo daar de schuld van .
Het moet een vette rel geweest zijn in spanje .
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 01:34:59 #10
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1979058
Gert Jan laat zich even gaan vanavond. Samen met Ed is hij behoorlijk heftig aan het roddelen over Tania. GJ laat duidelijk blijken dat hij Tania een ontzettende aandachttrekker vindt. Als voorbeeld geeft hij het feit dat Tania graag lijkt te praten over haar borstkanker... en GJ vindt dat het allemaal niet zo erg was als zij voordoet. Door het gesprek met Priscella gisteravond heeft hij begrepen dat Tania maar 1 keer een soort bestraling of chemokuur heeft gehad, terwijl hij zelf mensen kent die dat jaren hebben gehad. In zijn ogen maakt Tania het dus veel heftiger dan het eigenlijk was.
Vervolgens vertelt Ed een verhaal over Spanje. Tania schijnt daar ruzie te hebben gehad met Leo. Vervolgens liep Tania weg, om na een paar minuten kwaad terug te komen. Het schilderij van Priscella is beklad en Tania geeft Leo daar de schuld van. Ed zegt dat hij zeker weet dat Leo zoiets niet zou doen en denkt dat Tania het zelf gedaan heeft.
GJ vindt dat dit verhaal heel erg aansluit bij wat hij tot nu toe van Tania heeft meegekregen en denkt dat Ed gelijk heeft.

Er wordt nog een tijdje druk door geroddeld (niet gebaseerd op feiten) over Tania.... ook als Priscella erbij komt en mee begin tte praten. Na een tijdje is het onderwerp Tania even afgelopen en gaan ze door over Leo.

(Ik vind dit een minder momentje van GJ)!

My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 01:46:02 #11
16288 Myr
Française
pi_1979119
Gert en Ed hebben nu over Priscella en haar humor.
Ed drinkt een bier.En heeft over Tania en haar bortskanker.
Gert vind goed dat Priscella tegen Tania gezegd heeft om niet zo zielig te doen
(want zij heeft geen chimiotherapie gehad maar alleen maar bestraling)
Gert vindt dat Tania leuk vindt om zielig te zijn.
Ed lijkt een beetje zich te vervelen.
Hij vertelt nu het verhaal van de schilderij in Spanje.Snap niet helemaal.Dat rellen opkwam.Tania heeft Ed als de dader gezien en heeft hem helemaal beschuldigt.Ed zei tegen haar dat zij er zelf was.Gert gelooft hem.
Nu beweeren ze min of meer dat Tania psychisch gestoord is.(Nog eentje!?)
Priscella komt bij en drinkt champagne.
Gert vertelt aan Priscella weer zijn verhaal.Weer over de schilderij.Gert vond Tania heel overdreven.
Over Leo dat hij niet tegen alcohol kan.Dat hij niet dezelfde is dan in Spanje.Priscella vertelt over wat zij over Leo heeft gezegd bij de filmpje.Zij vindt het ook niks om hem allen te negeren.
Gert wil een verhaal vertellen maar Priscella praat een beetje door,Gert:"nu ik ok?!",Priscella:"ok..." beetje gepikeerd.
Over Tania die alleen aerobics les kan geven als zij ongesteld is.Snap geen moer aan...
Ed vindt Leo een top gozer.Gert vind toch Tania een spontaan wijf.
Over de tape incident nu.Snap ook niet precies.Alleen dat Ed stront zat van was.
pi_1979124
1.27 Kelly komt naar buiten. Priscella : Doe even een jasje aan. Kelly doet het niet. Priscella vertelt haar versie van het verhaal van Tania en het schilderij in Spanje. Ed heeft zijn capuchon opgezet. Priscella over Leo : Hij kan niet goed met drank om, hij is agressief met drankgebruik. Priscella : Ik heb vanmiddag tegen hem gezegd, je bent heel anders hier. Heel rustig. Echt een totale switch, omschakeling. Toen Priscella binnen kwam in het huis had ze nog wrok tegen hem. Priscella : Sandy weet ook wel hoe hij tekeer ging in Spanje. Gert Jan : Ik ben niet in Spanje geweest. Ik vind Leo absoluut een positieve jongen. Ik heb Leo met borrels gezien en ik heb Leo zonder borrels gezien. Kelly is inmiddels weer naar binnen gegaan. Gert Jan zegt dat hij de verhalen over Leo ook van andere Spanjegangers heeft gehoord. Gert Jan : Ik heb het alleen nog niet gezien. Maar als vier mensen hetzelfde verhaal vertellen moet er een kern van waarheid in zitten. Ik ben niet naief.

1.38 Gert Jan zegt dat Tania geen fitness wilde geven terwijl ze tien jaar fitnesslerares was geweest omdat ze ongesteld moest worden. Priscella : Toen we door gingen vragen zei ze, ik heb borstkanker gehad. Gert Jan : Ik vind het een gaaf wijf. Ed : Ik vind Leo ook een topgozer, iedereen heeft wel wat. Priscella zegt dat ze dubbele gevoelens heeft om over Tania te kletsen. Priscella : Tania heeft een hele hoge entertainment factor voor mij. Gert Jan : Dat is heel belangrijk hier. Je hebt niet veel vermaak. Ed over het tape-incident (een tape die zoek was in Spanje) : Ik was op een gegeven moment prime suspect nummer één. Ik zei, ik heb hem niet, ik hou er over op. Een circus jongens om die tape. Pascal zei, nu hebben we allemaal een boete van duizend piek aan onze broek. Ik zei, dat gaat niet door. Daarom was ik hier ook zo giftig dat ik een sanctie kreeg voor iets wat ik niet gedaan heb. Priscella : Ik werd er zo gek van. Gert Jan : Het is ook dat er zijn niet veel dingen zijn waar je je druk om kan maken. Ed : Ik ben rustig behalve als ik onterecht aangesproken word.

pi_1979184
1:50
Priscilla zit een beetje te settlen tussen de bewoners, Gert Jan en Ed, door veel te slijmen . Ze voeren een hele discussie over Tania. Tania is misschien wel een spycho volgens GJ, denk het zelf ook, weird woman. Priscialla wilt dan opeens weer iest weten over de stekker die eruit lag in GJ's kamer, waar volgens hem BB is geweest. Hij zat in Ibiza toen.
The name is Nnikmal
  dinsdag 23 oktober 2001 @ 02:04:35 #14
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_1979240
geil kussengevecht in de slaapkamere van rijk. !!
Sandy Coos en PAscal actief rennend door de slaapkamer (schaars gekleed) alleen Kelly blijft in bed liggen en gilt
....in de donkere nacht.
pi_1979296
1.58 Gert Jan vertelt dat hij toen BB er aan kwam een keer drugs heeft gebruikt. Hij heeft niks gemerkt van de euforie waar hij altijd over hoorde. Gert Jan : Op een gegeven moment voel je je benen niet meer. De volgende dag heb ik liggen slapen, dat vond ik zonde. Priscella zegt een paar keer dat ze denkt dat 80 % van de vakantiegangers op Ibiza drugs gebruikt. Gert Jan : 80 %. No fucking way. Ed : Op een Mavo in Amsterdam blowt 70 %. Ik heb zelf in zo'n klas gezeten. Gert Jan tegen Priscella : Heb jij wel eens verdovende middelen gebruikt ? Priscella : Op mijn veertiende heb ik een stikkie gerookt. Omdat je rookt en omdat je in een bepaald groepje hangt.

2.02 Stream naar de slaapkamer waar Coos en Pascal Kelly en Sandy slaan met kussens. Het loopt uit op een kort kussengevecht. Kelly : Dat krijgen ze nou als ze niet kunnen neuken. Ik wil mijn kussen terug.

2.04 Stream weer naar de tuin. Priscella zegt dat ze wel met beleid heeft geblowt. Na school zat ze tot zes uur in de coffeeshop. Ed : Gaan wij zo meteen nog even zweten (sauna) ? Gert Jan : Ja. Ed : Ga jij mee ? Priscella : Nee. Gert Jan vraagt of Ed nog een biertje wil. Ed wil wel. Gert Jan vertrekt. Ed en Priscella kletsen over blowen.

2.09 Gert Jan is terug. Priscella : Eén keer in de twee maanden vind ik genoeg. Ed : Ik ben er vanaf. Priscella : Ik vind het lekker. Ed : Bij ons ging het zo snel dat wij er op een gegeven moment vijftien nodig hadden. Priscella : Op een popfestival blow ik me helemaal suf.

dinsdag 23 oktober 2001 @ 02:26:25 #16
6941 APK
Factual, I think.
pi_1979383
Het gesprek gaat nu over drugs.
Gert Jan heeft vlak voordat hij in BB ging een half xtc pilletje genomen.
Vond het niet leuk.

Pris heeft op haar 14de voor het eerst geblowt.
(Stream naar arm, kussengevecht....).

Terug bij rijk, Ed heeft in z'n jeugd wel een grammetje of 5-6 weggeblowt per week.
Pris vertelt dat ze van de Havo naar de Mavo ging, dat daar meer geblowt werd.
Hoe lager het nivo, hoe meer drugs gebruikt wordt, hoewel ze niet wil generaliseren.
Ze kent mensen die op het Gymnasium met speed proefwerken leerden.

Zowel Ed als Pris vond het leuk in het begin. De lachkicks, vreetkicks etc.

Beiden vergelijken ze nu ervaringen onder invloed van soft drugs.
Ed blowt niet meer, Pris een keer per twee maanden.

Ed en zijn vriendjes rookten op een gegeven moment 15 joints per avond (per persoon).
Pris blowt zich wel 3 dagen suf op Pinkpop of Lowlands.

Pris's hoogtepunt met drugs was toen ze een jaar of 17 was. Blowen, speed, xtc pillen.

Gert Jan vind het toch maar eng
Pris heeft vlak voor ze het huis in ging paddo's genomen. Op het museumplein.
En er enorm van genoten. Ze is nu meer into paddo's
Ze raden Gert Jan aan vooral niet aan de paddo's te gaan.
Gert Jan vind paddo's gewoon een paddestoel, lijkt hem niet gevaarlijk.
Zowel Ed als Pris proberen hem nu echt duidelijk te maken dat hij er van af moet blijven.

Pris vergelijkt de ervaring met het zichzelf bevinden in zijn/haar eigen videoclip.

Ed ging vaak lekker effe lekker voor de TV zitten met een joint.

GJ is DJ geweest, in Spanje. Dronk zich liever een stuk in z'n kraag.
Anderen rookten joints, GJ merkte dat die anderen op een bepaald moment zwaardere middelen begonnen te gebruiken.
Zelf begon hij zich steeds meer een vleermuis te voelen, 's nachts draaien, overdag slapen.

Anyway, hij was een jaar of 20, en de xtc was toen in opkomst.
Hij heeft zoveel mensen naar de kloote zien gaan. Mensen willen bij het clubje horen.
Mensen kwamen als junk naar zijn huis toe.
Pris maakt een verschil tussen soft- en harddrugs. Protesteert.

Ed zegt dat iedereen die aan de harddrugs zit ooit aan de softdrugs heeft gezeten.
Ed moest veel te veel pissen van bier, vond softdrugs leuker.

Ze krijgen het nu koud en Pris wil naar bed.
GJ vind het jammer dat deze conversatie wordt afgebroken.

(Sorry voor de interpretaties, kan niet snel genoeg typen...)

(15 boeren van Ed niet genoteerd).

[Dit bericht is gewijzigd door APK op 23-10-2001 02:29]

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_1979398
2.12 Priscella : Mijn hoogtepunt qua drugsgebruik was toen ik zeventien was. Dat was mijn gabberperiode, speed, blowen. Ze heeft recent een paddo gegeten. Priscella : Zo heerlijk, zo lekker, ik zat gewoon zo vet te trippen. Het gaat steeds verder. Ik ben nu in de hallucinerende drugs, paddo's en zo. Ed : Paddo's zijn heel sterk. Mensen die je voor de tram weg trekken terwijl je midden in de huiskamer staan en zo. Met een joint heb je dat absoluut nooit. Je krijgt een relaxt gevoel. Gert Jan : Een joint zou ik geen fuck aan vinden omdat ik niet relaxt wil zijn als ik uit ga. Is het nooit megafout gegaan ? Priscella : Ja, maar het wordt zo aangedikt. Ed : Ik heb helemaal geen slechte tijd meegemaakt. Het heeft wel veel geld gekost.

2.18 Gert Jan : In juli ging ik naar Spanje en in september ging ik terug toen ik twintig was. Toen ik ging draaien (dj) in Spanje. Ik zoop een stuk in mijn kraag. Hij zegt dat hij iedere dag steeds later wakker werd. Gert Jan : Op een gegeven moment ben je gewoon een vleermuis. Dan kom je om negen uur ('s avonds) je bed uit. Hij heeft veel mensen gezien die begonnen met een blowtje en vervolgens iets heftigers wilden. Gert Jan : Toen kwam net de xtc op. Ik heb zoveel mensen naar de klote zien gaan. Mensen gingen naar huis als junk. Als je drie maanden lang in een dergelijke omgeving zit gebeurt dat ineens. Priscella zegt dat zij het over soft drugs had. Ed : Iedere harddrugsverslaafde is begonnen met een stickie. Ik vergelijk een stickie met een biertje. Priscella : Ik ga naar bed. Ik neem nog een sigaretje. Gert Jan : Jammer dat de conversatie wordt afgebroken omdat het koud is. Je hebt wel gelijk. Ik zit ook te vernikkelen. Moet de fontein niet uit ? Ed : Die stroomt de hele dag door volgens mij. Priscella, Gert Jan en Ed gaan naar binnen.

dinsdag 23 oktober 2001 @ 02:42:31 #18
6941 APK
Factual, I think.
pi_1979465
Ed tegen GJ, als je het nog nooit gebruikt hebt weet je ook niet precies wat het is.
GJ (enthousiast): Ja precies, dat bedoel ik, als ik tegen jou zeg dat je een keer de sauna in moet, dan weet je ook hoe lekker dat is. .

Ed: Als ik nu een jointje zou nemen, een halve, dan zou ik zo stoned zijn als een garnaal.
GJ: Sinds ik in het BB huis zit merk ik dat ik eigenlijk veel conservatiever ben dan ik dacht.

Ed: Ik heb m'n moeder altijd verteld waar ik mee bezig was.
GJ: Ik zou het verschrikkelijk vinden als mijn kinderen zouden blowen.
Ed: M'n moeder was zo relaxed, ze zag dat ik gewoon naar m'n werk ging. Op m'n verjaardag een partytent in de tuin, iedereen blowen.

Sandy is er ook bij gekomen, ze is aan de zetpillen .
Ze heeft wel eens een jointje gerookt maar dat viel verkeerd.
Ze voelde niks na 2 joints, rookte een derde, stond op een bunker (met hoogtevrees) en raakte in paniek. Dacht dat ze dood ging, helemaal trillen. Overgeven an all.

(effe posten...) (Vooral de zetpillen van Sandy zijn groot nieuws!)

pi_1979494
Het gesprek over drugs gaat binnen verder.

2.37 Priscella gaat naar bed.

2.40 Sandy is te horen (Gert Jan is in beeld). Gert Jan : Heb jij wel eens gebruikt ? Sandy : Ik heb wel eens een jointje gerookt, maar dat is helemaal verkeerd uitgevallen. Ze had hoogtevrees terwijl ze maar een klein stukje moest afstappen.

2.42 Sandy is nu in beeld. Ze eet. Het geluid was al zacht sinds ze binnen zitten, nu valt het voortdurend weg.

2.45 Sandy gaat naar bed. Ed zegt dat een avondje stoned zijn een geeltje kost. Gert Jan : Dat is goedkoop, een avondje stappen in Amsterdam kost honderdvijftig gulden.

dinsdag 23 oktober 2001 @ 03:01:06 #20
6941 APK
Factual, I think.
pi_1979541
GJ: Wat was jij nou kwijt per week (tegen Ed).
Ed: Wel een paar honderd gulden (....).
Sandy gaat naar bed, zegt dat het bad klaar is voor GJ en Ed.

Ed wil effe naar de buttler telefoon om wiet te bestellen (hahaha).
Ed: De tijd gaat ook veel sneller als je geblowt hebt.
Ed heeft wel eens 4 uur naar een plant zitten te kijken terwijl hij dacht dat het maar 5 minuten was.

(Hmm, stream naar de fontein....
Als ik de stream in Arm, waar iedereen slaapt heel hard zou zetten zou ik het gesprek nog kunnen volgen, ben echter te bang voor diverse lichaamsgeluiden nav slecht dieet).

Terug bij rijk.

Ed:Nooit ruzie in een coffeeshop.
GJ: Ja, d'r gebeurd ook geen fuck (hahahaha). (dat was ik, sorry).
Ed: Je moet ook niet naar zo'n toeristencoffeeshop gaan.
Je moet in de buitensteden gaan, kwaliteit man, die naaien je niet.

Ed: Ik heb er nooit wat slechts in gezien, zo'n joint.
GJ: Ik ook niet, maar als ik eraan zou beginnen is voor mij waarschijnlijk het hek van de dam.

Ouch! Ed ging effe zijn slip uitrekken om 'em voor een soort voetbalbroek te verwisselen.

(Ikke naar bed. Vind wel dat GJ een enorm sociaal persoon is, kan met iedereen op zijn/haar niveau een gesprek voeren.) (Zelfs met Ed.)

pi_1979624
4.31 uur
Waar zijn de Streamers??

Prescilla wordt het laatste half uur de les gelezen door Gert-Jan over haar geroddel achter anderen hun rug om.

Dit gaat er behoorlijk fel aan toe.

Ed, Leo en Tania luisteren alleen en zeggen niets.
Andries is er ondertussen ook bijgekomen.("ik kom er maar bijzitten hier hoor, want of ik nou daar lig te luisteren of hier").

[Dit bericht is gewijzigd door Pjederdy op 23-10-2001 05:13]

pi_1979625
GJ neemt het Pris. kwalijk dat ze eerst tegen hem verteld over het schilderij drama in Spanje dat Tania zelf haar schilderijtje heeft besmeurd en vervolgens dikke vriendinnnen zit te zijn met Tania.

Over en weer vallen ze elkaar aan over de discussie technieken. GJ prikkelt Pris. behoorlijk door te zeggen dat ze vanaf 15.00 uur heeft zitten zuipen en nu niet echt een zinnige discussie kan voeren. Ook maakt hij van de situatie gebruik om haar te vertellen dat ze niet harder hoeft te gaan praten, lekker moet blijven zitten en niet moet wijzen.

De discussie verzandt in een wellus nietus spelletje en uiteindelijk wordt het stil.

Inmiddels zijn GJ Andries en Leo weg.

Priscella, Ed en Tania blijven over, ze fluistern nu onverstaanbaar over een chemokuur wat geen chemokuur was.

En dan ineens staat Tania op:

Tania: ik heb er genoeg van, ik ga naar de dagboekkamer. Ik vertrek.

Pris, nee, nee je bent geen slome aardappel.

Frenk is nu ook wakker.

Beeld van de DBK, geen geluid.

Tania komt weer terug en zegt nog iets onverstaanbaars en gaat uit beeld.

Pris. zit nog even in haar stoel en lacht.(zonder geluid)
Daarna : fijn dat ik ook een steentje heb mogen bijdragen aan deze klotemaatschappij.

04.48 uur
Ed loopt met kussens van de bank naar de slaapkamer te sjouwen.

pi_1979629
04.51 uur slaapkamer Arm:

Tania doet huilend verslag bij andries en frenk. Helaas heel slecht te verstaan.

Ik zie nu dat ze allemaal wakker zijn.

Tania legt het hoe en wat uit van de bestraling.

Fluister, fluister, fluister (kortom, onverstaanbaar).

Tania verteld over de discussie tussen priscella en GJ over haar.
Andries: Laat je niet door GJ zijn toedoen het huis uitgaan.
...
Tania: nee, hij trok haar doormidden, hij bleef er maar over doorgaan.

Nu wordt er algemeen geklaagd over GJ (hoor geloof ik ook nog even Diana tussendoor).

Het wordt te onverstaanbaar ik ga!

pi_1979631
Geen fatsoenlijke stream meer te krijgen (bb staan op tuin en lege woonkamer) en bij de nb dtreams zit nauwelijks geluid.

Dus truste maar weer !!

dinsdag 23 oktober 2001 @ 05:24:57 #25
13048 JikJik
fokt met je
pi_1979641
Frenk laat nog wat scheten, en vertelt erover hoe ze ruiken ('mot je me maar geen chilli voeren') en hoe 'ie ze onder z'n slaapzak houdt. Tot weinig hilariteit.

En toen sliepen ze eindelijk

JIkJik eet liflafjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')