De teksten die ik onder illusion en dannyleavinglasvegas en nog meer namen heb geschreven was in een periode gedaan waarbij ik teveel dronk en geen risperdal innam.
Na een dip van 2 dagen ben ik weer erboven op gekomen en het gaat nu beter dan ooit met me.
De mensen die ik gekwetst heb wil ik nu mijn excuses aanbieden. Die dingen heb ik gedaan in een periode waarbij ik mezelf niet goed kon en nog in een identiteitscrisis zat.
Nu weet ik wie ik ben en wat ik hier op de wereld doe.
Chatten en forummen zal ik tot een minimum beperken omdat ik nog een aantal zaken te doen heb.
Het mysterie van het oude Egypte wil ik oplossen omdat ik dit zie als een taak van mij. Account ben ik eigenlijk en dat betekent dat je vertrouwenspersoon van het maatschappelijke verkeer bent.
Vroeger is er een vloek uitgesproken op toetanchamon, deze vloek heeft het hele leven beinvloed en ik ben nu met samenwerking van andere mensen bezig om deze vloek op te heffen.
Vandaar mijn ondertitel darkness is history. Alle ellende is te danken aan deze vloek.
Zodra ik verder ben zal ik het hier vermelden, ik heb nog veel werk te verrichten maar dit doe ik met groot plezier.
Mijn site is nog te bereiken op http://home.hetnet.nl/~szlaninadanny
Op deze site zal ik mijn ervaringen vertellen.
Zodra ik een telescoop via ibazar heb gekocht zal ik ook foto's van Venus en Mars hier plaatsen.
Vanuit mijn achtertuin zie ik de planeet Mars liggen, het ziet eruit als een ster, alleen zie je de rode glinstering van Mars erin zitten.
Venus moet ik nog opzoeken, dit doe ik via een cd-rom waarmee je sterren en planeten kunt opzoeken. Ik hoef alleen maar Venus in te tikken en ik krijg de coordinaten waarmee ik met de telescoop moet zoeken.
Mars en Venus liggen allebei 100 miljoen kilometer van de aarde vandaan.
Mars is de mannelijke planeet en venus is de vrouwelijke planeet.
Ik kan nog uren doorvertellen maar ik zal het allemaal op mijn website zetten, nu is er nog niet veel te vinden op mijn site maar over een paar jaar zal ik de 22 mb aan schijfruimte vol hebben.
Een boek schrijven zal ik niet meer gaan doen omdat ik het liever gratis wil houden, ik heb een hekel om geld te vragen voor dingen.
Groeten,
Danny
Life is beautifull.
Knut geeft nog een slotje weg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |