Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen - Deel 5.
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op Streamverslagen van zaterdag 20 oktober 2001
(voor Andries mag Frank vast nog wel even wegblijven)
Bij het hek een lange uitzending van vinger aan de pols
0.08 Frank is er bij komen staan. Er zijn nu meerdere gesprekken tegelijk gaande. Frank heeft het over zijn werk. Kelly : Kan je het leuk vinden met Diane ? Tania : Ja. Kelly : Heb je er veel mee gepraat ? Tania : Ja, wat.
0.12 Frank gaat naar bed. De dames wensen hem welterusten. Ed zit er nu ook bij. Hij vertelt dat Coos antibiotica heeft gekregen omdat hij last had van een tand.
0.18 Tania is er om half tien vanmorgen een kwartier uit geweest. Uiteindelijk kwam ze 's middags uit bed. Priscella speculeert waar het slechte gevoel van Tania vandaan komt (Tania denkt zelf dat het lage bloeddruk is). Tania is geopereerd aan borstkanker. Het was goedaardig. Kelly vertelt over de hormonen die ze gebruikt heeft. Tania : Ik heb te veel hormonen. De hele hormoonhuishouding bij mij flipt.
quote:Ik ook, maar heb er helaas geen beeld meer van.
Op zondag 21 oktober 2001 00:21 schreef SergeV het volgende:
*druk bezig zich af te vragen wat er in de slaapruimte van arm gebeurt*Bij het hek een lange uitzending van vinger aan de pols
ff posten
"Leo is heel boos nu", lacht Diane (Leo probeert te slapen).
Diane gaat weer liggen. Haar voet wordt onderzocht door Frank (ze zei net haar voet te hebben gekneusd).
Er klinkt een harde pets door de slaapkamer als Frank haar een fikse tik op haar billen geeft! Diane blijft lachen!
In de woonkamer trekt Tania haar blousje uit en laat Kelly haar topje zien (???) Kelly zegt dat Tania mooie borsten heeft!
Leo wordt inderdaad wat pissig in de slaapkamer en gooit ergens mee. Opeens grijpt Frank Diane weer met luchtbed en al en smijt haar bovenop Andries.
Dan probeert Frank Diane's broek uit te trekken, wat niet lukt. Diane en Frank beginnen te worstelen omdat Diane haar eigen luchtbed terug wil, waar Frank op ligt. Weer smijt Frank haar bovenop Andries.
Leo begint steeds meer te balen ...
Het licht is intussen weer aan.
In het 'rijke' gedeelte legt Kelly nog eens uit waarom ze is zoals ze is. Of zoiets. Een of ander vaag verhaal iig.
kel: iedereen moet geaccepteerd zijn. (ik geloof dat ik binnenviel op het moment dat kel zei dat ze vroeger zelfmoord wilde plegen, weet t niet zeker)
Kel: ik wilde als kelly het huis ingaan en er verder niet over praten
Tania: kan ik een direkte vraag stellen
pris: je hebt de voorrecht dat je als eerste het huis in giung,. ik zag jullie als vijanden.
kel: au3 kende mij van tv programma's. men doet zoals men ontmoet.maar ik wil die verhalen allemaal niet vertellen. maar ik ben gewoon Kelly. ik zit niet hier omdat ik transexueeel ben. ik zit hier voor mezelf en niet voor weat ik was. iedereen heeft zijn bagae mee. jij bent ook niet zo ineens hup hup hup (tegen pris)je hebt ook je bagage
pris:ja..
tania: als iemand me pakt op dat ik met schrijven niet sterk ben. (ik geloof dat ze zei: ik ben vanaf mijn 11 niet meer naar school geweest, weet t niet zeker)
kel: respect hoort op nummer 1, en je kan wel gek doen en gekke dingen doen, maar als je geen respect heb voor jezelf heb je dat ook niet van anderen.
en hier heb ik het gevoel dat men respect voor me hebben
(sorry voor de spelfouten ff posten)
Kelly: "Het maakt me niet uit dat mensen me zien als transsexueel, want dat bén ik, en ik ben er trots op!".
'Arm' slaapt al, Diane weer met haar duim in haar mond.
sandy en pascal en ed
ze hebben het over katten, dat als hij in de pan zit, te kijken naar restjes ze de kat er echt wel afduwt.
sandy wordt nerveus als de kat begint te mauwen om eten.
ed: mijn pa pakt de onderkaak en pakt hem sterk vast, en echt zo van bijt dan bijt dan (het gaat nu btw over een hond)
pas: ik ga weer slapen. even later... ik ben gek op huisdieren. dierenmishandeling word ik ook echt misselijk van
sandy's katten heetten droppie en moppie. ze zijn nu dood. en ze heeft heel erg lopen huilen. en gewoon na dat ze dood waren ze blijven roepen.
de mensen uit spanje hebben een band. en dat ik makkelijker voor pric, vind ze.
Kel: ik vond het leuk dat ik bij gert werd gekozen, maar ik werd een beetje boos, omdat hij me wegtrok bij hun.
kel: ik heb richard niet veel gesproken. met leo ook nog niet. ik weet niet wat ik daarmmee moet. bepaalde mensen vind ik toffer dan de andeer.
sandy en pas, hebben het nog steeds over dieren
(Kan het zijn dat Priscella door heeft dat ze op deze manier er donderdag uitligt.... of is ze inderdaad niet zo'n bitch als de meesten hier op FOK nu denken)
Kelly zegt dat ze alles tegen haar kunnen zeggen, maar niet op dat ene vlak. Priscella zegt dat ze spotten een soort spelletje vindt. Kelly legt uit dat ze er de ene dag wel om kan lachen, maar op een dag als deze niets kan hebben!
Het gesprek gaat nog een tijdje door.
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 21-10-2001 01:28]
en de dames kletsen maar door...
kel: ik heb we;l zelfspot, maar dat is echt zelfspot. als een ander het zegt, ligt het anders. op een andere dag had ik misschien gewoon gelachen, maar vandaag voelde ik me al rot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |