Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen - Deel 5. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op Streamverslagen 19 oktober 2001
[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 20-10-2001 00:26]
0.00 Men zit naar muziek te luisteren. Coos leest in een cd-boekje. Vervolgens loopt hij naar het hek. Coos tegen Leo : Wij waren allemaal blij dat je er nog was donderdag. Coos wijst : Daan, hier moet je ook nog schoonmaken. Er ligt glas op de vloer in rijk. Priscella ruimt het op.
0.07 Gert Jan, Priscella en Sandy gaan nu dansen. Na twee minuten gaat ook Coos dansen. Tania staat te kijken bij het hek. Verder zie ik niemand in arm. Nog twee minuten later verschijnt Kelly die ook mee gaat dansen.
0.12 Ook Diane verschijnt nu bij het hek in arm. Pascal : We gaan het op een zuipen zetten.
0.16 Pascal onderbreekt een versie van Last night a dj saved my life van Mariah Carey. Pascal : Deze duurt acht minuten. We moeten de tijd zo goed mogelijk besteden. Deze vind je ook leuk Gert. Dan zet hij een ander nummer op.
0.20 Ed : Hier ga ik echt niet op bewegen. Gooi er even een nummer van Slayer in of zo.
"Borderline" (hoe toepasselijk!!!!!!!!!!)Ze staat bij het hek lekker mee te swingen. Andries kijkt toe.
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 20-10-2001 00:31]
Frank blijft in zijn algemeenheid klagen
En de rest van rijk viert feest
In het huis wordt de muzieksmaak duidelijk... Veel Madonna enzo ... (beetje afgang, maar goed... ik had hen toch wat hoger ingeschat)
Nu komt opnieuw K-otic met "Can't get you out of my mind".
Kelly loopt weer wat te gillen, dus ik zap even weer naar de tuin.... (ik kan er niet goed meer tegen, sorry)
Zonder geluid zie ik dat Kelly en Sandy weer geil tegen elkaar staan te dansen op het Anna nummer...
Ed vertelt nog een keer het verhaal dat Gert Jan eigenlijk naar het team van Andries wilde...
En nu wordt uiteraard K-otic weer gedraaid onder luid gejoel!! (can't get you out of my mind). Tjee , iedereen zingt mee, AHHHHHHHHH, beetje jammer dat ze zo enthousiast hierover zijn maar de tekst niet volledig kennen, maar wel een poging tot doen
Tania praat met Ed in de tuin. Ze zou der alles voor willen doen om bij het andere team in te komen, ze zegt zelf dat ze dan zo zou opfleuren en dan zo blij zou zijn.
Ed suggereren dat ze anders in de dagboekkamer moet vragen of ze met GJ mag ruilen omdat hij immers naar het andere team wil. Tania leeft helemaal op bij deze woorden. Maar ze durft het niet te vragen in de dagboekkamer omdat ze zich dan een verrader voelt.
Net hadden Ed en Tania het nog erover dat Tania zoooooooo graaag naar het andere team wil, maar nu Danielle erbij komt stopt dat gesprek in 1 keer....
Het gaat nu weer over de tattoo van Ed
Het shot dat mij het meeste opviel was ineens (5 seconden) Andries in Arm die ergens lusteloos op een stoel of bankje zit en meewarig met zijn hand door zijn gezicht en haar strijkt. Terwijl heel Rijk en een deel van Arm aan het feestvieren zijn!
Klep vindt dit wel geinig ( ) maar het is ook wel een klein BB mindfuckertje, als je 't mij vraagt.
Intussen beginnen de extasy pillen van Gert Jan te werken en gaat hij weer helemaal uit zijn bol.
Leo zegt dat hij naar bed gaat.
In de tuin staat Andries al tandenpoetsend recht in een camera te staren.
Het is duidelijk dat team arm nog lang niet over de lage streek van het team van Pascal heen is.
In de woonkamer danst Coos als Nana Mouskouri een beetje mee op de muziek van Robbie Williams... Met zijn armen wijd uiteen lijkt hij 'ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig' te doen! Priscella zit uitgezakt op de bank een sigaret te roken.
Danielle praat even met Leo. Ze staat gearmd in elkaar en hebben het over Daan's vriendje die buiten het hek stond te roepen.
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 20-10-2001 00:56]
0.51 Ed : Je moet of een heel kort nummer opzetten of je moet hem uitzetten. Anders krijgen we weer een sanctie. Gert Jan : Dit is de laatste. Voor Carolien. Voor Carolien.
0.54 Ik heb een paar minuten gemist. De muziek is inmiddels gestopt. Pascal : Beter te vroeg als te laat, anders zijn we weer de lul. Tegen Frank die ik niet versta : Al was het een minuut te lang, dan krijgen we sancties. Sandy : Het is gewoon feest en ik ga niet naar bed, Kelly : We hebben even lekker gedanst. Dat vond ik leuk.
0.57 Andries tegen Frank n.a.v. een opmerking van Pascal : Komt ie nu pas achter, één uur 's nachts, we hebben een bed te kort. De stream gaat naar de tuin waar Kelly op een bankje gaat zitten. Kelly : Ja, nou zitten jullie weer daar. Raar hè ? Ik versta het antwoord niet. Kelly : Lekker even buiten met een drankie. Danielle vraagt wanneer ze het zeemeerminnenpak aan gaat doen. Kelly : Morgen. Ed en Pascal komen er ook bij staan. Het gesprek gaat over contactlenzen.
1.00 Pascal : Zitten we hier zondagavond nog ? Ik denk het niet maar ik hoop het wel. Pascal tegen Danielle : Tania voelt zich helemaal niet thuis bij jullie. Danielle : Ze moet aan Frank en Diane wennen. Dat kan ik me wel voorstellen, dat had ik ook. Leo : We kunnen Gert Jan en Tania ruilen. Pascal : Daar ga ik ook niet mee akkoord. Danielle zegt dat Diane ook alle Monopolystraten wist. Pascal : Hebben jullie het hammetje al gegeten ? Leo : Ja, het is goed vlees, Bedankt.
1.04 Pascal : Het is nog niet zeker dat Ed zijn tattoo krijgt. Omdat we de aanbiedingen nog niet terug hebben. We hebben nog geen reactie gehad. Als we die morgen krijgen kan het zondag gebeuren. Ed zegt dat de tattoo al vijf jaar zijn droom is. Ed zegt dat hij zondag een pak aantrekt als dat aangeleverd wordt, hij heeft zelf geen pak.
1.09 Stream naar binnen. Priscella en Tania staan te kletsen bij het hek, er is geen geluid bij. De stream gaat even naar de slaapkamer waar Gert Jan op zijn bed ligt. Pascal : Gert ligt op zijn bed. Priscella : Nu al ? Pascal : Na drie borrels ben je nu dronken. Sandy : Nee, het zijn er meer. Priscella : Ik irriteer me zo aan de lampen hier. Licht licht licht. Ik voel me hier alsof ik in een stacaravan woon, met chromen kranen en zo. Pascal : Messing. Priscella : Zijn onze alarmtasjes al gekomen ? Pascal : Ja.
1.18 Men spreekt over dingen die besteld moeten worden.
Priscella onderuitgezakt op de bank met Pascal en Coos aan het praten over die irritante lampen, vergelijkt het met stacaravan , heeft het over messing en chroom wat irriteert.
(niet echt schokkende uitspraken van Pris)
Ze bespreken vast de bestellingen voor morgenmiddag; eigenlijk geen interresant nieuws dus.
[Dit bericht is gewijzigd door Jappie op 20-10-2001 01:29]
00.56: (oei, Andries laat zich kennen) Pascal zegt naar de DBK te gaan om te vragen of Rijk het luchtbed van Arm mag hebben (Arm heeft een luchtbed over, Rijk een slaapplaats te weinig). Andries fluistert tegen Frenk: heeft-ie dat nou pas door, haha, kon-ie toch veel eerder ook al weten... Andries lijkt zich al de hele avond niet te amuseren.
01.00: Kel: We zijn weer in het goede leven beland! Enkele teamleden van Rijk en Arm staan over de schutting te kletsen. Het gaat nog even over de Monopoly-vraag. Pascal: ik had ze ook wel allemaal geweten (Duh). Alleen GJ wist dat het er 22 waren.
01.03: Pascal tegen Leo: En, was het hammetje lekker? Leo: Ja. (was de 5 kilo beenham die destijds Arm voor Rijk had gewonnen). Ed heeft nog nooit een tattoo laten zetten (?), maar Ed: My number one dream is mijn tattoo. Kel: Is echt jouw grootste wense, he. Ed: Ja, die moet ik gewoon als eerste hebben. Ik heb 'm precies uitgeprint zoals ik hem hebben wil. Echt beestachtig.
Zonnebloemmeisje, bedankt.
Tania is uit bed gegaan en zit nu bij het hek in de woonkamer te praten met Sandy.
Captain Danielle gaat even naar Sandy toe om haar te steuen, ze zegt: ik heb met je te doen schat, je moet nog even wennen.
In rijk zitten er nog een paar in de woonkamer. De muziek is al even afgelopen. Ze hebben gezellig een kaarsje aangestoken.
Even voor dit gebeuren stonden Tania en Precilla bij het hek te praten over de toestand in arm, vnml over het toilet en het douchen. Gesprek van nieuwelingen onder elkaar die ervaringen over de 1e indruk uitwisselen.
Precilla heeft het al menig keer over haar gewicht gehad.
Ook zei ze over de verlichting: het is net alsof ik in een carvan zit hiero zo met al die lichten.
Sandy is kennelijk verliefd , ze zegt in ieder geval dat als ze gezopen heeft dat ze zwaar verliefd wordt.
Kelly zegt dat dat (kolerelied)( cant get you out of my mind) er mee te maken heeft.
Sandy bevestigt dat dat lied inderdaad precies van toepassing is, vervolgens slaat ze weer in verliefdheidsbui "waarom draai ik er toch altijd omheen???"
gevolgd door " oh ik ben dronken joh"
Team Pascal zit zich helemaal te verwennen met alle spullen die Team Danielle heeft achtergelaten.( gniffel gniffel )
[Dit bericht is gewijzigd door Jappie op 20-10-2001 01:47]
1.35 Frank wenst Sandy welterusten. Sandy : Met mezelf doe ik het niet. Ik loop weg. Mijn vriendinnen weten het, ik weet het. Ik ben hier verdomme ongesteld. Ik ga plassen. Tania : Ik ook, ik ga mijn tanden poetsen. Sandy tegen de andere rijken : We gaan toch nog niet naar bed ? Tania blijft nog zitten bij het hek.
1.38 In de slaapkamer. Gert Jan komt van zijn bed af. In de woonkamer. Sandy : Ik ga nog lang niet naar bed. Als ik een borrel op heb ben ik altijd nog verliefder. Kelly : Je hebt je liedje gehoord. Sandy : Dat liedje hoort er bij. Kelly : Ik ben gek op chocola. Sandy : Ik ben zwaar veliefd. Die jij (Ed) ook kent. Nummer N. Waarom lul ik er nou omheen ? Ik heb drank op. Ed : Wennen hè Tania ? Je kan het wel, je bent een bikkel. We hebben voor jullie gegraven vandaag. Sandy : En nu voel ik me compleet. Kelly I love you. Kelly : I love you baby. Kelly eet ijs. Sandy : Coos, ik beloof je, als ik thuis ben, ga ik ook voor jou bellen. Ik vind het de leukste avond hier. Ik vind het nog leuker dan het feest. Nu mogen we blijven met alles. En ik voel het nu ook meer.
1.46 Sandy en Ed wensen Tania welterusten. Sandy : Sorry Coos dat je me zo ziet (dronken). Coos : Waarom nou ?
01:43
Sandy is dronken en nog verliefder dan ze al is. Is ze altijd als ze dronken is, zegt ze. Kelly eet ijs. Ed vindt iets meevallen op de achtergrond, geen idee wat. Coos ligt met zijn vensterglazen op zijn kop op de bank. Kelly eet nog steeds ijs: "Heeeeerlijk, echt top"
Sandy is nu echt dronken: Ze kust Ed op zijn wang. Tania roept vanuit Arm welterusten. Coos drinkt nooit alcohol, zegt ie. Met nog steeds die
-bril van 'm. Kelly voert Sandy hapjes ijs. Nu veel geouwehoer tussen Kelly en Sandy en een nogal nerveuze beeldvoering. Lijkt MTV wel, zo vaak wisselen de shots.
Sandy vraagt of Priscella al naar bed gaat. Zo te horen niet. Hee daar Priscella aan tafel. Te eten. Ed zegt dat je een sigaar (die men aan het roken is kennelijk) nooit meer dan één keer aansteken. Ed gaat op de bank slapen zegt-ie. Stream weer op Priscella, die gewoon door eet.
Gadver, er wordt vals gezongen, zeg maar gekrijst. Sandy vraagt of Kelly wil helpen met "Wodka met rode stier" maken. Kelly: "Tuurlijk schat".
1.51 Stream naar de slaapkamer waar Gert Jan weer op zijn bed is gaan liggen. Hij ligt nu op zijn buik. Hij heeft zijn kleren nog aan en hij ligt op het dekbed. Stream weer naar de woonkamer. Kelly eet nu een banaan. Sandy gaat steeds onsamenhangender praten.
1.56 Stream even naar Priscella die in haar ééntje aan de eettafel zit te eten. Ik denk dat Pascal een sigaar rookt. Sandy vindt het niks. Kelly vindt het lekker ruiken. Ed : Ik ga op de bank slapen. Sandy komt terug van het toilet. Pascal : Sandy, mag Ed tussen jullie in slapen, hij heb geen bed ? Ik hoor geen antwoord. Sandy in de keuken : Ik ga wijn openscheuren maar ik weet niet hoe het moet. Priscella probeert het. Vervolgens gaat Sandy er mee naar Kelly. Er blijkt nog een kurk in de kurketrekker te zitten. Vervolgens mag Ed het proberen. Sandy tegen Kelly : Ik vind het zonder mooier. En als pot kan ik het weten. Dan ben je knapper. Vind je het heel erg dat ik dat zeg ? Kelly : Nee. Maar met is toch ook grappig een keer ? Sandy : Ja, een keer. Ik weet niet waar het over gaat. Ed legt aan Sandy uit hoe de kurketrekker werkt. Sandy : Ik word emotioneel van de drank. Ed : Ik vind het wel leuk. Eindelijk is de fles open. Sandy : Priscella ? Priscella : Ik heb nog even melk.
2.10 Sandy : Priscella, kom naast ons liggen. Pascal : Dan kan Ed nog een nacht in zijn éénpersoonsbed liggen. Priscella : Nee, dan ben ik morgen een sandwich. Ed : Laat mij nou maar op de bank liggen. Sandy tegen Kelly : Je hebt even lekker getongd met Diane. Kelly tegen Sandy : Wat zit je me nou te observeren ? Pascal : Heb jij een wens die we kunnen bestellen ? Priscella : Dat de paus een keer langs komt. Bedankt voor de bloemen. Sandy zegt weer dat ze iets bij Kelly in een andere kleur mooier vindt, ik denk dat het over make up gaat. Kelly : Ik word helemaal zenuwachtig van je. Kelly staat op. Sandy : Maxi loopt hard weg.
2.19 Coos zegt tegen Gert Jan dat hij zich uit moet kleden. Sandy gaat hem hier bij helpen. Sandy : Kel, ga jij je nog opmaken ? Ga je nog uit of zo ? Gert Jan kruipt onder het dekbed. Sandy : Je broek moet ook uit. Kelly : Viezerd. Sandy : Je gaat toch niet met een spijkerbroek in bed.
2.22 Coos in de woonkamer over Gert Jan : Hij heeft een beetje een kwade dronk volgens mij. Hij is niet zo meegaand. Pascal roept verschillende malen om Frank omdat hij een geintje uit wil halen.
2.27 Sandy : Priscella, dit kan niet. Coos en Pascal stoppen in de badkamer iets in een condoom dat Pascal vervolgens in het bed van Gert Jan legt. Coos, Pascal, Priscella en Kelly moeten er hard om lachen in de woonkamer. Sandy : Priscella, moet je een sigaar ?
2.32 Gert Jan komt de woonkamer binnen. Kelly : Ben je dronken schat ? Pascal : Heb je genoten Gert ? Pascal : We wilden eigenlijk je broek op je knieen doen. Gert Jan : Ik hou van jullie.
Kennelijk heeft Frank condooms bij zich, want Rijk probert Arm (Frank) wakker te maken en hem een condoom te ontfutselen. (Alsof Frank condooms nodig heeft in dat huis )
Priscella heeft het over Poltergeist(!) Ze herkent een geneuried deuntje als zodanig. Nu wordt er wat door elkaar gezongen. Oh god, Ed doet zijn Death-Grunge-Heavy-Metal-Shit-muziek na. (Hoe kan een mens van dat soort muziek houden)
Stream in de badkamer. Pascal en Coos hebben een condoom gevuld. Met creme-spoeling, gelukkig.
Hahahahaha ze leggen het tussen de blote benen van de slapende Gert-Jan...Leuk om zijn kop te zien morgenochtend. Ze liggen helemaal in een deuk in Rijk. Ik ook trouwens.
02:32
Gert-Jan is WAKKER! Kan niet zien of ie het condoom al ontdekt heeft. Stream weer op de huiskamer nu.
Koelere wat is Sandy lam. En ze zuipt stevig door. Gert-Jan komt de huiskamer binnen en gooit een handdoek richting de door hem vermoedde daders. Hij had het dus door. Desondanks liggen ze allemaal krom van het lachen.
"Was het lekker Gert-Jan"? Vraagt iemand..."Je bent wel heel erg afgevallen" is een andere opmerking.....Gert-jan kan het wel waarderen geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |