Ik heb in de vorige gelezen dat de meesten (eigenlijk iedereen) wil doorgaan op de manier zoals het al 3 jaar gebeurd, en dat jullie het leuk vinden dat er meerdere verslagen over hetzelfde zijn. Ik kan dat ergens ook wel begrijpen ivm de volledigheid en volledige visies, ik was persoonlijk alleen voor wat meer structuur hierin.
Maar prima, alles blijft dus zoals het is.
Groetjes
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 23:29 schreef Ethel het volgende:
In rijk gebeurt er nix bijzonders.
(kweet eigenlijk niet waar ik het kwijt moet)
(er zijn op zich geen topics met bv. Team Pascal en Team Daan, misschien een idee)
Maar goed.. on topic. Ik word er zo moe van. Dat gezeik en gezeur. Gejammer en gemier...
Waarom kunnen ze niet gewoon normaal een battle verliezen?
Elke keer is er weer geouwehoer als hun terug moeten naar arm... Dat vind ik bij Team Pascal weer meevallen. Ja ze balen... Maar ze gaan niet zo lopen zeuren erover.
pfft moest ik ff kwijt hoor...
quote:Tja... 'liefde' maakt blind he.... Dat is wel duidelijk!
Op vrijdag 19 oktober 2001 23:34 schreef Funnie het volgende:
Ik word zo moe van dat gezeik bij team Daan he...
quote:Ik snap het ff niet?
Op vrijdag 19 oktober 2001 23:43 schreef scanman01 het volgende:[..]
Tja... 'liefde' maakt blind he.... Dat is wel duidelijk!
Vinnet ook een echt GJ nummer
quote:Robbie Williams
Op zaterdag 20 oktober 2001 00:25 schreef Klep het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer ook weer heet (en welke band)? Je weet wel: PARAM-PAM-PAAM-PAAM-PAM-PAM-PAM (etc). Ze draaiden het net weer, ook al tijdens het vorige feest. Wie kent de titel en de artiest?
Vinnet ook een echt GJ nummer
[Dit bericht is gewijzigd door zeeuws jongetje op 20-10-2001 00:38]
quote:Die jongen geniet tenminste.
Op zaterdag 20 oktober 2001 00:29 schreef reppaz het volgende:
Die Get, met z'n johnny de selfkikker smile, staat daar weer effies helemaal uit z'n pan te gaaaaan! Ontzettende bal, lullo 1e klas, ongegeneerde kakko, de hele dag zo'n ik weet het beter smoeltje en dan s'avonds naar het bal even helemaal los,![]()
er zijn maar twee, die heerlijk vanuit hun kruis uit hun dak gaan..kwa bewegen dan..da's Gert-Jan en Sandy..
de rest zit strak in het harnas, bewegen zich te geremd..
quote:Ik ben het niet met je eens, maar ik moet wel toegeven dat hij de laatste tijd wel een beetje arrogant doet. Dat mag wel wat minder eigenlijk!
Op zaterdag 20 oktober 2001 00:29 schreef reppaz het volgende:
Die Get, met z'n johnny de selfkikker smile, staat daar weer effies helemaal uit z'n pan te gaaaaan! Ontzettende bal, lullo 1e klas, ongegeneerde kakko, de hele dag zo'n ik weet het beter smoeltje en dan s'avonds naar het bal even helemaal los,![]()
Ik denk dat hier nog wel een vervolg op komt!!
Dat wordt nog leuk, Tania die het niet naar der zin heeft!!
quote:Dat komt doordat ze van -ik geloof- Sandy hoorde dat Audrey in Spanje na beelden van Kelly nogal wat kwetsende opmerkingen had gemaakt.
Op zaterdag 20 oktober 2001 00:47 schreef wodka het volgende:
Het viel me op dat Kelly zo loopt af te geven op Audrey...vreemd zo na een paar dagen.
quote:Wie heeft het over Monopoly Klep? Hij loopt de laatste dagen enorm op te scheppen tegenover Frank... dat hij zo geweldig is en veel kan betekenen voor het team van Andries...
Op zaterdag 20 oktober 2001 00:50 schreef Klep het volgende:
Niet mee eens Scan. Rijk (toen Arm) heeft lang genoeg in Arm (toen Rijk) gezeten en GJ heeft de bluf getoond door te zeggen dat-ie alle 22 straten van Monopoly wist. En hij had gelijk! Mag-ie effe uit zijn dak gaan, ja??? Niks geen arrogantie, gewoon feesten!
quote:Volgens mij omdat ze het nog altijd niet kan verkroppen wat Audrey met Andries heeft geflikt (in haar ogen) in het bad.
Op zaterdag 20 oktober 2001 00:53 schreef CartWOman het volgende:[..]
Dat komt doordat ze van -ik geloof- Sandy hoorde dat Audrey in Spanje na beelden van Kelly nogal wat kwetsende opmerkingen had gemaakt.
"Die hoer heeft hem afgetrokken in bad".
quote:Komt nog bij dat in het bad helemaal niet datgene gebeurd is wat Kelly denkt... en dat het verder nauwelijks meer was dan Kelly met Diane in bad heeft gedaan....
Op zaterdag 20 oktober 2001 01:33 schreef Bjanka het volgende:
Ben ik het mee eens Scanman. Hoewel Kelly zegt dat ze over haar verliefdheid op Andries heen is, laat ze duidelijk het tegendeel blijken. Kelly voelt zich gewoon enorm gekwetst door wat er tussen Audrey en Andries is voorgevallen. Heeft niets met uiterlijkheden te maken, maar juist met het innerlijke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |