abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1953140
Vervolg op deel 4
pi_1953295
Dank voor het openen van deze nieuwe, ik zocht hem al!

Ik heb in de vorige gelezen dat de meesten (eigenlijk iedereen) wil doorgaan op de manier zoals het al 3 jaar gebeurd, en dat jullie het leuk vinden dat er meerdere verslagen over hetzelfde zijn. Ik kan dat ergens ook wel begrijpen ivm de volledigheid en volledige visies, ik was persoonlijk alleen voor wat meer structuur hierin.

Maar prima, alles blijft dus zoals het is.

Groetjes

vrijdag 19 oktober 2001 @ 23:09:00 #3
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_1953373
Ik hoor twee dezelfde gesprekken bij zowel arm als rijk:
rommel,zooi, geen handdoeken.
Wat een zeuren zitten daar.
eurobilltracker.com
  vrijdag 19 oktober 2001 @ 23:32:05 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1953633
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 23:29 schreef Ethel het volgende:
In rijk gebeurt er nix bijzonders.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_1953659
Ik word zo moe van dat gezeik bij team Daan he...

(kweet eigenlijk niet waar ik het kwijt moet)
(er zijn op zich geen topics met bv. Team Pascal en Team Daan, misschien een idee)

Maar goed.. on topic. Ik word er zo moe van. Dat gezeik en gezeur. Gejammer en gemier...
Waarom kunnen ze niet gewoon normaal een battle verliezen?
Elke keer is er weer geouwehoer als hun terug moeten naar arm... Dat vind ik bij Team Pascal weer meevallen. Ja ze balen... Maar ze gaan niet zo lopen zeuren erover.

pfft moest ik ff kwijt hoor...

vrijdag 19 oktober 2001 @ 23:39:59 #6
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_1953713
Vond Frank toevallig dat blik met voorraad onder het stro of was het in zijn oor gefluisterd door iemand van het andere team?
Wie heeft dat gezien?
eurobilltracker.com
  vrijdag 19 oktober 2001 @ 23:43:49 #7
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1953739
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 23:34 schreef Funnie het volgende:
Ik word zo moe van dat gezeik bij team Daan he...
Tja... 'liefde' maakt blind he.... Dat is wel duidelijk!
pi_1953820
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 23:43 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Tja... 'liefde' maakt blind he.... Dat is wel duidelijk!

Ik snap het ff niet?
Verklaar je nader?
pi_1953834
OMG, zoals GJ aan het dansen is
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_1953893
Sjeeses wat kan die Frank slecht tegen z'n verlies
Met z'n geneuzel dat er geen technische vragen bij de Battle werden gesteld
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 00:25:25 #11
16339 Klep
Pardon lul
pi_1953897
Weet iemand hoe dat nummer ook weer heet (en welke band)? Je weet wel: PARAM-PAM-PAAM-PAAM-PAM-PAM-PAM (etc). Ze draaiden het net weer, ook al tijdens het vorige feest. Wie kent de titel en de artiest?

Vinnet ook een echt GJ nummer

Ik zeg hier met die stok Lamzak!
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 00:27:35 #12
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_1953915
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 00:25 schreef Klep het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer ook weer heet (en welke band)? Je weet wel: PARAM-PAM-PAAM-PAAM-PAM-PAM-PAM (etc). Ze draaiden het net weer, ook al tijdens het vorige feest. Wie kent de titel en de artiest?

Vinnet ook een echt GJ nummer

Robbie Williams

[Dit bericht is gewijzigd door zeeuws jongetje op 20-10-2001 00:38]

pi_1953942
Die Get, met z'n johnny de selfkikker smile, staat daar weer effies helemaal uit z'n pan te gaaaaan! Ontzettende bal, lullo 1e klas, ongegeneerde kakko, de hele dag zo'n ik weet het beter smoeltje en dan s'avonds naar het bal even helemaal los,
pi_1954001
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 00:29 schreef reppaz het volgende:
Die Get, met z'n johnny de selfkikker smile, staat daar weer effies helemaal uit z'n pan te gaaaaan! Ontzettende bal, lullo 1e klas, ongegeneerde kakko, de hele dag zo'n ik weet het beter smoeltje en dan s'avonds naar het bal even helemaal los,
Die jongen geniet tenminste.
Komt een man bij de bakker, en wat denk je...?
pi_1954039
Proost!
pi_1954079
WOEHWAHAHAHAHAHAHAHA

er zijn maar twee, die heerlijk vanuit hun kruis uit hun dak gaan..kwa bewegen dan..da's Gert-Jan en Sandy..

de rest zit strak in het harnas, bewegen zich te geremd..

zaterdag 20 oktober 2001 @ 00:44:02 #17
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1954085
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 00:29 schreef reppaz het volgende:
Ik ben het niet met je eens, maar ik moet wel toegeven dat hij de laatste tijd wel een beetje arrogant doet. Dat mag wel wat minder eigenlijk!
pi_1954134
Het viel me op dat Kelly zo loopt af te geven op Audrey...vreemd zo na een paar dagen. Weer een minpuntje voor Kelly.
Ze beoordeelt mensen echt alleen maar op hun uiterlijk, tja vertel eens iets nieuws... Ik had gehoopt dat het mee zou vallen. Not.
Opvallend dat Hummie juist nu Kelly aanwijst als de populairste bewoner. Ik denk dat dit betekend dat ze vanaf nu begint aan een vrije val. Hummie weet dat er geen tweede mogelijkheid meer komt om Kelly haar droomwens te vervullen, het zou te ongeloofwaardig worden.
Komt een man bij de bakker, en wat denk je...?
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 00:50:59 #19
16339 Klep
Pardon lul
pi_1954174
Niet mee eens Scan. Rijk (toen Arm) heeft lang genoeg in Arm (toen Rijk) gezeten en GJ heeft de bluf getoond door te zeggen dat-ie alle 22 straten van Monopoly wist. En hij had gelijk! Mag-ie effe uit zijn dak gaan, ja??? Niks geen arrogantie, gewoon feesten!
Ik zeg hier met die stok Lamzak!
pi_1954192
Je merkte al aan Tania dat ze het niet zo leuk vond daar bij arm (het team dan). Nu heeft ze dus net in de tuin met Ed lopen praten dat ze zooooooo graag bij hun in het team wil!!! Achterbaks ...

Ik denk dat hier nog wel een vervolg op komt!!
Dat wordt nog leuk, Tania die het niet naar der zin heeft!!

pi_1954199
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 00:47 schreef wodka het volgende:
Het viel me op dat Kelly zo loopt af te geven op Audrey...vreemd zo na een paar dagen.
Dat komt doordat ze van -ik geloof- Sandy hoorde dat Audrey in Spanje na beelden van Kelly nogal wat kwetsende opmerkingen had gemaakt.
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 01:22:45 #22
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1954246
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 00:50 schreef Klep het volgende:
Niet mee eens Scan. Rijk (toen Arm) heeft lang genoeg in Arm (toen Rijk) gezeten en GJ heeft de bluf getoond door te zeggen dat-ie alle 22 straten van Monopoly wist. En hij had gelijk! Mag-ie effe uit zijn dak gaan, ja??? Niks geen arrogantie, gewoon feesten!
Wie heeft het over Monopoly Klep? Hij loopt de laatste dagen enorm op te scheppen tegenover Frank... dat hij zo geweldig is en veel kan betekenen voor het team van Andries...
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 01:23:58 #23
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1954250
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 00:53 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Dat komt doordat ze van -ik geloof- Sandy hoorde dat Audrey in Spanje na beelden van Kelly nogal wat kwetsende opmerkingen had gemaakt.

Volgens mij omdat ze het nog altijd niet kan verkroppen wat Audrey met Andries heeft geflikt (in haar ogen) in het bad.
In de tuin zei ze letterlijk, roddelend tegen Priscella:

"Die hoer heeft hem afgetrokken in bad".

pi_1954277
Ben ik het mee eens Scanman. Hoewel Kelly zegt dat ze over haar verliefdheid op Andries heen is, laat ze duidelijk het tegendeel blijken. Kelly voelt zich gewoon enorm gekwetst door wat er tussen Audrey en Andries is voorgevallen. Heeft niets met uiterlijkheden te maken, maar juist met het innerlijke.
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 01:36:13 #25
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1954286
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 01:33 schreef Bjanka het volgende:
Ben ik het mee eens Scanman. Hoewel Kelly zegt dat ze over haar verliefdheid op Andries heen is, laat ze duidelijk het tegendeel blijken. Kelly voelt zich gewoon enorm gekwetst door wat er tussen Audrey en Andries is voorgevallen. Heeft niets met uiterlijkheden te maken, maar juist met het innerlijke.
Komt nog bij dat in het bad helemaal niet datgene gebeurd is wat Kelly denkt... en dat het verder nauwelijks meer was dan Kelly met Diane in bad heeft gedaan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')