abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1934466
Misschien wordt het hier duidelijk.
Is het een fenomeen of een prutser?
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
  donderdag 18 oktober 2001 @ 01:07:05 #2
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_1934507
Fenomeen?????????????

Mowaaaaaaa mag ik ff een teiltje want er moet een chinees naar buiten.

Ik vind het gewoon een irritant schoolmeestertje, hij is me net iets te correct en dat vertrouw ik niet. Pas als ie dronken is dan komt de ware Andries naar boven (zoals bij vele mensen)

Tip voor BB redactie :

Noem het volgend jaar Big Brother the Bottle
(gewoon 1 huis met onbepertkt alcohol dan kunnen we pas echt lachen)

In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
  donderdag 18 oktober 2001 @ 01:10:49 #3
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1934529
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 01:01 schreef the-O het volgende:
Ik denk dat het geen fenomeen is en geen prutser. Als je les wilt geven aan een klas van een middelbare school, moet je wel wat weten..... maar dat maakt iemand nog geen fenomeen. Wat hij in huis gepresteerd heeft levert hem ook nog niet het stempel van 'fenomeen' op, maar een prutser? Nee, bij lange na niet! Hij heeft negatieve punten (net als ieder ander), maar die kunnen ook juist extra aangewakkerd worden door de mensen met wie hij verplicht zit opgescheept....

Alle zogenaamd negatieve dingen die ik tot nu toe over Andries heb gehoord, zijn volgens mij allemaal 'een reactie op ...'!

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 18-10-2001 10:36]

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_1934616
Ondanks dat ik redelijk pro-Andries ben (en blijf hoor), moet ik bekennen dat zijn gedrag wat we zagen in de uitzending enigszins tegenviel in vergelijking met wat ik lees in de streamverslagen.

In de uitzending van vandaag zij hij nl dat hij GJ een enorme eikel vind en dat hij hem niet in zijn team wil hebben (na ja, oke, kan, vind ik al iets minder omdat ik ook pro-GJ ben), maar later lees ik in de streamverslagen dat hij schijnheilig aardig is en alles is weer koek en ei en hij wil GJ graag in zijn team.

Beetje jammer...

donderdag 18 oktober 2001 @ 01:36:47 #5
17478 zonnebloemmeisje
geen hummage zonder tatoeage
pi_1934682
Heeft iemand een blootplaatje van Andries? (liefst in vol ornaat van voren).

p.s. ik beloof dat ik er geen fake-pic van ga maken

pi_1934879
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 01:10 schreef scanman01 het volgende:
Als je les wilt geven aan een klas van een middelbare school, moet je wel wat weten.....
Ja, maar alleen uit de boekjes Scan. Lesgeven is geen kunst (niet qua 'weten' althans). Ik waardeer het leraarschap, maar een écht talentvol mens gaat niet naar het onderwijs maar naar het bedrijfsleven. Daar betalen ze meer voor talent. En da's trouwens ook meteen wat er mis is met ons onderwijsstelsel.
quote:
Alle zogenaamd negatieve dingen die ik tot nu toe over Andries heb gehoord, zijn volgens mij allemaal 'een reactie op ...'!
Wat, een reactie op ... zijn persoonlijkheid? Jazeker! En zeker niet 'zogenaamd'!
Ik zeg hier met die stok Lamzak!
pi_1934899
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 02:24 schreef Klep het volgende:

[..]

Ik waardeer het leraarschap, maar een écht talentvol mens gaat niet naar het onderwijs maar naar het bedrijfsleven. Daar betalen ze meer voor talent.

niet iedereen denkt gelukkig aan geld maar er zijn ook nog mensen die bv. een passie hebben om les te geven .. ik mag hopen dat niet iedereen gedreven word in het leven om zoveel mogelijk geld te verdienen
  donderdag 18 oktober 2001 @ 10:41:22 #8
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1935654
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 02:24 schreef Klep het volgende:

Wat, een reactie op ... zijn persoonlijkheid? Jazeker! En zeker niet 'zogenaamd'!

Andries reageert op dingen, waardoor hij in de ogen van sommigen negatief overkomt. Dus 'uitgelokt' is misschien een beter woord. Andries reageerde op de loopsheid van Kelly... hij reageerde op de 'aanval' van Audrey.... hij reageerde op het 'verraad' van Frank.. hij reageerde op de naderende 'motie van uitdaging' en reageerde op de lage aanval van Coos na zijn avontuur met Audrey..... en zo kan ik nog wel even doorgaan. De initiatiefnemers van deze acties worden een heel stuk minder platgetrapt valt me op trouwens.

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 18-10-2001 10:46]

pi_1936221
Gelukkig een An-triest Top Pik.... Wat een prutser is die an-triest, ik snap ook niet dat hij zo popi-jopi blijft. Wat een lul met vingers.... ziet niet dat kelly eigenlijk een vent was....maar hij hoort het ook niet. 2 dingen als kelly huilt, zie je dat het duidelijk een vent is geweest, en als ze praat gaat menig mens z'n haren overeind staan.

Buiten dat vin ik em een lul van een Captain, heeft ie wel een grote bek over Frenk maar niet in Frenk's gezicht. Loopt hij rond te bazuinen dat hij Kelly zo irri vind, vervolgens zoent ie er plat op d'r bek.... Loopt over Diaantje te zeuren en gaat bij haar in bed leggen en in d'r nek leggen hijgen.... etc.. ken er nog wel een paar

Heel jammer maar die ruggegraatloze An-triest zal mijn favo nooit worden...

Zo heb ook ffies mijn gal gespuuwd,

doe wat je niet laten kan, maar laat wat je niet doen kan
pi_1944457
Gna gna...

Ik kan het toch niet laten... maar...

Ik vond het fantastisch dat An3s niet meer de populairste BB-er is, maar dat Kelly dat nu is!!!!

Haha... dag An3s! Je tijd is gekomen... De dalende lijn in zijn populariteit zet zich voort...

Sex is like Nokia: Connecting People
  vrijdag 19 oktober 2001 @ 01:17:25 #11
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_1944512
Vind het wel opvallend dat hij de afgelopen week niet zo fraai in beeld is gebracht door BB (tv uitzendingen).
Nu is het ook gewoon een achterbaks figuur (vin ik), maar ze kunnen je precies zo in beeld brengen als ze willen..

Tis ook niet goed om zo snel, zo populair te zijn

dan ga je het niet redden (het ruud-effect zeg maar)

Had niet gedacht dat Kel deze ronde zou winnen trouwens, wel tof

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_1951360
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 01:01 schreef the-O het volgende:

Het is wel heel duidelijk dat het toch wel een sukkel is.
Het idee van fenomeen is te zot voor woorden.Net zoals iemand hem een gigolo noemde.Het zal een kwestie van leeftijd zijn.Jongens die hem als hun held, ideaal zien ofzo.Andries heeft (ook) het geluk dat BB pro hem is.Hij zal echter niet de winnaar van BB worden.
  vrijdag 19 oktober 2001 @ 20:02:46 #13
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1951380
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 20:00 schreef schatje het volgende:

[..]

Het idee van fenomeen is te zot voor woorden.Net zoals iemand hem een gigolo noemde.Het zal een kwestie van leeftijd zijn.Jongens die hem als hun held, ideaal zien ofzo.Andries heeft (ook) het geluk dat BB pro hem is.Hij zal echter niet de winnaar van BB worden.

Een goede gigolo heeft een bepaalde aantrekkinskracht voor vrouwen... en datzelfde kun je Andries niet ontzeggen lijkt me.... Vandaar dus! Begrijp je wel?
pi_1951586
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 20:02 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Een goede gigolo heeft een bepaalde aantrekkinskracht voor vrouwen... en datzelfde kun je Andries niet ontzeggen lijkt me.... Vandaar dus! Begrijp je wel?

Jij ziet hem echt als een soort voorbeeld ofniet?
Aantrekkingskracht staat op zich.En Au3 vond hem niet echt knap.Ze had een ander motief.Kelly was wel verliefd van hem.
Daar is zij gelukkig van genezen.
  vrijdag 19 oktober 2001 @ 20:23:52 #15
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1951649
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 20:18 schreef schatje het volgende:
Aantrekkingskracht staat op zich.En Au3 vond hem niet echt knap.Ze had een ander motief.Kelly was wel verliefd van hem.
Nee, Andries is geen voorbeeld.... wie heeft je dat gezegd? Over dat andere motief van Audrey heb ik mijn twijfels, want ze was zo zat als een kanon.. en dan ben je niet echt meer met 'andere motieven' bezig lijkt me. Kwam wel goed uit voor haar om het die wending te geven de volgende dag. En als jij denkt dat Kelly over Andries is dan zijn we daarover inderdaad uitgepraat.
Vervolgens is het duidelijk dat Danielle Andries heel erg leuk vindt .. en ook Diane is behoorlijk van hem gecharmeerd... Maar goed... jij wilt dat soort dingen niet horen, dat weet ik.

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 19-10-2001 20:24]

vrijdag 19 oktober 2001 @ 20:24:11 #16
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1951652
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 20:18 schreef schatje het volgende:

[..]

ik hoop dat iemand in zn slaap ......een touwtje om zn ringetje heen doet...(piercing) en vastmaakt aan de stoel ofzo... (soort vetersvastbinden effect)
.......en dan heel hard schreeuwen dat hij wakker schrikt.....dan heb je tenminste weer beetje o6-11 tv

(voor de al te snel geschokte mensen; ik meen dit niet zo heel serieus ik ben vredelievend ofzo)

pi_1951655
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 20:00 schreef schatje het volgende:

[..]

volgens mij is hij helemaal geen gigolo .. hij heeft 2x een relatie gehad van 3,5 jaar en gigolo's zijn meer het type van de eeuwige vrijgezel .. en zoveel is er nou ook weer niet gebeurd in het huis .. feit is dat hij sinds kort vrijgezel is en daar van wil genieten .. au3 en kelly zijn ook vrijgezel dus ik zie het probleem niet!!

en kelly wordt winnaar van BB3 (omdat yorin dat wil)

vrijdag 19 oktober 2001 @ 20:26:53 #18
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1951682
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 20:24 schreef Nyrem het volgende:

ik hoop dat iemand in zn slaap ......een touwtje om zn ringetje heen doet...(piercing) en vastmaakt aan de stoel ofzo... (soort vetersvastbinden effect)
.......en dan heel hard schreeuwen dat hij wakker schrikt.....dan heb je tenminste weer beetje o6-11 tv

Of vastbinden op de rails en een heel langzaam vooruit rollende trein over hem heen laten rijden.....
pi_1951738
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 20:23 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nee, Andries is geen voorbeeld.... wie heeft je dat gezegd? Over dat andere motief van Audrey heb ik mijn twijfels, want ze was zo zat als een kanon.. en dan ben je niet echt meer met 'andere motieven' bezig lijkt me. Kwam wel goed uit voor haar om het die wending te geven de volgende dag. En als jij denkt dat Kelly over Andries is dan zijn we daarover inderdaad uitgepraat.
Vervolgens is het duidelijk dat Danielle Andries heel erg leuk vindt .. en ook Diane is behoorlijk van hem gecharmeerd... Maar goed... jij wilt dat soort dingen niet horen, dat weet ik.

Ik wil dat soort dingen inderdaad niet horen.Ik ben pro Kelly, Gert Jan, Daan en Sandy.En de rest kan me gestolen worden.Daan is alleen zeer gesteld op dat Fries geval, meer niet.Dat lieve kind heeft al een vriend.Diaaan is gewoon knetter gek.
pi_1951749
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 20:24 schreef kavu het volgende:

[..]

volgens mij is hij helemaal geen gigolo .. hij heeft 2x een relatie gehad van 3,5 jaar en gigolo's zijn meer het type van de eeuwige vrijgezel .. en zoveel is er nou ook weer niet gebeurd in het huis .. feit is dat hij sinds kort vrijgezel is en daar van wil genieten .. au3 en kelly zijn ook vrijgezel dus ik zie het probleem niet!!

en kelly wordt winnaar van BB3 (omdat yorin dat wil)

slijmbal
  vrijdag 19 oktober 2001 @ 20:34:07 #21
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_1951756
Goedenavond kavu, ik zie dat je weer vrolijk meedoet. Maar ben je niet iets vergeten?

Hint:

quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 01:24 schreef kavu het volgende:
... als morgen inderdaad blijkt dat prediker gelijk heeft zal ik de eerste zijn om mijn veronderschuldigingen aan te bieden ...
pi_1951765
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 20:26 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Of vastbinden op de rails en een heel langzaam vooruit rollende trein over hem heen laten rijden.....

Levend begraven is nog veel beter.Ik zou er geen medelijden mee hebben.
  vrijdag 19 oktober 2001 @ 20:35:49 #23
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1951770
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 20:32 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik wil dat soort dingen inderdaad niet horen.Ik ben pro Kelly, Gert Jan, Daan en Sandy.

Okee, dan zijn we uitgepraat.
  vrijdag 19 oktober 2001 @ 21:13:55 #24
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1952145
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2001 20:35 schreef schatje het volgende:
Levend begraven is nog veel beter.Ik zou er geen medelijden mee hebben.
Of begraven met zijn hoofd net boven het zand uit.. insmeren met iets lekkers en wat hongerige wolven erop af sturen....
  vrijdag 19 oktober 2001 @ 21:16:31 #25
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1952173
Voor de mensen die zich storen aan de bovenstaande berichten... Waren niet serieus bedoeld! Ik bedoel, alleen intens zieke mensen kunnen zulke zaken serieus bedoelen natuurlijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')