Roept u maar: 28 oktober 14.00 uur /25 november 14.00 uur Oude Luxor, Rotterdam
2/9/16/23 November _20.30 uur) Calypso Amsterdam
Toegang 37,50
Altijd al eens verkleed naar de bioscoop willen gaan? Een brandend verlangen om eeuwige hits als Edelweiss, So Long Farewell en Climb Every Mountain voluit mee te galmen? Grijp dan nu je kans. Stap uit die sleur...
...en maak er voor één keer een potje van!
Met een zwarte lap ben je zo een heuse non. Of zet de schaar in die bloemetjesgordijnen en maak je eigen speelpakje. Roep "Aaaaaaah" als Maria in beeld komt en "Amen" als je nonnen ziet. Gooi je handen in de lucht en verzucht op luide toon "Ohhhh, bergen" zodra er een heuveltje in zicht is. Kortom DOE MEE!
Lees op deze site ook over de spullen die je mee moet nemen naar de voorstelling. En oefen alvast het zingen om straks geen flater te slaan. Vergeet ook niet om Max Detweiler's mailinglist in te vullen, dan hoef je geen meezingfilm meer te missen. Veel plezier!
Klik hier voor SingaLonga WorldWide.
Uit de pers:
LEKKER MEEZINGEN MET DE VON TRAPPJES...
...Als Maria voor het eerst in beeld komt, is het geluid uit de zaal oorverdovend. Julie Andrews blijkt veruit favoriet. Als ze als gouvernante aantreedt bij de familie Von Trapp wordt al druk gezwaaid met het stukje gordijnstof uit het tasje. ''Achter je!'' gilt een meisje hard, terwijl Fräulein Maria zich omdraait naar de gordijnen, die later uitstekend dienst bleken te doen als speelkleren voor de kinderen... (Het Parool)
GEWELDIGE AVOND
...Een uitzinnige zaal, vol joelende, stampende en klappende Sound of Music-fans die er vrolijk op los zongen. Het publiek had een geweldige avond en verliet na bijna vier uur zingend het theater. (De Telegraaf)
ONGEBREIDELDE LOL
... Het was meer dan camp. Jong en oud, man en vrouw, homo en hetero waren gekomen met maar een doel: ongeremd lol maken. De show bleek voor velen een diepe bevrediging te zijn van een behoefte aan samensmelting met gelijkgestemden, aan samenzang en ongebreideld en simpel vermaak!
ik dacht 'wie wil er mee-eten...'
weet je wat?
laat dan maar!
ben helemaal SoM gek
quote:
Op woensdag 17 oktober 2001 02:05 schreef Herald het volgende:
ik wacht wel op de Rocky Horror Picture Show meezing meeting
quote:Master! Master, we have a visitor!
Op woensdag 17 oktober 2001 02:05 schreef Herald het volgende:
ik wacht wel op de Rocky Horror Picture Show meezing meeting
Ik krijg spontaan zin om de DVD er in te gooien. Helaas ligt die thuis en zit ik op m'n werk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |