Deel 2 was toch Civilazation II: Call to Power ?
En Alpha Centauri was ook wel erg cewl
Ben benieuwd..
LMK
quote:Jah, de echte (Civ II) en Civ II CTP, en die is dus niet echt...
Op dinsdag 16 oktober 2001 12:54 schreef zodiakk het volgende:
Je had toch twee verschillende CIV II 's ??
quote:Jah, ik ook! Maar hoewel Colonisation en Railroad Tycoon hele coole Sid Meyer games waren is mn all-time-favourite toch duidelijk Pirates!
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik vind civ 1 nog steeds het leukste , maar mij favo sid meyer spel vind ik nog steeds colonisation
quote:Ahhh, klassiekers
Op dinsdag 16 oktober 2001 13:18 schreef Tijn het volgende:[..]
Jah, ik ook! Maar hoewel Colonisation en Railroad Tycoon hele coole Sid Meyer games waren is mn all-time-favourite toch duidelijk Pirates!
Colonisation is ook erg leuk. Beetje de Hollander uithangen in de Amerika's
Hoewel het misschien ook wel een feest zou zijn als je in 3D door je eigen civilisatie kan wandelen en handelen
Maaruh..CIVIII die moet ik echt hebben. Dat is gewoon een spel waarbij je niet moet zeuren, niet moet twijfelen, nee GEWOON KOPEN
Release Countdown: 14 days.......
quote:We zullen dus nog even geduld moeten hebben. Er zit trouwens geen multiplayer option in. Op zich best jammer want dat zou best leuke mogelijkheden hebben.
30 oktober - Civilization III - INFOGRAMES
Screenshots:
quote:Dat is mijns inziens een goede zaak, dit soort spellen zijn, in tegenstelling tot het gemiddelde hak-en-zaag spel NIET met een simpele optie multi-player te maken.
Op woensdag 17 oktober 2001 13:03 schreef MeneerTim het volgende:
Ik vond zowel Civ 1 als Civ 2 erg leuk.
[..]We zullen dus nog even geduld moeten hebben. Er zit trouwens geen multiplayer option in. Op zich best jammer want dat zou best leuke mogelijkheden hebben.
Screenshots:
Wil je dit soort spellen multi-player maken, dan moet je dat van het begin af aan al hebben ontwikkeld en verfijnd.
quote:http://www.gamigo.de/index.php?site=previews_full&id_preview=641&seite=2
Describe the multiplayer capabilities of Civ III? Is the game primarily designed as a single player or multiplayer experience?Sid: The single player experience has always been the main focus of Civilization. We are working on some cool multiplayer concepts that will take a fresh approach to the challenge of making multiplayer for a turned-based game fun. We’re not yet ready to give details, but stay tuned.
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2001 20:42 schreef breukie het volgende:
Release Countdown: 1411 days.......
Overigens komt Master of Orion 3 in de eerste kwartaal van volgend jaar uit. Diplomatie schijnt daar heel uitgebreid te zijn.
Damn, zoveel leuke games..
[Dit bericht is gewijzigd door Dr_Crouton op 27-10-2001 02:00]
quote:Je had wel de optie om met ze te praten en dan te zeggen dat ze op moesten rotten van jou stukje grond, maar tien beurten later zaten ze er weer op. Ik stampte ze meestal helemaal de grond in, zodat ze net groot genoeg bleven om te overleven maar mij niet meer lastig konden vallen
Op zaterdag 27 oktober 2001 01:39 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik hoop maar dat de diplomatie extra uitgebreid is, maar ik heb begrepen dat er verschillende vormen van samenwerking is zoals Allianties sluiten, maar geen toegang tot jouw eigen gebied etc. In het verleden heb ik bij eerdere versies gauw de ergenis gekregen dat mijn bondgenoot dan door mijn land ging en in contact kwam met mijn andere buren, een oorlog begon en mij erin wilde betrekken of anders de alliantie verbrak.
Erg vervelend als het niet in jouw agenda paste en er helemaal geen andere mogelijkheden zijn om de hele zaak te 'sturen' zoals in de echte politiek. Vechten is leuk, maar manipulatie nog leukerOverigens komt Master of Orion 3 in de eerste kwartaal van volgend jaar uit. Diplomatie schijnt daar heel uitgebreid te zijn.
Damn, zoveel leuke games..
quote:Ben niet zo'n goede speler dat ik binnen tien beurten een aanval kon beginnen zonder teveel van m'n resources op te offeren, ik concentreer me vooral op het bouwen van Wonders
Op maandag 29 oktober 2001 19:43 schreef Seborik het volgende:[..]
Je had wel de optie om met ze te praten en dan te zeggen dat ze op moesten rotten van jou stukje grond, maar tien beurten later zaten ze er weer op. Ik stampte ze meestal helemaal de grond in, zodat ze net groot genoeg bleven om te overleven maar mij niet meer lastig konden vallen
Kan haast niet wachten.....
Morgen is het zover...nu maar hopen dat de winkels hier in Nederland haast maken.
Vind het gewoon fijn dat ik een spel ga kopen die niet zo oppervlakkig als de meeste spellen die verkrijgbaar zijn.
Hier ga ik weer heel wat dagen aan verkloten. Lekker relaxed met een kop thee in de buurt het spel spelen.....mmmmm
Freeltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |