abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 15 oktober 2001 @ 00:04:19 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1902114
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen Deel 4
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op: Streamverslagen 14 oktober 2001

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1902196
Breedbandstream 2

23.57 In het woongedeelte. Kelly : Donderdag komt het laatste koppel. Frank : Ja, en de week erna de laatste exit. Dan gaan we nomineren binnen de groepen. Andries : Daarom ga ik nou een beetje afstand creeren. Frank zegt dat hij de spanjaarden geen b-keus vindt. Ed is het er mee eens. Ed : Alleen het gevoel had ik niet echt (dat hij in BB zat in Spanje). Sandy : Ik had Spanje echt niet willen missen. In het begin had ik dat niet.

0.02 Frank en Leo bij de oven. Frank zegt dat iedereen hem begrijpt behalve Diane. Frank : Je moet bij haar heel goed formuleren hoe het in elkaar zit. Leo : Ze houdt van regeltjes hè ? Frank : Zij wil gewoon aangestuurd worden. Ik meen het hoor, als ik zeg ga terug naar je nest. Ik speel wel eens met haar. Leo : Haat liefde. Frank : Maar daarom is ze geen slecht wijf. Leo : Ik moet vaak lachen om haar. Frank : Meen je dat ? Leo denkt dat ze misschien niet visueel georienteerd is maar woordelijk. Leo : Ze heeft een andere denkstrategie. Frank : Het is heel goed wat je daar zegt. Leo : Ze weten precies wie ze bij elkaar stoppen. Frank zegt dat hij GJ af en toe een lul vindt. Frank : Hij is superbijdehand. In het begin liep hij over me heen. Nu zegt hij, ik waardeer je zoals je bent.

0.08 Frank : Andries heeft af en toe geen spirit. Ik kan Andries aansturen om die spirit te hebben. Laat hem maar captain blijven. Wat mijn zwakke punt zou zijn is het eten verdelen.

pi_1902451
0.14 Frank vertelt over de avond dat John de Wolf op bezoek was. Frank tegen Leo : Je bent een hardstikke toffe gozer. Dat was met Richard ook. Ik kon met Richard lekker lullen. Ik heb Richard een keer aangevallen. Maar dat kwam door Andries die altijd teringgeintjes met mij uithaalt. Ze moeten mij niet wakker maken 's nachts. Dan word ik chagrijnig. Ik heb twee keer een echte dip gehad. Leo : Wanneer was de laatste ? Vrijdag ? Frank : Ja. Leo : Toen heb je daar lang gezeten. En vandaag heb je het daar weer over gehad. Frank : Dat je dat allemaal in de gaten hebt. Leo : Ik hou wel van die groepsprocessen. Frank : Ik heb die battle van mezelf gewonnen. Ik miste de telefoon, de krant, media.

0.20 Frank vond de bewoners van de vorige BB's watjes. Frank : Maar o o o wat kom je jezelf tegen. Dit is gewoon jezelf goed leren kennen. Leo : Waarin is Diane goed ? Frank : Qua kennis, en ze kan heel goed organiseren, ze kan goed citeren. Het is een vrouw, toch wel met ballen. Fysiek stokt het, met spelelementen breekt ze. Van Daan had ik dat eerder verwacht. Diane heeft heel snel een breekpunt, van dat lukt niet, weet je wel.

0.25 Leo : Hoe zit het eigenlijk als we weg gaan, moeten we een hotel in ? Frank : Ik weet het niet. Frank zegt dat BB volgens hem op woensdag al weet wie weg moet. Frank neemt nog een peuk, Leo hoeft er geen meer. Frank : Morgen doe ik weer wat minder. Morgen ga ik een beetje sporten.

0.29 Frank : Coos heeft het heel slim aangepakt. Hij heeft een coupe gepleegd tegen Gert Jan. Richard heeft zich niet goed kunnen profileren omdat hij best wel aan de race was.

0.32 Frank : Mijn wraak zal zoet zijn. Het zal wel op een leuke manier gaan. Hij zegt dat hij niet op de familie van Coos en Andries zal spelen. Pascal verschijnt. Hij heeft net in de sauna gezeten. Pascal : Ik heb net rijst gemaakt met kaneel en suiker. Frank : Gatver. Leo vindt het lekker. Frank : Meen je dat nou ? Pascal : Geloof me nou. Ze wensen Pascal welterusten. Frank : Ik heb soms het idee dat ik niet mezelf ben. Frank zegt dat hij niet alles onthoudt wat hij gezegd heeft. Leo : Je lult zo veel, dat onhou je allemaal niet. Leo zegt dat hij zijn biertje mist. Hij drinkt altijd een biertje na zijn werk. Frank zegt dat hij niet door de week drinkt. Hij zegt dat Andries ook na zijn werk een biertje drinkt. Leo gaat naar bed.

0.36 Leo binnen : Ik heb het helemaal gehad. Ik ga lekker slapen jongens. Welterusten. De stream blijft bij Frank die in zijn ééntje bij de oven zit.

pi_1902677
Breedbandstream 1

0.43 In het woongedeelte. Sandy : Ik hoop dat we snel een battle krijgen want dan gaat misschien weer het normale leven in. Ed begint over kogelvis. Ed : Dat is verschrikkelijk giftig. Hij weet dat er 62 japanners per jaar de pijp uit gaan door het eten van die vis. Frank : Die bestel ik nooit dus. Sandy wil nog wel een keer stokbrood en salades eten, dat hadden ze op het feest. Ed zit voortdurend geluiden te maken. Gert Jan : Ik ga slapen. Ed : Ietsie en Pietsie liggen ook weer bij elkaar (ik vermoed dat hij Coos en Pascal bedoelt). Sandy : Bedankt voor de sinaasappel. Ed : Graag gedaan. Er is geen droogrek hier om grotere kledingstukken aan op te hangen die je met de hand wast. Kelly : Dat is wel een goed idee om te bestellen. Ed : De wasserette duurt zo'n teringtijd. Sandy vraagt naar de tijd. Frank : Tien voor één. Sandy : Dan ga ik naar bed. Anders ben ik morgen weer een zombie. En dat wil ik niet meer.

0.52 Stream naar de slaapkamer. Gert Jan, Pascal en Coos praten over de stormbaan battle. Ed kleed zich uit. Gert Jan : Pascal ging als een apie. Andries bleef hangen in dat touw. Ik dacht, wil hij niet winnen of zo. Ed : Ik heb een tijd lang niks aan sport gedaan. En als je dan in één keer zo'n fokking stormbaan moet gaan doen. Pascal : Ik vond het een gave battle. Ik had het gevoel dat we niet gingen verliezen. Maar ik was een beetje bang voor die honden. Daarom begon ik ook rustig. Ik kon makkelijk bijblijven bij Andries. Gert Jan : Ik heb me geen moment zorgen gemaakt dat we zouden winnen. Pascal : Qua fysiek zijn wij de sterkste ploeg van de twee. Gert Jan : Ik denk met heel veel dingen. Ed : Ik zou wel willen kogelstoten en speerwerpen, dat soort dingen, weet je wel.

1.01 Kelly : Die honden Pascal, o, ik was bang voor je. Pascal : Ik ook. Coos : En niet voor mij ? Kelly : Voor jou ook.

pi_1902857
Breedbandstream 1

01:17
Er wordt tegen een ballon gemept in de Rijke Slaapkamer.
Verder ligt er een aantal mensen te slapen. Of doen net alsof, want dat gedoe met die ballon lijkt me vrij irritant. Verder lijkt alles in diepe rust.

01:19
Kelly vraagt aan Pascal of het licht uit mag. Pascal zegt dat ie dan bang is.
Pascal: Is niet goed he Coos, haar op je hoofd?
Coos: Nee
Vrij onverstaanbaar gebrabbel over Of Je Je Hoopfd Zou Scheren Voor Een Battle. Gaat nu over scheten. Coos volgens mij. (Zit nog in de anale fase )
Pascal vertelt mop over grote piemels en negers. Die flauwe over een gewicht eraan..

Religion is a pacifier
pi_1903032
Hmmm ze zijn aan het zingen in rijk om 01:40
Mijn speakers gaan over hun
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_1903067
Nog steeds Breedbandstream 1

01:36
Wil je een keer streamen...Crasht eerst je PC en na herstart is er niets dan diepe rust. Oh wacht....Er wordt een kerstliedje gezongen. "We all stand together" "Pom, pompom, aa ii a, pom, pompom, aa ii a"....Er wordt nu ietwat ongecoordineerd gezongen in de rijke slaapkamer. "The Lions sleep tonight."

01:40
Oh god...nu wordt gezamenlijk "Bright Eyes" gezongen, dat konijnenlied van Art Garfunkel. Kan moeilijk zien wie er nu bij wie ligt.
(krijg een beetje de indruk, en noem me gek, dat een ieder die meezingt stiekum een beetje hoopt op deze manier 'ontdekt' te worden.

Effe stream 2 checken.
Geen enkel teken van leven bij Arm. Allemaal onder zeil waarschijnlijk. Stream is gericht op de eettafel.

Religion is a pacifier
pi_1903078
Na een gesprek tussen Paskal en Sandy over haar eerste echte liefde (waar ze niet meer over wil praten, ze werd een beetje emotioneel) besluiten ze maar (luidkeels) "gouwe ouwe" te zingen. (Paul McCartney - Come Together, Paul Simon - The Lion Sleeps Tonight, Art Garfunkel - Bright Eyes, Europe - Final Countdown, Survivor - Eye of the Tiger)

Sandy vind Innocente van Delerium ook een mooi lied, maar kon niet op de titel komen...

pi_1903085
Stream 1 is gericht op de slaapkamer van rijk .
Stream 2 is gericht op de eettafel arm .
Stream 3 is gericht op de slaapkamer arm .
Stream 4 is gericht op de eettafel arm .

BBSPY

Kut me tv springt op testbeeld hahaha

pi_1903098
Stream 1 maar weer. Daar gebeurt tenminste nog IETS.

01:48 De fabeltjeskrant wordt nu behandeld. Introliedje en iemand probeert Truus de Mier te immiteren. Ook wordt Juffrouw ooievaar genoemd.
Pascal (hoe oud is ie ook alweer?) zegt dat heel Nederland thuisbleef voor De Fabeltjeskrant. Of iets dergelijks...hahahaha ze hebben het nu over "AD" en Willem Bever.

01:53 Nagenoeg onverstaanbaar gebrabbel.

Ga naar bed.

Religion is a pacifier
pi_1903114
Coos wil de soep nu gaan eten 1:55 maar paskwal heeft geen zin hij denkt dat het morgen lekkerder is .

Coos en Sandy gaan het toch maar doen en kelly ook .
Ze zoeken nu naar de soep lepel en Coos vraagt of ze er ook rijst bij willen ?

pi_1903136
2:00
De soep smaakt goed alleen de peper balletjes moet je niet doorbijten .
Coos eet rijst en de dames de soep .

Coos gaat weer pitten .

pi_1903151
San & kel gaan thee drinken en dromen van een tosti .
pi_1903162
Sandy baalt ervan dat het zo warm is in de slaapkamer kelly denkt dat ze dat expres doen zodat er meer sex bedreven word Kelly roept vanuit de keuken ze willen dat jij en ik zex hebben sandy .
pi_1903174
Ze hebben veel lol en Sandy roept we zijn gewoon niet uit beeld te slaan hahahahaha
pi_1903206
2:35
Kelly : die soep daar krijg je maar dorst van .
Sandy : volgende keer ga ik vla bestellen .
Kelly : ja leuk dan vullen we het bad ermee dan kunnen we er in zwemmen .
BLA BLA BLA BLA
pi_1903226
3:00 Kel & San gaan pitten .
  maandag 15 oktober 2001 @ 10:15:38 #18
1377 jjanet
big mother is watching you too
pi_1904030
Stream 1 en 2 gericht op slaapkamers resp. rijk en arm.

Alles in diepe rust. Leo woelt wat, 't lijken me rekoefeningen.

(spannend hoor: kijken wie het eerst wakker wordt )

maandag 15 oktober 2001 @ 10:32:10 #19
1377 jjanet
big mother is watching you too
pi_1904123
10.30 uur Leo staat op en gaat de kachel voeren. Weer naar binnen, camera's volgen de enige die beweegt, niet.
  maandag 15 oktober 2001 @ 12:03:46 #20
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1904783
Diane en Kelly zijn als eerste wakker. Diane begint tegen Kelly te klagen over de enorme slechte hygiene in het arme deel.
"Als je met je doos boven die wc hangt dan weet je niet wat er allemaal omhoog komt", zegt ze met afkeer.
Kelly heeft haar hand voor de mond.
"Smerig he...", reageert ze. "Wij hebben een vagina en die moet schoon gehouden worden. Als je met je vagina boven dat gat hangt om te poepen, kan er wel vanalles weer omhoog spetteren."
"Als er nou maar genoeg zeep was", klaagt Diane. "We hebben ook maar een half rolletje wc papier. Ik ben bang dat ik hier vanalles ga oplopen. Ik heb nu overal jeuk van die muggebulten, maar ik vraag me al af of die jeuk misschien ergens anders van komt. Het is zo smerig hier!"
"De hygiene is veel te slecht", vult Kelly aan.
"Thuis kun je lekker met de douchekop er even oprichten om alles schoon te maken", zegt Diane. "Deze douche zit vast, dus dat kan ook al niet. En we liggen in smerige bedden van anderen... we hebben maar 3 onderbroekjes waar we mee moeten doen.... en die moet je steeds wassen zonder zeep"
"Ja, arm he", zegt Kelly met afschuw op haar gezicht. "Ik kan er ook niet tegen hoor. Je kunt hier wel vanalles oplopen".

Een half uurtje later komt Danielle uit bed. Ze klaagt tegen Diane dat ze onder de muggebulten zit.
"Ik wou dat ik zo'n stifje had", zegt ze... "maar die ligt aan de overkant".
"Waar komen die muggen toch vandaan?", vraart Diane verwonderd.
"Volgens mij zitten ze in het stro ofzo".

Intussen komen ook de mannen een voor een uit bed en begint er een nieuwe dag in het (smerige) Big Brother huis...

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_1905076
Er gebeurd helemaal nix. Iedereen is wakker en babbelt wat met elkaar. Diane zit nu in haar BH bij de oven in arm (verkeerde maat, want dat ding zit veel te hoog op haar rug, verder was ze haar borsten hierin aan het ordenen)
pi_1905090
Frank/Leo en Pascal/Coos kletsen samen bij het hek. Ze hebben het over de komende exit. Pascal denkt dat de exit weer tussen Leo en Ed gaat, de nieuwkomers. Frank zegt dat hij niet weg wil maar als hij exit is, dan gaat hij (duhh). Ze vragen zich nu af of diegene die exit gaat in een hotel slaapt of naar huis moet, ze denken in een hotel.
pi_1905122
Coos vertelt dat ze pasta hebben gekregen. Frank vraagt waarom zij wel en zijn team niet? Coos zegt dat BB heeft gezegd dat de Captain van een team moet aangeven of er genoeg eten is en Pascal heeft zijn behoefte aan koolhydraten uitgesproken. Andries vond het niet nodig. Frank is nu boos op Andries omdat hij de beslissing voor het hele team heeft genomen, zonder overleg.

Ik wilde van Stream 1 naar 2 gaan, helaas niet gelukt en terug naar Stream 1 ging ook niet meer. Voorlopig dus even geen verslagen meer van Femalehunter...

[Dit bericht is gewijzigd door femalehunter op 15-10-2001 12:49]

maandag 15 oktober 2001 @ 12:49:09 #24
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1905170
Diane en Danielle bij het overtje in de tuin. Diane heeft het bloedheet en trekt haar blousje uit. Danielle gooit haar krachten even in de strijd om een stuk hout door te zagen voor de oven. Terwijl Diane haar borsten in haar bhtje even corrigeert, verdwijnt Danielle naar binnen.

Frank hoort van Coos dat het 'rijke' deel er wat voedsel bij heeft gekregen omdat Pascal erover geklaagd had in de dbk. Andries wilde op zijn beurt niet gaan vragen om meer eten. Frank stapt meteen naar buiten en vertelt het aan
Diane. Die zegt dat ze het met Andries eens is omdat het toch in feite hun eigen fout was.... dat zij zelf degene waren die spullen hebben gepakt vanaf het rijke deel.

"Ik weet niks van meer eten krijgen", reageert Frank nog steeds wat pissig. "Ik had ook graag een bak nasi gehad, begrijp je!"
"Ik heb genoeg", zegt Diane.
Frank kijkt haar wat verbaast aan maar gaat er verder maar niet op in.

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_1905676
Daan heeft zojuist 25 minuten hardgelopen (waar haalt ze de energie vandaan). Volgens Frank heeft ze wel 5 km gelopen (ja hoor), of 3,5 zegt Frank nu... In rijk ligt GJ in de hangmat, verder zie ik daar niks, in arm zit iedereen in het zonnetje.

Daan gaat nu ook nog even 50 sit-ups doen!

pi_1905755
Daan heeft zojuist 200 sit-ups gedaan. Frank zegt dat ze dat niet nodig heeft, want ze is al helemaal strak.

Diaan klaagt over pijn en over muggebulten. Andries vraagt of dat door het ontbreken van de luchtbedden komt. Volgens Frank heeft iedereen daar last van.

Ze wachten nu op het brood, is bijna klaar.

pi_1906097
even een stukje gemist. Frank en diaan schijnen weer ruzie te hebben?? Frank zegt dat diaan gehard moet worden en dat de man die ze tegen het lijf loopt straks een popje uit een doosje krijgt? Geen idee waar het over ging.

Arm is klaar met eten. Andries gaat straks naar de DBK want :dit kan zo niet langer. Ze schijnen allemaal last van hun rug te hebben.

Andries en Daan roddelen over Leo. Andries zegt dat ze donderdag maar even af moeten wachten. Volgens Andries gaat het heel anders als toen Daan, Richard en Audrey erbij kwamen. Leo schijnt zich nog niet goed aan te kunnen passen. Andries vindt Leo niet zo leuk...

Ze roddelen nog even lekker door. Leo had iets naast de vuilniszak gegooid ipv erin... Leo is zijn klemmetje van de zender kwijt (wat een sukkel). Andries had hem nog gezegd dat hij het met klitteband moest doen maar volgens Leo was dat niet nodig.

Leo doet Andries heel erg denken aan een collega. Volgens Andries heeft Leo gehoor problemen...

maandag 15 oktober 2001 @ 14:14:36 #28
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_1906208
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 14:05 schreef femalehunter het volgende:
even een stukje gemist. Frank en diaan schijnen weer ruzie te hebben?? Frank zegt dat diaan gehard moet worden en dat de man die ze tegen het lijf loopt straks een popje uit een doosje krijgt? Geen idee waar het over ging.
Frank zei tegen Diane en de andere dat ze minder suiker mochte, en dat pikte Diane weer niet.
En die ging er weer op in ,en je weet hoe Frenk is die gaat er op door.
En andries en Frank zaten over vieze dingen te praten over scheiten en alles, en diane zat te eten. Dus diane was het zat en ging naar buiten met der eten.
If you cant beat'em join them
pi_1906396
Ze hebben het er nu over wat ze gaan doen als ze uit het huis komen. Andries gaat eerst naar Nienke, zijn ex om haar een kusje op haar voorhoofd te geven en te zeggen dat hij nog steeds van haar houdt. Frank wil met zijn zoon op vakantie en als dat niet kan, koopt hij er een tweede ticket bij en wie met hem mee wil, mag mee naar een warm land. Andries gaat met Aldrico naar curacao. Pascal gaat met een groep van 17 naar Venezuelea (zal wel Isla Margarita zijn denk ik). Daan gaat met haar vriend op vakantie, ik weet niet waarheen. Ed gaat thuis op de bank de video's van BB terugkijken met een biertje.

Dit gaat zo nog even verder...

Als pascal wint, koopt hij een auto en wil hij een restaurant voor zichzelf beginnen. Daan zegt dat ze dan met zijn allen bij hem komen eten.

pi_1906473
Andries komt terug uit de DBK. BB komt op zijn verzoek terug. (de luchtbedden). Andries zegt dat ze genoeg gestraft zijn, dat de boodschap is aangekomen maar dat de luchtbedden nu terug moeten, dat het onmenselijk is. Frank zegt dat als hij hier chronische rugklachten aan overhoudt, dat hij nog wel even met de organisatie gaat praten. Pascal zegt dat je hier vrijwillig zit, dat je geen poot hebt om op te staan, als je het niet zint, moet je gewoon weg gaan... Frank vindt dat onzin, hij heeft nergens zin meer in, hij slaapt slecht blablabla
pi_1906841
Er gebeurt zeer weinig momenteel. GJ (in de hangmat) en Ed (elders in de tuin) hebben het over Cartoon Network en Beavis and Butthead. Allerlei scenes passeren de revue...

Beetje boring om verslag van te doen!

maandag 15 oktober 2001 @ 16:06:36 #32
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_1907225
Andries stoot kop tegen camera.
Kelly verveeld zich en heeft zin in sex?!

Gaat lekker daaro

maandag 15 oktober 2001 @ 16:10:43 #33
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_1907288
Kelly heeft zo zin in roken.
Dat ze gewoon restje uit asbak pakt.
"Ik zit te zuigen aan dat kreng komt gewoon niets uit"
LoL
  maandag 15 oktober 2001 @ 18:01:14 #34
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1908669
Na 2.5 uur stug proberen eindelijk beeld!!!
Even een kort verslagje dan.
Team rijk allemaal aan de eettafel.
Men is aan het speculeren over wat au3 aan het doen is , of ze misschien de beelden van gisteren aan het bekijken is waar volgens de bewoners op het gehuil van sandy na niets bijzonders gebeurde.
Coos stelt voor wat fruit te eten
Gertjans automatische respons: "Hoeveel zijn er dan?" (misschien toch nog wat oud zeer).
17.56 uur
c vraagt : He luister es als we nou dadelijk de battle verliezen zijn we dan pissed?
geen duidelijk antwoord waarop C vervolgt "na ja dan hebben we in ieder geval de luchtbedden terug.
E: "ja zeker weten"
{maar weer even wachten tot er iets echt interesant gebeurd}
  maandag 15 oktober 2001 @ 18:20:16 #35
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_1908792
even snel voor het eten
Kelly is BOOS omdat ze gestarft is voor iets dat ze niet gedaan heeft
ze wil roken
G-J (?) lacht haar enigzins uit
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  maandag 15 oktober 2001 @ 18:35:29 #36
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_1908894
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 18:20 schreef Capaja het volgende:
even snel voor het eten
Kelly is BOOS omdat ze gestarft is voor iets dat ze niet gedaan heeft
ze wil roken
G-J (?) lacht haar enigzins uit
Kelly heeft shaggie gevonden in de oven , helemaal happy
pi_1910079
Kelly heeft zo zin in roken.
Dat ze gewoon restje uit asbak pakt.
"Ik zit te zuigen aan dat kreng komt gewoon niets uit"

Een soort van nicotine junk dus

hier had uw adevertentie kunnen staan!
  maandag 15 oktober 2001 @ 21:04:32 #38
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_1910398
Kelly ligt te janken in bed in Sandy's armen.
Ze scheldt op Andries.
eurobilltracker.com
  maandag 15 oktober 2001 @ 21:07:29 #39
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_1910440
Kelly voelt zich niet gelukkig.
K: De mensen denken wat is Kelly een trut
S: Dat denken de mensen echt niet
K: Als ik maar een voorbeeld ben voor de mensen.
Ik zeg ook niet meer OOHHH YESSS
S: je gezicht tekent en je wallen komen naar voren.
Een en al geklaag dus
eurobilltracker.com
  maandag 15 oktober 2001 @ 21:09:53 #40
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_1910480
K: Ik ga toch niet uit mezelf weg, want mijn vader heeft al zoveel geld voorgeschoten.
Maar mijn vader zei: als je je ongelukkig voel, kom dan maar naar huis.Maar dat doe ik niet. Want ik doe dit voor mijn vader.
eurobilltracker.com
  maandag 15 oktober 2001 @ 21:11:58 #41
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_1910506
Als BB zeg Kel je mag die 10000 gulden houden als je vrijwillig het huis verlaat dan doe ik dat.
Maar dat doen ze niet.
Ook al omdat er geen lekkere kerels meer zijn Die stomme Gert, met zijn gesnurk

Sandy geeft haar gelijk

eurobilltracker.com
pi_1910525
Sandy en Kelly klagen over het feit dat ze arm zijn in rijk.
S:'Ik baal er van.'
K:'Ja wij hebben die battle ook gewonnen, niet alleen die twee.'

S:'Ik vroeg aan de andere kant waar mijn nieuwe broek lag.'
S:'Zei Andries dat ik dat later maar moest vragen ze waren nu in bespreking.'
K:'Hahaha...'
S:'Hij toch niet altijd die leraar?'

K:'Ik zou het niet erg vinden om donderdag naar huis te gaan, zoals het nu gaat.'
Kelly begint te huilen...
K:'Kom je hier en dan heb je nog niets....door die klootzakken!'
K:'Thuis zie ik er nog niet eens zo uit! Het is gewoon kut. En thuis kun je alles bestellen.'
K:'Als ik niet gewoon bruin kan zijn, mijn haar heeft 5 minuten uitgroei, mijn nagels zijn weg, ik heb een mager smoeltje....ik voel me kut! Boeheoeoeeoeeo.
De tranen lopen over haar wang.
K:'M'n broeken zitten voor geen meter, ik ga graag naar huis.'
K:'Die kerels hebben hartstikke makkelijk. En dan zeggen ze we bestellen een voetbal. Nou ze doen maar! Ik zeg het niet meer van.'
Kelly over Andries (Smart-incident)
K:'En dan blijft die zitten ook! Terwijl hij het niet eens een mooie auto vond. En hij heeft een auto. Hij denkt alleen maar aan zichzelf.'
Sandy nog steeds stil...
K:'Ik ben al te ver gekomen...ik zit er nog, en ik vind het erg dat ik hier nog ben, ik ben hier niet gelukkig.'
K:'Ze zullen wel denken wat een trut.'
S:'Nee dat zullen ze niet denken.'

K:'Hoor je me wel eens zingen? Zeg ik wel eens Oooo Yes?? Nee dat doe ik niet meer. Ik voel me niet gelukkig.'
S:'Nee joh, ik voel me ook niet goed.'

K:'Kijk die mensen aan de overkant hebben 2 weken lopen vreten. Wij konden dat niet.'
K:'O ik mis een zonnebankkuur, ik ben zo wit...'
K:'Ik ga niet uit mezelf weg. M'n vader heeft te veel geld voorgeschoten.'
S:'Je moet het volhouden, dat je er niet zelf uit gaat.'
K:'Ik ga er ook niet zelf uit.'

K:'Als BB nu zegt je krijgt 10.000 gulden dan pak ik het aan en ga ik naar huis!' (Kelly zei eerst dat ze ongeveer 10.000 schuld heeft bij haar vader)
K:'Er zitten geen leuke kerels meer in, geen lekkere dingen meer.'
K:'Alleen Gert, maar die snurkt zo verschrikkelijk...nee.'
S:'De ene keer zeg je dat hem aardig vindt en de andere keer...'
K:'Ja, hij is wel aardig.'

Stream op tuin....

Komt een man bij de bakker, en wat denk je...?
pi_1910629
Kelly loopt weer verder te klagen omdat ze er volgens haar niet meer goed uitziet en dan kan ze niet meer genieten...
K:'Ik heb nog zoveel leuke ideeen....(en nou komt het)...wat ik zou kunnen bestellen.'
K:'Ik kan er ook niet tegen me niet uit laten praten, zoals Gert bijvoorbeeld. Ik wil niet zo aanwezig zijn.'
K:'Ik ben toch niet zo overdreven aanwezig, of wel?'
S:'Je bent wel aanwezig, niet mis mee.'
K:'Mmmm, moet je Diana horen zingen.'

K:'Ik hoop dat ik donderdag naar huis kan.'

S:'Ik heb ook het idee dat ik heel anders uit mijn ogen kijk hier. Ik ben niet meer blij hier.'
S:'Ik heb het idee dat ik heel wild uit mijn ogen kijk, en niet meer zo spontaan zoals ik ben.'
K:'Wild? hahaha......'

pi_1910806
Gert-Jan loopt in zijn eentje de gebruikelijke rondjes in de tuin.

Kelly loopt in het zicht van arm.

Frenk:'He Kel, is je doekie te heet gewassen?'

Iedereen bij het hek lacht een beetje.
Kelly zwijgt.

Kelly klaagt nu over haar luchtje...dat ze parfum besteld had en geen body-shit tot 2x aan toe.
K:'Kijk dat zijn van die dingen, dan moet je hier jezelf zijn maar dat kan niet, wat je hebt niet de dingen die je normaal hebt.'

Sandy loopt even de kamer uit.

Kelly vloekt nog een beetje tegen zichzelf.
K:'Ik wil er uit.'

K:'M'n vriendinnen zien ook wel dat ik niet 2x onder de zonnebank kan, ik kan niet mezelf zijn zo.'
K:'Ik moet 24 uur wachten om eruit te kunnen, als je iemand op zijn bek slaat dan mag je meteen weg.'

Stream op tuin.

K:'Het maakt me niet uit dat ik een zeik-wijf ben, ik voel me gewoon kut BAH!'
K:'En ik ga ook niet naar de DBK als ze me vragen.'
K:'Als ik nu 10.000 gulden zou krijgen zou ik naar huis gaan.' (2e keer, hint naar BB?)

Stream op tuin.

pi_1910949
Andries en Pascal hebben het over de Exit.

Coos:'Misschien is er wel iemand die vrijwillig wil!'
Coos:'Wie zou je dan willen?'
Andries:'Maakt me niet uit, ik wil iedereen wel. Ik heb wel een voorkeur.'
Coos:'Wie dan.'
Andries wil het niet zeggen.

Geluid stream is slecht...

Frenk:'Ik heb jullie team zien groeien, toch?'
Pascal:'Jazeker...'

Gesprek gaat over elkaar goed kennen.
Andries:'Leo wil niets over zichzelf vertellen...'
Leo gaat er een beetje tegenin.
Andries zegt dat hij Richard mist.
Andries:'Die had ik er heel graag in willen houden.'

Frenk:'Die captainswissel was een gouden greep.' (naar aanleiding van het feit dat Coos er nog is.)
Pascal:'Ik hoop dat ze dat stukje hebben uitgezonden dat we liepen te zingen in de DBK tijdens de procedure.' (is uitgezonden)

pi_1911058
Frenk:'Ik ben hier om te leren.'

Pascal:'Ik ben niet te sturen.'
Pascal:'Dit is een spel en zij bepalen de regels.'

Frenk:'Ben ik niet met je eens, maar oke.'
Pascal:'Ik mag toch zeggen wat ik wil?'
Frenk:'Ja oke. Nou?'

Frenk:'Dus je speelt nu toneel?'
Pascal:'Ik ben mezelf maar ik neem het niet serieus.'

Pascal:'Ik zit hier niet om te leren maar om te winnen.'
Frenk:'Dat vind ik gevaarlijk wat je nu zegt.'

(Beetje simpel gesprek nu.)

pi_1911151
Gesprek gaat door. Niemand is het met Frenk eens. Pascal heeft het hoogste woord.

(Oke, Leo zegt eindelijk iets.)
Leo:'Een voetballer wordt betaald om te winnen.'
Leo:'Wij worden betaald om onszelf te zijn.'

Diana:'Het gaat niet alleen om winnen.'
Diana:'Het gaat ook om het gezelschapspel(Wat dat ook moge zijn?).'

Geluid weg....

pi_1911359
Het gesprek tussen Leo, Pascal en Diana is te zwak om in te typen. sorry
  maandag 15 oktober 2001 @ 22:47:52 #49
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1911917
Nadat Frank een balletje heeft opgegooid naar Ed over dat hij toch niets meer eet en Ed zegt dat dat hem niks kan roesten zegt Frank: Je mist je biertjes he? Ed ontkent dit en Frank prikkelt hem nog wat meer door te zeggen: "ach dan kan je tenminste ook wat doen aan je zwembandjes". Waarop Ed reageert:"Zwembandjes, dat zijn geen zwembandjes het is een grote Rubberband ik heb wel zelfkennis hoor."
Hierna gaat het gesprek door op hoe de bewoners het zouden vinden dat bij hun exit ze uitgescholden zouden worden voor bijv: "watje" De meeste bewoners zeggen dat ze hier geen problemen mee zouden hebben en vooral Pascal is van mening dat het niets met hem zou doen. Ed doet er nog een schepje bovenop en verklaart:" als mensen tegen mij zouden zeggen dat ze mij vervelend vonden tijdens de uitzendingen dan zou ik antwoorden dat ze nog maar de helft hebben gezien en dat ie tijdens de niet uitgezonden beelden nog veel erger was geweest. Alleen Gertjan neemt heel duidelijk stelling dat hij er mee zou zitten dat als hij er uit zou komen men hem zou aanspreken op het feit dat hij gedurende al die tijd alleen maar op de bank had gelegen en dat dus daarom zijn gedrag in het huis wel degelijk aangepast is vanwege de camera's.
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2001 @ 00:09:07 #50
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1912708
Bedankt weer, mensen.
Ondanks een rustig dagje toch weer leuke verslagen.

Hier weer verder:
Streamverslagen 16 oktober 2001

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')