abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 14 oktober 2001 @ 12:09:50 #1
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_1895193
Sooooo hey, ik weet zeker dat ik hiermee wederom geen punten scoor bij de lezers hier maar het moet mij even van het hart dat dit nu al de 3e keer in BB is dat een Fries heerlijk schijnheilig bezig is.

(Willem, Hieke en nu Andries..)

Ik heb net de streams aangezet omdat ik het 1 en ander las in de streamverslagen...de uitgestreken kop van Andries die vol overtuiging (als captain???) schijnheilig ontkende iets te maken te hebben met die koffiebonenactie..en BEWUST een kutsfeer veroorzaakt in zijn team..

why??

pi_1895224
hahahaahha die is goed zeg
ik woon ook in friesland en,weet je ze vinden mij hier ook schijnheilig
en dat terwijl ze me niet eens kennen maar goed
ik lach me hoedje om
vooroordelen he,en sommige mensen zijn eenmaal beetje kortzichtig,
pi_1895249
He ja, laten we even een hele bevolkingsgroep over een kam scheren, brabanders zijn dus per definitie gezallich, boeren en blondjes dom, zeeuwen zunig en groningers stug.
  † In Memoriam † zondag 14 oktober 2001 @ 12:14:55 #4
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_1895251
Vooroordelen?

Nee, ik schrijf alleen maar wat ik ervaar tijdens het lezen van de streamverslagen.. (van BB1 tot heden..)

pi_1895256
Nou sorry hoor .ik woon in Overijssel...en daar wonen er ook genoeg die schijnheilig zijn.

Neemt niet weg dat het een rotstreek van An3s is...

[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 14-10-2001 12:25]

† In Memoriam † zondag 14 oktober 2001 @ 12:15:42 #6
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_1895261
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 12:14 schreef Tante Bep het volgende:
He ja, laten we even een hele bevolkingsgroep over een kam scheren, brabanders zijn dus per definitie gezallich, boeren en blondjes dom, zeeuwen zunig en groningers stug.
Fout, brabanders zijn crimineler
  zondag 14 oktober 2001 @ 12:19:55 #7
11801 HenriPaul
 Drivin'away
pi_1895297
Er wordt eindelijk eens wat actie in programma gebracht en de Friezen zijn meteen schijnheilig!

Ik vond Andries eigenlijk niks, maar nou lig ik toch helemaal dubbel

pi_1895299
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 12:14 schreef Loedertje het volgende:
Vooroordelen?

Nee, ik schrijf alleen maar wat ik ervaar tijdens het lezen van de streamverslagen.. (van BB1 tot heden..)

ik bedoelde vooroordelen van andere mensen lieverd
met name die hier op het forum
  † In Memoriam † zondag 14 oktober 2001 @ 12:25:39 #9
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1895338
Maar dat is hier nu niet de discussie, Berney.

On topic of slotje.
Dit topic is sowieso geen lang leven beschoren.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 14 oktober 2001 @ 12:26:52 #10
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1895345
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 12:20 schreef berney het volgende:

[..]

ik bedoelde vooroordelen van andere mensen lieverd
met name die hier op het forum

Maar daar gaat het hier niet over lieverd
Het gaat over BB bewoners, niet over berney's. Als je nou in het huis zou zitten.....

Loedertje, ik vind het nogal een uitspraak. Slaat ergens op natuurlijk. Net of Frenk niet ook schijnheilig doet, en die is toch echt Rotterdammer. Maar juist hij vertelde aan Danielle dat hij 'helemaal niet' had gesproken over naar huis gaan in de DBK donderdagnacht.

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zondag 14 oktober 2001 @ 12:27:42 #11
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_1895348
Volgens mij is het eerder mensen in BB die per definitie schijnheilig zijn... de een verbergt het alleen wat beter dan de ander.

Geld en faam maken schijnheilig.

Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
  zondag 14 oktober 2001 @ 12:28:27 #12
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1895352
Ja lekker laten we alleen Andries hier de schuld van geven.

Coos en Ed deden ook mee

zondag 14 oktober 2001 @ 12:29:56 #13
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1895359
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 12:09 schreef Loedertje het volgende:
Sooooo hey, ik weet zeker dat ik hiermee wederom geen punten scoor bij de lezers hier maar het moet mij even van het hart dat dit nu al de 3e keer in BB is dat een Fries heerlijk schijnheilig bezig is.

(Willem, Hieke en nu Andries..)

Ik heb net de streams aangezet omdat ik het 1 en ander las in de streamverslagen...de uitgestreken kop van Andries die vol overtuiging (als captain???) schijnheilig ontkende iets te maken te hebben met die koffiebonenactie..en BEWUST een kutsfeer veroorzaakt in zijn team..

why??

uhhh ik denk dat Friezen wel een bepaalde cultuur hebben maar ik denk niet dat ze trots zijn op een neukfout zoals Andries hoor!?
pi_1895382
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 12:26 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Het gaat over BB bewoners, niet over berney's. Als je nou in het huis zou zitten.....

k weet het ,
maar ik moest het ff kwijt snap je
  † In Memoriam † zondag 14 oktober 2001 @ 12:33:57 #15
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_1895385
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 12:26 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

quote:
Loedertje, ik vind het nogal een uitspraak. Slaat ergens op natuurlijk.
Je hebt gelijk ElizabethR, ik reageerde nogal primitief , waarschijnlijk omdat ik het hele gebeuren tot op heden niet echt volg en af en toe eens wat streamverslagen lees en zelden een uitzending zie..

Alleen op het moment dat ik de streams opende zag ik net Andries met een uitgestreken koppie verkondigde dat hij het ook niet wist terwijl hij daarnaast ook nog even de verdenking op anderen probeerde te schuiven, dat schoot even in mijn verkeerde keelgat .

Blijf het trouwens raar vinden dat hij als captain van een groep zoveel onrust durft te veroorzaken met alle gevolgen van dien als het uitkomt dat hij het is.

Cynix®, zou je misschien de topictitel aan willen passen?
ElisabethR heeft gelijk...die titel kan niet...

FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 oktober 2001 @ 12:35:17 #16
862 Arcee
Look closer
pi_1895391
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 12:28 schreef marky het volgende:
Ja lekker laten we alleen Andries hier de schuld van geven.
Andries is wel echt jouw Ferdi van dit jaar, hè?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 14 oktober 2001 @ 12:38:54 #17
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1895415
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 12:33 schreef Loedertje het volgende:

Blijf het trouwens raar vinden dat hij als captain van een groep zoveel onrust durft te veroorzaken met alle gevolgen van dien als het uitkomt dat hij het is.

En dát ben ik volledig met je eens. Ik krijg zelfs sterk het gevoel dat Andries er eik genoeg van heeft en door het uithalen van allerlei fratsen hoopt dat hij eruit mag. Of juist andersom, hij weet dat hij de meeste stemmen heeft en denkt zich alles te kunnen permitteren, maw, zijn ware aard komt naar voren.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 oktober 2001 @ 12:40:18 #18
862 Arcee
Look closer
pi_1895422
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 12:38 schreef ElizabethR het volgende:
zijn ware aard komt naar voren.
Een paar weken al wel eik, maar 't lijkt geen effect te hebben op 't populariteitslijstje van Patty/Yorin/BB/Hummie...
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_1895441
1. Nix tegen Brabo's!
2. Nix tegen Hieke!
3. Alles tegen An3s!
  zondag 14 oktober 2001 @ 12:47:11 #20
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1895459
Als Coos nu slim is......dan geeft hij het samen met Ed toe....
Waarin hij aangeeft dat Andries ook deel van de schuld was

probleem opgelost

Frank zal het Coos en Ed niet kwalijk nemen omdat zij het andere team zijn.

voor de zoveelste keer ruzie in team Leo.
Andries zal ontkennen en daardoor nog suffer overkomen op tv. En dan het einde van de friese deelname aan BB (binnen 2 weken).

Alleen bepaalt YOrin wie er in en uit gaat

† In Memoriam † zondag 14 oktober 2001 @ 13:08:17 #21
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_1895573
Andries""leven in de brouwerij is niet verkeerd"

Dit n.a.v het feit dat Frenk dus nu denkt dat Diane en Coos het hebben gedaan.

Frenk zegt dat door deze actie van Diane hij nu op scherp staat en ze het kan krijgen zoals ze het wil hebben.

De uitdrukking op het gezicht van Adries spreekt boekdelen, hij geniet zichtbaar als hij zegt dat "wat leven in de brouwerij kan geen kwaad en op scherp staan kan ook absoluut geen kwaad en dat dat alleen maar goed is"

Als die andere blonde meid erbij komt staan en verteld dat Diane het waarschijnlijk heeft "toegegeven"om van het gezeur van Frenk af te zijn, knikt Andries direct bevestigend en zegt tegen Frenk dat Frenkie hier alleen maar sterker van kan worden.

[Dit bericht is gewijzigd door Loedertje op 14-10-2001 13:10]

pi_1895589
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 12:47 schreef Nyrem het volgende:
Als Coos nu slim is......dan geeft hij het samen met Ed toe....
Waarin hij aangeeft dat Andries ook deel van de schuld was

probleem opgelost

Frank zal het Coos en Ed niet kwalijk nemen omdat zij het andere team zijn.

voor de zoveelste keer ruzie in team Leo.
Andries zal ontkennen en daardoor nog suffer overkomen op tv. En dan het einde van de friese deelname aan BB (binnen 2 weken).

Alleen bepaalt YOrin wie er in en uit gaat

wat een overdreven reaktie zeg!! gewoon een kwajongenstreek van ed, coos en andries!! als coos het toegeeft dan zal andries dat ook direct doen en zal frank erom moeten lachen .. andries blijft sowieso tot de laatste vier!! .. kijk als GJ dit had gedaan dan vonden jullie het allemaal een leuke actie (lekker schijnheilig zeg!!) ik neem aan dat je niet reageert nyrem want dat doe je toch (bijna) nooit ??
  zondag 14 oktober 2001 @ 13:11:49 #23
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1895599
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 12:35 schreef Arcee het volgende:

[..]

Andries is wel echt jouw Ferdi van dit jaar, hè?

En blijkbaar ook die van jullie
pi_1895615
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 13:10 schreef kavu het volgende:

[..]

wat een overdreven reaktie zeg!! gewoon een kwajongenstreek van ed, coos en andries!! als coos het toegeeft dan zal andries dat ook direct doen en zal frank erom moeten lachen .. andries blijft sowieso tot de laatste vier!! .. kijk als GJ dit had gedaan dan vonden jullie het allemaal een leuke actie (lekker schijnheilig zeg!!) ik neem aan dat je niet reageert nyrem want dat doe je toch (bijna) nooit ??

Ik denk niet dat Frank er om zal moeten lachen hoor als Andries het toe zou geven, dat gaat ie 'm zeker weten, bijzonder kwalijk nemen, neem alleen maar zijn reactie op Andries toen de battle werd verloren.
  zondag 14 oktober 2001 @ 13:22:44 #25
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1895657
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 13:10 schreef kavu het volgende:

[..]

he een reactie van jou had ik nou helemaal niet verwacht.

Wat Gert-Jan doet maakt me geen #$#$ uit.
Daarnaast doet GJ eigenlijk niets in die zin. Die is namelijk iets directer! Zeg maar in je gezicht en niet achter je rug om.
Kijk maar hoe Frank en GJ met elkaar omgaan, dat is gewoon leuke spielerij.

En als zij het huis uitkomen, kunnen ze alletwee zeggen dat ze aan een 'leuk' spel hebben meegedaan.

Andries zal denk ik inmiddels al ont-erft zijn en Friesland heeft inmiddels al een verzoek om uitlevering gedaan aan Almere!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')