quote:Dus geen Die Hard 4, The Jackal 7 of Striking Distance 2. Alleen maar drama. Zal mij benieuwen. Trouwens. Was Willis in Unbreakable ook niet het slachtoffer van terrorisme?
Bruce Willis: No More Bullets And BombsActor Bruce Willis is so shocked by recent attacks on America, he's sworn never to play an action hero again. The brooding star, known for fighting bad guys in the Die Hard films, has greatly enjoyed the new seriousness he's reached in M. Night Shyamalan's hit movies The Sixth Sense and Unbreakable. He says, "I'm not an action hero anymore, and I think it would be inappropriate for me to compare anything that happens in Hollywood and the entertainment industry to the tragic loss of life on September 11th. I know people who died in that tragedy. It's impossible to wrap your mind around what happened there. What happens in Hollywood isn't real - it's about diversion. What I'm trying to do is just entertain people. I'm proud to be an entertainer." bron: www.imdb.com
Pardon: Arnold Schwarzen(n)egger en Sylvester Stal(l)one bedoel ik.
quote:Niks aan de hand, de A-team komt weer bij elkaar !
Op zondag 14 oktober 2001 08:44 schreef IllOgical het volgende:
*panic* Oh nee! De wereld is verloren! Geen Bruce Willis als actieheld meer! Wie kunnen we dan bellen als er stront aan de knikker is! Aaaaaah....
quote:Pfew.. dat scheelt... FOOL!
Op zondag 14 oktober 2001 08:45 schreef defender het volgende:[..]
Niks aan de hand, de A-team komt weer bij elkaar !
quote:Hmmm, Sly denkt na over Rambo 4 en Arnold speelt er weer een in the Sixth Day, T3 True Lies 2 en Collateral Damage.
Op zondag 14 oktober 2001 04:55 schreef Kielef het volgende:
Hebben Arnold en Sly ook gedaan
quote:Ach, als de wereld weer wat tot rust komt komen oude behoeftes en vaardigheden weer boven. Kan 5 jaar duren, of misschien nog wel langer, maar de rol ligt hem goed - en hij kan niet veel anders...
Omstreeks donderdag 11 oktober 2001 deed Bruce Willis het volgende:
Actor Bruce Willis is so shocked by recent attacks on America, he's sworn never to play an action hero again.
Ik zei expres: "als de wereld weer tot rust komt", want voor het zelfde geld eindigen we allemaal in een Mad Max scenario, en dan moet ie plaats maken voor Mel Gibson..
quote:ghostbusters!!
*panic* Oh nee! De wereld is verloren! Geen Bruce Willis als actieheld meer! Wie kunnen we dan bellen als er stront aan de knikker is! Aaaaaah....
quote:Kan niet, Hanibal is dood...
Op zondag 14 oktober 2001 08:45 schreef defender het volgende:[..]
Niks aan de hand, de A-team komt weer bij elkaar !
quote:... en ik maar denken dat ie kanibaal was geworden.
Kan niet, Hanibal is dood...
quote:Dan komt Bruce Willis na een tijd van "bezinning" ook wel weer terug hè?
Op zondag 14 oktober 2001 12:50 schreef SunChaser het volgende:[..]
Hmmm, Sly denkt na over Rambo 4 en Arnold speelt er weer een in the Sixth Day, T3 True Lies 2 en Collateral Damage.
quote:Hm.
Op zondag 14 oktober 2001 20:04 schreef Actif het volgende:
Dan hebben we een Armageddon
Ok we're doomed.
quote:Bukken.
Op zondag 14 oktober 2001 19:47 schreef =HellFire= het volgende:
Wat als er nu een meteoriet ter grootte van Texas op de aarde af komt?
quote:Hoe zit het met die raketschildplannen van bush?
Op zondag 14 oktober 2001 22:09 schreef tong80 het volgende:[..]
Bukken.
quote:Raketschildpadden ?
Op zondag 14 oktober 2001 22:23 schreef Chlamydia het volgende:Hoe zit het met die raketschildplannen van bush?
Die hoeven niet te bukken hoor.
quote:Misschien dat ze met die lasers nog net snel een boodschap op die meteoor kunnen branden.. Keep Away!!! of iets anders toepasselijks...
Op zondag 14 oktober 2001 22:23 schreef Chlamydia het volgende:[..]
Hoe zit het met die raketschildplannen van bush?
Alle kernwapens in de wereld kunnen een meteoor nog amper van baan doen veranderen, tenzij je al héél ver weg begint.
quote:Een slordige miljard kiloton radioactief speelgoed blaast een eindje weg hoor...
Op zondag 14 oktober 2001 23:18 schreef Ettepet het volgende:[..]
Misschien dat ze met die lasers nog net snel een boodschap op die meteoor kunnen branden.. Keep Away!!! of iets anders toepasselijks...
Alle kernwapens in de wereld kunnen een meteoor nog amper van baan doen veranderen, tenzij je al héél ver weg begint.
quote:Zelfs je schoonmoeder?
Op zondag 14 oktober 2001 23:27 schreef Skull-splitter het volgende:
Een slordige miljard kiloton radioactief speelgoed blaast een eindje weg hoor...
quote:Een meteoor ter grootte van de staat Texas komt dan neer op 1 kg springstof op 50-100 ton ijs en steen. Zonder Bruce Willis' geniale inzichten of miljoenen kilometers afstand wordt dat dus een fiasco.
Op zondag 14 oktober 2001 23:27 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Een slordige miljard kiloton radioactief speelgoed blaast een eindje weg hoor...
Of er een miljard kiloton aan wapens op de aarde is, of is geweest wens ik overigens te betwijfelen. Ik denk eerder een factor 10 minder, niet alle kernwapens zijn 100 megaton exemplaren.
quote:BANANAMAN! (nah na-na-nah na-na-na nah na-naaaa
quote:Niet alle, er bestaan er een paar die veel kunnen hebben!
Op zondag 14 oktober 2001 23:32 schreef Theeboon het volgende:[..]
Zelfs je schoonmoeder?
quote:laten ze maar een 2e deel van 12 monkeys maken dies gaaf!!! en geen actie!!
Op zondag 14 oktober 2001 03:15 schreef SunChaser het volgende:[..]
Dus geen Die Hard 4, The Jackal 7 of Striking Distance 2. Alleen maar drama. Zal mij benieuwen. Trouwens. Was Willis in Unbreakable ook niet het slachtoffer van terrorisme?
quote:is een drama, geen pure actie... bruce gaat nu voor dediepgang ipv bucks...
Op maandag 04 februari 2002 23:57 schreef SunChaser het volgende:
Bruce Willis: No More Bullets And Bombs
[afbeelding]
quote:http://us.imdb.com/Bio?Willis,+Bruce
Op dinsdag 05 februari 2002 01:08 schreef Skull-splitter het volgende:bruce gaat nu voor dediepgang ipv bucks...
quote:Tjee, wat een drama
Op dinsdag 05 februari 2002 01:11 schreef SunChaser het volgende:[..]
http://us.imdb.com/Bio?Willis,+Bruce
Salary
Die Hard (1988) $5,000,000
Look Who's Talking (1989) $10,000,000 (USA)
Bonfire of the Vanities, The (1990) $3,000,000
Die Hard 2 (1990) $7,500,000
Pulp Fiction (1994) $800,000
Die Hard: With a Vengeance (1995) $15,000,000
Armageddon (1998) $14,800,000
Siege, The (1998) $5,000,000
Sixth Sense, The (1999) $20,000,000 + 20% of Gross
Sixth Sense, The (1999) $100,000,000 (salary, gross and video participations)
Kid, The (2000) $20,000,000
Hart's War (2002) $22,500,000
quote:niet goed lopen????????
Op zondag 14 oktober 2001 11:48 schreef Mza het volgende:
Toch bevalt me Bruce Willis als actieheld nog steeds het beste, die zogenaamde drama-rollen van hem vind ik meestal nogal tegenvallen. Maar hij zal waarschijnlijk wel weer terugvallen naar zijn actieverleden zodra hij merkt dat z'n drama-rollen niet zo goed lopen.
In een rol zoals de 6th sense is hij veel beter op z'n plaats. (al zal ik nooi een fan van hem worden..)
[Dit bericht is gewijzigd door cockatrice op 05-02-2002 16:28]
LOS ANGELES (IPB) - De Amerikaanse acteur Bruce Willis is dicht bij een akkoord met filmproducent Twentieth Century Fox over zijn rol in de vierde Die Hard. Dat bericht het Amerikaanse filmvakblad Hollywood Reporter vrijdag op basis van bronnen bij de producent.
Bruce Willis speelt in de eerste drie films van Die Hard de onverschrokken politieagent John McClane. De eerste Die Hard verscheen in 1988, gevolgd door de twee andere in 1990 en 1995.
quote:Goed nieuws! Ik vond tot nu toe alle Die Hard-films erg lekker.
Op zaterdag 12 oktober 2002 14:19 schreef Ajaxno1 het volgende:
Lol, maar hij gaat wel in DieHard 4 spelenLOS ANGELES (IPB) - De Amerikaanse acteur Bruce Willis is dicht bij een akkoord met filmproducent Twentieth Century Fox over zijn rol in de vierde Die Hard. Dat bericht het Amerikaanse filmvakblad Hollywood Reporter vrijdag op basis van bronnen bij de producent.
Bruce Willis speelt in de eerste drie films van Die Hard de onverschrokken politieagent John McClane. De eerste Die Hard verscheen in 1988, gevolgd door de twee andere in 1990 en 1995.
Bruce Willis and Arnold Rifkin's Cheyenne Enterprises are near a deal with 20th Century Fox to bring yet another installment of the Die Hard franchise to the big screen, reports Variety.
The deal for Die Hard 4, details of which are being finalized, comes as the result of a title swap. Willis' latest project at Revolution Studios, directed by Antoine Fuqua, has gone through several monikers, including Tears of the Sun, but the studio and the producers wanted to call it "Man of War." That title, however, happened to be a Fox property.
Fox agreed to hand over the "War" title if Cheyenne would commit to a fourth installment of the popular and lucrative "Die Hard" franchise. There is no writer on board for the next actioner.
Bruce Willis had eerder aangegeven geen interesse te hebben in een 4e deel, het lijkt nu helemaal veranderd te zijn. De productie maatschappij van Willis en Rifkin (Cheyenne Enterprises) heeft de deal bijna gesloten met 20th Century Fox.
De deal is extra hard gegaan toen 20th Century Fox instemde met de titel 'Man of War', een titel die eigenlijk gereserveerd was voor een andere titel van 20th Century Fox.
quote:Dit topic is al lang open hoor, is alleen naar boven geschopt...
Op zaterdag 12 oktober 2002 16:40 schreef Hertog_Martin het volgende:
wel toevallig dat juist op de dag dat er juist op de dag dat er hier een topic wordt geopend dat ie geen aktiefilms meer gaat doen dat ik een mailtje krijg van moviefreaks.nl waarin staat dat die hard 4 met bruce willis eraan komt
quote:lol, check Pulp Fiction, 8 ton "maar".
Op dinsdag 5 februari 2002 01:11 schreef SunChaser het volgende:[..]
http://us.imdb.com/Bio?Willis,+Bruce
Salary
Die Hard (1988) $5,000,000
Look Who's Talking (1989) $10,000,000 (USA)
Bonfire of the Vanities, The (1990) $3,000,000
Die Hard 2 (1990) $7,500,000
Pulp Fiction (1994) $800,000
Die Hard: With a Vengeance (1995) $15,000,000
Armageddon (1998) $14,800,000
Siege, The (1998) $5,000,000
Sixth Sense, The (1999) $20,000,000 + 20% of Gross
Sixth Sense, The (1999) $100,000,000 (salary, gross and video participations)
Kid, The (2000) $20,000,000
Hart's War (2002) $22,500,000
quote:ah gatver heb ik dat weer, dat haat ik zo he, zit je soms topic van 4 pagina's te lezen, denk je dat eht aktueel is.. en dan zie je ineens dat het al jaar oud is
Op zaterdag 12 oktober 2002 16:45 schreef Gorro het volgende:[..]
Dit topic is al lang open hoor, is alleen naar boven geschopt...
quote:Sorry, maar ik wist dat Bruce ooit had gemeld nooit meer in aktie films te spelen. En zag dit vandaag dus dacht mischien is er nog een topic over en ja hoor. En ik vond dit wel relevant genoeg om het topic te kicken.
Op zaterdag 12 oktober 2002 16:47 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
ah gatver heb ik dat weer, dat haat ik zo he, zit je soms topic van 4 pagina's te lezen, denk je dat eht aktueel is.. en dan zie je ineens dat het al jaar oud is
maar verder hoort het 200% in dit topic
The scoop is that Die Hard 4 is on, and booked in for filming in Tropical Queensland - but Bruce Willis isn't exactly stoked about it. It's been revealed that he is contractually obligated to do it and that Die Hard 4 has booked location and studio time for Queensland, in Australia later in the year. They've decided on Australia because it offers the kind of jungle atmosphere required for the storyline. It's believed the script, which is already written, required little rework after the Sept. 11th terrorist attack on the U.S. The story is ecologically-themed and does involve terrorists, but in the jungle.
It's likely that Willis will get out of this deal - but for some reason, they're pushing forward with the project. There are reports that Ben Affleck is still on their wish-list for Bruce's costar. Producers are worried about the shoot though because there is only a 13 week window when Bruce Willis and Ben Affleck are available at the same time. The three initial directors producers have courted are not in favor with Willis.
This news comes as a surprise since Bruce Willis stated a while back that he would not make anymore Die Hard films due to the terrorist attack on September 11. Is this really true? We will have to wait and see!
quote:Blijkbaar niet, Bruce krijgt 37 miljoen dollar voor DH4.
Op zondag 14 oktober 2001 03:22 schreef shmoopy het volgende:
Makkelijke principes met zo'n bankrekening.
enneh
atoombommen hebben weinig nut in de ruimte; als er geen lucht is wat verplaatst kan worden kan die bom ook weinig doen, lijkt me. Misschien als je het ding er tegen aan plakt maar dan nog lijkt me een gewone conventionele bom meer doen
quote:Straks ga je nog zeggen dat er geen geluid is in de ruimte
Op donderdag 17 oktober 2002 14:42 schreef PietF het volgende:atoombommen hebben weinig nut in de ruimte; als er geen lucht is wat verplaatst kan worden kan die bom ook weinig doen, lijkt me.
quote:Dat is waar, maar toch verdomd leuk dat er een Die Hard 4 komt
Op donderdag 17 oktober 2002 15:42 schreef Robino het volgende:
Ik vind het een beetje een foute uitspraak van Bruce. Nooit meer een actieheld spelen, blabla, en nu gaat hij gewoon weer aan de slag.
quote:Jaah inderdaad, het eerste wat ik dacht toen hij zei nooit meer in een actiefilm te willen spelen, was 'fuck, geen Die Hard 4'
Op donderdag 17 oktober 2002 18:11 schreef BazP het volgende:[..]
Dat is waar, maar toch verdomd leuk dat er een Die Hard 4 komt
With a vengeance was meesterlijk!
quote:[offtopic]
Op donderdag 17 oktober 2002 14:42 schreef PietF het volgende:
atoombommen hebben weinig nut in de ruimte; als er geen lucht is wat verplaatst kan worden kan die bom ook weinig doen, lijkt me. Misschien als je het ding er tegen aan plakt maar dan nog lijkt me een gewone conventionele bom meer doen
da's ook de reden dat zo'n beetje alle atoommachten op deze aardkloot een overeenkomst zijn aangegaan dat er geen atoombommen in de ruimte tot ontploffing mogen worden gebracht
[/offtopic]
quote:Ach, 40 miljoen dollar voor DH4 doet elk principe verstommen.
Op dinsdag 7 januari 2003 20:36 schreef Atreidez het volgende:[..]
Hoe zeker is het dat Bruce daar in speelt?
Maar hij is bevestigd voor DH4? Begrijp best dat ie geld nog steeds belangrijker vind dan een uitspraak van een jaar geleden, toen ie nog helemaal onder de indruk was (net zoals de rest van de wereld) over wat er daar gebeurt is.
Die hard zonder Bruce is helemaal geen Die hard
in de film die hard with a vengeance hoor je een achtergrond muziek wanneer ze de bank gaan overvallen
kan iemand me zeggen welke melodie het is ?
quote:Bedoel je deze ?
Op zaterdag 22 februari 2003 01:03 schreef ASSpirine het volgende:
bij muziek reageert er niemand bij ik zoek een nummer...
en ik kan met search niets van die hard vinden
in de film die hard with a vengeance hoor je een achtergrond muziek wanneer ze de bank gaan overvallen
kan iemand me zeggen welke melodie het is ?
http://www.37thtexas.org/html/WhenJohn.html
Dat is When Johnny Comes Marching Home.
Hollywood star Bruce Willis has cast doubt over plans for a fourth installment of action franchise Die Hard - claiming he's bored of the films. Reports late last year claimed Willis was close to signing a deal to appear in Die Hard 4. But the Hart's War star now seems unsure if he wants to slip on John McClane's famous bloodied white vest for another action outing. Willis says, "I could just do Die Hards for the rest of my life and simply play that character, and I'd probably make an okay living. But as much as my job is to be entertaining, I also need to keep myself interested in the work. And for a long time, I haven't been interested in making a Bruce Willis action movie. That would bore me, and I think the audience would be bored, too.'" But the 47-year-old refuses to rule out another Die Hard, insisting the decision is down to movie studio Fox. He adds, "Fox certainly wants it to happen, but I think they have a tough job ahead of them. Because within the genre of the three Die Hard films that have already been done, it has always been about terrorism. And to do a film about terrorism right now doesn't seem like a very good idea."
quote:Waarom niet? Als FFC het regiseert lijkt het me top. Bovendien is Leo een erg goede acteur.
Op zaterdag 8 maart 2003 04:17 schreef California het volgende:
Er wil toch ook niemand een Godfather part IV, met Leonardo DiCaprio?
quote:Die Hard; the search for Osama
Bruce Willis Still Working on Die Hard 4
Source: USA Today Friday, January 9, 2004USA Today chatted with Bruce Willis, who is gearing up to star in Hostage, about the possibility of another Die Hard film. He says he still plans to revisit the role of tough cop John McClane in Die Hard 4. "We're working on it. Fox wants to do it. I want to do it. It depends on the script," says Willis.
He doesn't go as far as saying that the project, which would be the first Die Hard movie since 1995, is a done deal. "After the first Die Hard, I said I wasn't going to do any more Die Hards, and I did two more. So I don't make predictions anymore. If they get the script right and it seems like an interesting story..."
He adds that "It's hard today to do. The whole Die Hard trilogy so far has been based on some element of terrorism, and it's difficult in today's world to do stories that fictionally portray terrorism."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |