Zo heerlijk is de koffie nu, heerlijk dat senseo crema laagje, MMMMMMM
Als je deze koffie eenmaal gedronken hebt, dan wil je geen andere meer.....
Drink je weer eens gewone koffie, dan valt dat tegen in vergelijking met een kopske koffie van dit prachtige apparaat.
En .. het werkt aanstekelijk. Menig vriend/vriendin/kennis heeft naar aanleiding van een kopje koffie bij mij ook zo'n apparaat gekocht.
Ik ben er dus helemaal weg van (maar dat moge duidelijk zijn, aangezien ik hier een topic aan wijd)
Wie heeft hem ook?? En wat is jouw favo smaak?? (mijne is de mild roosted)
Dussss...zijn er mensen die dit gevoel ook kennen??
quote:JAAAAAAAAAAAAA ik heb hem ook sinds een week en ben wild enthousiast. Vind de koffie errug lekker en ook wel meevallen kwa prijs hoor. kwartje ofzo per kop? das nog altijd 10% van de prijs van een kopje koffie in een cafe ofzo...
Op zaterdag 13 oktober 2001 12:50 schreef Ethel het volgende:
Sinds een aantal maanden heb ik een Senseo Crema apparaat, en in 1 woord: GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.....
Dussss...zijn er mensen die dit gevoel ook kennen??
quote:Haha, dank: dat was ik ook nog vergeten te zeggen, dat het apparaat zo makkelijk en handig is.... ;-)
Op zaterdag 13 oktober 2001 13:02 schreef Almighty het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het niet superspeciaal vind ofzo. De mild roasted is ook mijn favoriet. De andere smaken vind ik niet zo lekker. Ik heb een tijdje in het huis van mijn broer gezeten die zo'n ding heeft en om nou speciaal zo'n apparaat te kopen vind ik een beetje overdreven. Ik vind het mijn geld niet waard iig. Het is wel lekker snel en makkelijk koffie zetten.
quote:Ach...het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat!!!
Op zaterdag 13 oktober 2001 13:02 schreef tipoe het volgende:
Ik heb ook zo'n ding, maar ik vind het in vergelijking met de prijs dik tegenvallen. Het smaakt hetzelfde als gewone automatenkoffie (van Krups bijv.). 18 van die padjes kosten godverdomme 4,50,-. vinnik echt niet normaal
En Nijntjehh...We zitten helemaal op 1 lijn!!
quote:weet niet of er een supermarkt van JUMBO bij je in de buurt zit daar kosten ze 3.98 gld.En trouwens bij a.heyn ook (huismerk>
Op zaterdag 13 oktober 2001 13:02 schreef tipoe het volgende:
Ik heb ook zo'n ding, maar ik vind het in vergelijking met de prijs dik tegenvallen. Het smaakt hetzelfde als gewone automatenkoffie (van Krups bijv.). 18 van die padjes kosten godverdomme 4,50,-. vinnik echt niet normaal
En dank voor de tips over de siroop en het eigen merk bij de appie (mokka), ga maandag meteen ff kijken!
Weet iemand trouwens hoe dat zit met die rechtzaak van DE tegen AH?
smaak van de creme vond ik ook niet echt lekker. Wel heel makkelijk zetten en schoonmaken idd dat is wel een voordeel maar verder is het gewoon oploskoffie imho.
Maar dat geeft niet want ik ben wel heel blij met mijn senseo
Ik denk dat ik ook wel zo'n ding ga kopen binnenkort.
quote:Moet je zeker doen hoor, krijg je geen spijt van!!
Op maandag 15 oktober 2001 16:15 schreef Jezebel het volgende:Ik denk dat ik ook wel zo'n ding ga kopen binnenkort.
quote:AH verkoopt ze nu ook, ze zullen dan wel gewonnen hebben:)
Op zaterdag 13 oktober 2001 18:23 schreef Ethel het volgende:
Weet iemand trouwens hoe dat zit met die rechtzaak van DE tegen AH?
* Reintje vind dit echt het lekkerste apparaat in huis
En wat is duur, je moet voor de extra zeep, water en vooral filters op de traditionele koffiezetapparaten ook betalen.
Vraagje: Zijn die apparaten er in meerdere kleuren of alleen dat (reclame)blauw? Die vind ik n.l. niet zo mooi
quote:Welkom in de wereld van de senseo!!
Op donderdag 18 oktober 2001 11:10 schreef Kayuk het volgende:
Nooit geproefd maar ik ga het zeker proberen!
Iedereen (nouja, bijna iedereen) is hier zo enthousiast!Vraagje: Zijn die apparaten er in meerdere kleuren of alleen dat (reclame)blauw? Die vind ik n.l. niet zo mooi
Je hebt hem ook in creme-kleur, (heb ik ook) !!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |