Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen Deel 4
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op: Streamverslagen 12 oktober 2001
Enfin, arm en rijk zingen samen nu!
(gezellie! morgen mogen ze weer zeiken, nukken, dreigen met weggaan en elkaar verrot schelden, nu ff feest, Bep swingt lekker mee
)
Andries zat wat te rotzooien met de kachel buiten, maar gaat nu toch weer naar binnen toe. Diane en Danielle staan swingend tegen het hek aan...
Let me show..oeeeeeeeeee... Can't get you out of my mind....
In rijk zitten ze nu allemaal wat uit te rusten op de bank en stoelen... Arm danst nog steeds lekker door (de dames althans)....
Nou komt ook Kelly weer in de benen en begint sexy met haar heupen wiegend mee te swingen met de muziek van K-otic.
Anna wordt brutaal afgekapt... en het is even stil in huis...
Dan start de volgende plaat... "Ah ah ah baby.. ah ah ah baby..."
Andries en Frank zitten bij het hek wat toe te kijken. Geen van twee lijkt echt zin te hebben aan dit dansavondje...
Kelly wiegt nog steeds met haar kontje... Ze is opeens weer miraculeus genezen van haar enkel.
Ook dit nummer wordt afgekapt.... en de volgende ingestart!
Nu: last night the dee-jay saved my life..
even off topic: ik zit al sinds vanmiddag te kijken naar de gekraakte streams en ik moet zeggen: dit is de gaafste dag/avond tot nu toe!
Oh oh.. Mariah Carey begint nu geloof ik.... ik zap even naar de tuin, waar niets gaande is...
Ik hoor nog net Andries zeggen "beste zangeres ter wereld"... NU HEEFT HIJ AFGEDAAN!!!!!!!!
(geintje natuurlijk.. Mariah is een beste meid... ze moest alleen niet zingen.... )
00:25
Kelly en Sandy en Boos dansen weer .
quote:Meen je dat? Zou erg dom zijn!
Op zaterdag 13 oktober 2001 00:27 schreef MMXMMX het volgende:
00:30Pindas gaan van rijk naar arm .
quote:Voor wie zal de sanctie dan zijn??
Op zaterdag 13 oktober 2001 00:29 schreef femalehunter het volgende:[..]
Meen je dat? Zou erg dom zijn!
Pascal heeft een microfoon gegrepen en begint mee te zingen. Ook dat lijkt van korte duur te zijn.
Ed staat in zijn oranje t-shirt ergens in de hoek van de kamer een sjekkie te draaien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |