abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 12 oktober 2001 @ 00:02:53 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1879021
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen Deel 4
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op: Streamverslagen van donderdag 11 oktober

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 12-10-2001 01:04]

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 00:08:23 #2
16797 BIGMAMA
Wanneer begint BigDiet weer?
pi_1879060
Hiep Hiep Hoera Pascal is 23 jaar , of zoals Frenk zegt:
Zo Pascal weer 3 gulden erbij !!!!(loon)
Ze vieren het met z'n allen onder genot van een goed glas water, heerlijk. Sandy vond hem echter iets te waterig
"Strijdlustig" Andre's nieuwe CD, inclusief de single "Bloed, Zweet en Tranen" Prachtig
pi_1879084
hee audrey moet eruit in de fotootjes boven, kruis erdoor ..
pi_1879100
Ja, supergirl, en Ed en Leo moeten erbij
pi_1879101
Lo1 stream, 00.10:

Pascal zit bij het hek, in afwachting van cadeaus? Voorlopig is het nog geen echte feeststemming. Er geberut weinig. Volgens mij zingt Sandy "Er is er een jarig." Anderen doen mee.
Pascal zit wat meewarig aan het hek, hoofd beetje gebogen, nog steeds in afwachting van..? EN weer een shot van Frenk die Leo het reglementenboek aan het uitleggen is!!! En Leo luistert nog steeds naar Frenk - nofokkingway - Technische Dienst!! (haha)

Ik zeg hier met die stok Lamzak!
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 00:13:36 #6
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1879113
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2001 00:10 schreef supergirl het volgende:
hee audrey moet eruit in de fotootjes boven, kruis erdoor ..
Vandaar dat hij er ook onder heeft gezet "bijgewerkte foto volgt nog".
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_1879152
Coos lijkt ook volgens mij exit (not!), lijkt alsof hij helemaal niet aanwezig aan het arme kant.
The name is Nnikmal
pi_1879158
Lo1, 00.15:

Nog steeds geen cadeaus voor Pascal. Zouden ze écht niks hebben voorbereid???

Pascal vertelt over de exit-procedure van Arm en vraagt aan Rijk: "Dachten jullie dat de exit bij ons zou vallen?" Andries: "Ja, in eerste instantie wel." Verder wat geklets over de exit.

En nog steeds géén verjaardag voor Pascal!

pi_1879201
0.00 In de tuin. Andries telt af voor de verjaardag van Pascal. Vervolgens zingt iedereen Lang zal ze leven. Iedereen in arm feliciteert Pascal. Dan feliciteren de rijken hem. Frank : Kanjer, ik vind het kut voor je (hij bedoelt dat Pascal in arm zit).

0.03 Ze gaan allemaal naar binnen. Bij het hek. Danielle tegen Andries : Doe jij een beetje rustig aan vanavond. Rijk heeft tevergeefs geprobeerd muziek te krijgen. Pascal denkt dat er juist geen battle komt. Pascal : Dat is het spel juist.

0.12 Ik heb een aantal minuten gemist. Men constateert dat de dagboekkamer wit is (d.w.z. niet doorzichtig). Pascal : Was het zo kil daar (op het battle field) ? Kelly : Wat zeiden ze tegen Audrey ? Pascal vertelt hoe het zijn team verging op het battlefield. Frank : Ik heb Andries voor het eerst wit gezien (in zijn gezicht). Diane vertelt hoe het team rijk verging op het battlefield. Danielle : Het was heel sneu. Diane : Ja, het was heel raar. Pascal : Audrey heeft maar één battle gedaan. Frank : Twee. Andries : Nancy heeft alleen in rijk gezeten. Dan heb je in het BB huis gezeten maar er toch niet gezeten. Kelly : Voor mijn gevoel zitten we hier al twee weken. Iedereen : Nee. Pascal en Frank vertellen over hun gewichten battle.

0.19 Leo : We landden om één uur. Pascal : Toen heb je de grote H. van de T. gezien, en Patty natuurlijk. Kelly wil weten wat Patty aan had. Ed zegt dat Patty de microfoon in zijn neus douwde. Ed vertelt dat er een luchtzak was in het vliegtuig. Ed : Toen zat het ontbijt tot aan mijn schedel. Ed vertelt dat hij in Spanje laat naar bed ging en laat op stond. Ed vertelt zijn verhalen met geluidseffecten. Kelly : Ik vind het zo lekker dat je er bent. We gaan lekker lang wakker blijven. Ed zegt dat hij aan vier uur per nacht genoeg heeft.

[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 12-10-2001 03:23]

vrijdag 12 oktober 2001 @ 00:34:11 #10
16339 Klep
Pardon lul
pi_1879260
Lo1, 00.24:

Team Arm, Ed vertelt over zijn werk in de bouw: "Moest ik om 6 uur op, ging ik om 2 uur naar bed. Heb maar 4 uur slaap per nacht nodig." Kelly vertelt: "Ja, in de tijd dat ik danseres was sliep ik ook weinig. Oooooh, wat heb ik zin om te drinken en een fricandel speciaal. Kijk, zitten ze daar weer (naar Rijk). Oooooh."

Rijk: Frenk zit bij Diane op schoot, ze kroelt hem door zijn haar Frenk kijkt belangstellend naar de bitemarks van Andries op Diane's arm. Geluid is helemaal vervormd doordat Frenkie direct in Diane's microfoon praat. Leo vertelt dattie zijn bril kwijt is geraakt in Spanje op het strand. En over zijn haar: dat het elke dag anders zit...
Diane blijft Frenk maar door zijn haar kroelen. Dan opeens, weet niet wat er gebeurde, maar Diaan doet iets met Frenk die zegt: "Nou effe niet, dat doet pijn." Diaan: "Ik ga slapen." Frenk: "Welterusten schat, kijk uit met oversteken." Frenk tegen Leo: "Als je wil sporten morgen (Leo: ja, ik ben er vroeg uit) dan mot je effe je sportkleren hier klaarleggen. Bij mij leg altijd me lul op 't nachtkassie en me tandjes op sterruk water..."

En nog steeds geen cadeaus voor Pascal...

pi_1879274
0.25 Kelly : Ik heb zo'n zin om te zuipen. We zitten hier al zo lang. Ik heb zin in een frikandel. Ik eet nooit een frikandel of friet. Diane heeft het hoofd van Frank tegen haar borst aan. Ze aait over zijn bol. Ze zitten op aan bank. Het geluid is niet goed, ik versta ze niet. Frank kijkt naar de beten van Andries in de arm van Diane. Nu heeft Diane haar arm op Frank's schouder.

0.28 Ik geloof dat Leo vertelt dat hij een bril kwijt is geraakt op het strand in Spanje. Diane dacht dat Leo slag in zijn haar had. Leo : Dat zit bij mij elke dag anders. Ik had zo'n gevoel dat Sandy er nog bij zat. Frank : Ja, het is een leuk wijf. Frank en Diane stoeien. Frank : Dan krijg je blauwe plekken schat. Ik vind het leuk om te stoeien maar. Diane gaat naar bed.

0.33 Ed produceert geluidseffecten met zijn arm. Pascal : Doe even voor hoe je iemand arresteert. Ed doet het. Frank en Ed hebben het over Playstation.

vrijdag 12 oktober 2001 @ 00:44:34 #12
16339 Klep
Pardon lul
pi_1879314
Lo1, 00.35:

Ed houdt van Cartoon Network en Playstation (DUH!). Frenk blijkbaar ook: "gaaf!". Ed vertelt over coffeeshop waar de eigenaar een Playstation 2 (!) had neergezet. Heftig! Frenk: "Super!" Ed vertelt verder over zijn games en doet lasergeluidjes na (IQ ) Frenk lijkt zijn maatje gevonden te hebben en reageert enthousiast op de gamefreak Ed. Frenk heeft een 'masterlicentie' voor GranTurismo!!! Ed gaat daar vol op in. Frenk en Ed praten vol vuur over alle spelletjes die ze hebben gespeeld. Mijn maat dit ... mijn maat dat.

GJ hoort toe en begint over dat de beveiliging is gekraakt. Ed gaat daar verder op in. Frenk: "Leo, ben jij geen spelletjes freak?" Leo: "Nee, meer woordspelletjes."

Frenk lijkt het wel errug goed met Ed te kunnen vinden. (yeah that figures ) Wel leuk, trouwens.

pi_1879355
0.50 De zusjes Coos en Pascal liggen zij aan zij in het stro.....
Coos reageert geirriteerd wanneer Pascal aan zijn hoofd zit (alsof daar nog iets aan te verzieken is...

Ze hebben het erover wie volgende week komt en wie er in het team mag komen....
Coos vindt Ed zonder eigen kleren net een klein kind....

pi_1879381
Op stream 2 nu uitzicht op een verlepte boom in Arm....
pi_1879402
0.39 Frank vertelt over zijn pc, hij heeft het nieuwste van het nieuwste, o.a. een regiovrije dvd-speler. Ed : Daar kan ik niet mee omgaan, met een pc. Gerrit Jan mengt zich ook in het gesprek.

0.44 Ed vertelt dat hij Leo, Priscella, Kelly en Sandy bij de tests voorafgaand aan het programma gezien heeft. De stream gaat naar de badkamer. Diane tegen Danielle : Ik heb gezegd, als ik blijf ga ik er voor de volle 100 % voor. Ik ga met Frank een motie van uitdaging doen. Het is nog niet officieel want we hebben de captain nog niet geinformeerd. Danielle : We moeten samen de motie van uitdaging doen, girl power. Danielle en Diane verlaten de badkamer. Leo komt de badkamer in.

0.50 Stream naar het hek. Gert Jan zegt tegen Frank dat hij niet naar bed zou gaan als Andries tegen hem zou zeggen dat hij naar bed moet, hij zou zijn gesprek afmaken. Gert Jan over Ed en zijn uiterlijk : Ik denk dat het een toppertje is. Het is gewoon de muziek en de hele stijl die er om heen hangt. Gert Jan : Ik ga niet een discussie voeren met iemand die dronken is. Hij zegt dat Andries ook positieve kanten heeft. Hij zegt dat je een leider moet zijn en dat je je niet als een leider moet gedragen. Gert Jan : Er moet een bepaalde filosofie achter zitten. Je hoeft echt niet te commanderen. Gert Jan zegt dat hij geen Maurice is. Gert Jan : Maurice deed alles voor een ander, hij werd niet genomineerd maar het publiek moest hem niet. Als ik het goed begrijp heeft Diane hem met Maurice vergeleken. Gert Jan : Ik heb het gevoel dat ik best wel af en toe een speldeprik uitdeel. Frank bevestigt dat.

pi_1879432
Off topic: wie is Maurice?
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 01:02:59 #17
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1879440
Danielle en Diane in de badkamer. Diane zegt dat ze met Frank een motie van uitdaging gaat doen. Ze zegt wel dat het nog niet officieel is omdat ze nog niets aan Andries hebben vertelt.
Danielle zegt dat ze wel mee doet. "Maar dan moet jij wel captain worden", vult ze gauw aan!

Frank zit te kletsen met GJ over Andries, GJ begint erover dat hij niet meteen zou luisteren als Andries tegen hem zou zeggen dat hij om 11 uur naar bed moet.

Coos en Pascal hebben het over Ed...
Als hij zijn kleren uit doet is het net een klein kind", merkt Coos op.
"Hoe oud is ie?", vraagt Pascal.
"22", antwoord Coos.
Pascal kijkt verbaast: "Dus ik ben ouder".
Coos lacht.

Gert Jan en Frank in de kamer.
"Jullie klagen best vaak over kleine dingen", zegt Gert Jan. "Ik denk niet dat mensen dat accepteren. Over de exit zoals die nu plaats vond dacht ik Nee Frank.... Als jij eruit wil helpt het niet door te chagerijnen. Ik werd ook wat pissed op Diane. Neem nou Maurice uit BB1... Dat was een enorme saaie jongen. Zodra de mensen de kans kregen om hem eruit te stemmen was hij ook meteen weg!"

Gert Jan is echt bezig met een monoloog. Hij praat nu al 5 minuten onafgebroken en Frank krijgt er geen woord tussen (wil hij volgens mij ook niet). Er komt alleen maar commentaar uit GJ's mond. Alles waar hij zich enigszins aan ergert komt er uit... alle kleine dingen. Over het eten, sporten, mentaliteit... vanalles. GJ blijkt heel wat aan te merken te hebben op iedereen uit het huis, vooral op leden van team Andries.

"De dingen die ik soms zeg gaan me stemmen kosten", vervolgt GJ nog steeds onafgebroken. Er gebeurt gewoon niets meer en ik krijg geen kans meer om me te profileren.
"Ik zou het zonde vinden als jij eruit gaat", zegt hij gemeend tegen Frank. "Ik vond je in het begin een klootzak, maar nu niet meer. Ik baal van mensen die zichzelf zo heilig vinden. Jij staat tenminste voor iets... Ik wil dat mensen zien dat ik mijn best doe. Ik train hier om voor die battle klaar te zijn... die battle gaat komen. Dan wordt er gehakt en dan vallen er spaanders. Frank, ik vreet je op en spuug je botten uit. Echt, ik was er verdomme klaar voor nu."
Frank schiet in de lach: "Kom maar"!
GJ staat op en loopt richting de slaapkamer. "Hé Frank, welterusten!"

vrijdag 12 oktober 2001 @ 01:04:32 #18
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1879453
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2001 01:02 schreef SergeV het volgende:
Off topic: wie is Maurice?
Een kwalletje uit BB1 die nooit genoeg stemmen kreeg van zijn medebewoners om genomineerd te worden en dus ook nooit eruit gestemd kon worden. Toen hij voor het eerst wel op de nominatie stond werd hij ook meteen massaal het huis uit gestemd.
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 01:05:10 #19
16339 Klep
Pardon lul
pi_1879458
Lo1, 00.48:

Stream Rijk: Zijn zich aan het opmaken om naar bed te gaan. Beeld badkamer, tandenpoetsen, verder niks interessants. Nog steeds (en waarschijnlijk nu definitief!) GEEN cadeaus voor Pascal.

Stream Arm: GJ en Frenk praten met elkaar. Hebben het over Ed. GJ: "Lijkt me een aardige gozer, die kleren zeggen niets. Hardrock-uitstraling heeft niets te maken met de persoon, gaat over de persoon die hij is." Over Andries: "En als je leider bent, hoef je echt niet iedereen te commanderen van 'Kom hier'. Wij zeggen hier (in arm) echt niet van: je moet nu schoonmaken. Dat gebeurt gewoon. En als wij geen muziek krijgen denk ik: nou, dan maar niet. En over de exit: Ja Frenk, als jij eruit wil denk ik, nou liever niet. Jij bent gewoon veel te leuk! In tegenstelling tot Maurice (BB2), die deed gewoon een ass-kiss: hij praatte met iedereen mee! Ik vind het leuk om af en toe te provoceren. En ik zeg ook gewoon als je een labbekak bent. En dan kun je een groot woord hebben als je in rijk zit, maar als je in arm zit moet je dat ook volhouden. En wat is het morgen? Gewoon een half smoezenboek dat wordt gevuld. En dan denk ik: ik zie je morgen wel op het battlefield. En ook al verlies ik, ik ben bijna over mijn nek gegaan bij het voetballen, dan denk ik: gewoon doorgaan, ik wil winnen!
Ik maak me ernstig zorgen dat ik word meegetrokken in negatieve dingen. Ik verdom het dat ik word uitgekotst. Ik vond jou (Frenk) in het begin een eikel, nou vind ik je leuk. Er zijn zat mensen die zich anders voordoen. Ik verdom het om hier iets raars te zeggen, iets wat ik niet ben. Jij zegt gewoon dingen. Jij hoeft niemand te overtuigen. Dat doe je goed. Voor mij is dat anders, alleen al omdat ik hier rondloop (waarschijnlijk i.v.m. zijn klanten). Boeit me niet. Het gaat er mij om dat ik zo snel mogelijk aan de andere kant kom. Dan wordt er gehakt en dan vallen er spaanders. Ik vreet je op en ik spuug je kop uit." Frenk: "Ja, ik jou ook!!!" Hahaha (beiden lachen). GJ: "Hé Frenk, welterusten!"

(hmmm, scanman, love you, maar iets objectiever please)

vrijdag 12 oktober 2001 @ 01:10:54 #20
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1879491
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2001 01:05 schreef Klep het volgende:
Lo1, 00.48:

(hmmm, scanman, love you, maar iets objectiever please)

† In Memoriam † vrijdag 12 oktober 2001 @ 01:12:00 #21
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1879497
On topic, graag! Of anders naar het Commentaren-topic please.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 01:12:51 #22
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1879500
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2001 01:12 schreef Cynix ® het volgende:
On topic, graag! Of anders naar het Commentaren-topic please.
voorspelbaar
(dat je dat nu juist bij mij zegt)
  † In Memoriam † vrijdag 12 oktober 2001 @ 01:15:45 #23
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1879516
Nee hoor, het begon al bij SergeV. Ik hoopte dat 't weer goed zou komen. Nu hier kappen, s.v.p.
pi_1879535
0.58 Gert Jan : Ik vind het mat, ik vind het tam, ik kon het ook niet laten dat net tegen Patty te zeggen. Ik probeer een beetje olie op het vuur te gooien maar dat lukt niet in mijn ééntje. Dat komt me wel op nominaties te staan. Er gebeurt gewoon niks meer. Ik maak me druk omdat ik geen kans heb gekregen om me te profileren. Hij wil niet de indruk wekken dat hij drie weken in zijn bed heeft gelegen. Hij wil niet dat Frank vertrekt. In het begin vond hij hem een eikel met rare uitspraken. Gert Jan : Er zijn zat mensen in het huis die de kat in het donker knijpen. Jij staat voor iets. Je baas gaat akkoord. Jij bent niet customer facing, jij hoeft geen klanten te overtuigen. Voor hemzelf is dat anders en daarom doet hij geen extreme dingen om aandacht te trekken. Ze zeggen beiden dat ze zich verheugen op een battle tegen elkaar. Vervolgens wensen ze elkaar welterusten.

1.02 Stream naar buiten waar Ed en Kelly zitten te kletsen. Gert Jan mengt zich ook in het gesprek. Twee minuten later gaat de stream naar de rijke slaapkamer. Frank vertelt o.a. over het stuk hout dat Gert Jan tegen zijn kaak kreeg. Het vertelt ook over Aldrico.

Frank kletst met Leo, Diane en Danielle liggen op hun dekbed te kletsen. Ik kan geen van beide gesprekken goed volgen.

1.14 Diane : Ik vind het klote dat ze nu geen hout hebben. Andries : Dat is echt kut. De stream gaat nu heen en weer tussen de tuin en de rijke slaapkamer. Frank en Leo blijken ook op een tweepersoonbed te liggen.

pi_1879536
Sorry Cyn....vanaf NU weer on topic...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')