hier mijn favo's:
Mauro Picotto - live at Rosenmontags rave 26-02-2001
Michel de Hey live @ Sensation 07-08-2001
Judge Jules live @ Qontact 04-30-01
lady dana - Live @ Qlimax 2-6-2001
ik luister vaak via shoutcast, daar zitten echt coole stations tussen met veeeel live sets
Ferry Corsten - Live @ Trance Engery 2000 29-4
let op. dit is een special de van 29 april 2000. Die van 30 april is veel in omloop. deze is uniek
Verder
Michel de Hey @ Sensation 2001 :p
maar G-spott daarentegen maakt soms zijn eigen deuntjes live on stage
daar is dus t verschil tussen live on stage en n gewone dj set. bij 'live on stage' is vaak ook dus n MC aanwezig
quote:MC's zijn kut..
Op donderdag 11 oktober 2001 17:55 schreef paultjûh het volgende:
dj live set is vaak mixen
maar dan wel erreg coolmaar G-spott daarentegen maakt soms zijn eigen deuntjes live on stage
daar is dus t verschil tussen live on stage en n gewone dj set. bij 'live on stage' is vaak ook dus n MC aanwezig
De beste liveset die ik gehoord heb is van Richie Hawrtin, met zijn drie draaitafels, 909 drumcomputer en zijn effectenbakken. hmm, ik weet niet meer pcies wanneer dat ws, vorig jaar ofzo.
quote:heb ik ook op m'n hd staan, is idd. een hele vette set.
Op donderdag 11 oktober 2001 17:13 schreef kavorka het volgende:
Judge Jules live @ Qontact 04-30-01
Kep gister ook nog Marco V live @ Mysteryland gedownload (140 min.), ook zeker niet slecht
quote:Begint ook al harstikke vet...This is Judge Jules..
Op donderdag 11 oktober 2001 18:46 schreef Phydomir het volgende:[..]
Judge Jules live @ Qontact 04-30-01heb ik ook op m'n hd staan, is idd. een hele vette set.
beste live-set: Secret Cinema 2 weken terug in de patronaat in Haarlem
beste dj set: heb geen favoriete specifiek, maar de legendarische set van Billy Nasty op Awakenings in de gashouder uit '98, de set van Dave Clarke in de gashouder op Koninginnedag en de set van Jeff Mills op de allereerste innercity in de RAI komen een aardig end in de richting
quote:een opname van een set die een dj heeft neergezet met z'n platenspelertjes
Op donderdag 11 oktober 2001 18:57 schreef Ener-G het volgende:
wat versta je onder 'dj live-set'? een opname van een set die een dj heeft neergezet met z'n platenspelertjes of een _echte_ liveset van een producer die op het podium met zijn apparatuur ter plekke maakt
met live bedoel ik dus dat het live wordt opgenomen en dus niet achteraf is bijgewerkt etc.
Ik zal dr vast nog wel wat vergeten zijn maarja
serieus ik heb nog nooit zo lekker gedraaid
was werkelijk geniaal, alleen weer eens vergeten op te nemen
Ik draai zelf hiphop, elektro, drum n bass en wat techno, (niet professioneel ofzo, gewoon voor de lol)
quote:Klopt die bedoel ik
Op donderdag 11 oktober 2001 19:25 schreef qzone het volgende:
......
Ferry Corsten @ Trance Energy 2000 (29-04-00)
(volgens mij is het ook die van 29, na de intro komt iig met luv you more)
.....
(echt zo: 'Live uit het beursgebouw in eindhoven is dit Trance Energy => You can make the sun ...... ) die is echt VETTTTTTTT
Deze liveset heb ik ook nergens meer gezien, erg zeldzaam
G-Spott (zaterdag nog live gezien hier in de buurt) is live erg cool! 40 minuten feest. Daarnaast is het ook nog een aardige gozer (praatje gemaakt na afloop)
Heeft iemand een opnamen van die set van G-Spott nergens kunnen vinden
quote:ik drum 'n bass, of techno/techhouse/progressive
Op donderdag 11 oktober 2001 20:01 schreef Kid_RisK het volgende:
Wat draai je? Zijn er hier nog meer djs?Ik draai zelf hiphop, elektro, drum n bass en wat techno, (niet professioneel ofzo, gewoon voor de lol)
het enige probleem is echter dat ze beide snare-drive's zijn en ik een mengpaneel heb uit het jaar nul, ik kan dus dus eigenlijk niet zo veel mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |