Ik ga kijken iig!
quote:Daarover verschillen de meningen nogal....
Op woensdag 10 oktober 2001 17:50 schreef SunChaser het volgende:
Con Air, goeie film! Jerry Bruckheimer verdient een eigen topic!
quote:Een paar weken geleden nog pas was ie toch op Veronica?
Op donderdag 11 oktober 2001 08:36 schreef D-FENS het volgende:
Hoezo EINDELIJK op TV? Dit is zo ongeveer de 6e herhaling in 5 weken! En dan reken ik m'n eigen videootje niet eens mee.....
quote:Hmm, zeker weer toen ik op vakantie was. Anyway, ik ga vanavond dus wel kijken!
Op vrijdag 12 oktober 2001 13:05 schreef Kipman het volgende:[..]
Een paar weken geleden nog pas was ie toch op Veronica?
quote:Toen is ie afgelast ivm met de gebeurtenissen in NY, ze vonden het niet echt een gepaste film gezien de situatie...
Op vrijdag 12 oktober 2001 13:05 schreef Kipman het volgende:[..]
Een paar weken geleden nog pas was ie toch op Veronica?
Verhaal: groep gevangenen kaapt vliegtuig waarmee ze van A naar B vervoerd worden. Nicholas Cage heeft zijn tijd er net op zitten, maar kan het vliegtuig niet uit. Hij doet zijn best om het de andere gevangenen (onder leiding van John Malkovich als Cyrus) zo lastig mogelijk te maken, zonder op te vallen. Nicholas Cage heeft de hele film een uitdukkingsloos smoelwerk, het 'waar ben ik nu weer beland' gezicht. Overdaad aan explosies is vooral aan het eind belachelijk, als je met je fiets tegen een lantaarnpaal zou rijden, dan zou je in deze film de jaarproductie van een Chinese vuurwerkfabriek om je oren hebben gekregen. Malkovich is ook bagger, niet slecht genoeg als bad guy. De DEA blijkt nu ook al Ieren in dienst te hebben (Colm Meaney), zijn accent is nog storender dan dat van die Schotse kapitein van de Red October. Grootste pluspunt van de film is dat het verhaal niet te ingewikkeld is. Alleen is de rol van Steve Buscemi me nog niet duidelijk.
'Don't move or the bunny gets it.'
Five out of ten.
Nicholas Cage met een super nep accent, die gast uit Star Trek in zo'n rol, dat past ook gewoon niet.
John Cusack in een of andere gladde rol, wat hem ook echt niet past.
Maar goed, best een aardige film hoor, zo slecht issie nou ook weer niet. Maar zeker NIET Nicolas Cages' beste film.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |