quote:Volgende keer gelieve iets minder met het grit te trappen heer KP, ik zal het voor deze keer opruimen.
Op dinsdag 09 oktober 2001 02:54 schreef KP het volgende:
Gelukkig, een dergelijk topic ontbrak er nog maar aan!
quote:Gelieve iets discreter om te springen met deze nogal precaire informatie, mevrouw Cosma-Shiva!
Op dinsdag 09 oktober 2001 02:56 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Volgende keer gelieve iets minder met het grit te trappen heer KP, ik zal het voor deze keer opruimen.
quote:U heeft gelijk, echter het feit dat ik u en de anderen alhier voorzie van een sanitaire voorziening betekend vanzelfsprekend niet dat ik voor de rotzooi ga opdraaien.
Op dinsdag 09 oktober 2001 02:58 schreef KP het volgende:[..]
Gelieve iets discreter om te springen met deze nogal precaire informatie, mevrouw Cosma-Shiva!
[Dit bericht is gewijzigd door Cosma-Shiva op 09-10-2001 04:45]
Wil iedereen die van de kattenbak gebruik maakt dat even melden, er is hier net iemand geweest die zich niet naar behoren heeft gedragen, wil deze persoon zo correct zijn zich even te melden en de boel hier op te ruimen, zodat zijn mede-fokkers in een opgeruimde kattenbak terecht kunnen?!!!
quote:Ikkuh. Ik moest even presidentieel poepen
Op dinsdag 09 oktober 2001 14:27 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Oke, wie is hier zojuist geweest?
quote:Was het werkelijk nodig om zo te smijten met dat grit, u heeft nogal wat schade aangericht om en rond de kattenbak.
Op dinsdag 09 oktober 2001 14:29 schreef MrPresident het volgende:[..]
Ikkuh. Ik moest even presidentieel poepen
aaaaahhhHhH Bitch heb je al weer gesmeerd zonder mij te roepen, shit man, ik kan het niet meer.
quote:Iedereen is welkom op de kattenbak.
Op dinsdag 09 oktober 2001 14:48 schreef dubbelozeven het volgende:
wieze kat is dat.
aaaaahhhHhH Bitch heb je al weer gesmeerd zonder mij te roepen, shit man, ik kan het niet meer.
quote:wat betekend precaire?????????
Op dinsdag 09 oktober 2001 02:58 schreef KP het volgende:[..]
Gelieve iets discreter om te springen met deze nogal precaire informatie, mevrouw Cosma-Shiva!
quote:Hetgeen de heer KP hier op de kattenbak doet, ga ik echt niet met u bespreken.
Op dinsdag 09 oktober 2001 15:02 schreef dubbelozeven het volgende:[..]
wat betekend precaire?????????
En wilt u nu weggaan svp, er zijn meer mensen die gebruik willen maken van de kattenbak.
*daniman het hier veels te gezellig en ook prettig liggen vindt
quote:*kiepert daniman uit de kattenbak*
Op dinsdag 09 oktober 2001 15:10 schreef daniman het volgende:
*daniman niet meer uit de kattenbak wilt*daniman het hier veels te gezellig en ook prettig liggen vindt
*gooit er wat vers grit in*
Zo, iedereen kan hier weer naar believen zijn behoefte doen!
quote:Ik heb nog wel ergens een prekenbundel van ene imam liggen, heeft u daar belangstelling voor?
Op woensdag 10 oktober 2001 00:49 schreef risk one het volgende:
Hehe, is me dat rennen.Heeft u iets te lezen voor me?
quote:Ja hey! Ik moet net nodig
Op maandag 10 december 2001 23:51 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Aangezien al 2 maanden niemand meer gebruik van de kattenbak wenst te maken, kan hier maar beter een slotje op.
Wilt u nu alstublieft even weggaan.. ik houd van mijn privacy
quote:Okay, excuses, gaat uw gang, en rustig aan met het grit svp.
Op maandag 10 december 2001 23:58 schreef jerney het volgende:[..]
Ja hey! Ik moet net nodig
Wilt u nu alstublieft even weggaan.. ik houd van mijn privacy
quote:Duizend maal dank
Op dinsdag 11 december 2001 00:01 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
Okay, excuses, gaat uw gang, en rustig aan met het grit svp.
*ruimt netjes achter zichzelf op*
*strooit wat nieuw grit neer*
quote:Ach Imi, het is voor de hoge nood, dus voel je niet beschaamd om even gebruik te maken van de kattenbak.
Op dinsdag 11 december 2001 00:08 schreef Imi het volgende:
Wat ordinair.
(alleen moet je dan eerst even M@rt.in wegjagen want die is in het grit gaan liggen uitrusten en dat is niet de bedoeling vanzelfsprekend )
quote:Nee, danku. Desondanks ben ik wel in staat om M@rt.in even weg te jagen.
Op dinsdag 11 december 2001 00:13 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
Ach Imi, het is voor de hoge nood, dus voel je niet beschaamd om even gebruik te maken van de kattenbak.
(alleen moet je dan eerst even M@rt.in wegjagen want die is in het grit gaan liggen uitrusten en dat is niet de bedoeling vanzelfsprekend
)
*jaag weg*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |