Wie weet meer films die (zo) goed beginnen en het in de laatste scene nog "verpesten"?
Net gezien!
Klote dat die vriendin welliep......
Maja, ik zou hetzelfde gedaan hebben! lekker b_ballen!!
Slecht van begin tot eind!!!!!!!
quote:Hmm, die vond ik geweldig! Zo fout dat het weer leuk werdt!!!
Op maandag 08 oktober 2001 23:06 schreef Zeo-kz het volgende:
MARS ATTACKSSlecht van begin tot eind!!!!!!!
quote:Vond ik een waardig en oprecht einde juist.
Op maandag 08 oktober 2001 22:50 schreef calvobbes het volgende:
Schindlers List (op einde nog even zielig doen)
quote:Face/Off, hoewel die er zeker niet verpest door werd.
Wie weet meer films die (zo) goed beginnen en het in de laatste scene nog "verpesten"?
quote:Deze ontroerende magnifieke film is aan het eind helemaal niet verpest, integendeel.
Op maandag 08 oktober 2001 22:50 schreef calvobbes het volgende:
Schindlers List (op einde nog even zielig doen)
Daar wil ik nog aan toevoegen dat films met een 'slecht' einde bij mij gemiddeld erg hoog scoren, ik noem idd Seven met overigens een zeer sterk einde, maar ook Braveheart, Legends of the Fall, American History X en American Beauty hebben mij ontroerd. Misschien dat ook La Vita é Bella in het rijtje thuishoort.
Stuk voor stuk steengoeie films, naar mijn mening.
quote:Jawel, vindt ik ook. Alleen dat het einde zo gaat vindt ik jammer. Dat ze er voor het Amerikaanse publiek nog even wat (naar mijn mening) vals sentiment ingooien. Zoals bij Face Off idd...
Op maandag 08 oktober 2001 23:26 schreef seef het volgende:Stuk voor stuk steengoeie films, naar mijn mening.
Along came a spider
Valt me trouwens op dat sommigen hier films, waarbij de goodguy aan het eind afgeragd wordt, een slecht einde vinden hebben.
In Gladiator bv. is het juist passend. Hij gaat dood en ontmoet z'n vrouw en zoontje in de hemel etc.
Daar vindt hij eindelijk de rust die hij zo lang zocht.
Castaway's einde is juist erg goed. Je moet er alleen wel effe over nadenken (het midden (op dat eiland) is juist matig en voorspelbaar).
* Bunny_feet vindt dat sommigen hier eens wat dieper moeten nadenken over sommige film endings. Er gaat een wereld voor je open...
Misschien ligt het aan mij, maar wat een drollefilms.
Maar serieus:
'Pay it forward'!
Belachelijk 'emotie'-trekkend slot, het had niets, maar dan ook helemaal niets met het oorspronkelijke concept van de film te maken..
American Psycho, ik vond het eind niet helemaal erbij passen, ik had het eind liever wat anders gezien.
quote:Tegelijk. Stug, die van mij was als grapje bedoeld...
Op maandag 08 oktober 2001 23:52 schreef Hoedjevanpapier het volgende:
The Sixth Sense
Het lijkt wel of Spielberg moeite heeft met er 'een leuk eind aan breien' want JP3 en Schindlers List hadden idd ook beter afgerond kunnen worden.
een van de beste films aller tijden.. met een heel zielig einde...
en dan heb ik het niet over die zuigende made-for-tv "love conquers all" versie.
quote:JPIII was niet van Spielberg...
Op dinsdag 09 oktober 2001 10:12 schreef ButcherBird het volgende:
Voeg er maar en toe: A.I.Het lijkt wel of Spielberg moeite heeft met er 'een leuk eind aan breien' want JP3 en Schindlers List hadden idd ook beter afgerond kunnen worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |