Wat vonden jullie van de tekenfilm serie? En welk transformers had je thuis? Welke vond je de tofste?
Hier wat plaatjes om jullie jeugdherinneringen op te rakelen:
Mijn favoriete transformer:
quote:ik moet nog heeeeel veel eps downen, het was allemaal weer weggezakt, maar nu ben ik helemaal in de ban.
Op maandag 08 oktober 2001 21:17 schreef Roonaan het volgende:
*heeft de film en alle aflevering (US)
quote:ik had vroeger de constructicons helemaal compleet, weet alleen niet maar hoe de grote heette.
Op maandag 08 oktober 2001 21:22 schreef -B- het volgende:
Oei volgens mij heb ik nog een heleboel van die figuren op m'n zolder staan.
quote:Soundwave
Cries and screams are music to my ears."It is said SOUNDWAVE can hear a fly sneeze. Uses anything he hears for blackmail to advance his status. Opportunist. Despised by all other Decepticons. Sensors can detect even lowest energy radio transmissions. Able to read minds by monitoring electrical brain impulses. Acts as a radio link for others. Locates and identifies Autobots, then informs Decepticons. Carries a concussion blaster gun. Often target of retaliation by his comrades.
quote:Metroplex
Op maandag 08 oktober 2001 21:32 schreef -B- het volgende:
Het topstuk uit de collectie was die robot, die in een basis kon veranderen. De naam ben ik even kwijt.
quote:Fortress maximus
Op maandag 08 oktober 2001 21:32 schreef -B- het volgende:
Het topstuk uit de collectie was die robot, die in een basis kon veranderen. De naam ben ik even kwijt.
quote:IDD, was even in de war
Op maandag 08 oktober 2001 21:34 schreef -B- het volgende:[..]
Metroplex
Ook was het altijd een ware gebeurtenis als Megatron zich transformeerde, dat was een zeldzaamheid.
quote:In een geweer toch?
Op maandag 08 oktober 2001 21:36 schreef zodiakk het volgende:
Er was ook een aflevering tussen Maximus en Metroplex, die was STOER!!Ook was het altijd een ware gebeurtenis als Megatron zich transformeerde, dat was een zeldzaamheid.
quote:yeps en starscream en soundwave waren geloof ik de enigen die hem mochten gebruiken.
Op maandag 08 oktober 2001 21:38 schreef -B- het volgende:[..]
In een geweer toch?
quote:ff zoeken, misschien weet jij hoe die robots met die verschillene gezichten heetten, die waren echt devious!
Op maandag 08 oktober 2001 21:39 schreef Roonaan het volgende:
Hoe heette die robot die planeten at ook alweer?
quote:Unicron.
Op maandag 08 oktober 2001 21:39 schreef Roonaan het volgende:
Hoe heette die robot die planeten at ook alweer?
quote:Heb je die op je pc?
Op maandag 08 oktober 2001 21:17 schreef Roonaan het volgende:
*heeft de film en alle aflevering (US)
waar hebbie ze dan vandaaan
* Lopat wil OOK!
quote:Gekregen
Op maandag 08 oktober 2001 21:48 schreef Lopat het volgende:[..]
Heb je die op je pc?
* Lopat wil OOK!
quote:er zijn in totaal 93 afleveringen, je kan ze downen of kopen.
Op maandag 08 oktober 2001 21:48 schreef Lopat het volgende:[..]
Heb je die op je pc?
* Lopat wil OOK!
trouwens, welke robot die basis werd. Je heb Metroplex, Fortress Maximus (headmaster), hoofd fortress maximuss werd robot, hoofd daarvan werd dacht ik Spike. en van de kant van de Decepticons had je natuurlijk nog Tripticon
"Multikoppen" zijn de quintizzons
[Dit bericht is gewijzigd door mvt op 08-10-2001 22:08]
Ik had grimlock, metroplex, cyclonus, cosmos en nog wat waarvan ik de naam ben vergeten o.a. een klein vliegtuigje.
Ik weet ook nog dat ik op de een of andere manier altijd bij vriendjes ging spelen die heel veel transformers hadden...
quote:Het schijnt dat Hasbro ze bijna nooit herhaalt heeft.
Op maandag 08 oktober 2001 22:08 schreef ullie het volgende:
Dat was echt een coole serie. Ik keek het altijd in het weekend 's ochtends op sky channel. Ze zouden het echt weer een keertje moeten herhalen!
ik had vroeger Optimus Prime, Bumblebee, Constructicons, Soundwave en Dirge.
Ik heb Optimus Prime, Metroplex, Trypticon, Fort Maximus en natuurlijk all the giants (Superion, Bruticus, Menasor, Defensor, Computron, Ominibus, Devastator, Sky Lynx, Omega Supreme) het strakst gevonden
Waarschijnlijk komen zulke dingen nooit meer terug. Je kan ze alleen nog voor veer geld kopen.
Was een transformers fan, ben en zal het altijd blijven
quote:ik wil ze ook gaan sparen, ik heb er geeneen meer
Op maandag 08 oktober 2001 22:15 schreef paradisio het volgende:
Heej Transformers, die spaar ik!!!!!!!!
Als je dr iemand nog wat van die robots op zolder heeft liggen kun je me heel blij maken.
Ik wil dr zelfs nog voor betalen dus stuur me een mailtje als je me blij wil maken!!!
dit was toch dat lijertje?
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 08-10-2001 22:25]
quote:Gelukkig heb ik alles meegenomen en bij me op zolder gezet.
Op maandag 08 oktober 2001 22:17 schreef zodiakk het volgende:[..]
ik wil ze ook gaan sparen, ik heb er geeneen meer
.
quote:
Op maandag 08 oktober 2001 22:20 schreef -B- het volgende:[..]
Gelukkig heb ik alles meegenomen en bij me op zolder gezet.
quote:op zolder?? damn man
Op maandag 08 oktober 2001 22:20 schreef -B- het volgende:[..]
Gelukkig heb ik alles meegenomen en bij me op zolder gezet.
ok de rest staat nog wel in dozen, omdat ik een plek heb nu.
http://www.yesterdayland.com/popopedia/memories/show_mem.php?ID=SA1255
(thanks voor die spaceoddity link, ga dit weekend naar Adam!)
* skull is zelf een predator fan
quote:ik heb hem net een mailtje gestuurd, ik zie wel.
Op maandag 08 oktober 2001 22:25 schreef Skull-splitter het volgende:
No problem, alleen niet teveel met die vent aanpappen, ik vind hem een beetje een "insensitive jerk", alsof ie daar alleen zit om zijn merchandise te garanderen* skull is zelf een predator fan
quote:nee, cassettes passen er wel in dacht ik, maar ik dacht toch niet dat ie echt als walkman gebruikt kon worden.
Op maandag 08 oktober 2001 22:25 schreef mvt het volgende:
Als je ooit nog es een Blaster kan bemachtigen, neem dan wel ff een test casettebandje mee, die schijnt het echt te doen.
Mijn fafo was toch wel Swoop, was in een strip een keer, Dinobots vs Tripticon:):):)
ff kijken wat er in de Cybertronian Transformer Recognition Guide staat. (die boeken zijn echt een must voor de TF fan hoor. elke Transformer staat erin, in robot en voortuig/whatever mode, met specs enzo)
Er zat echter wel een cassette bij, maar dat was een radiotje.
I quote: "It originally came with a cassette-sized insert that functioned as a working AM radio. the earphone could wrap around the gun barrell, with the earbud end fitting in the round hole in the gun chamber area"
quote:Nou zo erg ben ik nou ook weer niet, ik zag het alleen als een goede gelegenheid om mn verzameling iets uit te breiden.
Op maandag 08 oktober 2001 22:25 schreef Skull-splitter het volgende:
No problem, alleen niet teveel met die vent aanpappen, ik vind hem een beetje een "insensitive jerk", alsof ie daar alleen zit om zijn merchandise te garanderen
quote:Jaaaa dat was ook mijn favoriete transformer! Hij was echt het coolste van allemaal! Jammer dat ie niet zovaak voorkwam, of eigenlijk dan toch wel goed, want dan was het weer extra feest.
Op maandag 08 oktober 2001 21:16 schreef zodiakk het volgende:
Mijn favoriete transformer:
quote:Soundwave? Die zat best vaak in de serie en stripboeken hoor.
Op maandag 08 oktober 2001 22:38 schreef speknek het volgende:[..]
Jaaaa dat was ook mijn favoriete transformer! Hij was echt het coolste van allemaal! Jammer dat ie niet zovaak voorkwam, of eigenlijk dan toch wel goed, want dan was het weer extra feest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |