abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 01:46:32 #1
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1819416
Wie "heeft het"? Wie is nu de de persoonlijkheid die de meeste kans heeft om winnaar te worden van Big Brother. Bart was wel een winnaarstype (BB1) en Bianca ondanks alles ook wel een winnaarstype (BB2) .... Zit er dit jaar nu al zo'n winnaarstype tussen? Wie is er zo leuk/grappig genoeg? Wie is er medogenloosgenoeg en populair tegelijk? Of wie hoeft alleen maar zichzelf te blijven om als uiteindelijke winnaar uit de bus te komen?

Ik dacht dat Andries wel een kans zou maken de eerste weken, maar de laatste paar dagen vind ik hem een tikkie vervelend worden. Kelly is nog wel redelijk leuk, maar ik heb het idee dat dat niet lang meer zal duren... Frank heeft net zo veel voorstanders als tegenstanders... Gert Jan lijkt sterk terug te komen na een wat zwak begin.... Danielle is toch wat te onopvallend denk ik om te winnen.... Diane, Coos en Pascal zijn nu niet populair en zullen dat ook nooit worden denk ik.... Van Sandy en Audrey weet ik nog niet genoeg.. met andere woorden: ik denk dat Gert Jannog wel een kans maakt, maar een echte winnaar vind ik hem ook niet. Maar de vraag is: Wie wel?

My soul is painted like the wings of butterflies
  † In Memoriam † vrijdag 5 oktober 2001 @ 01:56:56 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1819448
Zoals elk jaar zal ook dit keer BB alleen maar verliezers kennen. Behalve wij natuurlijk, die er een dolle tijd aan beleven.

Ik hoop: Gert-Jan (bij gebrek aan beter).
Ik denk: Andries (die elleboogt zich wel naar de top).

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1819503
En dan maar ook in exacte Fok! cijfers!

stem hier!

vrijdag 5 oktober 2001 @ 07:46:13 #4
521 ruby
Hell yeah!
pi_1819670
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 01:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik dacht dat Andries wel een kans zou maken de eerste weken, maar de laatste paar dagen vind ik hem een tikkie vervelend worden.
Ja, dat heb ik nou ook met Andries. Ik vond 'm best wel aardig ofzo, maar om nou te zeggen dat hij de populairste moest zijn.... Hij probeert de laatste dagen inderdaad een beetje "cool" te wezen. Gaat 'm niet zo goed af.

Overigens denk ik dat Kelly en Gert Jan wel eens tot de winnaars zouden kunnen behoren.

Toedels, Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_1819949
absoluut kelly
t is natuurlijk wel zo dat je met een transexueel meer geld uit kan melken,dan uit een boerenlul uit Drachten of een al miljonair als gert-jan
Die is al binnen,en hoeft zonnodig niet alle schnabbels van sjonnie af dan
oepsiepoepsie
pi_1819964
pris word het gewoon...
  Moderator vrijdag 5 oktober 2001 @ 10:24:55 #7
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_1820124
Van de huidige groep maakt uiteraard Andries de meeste kans. Hij is -danwel wordt beschouwd als- cool, goodlooking en standvastig. Daar houden mensen van. Besluiteloze labiele types winnen nooit.

Andries heeft ook wat tégen: hij kan zijn hand overspelen. Misschien is het toeval, maar de twee Friese kanshebbers in de vorige BB's, Willem en Hieke, verging het als volgt: aanvankelijk waren ze zeer geliefd vanwege hun degelijke nuchterheid, hun 'blijf jezelf'-uitstraling. Later kwamen er barsten in hun imago, omdat bleek dat er wel degelijk een rol werd gespeeld. Willem bleek helemaal niet de loyale vriend die velen in 'm zagen, maar een calculerende speler.
Hieke, aanvankelijk als zo heerlijk gewoon en spontaan aangemerkt, werd er na verloop van tijd van beschuldigd die spontaanheid te spelen. Omdat ze koel deed over Ferdy in de DBK als hij er niet bij was, maar hitsig en 'promising' zodra ze samen waren.
De kritiek luidde, samengevat: ze doen alsof ze zichzelf zijn, maar in werkelijkheid acteren ze.

Nou doen waarschijnlijk alle BB-deelnemers dat. Maar misschien -het is maar een theorie- komt dat bij Friezen extra hard aan. Omdat de kijker aanvankelijk gelooft en wil geloven in de spreekwoordelijke Friese nuchterheid, die vaak ook in woord ('Friesland boppe!') en daad wordt uitgedragen, en zich dan verraden voelt als blijkt dat we te maken hebben met acteurs.

Is Andries wél 'natural'? Ik betwijfel het. Het stond best cool hoor: de live-uitzending begon, we schakelden over naar de rijke huiskamer en daar zat Andries in zijn mooie zwartleren jack. Maar een beetje raar was het ook wel, een jas, in die warme huiskamer onder die felle lampen. Donderdagavond: Andries had goed nagedacht over hoe hij over wilde komen in de live-uitzending maar misschien ook weer niet goed genoeg.

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 05-10-2001 10:28]

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 10:25:39 #8
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_1820130
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 01:56 schreef Cynix ® het volgende:

Ik hoop: Gert-Jan (bij gebrek aan beter).
Ik denk: Andries (die elleboogt zich wel naar de top).

Idem
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 10:25:56 #9
3878 Vork
Manisch creatief
pi_1820134
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 09:44 schreef Aneurism het volgende:
pris word het gewoon...
true true
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 10:34:03 #10
11801 HenriPaul
 Drivin'away
pi_1820183
ik hoop Kelly
maar helaas
ik denk Andries
pi_1820238
ik word steeds misselijker als ik dries zie.
Vooral als je hem op de streams hoort.
Echt continu dat meestertje spelen.
Laat me uitpraten" " ik ben nu aan het woord" en veel meer van dat soort opmerkingen .
Ik heb het idee dat Dries geen goede keuze heeft gemaakt door Audrey te kiezen.
Audrey vertelde in het voorfilmpje dat zij een leiderstype is, graag de leiding neemt en als zij dit niet kan.......

IK zou echt genieten als er aanvaringen komen tussen wannabe mister perfect en Audrey

maar ik ben erg bang dat het dries word, maar ik hoop dat hij gigantisch op zijn schijnheilige muiltje gaat.

pi_1820273
Van de mensen die er nu inzitten denk ik dat inderdaad Andries, Gert Jan en Kelly een kans maken om te winnen.
Audrey kwam gisteren ook erg leuk over, dus als die de 1e week overleefd maakt zij denk ik ook een kans.
mickel
pi_1820612
Het loopt altijd net anders dan iedereen verwacht:

BB1: Niet de gedoodverfde winnaar Ruud (nadat Willem zichzelf door een verkeerde opmerking buitenspel had gezet) maar de rebel Bart (notabene bijna elke keer genomineerd om het huis te verlaten).

BB2: Moeilijker, strijd ging tussen Robin en Bianca, maar eigenlijk was Koos (met een K) stiekem het populairst, werd helaas door de (toen nog Veronica) manipulatiemachine genadeloos afgezet, waardoor Bianca er met de poen vandoor ging.

BB3: Nu loopt Andries op kop, maar het is een kwestie van tijd totdat de Yorin redactie hem spuugzat is (te soft, te netjes, te beleefd) en hem een paar keer negatief in beeld brengt. Persoonlijk denk ik dat Kelly een zeer goede kans maakt of ligt ze ook teveel voor de hand?

En vast!
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 11:18:10 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_1820649
Afgaande op wat er nu in het huis zit denk ik
Andries (ideale schoonzoon) of Gert Jan (leuke vent, die 'zich niet gek laat maken')

Maar wie weet wat er nog komt.

vrijdag 5 oktober 2001 @ 11:19:49 #15
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1820665
Als 't aan mij ligt wordt het Kelly.

Ik ga er niet vanuit gezien andere RLS (met Robin en Bianca was ik het wel eens, maar bijvoorbeeld Hans uit Bus 2 en Gerrit uit Big Diet waren niet mijn favorieten), maar ALS Kelly wint dan zou mijn visie op het (stemmende) Nederlandse volk toch wel enorm veel positiever worden.

* Marble denkt nog steeds kwaad terug aan de finale van Bus 2 waar het watje won, stomme Nederlandse volk

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 11:32:13 #16
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1820822
Vanuit gaan dat het voornamelijk vrouwen/meisjes zijn die bellen maakt Andries de beste kansen. (als de percentages kloppen natuurlijk) Als er niet iemand inkomt die betere looks heeft dan Andries hoeft hij zich niet veel zorgen te maken. Hoop wel dat Audrey hem een beetje uit de tent gaat lokken. Ik wil Andries wel een keer op scherp zien. Tot nu toe is hij zijn teamleden mentaal de baas.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 11:51:18 #17
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1821020
(bericht dat in een andere topic moest...)
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_1821166
Andries wint. 100 % zeker. Bekijk elke week eens die percentages, op donderdagavond (er vanuit gaande dat die kloppen). Dat er meer meiden kijken is voor hem sowieso al een voordeel. Hij is knap. Het is gewoon zo. En ja, hij komt nuchter en zeker over.
En de aanvoer die er nog uit Spanje moet komen zal ook niet overdreven aan slaan bij de kijkers, als ik die foto's zo zie (en als ik Priscella's Fok!-topics doorlees). Puur op eerste indruk. Er zitten geen ècht knappe jongens meer bij, om maar wat te noemen (Wie valt er op Ed of Leo?). En daar let de kijker toch zéker op.
pi_1821697
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 12:06 schreef postinggirl het volgende:
Andries wint. 100 % zeker. ... Hij is knap. Het is gewoon zo. ... Er zitten geen ècht knappe jongens meer bij, om maar wat te noemen (Wie valt er op Ed of Leo?). En daar let de kijker toch zéker op.
Misschien helpt het dat jij hem knap vindt, maar toch zal Yorin wel bepalen wie er wint. Zodra Hummie/John de M./Yorin* genoeg krijgen van hun speeltje is Andries exit. Alleen zal het nog wel een tijdje duren, want het zou wel ongeloofwaardig zijn als iemand met de hoogste populariteitscijfers er binnenkort uitvliegt.

* doorhalen wat niet van toepassing is

En vast!
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 13:20:20 #20
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_1821855
GertJan vermoed ik. Hij zal Coos nog een hak zetten en daardoor in populariteit enorm stijgen. Ook de huidige nonchalante houding ten opzichte van Coos en zijn Co-ossitent maakt hem OK tov de kijkers. TOV Yorin is het een goede inkomsten want er wordt veel voor gebeld. Dit geldt ook voor Andries, maar van hem vermoed ik een negatieve move (richting Diaan of Daan).

Kelly maakt ook goede kansen. Is erg aanwezig en tot nu is gebleken dat dit positief uitwerkt.

Op de bovengenoemde site kreeg ik net de volgende uitslag:
Wie wint

Kelly (8) 12%
Andries (14) 21%
Gert-Jan (34) 51%
Frank (2) 3%
Diane (1) 1%
Coos (1) 1%
Pascal (0) 0%
Daniëlle (5) 7%
Sandy (1) 1%
Audry (0) 0%
votes 66.

Ik denk dat het een en ander ook nog afhankelijk is of de bewoners zelf nog invloed krijgen (lees nomineren).

De mensen zijn gek geworden
pi_1821938
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 10:24 schreef Gert het volgende:
Van de huidige groep maakt uiteraard Andries de meeste kans. Hij is -danwel wordt beschouwd als- cool, goodlooking en standvastig. Daar houden mensen van. Besluiteloze labiele types winnen nooit.

Andries heeft ook wat tégen: hij kan zijn hand overspelen. Misschien is het toeval, maar de twee Friese kanshebbers in de vorige BB's, Willem en Hieke, verging het als volgt: aanvankelijk waren ze zeer geliefd vanwege hun degelijke nuchterheid, hun 'blijf jezelf'-uitstraling. Later kwamen er barsten in hun imago, omdat bleek dat er wel degelijk een rol werd gespeeld. Willem bleek helemaal niet de loyale vriend die velen in 'm zagen, maar een calculerende speler.
Hieke, aanvankelijk als zo heerlijk gewoon en spontaan aangemerkt, werd er na verloop van tijd van beschuldigd die spontaanheid te spelen. Omdat ze koel deed over Ferdy in de DBK als hij er niet bij was, maar hitsig en 'promising' zodra ze samen waren.
De kritiek luidde, samengevat: ze doen alsof ze zichzelf zijn, maar in werkelijkheid acteren ze.

Nou doen waarschijnlijk alle BB-deelnemers dat. Maar misschien -het is maar een theorie- komt dat bij Friezen extra hard aan. Omdat de kijker aanvankelijk gelooft en wil geloven in de spreekwoordelijke Friese nuchterheid, die vaak ook in woord ('Friesland boppe!') en daad wordt uitgedragen, en zich dan verraden voelt als blijkt dat we te maken hebben met acteurs.

Is Andries wél 'natural'? Ik betwijfel het. Het stond best cool hoor: de live-uitzending begon, we schakelden over naar de rijke huiskamer en daar zat Andries in zijn mooie zwartleren jack. Maar een beetje raar was het ook wel, een jas, in die warme huiskamer onder die felle lampen. Donderdagavond: Andries had goed nagedacht over hoe hij over wilde komen in de live-uitzending maar misschien ook weer niet goed genoeg.

goh we zijn weer een vooroordeel over friezen rijker (ik als fries zijnde wordt daar echt doodziek van )

over de jas .. dat slaat nergens op ... iedereen had een jas aan behalve richard .. zowel in arm en rijk .. of ga je nu zeggen dat andries geen leren jas mag hebben (want dat doet hij kennelijk alleen om stoer te zijn ) .. ze hadden allemaal een jas aan omdat ze al wisten dat ze op elke moment naar het battlefield moesten gaan !!

vrijdag 5 oktober 2001 @ 13:51:12 #22
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_1822178
Ik moet zeggen dat ik nog niet echt een favoriet heb dit jaar! Bij BB1 en BB2 had ik wel onmiddellijk een favoriet: Bart en Robin! Waarschijnlijk omdat ik ook wel een beetje dat rebelse karakter heb! Dit jaar zit er niet echt zo'n type bij, of het moet Pascal zijn!

Ik denk dat Andries een hele grote kans maakt, maar ik denk dat Pascal en Kelly ook kansrijk zijn!

Back in town
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 13:58:02 #23
15600 BB-King
Long live the King!
pi_1822259
In BB1 en BB2 had ik al vrij snel mijn favoriet, maar in BB3 the Battle vind ik het nog erg moeilijk! Vind GJ nog tot nu toe wel mijn favoriet moet ik dan concluderen!

Maar ikzelf denk dat Andries gaat winnen omdat hij jong is, zijn uiterlijk mee heeft en vast al zijn leerlingen heeft gedreigd om op hem te gaan stemmen anders kunnen ze rekenen op een flink pak huiswerk!

Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  Moderator vrijdag 5 oktober 2001 @ 14:23:23 #24
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_1822456
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 13:29 schreef kavu het volgende:

goh we zijn weer een vooroordeel over friezen rijker (ik als fries zijnde wordt daar echt doodziek van )

Joh, dat vinden al die Friezen maar wat lekker: die eigen identiteit. Je wist niet hoe snel je jezelf als Fries moest opwerpen om mijn zogenaamde aanval te pareren.

Maar nu ff serieus: Friezen worden in den lande als nuchter en recht-door-zee gezien. Uiteraard is dit een generalisatie, maar dat beeld bestaat wél van 'De Fries'.

Wat ik dan ook schrijf, is dat kijkers extra teleurgesteld zouden kunnen zijn als blijkt dat dit beeld niet klopt! Om te vermijden dat dit als een aanval op Friezen beschouwd zou kunnen worden, schrijf ik er ook nog bij dat waarschijnlijk alle BB-ers toneelspelen (dus niet alleen de Friezen)!

M.a.w: het gaat mij dus niet om hoe 'de Friezen' werkelijk zijn, maar om het BEELD wat van hun bestaat. Mijn theorie is dat dit beeld in hun nadeel zou kunnen werken.

Zo. En ga nu maar weer snel flierljeppen en Beerenburg slempen.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_1823118
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 13:02 schreef Scope het volgende:

[..]

Misschien helpt het dat jij hem knap vindt, maar toch zal Yorin wel bepalen wie er wint. Zodra Hummie/John de M./Yorin* genoeg krijgen van hun speeltje is Andries exit. Alleen zal het nog wel een tijdje duren, want het zou wel ongeloofwaardig zijn als iemand met de hoogste populariteitscijfers er binnenkort uitvliegt.

* doorhalen wat niet van toepassing is

Precies. hear hear
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')