Greetz
Dus ja ik ben ook bi
Maar niemand die daar ooit wat van heeft gezegd ofzo...
Sex met een jongen lijkt me persoonlijk geen feest, maar met betrekking tot zoenen... een bek is een bek denk ik zo. Vraag me af of ik verschil zou merken
quote:Als je je niet scheert scheelt het (bij de meeste vrouwen
Op donderdag 04 oktober 2001 21:03 schreef CraZaay het volgende:
Vraag me af of ik verschil zou merken
quote:Proberen Myster_E
Op donderdag 04 oktober 2001 21:09 schreef Myster_E het volgende:[..]
Als je je niet scheert scheelt het (bij de meeste vrouwen
) wel wat dacht ik
quote:Ehhh, ik kijk / denk er niet anders naar / over dan vrouwen en mannen die heterosexueel of homosexueel zijn....gewoon doen waar je zelf zin in hebt toch?
Op donderdag 04 oktober 2001 20:32 schreef Riann het volgende:
Nou ik weet niet of ik het hier goed geplaatst heb. Maar zoals vele misschien hier weten ben ik bi . En nu ben ik wel benieuwd hoe jullie er tegenaan kijken.Greetz
Zie het zo....jij hebt meer "keus uit" dan menig ander...
quote:oh... als ze niet lekker zijn, kijk jij dan niet "hoe tegen ze aan"?
Op vrijdag 05 oktober 2001 00:06 schreef jerney het volgende:
ligt eraan of ze lekker zijn of niet...
quote:JA!
Op donderdag 04 oktober 2001 21:03 schreef CraZaay het volgende:
Vraag me af of ik verschil zou merken
Mij maakte het niets uit, je houd van een persoon om wie ze is. Het belangrijkste voor mij is het gevoel dat je bij iemand hebt. Ik zou alleen niet willen dat ze binnen onze relatie iets met een ander meisje had, net zoals ik het niet zou nemen als ze iets met een jongen zou hebben.
en * deGVR zelf misschien ook wel een beetje...
ik zie er helemaal geen probleem in... zolang je elkaar volledig kan vertrouwen, betekent het alleen maar wat meer lol in je leven toch?
Schitterend om samen met m'n hannaatje als we uit zijn mooie vrouwen/kerels te bekijken...
Ik zelf vind dat iedereen moet kunnen doen en laten wat hij of zij wil (op sexueel gebied dan), vooral in Nederland want we gaan hier wel erg prat op onze vrijheid en laten we die dan ook waar maken!!!
(daar wordt de wereld echt veel mooier van)
quote:even een toevoeging, ik bekijk mannen zowel als vrouwen. Sommige mannen vind ik mooi, maar dit hoeft me geen bi te maken, ik heb immers geen sexuele neiging naar deze mannen toe (gewoon uiterlijk)
Op vrijdag 05 oktober 2001 08:56 schreef deGVR het volgende:
* deGVR 's schatje is bi...en * deGVR zelf misschien ook wel een beetje...
ik zie er helemaal geen probleem in... zolang je elkaar volledig kan vertrouwen, betekent het alleen maar wat meer lol in je leven toch?
Schitterend om samen met m'n hannaatje als we uit zijn mooie vrouwen/kerels te bekijken...
quote:Als je nou eens een ervaring met ons deelt
Op donderdag 04 oktober 2001 20:32 schreef Riann het volgende:
Nou ik weet niet of ik het hier goed geplaatst heb. Maar zoals vele misschien hier weten ben ik bi . En nu ben ik wel benieuwd hoe jullie er tegenaan kijken.Greetz
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |